Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?



Toon eerste bericht

418 reacties

 

hey

 

het is een vreemde dag vandaag…..

het was gister zeker een vreemde dag. maar vandaag is het helemaal gek. omdat ik mijn eind reactie ga uit typen. en dat is vreemd. 

 

een dag zonder @Pin op het forum, dat is wennen en strakjes gaat @Blue  ook van het forum, maar het is ook goed.

het zal zeker vreemd zijn dan zie je in jou topic gesprek met anonymous en M en Ms terwijl het meerdere anonymouses zijn. 

 

 

In het verleden hebben we ook al afscheid moeten nemen van @Kenshin. Dat is ondertussen al bijna 9 maanden geleden…… wat gaat de tijd tot snel.

moet je na gaan. dan kijkt @Gebruiker c over 9 maanden weer op kt. en dat is het weer totaal anders. want ik een pin zijn allang weg. en jij ook? wegens ontruiming. ik vind dat een goeie. het is gewoon ontruiming 😂

 

 

Kenshin raakt de harten van mensen nu op een andere plek, buiten het forum.

daar gaan we met z'n alle van uit. en we gaan er ook van uit dat het ook zeker goed gaat komen met onze lieve pin en met mij? oke das gek om te schrijven. en als jij weg gehaald woord ook ofcorse

 

 

Graag hadden we natuurlijk nog langer met je van gedachten willen wisselen, maar het is niet anders. In de echte wereld, buiten het forum, hadden we vast ook nog over andere dingen van gedachten gewisseld, maar we begrijpen jouw keuze om hier op het forum niet over alles te praten.

dat snap ik zeker. na dat ik mijn keuze heb gemaakt om de topics te laten verwijderen zit ik ook meer te denken hoe ik het verwoord zeg maar. 

 

Ik ga zeker nog jouw laatste post (die hierboven ergens staat) beantwoorden, maar gezien de tijd ga ik eerst de reacties van Blue beantwoorden, omdat hij vanavond afscheid gaat nemen van het forum :wink:

ik dacht zelfs al had ik al een x gereageerd dat dit de afronding is haha. 

 

 

snap ik, hopelijk gaat 't in één keer goed

nou raad eens 😂 had hem in m'n klembord staan maar heb hem nergens anders opgeslagen 🙄

 

 

lief dat je dat zegt en volgens ons heb jij dat ook wel in je om mensen aan te voelen, op hun gemak te stellen enzo, maar we doen ons best, met een beetje geven en nemen kun je een heel eind komen in het leven

ja dat is ook zeker zo. volgens zeggen ben ik een lied zacht persoon die altijd te vertrouwen is. en ik pas me op de ander aan. mijn beste vriend is een adhder en de ene keer vind hij het fijn om samen te adhdere en dan doen we dat. en anders ben ik heel rustig en woord hij ook rustig en dat vind hij dan ook heel fijn. 

 

 

 

het is wat het is

ik hou van deze zin! zo bekijk ik het ook altijd. als je er geen invloed op hebt moet je het naar "accepteren" hoe lastig dat ook is. 

 

 

Hij heeft er niet voor gekozen om zelf en anderen hier in terecht te komen.

ik vergelijk het zelf een beetje met mijn eetproblemen. je kan heel leuk zeggen je had aan het begin het beter zo en zo aan kunnen pakken en dan was er niks aan de hand geweest. dat zullen mensen ook bij luca denken en dat is onterecht. als hij het anders had aangepakt was er iets anders op z'n pad gekomen wat niet goed was. dus ja je kan leuk praten over het verleden. maar ik vind dat je moet kijken naar het heden en naar hoe hard hij strijd er voor. 

 

 

Ik zou er graag meer info over geven, maar Kindertelefoon heeft een aantal van mijn linkjes verwijderd en ik heb om opheldering gevraagd, maar nog niet gekregen van ze

 

ik heb ze allemaal gelezen. het is iets wat ik mensen in iedergeval af kan gaan raden. als ze aan mij weer gaan vragen of deze drugs verstandig is 🙄 ja oke ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik heb veel verantwoordelijkheid haha. 

 

precies en daarom blijven we Luca steunen als ie af en toe toch een soort terugvalletje heeft.

weet je wat Loes doet als ik een terug valletje heb gehad in mijn eetproblemen. samen met mij het te vieren door bvb een milkshake bij de mc te halen. dus samen als ie er weer boven op is het vieren dat het weer gelukt is. snap je? 

 

Gelukkig is ons contact nu weer zo goed dat we daar over kunnen praten in een goede sfeer. We zien de ‘oude’ Luca steeds meer terugkomen en daar worden we blij van, maar het kost nog tijd, maar das niet erg

dat volgens mij ook niet meer dan normaal denk ik? na je hebt het gister gezellig gehad met luca en dat is mooi. 

 

 

Voordeel van twin en mij is dat wij het niet erg vinden als onze zus bijvoorbeeld onze nagels wilt doen of andere dingen zoals gezichtsverzorging ofzo.

ooh jullie vinden verwennerij van je zus fijn. ik snap het. mijn zus is al een tijd opzoek naar iemand haha. ze had zo gehoopt dat ze dat altijd bij mij had kunnen doen. maar is haar nog nooit gelukt. 

 

 

Alleen met corona ff niet natuurlijk

is dus normaal gesproken altijd een verassing wie er aan tafel zit. das wel leuk!

 

 

 

Alleen al eens vragen aan iemand hoe het gaat en wat tijd aan hem of haar besteden kan al een wereld van verschil maken mar dat we zelf ook wel, want jij doet dat ook wel in jouw omgeving, ook al ben je je daar misschien niet altijd bewust van, omdat het voor jou vanzelfsprekend is om dat te doen

dit doe ik zeker. in heb bepaalde mensen als zij me na 2 dagen niet appen dat ik hun zwz app om te vragen hoe het gaat. het is voor mij van zelf sprekend omdat ik het vroeger gemist heb. dus dan ga je het zelf naar andere doen. 

 

 

 

vroeger haalden we soms ons speelgoed uit elkaar om te kijken hoe een motortje werkt in een speelgoedautootje, met als gevolg dat het daarna helemaal niet meer werkte :joy: ,

dat deed ik vroeger ook haha. maar ik maakte van elke stap een foto 🤔 met me moeders telefoon. want zij snapte haar telefoon toch niet en ik wel 😂

nouja ik haalde het oude speelgoed van m'n broer uit elkaar. mijn speelgoed haalde ik niet voorzichtig uit elkaar 🤔

 

 

Haal jij ook wel eens dingen uit elkaar of ben je meer van het maken van dingen, dus met niks beginnen en dan heb je ineens een hele mooie tekening ofzo?

nou ik moet gewoon inspiratie hebben. ik heb bvb jullie uit elkaar gehaald en ledemaat voor ledemaat terug gezet hoe ik het wouw haha. 

maar soms begin ik ook uit het niets. maar dat is wel moeilijker. dat woord mijn volgende gift traject. naja ook niet echt. 

 

 

ja af en toe maken wij gedachtenkronkels die voor anderen niet te begrijpen zijn….

zo gaat mijn hoofd altijd haha. of ik ben in eens afgeleid dan ben ik in gesprek en zeg ik in eens hey en vogel en ga weer veder waar ik was. en zij zitten dan toch echt vast bij die vogel 🤔

 

 

maar of dat gelukt is, idk :unamused::grinning:

ik ken de reclame. oke ik ken een reclame en ik kijk nooit tv, vaag. maar goed ik snap jullie gedachten gang. 

 

 

De saus zat gelukkig alleen maar in zijn haar maar dat zag er wel een beetje raar uit

ik als beeld denker zie een shaduw die vaag gekleurd is in mijn woonkamer inslaap vallen boven op het broodje en splash overal de saus en het vet 😂

zielige twin

 

nou een totaal andere reactie is het geworden maar hier is het. 

 groetjes blue 

Oh sh*t. 

Ik had ook de hele pagina over Newt nog niet gezien..

 

Ik snap dat dat best wel hectisch en emotioneel moet zijn geweest. Zo voelt het ook zo als je het beschrijft.

 

Ik blijf wel reageren. Maar veel nuttigs wordt het wss niet.

 

Veel plezier op het strand :)

Hi iedereen,

 

na een dagje even wat aandacht gegeven te hebben aan andere topic ga ik hier weer verder met de update. Ook zal ik hier en daar reageren op wat er ondertussen weer gepost is.

 

@Kenshin  en @Gebruiker c  en iedereen eigenlijk,

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

Dat blijf je houden natuurlijk.

We snappen ook wel wat je met die 'mixed signals’ bedoelt. Voor Jur en Luca waren de dingen natuurlijk anders en misschien hebben we daar wel te weinig rekening mee gehouden en ze te weinig aandacht daardoor gegeven.

Het was ook wel zo dat er al een tijdje ook wat andere dingen speelden tussen Luca en ons.

Luca was in het begin nog helemaal maagd en nog niet uit de kast en door ons zou ik zeggen is dat allemaal in gang gezet en op een gegeven moment was hij ook nieuwsgierig naar andere jongens. Op school en in zijn buurt leerde hij ook jongens kennen en op zich ging hij daar niet echt dingen mee doen, omdat hij met ons had, maar soms gebeurde er dan toch wat dingetjes, waar hij dan achteraf wel over vertelde.

Wij kregen wel de indruk dat ie ons dan alles vertelde en omdat wij nog stapelverliefd op hem waren vergaven wij hem dat dan ook wel. Soms was zo'n jongen waar Luca dan wat mee gedaan had ook wel bij hem als wij er ook waren en dan hadden we soms met zijn allen seks. Misschien was dat ook niet slim, maar ja, zo ging dat wel soms. Omgekeerd gaf hij mij de kans om met Jur te kijken wat we voor elkaar voelden en of dat meer was dan alleen seksuele aantrekking. Daarom deden we ook niet zo moeilijk als hij ook wel eens wat deed. We hebben een voorgeschiedenis van misbruik door iets oudere jongens die ons van alles met hen en elkaar lieten doen. we weten dus niet hoe je 'normaal’ je seksualiteit ontdekt. Daarom zal ons verhaal voor velen echt raar over komen, denk ik.

Op sommige momenten denk ik dat wij er meer moeite mee hadden dan Luca met die vrijheid. Soms had Luca verhalen over feesten waar ie was geweest en dan dachten wij 'wij zouden dat allemaal niet zo doen’

Luca is natuurlijk ook meer dan een jaar ouder dan ons en hij ging echt stappen als hij niet bij ons was en ook alcohol drinken. We snappen wel dat hij het ook leuk wilde hebben als hij alleen was.

Met Jur was het anders, omdat we hem nog niet zo lang kenden en Jur was ook nog niet echt uit de kast en maagd toen ik hem leerde kennen. Jur was vooral nieuwsgierig naar hoe seks met jongens was. Hij had altijd zin als ik tijd voor hem had. Hij zei ook dat ie door de week weinig of niet aftrok als hij wist dat wij elkaar weer zouden zien. Hij was dan echt super geil. Jur is echt een mooie jongen en hij zag er ook nog zo ‘onschuldig’ uit (ik bedoel als een jongen waar j voor het eerst seksualiteit mee zou willen ontdekken als je zelf ook puber bent zoals ik, alleen was ik geen normale puber, ik verlangde daar wel heel erg naar) en voor hem waren de meeste dingen nog nieuw en spannend.

Met Luca hadden we al zo vaak seks gehad dat er niet echt nieuwe dingen meer gebeurden. Luca wilde ook meer tijd hebben om te seksen, zeg een uur of meer per keer, dus meer voorspel en dan neuken, terwijl Jur het ook heel lekker vond om verspreid over de dag 3 of 4 keer seks te hebben en dan bijvoorbeeld alleen elkaar te pijpen en dan bijvoorbeeld een paar uur later te neuken.

Ik bedoel dat kwam mij dan soms ook wel beter uit en ik vond het ook wel spannender met Jur dan met Luca op een gegeven moment.

 

Het grootste probleem met Jur was de afstand, waardoor we elkaar veel minder vaak zagen dan we wilden. Als we elkaar dan zagen moesten we de schade inhalen leek het en dat maakte dat het spannend en leuk was en ook wel bleef, iig voor wat de seks betrof.

Echt elkaar leren kennen was een ander verhaal. Ik wilde er achter komen of we echt bij elkaar pasten en er toekomst was. Jur was daar helemaal nog niet mee bezig denk ik en vooral nieuwsgierig naar allerlei seks dingen.Jur stond altijd open om nieuwe dingen te proberen. Dat was ook wat ik zo leuk aan hem vond, maar ik wilde meer dan alleen seks met hem.

Doordat ik weinig tijd had vanwege Newt, kwam het soort van wel goed uit dat Jur tevreden was met wat vaker een kortere vrijpartij ipv een langere. Ik denk dat hij meer geil was dan uit was op een langdurige relatie

Dus ja, er liep van alles door elkaar. 

Luca begon meer zijn eigen plan te trekken en vertelde er minder over, maar dat kan ook onze fout zijn geweest omdat we te weinig tijd aan hem besteedden.

 

Jur wilde vooral veel seks en dat vond ik wel fijn, maar ik wilde meer een relatie met alles er op en er aan. Jur was nog jong, nou ja, we waren wel ongeveer even oud, maar Jur had (gelukkig ) nog niet veel mee gemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat we nogal op een verschillende golflengte zaten.

Door seks met Jur te hebben kon ik even aan iets anders denken dan aan Newt. het voelde lichamelijk ook heel fijn, maar ja, het was uiteindelijk niet wat ik wilde of nou ja, wat ik in mijn dromen had gehoopt dat er zou gebeuren.

 

Dus met Luca liep het anders dan we gewend waren, maar volgens mij hadden we een heleboel dingen ook gewoon niet in de gaten. Met Jur was het fantastisch in bed, maar daarbuiten was er weinig diepgang.

 

Toen kreeg ik ook nog eens gevoelens voor Newt en toen was de chaos wel ongeveer compleet.

Het was niet omdat we Newt vaak aftrokken dat ik daarom gelijk verliefd op hem was geworden. In het begin had ik ook niet het gevoel dat het seks als in een relatie was met Newt. we waren blij dat we hem als vrienden konden helpen en we vonden het mooi dat hij zijn vertrouwen aan ons gaf. Ik bedoel hij lag daar dan bloot terwijl wij hem aftrokken en zagen klaarkomen.. Dat is als je er over nadenkt ook best wel raar, zeker omdat we hem meestal in het ziekenhuis aftrokken. Dat was altijd spannend voor als er iemand binnen zou komen. Een enkele keer waren we al bijna betrapt of misschien had de verpleging wel al in de gaten dat er meer speelde, maar lieten ze ons onze gang gaan, omdat ze snapten dat het voor Newt wel fijn zou zijn. Maar dat weten we niet zeker.

Wat op dat moment het lastigste was, dat als Newt was klaar gekomen we natuurlijk zijn sperma op moesten ruimen. Nou vonden wij dat niet raar, want dat weet je zelf als jongen hoe dat ook bij jezelf is. We hadden ook wel geprobeerd om Newt af te trekken met en onderbroek of iets anders over zijn piemel, maar dat voelde voor hem niet lekker en het irriteerde ook een beetje, zodat hij een keer een beetje een rode plek op zijn piemel kreeg.

We konden eigenlijk niet anders dan hem dus gewoon aftrekken zoals we ook bij ons zelf deden, met blote hand, zeg maar.

Op een gegeven moment, toen twin even weg was om iets te gaan halen vroeg Newt hoe pijpen voelt. Van hem uit was het misschien meer een vraag uit interesse, maar ik vatte het op als wat hij een keertje mee wilde maken. Toen had ik 'm gepijpt nadat ik hem geholpen had bij het plassen in de badkamer van zijn ziekenhuiskamer. Dat was toen hij al een klein beetje mobiel was en af en toen in een rolstoel kon zitten.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen, maar op dat moment voelde het voor ons allebei goed. Newt was er echt door bevrijd of hoe zeg je dat. ik bedoel hij was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt. Ik weet niet of hij vanaf toen ook gevoelens voor mij kreeg. Ik bedoel een ander soort gevoelens, dan innige vriendschap.

 

Ik had het tegen twin verteld of eigenlijk begon Newt er zelf over nadat twin weer terug was gekomen. Het was, achteraf, voor zover ik me het kan herinneren, een hele rare discussie of gesprek, want twin zei dat hij dat ook wel over zou hebben voor Newt. Tegen mij zei twin dat  we het beter om en om zouden kunnen doen, zodat Newt dan niet echt het idee krijgt van een relatie of afhankelijkheid naar één van ons.

Echt raar. Ik denk dat het kwam, omdat we toen we misbruikt werden, allerlei random jongens moesten pijpen, jongens die we haatten en dat hadden we ook gedaan, dus was het bijna logisch dat we het voor een goede vriend als Newt sws zouden doen.

Wij vielen terug in ons oude patroon, toen we dagelijks seks hadden met meerdere jongens. een soort automatische piloot, we deden het, omdat het moest en bij Newt omdat we dat afgesproken hadden en verder was er niet heel gevoel bij, tenminste geen seksuele spanning, toch in het begin niet. Na het pijpen gingen we gewoon verder met waar we gebleven waren. Dus verder kletsen of huiswerk maken. Er werd ook niet echt veel over gepraat. Ik weet niet wat we allemaal dachten toen. volgen mij dachten we ook niet helder, maar puntje bij paaltje dachten we dat we een goed plan hadden. Newt was het er mee eens dat we het samen zouden doen en wel zouden zien wie wanneer, gewoon zoals het uitkwam een beetje. We hoefden ons dan iig geen zorgen meer te maken over Newt zijn sperma. Echt weird.

Bijna dagelijks als we bij Newt waren en er was een mogelijkheid dan deden we het. Vaak als ze net zijn eten hadden gebracht, want  de verpleging wist dan dat we hem hielpen met eten, dus hadden zij tijd voor andere patiënten en wisten wij dat ze ook niet snel terug zouden komen. We hadden wel altijd dat gordijntje dicht, omdat als er dan iemand binnen kwam, dat we dan konden zeggen dat Newt net even aan het plassen was. Soms kon Newt helemaal niet plassen en dan plasten twin of ik in die fles zodat ze konden zien dat het ‘waar’ was wat we zeiden.

Als ik het zo terug lees hebben we echt hele rare dingen gedaan, maar zo voelde het op dat moment helemaal niet.

Omdat ons contact met Jur en Luca ook veranderd was hadden we er niks over verteld tegen hen. iig niet toen we er mee bezig waren.

Iedereen snapt wel dat we in een onmogelijke situatie terecht waren gekomen, terwijl wij dat zelf niet in de gaten hadden. Op momenten dat we met Jur en Luca waren hadden we seks met hen, alleen ging dat wel verder als pijpen.

Er zijn niet echt veel andere mensen aan wie we dit verteld hebben, maar ja, wat voor advies moesten zij geven? Eigenlijk hoopten we dat het zichzelf zou oplossen denk ik. Dat was het makkelijkste. Dan hoefden we verder ook nergens over na te denken, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Een volgende keer zal ik wel vertellen hoe het verder ging.

 

Nog even over de zaak van papa. Op zich is ie blij met alle klanten die komen en omdat we een (veel) groter terras mogen van de gemeente valt de omzet nog redelijk mee. Tenminste de omzet die buiten gemaakt wordt. Binnen is het veel en veel minder dan normaal. Er wordt wel geld verdiend, maar dat maakt het verlies in omzet over de afgelopen maanden niet goed. papa doet veel in handeltjes, zoals spullen van sportscholen opkopen en die dan particulier weer verkopen om een voorbeeldje te noemen. Dus, we hoeven ons geen zorgen te maken of we nog kunnen eten enzo, maar de zaak draait slecht. Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje, maar die heeft veel minder kosten en het gaat ondertussen al weer beter. Alleen is het een probleem dat ze niet overal toe kan reizen, wat eigenlijk wel nodig is om de zaak goed te laten draaien.

 

Volgens mij heb ik de meeste vragen van kenshin en gebruiker c hier wel mee beantwoord en ik dank jullie wel voor alle steun en reacties. Ik snap ook wel dat sommige dingen die we mee maken of doen echt weird zijn (zelfs voor ons), dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

 

Ik hoop niet dat er al te veel spelfouten of slecht lopende zinnen in zijn geslopen, want ik heb geen puf meer om alles nog een keertje door te lezen.

 

Tot snel voor een volgende update.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s). Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

 

Gr. Kenshin

 

Heehoi! 
 

Nou ik ben “bijna” bij 😂 niet te hart juichen want kesnhin heeft 28 minuten geleden gereageerd. En mijn tampo is dat als ik klad ben 2 uur later? We zullen zien. 
 

 

de volgende dag nog moeier (gebruik je dat woord ook wel eens of is dat iets wat wij verzonnen hebben, ik zeg het wel vaker, maar het ziet er zo raar uit als ik het getypt heb, anyways het is moe maar dan in het kwadraat zeg maar)

hai dyslect zijnde hier. Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 
 

 

Je moet de risico's afwegen.

je hebt het toch over Corona crisis?! Zo ja, er zijn zeker voordelen er aan geweest. Ze vallen niet op. Maar bvb een klant van me vader had schulden… en door de Corona crisis verdiende hij zoveel dat hij van de schulden af is! Mijn vader heeft totaal geen last gehad van de Corona crisis. Sterker nog. De btw maand was nog nooit zo relaxed haha. 
 

