Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou mij n dag begint er mee dat een bff positief is en ik nu ook voor de zekerheid thuis zit  :) nouja niet erg, ga toch ff testen de thuistest was negatief maar ik heb wel een heel licht loopneusje ;)   you never know. Dus zo met mams en toch weer mondkapjes enzo naar de GGD en dan wachten we wel af. ben niet bang, gaat goed.  Ik schrik wel van alles wat er hier gebeurt . Ik wil er niet veel meer over zeggen maar ik hoop dat sommigen terug mogen komen :)  Wilhelmavemela voorop want die helpt zoveel mensen :kissing_heart: !   Liefde kan ons redden zoals Sanny zei. En verder nu dus weer thuis les haha. Gelukkig kan dat dus nog .  Het is een mooie zonnige dag, de dieren lopen buiten in het gras te springen en die zon op het water zegt “Julian, zeilen ! “  haha dus zo na de test denk ik nog wel even er op uit ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vervolg. Ik heb getest nu afwachten en tot die tijd mag ik van mijn ouders niet het water op :( eerst wel school volgen natuurlijk ( doe ik) maar ja. Nouja dan straks maar op het erf en  de maaier uittesten :sunglasses:   ziet er grappig uit trouwens. Oordoppen op, kevlarbroek en kniebeschermers enzo. Ding gaat nog best hard :D mijn vader blijft er wel bij ( zuinig op zn zoontje haha ) .

Groetjes liefs Julian X

Hey ik ben vandaag naar school geweest en daarna even de ponystal bezocht waar een veulentje op komst is ( zo cute) en geholpen voerzakken naar de loods brengen. Vet veel kilo's komen er uit 1 truck. En daarna snel even langs een kledingwinkel truitje kopen. En een paar armbandjes met de dierenriem. Thuis helpen appels schillen voor een taartje met mijn zus en toen eten. Straks bezoek van neef met vriendin gezellig xd. Haha @Julian12  stoer hoor dat je dat kunt en tuurlijk is je vader zuinig op je 😉  hopelijk blijf je gezond !

Sanny xxxx

Het was dus zo gisteravond van 

Mijn opa had hartproblemen ofzo gekregen en het was echt stress bij iedereen dus echt zwaar kak.

 

Maar vandaag was opzich wel goed, alleen ik had echt een soort van ruzie ofzo met mijn vriendin en ze was echt bozig en ik snapte nie wrm ze zo heftig deed in 1 keer. 

Ik heb vandaag ook lekker weer wat oogcontact gehad met me crush/exbf was echt kak maar tegelijk wel grappig.

 

Na da was ongeveer mijn dag

O nee wacht ik had een geschiedenis SO en die ging wel lekker.

 

Doeiiii

Sunset<3

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sunset  oei sterkte met je opa !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ik had weer gym vandaag (met korte mouwen, echt favo activiteit van de week;) en daarna had ik schoolfoto dus ik sta lekker met een rooie kop op de foto.. ik heb best wel veel stress voor mn toetsweek, want als ik het nu weer verknal blijf ik waarschijnlijk zitten. Ik heb morgen weer een mentor gesprek, maar daar zie ik eigenlijk best wel tegen op. En ik heb mijn booster gekregen vandaag, ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, ik ben gewoon heel blij dat ik hem nu eindelijk heb.

ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Het gaat al een stuk beter vandaag. Ben alleen nog maar verkouden,  soms duizelig en een klein beetje benauwd.

Ik lag gisteren al om 17:00 in bed. Wat Corona allemaal met je doet haha…

Had de laatste 3 dagen haast niets gegeten, dus vanmorgen werd het een paar seconden zwart voor m’n ogen. Niet flauwgevallen ofzo, ik hield me aan het aanrecht vast want wilde een bord pakken voor een boterham.
 

Verder geprobeerd om wat aan m’n huiswerk te doen en achterstanden in te halen. 
 

Ook nog op het forum gezeten en twee boeken uitgelezen.

Morgen is de deadline van de profielkeuze bij mij op school. Ben er gelukkig uit wat voor een profiel ik ga doen. 
 

@Julian12 Wat gaaf, de maaier uittesten! Maaien is echt vet leuk! 

