Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi heel bijzonder: ik heb eens een keer iets gewonnen bij de gym :joy:  normaal kan ik echt niet met die docente maar vandaag ging het goed en won ik met m'n groepje het basketballen  ;)  haha lekker belangrijk ook maar goed.  Als je weet hoe het normaal altijd tussen haar en mij gaat is dit wel bijzonder :wink:   het was de eerste keer dat ik er echt lol had . Het zal de zon wel zijn :thinking:  Tot nu toe loopt de dag dus goed. Na gisteren ( zie topic hoe vertel ik..)  voel ik me een stuk vrijer op school. Apart gevoel :)

Grtz liefs Julian X

PS wat naar voor je vriendje Ellen ,je gaat hem vast helpen met  het strafwerk;)

 

Ik heb vandaag niks beleefd.

Maar wel een leuk idee van dit topic 

 

Zelle 

Reputatie 5
Badge +1

Gister ben ik gaan winkelen met mijn moeder en stiefmoeder en heb ik hele leuke kleding gekocht en nieuwe schoenen, ook nog in de middag gaan hardlopen dus nu enorme spierpijn

 

Op dit moment ieder moment kunnen 3 juffen van mijn basisschool langskomen(vriendengroep van mijn moeder, ze is juf) op bezoek bij mijn broertje van bijna 4 maanden. We gaan heerlijk lunchen en vanavond ga ik pannenkoeken voor iedereen bakken en dan ga ik als het bezoek weer weg is even in bad nog.

 

En natuurlijk ben ik online en actief op dit forum om mensen te helpen/mee te praten

 

JS2006

Hoi nou mijn dag begon wel goed maar net in de les werd mn vriendje helemaal afgesnauwd en voor de klas gezet omdat hij 1.zn huiswerk was vergeten en 2.dat niet zelf meldde en 3. zei dat dat kon gebeuren mevrouw.  Ook niet slim maar toen moest hij voor de klas komen staan werd ie helemaal door haar belachelijk gemaakt en nu heeft ie ook nog  3 keer het hw overschrijven als strafwerk. En ik kan op zo'n moment niets voor hem doen en dat is zo moeilijk om dan stil te blijven.  Mja hij moet het natuulk ook bij zich hebben. Nou en nu gaan we zien wat de dag verder brengt.... moest het even ergens kwijt haha ;) 

 

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

Fijn dat je een leuke dag had Julian!

mijn dag was oke, school was best wel vermoeiend en ik wilde graag mijn mentor aanspreken, zodat ik eindelijk een goed gesprek kan hebben, maar ik durfde niet lol dus dat komt ooit een andere keer wel. Verder heb ik lekker met mijn kat geknuffeld en nu moet ik snel even de afwas doen:/ straks nog even huiswerk en dan ga ik voor de verandering een keer op tijd naar bed;)

groetjes, 

kwakend1tje

Ps. Waarom is de quote functie ooit bedacht als we hem niet mogen gebruiken..?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi San
Ik heb vakantie, om 10 uur ontbeten, ga zo avondeten en eigenlijk niks anders gedaan dan op de bank liggen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Kwakend1tje daar komt als het goed is binnenkort duidelijkheid over :)  maar ik denk vooral dat we niet te veel moeten afdwalen via quotes enzo dat ze dat bedoelen. Als je gewoon reageert op elkaar binnen het topic is het wel goed, maar dan niet met 7 of 8 keer quoten.  tenminste, zo begrijp ik het nu.  Dus 1 keer reageren op wat jij zegt en dan positief dat mag maar niet dat we dan helemaal binnen die reacties  af dwalen en andere dingen gaan bespreken.

On topic mijn dag was leuk 🙂 ik heb mijn verhaal gedaan wat je kan lezen in mijn  tpc hoe vertel ik..en ik had vanmiddag een uur eerder vrij :sunglasses:  thuis gezongen gedanst en ik had zin om in een berg gras te springen dus gedaan 🙂 toen hw gemaakt en nu weer wat uitwerken en het forum bekijken.

Grtz liefs Julian X

PS ik zal niet quoten

Reputatie 7
Badge +7

Wanneer word iets gezien als een chat? Ik wil geen waarschuwing maar ik begrijp het verschil tussen een chat en een reactie niet, is dat niet precies hetzelfde