ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

 

hey 

 

Pin moest ook 3 x aanmelden geloof ik en toen zeiden ze later dat zijn account was verwijderd 's middags en dat was niet goed gegaan en uiteindelijk is Pin 's avonds rond 20.30 uur pas officieel uitgecheckt.

nou dan maak ik nu wel de 2de melding 🙄 al is 1 melding al erg genoeg. 

 

KT wil jullie kennelijk niet missen en ergens snap ik dat ook wel.

nee dat snap ik.

hey

 

 

Misschien vanmiddag nog ff een wandeling ofzo als het weer het toelaat.

dat was ik wel vanplan als het weer beter woord dan dit.  

 

daar heb je wel gelijk in, misschien moeten we die hint serieus nemen en een radiostilte inlassen en gewoon afwachten wat er gebeurt……

nee dat vind ik weer niet fijn 

 

groetjes blue 

 

hey

 

 

Misschien vanmiddag nog ff een wandeling ofzo als het weer het toelaat.

dat was ik wel vanplan als het weer beter woord dan dit.  

 

daar heb je wel gelijk in, misschien moeten we die hint serieus nemen en een radiostilte inlassen en gewoon afwachten wat er gebeurt……

nee dat vind ik weer niet fijn 

 

groetjes blue 

dat is vaag 

 

maar als je veder kijkt 

is ie er niet das gek

 

 Hi Blue,

 

 

Misschien vanmiddag nog ff een wandeling ofzo als het weer het toelaat.

dat was ik wel vanplan als het weer beter woord dan dit.  

bij ons valt het, afgezien van de wind wel mee, dus als je hier naartoe komt lopen….. haha, das vast meer dan 100 kilometer dus das ook geen oplossing

Als het droog is lekker ff een frisse neus halen en een beetje uitwaaien. Wij doen graag langs het strand hier achter de duinen. Iedereen (bijna) zit binnen en wie lopen er weer buiten….ja precies, M&M's en Twin

 

daar heb je wel gelijk in, misschien moeten we die hint serieus nemen en een radiostilte inlassen en gewoon afwachten wat er gebeurt……

nee dat vind ik weer niet fijn 

oh, nou dan blijven we hier toch gewoon lekker bij je en das ook wel makkelijk want als je even je benen wilt strekken ofzo dan houden wij jouw koffer wel ff in de gaten :slight_smile:

 

Ik hoop dat probleem met die verdwijnende reacties sneller is opgelost als met dat paarse vlak. Dat heeft uiteindelijk wel met tussenpozen hier een half jaar gestaan, maar ik las net dat ze er mee bezig zijn, dus dan gaan we er maar vanuit dat ze hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen en mijn reacties komen toch wel aan vanwege dat trucje.

 

Groetjes,

M&M's en Twin die ff een paar broodjes aan het smeren is en hopelijk eet ie ze niet allemaal zelf op, die apekop, das geen scheldwoord, maar zo noem ik 'm wel vaker en dan moet ie altijd lachen :grin:

Ik denk dat KT je nog niet weg wilt .😜

hey

 

Ik denk dat KT je nog niet weg wilt .😜

nee had het op nieuw geplaats en alweer niet 🤔 nou ugh irrtant ik ga energie pakken ben moe. en moet nog huiswerk maken vandaag 🥱 naja huiswerk van Emma zeg maar 

hey

 

Ik denk dat KT je nog niet weg wilt .😜

nee had het op nieuw geplaats en alweer niet 🤔 nou ugh irrtant ik ga energie pakken ben moe. en moet nog huiswerk maken vandaag 🥱 naja huiswerk van Emma zeg maar 

Ah oke, ja ik zag het ja. Wel irritant  

Succes. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey Blue,

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar als dus op die manier mijn reactie'zie', dan weet ik dat die wel geplaatst word

Soms krijg je ook een mail van Blue heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic …

En dan zie je dus geen reactie als die nog goedgekeurd moet worden

Groetjes,
Simply Me

 Hi Blue,

 

dat is vaag 

 

maar als je veder kijkt 

is ie er niet das gek

 

das ook gek, bij mij zie ik dat niet staan op die manier, dus niet jouw naam en avatar als bij jou op dat overzichtje. Kennelijk is het toch wel ergens aangekomen dan, maar raar dat je het niet ziet als je het topic opent…

Het is hier aan het spoken lijkt het wel.

