Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Julian12 Love you to😘😘😘😍

En nee helaas kan ik die reactie niet zien.

Mijn dag was leuk netflix gekeken spelletjes gespeeld muziek geluisterd naar de stad geweest met opa en oma en de chocolade moes was heerlijk! En eigenlijk hele dag met mijn lieve opi en omi. Verder nu thuis en FF op forum. Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de kt en hoop dat ze gauw reactie geven.

@J8j8 Heel veel liefs en beterschap!

En nu FF een muziekje op ofso.

Kus Wilhelmavemela😘😘😘.

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was spannend we moesten dus een geveltje figuurzagen. En die heb ik net op tijd af ik heb een voldoende net aan hij is heel lelijk. En mijn borduurwerk is ook net af voordat de docent binnenkwam om alles voor de kijkmiddag klaar te zetten pfff en ik had bij de stadswandeling mijn camera mee en heb 110 foto's gemaakt en veel naar de docent gestuurd hij heeft ze op het bord afgespeeld en de hele klas moest lachen om de komische foto's (van mij) die er tussen zaten. Toen hebben we de …. Dans gedaan heel tof en buiten geweest lekker gespeeld met mijn buurkinderen en genoten en nu hier morgen ga ik logeren bij opa en oma dus misschien ben ik er dan niet. En heb toffe dag gehad.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Welterusten @J8j8 Goed slapen en fijne Pasen allemaal!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal! Ik ga gwn een verslag schrijven over de laatste paar dagen. 

Eerst: @Een hulpvol meisje leuk! Kinderstad?! Zuid Limburg neem ik aan, misschien kennen we elkaar wel in het echt ;)

Verslag: 
Woensdag ben ik met mn 2 beste vrienden en een andere goede vriend naar de stad gegaan. Was super leuk, we waren in de Mediamarkt geweest en ik heb een mooie foto gemaakt van ons in een spiegel! Daarna gingen we naar de McDonalds, ik heb een McChicken gepakt. Woensdag was trouwens de laatste dag van de proefwerkweek, dus bijna de hele school was naar de stad. Na de McDonalds gingen naar de huis van mn beste vriend en we hebben daar op de ps4 gespeeld en we hebben gevoetbald. 

Donderdag was eigenlijk niks speciaal, gewoon een normale schooldag. 

Vrijdag kreeg ik een aantal punten terug, een 9.7 voor Duits waar ik trots op ben want ik haal normaal onvoldoendes !! , een 10 voor wiskunde, 9.3 voor MM en een 9.5 voor Nederlands! Super goed en ik ben heel trots op mezelf, deze proefwerkweek ging super!

Ik was gister dus best blij door me punten, maar de rest van de dag ging iets minder goed. Ik had met een vriend gepraat over zn depressie, hij moest huilen en hij zei eigenlijk gewoon alles waardoor hij zich zo voelde. Ik heb zijn vrienden hierover geïnformeerd zodat zij hier rekening mee konden houden. 

Ook had ik alweer niks gezegd tegen me crush, wat waarschijnlijk leidde tot haar die niet appte. Gewoonlijks stuurt ze elke dag een appje maar ja, maakt niet uit. 

Vandaag heb ik eigenlijk niks gedaan, want mijn voetbalwedstrijd werd afgelast. ik ga zo wat huiswerk maken en straks ook gamen met vrienden. 

En dat was het eigenlijk!
Groetjes, Sano07


 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was heel leuk ben naar bso geweest en geld ingezameld voor kika €331,05. Dit hebben we gebakken om te verkopen:

  1. 10 bakplaten vol koekjes
  2. Choclet chip cupcakes
  3. Blue Berry cupcakes
  4. Gewone cupcakes
  5. Brownie

En alles is opgegaan!!!

Ik heb bij mijn opa en oma gegeten en liedjes (zelf geschreven over zm (ik kan me goed inleven in dingen het voelde bijna alsof ik zelf op dat gebouw stond)) gezongen en honden van de buurvrouw uitgelaten ze waren heel blij me te zien heel leuk. En nog strip gelezen en nu hier

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was leuk!

Vrolijk Pasen allemaal! En vrolijk Pesach!

In de ochtend voor het paas ontbijt gingen we (mijn gezin) naar opa en oma. Daar had oma 20 set van 3 verstopt alleen de laatste konden we niet vinden;) zelfs oma niet! Dat krijg je met ouder worden helaas. En vlak voor we weggingen tadaa daar had oma hem gevonden. Dat waren 3 hele speciale paaseitjes. Daarna naar huis wat filmpjes gekeken en toen kwamen vrienden bij ons langs en spelletjes gespeeld en daarna heb ik me teruggetrokken op mijn kamer. Hamburger gegeten hmmjam! En nog een spelletje gespeeld. En op het forum hangen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

@Zekermagic wat is er gebeurd? Telt dit ook als een verslag van je dag trouwens? Als je vertelt wat er gebeurd is? :) 

xx Eenmeisje004 

@kwakend1tje  helemaal mee eens ! En ik vind het een heel naar idee dat iemand als hij zo bang moet zijn om iets te typen. Kan niet de bedoeling zijn! Drom bemoeide ik me er ook mee in die topic. 

En nu weer on topic, sorry

Sanny xxxxxc

Reputatie 7
Badge +19

Haha dat had ik zoo graag willen zien @Julian12 !!! Mijn dag was oké cito's gehad daarna raketten gebouwd en morgen na de cito's afvuren en met vriendinnen naar de stad geweest en het kwaliteiten spel gedaan met mijn gezin onder begeleiding. Dit waren mijn kwaliteiten volgens hun:

Lef: omdat ik altijd gewoon een gesprek begin met een vreemde en dingen vraag.

Eerlijk: omdat ik mijn gevoelens vertel en altijd mijn mening zeg.

Vrienden maken: dat gebeurt heel makkelijk als ik zomaar op iemand afstap.

Behulpzaam: omdat ik altijd iedereen wil helpen en soms daardoor zelf in de knel kom.

Initiatief: omdat ik vaak ideeën heb en daarin de leiding neem.

Creatief: omdat ik van alles bedenk.

Fantasie: omdat mijn hoofd altijd bomvol zit met verhalen fantasieën en ideeën.

Kunstzinnig: omdat ik op toneel zit en altijd er iets bijzonders van maak.

Opkomen voor de ander: als iets onrecht vaardig is kom ik altijd op voor de ander.

Nieuwsgierig: ik wil altijd alle geheimen weten en weten hoe het met iemand gaat dat vraag ik overal ook na. Een voorbeeld: een oudtante van mij was overleden en die woonde samen met een goede vriendin van haar en 1 jaar later toen mijn gezin daar was ik was 6 was het eerste wat ik vroeg: ‘ben je nog verdrietig?’ ik ben ook behoorlijk hlgoed in lospeuteren van geheimen. En kan ook goed vertrouwen geven.

 

Wat vinden jullie mijn kwaliteiten? En schrijf erbij waarom.

 

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

Ik heb hier al ff niks gepost, dus tijd voor een update.

Afgelopen vrijdag nog school en daarna lekker ff shoppen. Ik kwam toen een leuke jongen tegen (ja,ik ben gay, maar dat weet hij nog niet en ik ook niet van hem) en alhoewel het pas de tweede keer was dat ik hem zag, heeft ie gelijk al aan mijn onderbroek gezeten, maar ja ik snapte het ook wel dat ie dat deed.

Hij zat achter de kassa en ik moest die onderbroek(en) betalen dus ja. Daarna lekker geskate, alleen jammer dat ik ‘geschept’ werd door iemand op een scooter……asfalt is ook best wel hard, dus ik kon gelijk naar de spoed en heb nu gips. Gelukkig links, want ik ben rechts. Dat is alvast een meevaller. Altijd alles van de positieve kant bekijken hè.

