Skip to main content
Vraag

ik voel me op๐Ÿ˜•

• November 25, 2024
  • 392 reacties
  • 5619 Bekeken

Toon eerste bericht

392 reacties

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 7, 2025

Ah ja komt vast goed hoor, zat zelf wel in een andere opname maar mocht i.i.g. wel gewoon mijn telefoon mee en zelfs mijn laptopโ€ฆ en anders kun je het natuurlijk ook overleggen, maar denk dat het wel mag hoor ๐Ÿฉท en anders kun je vragen of je mag bellen met een vriendin en je ouders ( meestal is contact hebben wel losjes in een kliniek) ๐Ÿคช

ย 

dikke knuffel ๐Ÿซ‚ย 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 8, 2025

โ€‹@Cantaloupeย Haii, wat fijn dat het zo snel kan!ย 

Telefoon gaat wrs wel mogen, in gesloten jeugdzorg nemen ze soms zo'n dingen af maar als je je goed gedraagt en meerwerkt aan herstel moet dat wel kunnen?

Mag ik vragen welke andere problematieken je nog hebt? Alleen maar als je het wil zeggen hoor xย 

ย 

Liefsย 

Anoniem789ย 

• January 8, 2025

Haii lieve โ€‹@Anoniem789ย ,

ik heb trauma's en een dwangstoornis..ย 

het gaat nu wel iets beter qua eten.. moest weer nieuwe afspraken maken en heb me er niet aan gehouden, maar wel weer wat meer dan eerst..๐Ÿฉท

Liefs๐Ÿค—

• January 9, 2025

Haii,

ik heb nog niks gehoord..๐Ÿซค hoop morgen wel..

liefs ๐Ÿค—ย 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Wat jammer dat je er nog niks over gehoord hebt ๐Ÿ˜ฌ hopelijk idd morgen wel ๐Ÿคž๐Ÿ’–

ย 

Liefsย  en een knuffel ๐Ÿค—

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Haii โ€‹@Cantaloupeย ,ย 

Phoeh pittig waar je nog mee worstelt...

Bedoel je over de opname? Jammer, hopelijk morgen wel iets! Laat maar weten als je iets meer weet.ย 

ย 

Liefsย 

Anoniem789ย 

• January 10, 2025

Haii lieve โ€‹@Anoniem789ย ,

ja klopt.. dat die opname iets later is vind ik niet erg, deze week zou anders ook wel heel snel zijn.. maar ik weet er gwn nog weinig over en wil dat wel snel weten maar ja het maakt ook niet zoveel uit dat dat wat langer duurt๐Ÿ™‚

ik laat het wel weten dan hoor <3

liefs๐Ÿค—

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 10, 2025

Hey lieve โ€‹@Cantaloupeย  hoe het ook gaat ik hoop dat je er echt mee geholpen zal zijn en ik wou zeggen dat ik je echt een super lieve meis vind die altijd lief en bezorgd reageert bij iedereen. En ik gun je ontzettend dat alles snel beter zal gaan! Ik lees alles mee en ik vind het zo geweldig dat je bij veel mensen vraagt hoe het gaat en terwijl je zelf ook moet strugglen โค๏ธ ik denk echt aan je en wij allemaal! Ik hoop dat dat al heel ietsje helpt en weet van jezelf dat je echt een topper en moedig en sociaal bent. En super lief! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ Je verdient een lange knuffel! ๐Ÿซ‚โ™ฅ๏ธ

Liefs, Tover xxxxx

• January 10, 2025

Haii lieve โ€‹@Tover01ย ,

๐Ÿฅฐ wat lief!!! hele dikke knuffel terug en ik vind je echt een suuuuuper lieve jongen๐Ÿ˜˜

liefs๐Ÿค—

• January 10, 2025

Haii,

ze hadden gebeld en het is niet deze week of volgende week maar pas over 2 weken.. eten gaat wel iets beter maar ja het verschil met wat eigenlijk zou moeten is nog steeds heel groot dus hoop dat het gewicht niet zo kritiek gaat worden dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet..๐Ÿ˜• afgelopen 2 weken ging afvallen bestย snel maar ik beweeg nu wel veel minder dus denk dat het nu wel minder hard gaat..

liefs๐Ÿค—

• January 10, 2025

Haii,

mijn klas had een kaart gestuurd en een jongen waar ik wel soms mee omga had iets heel liefs geschreven, had het niet verwacht ๐Ÿฅฐ

schaam me wel een beetje als mijn mentor heeft verteld dat ik een es heb..๐Ÿซค๐Ÿ˜ฌ

liefs๐Ÿค—

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 10, 2025

Hoi ik sluit aan bij de heel lieve boodschap van โ€‹@Tover01ย  ( wat super schattig). Ik kan niet zo vaak op het forum zijn. En ik weet ook niet zo goed hoe ik dan kan helpen. Maar ik wens jullie ( โ€‹@Boterbloempjeeย  โ€‹@Cantaloupeย  en โ€‹@Anoniem789ย net als Toverย  heel veel liefs en goede dingen! ๐Ÿ’–

Groetjes Tjempie xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve โ€‹@Cantaloupeย ,

Ahh dat is super lief! Snap wel dat je je schaamt, maar is รฉcht niet nodig hoor! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’–

ย 

Liefs ๐Ÿค—

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 10, 2025

Dan is die opname nog wel eventjes maar ook niet mega lang. Ik heb 7 maanden moeten wachten voor een opname, snap niet hoe dat zo snel gaat bij jou ๐Ÿ˜ฏ

Jezelf schamen is echt niet nodig net zoals โ€‹@Boterbloempjeeย vertelt. Heb het destijds ook moeten doen dus weet hoe het voelt. Krijg je wat steun van je klasgenoten?ย 

ย 

Liefsย 

Anoniem789ย 

• January 10, 2025

Haii โ€‹@Anoniem789ย ,

wat erg dat het bij jou zolang duurde๐Ÿซค๐Ÿ˜–

het is trouwens geen opname in een kliniek maar op een hic.. een kliniek zou anders ook maanden duren๐Ÿ™ˆ

maar weet dat die 2 weken alsnog wel snel is hoor..๐Ÿ™‚๐Ÿฉท was ook wel verbaasd dat ze eerst zei deze of volgende week..

โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹Nee maar heb ook geen contact meer gehad.. mag niet meer naar school en was voor de vakantie voor het laatst, heb ook niet hun nummers..

liefs ๐Ÿค—ย 

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • January 10, 2025

Heyy, ik herken dit heel erg van mij vorig jaar. Ik was veel afwezig omdat ik me gwn zo slecht voelde op school. Ik had bijna dagelijks paniekaanvallen en bleef daardoor dan ook vaak thuis. Ik zou vooral even met school overleggen wat het slimste is om te doen (als je dat nog niet gedaan hebt trouwens) en verder gewoon doorzetten! Ik geloof in je!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 11, 2025

Hoi hoi lieve โ€‹@Cantaloupeย  , en โ€‹@Boterbloempjeeย  en โ€‹@Anoniem789ย  ik ben er niet zo vaak de laatste tijd maar ik wil me even aansluiten bij de lieve wensen van โ€‹@Tover01ย  en โ€‹@Tjempieย .ย  Jullie helpen elkaar en anderen zo goed en vol inlevingsvermogen en liefde, dat ik er echt bewondering voor heb. Voor iedereen die het nodig heeft hebben jullie een lief woord klaar en goede en juiste adviezen. Ik maak daar een buiging voor. Ik gun jullie daarom ook zo intens dat het jullie ook zelf beter cq gewoon heel goed mag gaan! En sorry voor de"jullie" maar het is bij alle drie zo gegund en oprecht. Ik zou jullie de power willen sturen omย  te komen waar je wilt komen en verder alles wat Tover ook zei. Ik weet zelf hoe fijn en belangrijk het is om lieve en goede tips hier te krijgen. ik kreeg en krijg ze zelf ook, ook zeker van jullie, en dat doet echt goed en helpt ook echt! Dat gevoel wens ik jullie ook toe! Blijf ervoor gaan en het moet gewoon goed komen ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜en nog eens super bedankt ook voor jullie adviezen en lieve woorden naar mij toe โ™ฅ๏ธ

Groetjes en veel liefs, Tartan XxXย 

• January 11, 2025

Haii โ€‹@Tartan15ย ,

๐Ÿ˜˜๐Ÿซ‚

ย 

ik voel me trouwens welย schuldig๐Ÿ˜• ik deed een beetje alsof het heel erg is dat het 2 weken langer duurt terwijl anderen nog veel langer moeten wachten๐Ÿ˜– en het bij mij nog meevalt/niet levensbedreigend is en zelfs dan er in het ziekenhuis soms nog geen plek is๐Ÿ˜–ย sorry..

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 11, 2025

Maakt toch niet uit meis.. Je moet je echt niet vergelijken, hoe sneller de hulp, hoe beter. Ik gun je die hulp echt waar en 2 weken snap ik dat je dat lang vindt nog. Bij mij belden ze op een donderdag dat ik maandag opgenomen zou kunnen worden en ik weet nog dat ik elke maaltijd aan het tellen was hoeveel maaltijden ik nog moest zonder extra ondersteuning, ik was zo op van het vechten tegen mijn eetstoornis. Dus snap dat 2 weken lang duren.. Hic lijkt me nog wel heftig, heb een (online) vriendin die daar onlangs heeft gezeten.ย 

Dankjewel โ€‹@Tartan15ย โ€‹@Tover01ย โ€‹@Tjempieย voor de complimenten, jullie zijn ook altijd super lief! :) <3

