ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

goeie middag, 

 

wacht ik zoek ff uit hoe me geluid uit kan. Is wel handig als ik in een stilte coupé zit 🤔 en anders hoort iedereen mij verhalen typen 😂

 

@Simply Me 

Het waren slechts ± 87 reacties om terug te lezen, maar dan ben ik ook weer bij.😊

87 viel best mee vind ik 🤣 nouja in een avond voor op kt is dat veel. 
 

Respect voor De Kindertelefoon als ze al tijd gemodereerd hebben (ik weet niet of dat een werkwoord is)

zeker. Volgens mij hebben ze dat ook gedaan. Want na dat ik welterusten zij kwamen mijn berichten niet meer aan 😅 of het is toeval. En over het werkwoord. Als het dat nietwaar is het het nu wel, haha. 
 

Blue, je liedjes ga ik vandaag luisteren. Dan kom ik er nog op terug. Dus ergens voor vanavond.

helemaal prima ik ga zo de berichten ff langs. Ik heb al 1 bericht gevonden. Nouja niet gevonden 🤔 ik ben benieuwd of je het snapt. Want het gaat over jou bericht. 

@Anoniem06 

 

Ik was gister inderdaad niet meer wakker.

slapen is zeer belangrijk. Dat zegt iemand die keek toen ie naar bed wouw gaan dat het al 5 uur was en dacht ooh over een uur is het volledig licht. Oké dan ga ik me klusjes doen voor deze week. Want het heeft geen zin om nog 4 uur te slapen 🙈 nou misschien uit eindelijk wel. Maar goed. Ik ben wakker. Ik heb energie dus het zal wel. 
 

Op een of andere manier heb ik zowel jouw afscheidsfeestje als die van Pin gemist, helaas.

pin heeft gezegd dat ie z’n topic nog in de gaten houd. Dus je kan nog een reactie plaatsen. Pin zal alleen niet kunnen reageren. 
 

Maar ik zie dat ik nog op tijd ben en dat je account nog niet verwijderd is. P

mijn acc gaat pas vanavond weg. Zodat de late mensen nog tijd hebben 😉 voor de gemiste berichten. En dan kan ik rustig mijn laatste bericht schrijven. 

 

 

Ik heb ook geen goede liedjes of een goede quote, dus doei Blue, het ga je goed!

dat is niet erg hoor! Dat je nog ff komt buurten is al super lief. 
 

we gaan gewoon het rijtje veder af 😂

 

@TheMightySlayer 

 

 

Ik was er gisteren niet.

is niet erg 😊

 

Ja, me moeder wou persë gisteren met mij Yahtzee spelen dus ik kon geen afscheid nemen.

haha kan ook heel leuk zijn 🤔 al heb ik het nog nooit gedaan.

 

 

hopelijk krijgen we snel Corona onder controle,

Ik hoop het ook. Ik hou me nog steeds voortdurend aan de regels maar ik moet toegeven dat het lastig is om het vol te blijven houden na meer dan een jaar. Ik ben dat mondkapje 😷 en beslagen brillen wel zat 🙃 maar oké. en ik zou wel graag eens weer iets leuks willen doen met me vader 🙄 maar dat kan niet want hij behoort tot een risico groep. 

 

 

Ik heb zoals Anoniem06 niet echt quotes (behalve over Covid-19 maar daar zoek je denk ik niet naar) en liedjes.

er is genoeg Corona op de wereld. Dan hoef ik geen quote van Corona. 
 

ooh @Twin ik heb sinds dat K3 liedje dat liedje ook echt in m’n hoofd 😂 begint irritant te worden 😜

 

hey @Mariska H 😊 

 

 

Een afscheidsquote voor jou, van Lao Tse (een Chinese filosoof):

” Wat een rups het einde noemt, noemt de rest van de wereld een vlinder”

deze quote kwam ik toevallig gister tegen ik vond hem erg mooi. Ik had er ook meteen teken ideeën bij voor een volgend teken project 😊 maar de afbeelding wouw niet op te slaan. En toevallig komt ie op deze manier bij me terug.

het zou bijna geen toeval kunnen zijn.
 

het allerbeste!

dankjewel!

 

ooh jij bent aan de beurt @Gebruiker c 

 

 

Hebben jullie fijn geslapen?

ehhh zie m’n verhaaltje bij Anoniem06

 

Ik namelijk wel, ik had die 3 uurtjes echt even nodig haha. 

haha, ik had 4 uur kunnen pakken maar vond het het niet waard. 
 

 

EDIT : super lief dat Mariska nog een leuk en lief berichtje stuurt. Ook super lief dat ze gisteren heeft gemodereerd! 

Mariska,  hartelijk bedankt voor je hulp!

daar moeten we meerdere voor bedanken want Marieke heeft vannacht klavertjes achtergelaten. Maar ik ga nog ff uit zoeken hoe en waar ik het beste kt kan bedanken. 

ooh Simply Me je komt zelfs 2x voor in m’n rijtje 🤔 doe maar luxe 😜

 

 

Jahoor, ik heb wel prima geslapen.

dat is fijn 

 

 

Maar ik zit best fris en fruitig op werk😀

mooi ik zit te adheren in de trein haha. Nou ondertussen de bus. Conclusie een trein is fijner 😊

 

tot zo met me volgende reactie of tot mijn terug rijs maar ik denk tot zo 🤔

 

groetjes blue 

 

 Hi Blue en verder iedereen die dit leest,

 

 

ik snap de keuze van dit lied goed. Ik kan me hier inderdaad ook erg goed in vinden.

als jij ooit tijd hebt voor een serie is denk ik die serie iets voor jou. Nouja eigenlijk voor iedereen. Het gaat over een middelbareschool en ja daar komen allerlei mensen in voor met struggles. Ook een gay jongen die een andere gay jongen helpt na een ernstig ongeluk. Dus misschien is dat ook iets voor jou MenMs en Twin 🤔 bedenk ik me net 

ja, okè, misschien is het iets voor ons, maar dan moeten we er eerst nog achter zien te komen over welke serie dit gaat :grin:

Dus, iemand die het weet mag het zeggen

Het gaat over het liedje in deze post/reactie

 

Hebben jullie fijn geslapen?

Ik namelijk wel, ik had die 3 uurtjes echt even nodig haha. 

wij hebben lekker geslapen na een fantastische dag en nacht hier op het forum en ook bij Luca. We zijn allemaal fris gedoucht en we zijn nu aan het lunchen/brunchen/eten bij/met Luca en daarna vertrekken we weer naar huis :relaxed: 

Wat voor de één een aanloop naar een afscheid is, is voor een ander misschien wel het begin (of moet ik zeggen: voortzetting) van iets moois of wordt dat laatste 'te veel beïnvloedt’ door de 'roze wolk waar we nu op zitten’…. denk daar maar eens over na.

 

Groetjes,

M&M's en twin en Luca :wink:

hey

 

Het is wachten tot je reactie geplaatst word..😏

Ik heb slecht nieuws 😔 je reactie is niet meer op komen dagen 😕
 

ok, goed dat je ff gezocht hebt en @Marieke  zie ik hier wel vaker en ze komt altijd aardig over, ook al moet ze natuurlijk wel de regels voor ons in de gaten houden

ja dat is zeker zo. Ik vind het knap van haar dat ze ooit een keer rustig bleef terwijl ik boos op haar was. achteraf begrijp ik het. En ze bleef toen toch geduldig. En dan krijg ik echt respect voor mensen. Geen idee of Marieke het nog weet 😅🤔

 

misschien een soort portret van hun of weet je wat veel voor hun betekent? Bijvoorbeeld hun hond ofzo 😄 dat je daar iets van maakt, of iets in die richting 

ik weet dat voor Loes haar leven haar werk is + haar zoontje van 2 oh das dan wel nice,  probeer dan is daar  een combinatie in te vinden

En Emma laat eigenlijk nooit zo veel los over haar privé leven. Dat houd ze echt gescheiden. Dus het is lastig oei, dat is dan lastig,  misschien moet je is aan Loes vragen of zei iets weet over Emma's prive (als dat mag natuurlijk) 

Ik snap wat je bedoeld maar ik ga me daar niet mee bemoeien want ze houd het niet voor niks prive denk je niet? Ik weet alleen dat ze 2 kindjes heeft. En dan heb ik toevallig laatst een foto van beide kindjes gezien omdat ze trots was. Maar als ze iets wilt delen is het haar keus. En ik ga niet achter haar rug om er achter proberen te komen.

 

 

ja, okè, misschien is het iets voor ons, maar dan moeten we er eerst nog achter zien te komen over welke serie dit gaat :grin:

@M en Ms je hebt zelf het andwoord gestuurd met die 4 minuut durende liedje; Degrassi: Next class. 
 

M en Ms ik had gister overdag op jullie topic gereageerd maar die is nooit aangekomen 😕

en blijkbaar een best wel uitgebreid bericht van zo straks hier ook niet 🙄 dus die mag ik later op nieuw typen allebei. ik hoop nog te kunnen reageren vandaag maar dat moet wel goed komen denk ik 🤔
 

groetjes blue 

 Hi Blue,

 

 

Het is wachten tot je reactie geplaatst word..😏

Ik heb slecht nieuws 😔 je reactie is niet meer op komen dagen 😕

das balen, misschien kan Kindertelefoon die nog ergens terug vinden…

 

 

ok, goed dat je ff gezocht hebt en @Marieke  zie ik hier wel vaker en ze komt altijd aardig over, ook al moet ze natuurlijk wel de regels voor ons in de gaten houden

ja dat is zeker zo. Ik vind het knap van haar dat ze ooit een keer rustig bleef terwijl ik boos op haar was. achteraf begrijp ik het. En ze bleef toen toch geduldig. En dan krijg ik echt respect voor mensen. Geen idee of Marieke het nog weet 😅🤔

alle respect voor de medewerkers van Kindertelefoon. Zij proberen toch altijd een oplossing te vinden voor soms echt hele ingewikkelde problemen en dat is zeker niet altijd makkelijk.

 

 

ja, okè, misschien is het iets voor ons, maar dan moeten we er eerst nog achter zien te komen over welke serie dit gaat :grin:

@M en Ms je hebt zelf het andwoord gestuurd met die 4 minuut durende liedje; Degrassi: Next

class. 

oh zo simpel is het dus….bedankt

die serie zit zeker ergens achter een betaalplatform….ai Netflix en dat hebben we niet, maar we kennen wel mensen met een account dus dat gaat op één of andere manier wel lukken. Ik zag dat er 4 seizoenen van zijn dus twin en ik moeten onze slaapzak dan wel meenemen en ff bij iemand met Netflix intrekken :joy:

Wij hebben zelf (en papa en mama ook niet enzo) al die ‘shit’ als Netflix en Videoland niet, omdat we echt 'buitenjongens’ zijn en meer buiten als binnen zijn en dan is het weggegooid geld , maar komt wel goed…..oh Twin zegt iets…...oma heeft Netflix??…..weet je dat zeker…...ok, dan gaan we bij opa en oma logeren of we vragen haar toegangscode …… dat kan toch ook of niet? of moet je dan een vriendenabo hebben ofzo...we zijn echte noobs wat betreft inloggen op Netflix...we kijken wel eens hier en daar maar dan staat alles altijd al aan….

 

 

M en Ms ik had gister overdag op jullie topic gereageerd maar die is nooit aangekomen 😕

en blijkbaar een best wel uitgebreid bericht van zo straks hier ook niet 🙄 dus die mag ik later op nieuw typen allebei. 

wow, das balen, hopelijk kan Kindertelefoon die nog terug vinden en anders zien we wel of je nog tijd en zin genoeg hebt om iets nieuws in elkaar te futselen (is dat een bestaand woord?, nou ja, wij vinden het wel goed klinken en laten het maar staan)

 

Btw Blue, heb je nog wat kunnen slapen of ben je steeds bezig geweest met van alles? Verder alles ok?

 

Tot later.

 

Groetjes,

M&M's en Twin vanuit ‘onze’ (nou ja, mama's) mobiele communicatieruimte. We zijn bijna weer thuis

Oh god, dit gaat wat worden haha 

M en Ms  met een "test"

Oh god, dit gaat wat worden haha 

M en Ms  met een "test"

je bent er ook snel bij dat je dat kon zien

het is nu alweer vervangen door iets anders…

 

Groetjes,

M&M's en twin

Oh god, dit gaat wat worden haha 

M en Ms  met een "test"

je bent er ook snel bij dat je dat kon zien

het is nu alweer vervangen door iets anders…

 

Groetjes,

M&M's en twin

Haha ja klopt, ik zei toch dat ik heel oplettend ben.

Ik zag het ja.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik ben daarnaast ook best snel he 😉🙃.

En trouwens,  over dat Netflix.  Als het goed is kan je gewoon inloggen op je afstand met haar code en gebruikersnaam etc.

En anders zou ik zeggen , download hem via een externe store zoals idk happymod ofzo.

 

Groetjes Gebruiker c 

ja oke ik ga me er tegen aan bemoeien 😅

wat heb ik anders te doen 🤔 ik ben toch te laat vertrokken van uit die vriendin naar huis dus ik zal zo een boze Emma hebben haha.

 

 

 

die serie zit zeker ergens achter een betaalplatform….

ehm ja je hebt... https://youtube.com/c/degrassi

maar of hier het "next class" er ook op staat idk. dit is de voorloper heb ik gehoord van een vriendin 🤔 de gene waarvan dit liedje ook belangrijk is. 

 

je kan gewoon de inloggegevens van Oma vragen. ik ben ook ingelopen op de inlog gegeven van me moeder 😏 gratis netflix 😎

 

bus kan je wat op schieten? nee ships jammer zo kom ik nooit optijd 🙄 

 

 

wow, das balen, hopelijk kan Kindertelefoon die nog terug vinden en anders zien we wel of je nog tijd en zin genoeg hebt om iets nieuws in elkaar te futselen (is dat een bestaand woord?, nou ja, wij vinden het wel goed klinken en laten het maar staan)

ja na deze reactie. ik hoop dat ik door reactie schrijven het ov mee werkt en ik om 7 uur thuis ben. maar hoe het er voor staat is dat niet zo. ik heb overigens wel een leuke dag gehad. waardoor ik de tijd vergat.

 

Btw Blue, heb je nog wat kunnen slapen of ben je steeds bezig geweest met van alles?

was bij een vriendin. 

 

Verder alles ok?

zeker alleen kom ik te laat voor m'n pb'gesprekje. voor zo ver ik nu weet gaan we mot krijgen haha. en ik hoop dat ze over de locatie kan vertellen.

ooh ik heb je neefjes gekocht. ze reizen samen mee terug. en komen in m'n snoep kast 😊 voor niet zo lang 🤫

 

gelukkig ziet @Gebruiker c die verander dingen van mij niet 😅

 

groetjes blue 

ja oke ik ga me er tegen aan bemoeien 😅

wat heb ik anders te doen 🤔 ik ben toch te laat vertrokken van uit die vriendin naar huis dus ik zal zo een boze Emma hebben haha.

 

 

 

die serie zit zeker ergens achter een betaalplatform….

ehm ja je hebt... https://youtube.com/c/degrassi

maar of hier het "next class" er ook op staat idk. dit is de voorloper heb ik gehoord van een vriendin 🤔 de gene waarvan dit liedje ook belangrijk is. 

 

je kan gewoon de inloggegevens van Oma vragen. ik ben ook ingelopen op de inlog gegeven van me moeder 😏 gratis netflix 😎

 

bus kan je wat op schieten? nee ships jammer zo kom ik nooit optijd 🙄 

het OV werkt nooit mee, waarom denk je anders dat ik altijd de taxi pak 😅😂.

 

wow, das balen, hopelijk kan Kindertelefoon die nog terug vinden en anders zien we wel of je nog tijd en zin genoeg hebt om iets nieuws in elkaar te futselen (is dat een bestaand woord?, nou ja, wij vinden het wel goed klinken en laten het maar staan)

ja na deze reactie. ik hoop dat ik door reactie schrijven het ov mee werkt en ik om 7 uur thuis ben. maar hoe het er voor staat is dat niet zo. ik heb overigens wel een leuke dag gehad. waardoor ik de tijd vergat.

 

Btw Blue, heb je nog wat kunnen slapen of ben je steeds bezig geweest met van alles?

was bij een vriendin. 

 

Verder alles ok?

zeker alleen kom ik te laat voor m'n pb'gesprekje. voor zo ver ik nu weet gaan we mot krijgen haha. en ik hoop dat ze over de locatie kan vertellen.

ooh ik heb je neefjes gekocht. ze reizen samen mee terug. en komen in m'n snoep kast 😊 voor niet zo lang 🤫

 

gelukkig ziet @Gebruiker c die verander dingen van mij niet 😅

hmm , nou. 

😂 grapje 

 

groetjes blue 

 

Groetjes Gebruiker c 

het OV werkt nooit mee, waarom denk je anders dat ik altijd de taxi pak 😅😂.

ik en NS gaan niet samen 🤣 

 

 

ik reis normaal gesproken met een regio trein zeg maar. noooooit problemen mee 🤥

 

nou ik ga deze reactie hier herschrijven denk ik dan maar. ben nog geen eens op de helft van m'n reis 🙄 stomme werkzaamheden 

 

groetjes blue

Heey,

Ja geen idee waar mijn reacties blijven 🙃
Met mijn toen slaperige hoofd weet ik ook niet meer precies wat ik allemaal gezegd had..
Maar ja, ik ga straks voor de herkansing.
Ik hoop dat Blue nog ff daarop wilt wachten!
Tot zo weer

Groetjes,
Simply Me

neeeeee daar ging m'n internet op het moment toen ik wouw verzenden 😒 

het zit ook niet mee. we geven @NS de schuld oke? want ze werken al de heledag tegen

 

opnieuw dan maar. 3de x 

 

Goedemorgen,

toen ik de eerste x was het idd ochtend en nu avond 😏

 

@Simply Me 

Het waren slechts ± 87 reacties om terug te lezen, maar dan ben ik ook weer bij.😊

valt best mee toch?

 

Respect voor De Kindertelefoon als ze al tijd gemodereerd hebben (ik weet niet of dat een werkwoord is)

ja heb ik ook. @Mariska H en volgens mij @Marieke hebben vanacht speciale voor ons een nacht dienst gehouden. 

 

hey lieve @Anoniem06 

 

 

 

Ik was gister inderdaad niet meer wakker.

maar hey dat is niet erg je slaap is heel belangrijk haha. zegt iemand met 0 uren slaap 

 

 

Op een of andere manier heb ik zowel jouw afscheidsfeestje als die van Pin gemist, helaas.

je kan bij pin nog een berichtje achter laten. Pin heeft gezegd dat hij z'n topic in de gaten houd. 

 

hoi @TheMightySlayer 

wat heb jij toch een lastige naam om te schrijven 😅 na 2x schrijven gewoon iedereen taggen. 

 

 

 

Ik was er gisteren niet. Ja, me moeder wou persë gisteren met mij Yahtzee spelen dus ik kon geen afscheid nemen.

is ook zeker belangrijk. moeders hebben soms ook aandacht nodig 😉. en niet alleen je katten hoor. 

