Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Emmalove

Het gaat nu wel iets beter. Ben heel erg verkouden en moet veel hoesten. Ook heb ik hoofdpijn en ben best moe. 
Hoe gaat het met jou en wat heb je allemaal gedaan vandaag? 
 

@Julian12 Hoe gaat het met jou? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het gaat iets beter. Veel liggen. Moe als ik even wat doe. Loopneus en schor.koorts iets minder maar  @Eenmeisje004  wel iets beter dus :) het gaat langzaam weg. Maar wel heel merkbaar en vermoeiend. S middags om 15 uur gaan slapen deed ik als baby denk ik voor het laatst haha. Maar ik merk wel dat het beter wordt.  Jij ook beterschap het komt goed !  Wel leuk om naar buiten te kijken en allemaal krokussen te zien. 

Groetjes liefs Julian X 

Ik ging snacks kopen voor de spelletjeavond en halverwege de weg ging het heel hard te regenen 🤣 😂. Ik ben echt een pechvogel !!!! Toen ik net in de winkel zat stopte het opeens met regenen . Ik pakte alle snacks die ik en mijn tweelingbroer lekker vind . Kost 20 euro, maar de geld is van mijn grote zus(die wou dat we plezier hebben . Echt zo lief) toen ik net alles heb gekocht begon het opeens te regenen!!!! Dus zo snel mogelijk naar huis gefietst 

Nu zit ik met een warme chocolademelk op mijn bed

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Hoi het gaat al beter wel nog verkouden en moe maar verder okè. En ik lees nu alles op het forum en net als @Emmalove  wil ik @kwakend1tje en @Een hulpvol meisje  moed geven en een hart onder de riem.  En alle goeds ! Ook voor iedereen . En ik mis @Wilhelmavemela die ik zeker ga knuffen dat geeft kracht.  En verder allemaal een fijne zondag ! 

Groetjes Julian X

Oeeehhh- beterschap @Julian12 ♡♡  Ik hoop dat het goed gaat :)

 

Dankjewel dat je over ons denkt!  Ik heb er geen worden voor... zo lief vind ik het  :')

 

Xx een hulpvol 👩🏻💘💗

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Een hulpvol meisje dankjewel ! Tuurlijk zijn we hier vrienden :)  Ik hoop dat dit mijn laatste corona ziekdag is het gaat stukken beter ! Moe nog wel en beetje duizelig. Les volgen gaat goed. Ga toch af en toe slapen. Ik doe verder nog niet veel. Iedereen fijne dag !

Groetjes Julian X 

Hoi mij  dag was wel bijzonder, tenminste vanmorgen en eind van de middag. Ik was vroeg op, even opgetut ;)  en heb lekker corn flakes gegeten en toen naar school. En op school was iedereen wel blij met het mooie weer en we hebben gewoon les gevolgd maar ook in een moestuin gewerkt met allemaal. En 1 jongen, zeg maar “K” die was een beetje vervelend in de les die leidde anderen af en zat met elastiekjes te schieten en na 2 waarschuwingen moest hij op de gang staan.  En wij gewoon door met de les en ik moest naar de wc en toen zag ik hem daar zo staan en ik zeg “hoi K gaat het?” en hij keek heel droevig en hij zegt zo “nou nee San eerlijk ? ik haat het om hier te staan“ en ik zeg aah je mag vast zo wel weer naar binnen.  En toen zei hij “ach ik kan beter hier staan ik ben toch alleen maar vervelend". En toen keek hij weer voor zich en ik zei nou zet 'm op he. En hij zo “jaja San” en toen ging ik weer naar binnen en even later mocht hij ook weer in de les.  Hij keek bijna niet naar mij maar ik zag wel dat hij bloosde. En toen na school ging hij een stukje met mij mee fietsen ( ik merkte dat hij wou praten) en ik zeg weetje K, we kunnen beter even hier wat drinken want anders kom jij veel te ver van huis ( woont totaal de andere kant op) en toen zaten we zo en ik vroeg zo “baalde je zo erg van je straf ?”en hij zei “ja best wel. ik voel  me niet zo fijn laatste tijd”en opeens begin hij te huilen !   Dus ik wist eerst niet wat ik moest doen en heb maar een arm om hem heen gedaan. en gezegd huil maar even hoor. En toen vertelde die dat hij een neef en nicht heel erg mist  die voor hun werk naar het buitenland zijn verhuist en dat zijn papa altijd heel ver van huis moet werken , zo lief ook eigenlijk. En toen was hij weer wat beter te pas en bedankte mij heel erg en hij zei jij bent de liefste van de hele school . En daarna ging hij weer naar huis fietsen ! Ik heb 'm nogwel beloofd om in de klas niks verder te vertellen. Maar ik vond dit wel een bijzondere situatie. En ik vind hem best ook heel aardig en lief.  toch fijn om iemand te helpen :)

