Skip to main content
Vraag

ik voel me op😕

Toon eerste bericht

360 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Awh jeetje wat naar zeg allereerst een dikke knuffel 🤗😘 lukt het om wat eerder naar bed te gaan of even te douchen voor het slapen gaan? Je vriendin gaat echt wel begrijpen dat het niet gaat en morgen is er weer een dag, al hoop ik dat het morgen wel iets beter gaat 😕💜 en van het huilen is niet erg hoor, niet fijn natuurlijk als je wilt slapen maar je kunt het beter laten gaan en is natuurlijk helemaal niet gek dat alles er ineens uit komt. Super knap dat je het hier vertelt, blijf dat doen!!💜

Veel liefs en knuffel hoop toch dat je een beetje fijn kunt slapen en je je morgen iets fijner voelt 😘😘😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 1 februari 2025

Haii,

sorry dat ik zovaak wat deel maar ja..😕🙈

vorige week bij het weegmoment was mijn gewicht wat beter, eten ging even wat beter omdat ik super veel honger had maar dat is nu weer wat gezakt.. ik had ook heel erge obstipatie 🙈

Maar mijn gewicht is nu dus weer een stuk lager en ben bang dat de kinderarts en mijn ouders gaan schrikken en het allemaal weer veel strenger word (waar mijn ouders zich nog steeds niet aan houden maar ja🙈)..😕 

Liefs..

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het maakt echt niet uit als je vaak iets deelt! Daar is dit forum voor bedoeld en het is juist knap en goed dat je het doet! ❤ wat naar allemaal weet niet goed hoe ik er op moet reageren, ik heb vooral heel erg dat het een keer wat stabieler blijft en je je fijner voelt 😕 kun je zelf bij de kinderarts aangeven dat je iets nodig hebt om houvast te hebben? Omdat je ouders zich er niet aanhouden... miss door thuiszorg dat ze op meerdere momenten van de dag langs komen 

Veel liefs en een knuffel hoop toch dat je een beetje kunt slapen, ik denk aan je en leef met je mee 🤗💜😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 2 februari 2025

Lieve lieve ​@Cantaloupe  ik zou je zo graag willen helpen of iets doen maar in elk geval hoef je je nooit schuldig te voelen als je wat post of vertelt hoe het gaat hoor! ♥️ En van mij nog eens weer een dikke kus en een 🫂🫂♥️ 😘

Liefs Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Hoe gaat het nu? Ik hoop dat slapen een beetje lukte? En echt niet schuldig voelen om dingen vaak te delen, is juist fijn en heel goed. Heb het al gezegd maar wil het even extra benadrukken. 🙃😉

Liefs 🤗😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ​@Tover01 ,

dankjewel​🤗💞 , thuiszorg lijkt me niet echt fijn en denk eigenlijk ook niet dat dat kan.. 

de kinderarts kan maar heel weinig doen en ik moet het dan waarschijnlijk aan de psycholoog vertellen..😕 maar mijn bmi is nu wel al onder de 15 wat eerst niet zo was dus misschien doet de kinderarts nu wel iets omdat het echt veel te laag is.. maar ja ik zie het wel, verwacht er eigenlijk niks van🙈 waarschijnlijk gaat de kinderarts en dietist weer duidelijk maken dat mijn ouders er echt beter op moeten letten en de eetlijst weer ophogen wat dan toch weer niet goed gaat..😕

Slapen lukte wel redelijk hoor <3

Liefs🤗 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Awh lieve ​@Cantaloupe ,

Maar het is wel belangrijk om dat duidelijk te maken bij je arts dat je ouders er weinig tot niks mee doen. Dan blijft het fout gaan en is voor jezelf helemaal niet fijn, iedereen wil je helpen en ik neem aan dat je er wel van af wilt of niet? Dit kan niet voor altijd zo door gaan, ik hoop dat je voor jezelf kiest en toch iets van motivatie vind dat gun ik je en denk heel veel hier, je ouders en vrienden dus hoop dat je dat weet. Wel fijn dat slapen wel redelijk lukte 😘 Je kunt het lieve ​@Cantaloupe en bent het meer dan waard!!!! Weet en onthoudt dat! Ik geloof in je ( nog altijd 😉) 

Veel liefs en kracht 🤗😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

pff je hebt gelijk hoor😕 maar dan gaat eten weer wat beter maar de rest blijft dan gewoon nog en dat is denk ik juist de reden dat ik nu een eetstoornis heb.. :/ dan gaat het nooit echt beter en val ik denk ik ook weer terug..😞 die hulp helpt gwn helemaal niks en ik ben er wel klaar mee..

Liefs..❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Lieve lieve ​@Cantaloupe ,

Ik begrijp je echt hoor!! En heel logisch dat je er super klaar mee bent, dat is zeker niet gek😘☹Maar geef het alsjeblieft optijd aan, dan moeten ze verder zoeken, je zal echt niet de enige zijn op de hele wereld die dit ook ervaart, dus er is altijd iets mogelijk dat moet gewoon. Dus wees eerlijk en zeg dat je er klaar mee bent en dat dit niks oplevert en je nog slechter laat voelen . Dit is makkelijker gezegd dan gedaan maar schrijf desnoods een brief, een mail , als je het niet weet of durft vraag je ouders vrienden of ze je willen helpen dat het duidelijk overkomt.  Pfff het is je zoo gegund.  Sorry als dit direct over komt maar ja 🤭😕

Heel veel liefs en je kunt het echt!! 🤗😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

het komt echt niet direct over hoor😘 ik wacht nog wel af waar ze donderdag mee komen en zal het anders wel zeggen hoor❤ maar ja voor mijn gevoel weten ze zelf ook niet goed wat ze er mee moeten en snappen ze me ook niet goed😕 vind mijn psycholoog wel heel aardig maar de hoofdbehandelaar minder.. zij vertelde ook dat het over die opname in mijn hoofd waarschijnlijk verdraait was😐

Liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Pff jeetje ☹🙄😖 is ze zelf niet super verdraaid?! Laat je het weten donderdag? Als ze je niet begrijpen moet dat ze duidelijk gemaakt worden en duidelijk zijn, geen vage rommel daar schiet niemand iets mee op. Hoop dat je je er niet al te veel mee bezig bent, maar kan het me wel voorstellen 😕😘

Dikke knuffel en veel liefs van mij 🤗😘💜

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

ga ik doen hoor😘🤗

pff ik weet toch niet meer wat ik er van moet vinden..😕 van die medicatie vond ik eigenlijk ook heel vaag, ik moest van de psychiator eerst zelf stappen maken voordat dat zou helpen..😕 en dat terwijl de psycholoog eerst juist zei dat ze het niet vaak doen maar misschien bij mij wel omdat het al zolang niks beter word.. dat spreek elkaar een beetje tegen..🙈

Liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ah ja dat snap ik wel😕 hoop toch dat er een mogelijk is en je wel op de juiste manier geholpen wordt. 

Heel veel liefs en dikke knuffel 🤗😘

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Bedenk me net kun je vandaag  niet even met een vriend/ vriendin praten of appen/ bellen  misschien dat dat iets oplucht en je het even over een ander onderwerp kunt hebben? Het kan helpen dat je bepaalde dingen wat meer kunt los laten en je hoofd minder vol zit.  Maar zelf weten natuurlijk 😉💜

Veel liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

ik ga straks wel met een vriendin appen😊

Liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Fijn dat je dat gaat doen, hoop dat het iets helpt lieve ​@Cantaloupe !🙂 💖

Dikke knuffel 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 februari 2025

Haii,

ik voel me nog steeds super rot en weet het allemaal niet meer...😕 Het gaat alleen maar slechter en het voelt alsof het allemaal nooit goed komt😖

Ik heb veel zelfhaat, voel me ontzettend op en snap mezelf niet eens..😔 In mijn familie hebben heel veel mensen problemen en bij hun word het ook niks beter, ik ben super bang dat dat bij mij net zo is en ik nooit gelukkig ga worden..😔 Ben sowieso vaak ook bang dat ik dit niet lang meer volhoudt en mijn leven toch niks word..😕

Liefs..

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

😘😘 ik snap je echt met dat het voelt dat het zo blijft doorgaan, maar je hebt gewoon de juiste hulp nodig.  En dat ben je zeker waard, als iets niet goed voelt geef het aan.  Ik hoop dat je je toch blijft vechten, weet dat het lastig gaat maar niemand wil je kwijt je ouders, vrienden, iedereen hier gunnen echt het beste voor je.  En dat er veel mensen zijn in je familie betekent het niet dat dat bij jou gebeurt.  Hou vol lieve lieve ​@Cantaloupe !! Niemand wil je kwijt! En het kan heel erg opluchten om er met iemand over te praten die je begrijpt en geen oordeel trekt. 

Ik hoop dat slapen een beetje lukt 😘😘 ik denk aan je en let vooral op jezelf!

Veel liefs en een dikke knuffel 🤗😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 3 februari 2025

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

dankjewel 🫂💕

slapen is nog wel gelukt..❤️ ik had gisteravond nog even met een vriendin geappt en dat was wel fijn, het luchtte erg op😘 ze had het hier gelezen en ik had het nog niet tegen haar verteld, maar wel beter zo dat ze het nu toch weet❤️ 

Liefs🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 3 februari 2025

En dikke knuffel terug 🤗💕

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 3 februari 2025

Lieve ​@Cantaloupe  ik sluit mij helemaal aan bij ​@Boterbloempjee . Zo'n lieverd als jij verdient de beste hulp en je bent echt zo'n ontzettend fijn en waardevol persoon en ik weet zeker dat je er uit komt dat moet gewoon! Misschien kun je nog eens nieuwe adviezen krijgen, bv als je de Kindertelefoon belt of alles wat je ons vertelt ook eens allemaal aan je huisarts vertellen zodat ze de goede hulp kan regelen?  Ik ben het helemaal eens met ​@Boterbloempjee !  En blijf posten en we willen allemaal dat het goed met je zal gaan! ♥️😘

Liefs Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Lieve lieve ​@Cantaloupe,

Sluit me ook helemaal bij ​@Tover01 aan ! Je verdient echt de wereld en bent het echt waard! 😘 fijn dat je nog met een vriendin hebt geappt en blijf dat doen als je er behoefte aan hebt! En fijn dat slapen toch nog is gelukt 😘🤗 al hoop ik dat je het van hier wat achter je kunt laten🙄😕 en er was niks mis mee je hebt helemaal gelijk 💖 …

Heel veel liefs en kracht  en een dikke knuffel ​@Cantaloupe 🤗💝

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 533 reacties
  • 3 februari 2025

Ik sluit me ook helemaal aan bij de rest, blijf zeker posten! En misschien is het inderdaad wel eens een goed idee om nog eens bij je huisarts langs te gaan om nog eens alle opties van hulpverlening te bespreken. Of als je een goede band hebt met je ouders, kun je dat ook met hun bespreken. 

Wat ik best wel merk aan je berichtjes is dat je es ook vaak typt. Vooral als je deze 🙈 gebruikt leid ik daaruit af dat dat je eetstoornis is want jij vindt dit niet leuk. Je zei in het begin ook zo van die sonde, en toen had ik die indruk minder. Dat wilt dus denk ik zeggen dat je es sterker is geworden. 

Onthoud hoe langer je niet zelf gaat vechten, hoe zwaarder het wordt, ik spreek uit ervaring, een opname kan ondersteunen en wij kunnen je aanmoedigen maar uiteindelijk ben jij het die het zal moeten doen x 

Liefs en dikke knuffel, 

Silence

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 4 februari 2025

Hai lieve ​@Silence ,

tja dat voelt voor mij wel dubbel..😕 eten gaat wel wat beter dan toen het het slechtst ging maar mijn gewicht word alleen maar steeds minder en de es ook steeds slimmer..😕🙈

ik wacht eerst nog even af waar de psycholoog mee komt, zal er anders nog wel over nadenken.. denk eigenlijk niet echt dat de huisarts veel kan maar ja kan het proberen..❤

Ja dat is waar.. 

Liefs en dikke knuffel terug🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 7 februari 2025

Haii,

het gaat niet zo goed nu..😕 ik voel me slap, heb weinig energie en slaap ook slecht..

De diëtist schok van mijn gewicht.. het was nogal snel naar beneden gegaan in 1 week tijd🙈 alsnog is het nog steeds niet kritiek genoeg voor een opname , mijn eetlijst is wel opgehoogd maar de vorige lukte nog niet eens en de nieuwe nu dus ook niet.. 😕

het gesprek bij de psycholoog ging niet zo.. ze hadden nog steeds niks gevonden en de hulp die ik kreeg van iemand die nu weg is willen ze niet weer opnieuw gaan opstarten met iemand anders.., eigenlijk heb ik op het moment dus gwn helemaal geen hulp meer behalve de diëtist 🙈 😕 

Pff ze zeiden wel dat het van die opname hun fout was nu maar ja blijft gwn super frustrerend omdat er ook geen andere oplossing gevonden is😖🙈 

Liefs🤗

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen