Hey allemaal,
Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes
Help me.....
Ronald
Bladzijde 12 / 28
Is je moeder weg?
kind of, feels like it...
she got cancer, brain cancer...
De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon
she got cancer, brain cancer...
De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon
Hoelang heeft ze al kanker?
Kan ze nog beter worden?
Wat bedoel je met de laatste zin?
Someone end me....
Kan ze nog beter worden?
Wat bedoel je met de laatste zin?
Someone end me....
sinds 4 dagen wilde t niet vertellen.
idk of t beter word... wss niet
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon
Yo gast durf die worden nooit meer tezegennik zweer het mijn vriendin en best friend hebben zelfmoord gedaan dus het is geen optie want dat is 5 jaar geleden en het doet mij alsnog pijndus zeg nooit meer die worden
T is mijn gedachte... ik maak dit topic omdat ik die hulp nodig heb... mijn gedachte hebben andere mensen soms nodig om te helpen.
Sorry voor je vriendin en bestie
Sorry voor je vriendin en bestie
Je kon het niet weten maar 1 ding maakt niet uit welke jongen het is hij zou je moeten helpen als mannen onder elkaar ik ben er. Oor je ook al verschillen onze meningen best wat
Pleeg geen zelfmoord!
Ik wil jou niet ook kwijt..
Je helpt mij en anderen op het forum. Ik heb echt wat aan je gehad en ik vind het fijn om met jou over het geloof te praten. Jij bent de enige.
Pleeg alstjeblieft geen zelfmoord!
Ik wil jou niet ook kwijt..
Je helpt mij en anderen op het forum. Ik heb echt wat aan je gehad en ik vind het fijn om met jou over het geloof te praten. Jij bent de enige.
Pleeg alstjeblieft geen zelfmoord!
Hmm, er zijn er vast meer en anders in je kerk.
Ronald
Stil
Nu
Ik
Word
Neidig
Lise is een schat en ze heeft je nodig zo als vele van ons denk aan je ouders denk pls denk jij kan een verschil maken aan deze hel op aarde pls doe dat voor jouw god hij heeft een doel voor iedereen toch nou jouw doel is niet dood gaan op jongen leeftijd jij wordt een leuke jongen die zijn leven leeft en plezier maakt en lise als vrouw krijgt en samen naar de kerk gaan en leuk gezin krijg pls we hebben je nodig hier
Mijn ouders, hate me... ik maak geen verschil on earth. Second of all, ik ga lise nooit ontmoeten
Hoe weet je dat dus als ze je haten geloof ik niet jij bent gwn een goeie kerel weet dat jij je ouders houden van je hoe dan ook wil je ons verdriet doen wil je ouders verdriet doen he denk ook aan andere die om je geven ja jij bent goed op je eigen manier denk er aan jij bent special voor iemand mischien komt die gene later in je leven dus wacht daar voor doe het anders voor mij pls dankje wel
You dont know me, en als je dan zegt maar je hebt alsnog een leven, so? Jij merkt t toch niet als ik dood ben.
Ja ik ben special, ik ben de enige die gebruikt word omdat hij geen nee kan zeggen in me "vrienden"groep
Ja ik ben special, ik ben de enige die gebruikt word omdat hij geen nee kan zeggen in me "vrienden"groep
Okey dan zoek je andere vrienden dat is niet makelijk weet ik maar beter 1 goeie vriend dan 100 ezels
Socially awkward, mensrn mogen mij niet vanwege me geloof, ik weet niet hoe ik mensen kan ontmoeten dus is eigk al kansloos
School werk ga eens stappen en praat niet over je geloof als je de gene dan goed kent zeg je het gappie je liegt dan niet alleen houd je het dan achter voor later
School haten mensen me al vanwege me geloof, werk is christelijk en anders met polen.
Praat niet over me geloof tot ze zeggen kom we gaan dit doen en ik niet wil vanwege geloof
Praat niet over me geloof tot ze zeggen kom we gaan dit doen en ik niet wil vanwege geloof
Nee, met jou praten over het geloof is anders... Fijner, ik kan al mijn problemen vertellen en jij helpt me en zo help je me ook beter met praten over het geloof.
Weet je jij bent speciaal.
Je ontmoet me mischien niet en anderen ook niet. Maar ik ga je wel missen als je er niet meer zou zijn. Denk aan je ouders of aan je beste vriendin, zij heeft mischien zelfmoord gepleegd en daar ben jij helemaal kopat van maar anders om zou zij er okk helemaal kapot van zijn. En je familie! Miss lijtk het alsof andere mensen niet van je houden dat is wel zo!
God wil niet dat dit met je gebeurt. Dat is de satan. God wil dat je gelukkig bent, de satan niet. Mischien is het een idee om zomaar is de bijbel open te slaan en eens lezen waar je vingerer uit komt. Heb je geen bijbel dan kun je ook er een op internet zoeken.
En weet je ik vind het lastig dar ik je niet zomaar kan helpen, ik wou dat ik je beter kon maken. Maar dat kan ik niet. Maar een ding, zonder jou was ik wss dood geweest.
Wat een onzin iedereen mag toch zelf kiezen waarin die geloofd. Wat een onzin dat mensen jou daarom haten.
Weet je jij bent speciaal.
Je ontmoet me mischien niet en anderen ook niet. Maar ik ga je wel missen als je er niet meer zou zijn. Denk aan je ouders of aan je beste vriendin, zij heeft mischien zelfmoord gepleegd en daar ben jij helemaal kopat van maar anders om zou zij er okk helemaal kapot van zijn. En je familie! Miss lijtk het alsof andere mensen niet van je houden dat is wel zo!