Nu thuis en straks trainen en vanavond koekjes bakken met mijn zus :D

Sanny xxxx

PS  Eenmeisje004 en Julian beterschap

Ik hou van koekjes !!!! Kan je paar foto's van maken ???? Ik ga vragen of ik ook koekjes mag bakken met mijn zus !!! 

Love koekjes

 

Reputatie 7
Badge +17

 

Heerlijk zonnetje. Les goed kunnen volgen.  Ik hoop dat ik al het huiswerk af krijg. Doe mn best.

@Sanny heeft een cuty  verslag ze krijgt van mij de klaver van de week. En dankjewel het gaat steeds iets beter :) En morgen toch nog thuis maar ik ben net wel een mooi tijdje buiten geweest en in de zon gezeten en mn kilt uitgetest ;) 

Groetjes liefs Julian X 

Ps ik ben het met @Emmalove eens, lekker ! ;) 

@Eenmeisje004  ik hoop dat je ook weer een stuk beter bent. Die corona was toch nog best flink vond ik. 

Ik heb besloten om frietjes te maken en het was zo lekker !!!! Ik ga dit vaker doen . @Sanny hoe was jullie koekjes ??? Ik ga morgen koekjes bakken , want het was wel laat

 

Emma

Reputatie 3
Badge

ik heb vandaag een prima dag gehad op dit moment even op mijn 2e account mensen op forum proberen te helpen en te steunen 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag was top,

ik loop kilometers ver achter in mn planning voor de toetsweek, dus dat gaat vast helemaal goed komen. En ik moet een verslag maken over een Frans boekje, moet af zijn vandaag en ik begin net in dat boekje.. ik vroeg of ik uitstel kon krijgen maar blijkbaar moet het perse vandaag:) 

ik heb eigenlijk echt geen zin meer in school. Je gaat naar school om naar een volgende school te gaan en dan ga je de rest van je leven werken om te overleven, maar vervolgens gaat iedereen alsnog dood. Sorry ik snap het systeem gewoon niet helemaal, ben gewoon een beetje klaar met alles. 
Maar goed ik ga leuk even Robin Hood in het Frans lezen nu, zin in!! Fijne avond iedereen<3 

groetjes,

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal!

Mijn dag ging prima, ik werd om 8:04 wakker en kwam bijna te laat. 

Ik had vandaag proefwerk Duits en Latijn. Duits ging prima, ik heb waarschijnlijk een goed cijfer, een 8 ofzo. Ik heb geluk gehad want dit keer was het een grammaticatoets, vorige toetsen van Duits waren luister en leestoets en ik sta net een voldoende. 

Latijn toets ging ook goed. Ik sta momenteel een 10 gemiddeld voor Grieks en Latijn, maar ik heb jammer genoeg 1 fout gemaakt. De toets is gesplitst in 2 delen, vandaag was deel 1. Ik heb waarschijnlijk een 9.8/9.9. Ik hoop een 9.9 want anders sta ik geen 10 meer gemiddeld. Vind het wel erg jammer van het ene foutje maar ja. 

