Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1564 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 29, 2024

Goedenavond! Terwijl ik zit te schuilen voor een heuse bui ( was bijna vergeten wat dat was xd) en dus kijkend op mijn foon en het forum, wil ik echt gemeend mijn complimenten geven over de bliksem snelle check vanavond! Echt knap werk! Doet u echt goed! 

Groetjes en liefs Tartan X 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 29, 2024

Heel graag gedaan @Tartan14 !

En jij nog succes met droog over het erf weer terug naar huis komen!

Groetjes, Marieke

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 29, 2024

Check gaat idd weer soepel deze avond u bent weer goed bezig hoor @Marieke!!😊

En idd succes @Tartan14 hopelijk kom je een beetje droog thuis zo!😅

• June 29, 2024

Helemaal eens met de complimenten. De check gaat erg snel vanavond. Goed bezig!

En nu ga ik proberen wat te slapen.  Ik wens iedereen een fijne nachtrust.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 30, 2024

Hoi hoi, ik zie dat 2 reacties van mij en @tim16  uit dit topic zijn weggehaald danwel niet geplaatst. 

Ik vraag me af waarom? En kan ik daar anders een mail over krijgen? Volgens mij zeg ik niets schokkends of beledigends of laat staan onreglementairs.  Kunt u mij even bij lichten wat ik fout deed of wat er fout ging? Met vriendelijke groet, Tartan. 

• June 30, 2024

@Tartan14 Ik heb niet in dat topic gereageerd volgens mij.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 30, 2024

Hoi @Tartan14 ,

goed dat je de vraag ook even in dit topic stelt, anders gaan we off-topic in ‘Vriendin is moslim en gay’ .

Misschien had je mijn antwoord nog niet gezien in dat topic? 

Ik zie daar geen reacties staan van jou of @tim16 die verwijderd zijn. Moderators kunnen namelijk verwijderde reacties nog wel zien, als die op de juiste manier verwijderd zijn. En natuurlijk hoor je een mail te krijgen als er iets aangepast of niet geplaatst wordt.

Vannacht heeft Salam op veel oude topics gereageerd die met het geloof te maken hebben. Ben je misschien in de war met een van die andere topics, zoals Wie is hier ook een moslim | Kindertelefoon Community ? Daar hadden jullie namelijk beiden op gereageerd.

Of weet je zeker dat er ook op ‘Vriendin is moslim en gay’ door jou gereageerd was? Want dan moet ik er nog eens wat dieper in gaan zoeken.

Groetjes, Marieke

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 30, 2024

Dag @Marieke  Ahh,  doet u verder geen moeite hoor wat mij betreft 🙂 ik had daar inderdaad wel gereageerd maar daarna kwamen telkens die meldingen waar Jesse ook op doelde. En ook een keer "under construction" . Het was vast een server storing. Het is ook niet erg, ik bedacht me later dat ik me ook niet verder in zulke discussies moet mengen ☺️ heb mijn punt gemaakt en prima zo. Dank u wel dat u zo mee denkt en helpt! Maar het is wel prima zo en het zijn dingen die kunnen gebeuren. Vriendelijke groetjes, Tartan 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 30, 2024

Het forum doen ook wel raar de laatste tijd, gister kon ik er niet in tussen ongeveer 10:10 en 10:45. Ik had al gebeld en er een melding om gemaakt, maar ik zeg het toch even hier

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 30, 2024

Huh, ik heb de gouden gids badge al met 918 reacties. Zoveel reacties zijn toch niet verwijderd? Nou, dan maar snel 80 reacties plaatsen he

Groetjes mij @Anoniemxv 

• June 30, 2024

@Anoniemxv Ik had dat ook. 😅 Aan de berichten in mn topic te zien hadden de meesten die badge voor dat ze 1000 reacties hadden

• June 30, 2024

Huh, ik heb de gouden gids badge al met 918 reacties. Zoveel reacties zijn toch niet verwijderd? Nou, dan maar snel 80 reacties plaatsen he

Groetjes mij @Anoniemxv 

Dat komt omdat de topics meetellen 😉 Beetje onlogisch maar ja.

