Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1564 reacties

Banaantjeeee
Forum|alt.badge.img+8

1000ste reactie ☺️😉 @Anoniemxv!

Liefs xxx Banaantje <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 5, 2024

Nog 1 dingetje, stond er niet altijd tekst bij de Kindertelefoon? Het is nu veranderd bij Geld en werk maar er stond toch ook altijd tekst bij de Kindertelefoon? Ik stuur wel ff screenshot 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 5, 2024

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 5, 2024

1000ste reactie ☺️😉 @Anoniemxv!

Liefs xxx Banaantje <3

Wat leuk!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 8, 2024

Wel leuk dat de moderators ook meer "persoonlijk" in de mails zijn, dus niet alleen standaard berichten. Ik vond het wel grappig dat @Britta zei "wéér een mail" 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 9, 2024

Nog 1 dingetje, stond er niet altijd tekst bij de Kindertelefoon? Het is nu veranderd bij Geld en werk maar er stond toch ook altijd tekst bij de Kindertelefoon? Ik stuur wel ff screenshot 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoi @Anoniemxv ,

dat zou heel goed kunnen,  het is doorgegeven aan de Community Manager hoor. Bedankt dat je zo scherp bent, en dat met deze temperaturen!

groetjes Marieke

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 10, 2024

@Anoniemxv 

In de tekst bij dit thema is niets veranderd. Omdat hier maar 1 subcategorie onder staat, is er eerder voor gekozen om hier geen tekst te plaatsen. Dus het klopt dat hier geen tekst staat. 

Fijn dat je zo scherp bent en met ons meedenkt! 

Groet,

Carolien

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 10, 2024

Ik had eerlijk verwacht dat er geen moderator zou zijn vanavond i.v.m het ek. En het is nog een snelle check ook! Goed werk @moderator!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 11, 2024

Dag ! Ik vroeg me iets af☺️. Zou het mogelijk zijn om, als je een reactie plaatst en die gaat de check in, om die reactie dan zelf wel te kunnen zien en ook wijzigen zolang die nog niet geplaatst is? Soms typ je iets, dan gaat dat achter de check en komt dat de volgende dag online, en dan is het al meer dan een uur geleden en kun je er niks meer aan veranderen.  Hoe handig zou het zijn dat je in elk geval zelf al wel ziet dat jouw reactie onder het topic komt én dat je er in die tijd nog wat aan kunt veranderen. Het komt best eens voor, dat je iets getypt hebt dat òf niet meer van toepassing is de dag er na, òf dat je het graag anders had willen formuleren. Zolang de reactie dan nog voor de check zit en dus niet gepubliceerd is, zou het handig zijn dat je er iig zelf nog wel bij kunt. Wel fijn ook dat je dan nog even kunt reflecteren en bij schaven zeg maar. Een soort status "in bewerking, niet gepubliceerd". Misschien kunt u dat eens overwegen?

Liefs en groetjes, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 11, 2024

Goed idee @Tover01 , want soms duurt de check wel lang en dan weet je niet wanneer je reactie geplaatst is. En dan kun je hem niet meer veranderen

Groetjes mij @Anoniemxv 

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • July 11, 2024

Hoi @Tover01

Dat klinkt inderdaad als een goed idee! En ik kan me voorstellen dat dat voor veel forumgebruikers handig zou zijn. Zelf heb ik te weinig verstand van de technische kant om te weten wat wel en niet mogelijk is. Maar ik zal het idee doorzetten naar onze 'systeembouwers’, zodat zij misschien kunnen uitzoeken wat hierin mogelijkheden zijn. 

Altijd fijn dat jullie mee blijven denken in hoe we het forum nog beter kunnen maken. Dank daarvoor!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 11, 2024

Dat is idd een goed idee van je @Tover01 dat zou idd een fijne en handige toevoeging zijn. Fijn dat het idee van @Tover01 wordt doorgezet naar de systeembouwers dank u wel daarvoor @JanneB!👍

Liefs van ItsJustMe <3

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 12, 2024

Heyy!

Sinds vanochtend is bij mij die balk waarin je snel naar je reacties en topics kan (weet ff niet hoe die heet) helemaal geglitcht ofzo.. Vroeg me af of dit aan mij ligt of dat dit misschien een kleine storing is aan het forum dus ik dacht ik deel het hier even! Heb hieronder een foto als voorbeeld🙂

Groetjess van ItsJustMe <3

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 12, 2024

Hoi @ItsJustMe ,

Ik zal je vraag doorgeven aan de community managers!

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon

• July 12, 2024

@ItsJustMe Ik heb hetzelfde (alleen op mobiel)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 12, 2024

Ik heb hetzelfde blijkbaar: 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 12, 2024

Is er überhaupt een Levensbeschouwings badge? @Salam zou die nou wel moeten hebben denk ik

Groetjes mij @Anoniemxv 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 12, 2024

@tim16 Ja het is bij mij idd ook alleen op mobiel op mijn laptop is het niet zo!👍

Dankuwel dat u het doorgeeft aan de community managers @Anna_KT! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 13, 2024

Hoi hoi, ik heb dat ook.  Het is vast een algemene bug. 

Groetjes liefs Tartan X

• July 13, 2024

Is er überhaupt een Levensbeschouwings badge? @Salam zou die nou wel moeten hebben denk ik

Groetjes mij @Anoniemxv 

Vraag ik me ook wel af. Is er een Badge @moderator?

Liefs @NoahLovesYou 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 13, 2024

Hoi @Anoniemxv  en @NoahLovesYou ,

als het goed is, zou er idd ook een Levensbeschouwingsbadge moeten zijn. Maar ik kan me herinneren dat dit de vorige keer moest worden ‘ aangezet ‘  toen we een nieuwe subcategorie erbij kregen.

Ik zet het even door naar de community manager, zodat zij dit met de sitebeheerders kan checken.

groetjes, Marieke

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 13, 2024

Is er überhaupt een Levensbeschouwings badge? @Salam zou die nou wel moeten hebben denk ik

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hahaha😅, echt waar?😉

Nee, heb het nog niet binnen, sinds er weinig levensbeschouwing topics zijn. De meeste reacties van mij zijn op religieuze topics voor juli. Sinds juli zijn de topics waarop gereageerd werd verplaatst naar 'Levensbeschouwing', maar joh de badge is niet het doel. Het is alleen een leuk extraatje😉

Salam (🍉)

• July 13, 2024

Hoi Kindertelefoon,

Kunnen jullie misschien een keer een lijst maken met stichtingen etc waar je bij terecht kan?

Veel dingen zijn denk ik niet zo bekend dus dan is het voor mensen wat makkelijker te vinden. :)

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 13, 2024

Hoi @Jesse08 ,

dat is een goede! Vroeger hadden we op de website wel een soort ‘Kennisbank’ met dat soort verwijzingen, maar dat is volgens mij al een tijd niet meer zo. Ik geef het door hoor!

Groetjes, Marieke

• July 14, 2024

Dankjewel @Marieke . :)