Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

uhm, sorry maar ik ga niemand haten hier om zijn/haar geloof, het is iemand eigen recht om ergens in te geloven en als dat geloof die persoon gellukig maakt heb ik er vrede mee.
ik zelf weet hoe het is om over een geloof te vertellen en dan gehaat te worden omdat dit geloof word gekenmerkt aan negatiefe dingen, ik doe dit niet omdat dit media is en ik vind dat iedereen zelf kan beslissen waar hij/zij in gelooft!
Oké. Hopelijk ook niet naar deze reactie, en anders zeg het gewoon dan hou ik me stil!

Ik ben al 2 jaar satanist. Ik geloof in satanisme. Me opa is al ongeveer 40 jaar een satanist. En 20 jaar geleden is die benoemd tot Magister. 4e graad. Ik zelf ben nog gewoon een 1 graad satanist. Of niveau 2 actief lid. Ik mag pas als ik 18 bent een andere rang krijgen. Omdat het anders vreemd overkomt dat ik bijvoorbeeld op me 17e al een Warlock bent (2e graad). Ik denk dat het hetzelfde is als bij Jehova. Je kan niet solliciteren naar een hogere rang of erom vragen. Je krijgt die van de hogepriester.

Vele mensen denken maar aan 1 iets bij het woord satan/ satanisme. Dat is dat je gelooft in het kwaad. Een monster met horens en een drietand. Dat alleen criminelen, moordenaars, verkrachters, drugsbaronnen, etc. dat soort mensen worden aanbeden door het geloof. En ik ga niet ontkennen dat dat niet zo is. Ja het is een van de vele vormen in ons geloof. Ik zit in de modern satanistische organisatie. Daarbij zien wij satan niet als een monster met drietand. Satan heeft voor ons niets te maken met een hemel of een hel. Het heeft geen koninkrijk, het heeft geen vorm en het is geen godheid voor ons. Wij geloven dat we zelf de god zijn. We bepalen onze eigen pad en hoe we leven.

"'Satan is een prototype, een kracht van de natuur dat bepaalde aspecten van het leven voorstelt. Deze aspecten van het leven zijn bij de meeste mensen bekend als zonden. Maar zonden zijn vaak aangenaam; hebzucht, hoogmoed, afgunst, woede, vraatzucht, lust en luiheid. Al deze zonden kunnen ons blij maken. Elk mens wil altijd meer bezitten, is trots op wat hij doet, is jaloers, opdat hij het beter zal krijgen. Het bevrijd niet van de verantwoordelijkheden, maar zorgt ervoor dat men kan doen wat hij wil."


In Amerika hebben wij ons hoofdkantoor staan in New York. En er is een kerk in Amsterdam. The Church of Satan. Ookal denken vele mensen dat ook daar de bijeenkomsten worden gehouden, dat is niet zo. Ja we hebben daar wel is een bijeenkomst en we doen daar rituelen. En toch zijn de meeste bijeenkomsten meestal ergens anders in het land. Deze bijeenkomsten zijn strict geheim en geen enkele buitenstaander hoort te weten waar en wanneer ze worden gehouden. Ook mag ik niet vertellen wat we doen tijdens de bijeenkomsten of rituelen. Over de Rituelen. Er zijn 3 soorten rituelen die we het vaakst uitvoere. Of eigenlijk 2. Namelijk,seks rituelen, barmhartigheids rituelen en vernietigingsrituelen. En seks rituelen doen mensen thuis. Dat is meer een thuis ritueel. Je moet dus niet denken dat we met ze alle op een locatie seks hebben. Er komt geen 1x seks of naaktheid voor tijdens de rituelen. Vernietigingsritueel denken mensen snel aan vermoorden van dieren, of mensen. Maar dat is ook niet zo. We hebben een grote zwarte ronde schaal op het altaar staan en iedereen doet daar dingen in. Zoals veren, of stukje hout, bladeren, botjes (geen menselijke). Van die natuurlijke dingen laat ik maar zeggen. En dan roepen we met ze alle Satan, Lucifer, Belial, Leviathan ( staat voor Zuiden, Oosten, Noorden, Westen).

Dat is het volgens mij ongeveer wel. Ik kan wel meer vertellen over het geloof, maar dan ga ik denk ik een eigen topic aanmaken, omdat niet iedereen dit normaal (respecteert) En ik wil deze topic van jouw niet verpesten. Als jij of andere mensen zoiets hebben van dit hoort echt niet hier. Zeg het dan gewoon eerlijk, of raporteer dit bericht. Maar als je het even zegt dan vraag ik de KT of ze dit zo snel mogelijk willen verwijderen. Of als ik het nog kan dan verander ik de hele tekst wel.

Wel wil ik nog even zeggen dat als je kijkt op internet op wikipedia daar staat onze regels en punten waar wij ons aan zouden moeten houden. Ik ga niet zeggen dat al die regels bullshit is, maar er zitten er een paar tussen die je als een korreltje zout moet nemen. Maar Ok

^
Future.

