Skip to main content
Vraag

ik voel me op😕

• November 25, 2024
  • 392 reacties
  • 5619 Bekeken

Toon eerste bericht

392 reacties

• January 1, 2025

Hai,

pff🙈 mijn gewicht is inmiddels zo laag dat ik het gwn echt niet meer trok dat het volgende week nog een stuk lager zal zijn en ze dan enorm gaan schrikken😬 ik heb nu dus maar eerlijk gezegd wat mijn gewicht écht is.. denk wel dat er nu opname moet komen🙈😬 het duurt niet lang meer voordat mijn bmi lager dan 15 is😕

voel me wel heel vaag nu en voelt ook super dubbel dat ik dit heb gezegd..

liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@Cantaloupe ,

Jeetje wat heftig zeg!! Ben echt trots op je dat je dat hebt gedaan.  😘💗💖

Liefs 🤗

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 1, 2025

Zou je zelf een opname willen? 

Het is echt niet goed mop…

Liefs 

Anoniem789 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 2, 2025

Lieve ​@Cantaloupe  ik wil je moed inspreken. Ik heb de uitzending gezien waar ​@Tover01  het over had, en ik denk dat jij er echt baat bij zal hebben. Ik heb zelf ook behoorlijk intensief therapie gekregen afgelopen zomer, zat tegen opname aan, en dat had ik ook gedaan als het had gemoeten. Ik heb me toen helemaal overgegeven aan de therapie en aan alles wat daarbij hoorde. Ik begrijp echt dat je er tegenop ziet, maar het voelt na een tijdje echt als een verbetering en je gaat ook trots voelen en meer zelfwaardering krijgen. Bovendien zoals je al zegt, het voelt dubbel, dus ook een stuk realistisch. En dat stuk wordt steeds belangrijker en sterker. Net als jij zelf. Ik hield mezelf constant voor, dat ik dit zelf wou en deed omdat ik er beter uit zou komen. Als ik vooruitgang voelde natuurlijk zeker. Maar ook als ik vroeg naar bed moest, oefeningen moest doen waar ik echt geen zin in had of een straf kreeg als ik me eens niet aan de afspraken hield.  Ik moest het echt doen. Ik bleef het tegen mezelf zeggen, volhouden! ☺️ Omdat ik dat besef had werd dat allemaal beter en het negatieve werd steeds minder. Je gaat dat echt zo voelen. En je helpt tegelijkertijd ook anderen.  Ik gun jou echt heel erg dat dat bij jou ook zo zal zijn. Je bent een lieve meid en je verdient het ontzettend dat je dit ook zo gaat ervaren en winnen. Wij hier op het forum staan achter en naast jou! You can do this! ♥️

Groetjes en veel liefs Tartan 😘

• January 2, 2025

Haii lieve ​@Anoniem789 ,

ik weet het niet goed😕 kan het niet goed uitleggen maar ergens geeft het ook een soort van veilig gevoel maar vind het ook wel eng..

de dietist belt straks over hoe het nu verder moet, ik zie het wel..🙈

dankjewel lieve ​@Tartan15 ​@Boterbloempjee 😘🫂

liefs🤗

• January 2, 2025

Haii,

ze had net gebeld, een opname hoeft sowiesp nog niet en ze heeft gezegd dat ik wat meer moet nemen en gaat er vanuit dat het gwn gaat lukken😕 bepaalde dingen heeft ze ook nog steeds totaal niet door en ze denkt dat het allemaal wel goed gaat qua calorieen..

snap het niet maar ja zo gaat het elke keer🫠

liefs🤗

• January 4, 2025

Haii,

het gaat op het moment niet zo goed😕 ik was weer gaan minderen in calorieën omdat bewegen nauwelijks meer mag🙈 voel me ook slechter.. mijn moeder had de huisartsenpost gebeld en het had geen spoed maar moeten wel wat dingen in de gaten houden.. 

ik moet dinsdag iig wel weer naar het ziekenhuis, weet echt niet wat ik kan verwachten🫠 ben wel bang voor een opname maar denk niet dat het daar al erg genoeg voor is..

liefs🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

jee wat heftig zeg! Ik merk wel dat ik het lastig vind om iets bemoedigend te zeggen maar hoop en gun het je enorm dat het goed komt en je je snel weer wat beter gaat voelen 😘veel sterkte en ik denk aan je en geloof in je, je kunt het!!

veel liefs en een dikke knuffel 🫂🥰

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Awhh😖😢 ik weet ook niet wat ik moet zeggen maar vind het écht heel erg rot voor je en denk net als ​@Blub ook aan je en hoop dat het toch wel weer wat beter zal gaan dat verdien je echt!

Liefs en van mij ook een knuffel 🤗😘

• January 4, 2025

🩷😘🫂 ​@Blub ​@Boterbloempjee 

het is echt niet erg dat jullie niet weten wat je moet zeggen ♥️ snap het wel 🫤 vind het al heel lief en lief dat überhaupt iemand reageert 🥰

liefs 🤗

• January 5, 2025

🙈Ik bedoelde lief en fijn😉🤭

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 5, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe  natuurlijk reageren mensen hier op jou! Je bent een lieve sociale meid die zelf heel veel op anderen reageert en fijne reacties geeft dus jij verdient dat 200 % 😘

Liefs Tover xxx

• January 5, 2025

Wat lief ​@Tover01 🥰

Liefs terug🤗

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 5, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ben weer af en toe online maar ik lees wel wat vaker hoe het met je gaat. 

Hm ik snap wel dat een opname je een veilig gevoel zou geven maar dat het ook wel eng is, had ik ook, zeker je 1ste opname. 

Opzich fijn dat je voorlopig nog niet moet opgenomen worden, maar snap niet dat ze niet doorhebben hoe slecht het gaat.. is wisselen van diëtiste geen optie? En weet je psycholoog hoe slecht het gaat? Erg genoeg is het zoizo, je es zegt dat het nog niet erg genoeg is maar dat is het absoluut wel!

Het is logisch dat je je slechter voelt.. wat voel je precies? Als het iets is bij je hart moet je wel echt opletten dat er geen vocht rond je hart komt en ook dat je geen botontkalking hebt. Heb ik allemaal moeten laten controleren een 2 tal jaar terug..

Liefs 

Anoniem789 

• January 5, 2025

Hai lieve ​@Anoniem789 ,

alleen reageren als je je goed genoeg voelt hoor😘

ik zat eerst bij een andere diëtiste maar dat was van een ander ziekenhuis en de kinderarts wou het liever gwn in hetzelfde..  ze is wel heel aardig maar heeft gwn niks door..🫤 

voelde me gisteren vooral heel moe en soms een beetje licht in het hoofd worden maar gaat nu wel wat beter..

ik heb geen pijn bij mijn hart hoor🩷 de huisartsenpost zei idd wel dat we dat in de gaten moesten houden en ook de hartslag.. heb wel soms een raar gevoel in mijn buik, maar kan het niet zo goed verwoorden .. 

liefs 🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 7, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

ik moest aan je denken, hoe gaat het nu met je? Voel je je nog licht in je hoofd?

veel liefs en een knuffel 🫂🥰

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 7, 2025

Ja inderdaad ik moest ook aan je denken, daarom ben ik nu online gekomen :) 

Hoe gaat het met je? 

Liefs

Anoniem789 

• January 7, 2025

Haii lieve ​@Blub ​@Anoniem789 ,

het gaat wel redelijk hoor🤗 bewegen lukt op het moment niet veel en mag ook niet helemaal niet meer op het moment, maar als ik gwn rustig aan doe voel ik me wel oké. de bewegingsdrang is wel minder maar qua eten gaat het echt niet goed nu🫤 maar ja..

Heb wel vandaag het gesprek gehad en een opname in het ziekenhuis is iig niet nodig nu, en hoe stom ook moet het dan echt levensbedreigend zijn en anders doen ze nog niks.. maar gelukkig is het bij mij dus nog niet zover ook al gaat het wel hard🫤

ik word wel ergens anders opgenomen maar niet specifiek voor eetstoornissen maar meer voor algemene psychische problemen (heb ook wel meer maar geen idee of ze daar ook wat mee gaan doen..🙈), op het moment is er gwn niks anders wat ze kunnen vinden en thuis blijven helpt sowieso niet dus dat willen ze wel proberen. het is gelukkig wel zonder dwangvoeding dus ben ook wel wat gerustgesteld nu.. het kan wrs deze week of volgende week al..

liefs 🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 7, 2025

Heyy lieve ​@Cantaloupe,

Ik weet niet zo goed wat ik moet reageren, maar weet dat ik ook echt aan je denk en ik hoop echt dat je je gauw weer wat fijner gaat voelen! Je bent echt een heel lief persoon en ik gun je echt echt echt het allerbeste toe.

Dikke knuffel en veel liefs van mij😘🤗💖

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Wat fijn dat het al snel kan♥️ weet je ook voor hoe lang het is? Hoop dat het je gaat helpen en fijn dat het zonder dwangvoeding is. 

Liefs en een knuffel 🤗😘

• January 7, 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

ik heb echt geen idee.. hoor er donderdag meer over dus zeg het dan wel❤

dankjewel lieve ​@ItsJustMe , dikke knuffel terug🤗

liefs🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 7, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

fijn om te horen dat het redelijk gaat en je een opname krijgt. Rot dat een ziekenhuis opname niet mogelijk is, hoop i.i.g. ook niet dat het uitloopt op een levensbedreigende situatie 😕 fijn dat de opname zonder dwangvoeding is en het snel kan. Hoop dat het je helpt en dat je hierin ook wat steun kunt krijgen van je ouders en vrienden 🥰 ( gaat dat een beetje?) ik geloof in je dat je het gaat lukken en je weer stabiel bent, ik denk aan je 

dikke knuffel van mij 🫂😘

• January 7, 2025

Hi lieve ​@Blub ,

jawel hoor 🩷🫂 mijn ouders vinden het wel erg moeilijk en het is ook niet zo dichtbij dus elke dag langs (wat ze wel zouden willen ) is wat teveel voor hun..🫤 maar familie woont wel in de buurt en zijn heel lief, denk dat ze wel een keer langskomen 🤗 

liefs🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 7, 2025

Dat is fijn lieve ​@Cantaloupe ❤️awh ja snap wel dat het voor je ouders erg moeilijk is 😖 hoop dat er iets geregeld kan worden dat je i.i.g. contact met ze hebt. En je vrienden kunnen die langskomen of dat je contact met ze kunt hebben?Maar het belangrijkste is dat het jouw iets gaat helpen en je je beter kunt voelen 🫂 en probeer ook maar om nu wat uit te rusten 😌 kan me voorstellen dat je moe bent nu.🤭 🩷🩷

liefs en hoop dat slapen goed gaat 🫂🥰

• January 7, 2025

Hai lieve ​@Blub ,

dankjewel, ga ik doen hoor😘 jij ook welterusten 🫂  

mag mijn ouders vast wel bellen hoor 🤗 hoop wel dat mijn telefoon mee mag en ik nog wat kan appen met een vriendin, bellen vind ze op dit moment wel moeilijk 🫤

liefs🤗