Ik heb na school geappt met mn crush, best lang, een uur of 3. 

Ik had net voetbal, was best leuk. Ik ga zo leren, want morgen heb ik nog een Nederlands proefwerk. 

Groetjes, Sano07

 

@kwakend1tje  krijgt van mij een extra klavertje 🍀

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi zo het is al weer een stukje beter. Ik geef toe dat ik zieker ben geweest dan ik had verwacht. Ook weer niet heeeel erg maar wel veel geslapen en duizelig en koud-warm en koorts. Raar dromen, elke dag 4 keer naar bed en in slaap vallen in een tuinstoel in mn kilt ( mijn mam maakte natùùrlijk een foto 🤔😊) en dat soort dingen.  Het is hopelijk wel mn laatste dag thuis. Zo'n quarantaine is wel apart hoor. Maar goed ik ben er bijna vanaf :D en ik ben het eens met Sanny dat @kwakend1tje  een extra klavertje krijgt ! :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

@Julian12 super dat het al een stukje beter met je gaat! Quarantaine is idd wel heel erg appart. Je kan je vrienden en familie nauwelijks zien en ligt haast de hele dag op bed, alsof je 1 bent haha. 
 

@kwakend1tje heel veel succes met de toetsweek! <3

Ik ben haast helemaal beter. Soms nog duizelig en een beetje snotterig maar dat is het wel. Ik ga morgen weer naar school gelukkig. Vrijdag ben ik jarig en had geen zin om op m’n verjaardag voor de 3e keer in 3 jaar thuis te zitten haha. Loop wel erg achter met huiswerk dus dat wordt een middagje huiswerk maken, misschien ga ik wel lekker in het zonnetje zitten. Het is echt heel mooi weer hier. :)

 

 xx Eenmeisje004 
 

 

Reputatie 7
Badge +5

Heyy @Julian12 ! Wat fijn dat het wat beter gaat :) 

En @kwakend1tje ! Veel succes <3 😊

Mijn dag kan niet slechter gaan :(

Op school zit ik naast een jongen die hoogbegaafd is. Hij tikt vaak op zijn taken om zich te concentreren. Ik heb daar geen probleem mee maar de andere 2 kinderen. Daar word ik gek Van! Maar nu het leukeee.... * tromgeroffel ****     we hebben een musical uitgekozen! De musical gaat over een snoepfabriek en dat iedereen snoep eet. En er is een groenteboer die geen snoep eet maar de bazin van die snoep fabriek word dus verliefd op de groente boer. En dan gaan ze een groen snoepje maken en dan word het chaos 😂  nou..

Groetjes een hulpvol meisje

 

Reputatie 7
Badge +17

Dank jullie wel !  Ik ben net al even op mn bootje geweest vast alles checken mocht nog niet varen maar morgen wel weer denk ik.  Bootje? Ja voor wie het niet weet ik heb  vorig jaar een Valk gekregen een mooi bootje waar je met 4 in kan maar 2 is het mooist.  Heb 'm al een tijdje zoals sommigen een mountainbike hebben ik een bootje ;)  ben er heel gek mee.  Bij de scouts ging ik al heel jong het water op vandaar.   En @Een hulpvol meisje  leuk ik zou zo meedoen houd ik ook wel van ;)  is leuk om samen te doen !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Geen dank @Julian12 ♡  wat leuk!! Zo'n bootje!! Ik vind 't ook wel leuk om in de natuur met al de geluiden van vogels.. insecten..lucht.. ik vind het fantastisch!♡ 

 