God wil niet dat dit met je gebeurt. Dat is de satan. God wil dat je gelukkig bent, de satan niet. Mischien is het een idee om zomaar is de bijbel open te slaan en eens lezen waar je vingerer uit komt. Heb je geen bijbel dan kun je ook er een op internet zoeken.
En weet je ik vind het lastig dar ik je niet zomaar kan helpen, ik wou dat ik je beter kon maken. Maar dat kan ik niet. Maar een ding, zonder jou was ik wss dood geweest.
Wat een onzin iedereen mag toch zelf kiezen waarin die geloofd. Wat een onzin dat mensen jou daarom haten.
Lise is een schatje respect voor jou
Maar ff op het punt ze heeft gelijk jij helpt mensen geen zelfmoord doen wrm wil je het nu zelf dan?
Maar ff op het punt ze heeft gelijk jij helpt mensen geen zelfmoord doen wrm wil je het nu zelf dan?
Hmmm, ik heb al weer een tijdschrifr van ne geloof gelezen.
.ik heb jou niet levend gehouden toch?...
Dit is verkeerd... hoe vaker jij reageert hoe meer ik met jou een keer wil praten irl....
.ik heb jou niet levend gehouden toch?...
Dit is verkeerd... hoe vaker jij reageert hoe meer ik met jou een keer wil praten irl....
Het zit je niet mee Ronald. Het lijkt net of iedereen die je dierbaar is bij je weggaat. Vreselijk om te horen van je ma. Ik wordt er echt stil van. Ik denk dan van als mijn moeder dat zou hebben. Menn. Ik hoop echt dat het nog goed komt met je ma.
Maar ookal is dit misschien heel lullig gezegd. Je hebt nu nog een reden waarom je nu nog niet mag gaan. Ook al heb je weinig met je ouders. ik neem aan dat je dit niemand gunt. Je moeder heeft nu je steun hard nodig! Jullie hebben elkaar als gezin hard nodig. Als jij er nu ook uit stapt. Dan wordt het alleen maar erger voor iedereen in je fam. Daarnaast heb je ook nog je bestie. Ook die zou jou nu nog niet weg willen hebben. Die mensen houden van je. Ze kunnen niet zonder je. Dus je kan niet weg!
Het is ook nog helemaal niet jouw tijd om te gaan. Jij moet nog zoveel ontdekken en mee maken..
En wat los je uiteindelijk op? Wat bereik je als je dood bent? Helemaal niks. Het enigste wat gebeurd is dat jij weg bent en dat al die mensen met de pijn blijven zitten. Die mensen moeten dan hun hele leven met jouw pijn blijven zitten, Dat wil je hun toch ook niet aan doen? Wacht dan tot dat je 18 bent een diploma hebt. Dan kan je doen wat je het liefste wilt. Wil jij je 100% gaan focussen op je geloof dan doe je dat? Of wat je ook wel niet wilt doen, het kan allemaal! Maar dan moet je wel deze laatste paar jaren er door heen gaan.
Geen zm plegen. En dat ga je ook niet doen omdat je weet dat het niet de oplossing is!
^
Faster
Maar ookal is dit misschien heel lullig gezegd. Je hebt nu nog een reden waarom je nu nog niet mag gaan. Ook al heb je weinig met je ouders. ik neem aan dat je dit niemand gunt. Je moeder heeft nu je steun hard nodig! Jullie hebben elkaar als gezin hard nodig. Als jij er nu ook uit stapt. Dan wordt het alleen maar erger voor iedereen in je fam. Daarnaast heb je ook nog je bestie. Ook die zou jou nu nog niet weg willen hebben. Die mensen houden van je. Ze kunnen niet zonder je. Dus je kan niet weg!
Het is ook nog helemaal niet jouw tijd om te gaan. Jij moet nog zoveel ontdekken en mee maken..
En wat los je uiteindelijk op? Wat bereik je als je dood bent? Helemaal niks. Het enigste wat gebeurd is dat jij weg bent en dat al die mensen met de pijn blijven zitten. Die mensen moeten dan hun hele leven met jouw pijn blijven zitten, Dat wil je hun toch ook niet aan doen? Wacht dan tot dat je 18 bent een diploma hebt. Dan kan je doen wat je het liefste wilt. Wil jij je 100% gaan focussen op je geloof dan doe je dat? Of wat je ook wel niet wilt doen, het kan allemaal! Maar dan moet je wel deze laatste paar jaren er door heen gaan.
Geen zm plegen. En dat ga je ook niet doen omdat je weet dat het niet de oplossing is!
^
Faster
Faster heeft een punt en hij helpt je zij je bestie willen dat je nu al je dromen van jullie op geeft voor bakkes
Helpt het je, om die tijdschriften te lezen?
Je hebt @kappa niet levent gehouden (Of wel) maar je hood andere mensen wel leven!
Ik denk dat je echt aardig bent, en ik ben blij dat je op dit forum zit en mensen helpt. Ik vind het jammer dat jij problemen hebt. En ik je niet kan helpen...
Kun je mischien met je pysholoog praten?
Je hebt @kappa niet levent gehouden (Of wel) maar je hood andere mensen wel leven!
Ik denk dat je echt aardig bent, en ik ben blij dat je op dit forum zit en mensen helpt. Ik vind het jammer dat jij problemen hebt. En ik je niet kan helpen...
Kun je mischien met je pysholoog praten?
Kan ik je een grote tip geven denk niet steeds aan zw maar doe leuke dingen
Nee niet meer
Me psych is op vakantie
Idk ik moet stoppen met dit forum, ik raak gehecht aan iemand op het forum en kan er niet tegen dat ik diegene alleen hierop spreek....
Me psych is op vakantie
Idk ik moet stoppen met dit forum, ik raak gehecht aan iemand op het forum en kan er niet tegen dat ik diegene alleen hierop spreek....
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.