Skip to main content
Vraag

ik voel me op๐Ÿ˜•

Toon eerste bericht

360 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve โ€‹@Cantaloupe ,

Ahw jeetje wat ontzettend naar allemaal zeg en wat rot dat je gewicht zo snel naar beneden gaat. Ik / wij / iedereen gunnen je zoveel beter!! ๐Ÿ˜˜ kan de huisarts hier niet iets in betekenen dat er wat meer druk achter komt? Ik hoop dat je toch hulp krijgt, daar heb je echt recht op. Kun je niet aangeven behoefte te hebben aan hulp en dat je hierin vast loopt.  Ik gun het je dat je goed hulp krijgt zo snel mogelijk! Je bent het waard๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Heel veel liefs en dikke knuffel en kracht hoop dat slapen straks wel een beetje lukt๐Ÿค—โค

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 7 februari 2025

hoii โ€‹@Cantaloupe 

ik heb precies hetzelfde, maar dan nog een heel stuk erger.

als ik jou was zou ik gewoon heel rustig aan doen en veel slapen, ook is mijn tip om veel te eten en drinken om toch wel sterk te blijven.

ik hoop dat alles goed komt met je, maar ik geloof in je๐Ÿ˜Š

xx anoniemlootje

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 8 februari 2025

Haii lieve โ€‹@Boterbloempjee ,

ik zal het volgende week wel zeggen als ik de arts weer zie๐Ÿ™‚๐Ÿ’•

slapen ging vannacht wel goed hoor๐Ÿค— hoop bij jou ook en alvast welterusten voor straks ๐Ÿ˜˜โค๏ธ

โ€‹@anoniemlootje 

Awh wat naar zeg dat je dit ook hebt ..๐Ÿ˜• maar dankjewel!๐Ÿฅฐโค๏ธ Hoop het ook voor jou ๐Ÿ’•

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Dapper van je dat je het gaat zeggen, en fijn dat slapen beter ging ๐Ÿ˜˜( bij mij ook hoor) 

โ€‹veel liefs en welterusten alvast ๐Ÿค—๐Ÿ’™

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 8 februari 2025

Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik jullie echt lieverds vind en jullie wil steunen!! โ™ฅ๏ธ

Liefs Tover xxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 februari 2025

Haii,

ik heb nu wel eerlijk gezegd hoe eten echt gaat en haal ook geen trucjes meer uit..๐Ÿ™ˆโค๏ธ mijn moeder had de diรซtist daar al over gebeld en die was niet echt verbaasd.. ๐Ÿ˜• heb echt geen idee wat ze morgen gaat zeggen maar ben wel bang dat ze een stuk strenger gaat zijn..๐Ÿ˜•๐Ÿ™ˆ mijn moeder hoopt/verwacht een opname en ik hoop het zelf ook wel, maar denk eigenlijk dat het daar nog steeds niet erg genoeg voor is.. 

Liefs ๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Super knap en moedig van je dat je het eerlijk verteld hebt ๐Ÿ’œverder weet ik even niet wat ik moet zeggen... Veel succes morgen, ik denk aan je, laat je het weten?( Als je wilt natuurlijk hoor)

Veel liefs en dikke knuffel, welterusten alvast hoop voor je dat het beter zal gaan ๐Ÿค—๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 februari 2025

zal ik doen hoor๐Ÿค—๐Ÿ’•

Welterusten alvast, hoop dat je straks goed slaapt ๐Ÿ˜˜โค๏ธ 

Liefs en dikke knuffel terug ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 11 februari 2025

Haii,

het gesprek ging opzich wel goed, ze merkten wel dat ik me totaal niet goed meer voel.. het is deze week ook wel snel achteruit gegaan ๐Ÿ™ˆ mijn gewicht ook weer wat.. 

Er is nu gelukkig wel hulp gevonden, een andere psycholoog ipv die ik nu heb en de arts gaat me ook op de wachtlijst zetten voor een es kliniek.. dat gesprek met die psycholoog kan waarschijnlijk al snel maar die kliniek zal wel nog een paar maanden duren.. maar ja dat is veel te lang dus de psycholoog gaat me daar in de tussentijd ook al mee helpen , de rest van mijn problemen later ook, maar nu voorlopig nog niet omdat dat qua energie teveel gaat worden.. hoop wel dat zij er dan meer mee gaat dan de psycholoog van nu, het ging constant over eten en school en verder nauwelijks over de dwang/angst en mijn zelfhaat..๐Ÿ˜•

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Ahh dat is  fijn dat klinkt toch wat positiever! ๐Ÿ’– wel jammer dat het maanden duurt, weet je ook al hoelang zo'n opname kan duren? Fijn dat het met de psycholoog al snel kan. Ben je nu wel iets meer gerustgesteld?โ™ฅ๏ธ Hoop dat de hulp qua psycholoog fijner gaat zijn. 