Xx een hulpvol meisje 

Hey hey fijn dat het beter is met @Julian12  en jij ook @Eenmeisje004 ?  En iedereen leuke of boeiende verhalen !  Julian weer naar school ? Pas je op bij gym dat je niet meteen weer in de hoek moet? ;) nee grapje hoor dat zal vast niet. Nou die jongen waar ik over vertelde "K" ik vind hem toch wel heel leuk hihi en hij mij .  Vond het heel speciaal dat hij zich zo opende en voor mij huilde enzo. Erg lief. Nu twijfel ik over verkering 😊 maarja eerst nu school en zorgen dak niet wordt betrapt met de foon hihi. K zit nu vlakbij mij. Best knap is hij. Maar sorry ik stop met zweven . Fijne dag ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal het ging best 😉 kon moeilijk wakker worden maar toch wel fijn om weer naar school te gaan. Wel gebracht want die 24 km was nog wel te veel ;)  en het ging goed wel duf maar daardoor was ik ook zeer relaxd in de les haha . En @Sanny  😃 nee ik hoefde niet mee te doen met gym zat op de tribune te suffen 😉  ( lees ik love in the air bij jou ?) Nou en vanmiddag ( @Een hulpvol meisje  net wat jij zei ) toch even weer in mn bootje oh wat heerlijk ! En nu wat huiswerk en poging tot leren.  Hoe is het jullie gegaan ?

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Hayyy!!  Ok ben weer vroeg op! Zo heb ik even tijd voor de KT ;)  

Ik heb ook een crush :)   het is in iedergeval een jongen en heel lief..... ( DROOM VAAK OVER HEM  )   

als iedereen mijn reactie op mijn topic gezien heeft dan zeg ik het well 😳😊

 

Xx een hulpvol meisje    ;)

Goedemorgen allemaal !  Oeh spannende dingen lees ik  :D  ben benieuwd !  Ik heb nu ook een crush en daar mag ik zo weer naast zittennnnnn hihi .  Vind hem toch wel heel leuk ;) nou @Een hulpvol meisje  ik ben benieuwd . Je kan er wel van dromen ;) maar wees wel voorzichtig met hem te gaan " chatten" want dat mag niet op het forum! :(  bevoorbeeld Julian kreeg al een keer straf daarvoor geloof ik ( voor met iemand chatten )  dus ik zeg het maar even, goed bedoeld hoor <3 nou en ik ga nu gauw en allemaal fijne dag ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal weer ! 

ja @Sanny  en @Een hulpvol meisje ik  zal het uitleggen. Ik kreeg een officiële waarschuwing tjjd geleden omdat ik ging chatten. Dus ik ben nu heel voorzichtig. Ik mag wel antwoord geven maar  geen gesprek maken. Ik heb daar toen over gemaild en de kindertelefoon  antwoordde terug en met wat uitleg over waar ik op moet letten dus dat doe ik.  Vandaar dat ik vaak klavertje geef als steun. Dan weet ik zeker dat het mag.  Daarom ben ik dus voorzichtig 🙂.  Dan weten jullie dat 😊. Nou en nu weer naar school ik houd de foon bij mij maar pas wel op dat ik 'm niet kwijtraak haha. Fijne dag iedereen !  Groetjes liefs Julian X 

Hey nou ik had tot nu toe een leuke dag. Op school een film gekeken over oceanen en wat mensen er allemaal mee doen, schrik je nog van ! En er was een jongen heel vervelend in het begin toen we de film gingen kijken maar de juf bedacht een goeie straf gnagna lees maar in topic " de gekste straf" en  daarna ben ik met K nog weer een stukje op gefietst en hij vind mij ook leeeeuuukkkkkk 🙂😃 dus ja...denk dat het wel een keer een zoentje word. Ik heb vleugeltjes en zweef nu hihi. Sorry 

Sanny xxxxxx

ps Julian, begrijpelijk dat je oppast hoor.

Reputatie 7
Badge +5

Wat leuk @Sanny !! Imma ship u and him 😏

MY FIRST SHIP HAHAHAAHA ♡♡

ik had wel een redelijke dag hoor :)

Xx een hulpvol meisje