ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

😉😥

Dit ging even fout..

Ik had net een reactie geplaatst, toen ik zag dat jij iets had geplaatst Blue. En vervolgens wilde ik mijn reactie aanpassen, maar ik kreeg die emoticons niet weg.

Maar eigenlijk weet ik nu verder ook even niets te zeggen.

Fijn dat je al wat gehoord hebt van die organisaties! Ik hoop het echt heel erg voor je!
Je klinkt zelf ook wat meer hoopvol en positief op dit moment dus dat is ook heel fijn!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Blue , 

Bedankt voor je lieve complimenten! 

Wij zullen zeker de KT-vrijwilligers die in de bel-/chatkamer zitten een bedankje meegeven.

Jij ook bedankt voor je mooie bijdrage op het Forum! 

 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

 

 

 

Hi Blue,

 

even heel kort voor nu een eerste korte reactie:

 

We moeten alles nog even op ons in laten werken, je hebt alles heel mooi opgeschreven in jouw reactie hierboven en ons voor de zoveelste keer verrast met een hele mooie tekening. Dankjewel daarvoor.

 

We zijn iig blij dat je nu wat positieve info hebt terug gekregen van 2 locaties en dat is goed nieuws en hopelijk komt er dan snel een vervolg aan.

 

Het was mooi, het was goed en nu is het tijd voor jou om op een andere plek verder te gaan.

 

Misschien dat we later nog iets luchtigs posten…..dat denk ik eigenlijk wel hoor, want het is tenslotte een afscheidsfeestje…..ook vanwege het nieuws over die locaties 

 

Groetjes,

M&M's en Twin  en de rest

Ik zou nou willen dat ik hier een poppetje kon zetten die terug zwaaide…..:relaxed::relaxed:

 

 

EDIT 22.05:

neem lekker ff wat tijd voor jezelf en we lezen morgen wel of je nog behoefte hebt om ergens op te reageren. Het ga je goed, lieve Blue

 

Ja geen idee waar mijn reacties blijven 🙃

nou naast de mijne in de prullenbak haha. 

--

Dat zou ik onderhand wel zeggen ja. Ik weet 100% zeker dat er minstens één reactie echt niet geplaatst is, maar waar die dan gebleven is🤷

Zou het kunnen @De kindertelefoon dat er nog reacties geplaatst moeten worden?

Groetjes,
Simply Me

Hey @Blue 

De afgelopen tijd dat we elkaar kennen hier, heb ik nog meer bewondering gehad voor jou dan ik al had. Je bent een lief , dapper , slim,warm  en een betrouwbare vriend. 

Ik heb al eerder verteld dat jij en nog wat andere mensen hier heel veel voor me betekenen.  Ik heb veel van jou , Pin , Kenshin , M en Ms en nog een aantal andere hier , heel veel geleerd. Ik heb geleerd om mezelf minder in de weg te zitten en minder hard te werken in de vorm dat ik mezelf uitput. En ook dat ik minder mezelf de schuld moet geven over dingen die niet mijn schuld zijn. En ik denk nog het allerbelangrijkste mezelf wat meer opener te stellen. Bedankt daarvoor allemaal! Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

Ik heb iemand gevonden die na mijn examen mij gaat helpen.  Ook met mijn pest verleden en nog wat andere dingen waardoor ik nu depressief en suïcidaal ben. Bedankt daarvoor!  Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft. Ik heb ongeveer 1 mand geleden nog een poging gedaan en toen dacht ik aan alles hier en ook naar jou Blue, ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

Je bent een geweldig persoon,  hoe jammer ik het vind dat je gaat is het toch iets moois,begint met een nieuw hoofdstuk in je leven. En ik weet dat het een leuk maar vooral een belangrijk hoofdstuk in je leven gaat worden.

Hoe jammer ik het ook vind we geen contact mogen hebben buiten het forum (en na vandaag helemaal niet meer). Ik had je graag ontmoet, net als wat andere van mijn forum vrienden. . Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, maar dat kan helaas niet. So Be It. 

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers.  

Maar denk dat ze wel alles delete.

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas. Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit: bedankt voor de super mooie tekening Blue!  Ik ben er erg blij mee en ik ga hem zeker uitprinten en hem in een lijstje hangen en hem naar mijn digitale fotolijst zetten!

Bedankt lieve Blue, 

neem je tijd die je nodig hebt.

 

“Ik ben maar water,” zei de regendruppels.
“Je schittert,” zei de zon.

Doei Blue!!

Groetjes,
Simply Me

Wow, @Gebruiker c , Wat ontzettend dapper dat je hulp hebt gevraagd en gaat krijgen. Het is iets wat ik jou en iedereen heel erg gun en ik hoop dat het je stappen verder mag brengen. Bedankt voor het delen van dit!

Groetjes,
Simply Me

“Ik ben maar water,” zei de regendruppels.
“Je schittert,” zei de zon.

Doei Blue!!

Groetjes,
Simply Me

Een mooie quote Simply Me! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Wow, @Gebruiker c , Wat ontzettend dapper dat je hulp hebt gevraagd en gaat krijgen. Het is iets wat ik jou en iedereen heel erg gun en ik hoop dat het je stappen verder mag brengen. Bedankt voor het delen van dit!

Groetjes,
Simply Me

Dankjewel! @Simply Me 

Ik hoop het ook , ik ben ook blij dat ik dit heb gedeeld.  Ik weet dat jij nu ook bezig bent met hulp, ik hoop ook voor jou dat het snel beter gaat en verdere stappen worden gezet!

Bedankt voor je lieve berichtje. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Lieve (hele lieve) blue,

Sorry dat ik zo laat ben, ik ben niet heel goed in het schrijven van een reactie. Maar hier komt ie!!😄

Ik ben echt heel heel heel heel heel blij dat je een plekje hebt gevonden waar ze goed naar je kunnen luisteren.  Het geeft mij ook een opgelucht hart dat er nu ook iemand is die naar jou wilt luisteren. 😇

Ik spreek je nog wel een keer (kleine kans, maar ik ben er zeker van😉) en dan nodig ik je  uit om wat lekker te eten. (M&M’s?) (Ik hou persoonlijk heel veel van bitterballen😂)

of chips… paprika smaak of naturel... 

of taart… appeltaart, aardbeientaart, chocoladetaart en nog wat meer taarten

Nou genoeg over eten (ik maak mezelf helemaal hongerig, jeetje) 😅😋

In ieder geval gaat het een feestje worden als ik je weer zie! Overal ballonnen enzo 🎈 

Je hebt het forum echt verbeterd en veel positieve reacties geplaatst. We zullen je dan ook nooit vergeten. Ik ga jou nooit vergeten.

Tot  ooit,

Groetjes N_V

 

 Hi Blue en verder iedereen die meeleest en kijkt,

niet dat er veel te zien is hoor, ik leg het hieronder wel uit. 

 

twin en ik zijn een beetje aan het klooien geweest om iets leuks voor jou  in elkaar te flansen en dat viel niet mee, maar we gaan het toch maar proberen te laten zien.

 

Ik had toch gezegd dat ik een poppetje terug wilde laten zwaaien naar jou…….nou dat is iig niet gelukt :joy: , maar we hebben wel iets anders. Geen idee of je hier een .gif bestand kunt uploaden, want ik lees hier van alles op het forum, maar ben nergens tegen gekomen welk type bestanden je up kunt loaden.

 

We gaan het gewoon proberen en als het niet lukt dan post ik de losse tekeningen en die moet je dan zelf maar snel achter elkaar afspelen…. een soort do-it-yourself gif wordt het dan, maar ja, het is dan niet anders, het is wat het is (waar heb ik dat eerder gehoord :thinking: )

 

Oh ja, nog een waarschuwing vooraf, zodat jouw/jullie verwachtingen niet te hoog gespannen zijn, want dan kan het alleen maar tegenvallen. Ik kan je zeggen: het gaat ook tegenvallen, want gisteravond om 23.00 uur hadden we nog geen plan en totaal geen ervaring met het maken van gifjes en afgezien daarvan hebben we er ook geen software voor, dus ja, het was ff puzzelen.

 

Gaandeweg hebben we onze keuzes aan moeten passen en alles een beetje moeten versimpelen, nou ja een beetje….zeg maar gerust heeeeeel veeeel beetjes. Bij elke stap die we gezet hebben moest er een versimpeling komen…..dus veel simpeler dan dat het nu is geworden kan bijna niet :tired_face:

 

Het is van het niveau kleuterschool, dus ongeveer wat jullie opa's en oma's vroeger zonder computer konden maken door op een kladblok op elk blaadje een poppetje te tekenen die dan elke keer net iets naar rechts of links was verplaatst en als je dan zo bladerde dan leek het net een filmpje. Ja, er was toen ook nog geen kleuren-tv dus de verwachtingen lagen niet zo hoog als nu, nu iedereen minimaal een 8K scherm van 40 inch heeft hangen.

 

Die kwaliteit halen we net niet, zeg maar. Je kunt ook gewoon een andere reactie lezen natuurlijk en deze overslaan…..

 

Als we een ouderwets kladblok hadden kunnen uploaden hadden we dat eigenlijk nog liever gedaan, maar ja, dat was geen optie :expressionless:

 

Eigenlijk zouden we ons moeten schamen om het te posten, maar ja, we zijn er een hele nacht mee bezig geweest, dus we willen er wel vanaf, zeg maar :unamused:

 

Nou ja, lang genoeg gepraat, we gaan het gewoon proberen te doen……..wat zeg ik, we doen het gewoon, wat kan ons het schelen…….....it is the thought that counts……., toch?

 

Hopelijk vinden jij en andere het leuk of gewoon om te lachen…..., ook goed, laat maar weten in de comments hoe slecht jullie het vonden haha :tired_face:

 

Wat denk je ervan Twin: ‘zijn we er klaar voor’. Hij schudt met zijn hoofd van 'nee, tsja ik had niet anders verwacht, ‘maar gaan we het doen’….'toch???? …..ik hoor een aarzelende 'hmmm', dus voor mij is ie nu best enthousiast met hoe ie de afgelopen uren was en dat is een goed teken. Kan ook zijn dat ie gewoon snel naar bed wil want het is al 5.45 uur geweest

 

Wat zal ik doen:  eerst het filmpje proberen en daarna pas de tekst erin plakken, want misschien raakt die hele reactie anders zoek. Wat is wijsheid. Ja, dat we er beter niet aan begonnen waren, dat weet ik nu ook wel…..:worried:

Oké, we hebben de knoop doorgehakt en we gaan naar bed.  Oh ja, eerst alleen het bestand nog proberen te uploaden zonder dit hele verhaal en dan zien we daarna wel verder.

Ik hoor jullie al, hoe komt die tekst boven het filmpje als je eerst het filmpje upload. Uhm, nou omdat ik als het filmpje uploaden lukt, ik de tekst erboven ga plakken, dus daar is een simpele verklaring voor. Was er maar een simpele verklaring over hoe je een gifje maakt en upload, dan hadden we al lekker in ons bed gelegen…..

 

Nou ja, hier komt het filmpjes, als het lukt dan

(ik weet natuurlijk al dat het gelukt is, maar ja, ik wilde de spanning een beetje opbouwen :wink:

 

Veel plezier Blue en ook de anderen die in het filmpje voorkomen. Ja, sorry, we kunnen jullie er nu echt niet meer uithalen :upside_down:

Nog één waarschuwing vooraf, we weten al dat het filmpje ondermaats is, maar het is ook nog eens een loop, dus dat wil zeggen dat er geen einde aan komt, echt nooit, sorry voor enige ongemakkelijkheid die dat kan veroorzaken.

 

Het ga je goed Blue, we gaan je niet vergeten (na een hele nacht ploeteren, nee das niet aardig), we hebben best veel plezier gehad met het maken van dit filmpje en het schrijven van dit stukje tekst. We hopen dat je snel bericht krijgt over waar en wanneer je op die andere plek kunt starten.

 

Groetjes,

Twin en M&M's

 

Never Forget

 

Het filmpje begint bij: ‘best eng zo'n eerste keer op het KT forum’

 

Oh ja, omdat iedereen verschillend is hebben we oor iedereen eigen soort poppetje genomen, goed hè. Eerst wilden we die mooi kleurenplaatjes van jou, Blue, gebruiken , maar dat leek ons een beetje te hoog gegrepen, dus we hebben ze een klein beetje versimpeld naar sticky figures die we van het internet hebben geplukt. Ja en dan krijg je dit:

 

Oh we zijn de hartjes vergeten. Die moesten er nog bij. We dachten al, wat zij  die pagina's toch wit, nou ja

 

H E T  I S  N I E T  A N D E R S

 

DOEI BLUE

 

 

 

Hi Blue,

 

we hebben de smaak te pakken en misschien zijn we nu een beetje overmoedig aan het worden, maar we hebben nog een gifje gemaakt. Eentje waarbij het effect van de bewegingen van de poppetjes nog haha beter uitkomt en dan kun je bijvoorbeeld ook goed zien dat ik (vanaf rechtsboven) een radslag/salto maak en daarna loop in m'n twin. Spectaculair hè.

Daarvoor moeten de verschillende beelden wel sneller afgespeeld worden en omdat we in die andere versie tekst hadden toegevoegd kon dat niet, omdat je dan de tekst niet kon lezen. Daarom is die met tekst een beetje een suf filmpje geworden en deze daarentegen is dat  een beetje m i n d e r :rofl:

Btw het filmpje of beter de filmpjes zijn eigenlijk ook voor @Pin, @Kenshin en @Gebruiker c bedoeld als aandenken en dan heeft Kenshin ook nog een extra herinnering, want ik weet niet eens precies meer wat ik beloofd had. Was dat een ‘opgepimpte’ versie van die Haiku of iets anders? Ik weet niet of we er nog aan toe komen, maar misschien ben je ook al een beetje blij met deze filmpjes??? Om het filmpje te bewaren moet je met je rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan kiezen voor ‘sla afbeelding op als’ en dan komt het wel goed.

 

Btw, @Kindertelefoon jullie mogen het filmpje wel gebruiken als promotiemateriaal hoor. Tenminste als jullie denken dat het geen kinderen afschrikt.

 

Oh ja, vergeet ik bijna het filmpje te uploaden. Nou ja, hier komt ie

 

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

@Blue , we gaan ff tot 09.00 uur slapen, want we willen je niet missen voordat je weg bent, is dat goed? Hopelijk worden we wakker van het alarm en anders, dan niet

 Hi Blue en verder iedereen die meeleest en kijkt,

niet dat er veel te zien is hoor, ik leg het hieronder wel uit. 

 

twin en ik zijn een beetje aan het klooien geweest om iets leuks voor jou  in elkaar te flansen en dat viel niet mee, maar we gaan het toch maar proberen te laten zien.

 

Ik had toch gezegd dat ik een poppetje terug wilde laten zwaaien naar jou…….nou dat is iig niet gelukt :joy: , maar we hebben wel iets anders. Geen idee of je hier een .gif bestand kunt uploaden, want ik lees hier van alles op het forum, maar ben nergens tegen gekomen welk type bestanden je up kunt loaden.

 

We gaan het gewoon proberen en als het niet lukt dan post ik de losse tekeningen en die moet je dan zelf maar snel achter elkaar afspelen…. een soort do-it-yourself gif wordt het dan, maar ja, het is dan niet anders, het is wat het is (waar heb ik dat eerder gehoord :thinking: )

 

Oh ja, nog een waarschuwing vooraf, zodat jouw/jullie verwachtingen niet te hoog gespannen zijn, want dan kan het alleen maar tegenvallen. Ik kan je zeggen: het gaat ook tegenvallen, want gisteravond om 23.00 uur hadden we nog geen plan en totaal geen ervaring met het maken van gifjes en afgezien daarvan hebben we er ook geen software voor, dus ja, het was ff puzzelen.

 

Gaandeweg hebben we onze keuzes aan moeten passen en alles een beetje moeten versimpelen, nou ja een beetje….zeg maar gerust heeeeeel veeeel beetjes. Bij elke stap die we gezet hebben moest er een versimpeling komen…..dus veel simpeler dan dat het nu is geworden kan bijna niet :tired_face:

 

Het is van het niveau kleuterschool, dus ongeveer wat jullie opa's en oma's vroeger zonder computer konden maken door op een kladblok op elk blaadje een poppetje te tekenen die dan elke keer net iets naar rechts of links was verplaatst en als je dan zo bladerde dan leek het net een filmpje. Ja, er was toen ook nog geen kleuren-tv dus de verwachtingen lagen niet zo hoog als nu, nu iedereen minimaal een 8K scherm van 40 inch heeft hangen.

 

Die kwaliteit halen we net niet, zeg maar. Je kunt ook gewoon een andere reactie lezen natuurlijk en deze overslaan…..

 

Als we een ouderwets kladblok hadden kunnen uploaden hadden we dat eigenlijk nog liever gedaan, maar ja, dat was geen optie :expressionless:

 

Eigenlijk zouden we ons moeten schamen om het te posten, maar ja, we zijn er een hele nacht mee bezig geweest, dus we willen er wel vanaf, zeg maar :unamused:

 

Nou ja, lang genoeg gepraat, we gaan het gewoon proberen te doen……..wat zeg ik, we doen het gewoon, wat kan ons het schelen…….....it is the thought that counts……., toch?

 

Hopelijk vinden jij en andere het leuk of gewoon om te lachen…..., ook goed, laat maar weten in de comments hoe slecht jullie het vonden haha :tired_face:

 

Wat denk je ervan Twin: ‘zijn we er klaar voor’. Hij schudt met zijn hoofd van 'nee, tsja ik had niet anders verwacht, ‘maar gaan we het doen’….'toch???? …..ik hoor een aarzelende 'hmmm', dus voor mij is ie nu best enthousiast met hoe ie de afgelopen uren was en dat is een goed teken. Kan ook zijn dat ie gewoon snel naar bed wil want het is al 5.45 uur geweest

 

Wat zal ik doen:  eerst het filmpje proberen en daarna pas de tekst erin plakken, want misschien raakt die hele reactie anders zoek. Wat is wijsheid. Ja, dat we er beter niet aan begonnen waren, dat weet ik nu ook wel…..:worried:

Oké, we hebben de knoop doorgehakt en we gaan naar bed.  Oh ja, eerst alleen het bestand nog proberen te uploaden zonder dit hele verhaal en dan zien we daarna wel verder.

Ik hoor jullie al, hoe komt die tekst boven het filmpje als je eerst het filmpje upload. Uhm, nou omdat ik als het filmpje uploaden lukt, ik de tekst erboven ga plakken, dus daar is een simpele verklaring voor. Was er maar een simpele verklaring over hoe je een gifje maakt en upload, dan hadden we al lekker in ons bed gelegen…..

 

Nou ja, hier komt het filmpjes, als het lukt dan

(ik weet natuurlijk al dat het gelukt is, maar ja, ik wilde de spanning een beetje opbouwen :wink:

 

Veel plezier Blue en ook de anderen die in het filmpje voorkomen. Ja, sorry, we kunnen jullie er nu echt niet meer uithalen :upside_down:

Nog één waarschuwing vooraf, we weten al dat het filmpje ondermaats is, maar het is ook nog eens een loop, dus dat wil zeggen dat er geen einde aan komt, echt nooit, sorry voor enige ongemakkelijkheid die dat kan veroorzaken.

 

Het ga je goed Blue, we gaan je niet vergeten (na een hele nacht ploeteren, nee das niet aardig), we hebben best veel plezier gehad met het maken van dit filmpje en het schrijven van dit stukje tekst. We hopen dat je snel bericht krijgt over waar en wanneer je op die andere plek kunt starten.

 

Groetjes,

Twin en M&M's

 

Never Forget

 

Het filmpje begint bij: ‘best eng zo'n eerste keer op het KT forum’

 

Oh ja, omdat iedereen verschillend is hebben we oor iedereen eigen soort poppetje genomen, goed hè. Eerst wilden we die mooi kleurenplaatjes van jou, Blue, gebruiken , maar dat leek ons een beetje te hoog gegrepen, dus we hebben ze een klein beetje versimpeld naar sticky figures die we van het internet hebben geplukt. Ja en dan krijg je dit:

 

Oh we zijn de hartjes vergeten. Die moesten er nog bij. We dachten al, wat zij  die pagina's toch wit, nou ja

 

H E T  I S  N I E T  A N D E R S

 

DOEI BLUE

 

 

 

Hey,

Hij is echt leuk M en Ms en Twin!

Ik vind hem heel leuk en mooi geworden.  Ook leuk dat je kan zien wie wie nou is, dat vind ik ook leuk. Net als de kleine stukjes tekst die jullie erin hebben verwerkt. Heel mooi! Ik teken 3d huizen en interieurs en design. En hier gaat mijn hart nog sneller van kloppen (op een goede manier natuurlijk) . Hij is ook goed gelukt het gifje. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Blue,

 

we hebben de smaak te pakken en misschien zijn we nu een beetje overmoedig aan het worden, maar we hebben nog een gifje gemaakt. Eentje waarbij het effect van de bewegingen van de poppetjes nog haha beter uitkomt en dan kun je bijvoorbeeld ook goed zien dat ik (vanaf rechtsboven) een radslag/salto maak en daarna loop in m'n twin. Spectaculair hè.

Daarvoor moeten de verschillende beelden wel sneller afgespeeld worden en omdat we in die andere versie tekst hadden toegevoegd kon dat niet, omdat je dan de tekst niet kon lezen. Daarom is die met tekst een beetje een suf filmpje geworden en deze daarentegen is dat  een beetje m i n d e r :rofl:

Btw het filmpje of beter de filmpjes zijn eigenlijk ook voor @Pin, @Kenshin en @Gebruiker c bedoeld als aandenken en dan heeft Kenshin ook nog een extra herinnering, want ik weet niet eens precies meer wat ik beloofd had. Was dat een ‘opgepimpte’ versie van die Haiku of iets anders? Ik weet niet of we er nog aan toe komen, maar misschien ben je ook al een beetje blij met deze filmpjes??? Om het filmpje te bewaren moet je met je rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan kiezen voor ‘sla afbeelding op als’ en dan komt het wel goed.

 

Btw, @Kindertelefoon jullie mogen het filmpje wel gebruiken als promotiemateriaal hoor. Tenminste als jullie denken dat het geen kinderen afschrikt.

 

Oh ja, vergeet ik bijna het filmpje te uploaden. Nou ja, hier komt ie

 

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

@Blue , we gaan ff tot 09.00 uur slapen, want we willen je niet missen voordat je weg bent, is dat goed? Hopelijk worden we wakker van het alarm en anders, dan niet

Wow deze is ook heel mooi gelukt!

Ik heb de gifjes opgeslagen in mijn telefoon en naar mezelf gestuurd haha. Hij komt als ik weer thuis bij mijn pc ben in de KT map. De naam spreekt voor zich denk ik.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ps. M en Ms, 

Mijn vriend ( hij heeft een bedrijfje die allemaal animaties maakt en lasershows etc ) zal dit vast ook erg leuk vinden. Ik zit nu op de heftruck maar ik ga rond 08.00 ff de kantine in en stuur hem dan even dat gifje , ik weet zeker dat hij dat mooi vind. Ik zet er natuurlijk wel bij dat hij van jullie is 🙂. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

Nou ik heb een reactie van mijn vriend terug. 

Hij vond hem heel mooi.

Hij zei dat het voor de eerste keer goed gelukt is. 

Hij zei ook dat als je volgende opleiding niks word je ook bij hem kan werken haha😅.

 

Groetjes Gebruiker c 

 Hi iedereen,

@Gebruiker c ,

 

ik kwam er achter dat ik jouw reactie van gisteravond niet goed gelezen had en dat hele persoonlijke stuk niet opgemerkt had. Wat stom, maar we waren druk met andere dingen in ons hoofd en hadden kennelijk alleen het eerste gedeelte, dat over Blue gaat gelezen en toen geliket en weer door, omdat twin en ik toen al vaag op een plannetje voor een reactie van Blue aan het nadenken waren.

 

Hey @Blue 

De afgelopen tijd dat we elkaar kennen hier, heb ik nog meer bewondering gehad voor jou dan ik al had. Je bent een lief , dapper , slim,warm  en een betrouwbare vriend. 

Ik heb al eerder verteld dat jij en nog wat andere mensen hier heel veel voor me betekenen.  Ik heb veel van jou , Pin , Kenshin , M en Ms en nog een aantal andere hier , heel veel geleerd.

mooie complimenten en dankjewel daarvoor

 

Ik heb geleerd om mezelf minder in de weg te zitten en minder hard te werken in de vorm dat ik mezelf uitput. En ook dat ik minder mezelf de schuld moet geven over dingen die niet mijn schuld zijn. En ik denk nog het allerbelangrijkste mezelf wat meer opener te stellen. Bedankt daarvoor allemaal!

geen dank, maar wat mooi dat dit allemaal gebeurd is, dat je die dingen hebt opgemerkt en er aan gewerkt hebt door er naar te kijken vanuit een ander perspectief als vroeger

 

Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

wat mooi dat je die stap hebt gezet en natuurlijk begrijpen wij dat zo'n eerste stap best pittig is. Alle complimenten voor jou, want ook al is je omgeving van invloed, je moet het toch maar zelf doen om exht die stap te zetten

 

Ik heb iemand gevonden die na mijn examen mij gaat helpen.  Ook met mijn pest verleden en nog wat andere dingen waardoor ik nu depressief en suïcidaal ben. Bedankt daarvoor! 

cool dat je iemand hebt gevonden waar je vertrouwen in hebt. Vaak blijken dingen uit het verleden nog lang van invloed op wat er daarna gebeurt. Dan worden verbanden soms ineens duidelijk en als je dat weet heb je ook wat meer houvast om te kunnen weten wat er aan te doen is

 

Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft. Ik heb ongeveer 1 mand geleden nog een poging gedaan en toen dacht ik aan alles hier en ook naar jou Blue, ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

wow, gelukkig ben je tot dat inzicht gekomen en knap van je dat je actief, dus vanuit jezelf, de kracht had om te beslissen dat het anders moest en misschien ook wel kon

 

Je bent een geweldig persoon,  hoe jammer ik het vind dat je gaat is het toch iets moois,begint met een nieuw hoofdstuk in je leven. En ik weet dat het een leuk maar vooral een belangrijk hoofdstuk in je leven gaat worden

dat zijn ware woorden en ook positief

 

Hoe jammer ik het ook vind we geen contact mogen hebben buiten het forum (en na vandaag helemaal niet meer). Ik had je graag ontmoet, net als wat andere van mijn forum vrienden. . Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, maar dat kan helaas niet. So Be It. 

tsja, als dat zou kunnen

 

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers.

we hadden dat toen ook gezien dat je dat noemde en op zich wel een mooi idee, maar ja met die privacywet enzo zit dat er vast niet in

 

  Maar denk dat ze wel alles delete.

wettelijk is dat vast zo geregeld

 

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas.

zo is het en zo zal het altijd wel gaan

 

Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor. 

wat een mooie, lieve woorden van jou voor Blue. Daar kunnen wij ons alleen maar bij aansluiten

 

Edit: bedankt voor de super mooie tekening Blue!  Ik ben er erg blij mee en ik ga hem zeker uitprinten en hem in een lijstje hangen en hem naar mijn digitale fotolijst zetten!

oké, das een goed idee om die poster met die zwaaiende handjes in een digitaal lijstje te plaatsen, want ik neem aan dat het dan ook werkt of niet?

 

We zijn echt onder de indruk van jouw reactie en we wensen ze het allerbeste met alle volgende stappen.

Dapper ook wel heel mooi om dit hier te delen :relaxed:

 

Alle goeds gewenst.

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

hey lieve allemaal 

 

Ik had net een reactie geplaatst, toen ik zag dat jij iets had geplaatst Blue. En vervolgens wilde ik mijn reactie aanpassen, maar ik kreeg die emoticons niet weg.

op 1 of andere manier vond ik je emotji's er bij passen.

 

Maar eigenlijk weet ik nu verder ook even niets te zeggen.

dat is niet erg ik ben gister ook kwa worden stil gevallen. al heb ik me hele bed bij elkaar gejankt 😅

 

 

Je klinkt zelf ook wat meer hoopvol en positief op dit moment dus dat is ook heel fijn!

fijn dat dat zo overkwam dat probeer ik ook te zijn. maar eigenlijk vind ik het alleen maar eng. en helemaal dat ze meer over mijn verleden willen weten. 

 

 

Het was mooi, het was goed en nu is het tijd voor jou om op een andere plek verder te gaan.

ja toen kwamen de tranen. en nu alweer 😅

 

 

Ik zou nou willen dat ik hier een poppetje kon zetten die terug zwaaide…..:relaxed::relaxed:

ik heb pikachu ff een upgrade gegeven haha (10 minuten werk)

 

Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

ik ben zo zo trots op jou lieve Groot/gebruiker c

toen ik dit was hielden gister de tranen niet meer op haha. gewoon omdat ik het lastig vond dat ik jou zou achterlaten terwijl je nog geen hulp hebt/of aan het zoeken bent. dit geeft me echt zo'n fijn gevoel. 

wat fijn dat je iemand gevonden hebt die je gaat helpen met je verleden en zo. dat is zo belangrijk. mag ik je dan nog 1 ding mee geven? als het bij het eerste persoon of soort hulp niet lukt geef niet op blijf door zoeken. en kap het ook niet af als je opleiding begint. dan moet je maar dat uurtje minder werken. dat zal al je bazen ook wel begrijpen.

 

 

Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft.

ik denk niet dat ik die gene was. ik denk doordat jij in mijn leven mee keek. en je daardoor zag dat ik probeer om door te vechten.

 

 

ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

ik ken heel erg het gevoel dat het forum jou tegen houd. doet het ook bij mij. en daarom is het ook mooi dat we deze mensen hebben leren kennen vind je niet?

 

 

 

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers. 

ze moeten bepaalde dingen 7 jaar bewaren voor administratie. oke ja ik hoorde me vader in m'n hoofd praten haha. dus wie weet. ik zou zeggen stel het voor. ik heb laatst gevraagd per mail of die topic verwijderd mochten worden. dus ze hebben mijn mail. en die woord nu mijn hoofd mail haha. 

 

 

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas. Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor.

nou misschien weet ik het wel. zo veel betekenen jullie namelijk ook voor mij. 

 

 

Sorry dat ik zo laat ben, ik ben niet heel goed in het schrijven van een reactie. Maar hier komt ie!!😄.

dat maakt niet uit. maar ik dacht ik tag je zodat je weet dat ik nu verdwijn 👀

 

 

Ik spreek je nog wel een keer (kleine kans, maar ik ben er zeker van😉) en dan nodig ik je  uit om wat lekker te eten. (M&M’s?) (Ik hou persoonlijk heel veel van bitterballen😂)

ik hou ook wel van bitterballen. maar wel met friet 😉 

 

 

of chips… paprika smaak of naturel... 

kan ook of hack gewoon de kt een kom nu naar mijn huis want ik heb de ships al in huis. 

 

of taart… appeltaart, aardbeientaart, chocoladetaart en nog wat meer taarten

witte chocolade taart van het café Anne & Max (zit over heel nl) alleen verkopen ze die niet meer 😒 maar die was zo lekker 

 

Nou genoeg over eten (ik maak mezelf helemaal hongerig, jeetje) 😅😋

oke ja heb ik nu ook last van. dan ga ik zo maar lunchen of zo. 

 

 

Overal ballonnen enzo 🎈 

wel blauwe he? anders voel ik me niet thuis 😉

 

 

Hopelijk vinden jij en andere het leuk of gewoon om te lachen…..., ook goed, laat maar weten in de comments hoe slecht jullie het vonden haha :tired_face:

ik vind het fantastisch

 

 

Was dat een ‘opgepimpte’ versie van die Haiku of iets anders?

het was iets met een haiku want dat onthou ik door dat haiku kwa naam op een pokemon lijkt lijkt haha. knap dat je het nog wist.

 

 

@Blue , we gaan ff tot 09.00 uur slapen, want we willen je niet missen voordat je weg bent, is dat goed? Hopelijk worden we wakker van het alarm en anders, dan niet

was pas om 10 uur wakker. poeh das vroeg voor mijn doen op een vrije dag 😅

 

 

Ik teken 3d huizen en interieurs en design.

als we contact uit hadden mogen wisselen had ik een lesje bij je gevolgd want dat deed mijn opa voor z'n plezier en ik wouw dat ik dat nog kon... 

 

dit was het dan? jammer 

 Hi iedereen,

 

Hey,

Hij is echt leuk M en Ms en Twin!

Ik vind hem heel leuk en mooi geworden. 

wij zijn er ook wel tevreden over gezien de korte voorbereidingstijd en het gemis aan kennis haha

 

Ook leuk dat je kan zien wie wie nou is, dat vind ik ook leuk.

jup, eerst wilden we met die originele 'stripfiguren’ van die posters van Blue gaan werken, maar daar zaten als zoveel haken en ogen aan, dat we dat snel losgelaten hebben. Bovendien hadden we dan te weinig verschillende 'poses’ van ieder karakter. Toen dachten we zelf de poppetjes te tekenen, maar ja, das ook niet gemakkelijk. Uiteindelijk zij  we bij die sticky figures uitgekomen  en we wilden ze eerst herkenbaar laten zijn door de eerste letter van hun naam, maar dan leek iedereen nog teveel op elkaar. We zijn immers allemaal verschillende personen om te zien en hoe we denken.

Na wat brainstormen met Twin -verder was er niemand wakker die we om hulp konden vragen- bedachten we dat we voor ieder karakter een anderssoortige (mooi woord hè, ik denk da ie nog in de van Dale moet komen) poppetje nodig hadden. 

Google is wat dat betreft onze grote vriend en we vonden allerlei stick figures in verschillende stijlen, dus toen begon het plan wat meer vorm te krijgen en dat was ook wel nodig, want de tijd bleef doortikken. Je moet dan beslissingen nemen, want anders kom je nergens.

We bedachten dat we sws verschillende scenes nodig hadden, m.a.w. een stuk of 10-15 tekeningen waarop de poppetjes telkens iets anders gepositioneerd zijn. 

Als we dat zouden hebben dan konden we iig iets posten.

Hoe we er een gifje van konden maken wisten we helemaal nog niet, dus is Twin op zoek gegaan en heeft daar een oplossing voor gevonden. Dat was wel het grote voordeel als je taken kunt opsplitsen.

We zaten er ook nog mee dat we helemaal niet wisten of je wel een gifje up kunt loaden hier en we hebben wel even gezocht of het ergens stond, maar uit praktisch handelen hebben we er niet veel tijd ingestopt, want die tekeningen met die verschillende scenes moesten eerst klaar. Dan hadden we iig iets om te posten.

Toen we de combi tekeningen en gif-programma hadden gingen we over extra dingetjes nadenken.

 

Net als de kleine stukjes tekst die jullie erin hebben verwerkt. Heel mooi!

toen kwamen we op die stukjes tekst. Aan de ene kant verduidelijken die stukjes tekst wat er zich afspeelt en over wie het gaat, maar het heeft ook beperkingen, zoals op de snelheid van de beeldwisselingen. Grafisch is het mooier om het wat sneller te laten gaan, want dan zie je ook beter de bewegingen van de poppetje, maar dan kun je de tekst niet lezen , dus ja, je moet concessies doen. Uiteindelijk hebben we die gif online gemaakt door het uploaden van 12 tekeningen/scenes en dan krijg je een concept waar je nog wat aan kunt sleutelen. Bijvoorbeeld de wisseltijd van de scenes.

Al met al begon de tijd te dringen en we wisten nog niet eens op we het wel konden uploaden. Alhoewel de gif nog redelijk kaal was hebben we het geprobeerd te uploaden en dat ging. Natuurlijk had je dan nog van alles willen finetunen, maar ja, door de tijd of het gebrek daaraan met je op een gegeven moment tevreden zijn met wat je hebt.

 

Ik zou zeggen dit was duidelijk een voorbeeld van wat pippi Langkous al eerder zei:

 

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk wel dat ik het kan

 

Nou ja, dat hebben twin en ik vannacht dus gedaan. Natuurlijk zien we de tekortkomingen, maar al met al zijn we niet ontevreden :relaxed:

 

Ik teken 3d huizen en interieurs en design.

wij hebben ook wel wat ervaring met autocad en sketchup en wij associëren nogal makkelijk, dus dat helpt ook wel om tot een plan te komen. Wij kunnen ook snel afwegingen maken en hebben eigenlijk nauwelijks discussie over welke optie het beste is en dan maakt het niet uit of die optie 3 keer van dezelfde persoon komt of niet. Je moet gaan voor het beste en niet om die ander zijn beurt te gunnen, terwijl je allebei weet dat dat niet de beste keuze zou zijn.

 

En hier gaat mijn hart nog sneller van kloppen (op een goede manier natuurlijk) . Hij is ook goed gelukt het gifje. 

dankjewel, altijd leuk om te horen hoe anderen er over denken, ….vooral als ze er positief over zijn :grinning:

 

Wow deze is ook heel mooi gelukt!

nice en dankjewel. Wij waren zelf te nieuwsgierig om deze versie niet te maken en we wisten dat het online 'laten’ maken op zich niet heel veel tijd kost en we hadden al vanaf het begin ervoor gezorgd dat we van alle verschillende stappen, dus met en zonder tekst versies bewaard hadden. Dat werkt nu eenmaal makkelijk als je toch ergens vast loopt, want dan hoef je net weer helemaal vanaf het begin te beginnen

 

Ik heb de gifjes opgeslagen in mijn telefoon en naar mezelf gestuurd haha. Hij komt als ik weer thuis bij mijn pc ben in de KT map. De naam spreekt voor zich denk ik.

cool

 

Ps. M en Ms, 

Mijn vriend ( hij heeft een bedrijfje die allemaal animaties maakt en lasershows etc ) zal dit vast ook erg leuk vinden. Ik zit nu op de heftruck maar ik ga rond 08.00 ff de kantine in en stuur hem dan even dat gifje , ik weet zeker dat hij dat mooi vind. Ik zet er natuurlijk wel bij dat hij van jullie is 🙂

wat een leuk idee en ja, we zijn erg benieuwd naar het oordeel van iemand die er meer kijk op heeft dan dat wij hebben

 

Nou ik heb een reactie van mijn vriend terug. 

we zijn benieuwd

 

Hij vond hem heel mooi.

Hij zei dat het voor de eerste keer goed gelukt is.

dat is een mooie opsteker. Wij zien natuurlijk zelf ook wel punten van verbetering, maar kennelijk is het in concept gezien de tijd wel okè. Dat doet ons goed, maar natuurlijk staan we ook open voor kritiek, want daar kun je alleen maar beter van worden

 

Hij zei ook dat als je volgende opleiding niks word je ook bij hem kan werken haha😅.

altijd goed om een back-up te hebben. We houden het in gedachten, maar gaan toch eerst die studies proberen

 

 

Groetjes,

Twin en M&M's

 

 Hi iedereen,

hey

@Gebruiker c ,

 

ik kwam er achter dat ik jouw reactie van gisteravond niet goed gelezen had en dat hele persoonlijke stuk niet opgemerkt had. Wat stom, maar we waren druk met andere dingen in ons hoofd en hadden kennelijk alleen het eerste gedeelte, dat over Blue gaat gelezen en toen geliket en weer door, omdat twin en ik toen al vaag op een plannetje voor een reactie van Blue aan het nadenken waren.

geen probleem joh, kan gebeuren,  jullie hadden je handen al vol aan wat anders.

Hey @Blue 

De afgelopen tijd dat we elkaar kennen hier, heb ik nog meer bewondering gehad voor jou dan ik al had. Je bent een lief , dapper , slim,warm  en een betrouwbare vriend. 

Ik heb al eerder verteld dat jij en nog wat andere mensen hier heel veel voor me betekenen.  Ik heb veel van jou , Pin , Kenshin , M en Ms en nog een aantal andere hier , heel veel geleerd.

mooie complimenten en dankjewel daarvoor

graag gedaan,  ik meen het ook echt.

Ik heb geleerd om mezelf minder in de weg te zitten en minder hard te werken in de vorm dat ik mezelf uitput. En ook dat ik minder mezelf de schuld moet geven over dingen die niet mijn schuld zijn. En ik denk nog het allerbelangrijkste mezelf wat meer opener te stellen. Bedankt daarvoor allemaal!

geen dank, maar wat mooi dat dit allemaal gebeurd is, dat je die dingen hebt opgemerkt en er aan gewerkt hebt door er naar te kijken vanuit een ander perspectief als vroeger

ik ben er ook erg blij mee tot nu toe, en nog een voordeel,  ik snij nu ook weer minder. Ipv elke dag is het om de dag dus daar ben ik al erg tevreden over.

Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

wat mooi dat je die stap hebt gezet en natuurlijk begrijpen wij dat zo'n eerste stap best pittig is. Alle complimenten voor jou, want ook al is je omgeving van invloed, je moet het toch maar zelf doen om exht die stap te zetten

bedankt, zoals ik al zei, ik ben blij met mijn keuze tot nu toe. Klopt, maar mijn omgeving weet het eigenlijk nog niet en dat wil ik eigenlijk ook zo houden als het kan.

Ik heb iemand gevonden die na mijn examen mij gaat helpen.  Ook met mijn pest verleden en nog wat andere dingen waardoor ik nu depressief en suïcidaal ben. Bedankt daarvoor! 

cool dat je iemand hebt gevonden waar je vertrouwen in hebt.daar ben ik ook erg blij mee.

Vaak blijken dingen uit het verleden nog lang van invloed op wat er daarna gebeurt. Dan worden verbanden soms ineens duidelijk en als je dat weet heb je ook wat meer houvast om te kunnen weten wat er aan te doen is

klopt

Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft. Ik heb ongeveer 1 mand geleden nog een poging gedaan en toen dacht ik aan alles hier en ook naar jou Blue, ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

wow, gelukkig ben je tot dat inzicht gekomen en knap van je dat je actief, dus vanuit jezelf, de kracht had om te beslissen dat het anders moest en misschien ook wel kon

ik ben ook blij met mijn keuze tot nu toe, hopelijk blijft dat ook . Ach ja , dit was de zoveelste poging . Hopelijk ook 1 van de laatste,  maar daar kan ik nog niks over zeggen.

Je bent een geweldig persoon,  hoe jammer ik het vind dat je gaat is het toch iets moois,begint met een nieuw hoofdstuk in je leven. En ik weet dat het een leuk maar vooral een belangrijk hoofdstuk in je leven gaat worden

dat zijn ware woorden en ook positief

 

Hoe jammer ik het ook vind we geen contact mogen hebben buiten het forum (en na vandaag helemaal niet meer). Ik had je graag ontmoet, net als wat andere van mijn forum vrienden. . Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, maar dat kan helaas niet. So Be It. 

tsja, als dat zou kunnen

als het zou kunnen graag,  als KT zou zeggen dat er een mogelijkheid was had ik dat gedaan en natuurlijk diegene moet het ook willen. Maar die is er niet helaas. Maar als ik de kans had, en het kon , zou ik dat gelijk aannemen.  

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers.

we hadden dat toen ook gezien dat je dat noemde en op zich wel een mooi idee, maar ja met die privacywet enzo zit dat er vast niet in

klopt,  ik las ergens ook dat er aanpassingen zijn gedaan daaraan. Weet al niet meer waar.

  Maar denk dat ze wel alles delete.

wettelijk is dat vast zo geregeld

klopt

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas.

zo is het en zo zal het altijd wel gaan

jup

Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor. 

wat een mooie, lieve woorden van jou voor Blue. Daar kunnen wij ons alleen maar bij aansluiten

 

Edit: bedankt voor de super mooie tekening Blue!  Ik ben er erg blij mee en ik ga hem zeker uitprinten en hem in een lijstje hangen en hem naar mijn digitale fotolijst zetten!

oké, das een goed idee om die poster met die zwaaiende handjes in een digitaal lijstje te plaatsen, want ik neem aan dat het dan ook werkt of niet?

ja, bij mij werkt het wel.

We zijn echt onder de indruk van jouw reactie en we wensen ze het allerbeste met alle volgende stappen.

bedankt! 

Dapper ook wel heel mooi om dit hier te delen :relaxed:

bedankt!  Ik dacht , Blue moest dit nog weten.

Alle goeds gewenst.

bedankt!  Jullie ook.

ik heb btw ook veel geluisterd maar de teksten van Rogér Grizzly . Echt een aanrader als je even je worden niet meer weet .

Groetjes,

M&M's en twin

 

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

het voelt gek dat ik nu eigenlijk het hoofdstuk moet gaan afsluiten door mijn account te laten verwijderen. maar ik heb het al een hele dag uitgesteld dus ik ga het zo maar doen. al voelt dat heel gek. 

 

groetjes blue 

 Hi,

 

 

Het was mooi, het was goed en nu is het tijd voor jou om op een andere plek verder te gaan.

ja toen kwamen de tranen. en nu alweer 😅

dat snappen we, maar je weet waarom je het doet….en bovendien wordt iedereen van 18 of meer er hier 'verwijderd’of hoe zei je dat ook weer 'geruimd’ haha

 

 

Ik zou nou willen dat ik hier een poppetje kon zetten die terug zwaaide…..:relaxed::relaxed:

ik heb pikachu ff een upgrade gegeven haha (10 minuten werk)

 

dat is net als al die andere keren weer een hele mooie poster en ja, voor een doorgewinterde pro tekenaar zoals jij is het 10 minuten, voor ons….idk hoe lang. Ziet er goed uit.

 

Ga je nu je account laten verwijderen of heb je een tijd geprikt?

 

 

Hopelijk vinden jij en andere het leuk of gewoon om te lachen…..., ook goed, laat maar weten in de comments hoe slecht jullie het vonden haha :tired_face:

ik vind het fantastisch

we zijn heel blij om dat te horen, zeker uit de mond van degene waarvoor we het gemaakt hebben

 

 

Was dat een ‘opgepimpte’ versie van die Haiku of iets anders?

het was iets met een haiku want dat onthou ik door dat haiku kwa naam op een pokemon lijkt lijkt haha. knap dat je het nog wist.

ow, haiku rijmt op pikachu

 

 

@Blue , we gaan ff tot 09.00 uur slapen, want we willen je niet missen voordat je weg bent, is dat goed? Hopelijk worden we wakker van het alarm en anders, dan niet

was pas om 10 uur wakker. poeh das vroeg voor mijn doen op een vrije dag 😅

als we dat geweten hadden, waren we nog iets langer blijven liggen, maar nu hadden we weer tijd om een reactie van @Gebruiker c  te beantwoorden, dus dat was ok wel goed

 

dit was het dan? jammer 

jij bepaalt wanneer je afscheid neemt en dat is goed en hoort ook zo te zijn

Om met jouw woorden te spreken

 

 

Groetjes,

M&M's:slight_smile: en Twin:wink: en de rest :grinning:

 

oh ja, mama en onze zus vonden alles wat je gemaakt hebt heel mooi en ze wensen jou het allerbeste :relaxed:

hey lieve allemaal 

hey lieve Blue 

Ik had net een reactie geplaatst, toen ik zag dat jij iets had geplaatst Blue. En vervolgens wilde ik mijn reactie aanpassen, maar ik kreeg die emoticons niet weg.

op 1 of andere manier vond ik je emotji's er bij passen.