Veel liefs en dikke knuffel ๐Ÿค—๐Ÿ’–

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 11 februari 2025

jawel hoorโค๏ธ๐Ÿ˜˜ ik heb nog geen idee voor hoelang, weet er verder ook nog niks behalve waar het is..

Liefs๐Ÿค—

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

hey lieve โ€‹@Cantaloupe 

Fijn dat het gesprek redelijk goed ging..tja ik heb het heel erg met je te doen. Ik heb geen flauw idee wat ik moet reageren alleen dat ik je heel erg steun. Hoe gaat het nu voel je iets beter? Hopelijk! Fijne avond nog hopelijk slaap je een beetje redelijk vannacht!๐Ÿ’• sorry dat ik geen goede reactie heb..

Dikke knuf van mij en ik denk aan je๐Ÿ˜˜

xxxx  im_just_a_random_person_xD

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 11 februari 2025

Haii lieve โ€‹@I'm_just_a_random_person_xD ,

mwah ik voel me heel slap nu ...๐Ÿ˜•๐Ÿ™ˆ maar verder gaat het wel redelijk hoor, was gisteren een paar keer in paniek maar dat ging vandaag wel beterโค๏ธ

Liefs en dikke knuffel terug๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Wat rot van het slappe gevoel, hoop dat slapen vannacht een beetje gaat๐Ÿ’–en fijn dat je vandaag niet in paniek was.. was het door iets bij jezelf, of iemand anders? Of allebei.. als je het liever niet zegt, hoeft niet hoor.๐Ÿ˜˜

Liefs, dikke knuffel en welterusten alvast ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 11 februari 2025

het was beide.. maar het viel wel mee hoorโค๏ธ

Liefs en dikke knuffel terugโค๏ธ๐Ÿ˜˜ las je topic net en hoop dat je nog wel wat kan slapen..๐Ÿ˜• 

Forum|alt.badge.img+1

Heey lieve โ€‹@Cantaloupe 

je bent absoluut NIET zwak. Je gaat door moeilijke dingen heen. Hoe gaat het vandaag met je?๐Ÿ˜˜

xx im_just_a_random_person_xD

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 12 februari 2025

dat bedoelde ik ook niet hoor ๐Ÿ˜Šโค๏ธ ik voelde me gisteren heel slap qua energie๐Ÿ˜• dat gaat nu wel wat beter hoor, ik voelde me vanochtend wel weer heel leeg en verdrietig.. nog steeds wel maar het is nu wel weer wat minder gewordenโค๏ธ๐Ÿ™‚

Liefs๐Ÿค—

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

HI 

hmm dat is inderdaad niet leuk nee ๐Ÿ˜•

onthoud je bent een TOPPER echt waar ๐Ÿ˜€

en ik/wij denken en steunen je 

sterkte hoor 

veel liefs van mij ๐Ÿ˜˜๐Ÿค—

Groetjesssssssss 

Forum|alt.badge.img+1

Lieve โ€‹@Cantaloupe 

wat fijn! ๐Ÿ’• Ben echt super blij voor je! Echt knap dat je zo door blijft vechten!๐Ÿ˜˜

Je kan meer dan je denkt dat je kan dat beloof ik je! Ik zal je even een quote geven

'โ€™Als het leven niet zo moeilijk was, had iedereen een halfvol glas en zou men niet leren om zelfs de kleinste dingen te kunnen waarderen'โ€™

Alvast slaap lkkr hopelijk slaap je goed vannacht! Ik denk aan je xx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 12 februari 2025

Haii,

โ€‹@Ik denk met je mee , wat lief ๐Ÿค—

โ€‹@I'm_just_a_random_person_xD  hoop het ook voor jou๐Ÿ˜˜โค๏ธ dankjewel๐Ÿค—

Liefs๐Ÿค—

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 533 reacties
  • 12 februari 2025

Hii, 

Je bent wel echt goede stappen aan het zetten naar zelf ook willen herstellen, super knap! Onder andere dat zelf aangeven enzo, hoop dat je diรซtiste en ouders het dan ook zo blijven beseffen dat ze moeten blijven opletten anders zeker nog eens aangeven. 

