Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Deze saaie dag gaat beginnen 

Ho hoi

een gewone schooldag met wel knetter veel huiswerk  en leerwerk pfff maarja hoort erbij morgen is het weer wat rustiger want ik doe veel in het voren. En ik heb erg genoten vanaaf van de topic gedichten delen want er kwamen heel grappige gedichten langs haha.  Kon het zelf ook niet laten ;)  Ik heb nog wel tussendoor een armbandje gekocht met kleurtjes en een paar tuniekjes bekeken  maar niet gekocht ;) zit voorlopig wel goed in de rokjes en broeken en dergelijke haha.

dat was eigenlijk alles voor vandaag :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Sorry dat ik de afgelopen twee dagen geen verslag van m’n dag heb gemaakt, maar hier komt ie: 

vanmorgen moest mijn moeder weer werken tot 15:30 uur. Ik had 2e uur tot het 5e les dus ik stond om 7:15 uur op. Tijdens het ontbijt (boterham met choco pasta btw) kwam er een man en die ging foto’s maken van de boerderij wat ik heel raar vond maar oké. Er waren ook een paar mensen die bij de buren foto’s maakten.  Daarna naar school gefietst. 

2e uur Frans. Een preek gekregen over dat we madams Quizlet’s moeten maken en toen  bezig geweest met de opdrachten. 

3e en 4e uur wiskunde. Uitleg gekregen over paragraaf 1 en 2 en daarna verder gewerkt met de opdrachten. Ik had 3 vriendinnen maar die negeren mij en m’n andere vriendin, wat ik heel raar vind en ja. Tis alsof ze ons niet meer mogen maar ik weet niet wat we fout hebben gedaan… In de pauze (tussen 3e en 4e uur) HayDay gespeeld. 

5e uur natuurkunde. Was wel leuk. We gingen verder met het invullen van het stencil van de verbrande pinda. Meneer M. vroeg of ik aan meneer P. wilde vragen of we het zakje pinda’s in het practicum lokaal mochten gebruiken. Meneer P. was erg druk met het hart practicum wat ze aan het doen waren dus had meneer H. me met bloedende handschoenen laten zien waar het zakje pinda’s lag. Daarna het stencil besproken en het rendement uitgerekend. 
 

Dat was het wel. Ik moet nu nog Godsdienst en Nederlands maken en ga tussen door even op het forum kijken. :) 

xx Eenmeisje004 
 


 


 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  ja poseren , vreselijk! Ik snap je helemaal.  Maar wel een leuk bij-effect dus  ;)

Nou mijn dag was weer gewoontjes. Zelfs gym liep goed ( voor wie het niet weet die lerares en ik  gaat niet altijd lekker :P) en net bij de karate training even heerlijk van me af gerost flink zweten en  weer met 40 km/u naar huis haha ;)  nu wel wat leerwerk  maar op zich ligt dit me wel dus niet heel moeilijk en nog wel een boel maakwerk maar dat doe ik tussen het forummen door :wink: 

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Eerste reactie op dit topic maar ja.

Ik had vandaag schoolfoto's. Ik denk dat ik het heb verpest. Ik had niet geoefend met lachen in de spiegel en daarom heb ik het waarschijnlijk verpest. Dit is echt triest. Ik wilde dit gewoon effe van me mind af krijgen, dit is echt afleidend en ik wilde het gewoon delen. Ik was de laatste van me klas voor de individu foto’s, de cameravrouw deed er echt een paar minuten voor mij, omdat ik steeds slecht op de foto stond.  Ik ga echt huilen man, al me vrienden stonden buiten die bus op mij te wachten. De foto is sws slecht maar ik hoop op het beste. 