 

 

ik wens je een mooie toekomst,

nou ik had dat vandaag zeker nodig. ns en ik zijn niet zulke goeie maatjes. 

 

hey @Mariska H 

 

 

” Wat een rups het einde noemt, noemt de rest van de wereld een vlinder”

ik ben deze gistere ook tegen gekomen. en op 1 of andere manier wouw ik hem opslaan maar is dat niet gelukt. maar op 1 of andere manier zie ik nu verband. want nu is deze quote specialer. 

ik heb al een teken plan er bij. ik weet niet of je de zwaaiende quote hebt gezien. maar ik wil een rups maken die in een vlinder veranderd. 

 

@Gebruiker c 

 

 

Hebben jullie fijn geslapen?

nee. 

wacht de trein roept iets om. 

ooh bravo NS ze hebben een nummer blijkbaar waar je naar kan appen als je je niet veilig voelt in de trein. misschien handig om te onthouden. 

ook al ga jij niet met trein gebruiker c. maar ik was afgeleid 😅

 

Ik namelijk wel, ik had die 3 uurtjes echt even nodig haha. 

woow 3 uurtjes meer als ik. en ik heb nog steeds geen slaap nodig of zo. vanavond gewoon slaap medicatie naar achter douwen komt het vast goed 😂

 

 

groetjes blue 

 

haiiii

 

Ja geen idee waar mijn reacties blijven 🙃

naast de mijne 🤔

 

Met mijn toen slaperige hoofd weet ik ook niet meer precies wat ik allemaal gezegd had..

snap ik. ik weet ook zeker dat ik gister en bericht van M en Ms had overgeslagen maar die is voetsie 

dus idk waar die is gebleven. 

 

Maar ja, ik ga straks voor de herkansing.

ik hoop dat je meer succes hebt als ik

 

Ik hoop dat Blue nog ff daarop wilt wachten!
Tot zo weer

tuurlijk voor jou altijd!

 

groetjes blue 

hey.

 

@Gebruiker c

 

 

Hebben jullie fijn geslapen?

nee. 

oh dat is jammer. 

wacht de trein roept iets om. 

ik ben benieuwd 

ooh bravo NS ze hebben een nummer blijkbaar waar je naar kan appen als je je niet veilig voelt in de trein. misschien handig om te onthouden. 

klopt, wist je dat niet?  

trouwens leuk feitje. Bravo is ook een busmaatschappij. 

bravo staat voor .:Brabant, Vervoert,ons.

ook al ga jij niet met trein gebruiker c. maar ik was afgeleid 😅

haha, nou, ik ga niet heel vaak met de trein , maar toch. Wel handig als je dat nog niet wist@Blue .

 

Ik namelijk wel, ik had die 3 uurtjes echt even nodig haha. 

woow 3 uurtjes meer als ik. en ik heb nog steeds geen slaap nodig of zo. vanavond gewoon slaap medicatie naar achter douwen komt het vast goed 😂

dat is ook weer niet goed he. Als je maar niet te veel pakt he. 

misschien is het ook beetje spanning voor vandaag.

ik hoop dat je vanavond wel goed slaapt.

groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

hey

 

 

Ja geen idee waar mijn reacties blijven 🙃

nou naast de mijne in de prullenbak haha. 

 

Met mijn toen slaperige hoofd weet ik ook niet meer precies wat ik allemaal gezegd had..

snap ik. het was meer ik heb het onthouden en was echt benieuwd of het terug kwam. maar niet dus. 

 

Maar ja, ik ga straks voor de herkansing.

succes ik hoop dat je meer geluk hebt als ik vandaag haha. kt heeft m'n reacties geblokkeerd zodat ik niet weg kan 🤔 oke nee denk het niet. maar heb met elke reactie van vandaag ruzie gehad. 

 

Ik hoop dat Blue nog ff daarop wilt wachten!

zeker voor jou altijd. voor iedereen wel 🤔

 

groetjes blue

 

 

 

heh

klopt, wist je dat niet?  

nee heb het toen ik met nodig had wel eens geprobeerd te vinden. maar ik wist niet dat dat dan anoniem is 

 

 

 

 

haha, nou, ik ga niet heel vaak met de trein , maar toch. Wel handig als je dat nog niet wist@Blue .

ik ga vooral met wat kleinere maatschappijen. 

 

dat is ook weer niet goed he. Als je maar niet te veel pakt he. 

gewoon de gene die ik elke avond neem behalve vannacht en vrijdag nacht want ja moet het om 9 uur nemen en lig dan om 10 uur buitenweste haha. oke niet helemaal waar. het is medicatie waardoor je makkelijker slaapt. alleen jij moet gaan slapen. dan zorgen zij dat je dieper slaapt en langer

 

misschien is het ook beetje spanning voor vandaag.

zeker. ik ben aan het adhderen zo als ik het zeg. ik ben super wakker en over vrolijk en over vol van energie. 