Ja... van dat vaag en slap gevoel herken ik wel, weetje wat het een beetje is, door ondergewicht en zo in die es te zitten, onderdrukt dat wat je gevoel en hoe langer je daarin zit hoe groter de kans dat je bv een depressie krijgt. Bij mij was dit zo, heb best wel een tijd ondergewicht gehad en toen ik terug wat op een gezond gewicht zat kreeg ik een depressie, ondertussen al 2 jaar. En het stomme is, ookal ga je terug naar ondergewicht die depressie blijft altijd een beetje. Laat dat nog een reden zijn om te herstellen! 

Ik kan mss wel een klein beetje een antwoord geven hoe lang je in die kliniek zou zitten of hoe het iig bij mij was. Bij mij had je om de 4-6 weken een mdo (multi diplitionair overleg), daar zat iedereen bij  denk aan artsen, psychologen, psychiaters, begeleiding van groep, ouders, jijzelf,.. En dan ging je een beetje kijken hoe dat het evolueert, en of je op ontslag mag. Behalve bij een crisisopname werkt dit anders dan blijf je maar maximum 2-3 weken. 

Ik heb zelf een beetje een gevoel dat je die opname (deels) ook wilt omdat je je dan ziek genoeg voelt, net zoals die sonde, en ik snap dat ook, ik had dit zelf ook wel een beetje. Maar dat je het zelf gewoon nog niet wil toelaten ofzo. Je gaat natuurlijk ook in opname om aan je es te werken met hulp. 

Liefs, 

Silence

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 13 februari 2025

Haii lieve โ€‹@Silence ,

dankjewelโค ๐Ÿซ‚

ik weet niet meer of ik het al gezegd had, maar het gesprek met de nieuwe psycholoog was vandaag al en het ging wel goedโค ze snapte me wel goed en is het wel met mee eens dat er veel te weinig aandacht was voor mijn onderliggende problemen.. ze gaat er nu over nadenken wat me zou kunnen helpen maar dan moet mijn gewicht wel eerst beter zijn omdat het anders te zwaar gaat worden en dat toch het belangrijkste is nu, maar ja dan geeft het me iig al wel wat hoop dat ze me wel serieus neemt en er wel een optie is voor behandeling wat dan het herstellen van de es misschien ook wat makkelijker maakt.. de aandacht moet nu ook vooral wel naar het stabiliseren van mijn gewicht, aankomen vond ze ook nog wel een stap te groot en het is nu belangrijker dat het niet levensbedreigend gaat worden..๐Ÿ™ˆ

Slapen ging wel super slecht dus sorry als ik wat vaag ben๐Ÿ™ˆ

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Wat fijn dat je je nu wel wat meer hoop krijgt en dat ze het wel met je eens was, dat is erg fijn ๐Ÿ’–Wel naar van het slapen ๐Ÿ˜” hoop dat het komende nacht een beetje beter lukt ๐Ÿ’œ En je bent niet vaag hoor.

Veel liefs en knuffel ๐Ÿค—โ™ฅ๏ธ

Forum|alt.badge.img+1

hii  โ€‹@Cantaloupe !

hoe gaat het vandaag met je๐Ÿ’•

hpelijk btr en heb je ook iets btr geslapen xx

Alvast trusten!

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 16 februari 2025

het gaat nu wel redelijk hoor๐Ÿ˜Š de afgelopen paar dagen was ik ziek dus keek ook even niet zoveel op het forum.. voel me nog steeds niet heel goed maar wel beter๐Ÿ˜Šโค๏ธ

Slapen ging vannacht wel goed hoorโค๏ธ

Ik moet wel even iets kwijt.. ik schok een beetje van mezelf hoe ik reageerde op iets ๐Ÿ˜•๐Ÿ™ˆ mijn moeder ging zich bemoeien met eten en ik reageerde daar nogal heftig op en ook een beetje uit het niets๐Ÿ™ˆ is dit herkenbaar voor iemand en kan dit door de es komen..?๐Ÿ˜• 

Van de psycholoog had ik trouwens niet goed begrepen, het zijn 2 gesprekken dat ze meedenkt met wat me kan helpen maar ze is dus geen vervanger van de psycholoog die ik nu heb behalve als ik dat zelf graag wil... maar twijfel nog wel๐Ÿ™ˆ vind het wel lastig om te zeggen en de psycholoog van nu is ook heel aardig, maar ze kan me niet goed helpen..๐Ÿ˜• hoop eigenlijk een beetje dat ze er zelf mee komen dat het beter is als ik van psycholoog verander๐Ÿ™ˆ

Veel liefs en knuffel ๐Ÿค—

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen