Hey lieve @Cantaloupe ik ben het helemaal eens met @Boterbloempjee en ik vind je geweldig op het forum! Ik hoop dan ook dat je toch ook voor jezelf positieve dingen kunt blijven voelen en dat je er hulp bij krijgt die je echt verdient! Lange hug voor jou! Liefs, Tover xxx
Heyy,
Ik herken heel erg wat je bedoeld en zit hier ook nogal mee.. School put me enorm uit en nu begin ik ook een traject met een psycholoog wat ook best uitputtend is. Dat allebij in combinatie is pittig vooral als je al zo weinig energie hebt.
Ik zou dit iig bij je psycholoog aangeven die kan je hier echt mee helpen. En misschien is het fijn om dit eens met school of met je ouders te bespreken zodat die ook goed op de hoogte zijn van hoe je dit allemaal ervaart.
Sterkte ik hoop dat het gauw wat beter gaat met je!
Liefs, ItsJustMe <3
Hoi,
Ik sluit me aan bij de rest, en ik vind het oprecht knap dat je het hier al durft te vertellen.
Alle liefs van mij
Hai,
@Boterbloempjee ik heb het wel tegen een vriendin gezegd en ze vind dat ik niet goed genoeg voor mezelf zorg.. ze heeft wel gelijk en moet zelf ook wel wat meer rust nemen buiten school/afspraken
@Tover01 dankje en knuffel terug
@ItsJustMe awh wat naar dat jij dit ook hebt heb je het zelf al gezegd op school?
ik heb al wel gezegd maar zeggen dat het teveel is vind ik lastig deed het gisteren pas toen ik me al wat langer niet goed voelde. maar hij zou er voortaan naar vragen en de andere docenten ook dus hoop dat dat ze daaraan denken.
@Blub liefs terug <3
veel liefs van mij
Lieve @Cantaloupe,
Wat knap dat je dit durft te delen. En wat fijn om te lezen dat je al zoveel lieve en steunende berichten hebt mogen ontvangen. Hopelijk doet dit je goed.
Mocht je het fijn vinden dan mag je ook altijd met de Kindertelefoon bellen tussen 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432) of met ons chatten om je verhaal te delen of met ons samen te kunnen kijken wat voor je helpt om meer rust te nemen tussen de verplichte afspraken door.
Heel veel sterkte.
Liefs,
Fem, De Kindertelefoon
Hoi lieve Cantaloupe. Van mij ook een knuffel. En ik hoop dat de tips helpen. En de hulp ook. Je kunt het! Hartjes Groetjes Tjempie xxx
@Cantaloupe Mijn school is ondertussen op de hoogte van hoe ik me voel en waar ik moeite mee heb. Ben ook van school geswitcht om voor mij meer rust te creëren omdat mijn andere school slecht ging en werd daar nogal gepest wat me nog veel meer uitputte. Hier is veel meer respect voor hoe het gaat en dat is erg fijn. Goed dat je het hebt gezegd tegen je docent ik hoop dat ze er nu extra rekening mee gaan houden en geef het vooral aan bij je docenten als het wat is hoor!
Pas goed op jezelf hoop echt dat het snel beter gaat met je!
Knuffel en liefs van mij <3
Hai,
@Boterbloempjee dat vind ik wel lastig weet vaak niet zo goed wat ik voor positieve/afleidende dingen kan doen
@Tjempie lief, dankje
@ItsJustMe dat is fijn
liefs van mij
Hey hoi @Cantaloupe
Wat naar weer :*(
Wat goed dat de docent je nu helpt. En ook stom dat je je zo voelt. Ik weet niet zo veel over dit onderwerp, - gelukkig andere mensen wel - maar ik wens je toch succes en sterkte. You can do it <3
Hii lieve @Cantaloupe ,
Je kunt misschien met iemand praten, appen, bellen, een film kijken, muziek luisteren, gaan schrijven ( dat helpt mij meestal wel) etc...
Hopelijk zit hier iets bij hoe ging het vandaag?
Veel liefs en ik geloof in je
Heyy,
Snap precies wat je bedoelt. Heb het op dit moment ook en toen ik net genoeg was aangekomen terug tijdens mijn anorexia mocht ik halftijds maar was ik ook echt super moe.
Vooral goed aangeven aan je docenten! Kan het helpen om een middagdutje te doen na school? Dat je even terug energie hebt. Eet en drink je genoeg? Want dat kan vermoeidheid ook veroorzaken. Hoop dat je je snel een beetje beter voelt!!
Heel veel liefs voor jou x
Anoniem789
Hii @Cantaloupe ,
Jammer dat het ook soms niet helptmaar iig knap dat je het doet!
Jammer dat het niet zo goed ging. Begrijp wel hoor dat je het niet durft om te huilen, maar weet wel dat het niet erg is als het toch gebeurt het kan je namelijk wel opluchten en huilen hoort erbij zeker bij wat je meemaakt is niet niks. En rot dat je nog niet echt een klik hebt met iemand en docenten, hoop iig dat dat toch nog komt, dat is je meer dan gegund! Hoop echt dat het allemaal snel weer wat makkelijker voor je wordt! Weet dat ik aan je denk en weet zeker dat het weer goed komt.
Dikke knuffel en liefs
Hai,
dankje voor je lieve berichtje . awh wat naar dat je anorexia had een middagdutje heb ik nog niet geprobeerd maar is wel een goed idee. en ik eet en drink wel voldoende
veel liefs van mij
Haii
@Anoniem789 ik schok er best wel van maar ik ben in korte tijd best veel afgevallen 🫤 ik ben al heel vaak gewogen en steeds was het goed dus dacht dat ik wel genoeg at maar ga nu wel wat meer proberen. hij wou het wel in de gaten houden dus de volgende afspraak is nu wat sneller .
liefs van mij
Hii lieve @Cantaloupe ,
Awhh jeetje wat heftig! hoop dat je snel weer wat aan komt.
Veel liefs
Hii @Cantaloupe ,
Hmm niet fijn. Ben je doelbewust afgevallen? Of niet? Afvallen kan vermoeidheid ook echt veroorzaken!! Opzich wel goed dat hij je nu sneller opvolgt, maar dan heb je nóg meer afspraken...
Hoop dat je je snel een beetje beter voelt x
(Ps heb je anorexia? Omdat je zoveel afspraken bij je psycholoog en in het ziekenhuis hebt, herken ik wel daarmee dat ik me het afvroeg. Als je niet wil antwoorden is dat ook oké hoor!)
Liefs
Anoniem789
Haii,
nee hoor het was niet doelbewust, idd wel nog meer afspraken dan🫤 denk dat ik sowieso ook beter 2 dagen naar school kan ipv 3 omdat het zo moeizaam gaat zou vandaag en gisteren ook gaan maar ben helemaal niet geweest
ik heb geen anorexia, heeft het met iets anders te maken. zeg liever niet wat sorry🙁
veel liefs van mij
Mjaa kan ook al wel helpen om 2 dagen te gaan ipv 3. Hm oke, helemaal goed hoor, is je eigen keuze of je iets wil zeggen of niet x
Liefs
Anoniem789
Haii,
ik wil er toch wel wat over zeggen.
Het klopt idd wel dat ik een eetstoornis heb🫤, ik ben alleen niet altijd eerlijk geweest dus ben een beetje bang dat mijn diagnose nu niet helemaal klopt.
ik moet nutridrink nemen en verder eet ik heel weinig. ergens wil ik heel graag wel bepaalde dingen eten maar iets houd me er gwn van tegen en ik snap mezelf daarin niet goed. Dit heb ik vorige week pas gezegd terwijl ik al heel lang er gesprekken over heb🫤
veel liefs terug
Hi
zo dat is echt vervelend
goed dat je het wilt delen
ik hoorde dat er wel wat achter zit (is helemaal goed als je dat niet wilt delen)
maar ik zou het wel zeggen tegen iemand die je vertrouwt
zoo kan ook geen woorden vinden om je te helpen
weet dat je altijd mag praten met ons of met iemand anders echt waar
jij bent een topper echt waar
sterkte hoor
Groetjes
:( deel maar gerust meer wanneer jij er klaar voor bent xx
Liefs
Hai,
ik heb er nu in mijn vorige bericht wat meer over geschreven
Liefs