Skip to main content
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....

Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.

Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald
Hij heeft een laatste waarschuwing gekregen maar hij weet nie twarom en heeft dus bezwaar gemaakt dus is zijn account nog niet definitief verwijdert daarom plaats hij nu niks meer maar kan nog wel alles lezen...
Ok. Ik hoop dat Ronald2001 steun vindt in zijn omgeving, en naar de bijeenkomsten kan.
hey als ik jou was zou ik gewoon met jouw psycholoog in overleg gaan over wat voor jou andere mogelijkheden zijn en dat dit niet goed voor je werkt en waarom. Je psycholoog hoort jou hiermee te kunnen helpen. En misschien helpt het erover praten waarom dit niet voor je werkt ook wel, dan wordt jullie relatie beter of verandert er iets in de sessies, waardoor jij er meer aan hebt.
Heyo,

Ik leef weer op het forum!

naja dat even duidelijk gemaakt, even met KT gemaild en ik heb begrip waarom ze me in eerste instantie geblocked hadden.

nou even terug, ik ben wel een beetje blij denk ik.. ik heb een amazing persoon ontmoet dus komt goed hoop ik

Yay een nieuw forum
Wat fijn dat je terug bent op het forum 🙂 Goed dat je een amazing persoon hebt ontmoet. Ik hoop dat je alle nodige steun ontvangt.
haha ty!

ja ik ontvang de nodige steun van deze persoon en hoop dat die persoon het ook weet.
Fijn dat je je gesteund voelt. Hoe gaat het met je?
Heey Ronald2001,

Fijn dat je weer terug bent hier! Het was erg stil zonder jouw.

Ook fijn dat je iemand hebt gevonden waar je echt wat aan hebt. Ben je nog naar de bijeenkomsten geweest? En zoals Kenshin ook al vroeg: Hoe gaat het nu met je?

Gr: Mr.S
lol ik heb wel meekunnen kijken alleen niet kunnen reageren, maar dacht dat t wel goed ging..

ik zag mensen over een fluffy wereld praten, een nieuw forum en gewoon de "normale dingen", dan heb ik gewoon net zoals jij even een vakantie gehad, we zijn dezelfde dag weer terug en updaten even iederen..

denk dat jou vakantie leuker was tho.

maar met mij gaat t wel goed hoor en met de rest hierzo??
yay, krijg ik 4 appjes van mense.

het is uit tussen de vriend van me bestie en haar .

paar minuten later weer van die personen, ze wil zelfmoord plegen.

ik haar appen, ontvangt niks, ik bellen, mobiel staat uit. ik huis van haar bellen. niet opgenomen.

yay...
Dat klinkt zorgwekkend. Als je het vermoeden hebt dat je beste vriendin zich iets aan zal doen, mag je gerust de politie bellen. Zij kunnen met jou bekijken wat er ondernomen kan worden, zodat je beste vriendin veilig is.
Kenshins idee lijkt mij uitstekend, want jij kan deze situatie nou eenmaal beter inschatten dan wij.

Als je denkt dat het niet zo ernstig is, dan zou je haar altijd nog later kunnen proberen te bereiken.

Omdat het net uit is gegaan , kan ik mij voorstellen dat ze even geen zin heeft in andere mensen.
Hey ik heb alles al gelezen maar heb ondertussen spijt dat ik dit gezegd heb omdat ij er niet over wil/kan praten.

Nu heb ik al een aantal dagen gewoon nergens zin meer in, ik heb ook geen energie en voel me futloos... ik weet niet wat het is, zelfs degene waarvan ik houd kan ik nog amper aandacht geven omdat ik geen energie ervoor heb
Als je er niet over wil/kan praten, hoeft dat niet. Alleen wanneer jij er behoefte naar hebt. Kan je nog steeds terecht bij je omgeving? Voel je je daar gesteund?
Heyy,

Hoe gaat het nu tussen je bestie en jou?

Willen er mensen zelfmoord plegen? Leven die mensen dicht bij jou? Qua of je veel contact met ze hebt enzo..
Vind je gamen leuk dit kan je wat sociale cantacten opleveren (aleen online) en je gedachten heel erg afleiden (zelf gebruik ik dat ook nog dagelijks...)

Ik hoop echt dat je hier doorheen komt❤️

Ik wens je het beste en suc6❤️
Als je er niet over wil/kan praten, hoeft dat niet. Alleen wanneer jij er behoefte naar hebt. Kan je nog steeds terecht bij je omgeving? Voel je je daar gesteund?

nope niet meer eigenlijk, en wil het tegen bepaalde personen niet zeggen want die hebben het al moeilijk genoeg.

Hoe gaat het nu tussen je bestie en jou?

Willen er mensen zelfmoord plegen? Leven die mensen dicht bij jou? Qua of je veel contact met ze hebt enzo..

uhh geen contact meer. idk wie er nog depressief zijn of zelfmoord willen plegen, heb me lijstje eigenlijk uit me hoofd weggehaald en reageer amper nog op berichtjes en heb me eigenlijk sociaal van iedereen afgesloten

Vind je gamen leuk dit kan je wat sociale cantacten opleveren (aleen online) en je gedachten heel erg afleiden (zelf gebruik ik dat ook nog dagelijks...)

Ik hoop echt dat je hier doorheen komt❤️

Ik wens je het beste en suc6❤️

ja erg leuk, speel veel fifa maak alleen geen contacten eigenlijk, daarnaast doe ik het vooral om me gedachten weg te halen!

Ty hoop het ook eigenlijk

ronald
Ik maak me best zorgen om jou. Je lijkt me niet zo vrolijk, en sluit je van iedereen af. Soms kan het goed zijn om je even af te zonderen, om tijd voor jezelf te nemen, maar het lijkt me aangewezen dat je iemand hebt die naar je luistert en je steunt. Is je psycholoog terug uit vakantie?
Ik maak me best zorgen om jou.

maak je geen zorgen denk ik, denk niet echt dat er redenen zijn om je zorgen om mij te maken

is je psycholoog terug uit vakantie?

ja, volgende week maandag gesprek, heb er alleen geen zin in en weet niet of ik wel heen ga
Het lijkt me goed om naar dat gesprek te gaan. Het kan dat je er geen zin in hebt, maar het gebeurt dat een gesprek meevalt. Misschien voel je je er geholpen mee.
Ik maak me best zorgen om jou. Je lijkt me niet zo vrolijk, en sluit je van iedereen af. Soms kan het goed zijn om je even af te zonderen, om tijd voor jezelf te nemen, maar het lijkt me aangewezen dat je iemand hebt die naar je luistert en je steunt. Is je psycholoog terug uit vakantie?

@Kenshin je hebt gelijk, zo denk ik er ook over @Ronald2001 ik maak me ook zorgen om je. Ik denk dat het goed voor je is om naar dat gesprek te gaan, ik denk dat je er nog wel mee geholpen kan voelen.
hmm, ik weet het nog niet... heb gewoon geen zin meer om te praten met mensen of uberhaupt iets te doen
Als je praten niet meer ziet zitten, kan je proberen schrijven. Op die manier kan je je uiten wanneer je wilt, en dat met iemand delen wanneer je wilt.
ja ik weet het niet, heb nergens geen zin meer in, en eigenlijk ook niet meer in slapen of iets uberhaupt
Wat een vervelend gevoel waar je mee zit. Bij het sporten komt er in je hersenen een stofje vrij waar je je beter door gaat voelen. Zou je dat eventueel willen proberen? Eens goed sporten, en dan aanvoelen wat er in je omgaat?

Reageer