Skip to main content
Vraag

ik voel me op๐Ÿ˜•

Toon eerste bericht

335 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Veel succes morgen lieve โ€‹@Cantaloupe !๐Ÿ˜˜ ik denk aan je ๐Ÿ˜˜

Liefs ๐Ÿค—๐Ÿ’œ

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 21 januari 2025

Hi lieve โ€‹@Silence ,

doe ik ook hoor๐Ÿ™‚โ™ฅ๏ธ de psycholoog zei ook al wel dat het helemaal niet zeker is dat de opname na de intake al heel snel kan โ€ฆ zit er nu ook niet zo erg meer mee, voor mijn gevoel gaat alles gewoon wel prima nu.. maar ik weet wel dat je gelijk hebt hoor..๐Ÿฉท๐Ÿซค 

liefs๐Ÿค—

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2411 reacties
  • 21 januari 2025
Boterbloempjee schreef:

Hii,

Veel succes morgen lieve โ€‹@Cantaloupe !๐Ÿ˜˜ ik denk aan je ๐Ÿ˜˜

Liefs ๐Ÿค—๐Ÿ’œ

Ik ook ๐Ÿ’• Liefs, Tover xxxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 21 januari 2025

Dankjewel lieve โ€‹@Boterbloempjee โ€‹@Tover01 ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’•

Bedoelde net trouwens dat ik er niet te veel op reken dat het snel kan..๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ˆ

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 22 januari 2025

Haii,

het ging niet zo goed.. had heel slecht geslapen en moest toen ik wakker werd meteen al huilen en wou echt niet naar het gesprek toe. raakte er ook van in paniek en werd agressief ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜– werd uiteindelijk wel wat rustiger en we hebben het gesprek toen maar via Teams kort gedaan..

de psycholoog had het verkeerd uitgelegd en het word sowieso helemaal geen opname op dit moment.. het is weer gezinstherapie en ben daar eigenlijk wel klaar mee๐Ÿซค het leverde nu ook al niks op en mijn ouders snappen het sowieso allemaal niet goed.. de diรซtist had ook weer nieuwe afspraken gemaakt en mijn ouders weer duidelijk gemaakt dat ze me echt beter in de gaten maar vervolgens blijft het toch allemaal hetzelfde ๐Ÿ™ˆ 

ik weet echt niet wat ik nu moet..๐Ÿซค ik mag op het moment nog zelf de beslissing maken of ik dit wil of niet, en ik mag ook een afspraak voor eind februari maken en dan alsnog afzeggen.. twijfel dus een beetje of ik dat moet doen en hoop heel erg dat ze dan gewoon met andere hulp komen omdat het tot die afspraak dan veel te lang duurt... 

Sorry als ik vaag ben :/ 

liefs..๐Ÿซ‚

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve โ€‹@Cantaloupe ,

Ach jeetje wat ontzettend naar en rot dit! ๐Ÿ˜– Vind het wel slecht dat je je psycholoog het verkeerd heeft uitgelegd.. Kan me wel voorstellen  dat je klaar bent met gezinstherapie ๐Ÿ˜ฃ Hoop heel erg dat je snel goed hulp krijgt waar je iets aan hebt en je zekerheid krijgt en gun je dat van harte ๐Ÿ’œ en je bent helemaal niet vaag en ook niet gek dat je in paniek raakte het is ook niet niks allemaal .. Hoop dat het inmiddels wel een beetje is geland en je vanavond een beetje goed kunt slapen. En echt ik hoop voor je dat het goed komt! En toch wel knap dat je via Teams nog geprobeerd hebt 

Veel liefs en een hele dikke knuffel ๐Ÿค—

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 502 reacties
  • 22 januari 2025

Wat mega rot dat het gesprek zo slecht ging! Wat gebeurde er toen je aggresief werd? Wat deed je? Of voelde je je enkel erg boos? Wel heel stom dat je psycholoog dit verkeerd had uitgelegd, ze is ook maar een mens maar wel gewoon rot! 

Ik antwoord morgen nog wat uitgebreider, ik ga lekker slapen nu, hoop dat je wat beter slaapt dan vorige nacht, slaapwel xx

Liefs 

Silence

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 23 januari 2025

Haii lieve โ€‹@Silence ,

dat was thuis en zat toen met dekbedden te gooien en was gwn onrustig..๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜• verder niet tegen mijn ouders gelukkig <3 

weet dat ze er niks aan kan doen dat dit mis gegaan is..โค 

liefs๐Ÿค—

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2411 reacties
  • 23 januari 2025

Hey, ach lieve โ€‹@Cantaloupe  wat naar en verdrietig dat het zo ging. Het kan gebeuren hoor dat je een keer boos wordt, helemaal begrijpelijk. Ik snap ook dat het zo boosmakend is al dit gedoe en je gevoelens. We zijn er voor je! Lange knuffel! โ™ฅ๏ธ๐Ÿซ‚

Liefs Tover xxx

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 23 januari 2025

Heyy lieve โ€‹@Cantaloupe ,

ik vind dit oprecht zo erg voor je ๐Ÿ˜ซ๐Ÿฅบ weet ook niet goed wat ik ervan moet zeggen maar heel logisch dat je zo onrustig werd het is ook niet zo maar iets natuurlijk. Ik hoop dat je uiteindelijk wel goed hulp krijgt en kan begrijpen dat je geen gezinstherapie wil .. Wou dat ik iets voor je kon doen ๐Ÿ˜žโค๏ธen het is echt niet vaag hoor 

Veel liefs en een knuffel ๐Ÿซ‚ 

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 23 januari 2025

Hey lieve โ€‹@Cantaloupe ,

vroeg me eigenlijk af of je wel vaker uit het niets onrustig wordt of erg in paniek raakt als je bijvoorbeeld een afspraak hebt en van tevoren erg gespannen bent? Als je dat liever niet zegt is het ook okรฉ hoor maar vroeg het me alleen af.

liefs en knuffel ๐Ÿซ‚ 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 23 januari 2025

Haii lieve โ€‹@Blub ,

ja, ik heb het wel vaker gehad.. :(

liefs en dikke knuffel terug ๐Ÿซ‚ ๐Ÿ™‚ hoop dat je zo een beetje goed slaapt๐Ÿค—โค

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 24 januari 2025

Haii,

ik had een gesprek met de behandelaar en de gezinstherapie is nu afgezegd (iig voorlopig..) en ze gaan in het team overleggen naar andere opties omdat ik dit gwn echt niet wil ...๐Ÿ™

Voel me verder echt niet goed op het moment, heel slap en heb hoofdpijn.. eten is wel meer geworden daardoor en ben zelfs wat aangekomen maar voelt super dubbel, ik neem het wel omdat het niet goed voelen en de honger heel sterk zijn maar moet van mezelf dan de volgende dag of een ander moment wel weer gaan minderen.. dat doe ik dan niet en er gebeurt weer hetzelfde maar ja vind het wel heel lastig.. ๐Ÿซค en dan krijg ik weer super sterk het gevoel dat ik helemaal geen eetstoornis heb, en dat anderen het wel lukt om het afvallen vol te houden en ik niet...

liefs ๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Awhh wat naar dat lijkt me erg dubbel voor je, vind het wel knap van je dat eten meer is geworden en hoop dat het je lukt om het toch iets vol te houden โค weet verder niet goed wat ik kan zeggen op het moment maar hoop dat het straks lukt om een beetje redelijk te kunnen slapen en dat je je morgen toch weer iets beter voelt.  Wil nog wel zeggen dat ik het echt moedig van je vind dat je dit doet ookal is het erg lastig voor je.. gun je echt dat je je fijn voelt..๐Ÿ˜•๐Ÿ’–

Dikke knuffel en slaap lekker voor straks ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 24 januari 2025

Haii lieve โ€‹@Boterbloempjee ,

dankjewel๐Ÿซ‚๐Ÿ™‚ jij ook welterusten strakjes en hoop dat je een beetje goed kan slapen ๐Ÿฉท

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Ik moest aan je denken, hoe gaat het nu? Hoop dat het allemaal een beetje gaat nog ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜˜

Veel liefs en een knuffel ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 28 januari 2025

ik zeg liever niet teveel omdat ik niet wil triggeren ๐Ÿซค eten gaat niet zo goed nu en ben weer teruggevallen...๐Ÿ˜–

Voel me ook nog steeds heel vaak enorm vaag..

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ahh lieve โ€‹@Cantaloupe wat ontzettend naar om te horen ๐Ÿ˜” Kun je het er hier wel met iemand over hebben? Ik hoop toch dat je snel de juiste hulp krijgt, maar vooral dat het allemaal een keer stabiel blijft, dat is je echt meer dan gegund. En wat stom dat je je vaag voelt, het kan misschien wat helpen om het op te schrijven.. ๐Ÿ™

Ik denk aan je ๐Ÿ˜˜ en hoop echt dat het een keer wat beter gaat..โ€ฆ vind dit super naar voor je ๐Ÿ˜”

Veel liefs en dikke knuffel ๐Ÿค—โค hoop dat je straks een beetje okรฉ kunt slapen. 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 28 januari 2025

ik was eerst niet helemaal eerlijk tegen een vriendin maar heb het haar uiteindelijk wel verteld โค๏ธ

hoop dat jij straks ook een beetje goed slaapt ๐Ÿ˜˜

Liefs en dikke knuffel terug ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 28 januari 2025

Haii,

ik had trouwens weer een gesprek gehad en de diรซtist en arts hadden het ook zo begrepen dat die opname er zou komen en geen gezinstherapie.. de psycholoog zei dat het in mijn hoofd verdraait was waarschijnlijk en vind dat eigenlijk gwn wel frustrerend, ik snap ook wel dat het fout kan gaan maar ze had het gwn letterlijk gezegd en ook verteld over de hic...  we kregen zelfs een plattegrond thuisgestuurd van hoe het daar eruit zou zien..

ik vind het gwn super vaag allemaal maar durf er ook weinig van te zeggen.. :( 

liefs ๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Tja... lieve โ€‹@Cantaloupe dat je niet eerlijk was is niet heel gek natuurlijk ๐Ÿ’–๐Ÿ™ lukt het om vaker met haar te gaan praten over hoe het echt is ( hoef niet lang en ook niet alles als je niet wilt) maar ben je het tenminste even kwijt en misschien kan ze meedenken of je op het moment dat het zwaar is of je zo vol zit in je hoofd dat ze je kan steunen? Misschien zorgt het bij jou voor een soort verlichting ( natuurlijk niet veel) maar op het moment zelf kan het fijn zijn. Maarrr vind het wel super knap dat je dit al eerlijk hebt gezegd ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’– 

Heel veel liefs en kracht ๐Ÿค—๐Ÿ’œ

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Oeps had je vorige bericht later gelezen ๐Ÿ™ˆ maar het is enorm begrijpelijk dat je je hierdoor vaag voelt en gefrustreerd raakt ... ik snap wel dat je er weinig over durft te zeggen maar je mag echt wel zeggen hoe je erover denkt en wat het met je doet. Misschien kan je psycholoog het juist iets verlichten.. als je praten lastig vind kun je een brief schrijven of mailen dat kan echt opluchten, want het is niet zomaar iets en wel belangrijk dat het duidelijk is voor jou. 

Dikke knuffel voor jou lieve โ€‹@Cantaloupe   en welterusten alvast๐Ÿ’œ, hoop dat je het ook een beetje los kunt laten ( weet dat het lastig is, maar op het moment kun je ook weinig doen) ๐Ÿ˜ž๐Ÿ’– 

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 502 reacties
  • 30 januari 2025

Oh god daar kan ik dus echt niet tegen, van die mensen die hun eigen fouten niet kunnen toegeven. Het is niet erg dat je foutjes maakt maar schuif het dan niet op iemand anders.. Kun je haar de mail niet laten zien? Kan je mss met je kinderarts/psychiater (weet even niet meer wie het was) bespreken of je toch niet even opgenomen kunt worden op het hic? Als zij dat dan ook zo hadden begrepen, kan dit misschien wel.

Liefs 

Silence

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 31 januari 2025

Haii lieve โ€‹@Silence ,

de kinderarts gaat daar niet over, de psycholoog is van buiten het ziekenhuis en de opname zou ook ergens anders zijn.. in het ziekenhuis is het alleen als het levensbedreigend is.. :/

ik zou gisteren eigenlijk ook een gesprek hebben maar 1 iemand was ziek waardoor het werd afgezegd, maar ze zei aan de telefoon al dat ze toch nog niks anders gevonden hadden..๐Ÿ™ˆ het is nu volgende week alsnog weer, ik vraag dan wel of die opname echt niet kan..๐Ÿ˜• <3

Liefsโค

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 31 januari 2025

Haii,

ik voel me ook echt enorm slap en moe..๐Ÿ˜ slapen ging  vannacht niet goed, ik lag wakker en zat uren te huilen..๐Ÿ™ˆ

ik zou nu eigenlijk nog met een vriendin appen maar voel me te slecht๐Ÿ˜–

moest het weer even kwijt..๐Ÿ˜•

liefsโค

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen