ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

hier komt de volgende

 

  

 

okè, het is echt goed gelukt, zo zie je maar wat je allemaal voor elkaar krijgt, maar ja,we weten al dat je een doorzetter bent en dat heb je nu ook maar weer eens aangetoond

nou aangezien jullie nu met z’n 3en zijn hebben jullie leuke ideeën om als afscheidscadeau te gaan maken voor Emma en Loes. 2 aparte natuurlijk 

je bent echt goed met tekenen, dus zou je iets in die richting willen maken of wil je iets kopen, een aandenken ofzo, een sleutelhanger of iets anders dat ze dan kunnen gebruiken en dat ze dan ook een beetje jou ‘in de hand houden’, ja, ik schrijf maar wat in m'n hoofd komt

 

 

wow, het is de omgekeerde wereld, wij zouden zo'n mooi cadeau voor jou moeten maken als afscheid en jij doet dat voor ons, dankjewel

ja maar ik hou van creatieve dingen maken maar ik vind het niet leuk om te doen als ik er niemand mee blij kan maken dus ja 

wij zijn er superblij mee, dus dat zit wel goed, ik ga 'm ook ff naar mama  en onze zus sturen of heb je dat liever niet. Zij vinden jouw andere tekeningen ook zo mooi

 

 

Die poster krijgt een mooi plekje in onze nieuwe kamer en Twin had het erover om die gift als screensaver te gebruiken als het kan en als jij het goed vindt

tuurlijk dit is mijn achtergrond van m’n IPad 

ok cool

 

 


want daar staan we met z’n “alle” op al had ik graag ook een tekenfilm personage van iedereen die op die kleurplaat stond. 

 

das wel een hele mooie poster, met veel herinneringen en verhalen. Dan hebben we èn iets tastbaars en daardoor die mooie herinneringen

ik heb hem nu btw, ook opgeslagen in mijn telefoon(hij stond al op m'n pc en m'n laptop,  maar nu ook m'n telefoon),  en hij gaat ook op mijn telefoon een mooi plekje krijgen. 1 ding is zeker, hij komt op de digitale fotolijst.

 

haha, zolang je nog niet door je kamer stuitert is het goed

zo ben ik ook als ik geen energie heb hoor. Maar wees gerust, ik ziet hier achter me iPad met me laptop voor me, en me telefoons op beide knieën en me knuffels om me heen haha. 

heb je al die apparaten op je gelegd zodat je niet opsttijgt haha

je kunt altijd nog je verzwaringsdeken om doen om je op de grond te houden :grin:

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca met een lege blaas

Haha, ik dacht het al. 

 

Groetjes Gebruiker c 

oh superlief, ik ga ff kijken wie het is/zijn, dan kunnen we die ff taggen en bedanken

nou dat is @Marieke, ik heb het ff uitgezocht 😊 ze heeft de 🍀 gegeven. 
Zij heeft mij meerdere keren in deze forum tijd willen helpen haha. Maar het kwam altijd verkeerd binnen haha. Maar toch heb ik nu veel respect voor Marieke. Elke x heeft ze het toch opnieuw geprobeerd haha. 

en nu zorgt ze dat wij een fijne afscheid kunnen houden. Hoe fijn en lief is dat. Ik heb ff in de kopieën van de topics die al verwijderd zijn wie er op hebben gereageerd, haha. 

 

ok, goed dat je ff gezocht hebt en @Marieke  zie ik hier wel vaker en ze komt altijd aardig over, ook al moet ze natuurlijk wel de regels voor ons in de gaten houden

 

Dankjewel @Marieke voor alles wat je hier doet en natuurlijk ook een compliment aan alle andere medewerkers die er samen voor zorgen dat wij gebruik kunnen maken van het forum en dat de chat en telefoon bemand is en alles wat er nodig is om de 'zaak’ draaiend  te krijgen en houden

 

Groetjes,

M&M's en Twin en Luca en die laatste 2 hebben geen account, maar die zijn hier bij mij

 je bent echt goed met tekenen, dus zou je iets in die richting willen maken of wil je iets kopen, een aandenken ofzo, een sleutelhanger of iets anders dat ze dan kunnen gebruiken en dat ze dan ook een beetje jou ‘in de hand houden’, ja, ik schrijf maar wat in m'n hoofd komt

tekenen natuurlijk 🤔 want daar zijn ze dol op. Zij willen altijd mijn tekeningen zien. Alleen kon dat de laatste tijd niet laten zien vanwege dat ik voor jullie aan het maken was. 
 

wij zijn er superblij mee, dus dat zit wel goed, ik ga 'm ook ff naar mama  en onze zus sturen of heb je dat liever niet. Zij vinden jouw andere tekeningen ook zo mooi

ooh dat mag hoor. Maar misschien morgen overdag? 
 