 

Maar eigenlijk weet ik nu verder ook even niets te zeggen.

dat is niet erg ik ben gister ook kwa worden stil gevallen. al heb ik me hele bed bij elkaar gejankt 😅

 

 

Je klinkt zelf ook wat meer hoopvol en positief op dit moment dus dat is ook heel fijn!

fijn dat dat zo overkwam dat probeer ik ook te zijn. maar eigenlijk vind ik het alleen maar eng. en helemaal dat ze meer over mijn verleden willen weten. 

 

 

Het was mooi, het was goed en nu is het tijd voor jou om op een andere plek verder te gaan.

ja toen kwamen de tranen. en nu alweer 😅

 

 

Ik zou nou willen dat ik hier een poppetje kon zetten die terug zwaaide…..:relaxed::relaxed:

ik heb pikachu ff een upgrade gegeven haha (10 minuten werk) hij is heel mooi .

 

Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

ik ben zo zo trots op jou lieve Groot/gebruiker c

bedankt! 

toen ik dit was hielden gister de tranen niet meer op haha. gewoon omdat ik het lastig vond dat ik jou zou achterlaten terwijl je nog geen hulp hebt/of aan het zoeken bent. dit geeft me echt zo'n fijn gevoel. 

mooi, dat is fijn om te horen! Ik ben blij dat ik het heb gedeeld. 

wat fijn dat je iemand gevonden hebt die je gaat helpen met je verleden en zo. dat is zo belangrijk. mag ik je dan nog 1 ding mee geven?tuurlijk. 

als het bij het eerste persoon of soort hulp niet lukt geef niet op blijf door zoeken. en kap het ook niet af als je opleiding begint. dan moet je maar dat uurtje minder werken. dat zal al je bazen ook wel begrijpen.

bedankt voor de tip, ik zal het onthouden!  Ja dat zal wel lukken,  mijn bazen doen daar niet zo moeilijk over.

 

Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft.

ik denk niet dat ik die gene was. ik denk doordat jij in mijn leven mee keek. en je daardoor zag dat ik probeer om door te vechten.

dat kan ook.

 

ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

ik ken heel erg het gevoel dat het forum jou tegen houd. doet het ook bij mij. en daarom is het ook mooi dat we deze mensen hebben leren kennen vind je niet? daar ben ik het helemaal met je eens, vandaar ook dat ik het jammer vind dat we elkaar hier niet meer gaan zien of soort van contact kunnen houden helaas want ik had graag nog veel met je willen bespreken en dat geld ook voor andere mensen 

 

 

 

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers. 

ze moeten bepaalde dingen 7 jaar bewaren voor administratie. oke ja ik hoorde me vader in m'n hoofd praten haha. dus wie weet.ah oke, goed om te weten.

ik zou zeggen stel het voor. ik heb laatst gevraagd per mail of die topic verwijderd mochten worden. dus ze hebben mijn mail. en die woord nu mijn hoofd mail haha. 

ik zal proberen te onthouden,  misschien zegt KT wel iets verassends , maar we zien het wel. 

 

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas. Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor.

nou misschien weet ik het wel. zo veel betekenen jullie namelijk ook voor mij. 

fijn om te horen.

 

Sorry dat ik zo laat ben, ik ben niet heel goed in het schrijven van een reactie. Maar hier komt ie!!😄.

dat maakt niet uit. maar ik dacht ik tag je zodat je weet dat ik nu verdwijn 👀

 

 

Ik spreek je nog wel een keer (kleine kans, maar ik ben er zeker van😉) en dan nodig ik je  uit om wat lekker te eten. (M&M’s?) (Ik hou persoonlijk heel veel van bitterballen😂)

ik hou ook wel van bitterballen. maar wel met friet 😉 

 

 

of chips… paprika smaak of naturel... 

kan ook of hack gewoon de kt een kom nu naar mijn huis want ik heb de ships al in huis. 

 

of taart… appeltaart, aardbeientaart, chocoladetaart en nog wat meer taarten

witte chocolade taart van het café Anne & Max (zit over heel nl) alleen verkopen ze die niet meer 😒 maar die was zo lekker 

 

Nou genoeg over eten (ik maak mezelf helemaal hongerig, jeetje) 😅😋

oke ja heb ik nu ook last van. dan ga ik zo maar lunchen of zo. 

 

 

Overal ballonnen enzo 🎈 

wel blauwe he? anders voel ik me niet thuis 😉

 

 

Hopelijk vinden jij en andere het leuk of gewoon om te lachen…..., ook goed, laat maar weten in de comments hoe slecht jullie het vonden haha :tired_face:

ik vind het fantastisch

 

 

Was dat een ‘opgepimpte’ versie van die Haiku of iets anders?

het was iets met een haiku want dat onthou ik door dat haiku kwa naam op een pokemon lijkt lijkt haha. knap dat je het nog wist.

 

 

@Blue , we gaan ff tot 09.00 uur slapen, want we willen je niet missen voordat je weg bent, is dat goed? Hopelijk worden we wakker van het alarm en anders, dan niet

was pas om 10 uur wakker. poeh das vroeg voor mijn doen op een vrije dag 😅

 

 

Ik teken 3d huizen en interieurs en design.

als we contact uit hadden mogen wisselen had ik een lesje bij je gevolgd want dat deed mijn opa voor z'n plezier en ik wouw dat ik dat nog kon... 

haha , het is nog niet te laat he, als ik het onthoud dat ik een suggestie plaats naar KT , misschien zullen ze je verassen idk .  Misschien krijg je dan wel een mail van KT met iets van mij. Haha misschien  hoop ik maar dat weet ik niet.

dit was het dan?ik denk het. 

jammer 

klopt.

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

het voelt gek dat ik nu eigenlijk het hoofdstuk moet gaan afsluiten door mijn account te laten verwijderen. maar ik heb het al een hele dag uitgesteld dus ik ga het zo maar doen. al voelt dat heel gek. 

 

groetjes blue 


snap ik. Bedankt dat je het nog hebt uitgesteld lieve Blue.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

EDIT:  het word voor jou vast een mooie tijd. Bedankt voor alles hier, het ga je goed mijn vriend.

Reageer