Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

Heerlijk zonnetje. Les goed kunnen volgen.  Ik hoop dat ik al het huiswerk af krijg. Doe mn best.

@Sanny heeft een cuty  verslag ze krijgt van mij de klaver van de week. En dankjewel het gaat steeds iets beter :) En morgen toch nog thuis maar ik ben net wel een mooi tijdje buiten geweest en in de zon gezeten en mn kilt uitgetest ;) 

Groetjes liefs Julian X 

Ps ik ben het met @Emmalove eens, lekker ! ;) 

@Eenmeisje004  ik hoop dat je ook weer een stuk beter bent. Die corona was toch nog best flink vond ik. 

Ik hou van koekjes !!!! Kan je paar foto's van maken ???? Ik ga vragen of ik ook koekjes mag bakken met mijn zus !!! 

Love koekjes

 

Hoi mij  dag was wel bijzonder, tenminste vanmorgen en eind van de middag. Ik was vroeg op, even opgetut ;)  en heb lekker corn flakes gegeten en toen naar school. En op school was iedereen wel blij met het mooie weer en we hebben gewoon les gevolgd maar ook in een moestuin gewerkt met allemaal. En 1 jongen, zeg maar “K” die was een beetje vervelend in de les die leidde anderen af en zat met elastiekjes te schieten en na 2 waarschuwingen moest hij op de gang staan.  En wij gewoon door met de les en ik moest naar de wc en toen zag ik hem daar zo staan en ik zeg “hoi K gaat het?” en hij keek heel droevig en hij zegt zo “nou nee San eerlijk ? ik haat het om hier te staan“ en ik zeg aah je mag vast zo wel weer naar binnen.  En toen zei hij “ach ik kan beter hier staan ik ben toch alleen maar vervelend". En toen keek hij weer voor zich en ik zei nou zet 'm op he. En hij zo “jaja San” en toen ging ik weer naar binnen en even later mocht hij ook weer in de les.  Hij keek bijna niet naar mij maar ik zag wel dat hij bloosde. En toen na school ging hij een stukje met mij mee fietsen ( ik merkte dat hij wou praten) en ik zeg weetje K, we kunnen beter even hier wat drinken want anders kom jij veel te ver van huis ( woont totaal de andere kant op) en toen zaten we zo en ik vroeg zo “baalde je zo erg van je straf ?”en hij zei “ja best wel. ik voel  me niet zo fijn laatste tijd”en opeens begin hij te huilen !   Dus ik wist eerst niet wat ik moest doen en heb maar een arm om hem heen gedaan. en gezegd huil maar even hoor. En toen vertelde die dat hij een neef en nicht heel erg mist  die voor hun werk naar het buitenland zijn verhuist en dat zijn papa altijd heel ver van huis moet werken , zo lief ook eigenlijk. En toen was hij weer wat beter te pas en bedankte mij heel erg en hij zei jij bent de liefste van de hele school . En daarna ging hij weer naar huis fietsen ! Ik heb 'm nogwel beloofd om in de klas niks verder te vertellen. Maar ik vond dit wel een bijzondere situatie. En ik vind hem best ook heel aardig en lief.  toch fijn om iemand te helpen :)

Nu thuis en straks trainen en vanavond koekjes bakken met mijn zus :D

Sanny xxxx

PS  Eenmeisje004 en Julian beterschap

Reputatie 7
Badge +17

@Een hulpvol meisje dankjewel ! Tuurlijk zijn we hier vrienden :)  Ik hoop dat dit mijn laatste corona ziekdag is het gaat stukken beter ! Moe nog wel en beetje duizelig. Les volgen gaat goed. Ga toch af en toe slapen. Ik doe verder nog niet veel. Iedereen fijne dag !

Groetjes Julian X 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi het gaat al beter wel nog verkouden en moe maar verder okè. En ik lees nu alles op het forum en net als @Emmalove  wil ik @kwakend1tje en @Een hulpvol meisje  moed geven en een hart onder de riem.  En alle goeds ! Ook voor iedereen . En ik mis @Wilhelmavemela die ik zeker ga knuffen dat geeft kracht.  En verder allemaal een fijne zondag ! 