 

Misschien ben je direct dan wel ineens uitgecheckt, als verrassing….

 

Nou ja, als het zo gaat dan weten we iig waardoor….nou ja, niet precies, maar ongeveer dan toch

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin die er steeds minder van begrijpen van wat er hier allemaal gebeurt als je een reactie wilt posten

Tuurlijk, al mijn reacties verdwijnen weer..

Groetjes,
Simply Me

 

 

het spookt hier

wat voor spookjes? kwam het spookje van snapchat langs? 

Tuurlijk, al mijn reacties verdwijnen weer..

Groetjes,
Simply Me

Dat irritant ja, misschien dan de reacties kopiëren  en dan hier in zette .

 

Groetjes Gebruiker c 

En ik maar denken dat mijn wifi ofzo raar doet, want ik had dat probleem net op discord ook haha😅. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Het systeem is wel echt irritant. Ik snap dat ze willen modereren maar komop… De topics en reacties met contactgegevens zie ik ook nog regelmatig dus die moderatie-tactiek is alweer achterhaald. 

-TheMightySlayer <3

oprecht he

alle reacties verdwijen.

ik zit al bewust niet op wifi maar op 5g want dat is beter. maar dat maakt echt geen ene zak meer uit volgens mij

het is mij niet gegunt als ik soortvanklaar ben om te gaan ook echt te gaan 🤔

Ja, alle reacties verdwijnen. 2x geprobeerd om een reactie te posten, werkt niet. 

Wel beetje gek eigenlijk,  dat ik het eerst op discord had en daarna gelijk hier, dat is toch echt raar haha. Maar goed. Doe je niks aan 

 

Groetjes Gebruiker c 

oprecht he

alle reacties verdwijen.

ik zit al bewust niet op wifi maar op 5g want dat is beter. maar dat maakt echt geen ene zak meer uit volgens mij

het is mij niet gegunt als ik soortvanklaar ben om te gaan ook echt te gaan 🤔

Dat merk ik. Misschien is gewoon heel dat topic soort van gefreesd 

 

Ja, geen idee. Maar ik vergeet heel vaak te kopiëren, dus dat is van mij niet zo slim.

Maar ik vind het wel gek dat alle reacties opeens verdwijnen, daarom heb ik een reactie geplaatst in het topic 'niet geplaatst’, misschien dat we dan wat opheldering krijgen.

Groetjes,
Simply Me

Maar zoals je ziet , de hoeveelheid reacties worden ook niet bijgewerkt 

Ja, als je zelfs je eigen afscheidsbericht niet kan posten… Moderatie-tactiek die niet werkt. Top gedaan! :)

Ja, geen idee. Maar ik vergeet heel vaak te kopiëren, dus dat is van mij niet zo slim.

Maar ik vind het wel gek dat alle reacties opeens verdwijnen, daarom heb ik een reactie geplaatst in het topic 'niet geplaatst’, misschien dat we dan wat opheldering krijgen.

Groetjes,
Simply Me

Ah oke,

Misschien is er gewoon een klein acrefietje met het systeem 😅. 

Ik hoop het.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ja, als je zelfs je eigen afscheidsbericht niet kan posten… Moderatie-tactiek die niet werkt. Top gedaan! :)

Haha 😂. Wel slim ja

nou kijk hier eens 

hier heb ik een reactie geplaatst!? 

en hier niet

 

nou kijk hier eens 

hier heb ik een reactie geplaatst!? 

en hier niet

Beetje raar ja

Reageer