Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1311 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 25 juni 2024

Leuk dat u de vragenlijst ook gaat invullen @Julia1234! Ben benieuwd!😊 

• 0 reacties
  • 25 juni 2024

Super dat u de vragenlijst heeft ingevuld @Julia1234 !

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 25 juni 2024

Top dat u de vragenlijst heeft ingevuld @Julia1234 !

Maar ik had een vraag, veel moderatoren hebben een "gewone" profiel foto. Maar waarom zijn er sommige ingezoomd zoals @Julia1234 ? Of uitgezoemd zoals ik dacht @Roos_De_Kindertelefoon ?

Groetjes mij @Anoniemxv 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4050 reacties
  • 25 juni 2024

@Tover01 die vragenlijst was zeker een goed idee. Leuk dat nieuwe mods hem ook invullen.

Maar eh, vanavond geen mod ingepland? Het is alweer een paar uurtjes stil.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 25 juni 2024

Zo goed als de check vanmiddag ging zo stil is het nu.. De hele avond is er al niks gepost. Dit is niet naar bedoeld naar de KT ofzo hoor, maar ik vind het best irritant dat de check zo onstabiel is de afgelopen tijd en het gaat vgm niet helemaal soepel. Nou ja in ieder geval ik hoop dat er nog wat berichten worden geplaatst vanavond dat zou wel fijn zijn :)

Liefs van ItsJustMe <3

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4050 reacties
  • 25 juni 2024

Het kan aan mij liggen maar het valt mij op dat het de laatste tijd iets vaker voorkomt dat het forum een middag of avond stil ligt. Heeft dat te maken met dat er geen mods beschikbaar zijn of is het een technisch probleem? Dit is geen kritiek hoor (nou ja, een heel klein beetje misschien😉.)  Ik was gewoon ff nieuwsgierig. 

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 229 reacties
  • 26 juni 2024

Hallo lieve leden,

Wegens een fout vanuit mij is het helemaal aan mij voorbij gegaan te modereren vanavond. Hele grote excuses!

Hier zal voortaan goed op gelet worden!

Groeten,

Yasmin, de Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2307 reacties
  • 26 juni 2024

Dag @Yasmientje  geen issue dat kan gebeuren toch! Maar was u om 4 uur al actief? Jeetje wat vroeg! 😯 Respect hoor!

Liefs Tover xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 26 juni 2024

@Yasmientje Mnu hoor soms vergeet je wel eens iets dat kan iedereen overkomen!😉

Ik hoop trouwens dat u wel lekker hebt geslapen omdat de check al om 4 uur vanochtend gebeurde! Dat is best wel vroeg in de ochtend haha😅

Liefs van ItsJustMe <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 26 juni 2024
Anoniemxv schreef:

Top dat u de vragenlijst heeft ingevuld @Julia1234 !

Maar ik had een vraag, veel moderatoren hebben een "gewone" profiel foto. Maar waarom zijn er sommige ingezoomd zoals @Julia1234 ? Of uitgezoemd zoals ik dacht @Roos_De_Kindertelefoon ?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Iemand een andwoord? Ik zeg het nog maar even, aangezien het anders zo ver weg gaat

Groetjes van mij @Anoniemxv 

• 0 reacties
  • 26 juni 2024
Tover01 schreef:

Dag @Yasmientje  geen issue dat kan gebeuren toch! Maar was u om 4 uur al actief? Jeetje wat vroeg! 😯 Respect hoor!

Liefs Tover xxx

Inderdaad!!! Super van u @Yasmientje ! Maar hoop niet dat u nu super moe bent! En een keer overslaan is ook niet erg hoor :)

• 0 reacties
  • 26 juni 2024
Anoniemxv schreef:

Iemand een andwoord? Ik zeg het nog maar even, aangezien het anders zo ver weg gaat

Groetjes van mij @Anoniemxv 

Ik denk niet dat daar echt een reden voor is, meer een slordigheidje :)

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4050 reacties
  • 26 juni 2024

@Yasmientje Kan gebeuren. Een check om 4 uur ‘s ochtends is wel een record denk ik 😅

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 263 reacties
  • 27 juni 2024

Ik probeerde het via de zoekbalk te vinden, maar het was mij niet gelukt. Hoe kan je een topic in een topic zetten? Jij weet het misschien @tim16  :)

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 27 juni 2024
Salam schreef:

Ik probeerde het via de zoekbalk te vinden, maar het was mij niet gelukt. Hoe kan je een topic in een topic zetten? Jij weet het misschien @tim16  :)

Je kan de link van het topic sturen, hoe je zo'n balkje stuurt weet ik niet 

Groetjes mij @Anoniemxv 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 27 juni 2024
Salam schreef:

Ik probeerde het via de zoekbalk te vinden, maar het was mij niet gelukt. Hoe kan je een topic in een topic zetten? Jij weet het misschien @tim16  :)

@Salam Als het goed is kan je gewoon de link van het topic die je in een ander topic wilt zetten kopiëren en die plakken in je reactie op het andere topic. Dan veranderd de link bij mij automatisch naar een link richting een topic. Voorbeeldje staat hieronder😉

Liefs van mij <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 27 juni 2024

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1177 reacties
  • 27 juni 2024

Hoi @Anoniemxv ,

Het helpt om na een link een spatie te typen. Dan zou dit moeten werken. Probeer je het? Wij horen graag of het lukt.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 27 juni 2024

@Anoniemxv Doe jij het op de telefoon? Als je het op de telefoon doet werkt het soms idd niet dat heb ik ook. Als dat wat @Mariska H zegt niet werkt kan je proberen om de link van het topic die je in je reactie wilt zetten een keer te plakken, weer weghalen en nog een keer te plakken dan staat hij er bij mij meestal wel goed dus misschien kan je dat ook proberen?

Groetjess van ItsJustMe :)

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 27 juni 2024

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130#post581838 

Dan krijg ik dit. Ik moet op het pijltje omlaag klikken om de link werkend te krijgen https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130#post581838

Spatie werkt dus niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 263 reacties
  • 28 juni 2024

@Anoniemxv @ItsJustMe Dankjulliewel!

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1650 reacties
  • 28 juni 2024

@Anoniemxv Apart zeg.. Het werkt dus ook niet om de link weer weg te halen en weer opnieuw te plakken?

@Salam Fijn dat je het nu begrijpt!👍😃

Liefs van ItsJustMe <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 28 juni 2024

@ItsJustMe ,

Nee :(

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1646 reacties
  • 28 juni 2024

Check gaat heel snel. Weinig reacties?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1491 reacties
  • 29 juni 2024

Hoi @Anoniemxv ,

wat de profielfoto’s betreft: het is inderdaad zoals @Jesse08  zegt gewoon een slordigheidje, er zit verder geen betekenis achter hoe groot/klein de profielafbeelding van een moderator is.

En wat jouw vraag over gisteravond betreft: zo te zien was het niet een heel rustige dienst, maar ik denk dat de collega moderator alle goed onder controle had 😉

Groetjes, Marieke

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen