Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

Hmm Ronald2001,

Je hebt zeker mensen geholpen,
En mij boeit jouw geloof best wel!

Je hebt zegmaar het voor elkasr gekregen dat ik het beter snap, en dat ik er positiver over denk
En het is je 2e waarschuwing, beetje oppassen dus voor je derde, dan lig je er wel echt uit..
Sorry als het negatief klinkt!
Ik hoop dat het goed komt met jou!
Ooooow zo schattig ik denk dat we een stelletje hebben
Goed opgelost!
Doei

Wel als dit dan me laatste dag is idk of me account word verwijderd everyone ty for all the support you gave me, i hope and rlly think that lise is a nice girl
Roanald weet het he jij bent het waard ik hoop je hier trug tezien ik weet niet wrm maar je voelt als een broer voor mijn xonder dart ik je ken later
Je moeder is ernstig ziek. Dat is zwaar om dragen. Kan je met haar bespreken hoe je je voelt?

Hmm, er zijn er vast meer en anders in je kerk.
Er zijn vast meerdere gelovigen, maar er is maar één Ronald2001. Jij bent uniek, en mag er zijn. Jij verdient het om een gelukkig leven te leiden. Ik hoop dat het geluk snel aan je zijde staat, want dat verdien je. Ik hoop dat de mensen waar je van houdt bij je blijven. Ik hoop dat de ouders van je beste vriendin je kunnen steunen, want iemand als jij, iemand die ook anderen helpt en een goed persoon is, verdient steun.

ik raak gehecht aan iemand op het forum en kan er niet tegen dat ik diegene alleen hierop spreek....
Ik kan me voorstellen dat het lastig is een band te vormen met iemand die je waarschijnlijk nooit in het echt zal ontmoeten. Wat mij helpt, is proberen om tevreden te zijn met wat ik heb, namelijk de steun van het forum, in plaats van me te richten op wat ik graag zou hebben, namelijk een ontmoeting met bepaalde forumleden. Wie niet apprecieert wat die al heeft, zal meer moeite hebben om gelukkig te worden.

wat boeien andere mensen nou mijn geloof…
Ik vind dat jij heel mooi over je geloof kan praten. Jij hebt mij, en een hoop andere forumleden, een hoop bijgeleerd.

Ik zou het jammer vinden als jij je account hier verwijderd. Je kan hier altijd terecht. Ik hoop dat je de steun zal ontvangen die je nodig hebt.

Groetjes
Kenshin
Heyy, hoop echt dat je account niet verwijdert word!
Hoe gaat het nu met je?
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon
Maar zou het echt rot vinden als zijn account verwijdert wordt door mij
Oh zo. Ja dat zou vervelend zijn voor hem. Hij heeft vandaag nog niet gereageerd ergens op. Terwijl dat meestal wel zo is, dan is hij 1 van de eerste die wel een reactie plaatst. Misschien is hij gewoon druk met zijn nieuwe vriendin. En zijn bijeenkomst van de Jehova
Badge +2
Hallo forumgebruikers,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7).

Hartelijke groet,

Carina
De Kindertelefoon.
heyo,
ik was inderdaad druk met mijn bijeenkomst, ik heb 2de waarschuwing dusja Ripppp
uhm, zover ik weet heb ik geen nieuwe vriendin? haha
Met nieuwe vriendin bedoel. Ik nieuwe contact. Nieuwe steun.

Hoe was het op de bijeenkomst? Was het leuk?
jaaa, het was amazingggggg
Heel goed dat de bijeenkomt ‘amazingggggg’ was. Ik hoop dat je daar veel steun ervaren hebt.
ja, je word er echt opgevangen alsof het familie is
Je bent het waard!! Ik ken je aleen via dit forum (lochies) maar je betekend echt best veel voor mij (ik herken wat van mijzelf in jou) elke keer als ik een topic zie met de titel het gaat slechter enzo dan klik ik er op en denk ik alsjeblieft Ronald want dat betekent dat je nog niet hebt opgegeeven❤️?

Paniek aanvallen heb ik ook al lange tijd last van...

Ik vind het echt heel erg voor je?

Veel sterkte en ik wens je het beste❤️
awh ty
Hey,
Ik wil echt niet irritant of aandacht trekkend zijn dus als t je t niet leesr of niet reageert is t goed.

Maar ik heb de hele dag al een soort van dood gevoel, ik heb echt nergens zin in, elke beweging is gewoon zwaar en het liefst zou ik stoppen met ademen
Hey Ronald, ik herken heel veel in wat je schrijft. Het klinkt alsof je in een heel diep zwart gat zit nu. Ik hoop heel erg dat je toch de kracht vindt - je allerlaatste kracht - om nu professionele hulp in te schakelen. Want dit kun je zo niet alleen meer. Je hebt het al veel te lang te zwaar en niemand zou het zo zwaar moeten hebben als jij. Ga naar je huisarts, lees desnoods een brief voor waarin staat wat je denkt en hoe je je voelt, als het te lastig is om het zelf ter plekke uit te spreken, maar doet dit. En zorg dat je heel snel een afspraak hebt. Bel je huisarts morgenochtend op, vraag om een spoedafspraak omdat het echt helemaal niet goed gaat. Zorg dat je dan snel kunt komen, zodat de hulp eerder ingeschakeled kan worden. De huisarts kan je doorverwijzen naar een plek die jou echt kan helpen (want ook al voelt het niet zo, jouw gevoel kan echt beter worden, het leven kán weer draaglijk worden) en ook met jou kijken naar wat nodig is om nu de tijd op een zo goed mogelijke manier door te komen. Ik hoop dat het je lukt om zo snel mogelijk hulp te vragen. Ik wens je heel veel sterkte en ik weet dat je het kan. Je bent sterker dan je denkt. Echt waar. Hou vol! En blijf vooral op het forum hier, blijf schrijven, blijf delen. Zorg dat je er niet alleen voor staat.
Wat vervelend dat je met dit nare gevoel zit. Het kan helpen om er met iemand over te praten. Kan je contact opnemen met iemand van de bijeenkomst?

Verder is professionele hulp raadplegen, zoals @Sarahxcs zei, een goed plan. Wanneer is je psycholoog terug uit vakantie? Heb je contactgegevens gekregen van een vervangpsycholoog, voor het geval dat je het heel moeilijk had?
nee nog niet met iemand van de bijeenkomst, zondag wel. nope ik heb dus geen vervangpsycholoog........
Heyy,
Je bent echt niet iiritant!
Hoe komt het dat je de hele dag een soort van dood gevoel hebt en nerens zin in hebt.
Je moet echt niet stoppen met Ademen.
Zou je mischien met een pyscholoog kunnen praten, wanneer is je pyscholoog van vakantie? Mischien kun je met iemand anders gaan praten?

Reageer