 

ik hoop dat je vanavond wel goed slaapt.

waarschijnlijk wel. 

 

oke 3de x voor @Simply Me ja wat een pech 

 

 

Ja geen idee waar mijn reacties blijven 🙃

nou naast de mijne.

maar ik snap kt wel. het is mij niet gegunt om een reactie te plaatsen zodat ik langer hier blijf 👀

 

Met mijn toen slaperige hoofd weet ik ook niet meer precies wat ik allemaal gezegd had..

ik snap het

 

Maar ja, ik ga straks voor de herkansing.

succes ik hoop dat je meer succes zult ervaren 😏

 


Ik hoop dat Blue nog ff daarop wilt wachten!
Tot zo weer

zeker voor jou altijd. al zal ik het voor andere ook doen

 

groetjes blue 

Het is een race tegen de klok.
Nog even geduld.
Ik houd het spannend
(Verwacht niet teveel hoor)

Het maakt het niet makkelijker met al die reacties die er dan weer bij verschijnen of meerdere keren staan.

Maar ik doe mijn best.

Groetjes,
Simply Me

 

Heey Blue en alle anderen,

Hier is dan toch mijn reactie. Ik had het heel de tijd erover, maar nu het zover is weet ik niet meer zo goed wat mij nog rest te zeggen.

Ondertussen zijn er ook weer veel reacties geplaatst hier in dit topic en ik red het niet meer om overal op in te gaan. Maar ik heb ze in ieder geval wel gelezen.

Zoals ik eerder had gezegd. We hebben elkaar af en toe getroffen in je topic. Later heb ik wat minder gereageerd, maar ik heb wel vaak meegelezen. De laatste weken is ons contact intensiever geworden. Blue, ik ben echt enorm trots op je en ik bewonder je. Er zijn geen woorden voor een fantastisch persoon als jij. Ik hoop dat je op de moeilijke momenten terug denkt aan alle steun die je hier hebt gehad en aan de toffe forumvrienden. We zijn er om elkaar te steunen en al zullen we elkaar hier niet meer treffen, ik draag jullie altijd bij me.

De liedjes die je gedeeld hebt, heb ik geluisterd. Ik vond ze zeker mooi. Zowel qua lyrics als qua muziek. Maar ik ben dan ook een enorme muziek liefhebber. Er is ook zo'n quote van: op de goede dagen luister ik de muziek en op slechte dagen de tekst. Dit is even vrij vertaald, want op de een of andere manier kon ik die quote even niet terugvinden.

En dan is het nu tijd om een liedje voor jou Blue, en natuurlijk de anderen, te delen:

 

***


Battle scars ~ Daisy Clark

I'll stand next to you
Through and through
Open your eyes and you'll see
There is nothing else I'd rather do
A lost soul begins to breathe

And I knew I'd be staying
From the moment that you asked
I knew that I'd follow
However long time passed
I think you know it deep inside
Battle scars still in your mind

So I'll tell you now
I don't have a doubt
I'll come home to you
No matter what we do
I will find a way
'Cause I'm not ready
To say goodbye
At anytime soon

You have no worries
'Cause you're all I see in everything
Always in my mind
You will find
A girl who once struggled to breathe

I knew I'd be staying
From the moment that you asked
I knew that I'd follow
However long time passed
I think you know it deep inside
Battle scars still in your mind

So I'll tell you now
I don't have a doubt
I'll come home to you
No matter what we do
I will find a way
'Cause I'm not ready
To say goodbye
At anytime

Everything is happenin'
But you won't be left behind
Everything leads back to you
You're one of a kind
Everything is happening
But you won't be left behind
I'll never say goodbye
Please be forever mine

So I'll tell you now
I don't have a doubt
I'll come home to you
No matter what we do
I will find a way
'Cause I'm not ready
To say goodbye
At anytime

And I'll tell you now
I don't have a doubt
I'll come home to you
No matter what we do
I will find a way
'Cause I'm not ready
To say goodbye
At anytime soon

https://m.youtube.com/watch?v=RR7UYVfpDXI 


***


Geen idee of je dit wat vind, want muziek is een beetje persoonlijk iets. Maar als ik dat liedje hoor en dan het stukje 'I knew I'd be staying..' en verder hoor, dan komt er altijd wel iemand in me op waarvoor ik wil blijven doorstrijden.
Ik hoop dat jij ook aan iemand denkt en misschien wel de mensen van het forum.

Blue, je hebt een plekje in mijn hart💙

Groetjes,
Simply Me

Yess, gewoon drie minuten na half 8 mijn reactie af en ook nog gelijk geplaatst 🥳👏

Hey 

Mooi liedje  Simply Me. 

💙💙💙

🍀.

 

Groetjes Gebruiker c 

hey 


nou je had geluk ik was pas om 19:45 klaar met het gesprekje en moest nog ff bij komen van het gesprek. Een gesprekje van 15 minuten maar ik ging van super happy naar bang naar verdrietig naar boos en weer naar verdrietig. En ja toen kwam dit naar voren. En toen las ik deze reacties + die van M en Ms op zijn topic met tranen in m’n ogen 

 

Blue, ik ben echt enorm trots op je en ik bewonder je. Er zijn geen woorden voor een fantastisch persoon als jij.

🥺 dankje voor deze mooie worden 🥺

 

We zijn er om elkaar te steunen en al zullen we elkaar hier niet meer treffen, ik draag jullie altijd bij me.

dat is iets wat we met z’n alle gemeen hebben. We dragen elkaar voor altijd bij ons. 

 

Geen idee of je dit wat vind, want muziek is een beetje persoonlijk iets. 

ik vind het een mooi liedje.
 

Ships het is bijna 9 uur. Mijn deadline van vandaag is slecht 🙄

 

Maar als ik dat liedje hoor en dan het stukje 'I knew I'd be staying..' en verder hoor, dan komt er altijd wel iemand in me op waarvoor ik wil blijven doorstrijden.

dat is wel mooi idd. 
 

Ik hoop dat jij ook aan iemand denkt en misschien wel de mensen van het forum.

voorlopig denk ik zeker aan bepaalde mensen. Maar mijn doel is om voor me zelf te vechten (en te leven). 

 

Yess, gewoon drie minuten na half 8 mijn reactie af en ook nog gelijk geplaatst 🥳👏

dan ben jij beter aan mijn deadline houden als ik 🤔

 

Oké dit dat voor iedereen is volgt bij de volgende reactie 

 

groetjes blue 

  Hi iedereen,

 

  

ja oke ik ga me er tegen aan bemoeien 😅

wat heb ik anders te doen 🤔 ik ben toch te laat vertrokken van uit die vriendin naar huis dus ik zal zo een boze Emma hebben haha.

oeps, shit happens

 

 

die serie zit zeker ergens achter een betaalplatform….

ehm ja je hebt... https://youtube.com/c/degrassi

maar of hier het "next class" er ook op staat idk. dit is de voorloper heb ik gehoord van een vriendin 🤔 de gene waarvan dit liedje ook belangrijk is. 

ik zie daar sws 400 afleveringen van Next Generation, is dat ook leuk, nou ja, ik check het wel gewoon, eerst een plaatje met een leuke jongen zoeken om een aflevering uit te zoeken :sweat_smile:

Als het niks is kunnen we de code wel bij oma aftroggelen met onze charmes…..

 

 

je kan gewoon de inloggegevens van Oma vragen. ik ben ook ingelopen op de inlog gegeven van me moeder 😏 gratis netflix 😎

jup

 

bus kan je wat op schieten? nee ships jammer zo kom ik nooit optijd 🙄 

OV werkt niet mee, dat rijmt, misschien een ideetje voor een nieuwe slogan :grinning:

 

 

wow, das balen, hopelijk kan Kindertelefoon die nog terug vinden en anders zien we wel of je nog tijd en zin genoeg hebt om iets nieuws in elkaar te futselen (is dat een bestaand woord?, nou ja, wij vinden het wel goed klinken en laten het maar staan)

ja na deze reactie. ik hoop dat ik door reactie schrijven het ov mee werkt en ik om 7 uur thuis ben. maar hoe het er voor staat is dat niet zo. ik heb overigens wel een leuke dag gehad. waardoor ik de tijd vergat.

ik gok erop dat je 7 uur niet gehaald hebt, maar gelukkig heb je sws een leuke middag gehad bij je vriendin, dus als ik ff snel alle plussen en minnen optel kom ik toch op een ruime voldoende voor vanmiddag

 

 

Btw Blue, heb je nog wat kunnen slapen of ben je steeds bezig geweest met van alles?

was bij een vriendin. 

daar kun je ook slapen, maar das niet echt gezellig als je op visite gaat liggen slapen :relaxed:

 

 

Verder alles ok?

zeker alleen kom ik te laat voor m'n pb'gesprekje. voor zo ver ik nu weet gaan we mot krijgen haha. en ik hoop dat ze over de locatie kan vertellen.

ja hopelijk hebben ze nieuws voor je, zou wel leuk zijn als je eerste voorkeur door zou kunnen gaan en anders die andere nog even afwachten

 

ooh ik heb je neefjes gekocht. ze reizen samen mee terug. en komen in m'n snoep kast 😊 voor niet zo lang 🤫

oh, die met hun gekleurde jasje of Skittels ofzo, das ook familie van ons, van mama's kant geloof ik :joy:

Met of zonder pit (noot)

 

@Gebruiker c

ook bedankt voor de Netflix tips, we gaan er naar kijken

 

 

​​

@Gebruiker c

ooh bravo NS ze hebben een nummer blijkbaar waar je naar kan appen als je je niet veilig voelt in de trein. misschien handig om te onthouden. 

Gebruiker C schreef:

klopt, wist je dat niet?  