Hoop dat jullie een betere dag hebben gehad. 🙂 (niet dat mijn dag zoo slecht was, maar kan altijd beter. Mis het wel om naar school te gaan en vrienden te zien) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 

ten eerste: beterschap!!

profielkeuze is altijd spannend.. mijn vader zei dat ik me met mijn profiel klaar zou maken voor de voedselbank, zeg maar alsof ik daardoor dakloos zou worden of zo, want ik koos geen natuurkunde en wis B dus nu ben ik in mijn vaders ogen dom;) 

Ik hoop dat jouw ouders je wel hebben geholpen bij het maken van de keuze en zo niet, je weet zelf het beste wat bij je past, dus je hebt vast de juiste keuze gemaakt! 
ik heb NG, met aardrijkskunde ipv natuurkunde.. en Frans, dat zou ik wel afraden, of je moet het heel leuk vinden of er goed in zijn, maar Frans is echt wel heel lastig! Maar ik ben tot nu toe eigenlijk echt blij met mn profiel, eindelijk geen economie, Duits en natuurkunde meer🎉 

Ik weet niet of ik teveel off topic ben gegaan, excuus daarvoor, ik vond het gewoon even leuk om te reageren:) 

ik hoop dat je snel weer naar school kan!!

groetjes,

kwakend1tje

Ten eerste beterschap @Eenmeisje004  en vlgs mij @Julian12  ook !  En tweede ik heb vandaag 2 toetsen en een kort optreden we gaan met 3 meisjes een grappige versie van K3 doen als ' persiflage' want dat was de opdracht. Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat best nerveus haha. Gisteren heel druk geweest school en trainen en debatclub en thuis helpen. En iedereen krijgt weer zoentjes van mijn zus en van mij ;) en nu naar school oeps al aan de late kant.

Fijne dag allemaal ! Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zit inderdaad toch maar thuis met een + resultaat op corona :(  beetje verkouden en lichte koorts verder gaat het ebst. Alleen ja je kunt niet veel doen, mag dus nergens naartoe.  @Eenmeisje004  ja de maaier is zoo vet om op te rijden !  Ik had de grootste lol 😉 En beterschap !   En als het meezit mag ik ook binnenkort op de kleine trekker waar we een platte kar achter kunnen doen.  Les nu via beeld scherm en dus mooi stiekem forum kijken haha .  geef toe ik ben wel moe af en toe, slaap soms even en was heel warm vannacht. Droomde ook telkens hetzelfde alleen ik weet niet meer wat :blush:  iets met op de overloop  naar beneden en weer terug nouja zo gaat dat :)  Maarja ik ga maar netjes les volgen.  Mijn brave kant :innocent: Fijne dag !

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @kwakend1tje  @Julian12  @Emmalove  @Sanny :) 

@Julian12 ook beterschap! <3

Misschien is het erg off-topic maar @kwakend1tje, ik heb ook NG met aardrijkskunde, wis A, informatica (soort van programmeren) en Duits. Geen natuurkunde lucht wel op voor volgend jaar. :)

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 

oh wat grappig, ik heb ook informatica! Bij mij stelt het niet zo veel voor tho, mijn leraar is niet echt inspirerend;) maar ng is in elk geval hartstikke leuk!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal. Nou gisteravond en vannacht was de corona duidelijk te merken.  Zweverig in mn hoofd en koud en warm. En vroeg slapen. Telkens wakker worden, pieptoon in het oor. En dromen van van alles door elkaar.  Mijn ouders die af en toe kwamen kijken midden in de nacht ( toch heel lief) en nu geslapen tot 9 uur. Stem klinkt schor, beetje suisje nog in mn hoofd en wat koorts maar alles bij elkaar wel beter dan gisteren. Ik ga af en toe via de trap naar buiten. En verder blijf ik zoveel mogelijk op mn kamer en zolder. Gelukkig kan daar veel en via zolder kan ik dus die trap naar het erf nemen. Gek gevoel dat je weer zo ver van iedereen af moet blijven maar ik doe het toch maar :) 

Krijg veel lieve berichtjes van scouts en klasgenoten en 1 jongen komt straks iets brengen zo lief toch x) 

Nou en nu hoop ik dat de verbeterlijn doorzet haha.  Zeilen zal nog niet mogen en dus ook geen scouts maar het moet maar ;) ik wordt wel best verwend thuis dat wel hihi. Cute. 

Groetjes Julian X 

@Julian12 

Wat heeft die jongen gebrengt ???? Veel beterschap voor jou

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  een zak vol sinaasappels en flessen yoghurt en appelsap van hun eco winkel.  Echt top en fijn :) dankjewel hoor gaat al beter !

Groetjes en liefs  Julian X 

Wow !!!! Je bent een geluksvogel !!!! Hoe zorg ik ervoor dat ik ook Corona krijg ???? Ik wil het ook !!!

Hoi wat een goede verhalen. Jullie schrijven echt goed.  Julian echt ook met gevoel, beterschap ! En Eenmeisj004 ook beterschap !

Mijn dag was heel leuk. Vanochtend gereden ( pony) en weer van alles opgeruimd daar. Heel lief knuffelveulentje is er nu bij 🙂 zo cute. En vanmiddag verkenners met  een speurtochtje door het dorp vlakbij en  overal dingen zoeken die speciaal verstopt waren. En als je alles vond kon je een bonus coördinaat vinden waar nog een taart lag XD zo lief.   Het was best lekker weer dus sommigen ( 3 jongens en 2 meisjes me 2 :blush: ) waren heel optimistisch in de korte broek gekomen, nou dat werd toch wel wat koud later op de middag hahaha. En nu zitten we bij elkaar om alles weer netjes te maken in het clubhuis en dan weer naar huis !  Ik typ later wel weer meer ;)

Sanny xxxxx

Ik heb een saaie dag gehad . Ik heb mijn haar gewassen en gestijlt .Ik ga door naar wedstrijd zwemmen . Ik ga beginnen met skaten

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal, 

25 maart begint mn toetsweek en ik ga het echt verkloten lol. Ik heb meerdere dossiertoetsen (die tellen al mee voor mn schoolexamen).. en ik snap er helemaal niks meer van. Als ik deze toetsweek weer verpest blijf ik zitten. Als ik blijf zitten weet ik het al helemaal niet meer. Ik stress heel veel maar tegelijkertijd lukt het me niet om te leren. 
gister ging ik paardrijden maar ik had echt een slechte dag en dat beest ging alleen maar bokken en achteruit lopen. 
ik voel me echt slecht. 
vandaag komen mn oom en tante om mijn broers verjaardag te vieren maar ik heb er echt geen zin in. 
ik wens iedereen een fijne dag, en heel veel sterkte en beterschap naar iedereen met corona<3 

groetjes,

kwakend1tje

Lieve @kwakend1tje 

Ik duim voor je . Ik weet zeker dat je het kunt . Je kan het gewoon . Haal diep adem . Wij ga je steunen. Maak hier een topic over . Misschien kan meer mensen je helpen als je nu zo moeilijk heeft .

 

Emma

 

Ik ga straks met mijn tweelingbroer een spelletjeavond organiseren. Iedereen(Mijn ouders, mijn zus en mijn broer ) doet mee behalve mijn zusje die wilt 'leren' . Ik denk dat ze haar niet gaat leren maar gewoon een smoesje bedacht heeft om niet mee te doen. Ik ga straks snacks kopen voor de spelletjeavond. 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het gaat al beter wel nog verkouden en moe maar verder okè. En ik lees nu alles op het forum en net als @Emmalove  wil ik @kwakend1tje en @Een hulpvol meisje  moed geven en een hart onder de riem.  En alle goeds ! Ook voor iedereen . En ik mis @Wilhelmavemela die ik zeker ga knuffen dat geeft kracht.  En verder allemaal een fijne zondag ! 

Groetjes Julian X

@Julian12 Beterschap . Ik snap wel dat je @wilhelmavemela mist . Ze was onterecht geband en ze is lief. Als je vraag hoe ik dat wist . Ik keek al voor dat ik een account gemaakt heeft een tijdje mee op De Forum, dus dat was de reden

 

Knuffel 

Emma

Nou het is nog maar 11:50 en ik heb nog niet  veel beleefd.

 

Straks ga ik waarschijnlijk ff naar mijn voetbalclub omdat het oude team van een 16-jarige die aangereden en overleden is gaat spelen en iedereen daar uit respect zoveel mogelijk bij moet zijn. En dan om 5 uur naar mijn opa en oma, want mijn opa heeft kanker en dan gaan we lekker gezellig met de familie bij elkaar zijn. Hij is uitbehandeld ook. En nu is het een kwestie (vgm heb ik dit helemaal fout geschreven) van huiswerk maken. Ik moet alleen een stuk of 30 sommen voor morgen voor wiskunde maken. Dus dat is saaiiii.

 

Iedereen een leuke dag gewenst!<3

 

-Sunset-

Bleef nu plezier met je opa en koop iets voor hem . Laat hem zien hoveel je van hem hou .

Doe de groeten van mij

 

Emma

 

Mijn zusje zit nu te janken omdat zij niet mijn mobiel mag lenen om één van de kinderachtige spelletje te spelen over barbies en prinsesen

Help me !!!

@Eenmeisje004

Hoe gaat het nu ???? Gaat het beter met Corona ???

@Julian12 en jij ????