P.S Geef AUB aan als je dit niet wilt zien in deze topic dan kan ik het veranderen, en dan maak ik zelf een topic aan waar ik het zelfde uitlegd als je dat fijner vind of beter gepast!!
heyy,

nee ik vind het niet erg dat het er staat en wel intressant,
GA dit niet als haat opvatten pls! het is geen haat wat ik nu ga zeggen maar meer mijn gedachte.
zoals je zelf ook weet zien wij satan als duister en duivel dus ja ik vind het wel een onaangenaam geloof.
dit komt puur door mijn eigen geloof en gedachte.
zoals ik al zei dit is geen haat en geloof waar jij zelf in wil geloven, al word jij hier blij van so be it.

ik ga zeker even je wiki bekijken en daarnaast lijkt het me wel intressant al maak jij hier een topic over(vind ik dan) dan kan je misschien een beetje discusseren(Zonder HAat)
Hoii,

Ik wil niet dat je doodgaat, jij bent ook een mens.
God wil niet dat jij dood gaat en ik ook niet jij helpt iedereen goed oop het forum, ook mij!
Mensen hebben echt wat aan je tips!
En sowiso nietmand moet dood! Jij dus ook niet.
Ik vind het lastig dat ik niet weet hoe ik je kan helpen.
Heb je bijvoorbeeld een hobby, iets wat je leuk vind om te doen?
Je moet niet zo negatief denken over jezelf! Daar wordt het allemaal niet beter van!
Kun je over deze dingen gaan praten met je pyscholoog?

Iedereen heeft zijn eigen geloof gekozen en dat moet je zelf weten waarin je moet gelofen. En anderen kunnen anders denken maar mij maakt het niets uit. Wat ik nu ga zeggen is ook niet als haat ofzo bedoelt.
Zelf ben ik christelijk en geloof in een leven naar de dood. Als je in God gelooft ga je naar de hemel en anders naar de hel. De duivel wil zorgen dat je geen leuk leven lijd en je van God afhouden.
Anderen kunnen er anders over denken maar zo denk ik erover.
hey,
heb ik jou geholpen?...
iets wat ik leuk vind.. hmm nee eigenlijk niet.
mijn psych is met vakantie dus nee een klein tijdje niet
Ja, jij hebt mijn geholpen. Echt waar! En je helpt ook veel andere mensen op het forum!
Mischien kun je een sport uitproberen?
O, jammer dat je pyscholoog op vakantie is...
waarom willen jullie niet dat ik doodga, i mean jullie kennen me niet dus het hoort niks uit te maken.
Ik raak wel vaker gehecht aan forumleden. Via schrijven kan je iemand leren kennen. De gedachte dat jij er niet meer zou zijn, maakt me verdrietig.

aangezien ik nu van 7 tot 5 op stage ben is het alleen maar serieus en geen leuke dingen
Dat lijkt me best zwaar. Is het een optie om bij je mentor aan te geven hoe zwaar je het hebt? School mag geen negatieve invloed hebben op je mentale gezondheid.

om deze reden ga ik in de winterstop stoppen met voetballen en me focussen op het geloof
Aangezien je gepassioneerd bent en toegewijd lijkt naar je geloof toe, kan het goed zijn je daarop te richten. Ik hoop dat je de nodige steun zal vinden bij je geloof.

Ik vind het trouwens heel mooi hoe jij praat over je geloof. Je praat erover met veel respect, en respecteert ook het geloof van anderen. Heel mooi om te lezen.
@lise123 ik sport al best veel

@kenshin awh dat klinkt best aardig, nee ik moet naar stage en anders kan ik dit jaar overnieuw doen

Ik vind het trouwens heel mooi hoe jij praat over je geloof. Je praat erover met veel respect, en respecteert ook het geloof van anderen. Heel mooi om te lezen.


TY en ja t is iemand gedachte gang en zoiets moet je niet willen veranderne
Het zou goed kunnen zijn om dit jaar te spreiden over twee jaar, zodat je tijd blijft overhouden om extra zorg te dragen voor je mentale gezondheid. Dit alleen als je dit zelf wilt. Misschien vind je het net fijner om dit jaar vlot te beëindigen, zodat je sneller van school af bent. Dat kan ook, zolang je je mentale gezondheid niet uit het oog verliest. Die is tenslotte het belangrijkst.
Wat voor sport doe je?
nee, ik spreid dit jaar liever niet maar doe het in 1 keer

@lise ik zit op voetbal, hardlopen en sportschool
Ok. Houd wel in de gaten dat je niet teveel stress ervaart.
Helpt het sporten, om je stress even weg te hebben
Mischien vind je deze liedjes ook wel mooi..: https://www.youtube.com/watch?v=qMsEXiQdM10&index=11&list=RDYts3lEWIsGc Dit is gewoon mooi van ja, heer ik voel u niet en van ja heer ben ik wel belangrijk voor u? Maar jij zou voor God altijd belangrijk zijn..
En deze https://www.youtube.com/watch?v=Yts3lEWIsGc&list=RDYts3lEWIsGc&index=1 en deze gaat over hoe je je voelt enzo
hmm, om eerlijk te zijn deze liedjes niet zo erg

sporten helpt niet echt, ik heb wel zelf een liedje: https://youtu.be/h4ApR1BhD4E
oja deze ook:
https://youtu.be/foj3lB7vtDo
dit is ook meteen van me favoriete zanger en eentje die ik zelf uit me hoofd kan
Nee klopt deze liedje die ik je gaf waren het ook niet echt
Mooie liedjes!
heb je ze geluisterd?...
Ja.
Wat een mooie liedjes. Ik vind dit liedje erg mooi.
Awh cute, ik weet gwn niet wat ik moet doen
@Kenshin Echt super mooi lied.
Hoe is het met je beste vriendin?
hmm, i dont wanna talk about her
is het raar dat ik mij bij haar ouders veiliger en beter voel dan in mijn eigen huis en omgeving?...
Nee hoor. Er zijn veel mensen die zich fijner voelen dan bij hun eigen ouders. Net zoals dat kinderen/ jongeren het altijd leuker vinden om bij hun opa en oma te zijn.

Gr: Faster

Reageer