• July 1, 2024

@Anoniemxv Ik had dat ook. 😅 Aan de berichten in mn topic te zien hadden de meesten die badge voor dat ze 1000 reacties hadden

Dat had ik ook.

Kan het zijn dat je verwijderde reacties ook mee tellen?

Liefs @NoahLovesYou 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 1, 2024

Dat komt omdat de topics meetellen 😉 Beetje onlogisch maar ja.

Wel raar dit ja. Er staat 1000 reacties. Niet topics 

Groetjes mij @Anoniemxv 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 1, 2024

@Anoniemxv Denk dat je topics idd meetellen want als je die er bij optelt kom je al een stuk dichterbij de 1000 reacties en dan zijn er waarschijnlijk nog een paar verwijderde reacties die wel meetellen voor de badges! :)

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • July 1, 2024

Hoi,

Wat jullie al denken, is juist. Topics tellen mee in het aantal posts. Ook verwijderde posts tellen mee.

Fijn om zoveel actieve gebruikers te hebben!

Groetjes Mariska

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2024

Hallootjes🍉

Sommige vragen hebben een groen vinkje ipv. een blauwe vraagteken. Ik las dit topic 

en ik zag het staan. Nu vraag ik me af wie het proces bepaalt wanneer een vraag goed beantwoord is en of de TS dat zelf ook kan doen. Kan het ook gewijzigd worden, zo ja door wie?

Joeeee

Salam(i)🍕😅

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2024

Ik had trouwens vanochtend gemerkt dat sommige reacties die later worden gepost toch 10 uur geleden of 5 uur geleden etc. zullen hebben staan als tijdsnotatie. Die verschijnen pas op het forum in de ochtend, maar ze zouden er dan al 10 uur geleden gepost zijn. Ik neem aan dat dit de reactie inlevertijd zou kunnen zijn, maar miss is het iets anders, want in principe zie je dat niet gebeuren met andere reacties.

Bij voorbaat bedankt moderators en forum mensjes!

Kim_12345
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 1, 2024

Hoi @Salam , 

Wat een goede vraag! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk niet weet 😅… Dus ik ga je vraag doorsturen naar een collega! Je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord. 

Veel plezier nog op ons forum! 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Kim_12345
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 1, 2024

Hoi @Salam

Dat heb je goed opgemerkt! De vertraging met de reacties komt doordat wij alle reacties en topics die geplaatst worden op het forum eerst controleren. Zo kan het zijn dat een gebruiker om 23.30 een bericht plaatst, maar omdat wij alleen tussen 10-23 uur actief zijn als moderatoren, het bericht pas de volgende dag om 10 uur doorlaten. Dan heeft de gebruiker hem dus al 10 uur geleden geplaatst, maar was hij nog niet zichtbaar op het forum. 

Heb ik zo je vraag goed beantwoord? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2024

Hoi @Salam,  

Heb ik zo je vraag goed beantwoord? 

Ja, dankuwel! 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 1, 2024

@Salam Vroeger kon de TS van een topic vgm een bepaalde reactie markeren als beste antwoord, maar dat heeft de KT weggehaald omdat ieder antwoord goed is en ieder antwoord doet er toe! In het topic hieronder zegt @Marieke dat tenminste! :)

Liefs van ItsJustMe <3

• July 1, 2024

Hallo allemaal, ik heb even een opmerking. Nu het subforum Levensbeschouwing er is, is het dan niet slim om Alles over thuis, familie en geweld in Alles over thuis, familie, geweld en levensbeschouwing te veranderen?

Liefs @NoahLovesYou 

Kim_12345
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 1, 2024

Hoi @NoahLovesYou , 

Wat goed dat je meedenkt! Ik ga je idee voorleggen bij de andere collega's. We komen zo snel mogelijk bij je terug! 

• July 1, 2024

Top!

Liefs @NoahLovesYou