ย 

Liefs Anoniem789ย 

• January 11, 2025

Haii lieve โ€‹@Anoniem789ย 

tja dat is waar.. <3ย  van dat aftellen is wel herkenbaar :/

eigenlijk vind ik het ook wel erg heftig klinken.. ik was opgelucht over dat ze zei geen dwangvoeding maar dat er staat dat het voor mensen met een acute psychiatrische crisis klinkt voor mij wel wat overdreven..๐Ÿ˜• mijn gewicht is dan wel laag maar het gaat al heel lang niet goed.. voelt gwn wel dubbel dat het nu opeens een acute crisissituatie is. ik ben klaar met mijn es maar het gaat echt niet zรณ slecht en de rest van mijn problemen isย gwn wel stabiel gebleven..

ik denk dat je het wel herkent..ย ik ben nu ook heel veel met eten bezig ,ย zoek dingen opย wat ik graag zou willen maar niet mag, kook vaak voor mijn ouders..

liefs๐Ÿค—

ย 

• January 13, 2025

Haii,

het gaat niet zo goed.. ik laat het topic over contact met vrienden ook even, weet het gwn even niet en heb ook niet zoveel behoefte aan contact๐Ÿ˜• het gaat nu te moeizaam en ik wil die 2 vriendinnen wel nog een bericht sturen maar nu even niet..

gisteravond had ik een paniekaanval en voelde super vaag, kwam niet uit mijn woorden en moest huilen maar wist niet eens waardoor๐Ÿ™ˆ

moet morgen weer naar het ziekenhuis en mocht vandaag wel weer wegen van mijn ouders.. het afvallen gaat gwn super snel en mijn bmi is nu ook in het rood (vorige week in het ziekenhuis nog niet..)

het hongergevoel is nu ook heel sterk en ik word er gek van.. de hulp stopt tot die opname waarschijnlijk ook even omdat de psycholoog waar ik thuisย gesprekken mee had een andere baan heeft en er geen vervanger is en de arts kan ook niks doen..ย nog steeds heeft niemand door hoe het nou echt gaat met eten๐Ÿ˜ถย denk eigenlijk dat ik daarom ook wat in paniek raakte๐Ÿ˜•

liefs๐Ÿค—

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

Hey lieve โ€‹@Cantaloupeย ,

hoe gaat het nu met je? Moet vaak aan je denken..๐Ÿ˜”๐Ÿ˜˜

• January 13, 2025

Haii lieve โ€‹@Blubย ,

ik had net een reactie geplaatst, denk dat je die nog niet hebt gelezenโค

liefs en dikke knuffel๐Ÿซ‚

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve โ€‹@Cantaloupeย ,

Ah jeetje wat heftig weer๐Ÿ˜“. Durf je dit aan te geven bij je ouders of miss bij de arts? Gun het je enorm dat je je iets fijner kunt voelen..๐Ÿ˜•๐Ÿ˜˜ย  als je niet durft te zeggen hoe het nu gaat is het miss een idee om wel aan te geven dat je in paniek raakt door de vervanger? Dan is dat in ieder geval bekend...ย  pff weet niet wat ik verder kan zeggen nu maar ik denk aan je en hoop dat je snel goed hulp zal krijgen want je blijft rondjes lopen zo..ย  En is niet erg hรจ als je even geen behoefte hebt dat zullen je vrienden echt wel begrijpen ๐Ÿค—โ™ฅ๏ธ

Veel sterkte en heel veel succes morgen ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

ย 

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

Lieve โ€‹@Cantaloupeย ๐Ÿซ‚

ah jee wat verschrikkelijk ๐Ÿ˜ฅ het is beter om eerlijk te zijn morgen, je wilt absoluut niet dat dit nog erger wordt dan het al is en gun ik je ook niet ๐Ÿ˜•. Dat je in paniek raakt is wel begrijpelijk als je nog geen vervanger hebt qua hulpโ€ฆ dit kan echt niet meer zo en moeten ze echt weten hoor ik weet echt hoe tegenstrijdig het is maar je maakt je overduidelijk zorgen om je huidige toestand.. ย Je vrienden zullen je echt wel begrijpen en willen steunen hierin hoor en je staat er echt niet alleen voor. Kunnen je ouders ook niet wat meer optreden in het ziekenhuis of naar je psycholoog? En anders overleggen met een andere ziekenhuis of arts? Als dit zo door blijft gaan maak je het voor jezelf heel moeilijk en duurt herstel alleen maar langer en voel je je ellendig. Hoop echt dat je hier iets mee gaat doen morgen! Je kunt het echt ik geloof in je en hou vol ๐Ÿ˜ฅย 

veel succes en sterkte morgen โค๏ธ

dikke knuffel en let goed op jezelf! ๐Ÿ˜˜๐Ÿซ‚
ย