Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1069 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Tja, het blijft lastig. Ik ga er ook niet van uit dat @Iemand.op.de.wereld het allemaal verzonnen heeft. Maar er zijn hier wel eens trolls actief geweest met bloedserieuze verhalen die achteraf ook 100% onzin bleken te zijn. Het kan dus wel.

Reputatie 7
Badge +14

Weet je jongens,

We weten het gewoon niet.

1 ding wat je moet onthouden is dat het maar aannames zijn.

Ook al is het maar 1%, iets kan altijd waar zijn. Ook al lijkt het onmogelijk.

Als het echt is, hoop ik het beste voor @Iemand.op.de.wereld.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +11

Het is in ieder geval een bijzondere situatie en we kunnen idd nooit 100% zeker weten wat er nou wel of niet waar was/is.. Ik gun @Iemand.op.de.wereld in ieder geval echt het beste toe en hoop echt dat alles goed gaat wat er ook mag wezen!

Reputatie 7
Badge +15

Kindertelefoon,

Jullie hadden het topic 'account verwijderen' verwijderd en een nieuwe gemaakt om het te verversen. Het topic van gemaakt door Anonymous en waarschijnlijk een Kindertelefoon medewerker. Wie was dit als ik vragen mag? Of is dit prive?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Anoniemxv 

Wat goed dat je meedenkt /  wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Babs

Reputatie 7
Badge +15

Nog even een andere vraag, hoezo is mijn topic verwijderd? Ik wou alleen @Tover01 bedanken dat hij mij in zijn handtekening heeft gezet. Ik heb er ook geen mail over gekregen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +15

Laat maar, hij is weer online. Was er een reden dat mijn topic een tijdje offline was? Of was het onstabiele forum de reden?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniemxv ,

Goed om te horen dat het topic weer terug is:)

Groet,

Finn

Reputatie 7
Badge +10

Kindertelefoon,

Jullie hadden het topic 'account verwijderen' verwijderd en een nieuwe gemaakt om het te verversen. Het topic van gemaakt door Anonymous en waarschijnlijk een Kindertelefoon medewerker. Wie was dit als ik vragen mag? Of is dit prive?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Haha je bent wel nieuwsgierig 😉 Bedoel ik positief hoor😘 

Hier is je antwoord 😊:

Reputatie 6
Badge +3

Hoi!

Is mijn topic niet goedgekeurd? De topic was “Hoe word je snel ziek voor 1 dag?” :)

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anonymous M ,

Het klopt dat dat topic niet door de keuring is gekomen. Dat komt omdat er maar 1 woord in je topic stond. De kans is groter om door de keuring te komen wanneer het daadwerkelijke bericht langer is dan 1 woord;)

Groetjes,

Finn

Reputatie 7
Badge +18

@Jesse08 Goed speurwerk 😅

Reputatie 7
Badge +10

Haha, dankje @tim16 !🙂 Ik heb alleen wel het verkeerde topic gestuurd 🙈 Maar die @Anoniemxv bedoeld is ook door Moniek V geschreven:

Reputatie 7
Badge +15

Was er een reden waarom mijn topic niet online was? Ik wou alleen @Tover01 bedanken. Maargoed, ben al blij dat mijn topic weer online is :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +15

Bedankt @Jesse08 !

Reputatie 7
Badge +15

Viel me niet eens op @Jesse08 :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi,

Werkt @Luuk niet meer bij de Kindertelefoon? Het valt me namelijk op dat als er een Community Manager reageert dat de laatste tijd altijd Carolien is. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

jawel hoor, zowel Luuk als Carolien zijn nog steeds werkzaam als Community Managers. Luuk is er op dit moment even niet, daarom pakt Carolien momenteel het werk op.

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marieke ,

Ook nog een ander vraagje🙃 De nepnaam van de vriendin van @ItsJustMe is al een paar keer verwijderd, terwijl die eerst wel waren toegelaten. Mogen nepnamen niet meer? Dus moet je dan gewoon bv (ik zeg nu een random naam hoor) als iemand Hugo heet H. zeggen? Of gwn een random letter natuurlijk😉

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Jesse08 ,

nepnamen zijn toegestaan hoor! Het moet dan alleen wel duidelijk zijn dat het om een nepnaam gaat.

Als de moderator dat toevallig heeft gelezen in het openingstopic, dan weet diegene wel dat het een verzonnen naam is. Maar als de moderator dat niet weet, en alleen naar de nieuwe reactie kijkt en daar een naam ziet staan, dan zal diegene de naam afkorten naar de voorletter.

Ook voor andere forumgebruikers is het duidelijker wat de regels zijn wanneer alleen voorletters worden gebruikt, of wanneer er in iedere reactie bijstaat ‘mijn vriendin Ilse ( niet echte naam)’ 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel voor je antwoord @Marieke , het is duidelijk zo!

Reputatie 7
Badge +11

Heyy,

@Jesse08 Dat vroeg ik mij ook al af! Ik was in mijn topic waar het over gaat idd niet duidelijk en had er niet neergezet dat het om een nep naam ging dus was zeker terecht dat die naam werd verwijderd, erg scherp van de mods!😉

Voor mij ook weer een goede les en zal er vanaf nu rekening mee houden! Vind het fijn dat ik haar naam iig wel kan blijven gebruiken! Bedankt voor het antwoord @Marieke! :)

Liefs van mij💗

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond! Ik heb  ook nog een vraagje, of (een van) u de nieuwe collega's die er nog gaan komen ook kunt wijzen op de vragenlijst, of ze die willen invullen 😉☺️ dat is hartstikke leuk! Deze bedoel ik :

Als ze er 'stiekempjes' even tijd voor hebben natuurlijk! 🙂 Heel erg bedankt vast! 

Liefs van Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hahaha, helemaal goed, dat zal ik doen! 😃

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +14

Leuk @Marieke!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer