Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Please lieverds laten we nou doen wat Sankonijn wou ( dit is nog zijn topic) en niet quoten en chatten. Anders gaat zijn laatste ding hier verloren ! Als dit topic dicht gaat is Sankonijn zijn laatste stukje op het forum weg 😔😔 laten we daar aan denken !! 

Liefs Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

@Emmalove

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

Sorry bedankt dat u ons waarschuwt. Ik zal er een topic over maken.

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Sure!! Slay bestea!!❤✨😝

Top tof van je ik zelf zou dat erg lastig hebben gevonden zo happy jeeej.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +5

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Sure!! Slay bestea!!❤✨😝

Thanks dat jullie ons even waarschuwen . Dan is het ook beter dan meteen sluiten

 

Thanxxx

Emma

@wilhelmavemela 

@Emmalove 

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

@Sunset is een meisje !!!! Zucht Zucht en nee. Ik vertel de tweede letter niet

Misschien kan we een topic maken speciaal over Forumcrush vertellen (kan jij het maken???) Zo ga we niet meer off topic 

 

Mijn ongesteldheid is voorbij !! Ik ben zo blij , want ik vind echt stom als ik bloed ziet op mijn onderbroek. Zo vies en goor . Eindelijk niet meer ongesteld!!! Zo happy

Reputatie 7
Badge +19

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

@StackedBlock ?

@Sano07 ?

@Sunset ?

Mijn dag was leuk wel door gelekt met ongesteld zijn. En nog met honden geknuffeld.

De rest staat in de reactie hierboven.

P.S. wat is de tweede letter?

S (beginletter) 

Hoe was jouw dag ??? Ik heb al een hele hoop verteld 

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou wachten tot het antwoord van je crush.

Wilhelmavemela

P.S met welke letter begint jouw forum crush?

En hoe was jouw dag verder?

@wilhelmavemela je kan blijven doorgaan met dit maar ik vertel het niet(ook sl kan ik niet tegen puppy ogen , maar toch) , dus heb ik besloten om niet meer off topic 

Ik ga niet meer off topic , daarom ga ik dit bizare verhaal nog even vertellen 

De laatste les is uitgevallen. Daarom ging ik maar de bibliotheek om even te lezen en toen zag ik mijn aartsvijand vijand (ik noem haar even Star) Star is enorm populair met haar moderne kleren (zei zij) Ik vind haar niks anders dan een aansteller.  Ik dacht echt wat doe zij nou hier ??? Zij vind lezen stom . Toen zag ik Justin (niet zijn echte naam , maar past wel bij hem) Zij komt voor hem dus . Ik wil niet liegen , maar Justin is echt knap en leuk (maar mijn crush Z blijft mijn crush ) Star stapte naar hem toe en wou hem zoenen,  maar Justin duwt haar weg en liep naar mij toe Ja !!! Naar mij toe Hij gaf me een knipoog en keek even naar mij , dan liep hij weer weg . Star keek heel jaloers naar mij . Ik ben bang dat zij wraak gaat nemen !!! En wat moet ik doen met Justin (hij is aardig, maar ik heb al een crush, maar hij is wel leuk )

 

Help me

Emma

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 is een meisje !!!!! En Nee

Oeps maar vertel? Please ik ben toch je bestie (emotie met puppy ogen)

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

Hier is het Borduur werk:

 

Je moet ook je initialen erop zetten alleen mag ik dat niet foto graveren.

@J8j8 is een meisje !!!!! En Nee

Reputatie 7
Badge +19

Is het iemand die ik ken? Vertel gewoon.

@Sano07 ?

@DaVinci ?

@J8j8 ?

Wie????

Wilhelmavemela

Nee, allemaal niet 

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 ?

@TheMightySlayer ?

@Wereld ?

Antwoord geven als ik er een goed heb zeg dan ja erachter. En we zullen er goed mee omgaan + je bent toch niet verliefd meer? Of wel een beetje?