 

heb je al die apparaten op je gelegd zodat je niet opsttijgt haha

nee zo zit ik vaker 😅

 

je kunt altijd nog je verzwaringsdeken om doen om je op de grond te houden :grin:

daar zit ik ook onder haha 

 

 je bent echt goed met tekenen, dus zou je iets in die richting willen maken of wil je iets kopen, een aandenken ofzo, een sleutelhanger of iets anders dat ze dan kunnen gebruiken en dat ze dan ook een beetje jou ‘in de hand houden’, ja, ik schrijf maar wat in m'n hoofd komt

tekenen natuurlijk 🤔 want daar zijn ze dol op. Zij willen altijd mijn tekeningen zien. Alleen kon dat de laatste tijd niet laten zien vanwege dat ik voor jullie aan het maken was. 

misschien een soort portret van hun of weet je wat veel voor hun betekent? Bijvoorbeeld hun hond ofzo 😄 dat je daar iets van maakt, of iets in die richting 
 

 

 

misschien een soort portret van hun of weet je wat veel voor hun betekent? Bijvoorbeeld hun hond ofzo 😄 dat je daar iets van maakt, of iets in die richting 

ik weet dat voor Loes haar leven haar werk is + haar zoontje van 2 

En Emma laat eigenlijk nooit zo veel los over haar privé leven. Dat houd ze echt gescheiden. Dus het is lastig 

 

Het is jammer dat ik geen foto kan sturen van wat ik nu aan het doen ben, want dat ziet er volgens mijn collega's vaak heel komisch uit haha . Een gozer van onderhand 2m (1.98m) met schoenmaat 50 . Die op zo'n heftruck zit, en in call en zijn telefoon in de houder van de heftruck. 

ja ben wel benieuwd, maar ik vind die heftruck en reachtruck van @Blue  ook wel gaaf en ik maar denken dat zo'n reachtruck er zo uitziet haha

 

maar die is wel een beetje te groot om mee in een loods rond te rijden als ik 'm zo zie

 

Ik lees net dat dit een verreiker is

 

M&M's en de rest

misschien een soort portret van hun of weet je wat veel voor hun betekent? Bijvoorbeeld hun hond ofzo 😄 dat je daar iets van maakt, of iets in die richting 

ik weet dat voor Loes haar leven haar werk is + haar zoontje van 2 oh das dan wel nice,  probeer dan is daar  een combinatie in te vinden

En Emma laat eigenlijk nooit zo veel los over haar privé leven. Dat houd ze echt gescheiden. Dus het is lastig oei, dat is dan lastig,  misschien moet je is aan Loes vragen of zei iets weet over Emma's prive (als dat mag natuurlijk) 

 

 

Het is jammer dat ik geen foto kan sturen van wat ik nu aan het doen ben, want dat ziet er volgens mijn collega's vaak heel komisch uit haha . Een gozer van onderhand 2m (1.98m) met schoenmaat 50 . Die op zo'n heftruck zit, en in call en zijn telefoon in de houder van de heftruck. 

ja ben wel benieuwd, maar ik vind die heftruck en reachtruck van @Blue  ook wel gaaf en ik maar denken dat zo'n reachtruck er zo uitziet haha

haha 

maar die is wel een beetje te groot om mee in een loods rond te rijden als ik 'm zo zie

ja ik denk het ook, maar alhoewel,  kwaa hoogte , kan hij zeker wel in de loods hoor 😂.

Ik lees net dat dit een verreiker is.

haha, wou eigenlijk net zeggen dat dat een verreiker is. Maar daar was je al achter gekomen.

 

M&M's en de rest

Groetjes Gebruiker c 

 

ja ben wel benieuwd, maar ik vind die heftruck en reachtruck van @Blue  ook wel gaaf en ik maar denken dat zo'n reachtruck er zo uitziet haha

 

maar die is wel een beetje te groot om mee in een loods rond te rijden als ik 'm zo zie

als ik “legaal” met dat ding wil leren rijden moet ik toch echt eerst een cursus doen en dat zelf betalen. Maar ja aangezien het iets voor buiten is. Is het voor me beste vriend 🤔 hij werkt met tractors en dan ook met die dingen waar je zelf niet eens even groot bent als het wiel 😅 dat is raar als ie door onze straat rijd voor z’n lunch haha. Dan voel je je klein op je fiets 

 

 

misschien een soort portret van hun of weet je wat veel voor hun betekent? Bijvoorbeeld hun hond ofzo 😄 dat je daar iets van maakt, of iets in die richting 

ik weet dat voor Loes haar leven haar werk is + haar zoontje van 2 

En Emma laat eigenlijk nooit zo veel los over haar privé leven. Dat houd ze echt gescheiden. Dus het is lastig 

 

@Blue  kom je met Loes en Emma op bepaalde plekken met een speciale betekenis die als een soort achtergrond of tekening op zich gebruikt kunnen worden?

Je gaat toch vaak wandelen met Loes of niet? Dat plekje in het bos , hoeft niet precies hetzelfde getekend te zijn, maar iets wat er op lijkt en dan met een leuke quote of zoiets

 

Als je van Emma verder niet zoveel weet zou je iets met de letters van haar naam kunnen doen ofzo, je hebt volgens mij wel vaker van die lettertekeningen gemaakt en misschien weet je een favo kleur ofzo

ik roep maar iets en misschien komen we samen tot iets wat jij geschikt vindt en wat ook 'te doen’ is

 

Is dit in een richting waar je iets mee kunt of moeten we iets anders bedenken

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca

 

ja ben wel benieuwd, maar ik vind die heftruck en reachtruck van @Blue  ook wel gaaf en ik maar denken dat zo'n reachtruck er zo uitziet haha

 

maar die is wel een beetje te groot om mee in een loods rond te rijden als ik 'm zo zie

als ik “legaal” met dat ding wil leren rijden moet ik toch echt eerst een cursus doen en dat zelf betalen. Maar ja aangezien het iets voor buiten is. Is het voor me beste vriend 🤔 hij werkt met tractors en dan ook met die dingen waar je zelf niet eens even groot bent als het wiel 😅 dat is raar als ie door onze straat rijd voor z’n lunch haha. Dan voel je je klein op je fiets 

haha, dat snap ik. Bij mij thuis rijden tractoren ook wel is langs , vind dat ook niet gek 😂.  Ik zie het trouwens wel helemaal voor me, vriend van me kwam is paar weken geleden halen van school met een Mercedes unimog haha , dat ding is ook super groot . 

 

Groetjes Gebruiker c 

Sorry dat ik net ff offline was. Ik bedacht me dat ik de laatste 2 pagina’s van lastige situaties moest kopiëren. 
 

ooh M en Ms, ik bedenk me nu in eens. Jij bent eerste je laptop kwijt geraakt toen hij kapot was. En daarna ook die brand. Heb je wel alle mooie herinneringen zoals de certificaten van ons? Want die gaan morgen ochtend van het forum af... 

dus als je het wilt plak ik ze wel ff de gene die je mist. Ik héb een forum mapje gemaakt met alles in papa’s betaalde Dropbox dus ik kan er altijd bij 

als ik “legaal” met dat ding wil leren rijden moet ik toch echt eerst een cursus doen en dat zelf betalen. Maar ja aangezien het iets voor buiten is. Is het voor me beste vriend 🤔 hij werkt met tractors en dan ook met die dingen waar je zelf niet eens even groot bent als het wiel 😅 dat is raar als ie door onze straat rijd voor z’n lunch haha. Dan voel je je klein op je fiets 

doe eerst die reachtruck maar, die andere is vast veel te groot voor het werk dat jij doe

 

wow, wel cool dat je beste vriend op zo'n groot ding rondrijdt

mag je daar met een tractorrijbewijs mee rijden of heb je meer nodig

 

M, L, T

@Blue  kom je met Loes en Emma op bepaalde plekken met een speciale betekenis die als een soort achtergrond of tekening op zich gebruikt kunnen worden?

nouja zij houd net zo als ik van quotes. Dus misschien ga ik dat gewoon doen, haha daar ben ik tenslotte best wel goed in 😜

 

 