Zaterdag een beetje uitgeslapen, ik was liever met mijn broers gaan mountainbiken, maar ja, mett één hand…. Wel ’s middags lekker in het zonnetje uit de wind op het strand gelegen. Het is niet gelukt om die ene arm weer bruin te krijgen in de zon.

Ik ben dat gips al beu. Ik kan niet lekker in het water en dingen doen waar je meer dan 1 arm/hand voor nodig hebt, dus we zijn ’s avonds gezellig gaan bowlen….met mitella gaat dat ook niet ben ik nu wel achter, dus dan maar zonder, want ik snapte het nut van die mitella toch al niet…..na een uurtje bowlen wel…..best zwaar dat gips en je bent ook niet zo lekker soepel met die arm. Daarna maar gaan slapen en dan kom je er achter dat er en heleboel dingen niet zo makkelijk gaan.

Vanmorgen vol goede moed opgestaan, even beetje forum, maar typen ging niet zo snel als normaal, dus dat schoot ook niet op. Omdat ik verder niets kan (dramaqueen en aandachtstrekker in zo’n situatie), bedacht ik dat het wel lekker zou zijn om in de jacuzzi te gaan. Eén van mijn broers had me erin geholpen en we hadden het gezellig, bubbels aan, muziekje erbij, zonnetje, wat te drinken, wat wil je nog meer. Ik had het naar m’n zin, maar er komt ook een moment dat je weer uit die jacuzzi moet om niet helemaal ‘rimpelig’ te worden door het water.

Opstaan ging prima, alleen het eruit stappen ging wat minder….ik gleed uit en viel tegen een manshoge spiegel en heb nu 6 hechtingen in mijn arm (om het er weer als een arm uit te laten zien). Nee, niet die met gips, die andere arm. Het was weer gezellig in het ziekenhuis, want ik kende ze nog van vrijdag….

Toen ik vanmiddag weer thuis was heb ik Formule 1 gekeken, ja sorry, illegaal, maar wel goed beeld van Viaplay haha. Het was een leuke wedstrijd, Max heeft gewonnen en Cheko zijn teamgenoot 2e …….. sorry voor de spoiler, als je het nog niet gezien hebt.

Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen, ik denk koorddansen ofzo……ik bedoel meer pech dan dat ik al gehad heb kun je in één weekend toch niet krijgen, dus koorddansen moet wel lukken

Oh @J8j8  ik heb dat liedje geluisterd, ik ben altijd in om iets nieuws uit te proberen, maar ik moet bekennen dat het niet helemaal mijn muziek is en heb toen geluisterd naar Enjoy the silence van Depêche Mode 😂

Verder was er nog een meisje die vandaag een wedstrijd paardrijden had gewonnen of stond dat in een ander topic, nou ja sws gefeliciteerd

Ik hoop dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad en ik lees jullie verhalen altijd met veel plezier. Ben benieuwd naar hoe jullie weekend is verlopen

 

Gr.MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 Lekker en elk recept is geschikt.

@Emmalove04 Ahhh zo leuk vertel de details!

@Julian12  Kon ik maar met je mee varen zucht zwijmel zwijmel💕💋👄💓💖💗💙💚❤💘💛💜💝💞💟💌💏😍😘😗😙😚🤗😄😍😘

 

Kus wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

hoi! hier even mijn verslagje van de dag, ik ging sochtends al vroeg weg naar de manege, ik ga daar vaak elke zaterdag heen met vriendinnen en gewoon een beetje klote, ik was pas om 6u avonds weer thuis ofz, en toen gingen me ouders letterlijk alles wat ik fout heb gedaan die dag of wat ik moest doen vertellen enz en toen hebben ze me dag verpest 😕

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat een leuke mooie verslagen en gefeliciteerd aan @Een hulpvol meisje  en @Sano07  !!!  Super en leuk en fijn :) 