Wilhelmavemela

'Bloos' ehhh ..... ik durf nog steeds niet , maar wie denk je ?????Het is een jongen. Twee keer raden

Reputatie 7
Badge +19

@Emmalove Wie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Ik heb vandaag iets gedaan dat ik trots op bent . Ik heb een briefje met gedicht over mijn crush in zijn kluisje gedaan . Ik ben super zenuwachtig. Wacht .... Nu herinnert ik pas !!!!! . Hij heeft dyslexie!!! Maar ik ben toch trots op mezelf.  Ik heb de briefje met de gedicht over hem mooi versierd . Ik heb NIET mijn naam op gezet . Alleen Een Anoniem meisje XXX erop gezet . Ik ben hoe dan ook blij en opgelucht dat ik eindelijk het gedaan heeft . O ja , ik ben niet meer verliefd op mijn Forumcrush 

 

Emma 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi nu nog even hier maar straks naar de huisarts vanwege mijn lengte en mijn voor de 1e keer ongesteld zijn. Want ik ben ongeveer 143 centimeter en je groeit gemiddeld maar 8 centimeter. Beterschap @Een hulpvol meisje Ik hoop dat je snel opknapt nog een rare vraag hoe oud ben je?

En @Julian12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt leuk nu sta ik weer wat minder eenzaam aan de top. Jeej

Kusjes Wilhelmavemela

Haha! Sorry voor de late reactie @wilhelmavemela 😅

Ik ben 12 jaar.. 🥳

Nu over mijn dag!

Ik werd wakker op 3:41... ik had pijn aan mijn oor en ik wist niet wat er was en opeens een oorontsteking!  Ik was met pijn naar school gegaan :(

Ik voelde me echt ziek.. maar de dag gaat wel goed. 

Byeee  xx ehm

Reputatie 7
Badge +19

Hoi nu nog even hier maar straks naar de huisarts vanwege mijn lengte en mijn voor de 1e keer ongesteld zijn. Want ik ben ongeveer 143 centimeter en je groeit gemiddeld maar 8 centimeter. Beterschap @Een hulpvol meisje Ik hoop dat je snel opknapt nog een rare vraag hoe oud ben je?

En @Julian12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt leuk nu sta ik weer wat minder eenzaam aan de top. Jeej

Kusjes Wilhelmavemela

@Julian12 Gefeliciteerd met je Goude Gids  !!!! Ik ben blij voor je!!!! Ik moet nog even wachten tot ik de Goude Gids krijg . Snik Snik Snik Snik 

 

 

Emma

 

Reputatie 7
Badge +5

Hallo iedereen! Goedenmorgen ;)

Ik ben eergisteren naar kinderstad geweest! Het was super leuk! Alleen was ik gisteren ziek geworden... ik had keelpijn en hoofdpijn... vandaag heb ik een oorontsteking!! Ik voel me niet lekker :( ik wil niet ziek zijn! Want vandaag gaan we de rollen van de musical uit kiezen :( ik wil heel graag mijn rol... maar ja. Dat kan dus niet meer... doei..

Groetjes ehm

Hoi, vandaag moest ik (net zoals bijna iedereen hier) weer naar school :( nouja ik had dus totaal geen zin maar het viel wel mee. Het was opzich best oké maar ik werd op een gegeven moment wel gek van de herrie in de gang want daar kan ik soms slecht tegen. 

Nu voel ik me wel weer goed, ben nog even jullie verhalen/topics aan het lezen en morgen heb ik gelukkig een wat kortere schooldag dan vandaag.

Ik hoop dat jullie dag ook leuk was en alvast welterusten.

Ik ben niet echt blij , omdat mijn topic gesloten is zonder een goede reden

Maar ik ben blij voor @Julian12 dat @wilhelmavemela  terug is , maar aan de andere kant vind ik nu @Een hulpvol meisje zielig 

Ik hoop voor @Ikke13 dat @Wereld snel ook weer terug is, want hij was een held

 

Emma