Als je van Emma verder niet zoveel weet zou je iets met de letters van haar naam kunnen doen ofzo, je hebt volgens mij wel vaker van die lettertekeningen gemaakt en misschien weet je een favo kleur ofzo

ik roep maar iets en misschien komen we samen tot iets wat jij geschikt vindt en wat ook 'te doen’ is

ja nou Emma stuurt regelmatig quotes naar me toe zodat ik ze ga tekenen 🤔 dus nou ik ga maar eens tussen die quotes 1tje zoeken voor haar. Ik denk dat ie dan zwz passend is haha. Dan heeft ze het tenslotte zelf uitgekozen 
 

 

 

mag je daar met een tractorrijbewijs mee rijden of heb je meer nodig

hij doet meer dingen die niet legaal zijn 🤫

 

hij rijd op allerlei landbouw machines of nouja hij bediend ze. 
hij zit ook op heftrucks maar dat mag ook niet haha 

 

 

als ik “legaal” met dat ding wil leren rijden moet ik toch echt eerst een cursus doen en dat zelf betalen. Maar ja aangezien het iets voor buiten is. Is het voor me beste vriend 🤔 hij werkt met tractors en dan ook met die dingen waar je zelf niet eens even groot bent als het wiel 😅 dat is raar als ie door onze straat rijd voor z’n lunch haha. Dan voel je je klein op je fiets 

doe eerst die reachtruck maar, die andere is vast veel te groot voor het werk dat jij doe

 

wow, wel cool dat je beste vriend op zo'n groot ding rondrijdt

mag je daar met een tractorrijbewijs mee rijden of heb je meer nodig

"Wanneer een bouwmachine zich op de openbare weg begeeft, moet de bestuurder over een rijbewijs beschikken. Wanneer een bouwarbeider een graafmachine, verreiker of heftruck bestuurt met een MTM van meer dan 3,5 ton, moet hij in principe een rijbewijs C hebben." Dus hier heb je denk ik je antwoord 

 

M, L, T

Groetjes Gebruiker c 

als ik “legaal” met dat ding wil leren rijden moet ik toch echt eerst een cursus doen en dat zelf betalen. Maar ja aangezien het iets voor buiten is. Is het voor me beste vriend 🤔 hij werkt met tractors en dan ook met die dingen waar je zelf niet eens even groot bent als het wiel 😅 dat is raar als ie door onze straat rijd voor z’n lunch haha. Dan voel je je klein op je fiets 

doe eerst die reachtruck maar, die andere is vast veel te groot voor het werk dat jij doe

 

wow, wel cool dat je beste vriend op zo'n groot ding rondrijdt

mag je daar met een tractorrijbewijs mee rijden of heb je meer nodig

"Wanneer een bouwmachine zich op de openbare weg begeeft, moet de bestuurder over een rijbewijs beschikken. Wanneer een bouwarbeider een graafmachine, verreiker of heftruck bestuurt met een MTM van meer dan 3,5 ton, moet hij in principe een rijbewijs C hebben." Dus hier heb je denk ik je antwoord 

 

M, L, T

Groetjes Gebruiker c 

Ff een aanvulling, voor de verzekering kan je het best altijd een rijbewijs/certificaat hebben. Want als er dan schade woord gemaakt of iets met jou gebeurd ben je verzekerd. Zonder rijbewijs niet. Mijn bron is de kletskous in huis 😂

Sorry dat ik net ff offline was. Ik bedacht me dat ik de laatste 2 pagina’s van lastige situaties moest kopiëren. 

 

dat heb ik niet eens gemerkt haha, maar logisch dat je dat ff doet voordat je het weg laat halen

das belangrijker dan hier snel moeten posten, want dat komt wel

 

ooh M en Ms, ik bedenk me nu in eens. Jij bent eerste je laptop kwijt geraakt toen hij kapot was. En daarna ook die brand. Heb je wel alle mooie herinneringen zoals de certificaten van ons? Want die gaan morgen ochtend van het forum af... 

ja, twin heeft een tijdje terug al die dingen opnieuw gekopieerd en volgens mij hebben we ze sws nog wel op een losse hard disk staan. Twin heeft ze ook weer allemaal uitgedraaid, maar we hebben ze nog niet opgehangen in de kamer waar we nu slapen, want over een maandje ofzo zijn onze nieuwe kamers klaar. de indeling is nu praktischer, want eerst moest je door de ene kamer naar de andere en nu hebben ze allemaal een deur naar de gang en een schuifpui naar de tuin. Op zich maakt het voor ons niet uit omdat we toch samen o één kamer slapen, maar als je toch opnieuw moet bouwen is het wel slimmer om het zo te doen