Groetjes Julian X

Oeeehhh- beterschap @Julian12 ♡♡  Ik hoop dat het goed gaat :)

 

Dankjewel dat je over ons denkt!  Ik heb er geen worden voor... zo lief vind ik het  :')

 

Xx een hulpvol 👩🏻💘💗

 

 

Ik ging snacks kopen voor de spelletjeavond en halverwege de weg ging het heel hard te regenen 🤣 😂. Ik ben echt een pechvogel !!!! Toen ik net in de winkel zat stopte het opeens met regenen . Ik pakte alle snacks die ik en mijn tweelingbroer lekker vind . Kost 20 euro, maar de geld is van mijn grote zus(die wou dat we plezier hebben . Echt zo lief) toen ik net alles heb gekocht begon het opeens te regenen!!!! Dus zo snel mogelijk naar huis gefietst 

Nu zit ik met een warme chocolademelk op mijn bed

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het gaat iets beter. Veel liggen. Moe als ik even wat doe. Loopneus en schor.koorts iets minder maar  @Eenmeisje004  wel iets beter dus :) het gaat langzaam weg. Maar wel heel merkbaar en vermoeiend. S middags om 15 uur gaan slapen deed ik als baby denk ik voor het laatst haha. Maar ik merk wel dat het beter wordt.  Jij ook beterschap het komt goed !  Wel leuk om naar buiten te kijken en allemaal krokussen te zien. 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Emmalove

Het gaat nu wel iets beter. Ben heel erg verkouden en moet veel hoesten. Ook heb ik hoofdpijn en ben best moe. 
Hoe gaat het met jou en wat heb je allemaal gedaan vandaag? 
 

@Julian12 Hoe gaat het met jou? 
 

xx Eenmeisje004 

@Eenmeisje004

Hoe gaat het nu ???? Gaat het beter met Corona ???

@Julian12 en jij ????

Bleef nu plezier met je opa en koop iets voor hem . Laat hem zien hoveel je van hem hou .

Doe de groeten van mij

 

Emma

 

Mijn zusje zit nu te janken omdat zij niet mijn mobiel mag lenen om één van de kinderachtige spelletje te spelen over barbies en prinsesen

Help me !!!

Nou het is nog maar 11:50 en ik heb nog niet  veel beleefd.

 

Straks ga ik waarschijnlijk ff naar mijn voetbalclub omdat het oude team van een 16-jarige die aangereden en overleden is gaat spelen en iedereen daar uit respect zoveel mogelijk bij moet zijn. En dan om 5 uur naar mijn opa en oma, want mijn opa heeft kanker en dan gaan we lekker gezellig met de familie bij elkaar zijn. Hij is uitbehandeld ook. En nu is het een kwestie (vgm heb ik dit helemaal fout geschreven) van huiswerk maken. Ik moet alleen een stuk of 30 sommen voor morgen voor wiskunde maken. Dus dat is saaiiii.

 

Iedereen een leuke dag gewenst!<3

 

-Sunset-

@Julian12 Beterschap . Ik snap wel dat je @wilhelmavemela mist . Ze was onterecht geband en ze is lief. Als je vraag hoe ik dat wist . Ik keek al voor dat ik een account gemaakt heeft een tijdje mee op De Forum, dus dat was de reden

 

Knuffel 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het gaat al beter wel nog verkouden en moe maar verder okè. En ik lees nu alles op het forum en net als @Emmalove  wil ik @kwakend1tje en @Een hulpvol meisje  moed geven en een hart onder de riem.  En alle goeds ! Ook voor iedereen . En ik mis @Wilhelmavemela die ik zeker ga knuffen dat geeft kracht.  En verder allemaal een fijne zondag ! 

Groetjes Julian X

Lieve @kwakend1tje 

Ik duim voor je . Ik weet zeker dat je het kunt . Je kan het gewoon . Haal diep adem . Wij ga je steunen. Maak hier een topic over . Misschien kan meer mensen je helpen als je nu zo moeilijk heeft .

 

Emma

 

Ik ga straks met mijn tweelingbroer een spelletjeavond organiseren. Iedereen(Mijn ouders, mijn zus en mijn broer ) doet mee behalve mijn zusje die wilt 'leren' . Ik denk dat ze haar niet gaat leren maar gewoon een smoesje bedacht heeft om niet mee te doen. Ik ga straks snacks kopen voor de spelletjeavond. 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal, 

25 maart begint mn toetsweek en ik ga het echt verkloten lol. Ik heb meerdere dossiertoetsen (die tellen al mee voor mn schoolexamen).. en ik snap er helemaal niks meer van. Als ik deze toetsweek weer verpest blijf ik zitten. Als ik blijf zitten weet ik het al helemaal niet meer. Ik stress heel veel maar tegelijkertijd lukt het me niet om te leren. 
gister ging ik paardrijden maar ik had echt een slechte dag en dat beest ging alleen maar bokken en achteruit lopen. 
ik voel me echt slecht. 
vandaag komen mn oom en tante om mijn broers verjaardag te vieren maar ik heb er echt geen zin in. 
ik wens iedereen een fijne dag, en heel veel sterkte en beterschap naar iedereen met corona<3 

groetjes,

kwakend1tje

Ik heb een saaie dag gehad . Ik heb mijn haar gewassen en gestijlt .Ik ga door naar wedstrijd zwemmen . Ik ga beginnen met skaten

 

 

Hoi wat een goede verhalen. Jullie schrijven echt goed.  Julian echt ook met gevoel, beterschap ! En Eenmeisj004 ook beterschap !

Mijn dag was heel leuk. Vanochtend gereden ( pony) en weer van alles opgeruimd daar. Heel lief knuffelveulentje is er nu bij 🙂 zo cute. En vanmiddag verkenners met  een speurtochtje door het dorp vlakbij en  overal dingen zoeken die speciaal verstopt waren. En als je alles vond kon je een bonus coördinaat vinden waar nog een taart lag XD zo lief.   Het was best lekker weer dus sommigen ( 3 jongens en 2 meisjes me 2 :blush: ) waren heel optimistisch in de korte broek gekomen, nou dat werd toch wel wat koud later op de middag hahaha. En nu zitten we bij elkaar om alles weer netjes te maken in het clubhuis en dan weer naar huis !  Ik typ later wel weer meer ;)

Sanny xxxxx

Wow !!!! Je bent een geluksvogel !!!! Hoe zorg ik ervoor dat ik ook Corona krijg ???? Ik wil het ook !!!

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  een zak vol sinaasappels en flessen yoghurt en appelsap van hun eco winkel.  Echt top en fijn :) dankjewel hoor gaat al beter !

Groetjes en liefs  Julian X 

@Julian12 

Wat heeft die jongen gebrengt ???? Veel beterschap voor jou

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal. Nou gisteravond en vannacht was de corona duidelijk te merken.  Zweverig in mn hoofd en koud en warm. En vroeg slapen. Telkens wakker worden, pieptoon in het oor. En dromen van van alles door elkaar.  Mijn ouders die af en toe kwamen kijken midden in de nacht ( toch heel lief) en nu geslapen tot 9 uur. Stem klinkt schor, beetje suisje nog in mn hoofd en wat koorts maar alles bij elkaar wel beter dan gisteren. Ik ga af en toe via de trap naar buiten. En verder blijf ik zoveel mogelijk op mn kamer en zolder. Gelukkig kan daar veel en via zolder kan ik dus die trap naar het erf nemen. Gek gevoel dat je weer zo ver van iedereen af moet blijven maar ik doe het toch maar :) 

Krijg veel lieve berichtjes van scouts en klasgenoten en 1 jongen komt straks iets brengen zo lief toch x) 

Nou en nu hoop ik dat de verbeterlijn doorzet haha.  Zeilen zal nog niet mogen en dus ook geen scouts maar het moet maar ;) ik wordt wel best verwend thuis dat wel hihi. Cute. 

Groetjes Julian X 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 

oh wat grappig, ik heb ook informatica! Bij mij stelt het niet zo veel voor tho, mijn leraar is niet echt inspirerend;) maar ng is in elk geval hartstikke leuk!

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @kwakend1tje  @Julian12  @Emmalove  @Sanny :) 

@Julian12 ook beterschap! <3

Misschien is het erg off-topic maar @kwakend1tje, ik heb ook NG met aardrijkskunde, wis A, informatica (soort van programmeren) en Duits. Geen natuurkunde lucht wel op voor volgend jaar. :)

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zit inderdaad toch maar thuis met een + resultaat op corona :(  beetje verkouden en lichte koorts verder gaat het ebst. Alleen ja je kunt niet veel doen, mag dus nergens naartoe.  @Eenmeisje004  ja de maaier is zoo vet om op te rijden !  Ik had de grootste lol 😉 En beterschap !   En als het meezit mag ik ook binnenkort op de kleine trekker waar we een platte kar achter kunnen doen.  Les nu via beeld scherm en dus mooi stiekem forum kijken haha .  geef toe ik ben wel moe af en toe, slaap soms even en was heel warm vannacht. Droomde ook telkens hetzelfde alleen ik weet niet meer wat :blush:  iets met op de overloop  naar beneden en weer terug nouja zo gaat dat :)  Maarja ik ga maar netjes les volgen.  Mijn brave kant :innocent: Fijne dag !

Groetjes en liefs Julian X

Ten eerste beterschap @Eenmeisje004  en vlgs mij @Julian12  ook !  En tweede ik heb vandaag 2 toetsen en een kort optreden we gaan met 3 meisjes een grappige versie van K3 doen als ' persiflage' want dat was de opdracht. Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat best nerveus haha. Gisteren heel druk geweest school en trainen en debatclub en thuis helpen. En iedereen krijgt weer zoentjes van mijn zus en van mij ;) en nu naar school oeps al aan de late kant.

Fijne dag allemaal ! Sanny xxxxx