ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Blue,

 

Een afscheidsquote voor jou, van Lao Tse (een Chinese filosoof):

” Wat een rups het einde noemt, noemt de rest van de wereld een vlinder”

het allerbeste!

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Blue , 

Bedankt voor je lieve complimenten! 

Wij zullen zeker de KT-vrijwilligers die in de bel-/chatkamer zitten een bedankje meegeven.

Jij ook bedankt voor je mooie bijdrage op het Forum! 

 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

 

 

 

heyy

 

Wat ben je toch een lieverd, leuk dat je me nog hebt genoemd! 

tuurlijk waarom niet? Ik woord altijd happy van jou berichten haha. Maar oprecht ik had gister ff een steuntje nodig en wat kreeg ik binnen; N_V heeft gereageerd…… en ik ging het lezen en werd gewoon happy door jou positiviteit wat ik voel als ik je reactie lees. 
 

Ik heb op dit forum zo’n aardige iemand (jou… :p) mogen leren kennen

ooh wie? Die wil ik ook wel leren kennen voor dat ik ga, ooh wacht wat? Ik? Ooh die ken ik al 🤔😂

 

Mij heb je ook veel positiviteit gebracht, ik werd blij elke keer wanneer ik jouw naam weer voorbij zag vliegen.

ooh dus dan hadden we dat bij elkaar 😊 grappig

 

Ik vind het zelf heel jammer dat je vertrekt, maar als dat voor jou de juiste keuze is hou ik je niet tegen.

ik vind het ook jammer maar als ik zelf niet weg ga gooit kt me er toch binnenkort uit. Dus ja, dan maar ik zelf. 
 

@M en Ms nu ben jij aan de buurt. Ik ben hem samen met Kenshin aan het plaatsen 😉 ik zit in de natuur. Al ehh 2 uur haha. 
 

Eerst dit; Lieve MenMs en twin 

ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen aan jullie. jullie zijn gewoon 2 fantastisch mensen. jullie zijn nog steeds regelmatig het gespreks onderwerp van mij en me beste vriend. jullie hebben mij echt 1 heel belangrijk ding geleerd. wat voor jullie heel normaal kan zijn maar voor mij niet. jullie hebben mij geleerd dat er altijd wel iets positiefs te vinden is, soms is het moeilijk om dat te zien. maar zodra ik denk dat dat er niet is zie ik 1 van jullie grappen of zo voor me en dan weet ik dat er wel iets positiefs te vinden is. 
ik heb nog wat voor voor jullie. Naja 2 dingen. Welke willen jullie eerst? Ooh de kleurplaat die jullie ooit voor mij hebben gemaakt. Is goed. Hier komt ie. 

 

 

is ie mooi geworden? Ooh is die niet meer zo als het origineel? Nee dat klopt maar is dat erg? Want ik heb jullie handschrift na gemaakt. kijk maar 

 

 

kijk ik heb hem iets mooier gemaakt haha. De nieuwe hangt op m’n coolkast/vriezer waar jullie toen die ijsjes in hebben gedaan toen ik niet thuis was weet je nog?
deze is stiekem een beetje voor iedereen die er op staat haha. Want jullie hangen met z’n alle in m’n kamer want jullie betekenen veel voor me. 
 

ooh Twin jullie krijgen jullie afscheids cadeautje als jullie hier op hebben gereageerd want ja ik moet naar huis, haha. Doei doei

 

groetjes blue 

 

Volgens ons is Blue (bijna) klaar om zich te melden bij de checkout balie. Dat moet je ook op je eigen tempo, toch?

ja ik heb al m'n spullen gepakt en probeerde uit te checken alleen denk ik niet dat de balie het goed vond want de bel deed het niet. hij is niet geplaatst. hij moet waarschijnlijk goed gekeurd worden.

 

groetjes blue

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 
 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

hey

 

natuurlijk ging mijn laatste reactie waar ik kt bedank verloren. of moet hij 2x gecontroleerd worden 😅

dus nu ff opnieuw. ik kan daar niet tegen. daarna ga ik slapen.

dinsdag kan ik de hele dag slapen dus dan haal ik het wel in 😉

 

wij hebben een geweldige  avond en nacht gehad, eerst met Luca en toen nog eens met jou en iedereen die hier langs is geweest.

fijn dat het een fijne avond was. oke rare zin maar goed 

 

Vanmorgen zaten we er nog een beetje mee dat we er misschien niet bij konden zijn en dat je dan een niet zo leuk afscheid zou hebben (niet omdat wij zo gezellig zijn, maar gewoon jeweetwel), maar we waren blij dat er vanaf het begin toch steeds forummers langs zijn gekomen en de één bleef wat langer als de andere, maar dat gaf ons al een goed gevoel toen we ons hier bij aan mochten sluiten en wij vonden het heel leuk om jou op deze manier nog een beetje beter te leren kennen.

nou gelukkig is het goed gekomen 😉 en het was zeker gezellig. het was een 1na laatse pagina van dit hoofdstuk morgen schrijf ik de laatste 🙃

 

 

Btw we hebben een 4 minuten versie gevonden en zijn die nu aan het luisteren. Mooi liedje en goede smaak heb jij :relaxed:

ja das intersant 🤔 overprikkelde blue heeft een andere smaak muziek die ik voor me zelf hou haha. maar als ik rustig ben een m'n omgeving is rust dan luister ik zulke muziek. 

 

 

ik heb nieuw voor je:

fijn, alleen jammer dat ie niet op Spotify staat. naja via kort zoeken niet. maar ik ga later veder kijken. 

 

 

snap ik, maar sws bedankt voor alles wat je met ons gedeeld hebt. Jij hebt echt een plekje in ons hart en we vinden je heel speciaal.

jullie hebben een speciale plekje

 

 

is goed, rond de middag was je online geloof ik, toch, ik lees het wel even terug want ik zag dat je dat aan Simply Me had gepost  ergens

nou ik kom tussen 10:30-13:30 dit topic na lezen. en de gemiste reacties beandworden en rond 19:30 als ik een gesprekje met Emma heb gehad ga ik hier me afscheids bericht plaatsen. want als het goed is hebben we dan van 1 organisatie reactie of ze plek hebben. 

 

 

dat is een hele rit, maar het wordt vast gezellig met haar, dus geniet van elke minuut

zeker en het fijnste is. zij heeft eetproblemen gehad en weet dus hoe ze me kan stimuleren zonder me te dwingen zeg maar. 

 

kt dit is het laatst bericht van ons afscheid "feestje". ik wil jullie bedanken dat dat mag. want zo kan ik het beter en mooier afsluiten. dus bedankt daarvoor 

 

groetjes blue

Heey,

Jahoor, ik heb wel prima geslapen.
Alleen beetje kort.
Maar ik zit best fris en fruitig op werk😀
Inderdaad heel erg bedankt Kindertelefoon!!

Groetjes,
Simply Me

 

Hey 

zou ik dan maar beginnen 🤔 als mijn reactie als eerst klaar is 🤣

 


Dit is m’n afscheids cadeautje. Je kan er waarschijnlijk niets mee. Oké wacht, omdat @Twin van printen houd is hier een niet bewegende 

 
ik vind het maar raar dat het zover is om het afscheid te nemen 

 

groetjes blue 

 Hi Blue,

 

we weten dat je morgen een 'spannende dag’ hebt en dus willen we je alle succes wensen.

We denken aan je en we weten dat je het kunt.

 

Het is wat het is.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.

Alles komt, alles komt, alles komt goed, zoals Jaap Reesema zingt:

 

Jaap Reesema - Alles Komt Goed

 

Een klein stukje uit de tekst:

‘Als de wereld stopt met draaien
En je hart alleen maar bloedt
Leg je hoofd maar op mijn schouder
Alles komt, alles komt, alles komt goed’

 

Groetjes en een knuffel van

Twin en M&M's en we weten haast zeker dat @Pin en @Kenshin ook in gedachten bij je zijn :relaxed: en vast ook nog anderen

Hey lieve iedereen, 

@M en Ms, @N_V, @Asy, @Anoniem06, @TheMightySlayer, @Gebruiker c @Pin@Kenshin@Twin @Simply Me was dat iedereen? Suggesties 😅

dit is dan toch m’n laatste post hier, hoe lastig dit voor mij ook is. ik ga kijken als jullie morgen hebben gereageerd dat ik dan nog reageer. 
 

ik begin dan eerst met waarom ik het een volledige dag heb uitgesteld. Ik zou zondag avond afscheid nemen en maandag ochtend me account op heffen. Maar toch wilde ik vanavond nog 1x mee nemen. 
 

Ik heb zo straks een kort maar krachtig gesprek met me pb’er, Emma gehad. We hebben van beide locaties reactie terug. 1 van de 2 organisatie’s heeft me uitgenodigd voor een intake. Dus dat betekent dat ze een geschikte plek voor mij hebben. Voor zo ver ik het begrijp. En de andere waar ik het liefst naar toe wil gaan. Heeft meer info over mijn verleden nodig. Maar dat woord geregeld. dus het is nu echt begonnen. Ik ga binnenkort een intake krijgen. En hoor ik wanneer ik daar kan gaan wonen. Het kan nu plotseling heel snel gaan. 
daarom wilde ik nog 1 dagje wachten. Want weten jullie ook dat ik zeer binnenkort op een goede plek terecht komt. En dat maakt veel emoties los. 
 

kt mederators, Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie dit mogelijk maken. Dat er zo’n platform mag zijn. Waar je je zo welkom voelt. Jullie werken echt heel hard. Het valt niet op en woord niet altijd gewaardeerd. Maar ik wil jullie bedanken dat jullie het veilig houden. Ik hoop dat deze mooi sfeer nog vele mooie jaren mogen blijven.

ik heb toch nog een vraagje, haha. Willen jullie de kt vrijwilligers die achter de chat zitten ook bedanken? Zij doen ook zo veel voor mensen. Ik heb vroeger zulke mooie gesprekken met jullie gehad. Over moeilijke maar ook over leuke onderwerpen. Ik wil jullie toch bedanken dat jullie toch elke dag weer klaar staan voor al die kinderen/jongeren met een hulpvraag of gewoon behoefte om ff te kletsen. Ik vind het zo mooi alles is bij jullie mogelijk! 
 

nou lieve forum vrienden en andere die mee lezen. Ik ga jullie missen maar ik draag jullie voor altijd bij me. 
Ik heb niet zo veel te zeggen... 

ja dit nog; 


Ik vond dit een toepasselijke quote. Want ja we blijven voor altijd bij elkaar in ons hart. En meestal als je afscheid neemt is het negatief. En dit is toch ergens positief. Je begrijpt wel wat ik bedoel. 
 

groetjes blue 

😉😥

Dit ging even fout..

Ik had net een reactie geplaatst, toen ik zag dat jij iets had geplaatst Blue. En vervolgens wilde ik mijn reactie aanpassen, maar ik kreeg die emoticons niet weg.

Maar eigenlijk weet ik nu verder ook even niets te zeggen.

Fijn dat je al wat gehoord hebt van die organisaties! Ik hoop het echt heel erg voor je!
Je klinkt zelf ook wat meer hoopvol en positief op dit moment dus dat is ook heel fijn!

Groetjes,
Simply Me

Hi Blue,

 

even heel kort voor nu een eerste korte reactie:

 

We moeten alles nog even op ons in laten werken, je hebt alles heel mooi opgeschreven in jouw reactie hierboven en ons voor de zoveelste keer verrast met een hele mooie tekening. Dankjewel daarvoor.

 

We zijn iig blij dat je nu wat positieve info hebt terug gekregen van 2 locaties en dat is goed nieuws en hopelijk komt er dan snel een vervolg aan.

 

Het was mooi, het was goed en nu is het tijd voor jou om op een andere plek verder te gaan.

 

Misschien dat we later nog iets luchtigs posten…..dat denk ik eigenlijk wel hoor, want het is tenslotte een afscheidsfeestje…..ook vanwege het nieuws over die locaties 

 

Groetjes,

M&M's en Twin  en de rest

Ik zou nou willen dat ik hier een poppetje kon zetten die terug zwaaide…..:relaxed::relaxed:

 

 

EDIT 22.05:

neem lekker ff wat tijd voor jezelf en we lezen morgen wel of je nog behoefte hebt om ergens op te reageren. Het ga je goed, lieve Blue

 

Hey @Blue 

De afgelopen tijd dat we elkaar kennen hier, heb ik nog meer bewondering gehad voor jou dan ik al had. Je bent een lief , dapper , slim,warm  en een betrouwbare vriend. 

Ik heb al eerder verteld dat jij en nog wat andere mensen hier heel veel voor me betekenen.  Ik heb veel van jou , Pin , Kenshin , M en Ms en nog een aantal andere hier , heel veel geleerd. Ik heb geleerd om mezelf minder in de weg te zitten en minder hard te werken in de vorm dat ik mezelf uitput. En ook dat ik minder mezelf de schuld moet geven over dingen die niet mijn schuld zijn. En ik denk nog het allerbelangrijkste mezelf wat meer opener te stellen. Bedankt daarvoor allemaal! Trouwens ik heb dit nog niet verteld, maar nu je gaat wil ik wel dat je het weet , ik heb de afgelopen dagen contact gehad met mensen voor hulp. Ik zat nog heel erg te twijfelen,  maar heb dankzij jou en andere de knoop toch doorgehakt. 

Ik heb iemand gevonden die na mijn examen mij gaat helpen.  Ook met mijn pest verleden en nog wat andere dingen waardoor ik nu depressief en suïcidaal ben. Bedankt daarvoor!  Bedankt dat je mij hebt laten zien dat het leven wel nog nut heeft. Ik heb ongeveer 1 mand geleden nog een poging gedaan en toen dacht ik aan alles hier en ook naar jou Blue, ik ben soort van blij dat het niet gelukt is en dat ik het zelf soort van heb geannuleerd. 

Je bent een geweldig persoon,  hoe jammer ik het vind dat je gaat is het toch iets moois,begint met een nieuw hoofdstuk in je leven. En ik weet dat het een leuk maar vooral een belangrijk hoofdstuk in je leven gaat worden.

Hoe jammer ik het ook vind we geen contact mogen hebben buiten het forum (en na vandaag helemaal niet meer). Ik had je graag ontmoet, net als wat andere van mijn forum vrienden. . Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, maar dat kan helaas niet. So Be It. 

Ik weet niet of KT echt alles van je verwijderd als in contact gegevens,  anders zou het wel is leuk zijn zoals ik al eerder vertelde ergens,  dat ze je over een paar jaar een mailtje sturen voor een soort reünie voor oude forummers.  

Maar denk dat ze wel alles delete.

Ach ja, aan alle mooie dingen komen ook helaas aan een eind. Ook dit helaas. Je weet dat je veel voor me betekent,  alleen ik denk dat je nog niet half weet hoeveel je eigenlijk betekent voor me want jij bent een van de redenen dat ik nu nog hier ben dus Bedankt nogmaals hiervoor. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit: bedankt voor de super mooie tekening Blue!  Ik ben er erg blij mee en ik ga hem zeker uitprinten en hem in een lijstje hangen en hem naar mijn digitale fotolijst zetten!

Bedankt lieve Blue, 

neem je tijd die je nodig hebt.

 

Wow, @Gebruiker c , Wat ontzettend dapper dat je hulp hebt gevraagd en gaat krijgen. Het is iets wat ik jou en iedereen heel erg gun en ik hoop dat het je stappen verder mag brengen. Bedankt voor het delen van dit!

Groetjes,
Simply Me

“Ik ben maar water,” zei de regendruppels.
“Je schittert,” zei de zon.

Doei Blue!!

Groetjes,
Simply Me

Een mooie quote Simply Me! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Wow, @Gebruiker c , Wat ontzettend dapper dat je hulp hebt gevraagd en gaat krijgen. Het is iets wat ik jou en iedereen heel erg gun en ik hoop dat het je stappen verder mag brengen. Bedankt voor het delen van dit!

Groetjes,
Simply Me

Dankjewel! @Simply Me 

Ik hoop het ook , ik ben ook blij dat ik dit heb gedeeld.  Ik weet dat jij nu ook bezig bent met hulp, ik hoop ook voor jou dat het snel beter gaat en verdere stappen worden gezet!

Bedankt voor je lieve berichtje. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Truste simpel my 

was gezellig 😊

 

 

hey

 

 

Misschien vanmiddag nog ff een wandeling ofzo als het weer het toelaat.

dat was ik wel vanplan als het weer beter woord dan dit.  

 

daar heb je wel gelijk in, misschien moeten we die hint serieus nemen en een radiostilte inlassen en gewoon afwachten wat er gebeurt……

nee dat vind ik weer niet fijn 

 

groetjes blue 

Hey,

 

Zoals Simply Me al zei, je verdient dit!

We zullen inderdaad niet weten of je je plekje krijgt daar, maar dat maakt niet uit, ik weet zeker dat je goed terecht komt Blue, dat weet ik zeker. Als er een deur sluit gaat er ergens anders weer een open. 

 

Groetjes Gebruiker c 

anders moet ik het verhaal onder mijn text ff aanpassen want jij word als je niet weg gaat toch niet vergeten wat jij helpt echt iedereen

 

Tuurlijk, al mijn reacties verdwijnen weer..

Groetjes,
Simply Me

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

nou ik had dit idee dus al een tijdje in m’n hoofd en het moest op 1 of andere hier kunnen plaatsen. Als ik het via een rare manier in m’n galerij plaats kan ik het hier naar toe plaatsen. Maar als ik een echt gift bestand doe niet. Maar als ik een programma doe die ik niet ken kan het wel 

 

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

zeker als je weet voor wie je het doet hè, maar hey kijk is even naar jullie afscheid cadeautje 😉 daar heb ik het begin van. 
 

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

dat is fijn. Soms is het ook fijn om over iets anders te praten dan jullie zelf dan kan de sfeer ook al 10x makkelijker maken. ik ben allang blij dat ik vandaag niemand bij m’n voeten eind heb liggen 😂 m’n beste vriend was er bij bij Pins afscheid


 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

ooh nee hoor, er zitten 3 monster blikjes in mij en normaal gesproken drink ik water dus ik verga van de energie 🤣

 

Dat is toch ook gezellig Blue, lekker knus bij je voeten eind haha

 

Als of het een hond is 🤔 want als hij iets doet wat niet mag zeg ik. Nee …. niet doen! Pas er op! 
dus naja kijk maar wat je gezellig vind. En dan probeert hij ook af en toe een stink poot in m’n gezicht te douwen 😂 nou nee liever niet als hij van 7 tot 6 heeft gewerkt 😅

Ja, als je zelfs je eigen afscheidsbericht niet kan posten… Moderatie-tactiek die niet werkt. Top gedaan! :)

Reageer