Maar lief en goed dat je er aan denkt, want voor hetzelfde hadden we niks meer. Die oude zitten nog wel in een doos, maar sommige zijn best wel zwart van de rook en btw in Frankrijk hebben we er ook nog hangen

 

dus als je het wilt plak ik ze wel ff de gene die je mist. Ik héb een forum mapje gemaakt met alles in papa’s betaalde Dropbox dus ik kan er altijd bij 

cool zo'n dropbox, maar ik denk dat we alles wel hebben

 

 

wij zijn er superblij mee, dus dat zit wel goed, ik ga 'm ook ff naar mama  en onze zus sturen of heb je dat liever niet. Zij vinden jouw andere tekeningen ook zo mooi

ooh dat mag hoor. Maar misschien morgen overdag? 

oh ja, dan doe ik het morgen wel overdag. Dat gaan ze vast heel mooi vinden

 

M&M's, Luca en Twin

Nou het heeft even geduurd , maar daar gaat het dan eindelijk komen 😅. Ik moet ff naar de wc. 

Brb  

 

Zo ben terug, haha,  toch nog lang volgehouden 😂

Nou ik vind het tijd voor het 2de liedje

Weetje waarom? De gene die zij dat die ook op spotify stond stuurde net een snap dus hier komt de volgende haha 

Nou dit liedje betekend ook heel veel voor mij. Het gaat in mijn ogen over keuzes maken. Het net anders volgens de serie waar die gemaakt is. Maar hey, ik heb me eigen draai gemaakt aan het lied. MenMs en twin kunnen zich misschien minder in dit lied vinden als Pin, gebruiker C of Simply Me. Het gaat over keuzes maken als je niet goed in je vel zit. En altijd als ik dit nummer luister weet je gewoon dat je niet de enigste bent die deze gevoelens hebt. Dit lied maakt me vaak rustig op zware/diepe momenten. Ik heb lang getwijfeld of ik dit nummer zou delen. Want de tekst kan ook heel negatief gevonden worden. En dat wil ik natuurlijk niet. Als je wilt weten uit welke serie die komt moet je het zelf uit zoeken. Want de serie heeft geen indruk gemaakt op 3 afleveringen na. Waar dit liedje dus in voor kwam. 
 

Groetjes blue 

Maar @Blue  en @M en Ms  en Twin en luca,

 

Ik ga wel alvast zeggen dat ik rond 02.05 ga, want dan is mijn dienst er deels op. En dan staat er ongeveer een taxi voor mij klaar om mij naar huis te brengen, lekker weer een uurtje naar huis😅😂. Maar goed. 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

 

Groetjes Gebruiker c 

ik heb er weer eentje voor jullie

 

  

 

mag je daar met een tractorrijbewijs mee rijden of heb je meer nodig

hij doet meer dingen die niet legaal zijn 🤫

 

dus hij is een beetje stout

maar hij mag wel oppassen qua verzekering enzo dan

 

hij rijd op allerlei landbouw machines of nouja hij bediend ze. 
hij zit ook op heftrucks maar dat mag ook niet haha 

hij is een echte bad boy

 

xx

Gebruiker C schreef:

"Wanneer een bouwmachine zich op de openbare weg begeeft, moet de bestuurder over een rijbewijs beschikken. Wanneer een bouwarbeider een graafmachine, verreiker of heftruck bestuurt met een MTM van meer dan 3,5 ton, moet hij in principe een rijbewijs C hebben." Dus hier heb je denk ik je antwoord 

 

M, L, T

Groetjes Gebruiker c 

Ff een aanvulling, voor de verzekering kan je het best altijd een rijbewijs/certificaat hebben. Want als er dan schade woord gemaakt of iets met jou gebeurd ben je verzekerd. Zonder rijbewijs niet. Mijn bron is de kletskous in huis 😂

ok, dankjewel @Gebruiker c  en voor de aanvulling @Blue 

 

Zit die ‘kletskous’ nu ook bij je?

Zeg maar dat M&M's heeft gezegd dat ie voorzichtig moet zijn en op moet passen en zich aan de regels moet houden

 

@Blue  kom je met Loes en Emma op bepaalde plekken met een speciale betekenis die als een soort achtergrond of tekening op zich gebruikt kunnen worden?

nouja zij houd net zo als ik van quotes. Dus misschien ga ik dat gewoon doen, haha daar ben ik tenslotte best wel goed in 😜

dat lijkt me dan wel een mooi cadeau, nu alleen nog een passende quote vinden maar daar heb je nog wel even de tijd voor toch?