Ik heb vandaag heerlijk gezeild met mn groepje(bak) en we waren met 6 bootjes en wij gingen als subgroepje een eigen route varen. Mijn bootleidsters ( 15 en 14 ) hadden een mooie plek bedacht om aan te meren en we hebben heel fijn gepraat.  Ze vroegen mij over mijn gevoel enzo en wat me bezig houd en zij ook en de anderen. En ik vond het serieus zo heerlijk om op dat eilandje te zitten en de zon op je benen en armen en de wind en dan met elkaar broodjes eten en praten. Ik werd zomaar een beetje emotioneel pfff zacht eitje ben ik 😊🤔. Maar toen weer aan de slag en tegen winds zeilen hard werken. Krijg je spieren van haha.  Heel fijne dag ik voel me er echt beter door. En thuis weer de diertjes begroeten en ouders die blij zijn je te zien. Dan denk ik ook wel aan al die mensen in die rot oorlog. Maarja. Vooral toch blij vandaag ! En wat leuk @J8j8 ook scout ! Allemaal fijn weekend nog en ik hoop echt dat we het zo goed doen in dit topic, het is me veel waard ! :) 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon een normale dag gehad . Justin vind mij echt leuk !!! Ik heb al een crush, dus wat moet ik doen ???!!!! Nou waarom ik dat denk 

-  hij trakteert mij op milkshake 

- hij kijkt steeds naar mij

- hij lacht naar mij

- hij vroeg : heb je zin om naar de bioscoop te gaan  Ik zei : misschien wanneer??? zo begon de gesprek

- hij doet heel lief tegen mij

 

Als hij echt op mij is . Waarom zou een populaire jongen op een basis meid vallen (hij kon kiezen voor een andere populaire meisje Star) die weinig vrienden heeft (er zijn duizenden meisjes die hij kon kiezen)

 

Emma

Ik vind hem leuk als een vriend . Niet verliefd 

Reputatie 7
Badge +19

Oeps ik had hele reactie geplaatst nou komt er op neer dat Justin heel cute is en ik het echt geniaal vind van die Mickey Mouse pyjama moest ik hard om lachen. En als je het niet wil gewoon zeggen. En XXXX betekent dat hij super gek op je is. En je bent geen basismeid je bent veel meer dan dat.

Wilhelmavemela.

Hoi, vandaag moest ik (net zoals bijna iedereen hier) weer naar school :( nouja ik had dus totaal geen zin maar het viel wel mee. Het was opzich best oké maar ik werd op een gegeven moment wel gek van de herrie in de gang want daar kan ik soms slecht tegen. 

Nu voel ik me wel weer goed, ben nog even jullie verhalen/topics aan het lezen en morgen heb ik gelukkig een wat kortere schooldag dan vandaag.

Ik hoop dat jullie dag ook leuk was en alvast welterusten.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

Even een update van mij over gisteren en vandaag.

Gisteren werd ik ineens wakker en bedacht me dat ik vergeten was de vuilnisbak buiten te zetten….dus om 3.00 uur ’s nachts toch maar uit bed en ff iets aangetrokken om de bak buiten te zetten, want soms komen ze hier zo idioot vroeg de bak legen en wie weet ben ik anders te laat en wordt ie pas over 2 weken geleegd.

Verder gewoon school, niks bijzonders, ’s middags wat gepost op het forum en na het avondeten met mémé (zo noem ik haar, het is niet m’n echte mama, maar daar woon ik nu) in de auto om 2 van m’n ‘broers’ op te halen in de plaats waar ze studeren (die mag ik vast niet noemen, dus dan maar zo).

Het was al best laat toen we weer thuis waren, rond 02.30. Thuis nog een beetje met ze gepraat en wat gedronken en dus pas heel laat gaan slapen. Ik ben altijd blij als ik ze weer zie en kan heel goed met ze opschieten.

Net nog even op de fiets naar de winkel geweest en ik kreeg bijna een bekeuring van de politie. Er was onderweg een aanrijding geweest en van de politie moest ik doorfietsen of anders kreeg ik een bekeuring…..dus ik zeg tegen die politieagent ’ik wil wel doorfietsen, maar waar moet ik dan naartoe’….

Aan de overkant van de weg, waar ik naartoe moest, stond iets van 20 man midden op het fietspad, dus ja, lekker slim van die politie …..beetje dom eigenlijk. Gelukkig was ie toen zo ‘slim’, NOT zelf, maar omdat ik het zei, om die mensen daar eerst weg te sturen voordat ie mij weg gaat sturen. Moest ik dus zelf politieagent spelen Het moet niet gekker worden, maar toen kon ie me natuurlijk geen bekeuring meer geven. Gelukkig, Ik kan wel leukere dingen bedenken om mijn geld aan uit te geven.

Oh ja, moet ik natuurlijk nog even uitleggen wat ik ging kopen, want eigenlijk was dat de reden om dit berichtje te posten. Vooral voor @Julian12 , let op.

Jij had gisteravond zo’n mooie reactie gepost op mijn reactie en daar was ik heel erg door geraakt en emotioneel door. Dat iemand zoiets moois kan en wil schrijven. Een paar regels, allemaal precies in de roos. Daar wil ik je speciaal voor bedanken en natuurlijk wil ik die knuffel van jou hebben. Ik kom er gelijk om 🏃🏽

Vannacht had ik het er nog met mijn broers over en ik had ze het gedichtje (gedichten topic) laten lezen. Ik hoop dat je dat niet erg vind, maar mijn broers zijn mijn alles.

Bij het lezen rolden er opnieuw een paar tranen over mijn wangen en ook mijn broers konden het niet droog houden. Ze zeiden toen dat ik dat gedichtje moest uitprinten en dan in mijn kamer ophangen. Dan kan ik het vaker lezen en er even aan denken…..

Zopas bij het ontbijt (kuch beetje later dan normaal) zei eentje ‘je kan ook een fotolijstje kopen en dat gedicht erin doen’, dus ik heb er net eentje gekocht bij de Action. Mooi strak met een zilveren rand.

Zij vinden het lijstje ook mooi en één van mijn broers had, toen ik boodschappen was doen, jouw gedichtje al op mooi stevig papier afgedrukt. Ik ga het zo in het lijstje doen en dan krijgt het een mooi plekje in mijn kamer. Wat vind jij de leukste plek? Bureau of nachtkastje. Dat ik het als laatste zie als ik ga slapen en eerste als ik weer wakker wordt of op mijn bureau, dat ik kan kijken als ik hw maak.

Als laatste heb ik nog een nieuwtje. Nu hebben we allebei iets van elkaar op onze kamer, terwijl we elkaar irl niet eens kennen. Jij zal wel denken ‘ik heb niks van MickeyMouse in mijn kamer, maar ik las van de week in een vragenlijst, dat je van vroeger nog een knuffel van Mickey Mouse in je kamer hebt liggen, dus eigenlijk zijn we al veel langer ‘connected’ 😉 Ik bèn MickeyMouse en hèb ook een Mickey Mouse knuffel van vroeger. Dat vind ik wel grappig.

Ik hoop jou en alle andere forummers nog vaak tegen te komen op het forum.

Jij, Julian hebt sws een speciaal plekje in mijn hart 💜

 

Liefs en groetjes 💙,

MickeyMouse

 

PS eigenlijk wil ik ook nog iets posten in het gedichten topic, maar ik ben niet zo goed in gedichten schrijven, maar ik heb half en half wel een ander ideetje. Dat probeer ik van het weekend nog wel te posten, dus ik heb nog een verrassing voor je. Eerst ga ik lekker naar buiten (in korte broek), iets leuks doen met de jongens en misschien hebben zij nog tips voor me. Tot later

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou mijn dag kon niet beter beginnen. Lekker croissantjes en chocomelk en daarna het gebruikelijke tochtje en weer naar huis.  Gauw de bootjes borstelen en mn buurmeisje helpen met haar fietsketting ( kwam ze dus mee aan de hand lopen dik 100 meter aahw) . En dan kom je thuis en kijk je even je mail en zie je een reactie in het topic hier en ik heb echt  5 minuten stil zitten snikken en het 10 keer gelezen de lieve reactie van @MickeyMouse   zo lief en schattig en wat een eer is dit ! Ik las gister de vragenlijst en ik moest er iets mee doen. En dan krijg ik het allermooiste compliment  wat ik maar kon krijgen .Omg wat echt super lief !  Ik vind het fijn dat je er steun aan hebt en dankjewel dankjewel ! Ik ga dit echt bewaren en ik hoop dat jij een mooi plekje vind maar het ging om jou hoor ! Ik ben maar gewoon een joch van 12 die denkt dat ie al veel weet maar nu voelik me nederiger dan ooit ! ❤ Echt dankjewel lieve Mickey Mouse !! 

Nu ga ik even lopen buiten en over het water kijken en nadenken, dit is zo lief.   Echt het raakt me heel erg diep !

Ik hoop niet dat ik te off ging met deze reactie maar ik wou het even zeggen. De kat zit te spinnen op mn knieën voorpootjes net over de rand van de kniebroek met zn nageltjes op mn huid  maar dat mag 😉 en ik geef hem dan maar de knuffel en mijn Mickey knuffel ook :)

Groetjes en veel liefs Julian X

PS kan zijn dat ik pas morgen weer wat post. Bezoek en bbq buiten vanaaf :)  Allemaal fijn weekend. En goede pasen ! !!

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was raar. Het leuke was dat de cito's klaar zijn jjjeah!!!!!! We mochten polonese door de hele school en schreeuwen heel tof! En daarna de raketten afgevuurd en wat prachtig! Allemaal naar de gallmieze 😀😂! En ook in de boom.

En lekker geknuffeld met de honden en katten en buiten gespeeld met de buurglkinderen.

 

Niet leuke aan vandaag:

Ik was gister naar de stad geweest met een paar meiden. K, (niet de gemene) L (niet ik) E en J (+ ik) en we hebben ijskoffie gehaald maar het blijkt dus dat E en L meekwamen om mij te pesten. En ze deden helemaal niet aardig. En ze hebben allemaal gestemd of ze mij aardig vonden. En iedereen zijn nee zelfs J en K (dat zijn hele goede vriendinnen van me) ik heb ze verteld dat ik een vriendje had (niet hoe en wat) en ze hebben achter mijn rug om over dat ze een gat zouden maken in iets  zouden maken en er een sextoy in zouden stoppen zodat ik aan hem kon laten zien hoe ik het met mezelf deed. Ze hebben nare opmerkingen gemaakt en ik ben diep gekwetst. En zit ook te huilen nu. En J en K hebben me dit verteld ze hebben gezegd dat ze logen (maar ik weet niet of ik dat geloof) over het stemmen. Moet ik J en K laten vallen? Het is nu ook heel akward tussen ons en ik voel me heel alleen want ik dacht dat het pesten was gestopt.

En J kan niet nee zeggen want ze zei dat ze eigenlijk niet wilde dat J en L mee zouden gaan.

 

Wilhelmavemela.

@Sanny Hier in Nederland kan je morgen naar het park en overmorgen skiën! Dit weer verandert zo snel. Ik heb vandaag huiswerk gemaakt en gechild. Ook met iemand afgesproken die iets voor me ging tekenen. Nu heeft mijn broer wat vrienden op bezoek en ik lig in bed!

Reputatie 7
Badge +19

Heyy aanvulling op mijn verslag.

Mijn telefoon was gevallen dus zit er nu een barst schuin over mijn bescherm laagje.:(

@J8j8 Gefeliciteerd met je 10 wat was er gebeurd op school? En wat heb je gekookt?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