Aan de andere kant: meneer de cameraman koos plekjes voor de klassenfoto de plekken. Bijna iedereen zat al behalve 5 mensen incl. ik. Meneer zei dus tegen de mensen op de stoelen in het midden “schuif een beetje op,” en ik moest daartussen in zitten. Ik moest naast het meisje dat ik leuk vond zitten, was echt een beetje awkward, zij ging iets te ver weg zitten en meneer zei dus “hij is niet zo eng en het is niet alsof jullie meteen verkering hebben”. Moest wel een beetje blozen zo en keek naar mn beste vriend lmao, hij lachte.  Maakte na de klassenfoto oogcontact, ze keek snel weg. In elk geval, wel leuk dat ik naast haar zit naast de schoolfoto en ik heb nu een beetje meer info :joy: kan een beetje raar klinken in je oren en ik weet het, maar ja. 

In elk geval, lekker dit geschreven en veel van me gedachten af. Verder is er niet veel gebeurd.

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig was je optijd en inderdaad leuke verslagjes

Reputatie 7
Badge +17

Ik had een heel gewone dag. Vanochtend bijna te laat maar flink hard gefietst en net op tijd. Eigenlijk niet veel bijzonders. Wel bij mn opa en oma langs gefietst die zijn altijd blij als ik kom en lekker bami gegeten.  Morgen weer school w.o. gym dus dat wordt weer leuk ;) 

Grtz liefs Julian X 

PS leuke verslagjes weer !

Toen ik tien was had ik een babybroertje 

Hij was ook een beetje goor

Maar nu is hij 4 jaar en wel gek

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn vakantie is helaas weer voorbij ik ben naar school geweest en naar buiten gegaan ik heb gisteren een kind van 8 maanden vast gehouden en ze was heel schattig ze had helaas wel een beetje op mijn arm gekotst maar dat was snel schoon ik ben weer wat verder met mijn blind type cursus en een hele leuke dag gehad

Toetsweek !!!

O dat is wel vervelend 

Wat leuk dat je naar een vriendin gaat !!!

Bij mij is hetzelfde als altijd 

Heel saai dus

 

Hopelijk heb jij een leuk dag gehad

Zelle

Hoii, ik heb deze week toetsweek, dus lekker druk. Ik heb vandaag vooral geleerd. Maar morgen is een goede vriendin van me jarig, dus dan ga ik bij haar langs. Dat vind ik wel heel leuk! 

@Marieke  doen we zeker :)  On topic  wat een weekend was het ! Gisteren de hele dag buiten geweest bij de scouts, sjouwen en bouwen ( toren, keuken, grote tent, kampvuur ) en daarna allemaal spellen gedaan en trainigen gehad in zagen, hakken, mes hanteren, hout bewerken en wat reanimatie en blussen en dat was ook super leuk. Allemaal brandblussers die we leeg mochten spuiten op een bak met vuur en mensen van de brandweer waren er bij om ons les te geven. Ook op zo'n pop oefenen met reanimeren best zwaar maar wel heel vet ! En daarna BBQ met ook allerlei ( verrassend) lekkere vega dingen en sausjes en 1 van onze leiding kan dat ook heel goed die is kok. Buikje veel te rond natuurlijk :blush:  en daarna een tijd chillen en voorbereiden op een Hunt die wij ook gaan doen net als @Julian12  een tijd geleden, met ook echte hunters die je willen arresteren en in de boeien slaan. Dus we zijn ons heel goed aan het voorbereiden,  als ik zo zie hoe goed die lui zijn dan vind ik het nog heel knap Julian dat jij pas 's middags werd gepakt en geboeid :)  Maar we gaan ervoor. En vandaag wat leren, een verjaardag van een oom met weer veel te veel hapjes dus deze week wordt het crackertjes, veel trainen en 1 bordje 's avonds haha ;) Met mn vriendje vanaaf de hele avond samen op mijn kamer en beneden film kijken en andere gezellige dingen ( :blush:  ) en nu nog even wat leerwerk doornemen en een verhaaltje schrijven voor jullie !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

@Eenmeisje004

Ik weet een goede engels toets

Neem een kijkje bij 

En help hem

Reageer in het Engels!!!!