 

 

Als je van Emma verder niet zoveel weet zou je iets met de letters van haar naam kunnen doen ofzo, je hebt volgens mij wel vaker van die lettertekeningen gemaakt en misschien weet je een favo kleur ofzo

ik roep maar iets en misschien komen we samen tot iets wat jij geschikt vindt en wat ook 'te doen’ is

ja nou Emma stuurt regelmatig quotes naar me toe zodat ik ze ga tekenen 🤔 dus nou ik ga maar eens tussen die quotes 1tje zoeken voor haar. Ik denk dat ie dan zwz passend is haha. Dan heeft ze het tenslotte zelf uitgekozen 

hmmm, das wel een goed plan

 

Nou moet je ze alleen nog maken, maar ik weet nu al dat ze heel mooi zullen worden

 

Groetjes,

M&M's en Twin en Luca die ons voorziet van eten en drinken

 

 

 

was ik bijna vergeten dat deze nog op m'n klembord stond haha

Nou ik vind het tijd voor het 2de liedje

Weetje waarom? De gene die zij dat die ook op spotify stond stuurde net een snap dus hier komt de volgende haha 

Nou dit liedje betekend ook heel veel voor mij. Het gaat in mijn ogen over keuzes maken. Het net anders volgens de serie waar die gemaakt is. Maar hey, ik heb me eigen draai gemaakt aan het lied. MenMs en twin kunnen zich misschien minder in dit lied vinden als Pin, gebruiker C of Simply Me. Het gaat over keuzes maken als je niet goed in je vel zit. En altijd als ik dit nummer luister weet je gewoon dat je niet de enigste bent die deze gevoelens hebt. Dit lied maakt me vaak rustig op zware/diepe momenten. Ik heb lang getwijfeld of ik dit nummer zou delen. Want de tekst kan ook heel negatief gevonden worden. En dat wil ik natuurlijk niet. Als je wilt weten uit welke serie die komt moet je het zelf uit zoeken. Want de serie heeft geen indruk gemaakt op 3 afleveringen na. Waar dit liedje dus in voor kwam. 
 ik snap de keuze van dit lied goed. Ik kan me hier inderdaad ook erg goed in vinden.

ik snap dat dat je rustiger maakt.

Groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hey 

dat heb ik niet eens gemerkt haha, maar logisch dat je dat ff doet voordat je het weg laat halen

das belangrijker dan hier snel moeten posten, want dat komt wel

nou ik deed ook me best om hier ook te zijn. Maar me beste vriend belde ook nog eens 🤔 hij slaapt de kamer naast me en beld 🤣 logica hé?

 

 

ja, twin heeft een tijdje terug al die dingen opnieuw gekopieerd en volgens mij hebben we ze sws nog wel op een losse hard disk staan.

ik had ze allemaal een tijdje terug 5 maanden of zo terug al weer ook allemaal in eens niet meer. Komt omdat ik ze alleen online had. En m’n laptop was naar de reparatie en hij zou niet gerest worden. En toch wel gerest. Dus doei bestanden. En ja toen werd lastige situaties ook perogelijk verwijderd dus ja. Toen was het balen. Maar na een dag had ik alles weer 😊

 

 

Maar lief en goed dat je er aan denkt, want voor hetzelfde hadden we niks meer. Die oude zitten nog wel in een doos, maar sommige zijn best wel zwart van de rook en btw in Frankrijk hebben we er ook nog hangen

 

het is misschien zonde van het papier maar als ze half verbrand zijn zou ik ze toch opnieuw uit printen hoor! 
 

 

 

Ik ga wel alvast zeggen dat ik rond 02.05 ga, want dan is mijn dienst er deels op. En dan staat er ongeveer een taxi voor mij klaar om mij naar huis te brengen, lekker weer een uurtje naar huis😅😂. Maar goed. 
 

ooh dan zeg ik alvast doei 

 

Dus als je een taxi ziet die zwart is en Mercedes en er zit een man in die ongeveer 2 meter is en een baardje. Dat kan ik goed zijn haha.

 

nou ik denk niet dat je langs mijn achtertuin kan rijden 🤔 want daar tegen over staan ook huizen dus ne ik ga het nu niet zien. En normaal gesproken lig ik om deze tijd te slapen 

 

Reageer