                            **verslag van de dag* *

De dag op school was normaal.. maar gym... dat vergeet ik nooit meer. Oké, hier is het: we deden allesbal( een leuk gym spel)  en iedereen was druk e boos op elkaar en begonnen te schreeuwen. Natuurlijk was ik bang e ging even weg. Nadat DE MEIDEN😌 gewonnen hadden, deden de jongens niet tegen hun verlies en werden boos. Ze kwamen steeds naar onze kleedkamer deur en deed kloppen en dingen d'r op gooien. Alle meiden en de jongens gingen schreeuwen en ik wilde weg naar buiten... ik begon te huilen en L ging DU KING HARD SCHREEUWEN in m'n gezicht en raakte mij aan. Zoals jullie weten. Ik vind dat niet fijn, En ik werd helemaal bang en ging **HYPERVENTILEREN ** 
En ik was echt bang en H zei: doe eens normaal en iedereen begon keihard te lachen om mij. Dit is de TWEEDE KEER.. En heb ik misschien axainty??? Weten jullie daar raad op?? Veel knufies en kusjes van mij<3

 

@Een hulpeloze jongen <3 chill dat je ook komt ook het forum!! Welkom<3  hier kan je je verslag van de dag vertellen!♡

Hoi nou mijn dag begon wel goed maar net in de les werd mn vriendje helemaal afgesnauwd en voor de klas gezet omdat hij 1.zn huiswerk was vergeten en 2.dat niet zelf meldde en 3. zei dat dat kon gebeuren mevrouw.  Ook niet slim maar toen moest hij voor de klas komen staan werd ie helemaal door haar belachelijk gemaakt en nu heeft ie ook nog  3 keer het hw overschrijven als strafwerk. En ik kan op zo'n moment niets voor hem doen en dat is zo moeilijk om dan stil te blijven.  Mja hij moet het natuulk ook bij zich hebben. Nou en nu gaan we zien wat de dag verder brengt.... moest het even ergens kwijt haha ;) 

 

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allereerst wens ik @J8j8  ook hier beterschap !  Vandaag begon met een lief bericht van @wilhelmavemela  aan de ktf en ik had een tijd geleden al eens een voorzichtig vraagje gesteld aan mn ouders over afspreken en mensen ontmoeten via internet en ze zijn daar helaas nog niet minder streng in 😞 Maar ja , geduld dan maar 🙂 Ik wil optimist blijven en ik ga niet te hard tegen ze in want ik heb nu zelf alles op de kamer en ze hebben pas nog gezegd dat ze me los laten wat betreft de pc enzo dus “ja mam, ja pap”en dat was het dan. Maar we houden moed en  het komt ooit goed 🙂 Vandaag wel lekker buiten en gefietst en bij een paasbult in de buurt gaan kijken die brand nu en ben net ff geweest  en morgen is er weer een paasvuur ( kennen jullie dat eigenlijk ook? ) bij mn oom en tante in de buurt dat is altijd wel gezellig. Ik zat vanmiddag met mn buurkids op de dijk naar wat roofvogels te kijken en 1 had een vette vis in zn snavel best mooi. ze hebben grote nesten die dieren. Ik kan er niet veel meer over zeggen want dan verklap ik locaties enzo.  Maar het is wel mooi. Ik had helemaal gras- en takjes afdrukken op mn knieën haha zo lang zat ik daar te kijken met mn buurmeisje en -jongen. Wel leuk en daarna heb ik geholpen met uit de kas “oogsten” van wat groentes voor een stoofpannetje, en daar ben ik echt gek op.  Nu dus ook opa en oma van mijn mams kant op bezoek die logeren in de achterdeel. Lieve mensen. En vandaag 12 eitjes geraapt bij de kippen dus hmmm.. nouaj niet heel veel super spannends ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik allemaal vertel haha. En natuurlijk iedereen bedankt voor jullie verhalen ik lees alles. En zoals gewoonlijk : morgen een fijne(re) dag !

Groetjes liefs Julian X

En @Eenmeisje004  hartelijk gefeliciteerd met je paps verjaardag !

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12Was leuk verhaaltje en paasvuur ohhh zou ik wel willen maar de stad he arghh. Echt tof. En je ouders ik snap ze volkomen. Ook al vind ik het jammer. Ik vind uit de verhalen dat je hele aardige ouders hebt.

Wilhelmavemela.

@Sanny gefeliciteerd met je badge!