 

 

 

nee heb het toen ik met nodig had wel eens geprobeerd te vinden. maar ik wist niet dat dat dan anoniem is 

Oh lekker als het anoniem is, dan bel je ze op en zeg je ‘spreek ik met de NS want ik voel me niet veilig in de trein’ en dan zegt die man/vrouw aan de telefoon 'dat mogen we niet zeggen, want we zijn anoniem :joy:

 

trouwens leuk feitje. Bravo is ook een busmaatschappij. 

bravo staat voor .:Brabant, Vervoert,ons.

oh Brabant…., vandaar dat het zo lang duurt voordat die bus bij ons langs komt...

OV is hier sws slecht bij ons, het kost al een uur om in de buurt van een treinstation te komen, dus wij zouden blij zijn met Bravo, alleen al vanwege die vrolijke naam

Nou ja, ik heb weer genoeg onzin gepost voor nu

 

Wat is de tussenstand en is er nog nieuws?

 

Groetjes,

M&M's en twin die net klaar zijn met de afwas

 

hey 

 

ik zie daar sws 400 afleveringen van Next Generation, is dat ook leuk, nou ja, ik check het wel gewoon, eerst een plaatje met een leuke jongen zoeken om een aflevering uit te zoeken :sweat_smile:

Als het niks is kunnen we de code wel bij oma aftroggelen met onze charmes…..

 

ga maar naar oma 😊

 

 

oh, die met hun gekleurde jasje of Skittels ofzo, das ook familie van ons, van mama's kant geloof ik :joy:

Met of zonder pit (noot)

gewoon de gele zak en me beste vriend had hem al afgepakt 🥺 maar ik heb hem terug gewonnen met stoeien 💪

 

 

Oh lekker als het anoniem is, dan bel je ze op en zeg je ‘spreek ik met de NS want ik voel me niet veilig in de trein’ en dan zegt die man/vrouw aan de telefoon 'dat mogen we niet zeggen, want we zijn anoniem :joy:

je kan anoniem whatsappen 😉

 

nou ga ik nu doen 

oké hier boven stond ooit een quote? Maar oké 

 

Hey lieve iedereen, 

@M en Ms, @N_V, @Asy, @Anoniem06, @TheMightySlayer, @Gebruiker c @Pin@Kenshin@Twin @Simply Me was dat iedereen? Suggesties 😅

dit is dan toch m’n laatste post hier, hoe lastig dit voor mij ook is. ik ga kijken als jullie morgen hebben gereageerd dat ik dan nog reageer. 
 

ik begin dan eerst met waarom ik het een volledige dag heb uitgesteld. Ik zou zondag avond afscheid nemen en maandag ochtend me account op heffen. Maar toch wilde ik vanavond nog 1x mee nemen. 
 

Ik heb zo straks een kort maar krachtig gesprek met me pb’er, Emma gehad. We hebben van beide locaties reactie terug. 1 van de 2 organisatie’s heeft me uitgenodigd voor een intake. Dus dat betekent dat ze een geschikte plek voor mij hebben. Voor zo ver ik het begrijp. En de andere waar ik het liefst naar toe wil gaan. Heeft meer info over mijn verleden nodig. Maar dat woord geregeld. dus het is nu echt begonnen. Ik ga binnenkort een intake krijgen. En hoor ik wanneer ik daar kan gaan wonen. Het kan nu plotseling heel snel gaan. 
daarom wilde ik nog 1 dagje wachten. Want weten jullie ook dat ik zeer binnenkort op een goede plek terecht komt. En dat maakt veel emoties los. 
 

kt mederators, Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie dit mogelijk maken. Dat er zo’n platform mag zijn. Waar je je zo welkom voelt. Jullie werken echt heel hard. Het valt niet op en woord niet altijd gewaardeerd. Maar ik wil jullie bedanken dat jullie het veilig houden. Ik hoop dat deze mooi sfeer nog vele mooie jaren mogen blijven.

ik heb toch nog een vraagje, haha. Willen jullie de kt vrijwilligers die achter de chat zitten ook bedanken? Zij doen ook zo veel voor mensen. Ik heb vroeger zulke mooie gesprekken met jullie gehad. Over moeilijke maar ook over leuke onderwerpen. Ik wil jullie toch bedanken dat jullie toch elke dag weer klaar staan voor al die kinderen/jongeren met een hulpvraag of gewoon behoefte om ff te kletsen. Ik vind het zo mooi alles is bij jullie mogelijk! 
 

nou lieve forum vrienden en andere die mee lezen. Ik ga jullie missen maar ik draag jullie voor altijd bij me. 
Ik heb niet zo veel te zeggen... 

ja dit nog; 


Ik vond dit een toepasselijke quote. Want ja we blijven voor altijd bij elkaar in ons hart. En meestal als je afscheid neemt is het negatief. En dit is toch ergens positief. Je begrijpt wel wat ik bedoel. 
 

groetjes blue 

Reageer