Sorry

Wij ga niet meer off topic 

Wij zou gaan opletten 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vandaag moest mijn moeder werken (ze werkt in een bejaardentehuis) dus moest ik om 8:30 uur ongeveer opstaan om de paarden in de wei te zetten.

Om 9:30 had ik paardrijles (ja ik zit op paardrijden, als je het geen sport vind, prima. Mij boeit het niet of je het wel of geen sport vind) ging super goed. 

Daarna middag gegeten, soep met restjes avondeten van gisteren. Na het eten de paarden stallen uitgemest en de kippen gevoerd.

Vervolgens ( om 15:40 uur ongeveer) kwam mijn moeder thuis.

Toen ging ik naar een vriendin van mijn vader en moeder. Ze was Engels lerares geweest en ik had een 2,9 gehaald voor het laatste proefwerk van Engels dus  ik moest naar haar toe van mijn ouders. Ze had me geholpen met wat grammatica. 

Na de bijles gingen de vriend en vriendin van m’n ouders en een meid, ik noem haar even M. (die vrienden zijn een soort van “pleeggezin” voor haar) naar mijn huis toe want we gingen met z’n allen bij ons avond eten. 

Ik had eerst M. rondgeleid op de boerderij en daarna zijn we wat gaan eten. Was heel gezellig. 

Ik wil ook graag alle kleding die ik niet meer aan heb/ te klein is naar de kinderen die uit Oekraïne hier in de opvang zitten geven. Weet iemand een goed bedrijf/organisatie die dat doet? 
 

Dat was het wel. :) 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +19

OK sorry voor het off-topic gaan ik zal opletten

Reputatie 7
Badge +7

Lieve forumgebruikers,

 

het is duidelijk dat jullie erg bezig zijn met de angst voor waarschuwingen, het blokkeren van MCES en de naamswijziging van Zelle. Wij zijn er achter de schermen ook erg mee bezig, het is goed dat er een discussie is. Wel wil ik jullie vragen om die discussie alleen te voeren in het topic dat Rob_ daarvoor heeft aangemaakt, namelijk: 

 Zo houden we de vragen overzichtelijk. Maandag is er een grote vergadering en wordt alles intern besproken. Zodra de community manager duidelijkheid heeft, zullen we jullie op de hoogte brengen. 

In dit topic ‘ verslag van je dag’ graag bij het onderwerp blijven.

Heel erg bedankt dat jullie je best daarvoor doen!

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was saai behalve dat ik uit eten ben geweest video's heb gekeken en @Sankonijn  Heb gered van forum dood kan iemand mij uitleggen waarom @MCES , @MCES2.0 , @MCES CR7  Is gebeurd ik heb iets gemist en weet niet wat er is gebeurt kan IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN IK MIS MCES

O ja

Ik heb steeds een andere naam

 

Groetjes van  Steeds andere naam meisje

Gelukkig is je gebruikersnaam weer terugveranderd naar Zelle. Ik vond het tot op het schofterige af om het zomaar te veranderen naar iets totaal anders. 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy je angst moet je gewoon kunnen plaatsen en dat mag ook en over die 2e waarschuwing ik heb er 2 en heb er totaal geen last van door jullie voel ik me vrijer dan ooit ik voel mezelf alsof ik iemand ben ik had nooit verwacht dat ik iemand voor de forum dood kon redden en wat heb ik vandaag gedaan iemand van de forum dood gered ik voel me iemand het voelt alsof ik vlieg het gaat beter dan ook en als maandag ook nog iets positiefs uitkomt dan kan ik helemaal niet meer stuk ik loop constant met een big smile on my face ; ) en ja ik kan verwijderd worden elk moment ik ben daar voorzichtig mee maar het gaat super goed

Reputatie 7
Badge +17

Ohja en het spijt me dat ik dit niet eerder heb uitgelegd , was beter geweest :blush:  zullen we nu weer verder gaan zoals het was ? :wink:  want de kindertelefoon mensen bedoelen het ook allemaal goed hoor !  laten we dat niet vergeten 🙂 dankjulliewel !!

Allemaal hug en dikke kus !

Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve mensen ! Heerlijk buiten geweest op mn bootje 🙂 en nu even forum kijken !

Hey lieve @Sankonijn  het is allemaal heel lief wat je voor mij doet.  Maar alsjeblieft blijf gewoon.  Ik zal jullie wat uitleggen.

Tijdje geleden hadden we allerlei topics net nieuw. waaronder die van mij over hoe vertel ik..en toen ging ik door op een reactie van @wilhelmavemela  over mijn straf in de hoek staan en we maakten lolletjes en ik bleef reageren en quoten. En dat is niet de bedoeling hier en toen kreeg ik een eerste waarschuwing.  Mijn fout dus dat heb ik  geaccepteerd. Als ik echt fout zit en ik had het moeten weten en ik krijg straf dan neem ik die. maar ik heb toen nog wel een mail gestuurd naar  de kindertelefoon om uit te leggen waarom ik dat deed en dat het geen opzet was.

Ik kreeg een best lieve mail terug  van Mw. Carolien dat ze het netjes vond hoe ik het uitlegde en dat ze snapte dat het geen opzet was. Ongeveer daarbij hebben we een paar soort van afspraken over hoe ik mij hier gedraag en wat ik mag. Het werd dus uitgelegd. Dat vond ik helemaal oké en ik houd mij daar dus ook heel erg aan. Want ik ben best (te) gevoelig als ik iets niet met opzet doe en ik dan op de kop krijg. Dat weten ze nu ook dus dat zit goed. Alleen,  dat betekent dat ik soms extra schrik als zo'n check erg lang duurt. En het betekent ook dat ik een beetje onzeker ben over wat ik mag zeggen en wanneer iets een chat wordt, jullie kennen het wel.  want als ik iets niet wil is het een 2e waarschuwing want dan kun je bijna niks meer doen zo voelt het voor mij.   Maar dus , omdat ik die schrik dan plaats schrikken jullie ook, zoals  Sankonijn omdat  hij hetzelfde gevoel kent. Lief van je maar jij hoeft om mij niet weg joh ! :)

Ik zal zelf wat minder schrikkerig doen, want het raakt jullie ook . Even wachten Julian zal ik voortaan zeggen;)   Ik voel wel een beetje angst soms als ik wat plaats maar ik ga er van uit dat de moderatoren ook wel zien dat ik het goed bedoel en niet meteen straffen.  Dus ik moet zelf ook mijn angst daarvoor een beetje minder maken :)  daar zal ik mijn best voor doen ! Dus er is niet veel aan de hand nu,  ik wil jullie vragen als het om mij gaat gewoon weer lekker en leuke verslagjes te sturen en elkaar te helpen en niet te boos te worden als ik een keer schrik 🙂 ik wil niet dat door mij iemand weg gaat of problemen krijgt.

En één dingetje nog, het doet mij heel veel dat jullie  het voor mij opnemen ! Heel lief !

een fijn weekend en ga ook lekker naar buiten want het is geweldig nu :sunglasses:

Groetjes en veel liefs van Julian X

 

Ik heb het gelezen. Julian heeft dus geen 2e straf gelukkig. Laten we het alsjeblieft beschouwen als een misverstand.  En  blijven jullie ook gewoon leuke verslagjes maken pls pls lieve jongens !!!   Julian ik hoop echt dat je niet bang bent je reacties zijn altijd superlief !

Ik ga zo nr de scouts en vanaaf bbq dus vanmiddag alles opbouwen en inkopen. Heb wel zin en ik hoop dat hier alles goed blijft!

Allemaal een fijne zaterdag !!

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

@Sankonijn  Doe geen domme dingen hier krijg je spijt van je kan ook op minder actief gaan haal jezelf van de lijst af aub ik wil dit niet

@wilhelmavemela  ik ben het met jou eens! Jeetje wat gebeurd hier allemaal ? 

En Julian weer straf ? Waarom ben je bang om te reageren ? 😘 ik ga even alles lezen. 

Lieve groetjes Ellen -xxx-