ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

dan is er toch flink iets mis met de site of ben ik gek? 

 

ik ga zo m'n verzoek voor de 3de x doen. over 2 minuutjes 

hey 

 

ik ga zo m'n verzoek voor de 3de x doen. over 2 minuutjes 

3de x niet 😂 help me @M en Ms 

 

ooh tuurlijk en dit verstuur je 

Hi Blue,

 

stuur dan eerst bijv. alleen ‘hallo’ en als die wel geplaatst wordt ga je die reactie bewerken en vraag je of ze je account verwijderen

 Op die manier post ik alles en dan gaat het wel goed

 

Dan komt je bericht wel aan en dan moet je natuurlijk nog wel afwachten of er iemand is die je account dan gaat verwijderen...

 

M&M's en Twin

Ik zie dat blue nog is heeft geprobeerd,  maar zo te zien is dat niet gelukt.  Tenminste niet bij mij.

hey 

 

ik ga zo m'n verzoek voor de 3de x doen. over 2 minuutjes 

3de x niet 😂 help me @M en Ms 

 

ooh tuurlijk en dit verstuur je 

Dat is altijd Blue wanneer je wilt dat iets lukt werkt het beetje tegen 

 

hey

 

ik help

fijn en hoe was je dat van plan 🤔

ga jij de brief voor m'n vader schrijven? die ik vanavond af moet hebben van Emma 😂😅 is maar een idee.

want ik heb; 

hoi 

en dat is het 🙈

 

ooh je ging helpen met die reactie wel tevoorschijn krijgen... 

Dat is altijd Blue wanneer je wilt dat iets lukt werkt het beetje tegen 

ik had nog wel 3x is scheepsrecht in gezet 🙄

Hi Blue,

 

stuur dan eerst bijv. alleen ‘hallo’ en als die wel geplaatst wordt ga je die reactie bewerken en vraag je of ze je account verwijderen

 Op die manier post ik alles en dan gaat het wel goed

 

Dan komt je bericht wel aan en dan moet je natuurlijk nog wel afwachten of er iemand is die je account dan gaat verwijderen...

 

M&M's en Twin

ja maar twin dit is de makkelijke manier 😅 hier had ik jammer genoeg ook al aangedacht maar ik wik dat mijn reactie gewoon woord geplaatst. want. ja anders nouja nog 1x op mijn manier en anders dan maar met 🙄 want dat is mijn hallo haha

 Hi Blue,

 

 

hey

 

ik help

fijn en hoe was je dat van plan 🤔

ik heb die tekst aangepast en nu staat er in die reactie hoe het wel werkt , tenminste dat hoop ik. Moet je maar even terugkijken naar die pos die eerst ‘ik help’ was

 

ga jij de brief voor m'n vader schrijven? die ik vanavond af moet hebben van Emma 😂😅 is maar een idee.

want ik heb; 

hoi 

en dat is het 🙈

als je zegt wat er in moet komen te staan kunnen we dat wel voor je doen of iig helpen

 

ooh je ging helpen met die reactie wel tevoorschijn krijgen... 

jup

 

Ga je het proberen en snap je wat ik geschreven heb?

 

Groetjes,

M&M's en twin voor al uw computerproblemen, als je ze nog niet hebt dan zorgen wij wel dat je ze krijgt

 

hey 

@M en Ms 

mijn hallo en mijn 🙄 en 🥺 en 🤬 kwamen niet binnen dus en heb internet allang opnieuw opgestart 

ik weet het nu ook niet meer 🤔

dus conclusie mijn account is geblokkeerd voor m'n account te laten verwijderen denk ik

groetjes blue 

hey

 

ik heb die tekst aangepast en nu staat er in die reactie hoe het wel werkt , tenminste dat hoop ik. Moet je maar even terugkijken naar die pos die eerst ‘ik help’ was

heb er al 2x op gereageerd 🙄

nou ik heb net daar hallo, 🙄, 🥺, 🤬 geprobeerd nou als dat niet lukt is je account denk ik geblokkerd of zo 😂

 

als je zegt wat er in moet komen te staan kunnen we dat wel voor je doen of iig helpen

ik moet gaan vertellen over mijn depressie, eetstoornis en ja dat ik ga verhuizen binnekort 😅 dus de waarheid. 

 

groetjes blue

ik ga zo nog een keer 🙄 proberen want hij werkt hier weer 

Het word ons duidelijk niet gegund en vooral bij jou niet, Blue. Dit is wel echt jammer.

Groetjes,
Simply Me

Het word ons duidelijk niet gegund en vooral bij jou niet, Blue. Dit is wel echt jammer.

Groetjes,
Simply Me

Daar sluit ik me bij aan .

Groetjes Gebruiker c 

 Hi Blue,

 

hey

 

ik heb die tekst aangepast en nu staat er in die reactie hoe het wel werkt , tenminste dat hoop ik. Moet je maar even terugkijken naar die pos die eerst ‘ik help’ was

heb er al 2x op gereageerd 🙄

nou ik heb net daar hallo, 🙄, 🥺, 🤬 geprobeerd nou als dat niet lukt is je account denk ik geblokkerd of zo 😂

ik kan wel proberen of ik kan vragen of de Kindertelefoon contact met jou opneemt en als dat lukt doen ze het misschien via de mail als het op een andere manier niet lukt, maar dan moet jij eerst maar zeggen of het goed is wat ik vraag en ik zal je dan eerst het voorbeeld sturen. Is dat een idee?

 

 

als je zegt wat er in moet komen te staan kunnen we dat wel voor je doen of iig helpen

ik moet gaan vertellen over mijn depressie, eetstoornis en ja dat ik ga verhuizen binnekort 😅 dus de waarheid. 

we kunnen wel een paar ideetjes geven en misschien als je een beginnetje hebt dat het dan makkelijker gaat?

Jij weet wat er verder in moet komen te staan en dat hoeft niet iedereen hier op het forum te lezen. Zal ik zo een beginnetje en wat ideetjes sturen en dan kun jij het helemaal zo opschrijven dat het bij jou past.

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

 

hey

 

ik kan wel proberen of ik kan vragen of de Kindertelefoon contact met jou opneemt en als dat lukt doen ze het misschien via de mail als het op een andere manier niet lukt, maar dan moet jij eerst maar zeggen of het goed is wat ik vraag en ik zal je dan eerst het voorbeeld sturen. Is dat een idee?

ik ga zo een topic aan maken om m'n account te verwijderen aangezien ik niet in dat topic mag komen te staan 🤔

 

 

we kunnen wel een paar ideetjes geven en misschien als je een beginnetje hebt dat het dan makkelijker gaat?

is goed. dat deed Pin vroeger altijd haha. 

 

groetjes blue

 Hi Blue,

 

 

ik kan wel proberen of ik kan vragen of de Kindertelefoon contact met jou opneemt en als dat lukt doen ze het misschien via de mail als het op een andere manier niet lukt, maar dan moet jij eerst maar zeggen of het goed is wat ik vraag en ik zal je dan eerst het voorbeeld sturen. Is dat een idee?

ik ga zo een topic aan maken om m'n account te verwijderen aangezien ik niet in dat topic mag komen te staan 🤔

das goed, dan doe ik daar nu verder nog even niks mee, als het niet lukt en je wilt hulp dan hoor ik het wel

 

 

we kunnen wel een paar ideetjes geven en misschien als je een beginnetje hebt dat het dan makkelijker gaat?

is goed. dat deed Pin vroeger altijd haha. 

ok, cool, maar je moet zelf beslissen wat je erin zet en hoe je het uiteindelijk op wilt schrijven

 

Ik ga het na deze reactie ff typen, dus kan ff duren

 

Groetjes,

M&M's en Twin:slight_smile:

-Onnodige quote verwijderd-

"We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst." 

top melding 2 sinds dat je die melding kan krijgen. ik ga lachen als ze me topic afweizen

 

 

 

 

das goed, dan doe ik daar nu verder nog even niks mee, als het niet lukt en je wilt hulp dan hoor ik het wel

"We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst." 

top melding 2 sinds dat je die melding kan krijgen. ik ga laggen als ze me topic afweizen

 

 

 

Als dat zo is, dan is dat denk wel een teken dat KT je nog hier wilt houde.

-Onnodige quote verwijderd-

hij is er nog niet dus wie weet

 Hoi Blue,

 

ik hoop dat ze nu je account kunnen verwijderen, na dat berichtje in dat topic over niet geplaatste berichten. Wel een gedoe, maar ja, dat doen ze naturlijk ook niet expres maar het is wel vervelend voor jou en dat vinden we jammer, maar ja, het is wat het is en we maken er gewoon het beste van, toch?:thumbsup:

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

ja hier kan ik wat mee dank je. ik heb nu wat ideetjes en zo. en dan ga ik een vriendin van mij die kwa karakter op Kenshin lijkt vragen om het straks te lezen. als ze klaar is met werken.  

 

groetjes blue

 

poeh poeh 

na een half uur is m'n topic nog niet geplaats 🤔

Het word ons duidelijk niet gegund en vooral bij jou niet, Blue. Dit is wel echt jammer.

Groetjes,
Simply Me

Heel jammer. Een teleurstelling dit. 

 Hi Blue,

 

poeh poeh 

na een half uur is m'n topic nog niet geplaats 🤔

je had je middag wel anders voorgesteld denk ik, maar ja, hier kun je zelf verder weinig of niks aan doen dan afwachten

 

Gingen ze het nou alleen voor je in dat 'account verwijderen’ plaatsen of ineens gewoon echt verwijderen of weet je dat niet?

 

Btw, bij ons regent het nu ook af en toe, dus wandelen is niet echt leuk,

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

 

chips

lekker ik heb naturel en parika in m'n kamer liggen welke wil je? ooh nee dat schrijf je zo, ships. ach het is het zelfde voor een dyslect 😅

 

Reageer