Skip to main content
Sticky

Belangrijk bericht over de moderatie tijdens de zomermaanden

  • June 25, 2026
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4

Beste gebruikers op het forum,

 

Zoals jullie merken is het zomer! En dat betekent ook dat moderators de komende periode op vakantie gaan. Gelukkig niet allemaal tegelijk waardoor berichten gewoon op het forum geplaatst kunnen worden. Dit betekent wel dat we niet dezelfde aantal uren als normaal aanwezig kunnen zijn om de berichten te checken en te plaatsen.

 

Hoe ziet dit eruit voor de komende weken?

In de periode van 26 juni tot eind augustus zorgen we ervoor dat er ’s ochtends en ’s avonds een moderator aan het werk is om jullie berichten te checken en te plaatsen.

In de uren daartussen zal soms wel gecheckt worden, maar dat kunnen we niet garanderen. Het kan dus regelmatig voorkomen dat wanneer je ’s middags een bericht plaatst het langer duurt dan normaal voordat deze online komt.

 

We snappen dat dit niet ideaal is, maar op deze manier kunnen we er wel voor zorgen dat het forum ook tijdens de zomervakantie open blijft. We hopen dan ook op jullie begrip.

 

Groet,

Team De Kindertelefoon

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 25, 2026

Hey, 

Ik vind het helemaal prima zo hoor🙂 Jullie zijn ook gewoon mensen die ook rust en vakantie verdienen. Ik vind het heel knap van jullie hoeveel berichten er per dag doorgelaten en zo worden. Wat minder is wmb helemaal niet erg. Respect en een compliment voor jullie! 

Liefs🤗


Forum|alt.badge.img+1

Fijne vakantie allemaal!


Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 25, 2026

Jij ook ​@Pietertje2103 !🙂 en alle andere forumgebruikers en moderators ook natuurlijk !