Hey allemaal,
Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes
Help me.....
Ronald
Bladzijde 13 / 28
Ronald dat is dus wat ik bedoel met dat je gwn iemand moet kunnen toevoegen maar ja dat mag niet jij en lise zijn aan elkaar gehecht en helpen elkaar enoorm dus ik vind het best wel bullshit
Kappa123 Ik ben het volledig met je eens! Als je constant negatief denkt dan blijf je in die sfeer zitten en blijf je je rot voelen. Als je niet denkt aan zm en je daar ook niet mee bezig houdt, dan ga je er ook niet meer aandenken en ga je je vanzelf een stuk beter voelen. Dat heb ik ook als ik me kut voel dan denk ik constant aan zm en dan luister ik droevige muziek of dark music en wordt het allemaal erger en erger. En als ik er dan gewoon niet mee bezig bent dan voel ik me ook een stuk beter. Misschien helpt dat ook bij jou?
^
Faster
^
Faster
Hmm... ik ga toch van het forum af, ik ben gehecht aan iemand en kan diegene nooit zien of praten.
Stel ik doe dat wel ben ij me account kwijt
Stel ik doe dat wel ben ij me account kwijt
Het is erg vervelend dat je mensen niet kan spreken op het forum. Vooral als je een hechte band met iemand krijgt. Maar dan moet je ook weer niet je account verwijderen. Wat gebeurd er dan met die band? tussen jouw en Lise. Ik neem immers aan dat je haar bedoelt? Als jij nu hier weggaat dan wordt het er niet beter op. Zowel niet voor jouw maar ook niet voor Lise
NEE, je moet niet van het forum aff. Echt niet!
Je kan wel met diegene praten via hier op het forum. Dat is toch beter dan helemaal niet spreken?
Hmm maar ik kan er niet tegen om haar alleen met een topic te kunnen aanspreken wat nieteens altijd positied is...
Maar kan je er wel tegen dat jij uiteindelijk je account kwijt bent. Niks meer hebt qua hulp hier. En diegene nooit meer kan spreken?
Je helpt mij en andere goed via dit forum. En als ne het toch graag wilt wacht dan en kijk morgen of je het nog steeds wilt. Ik hoop het niet. Waarom is het leven zo lastig voor heel veel mensen?
Hmm nee naar dat is de enige manier om.het gevoel van hier alleen hier kunnen spreken door een negatief topic. Weg te halen.
Maar idk wss denk ik meer dan zij over mij...
Maar idk wss denk ik meer dan zij over mij...
En mensen kunnen je dan geen advies meer geven enzo
En... over wie heb je het? Of wil je dat niet vertellen...?
Ik denk precies zo over jou, maar ik denk niet dat ik het ben.
Ik denk precies zo over jou, maar ik denk niet dat ik het ben.
Ronald kijk 1 keer door al je reacties die je tot nu toe hebt geplaatst. Blader daar is doorheen. En kijk zelf is hoeveel mensen je hebt geholpen, hoeveel leuke feitjes jij hebt gegeven, en hoe jij dit forum hebt veranderd. Als ik op de KT kijkt dan denk ik meteen aan jouw Ik kijk meteen in het tabelletje van wie is er online of jouw naam erbij staat. Je bent echt heel belangrijk hier en niet alleen voor die persoon maar ook voor de andere waaronder voor mij. We hebben verschillende meningen maar jij hebt er wel voor verzorgd dat ik niet weer dezelfde fout maakte! En daar ben ik je heel erg dankbaar voor!
Maar lise, ik raak gehecht aan jou en de manier hoe jij praat en hmm, ik wil met jou kunnen praten en niet alleen via een negatief KT forum.... maar dat kan niet en dat gevoel is zo naar (sorry i know jij wilt dat niet)
@faster, vgm heb ik zeer weinig mensen geholpen, dit is mijn zoveelste topix en deze heeft al 300 reacties en minstens 150 van mij...
Ronald, ik denk precies zo over jou en ik zal het echr jammer vinden als je weg gaat. En ik weet zeker dat ik je dan zou missen, ik wou dat ik je in het echt kon troosten. Ik wou dat ik verder ook cantact met je kon hebben! En dat dat niet kan vind ik zo naar!
Hmm i just want to throw my mail in here so you can mail me and get my number but hmm idk if thats smart...
Ja dus? En de andere 300 berichten? Die zijn wel degelijk door mensen geholpen of door leuke topics te maken of jouw interesse in het geloof!
@faster wat boeien andere mensen nou mijn geloof...
Is het smart? Nee. Maar ik hou je niet tegen. Ik weet niet of je de vorige keer ook een waarschuwing hebt gekregen, maar dat zal nu wel kunnen gebeuren. In het ergste geval heb je je 2e waarschuwing. Maar je hebt er wel een fijn contact bij!
mij boeit jou geloof
Wat boeien mensen dat? Mensen die ook gelovig zijn boeit het best veel. Lise deelt dezelfde geloof als jouw (volgens mij) En dat heeft jullie ook dichter bij elkaar gekregen. Ik vindt het ene kant wel leuk om te lezen over de Jehova en dat jij morgen bijvoorbeeld je 1e bijeenkomst hebt. Denk daar is aan? Je keek daar zo ongelofelijk veel naar uit.
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.
@faster ja ik heb al 1 waarschuwing, dit word 2 vgm maar soms weet ik niet wat beter js,.....
@faster ja ik heb al 1 waarschuwing, dit word 2 vgm maar soms weet ik niet wat beter js,.....
Precies. Ik denk dat dit je super goed zal doen! Ik hoop dat jullie er samen doorheen komen!
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon
@faster, lise is christelijk ik ben jehovah, ja ik heb enorm zin in morgen maar daarna weet ik nog niet
@faster, lise is christelijk ik ben jehovah, ja ik heb enorm zin in morgen maar daarna weet ik nog niet
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.