Ik ga nu met me beste vriend patatje eten. En naar een winkel dus vanavond of morgen ga ik veder 🙃 dus twin en MenMs heb geduld met mijn hoofd haha. 
 

tot later!

 

groetjes blue 

 

Hi iedereen,

 

ik loop weer achter, maar daar vertel ik jullie niks nieuws…..

 

@Gebruiker c ,

bedankt voor je reactie

Je hebt gelijk dat we niet moeten blijven afwachten….

 

@Pin ,

sorry, ik ben nog niet toe gekomen aan een verdere update over Newt en ook Luca

 

Het is niet dat we alleen maar stil hebben gezeten. Van de week hoorden twin en ik een liedje dat echt voor ons/onze situatie geschreven lijkt. Dat willen we graag met jullie allemaal delen.

De tekst is echt super mooi en dan de zang door Stef Bos, perfecte timing en met zoveel gevoel. Elke lettergreep geeft ons rillingen, ja goede, mooie rillingen

 

In de muziek zitten ook van die hele mooie ‘drops’, nou ja, ik vergelijk het daar mee. Er wordt gewerkt naar een climax en dan valt de ‘drop’ https://nl.qwe.wiki/wiki/Drop_(music)

Het is een 'gevoel’, een akkoord, een intonatie in de zang, zoals bv  hoe Stef zingt ‘te zien’ op 1.13 in de video. Kortom kippenvel (ff praktisch moet dat met een 'n’, ok nu heb ik de hele flow van het liedje verpest :rofl: ) voor meer info; https://schooltv.nl/video/dt-met-jp-wanneer-schrijf-je-een-tussen-n/#:~:text=Want%20is%20het%20nou%20%27kippenvel,maar%20geen%20meervoud%20op%20-es.

of anders schrijf ik wel gewoon horripilatie of spasmodermie, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Kippenvel

 

Ok, nu is het hele mooie gevoel weg van dat liedje, dus wat moet ik doen om dat weer goed te krijgen?

 

Beter zet ik hier de lyrics dan kunnen jullie zelf oordelen. Is da een plan?

Ok, I will do that:

 

Lied Voor Niemand Anders

 

Al gaat de zon nog tien keer onder
Al is de lucht niet altijd blauw
Ik blijf geloven in een wonder
Met jou


Al blijft de wereld vast wel draaien
Al keert de tij zich altijd om
Laat mij maar hier verdwalen
En wachten op wat komt

Want opeens sta je weer voor me
En ook al droom ik dit nu misschien
Er is niets, niets ter wereld mooier
Dan om jou, dan om jou
Te zien

Gebruik dit lied maar als een anker
Of als een jas tegen de kou
Want dit is een lied voor niemand anders
Voor niemand anders dan voor jou

Want opeens sta je weer voor me

En ook al, ook al droom ik dit misschien
Er is niets, er is niets ter wereld mooier
Dan om jou, dan om jou
Dan om jou , dan om jou, voor mij te zien

Dit is een lied voor niemand anders

Dit is een lied voor niemand anders

Dit is een lied voor niemand anders

Een lied voor niemand anders

 

(het stukje hieronder is speciaal gericht aan gericht aan Suzanne en Freek, die dit liedje oorspronkelijk hadden gezongen)

 

Dan voor jullie

Dan voor jullie

Maak er iets moois van

Zing de sterren van de hemel

Tot in de eeuwigheid

 

Bron: Musixmatch

Songwriters: Arno Krabman voor de originele tekst

 

Btw, ik heb de bovenstaande tekst aangepast aan de versie die Stef Bos heeft gezongen. Die is op punten toch iets anders en twin en ik vinden zijn versie echt heel erg mooi en krachtig.

We hebben de versie van Suzanne en Freek nog niet geluisterd, bang dat we zijn dat die toch minder impact zal hebben. Misschien luisteren we die later nog, maar alle credits ook naar hun. Zij hebben de basis voor deze uitvoering gelegd.

 

Ok, nou zullen jullie hopelijk wel begrepen hebben dat dit liedje ons heel erg raakt en we vonden het ook erg van toepassing op onze situatie met Luca.

 

Ons gevoel voor Luca is nog steeds zo sterk dat we het liefste zouden willen dat hij weer 'voor ons staat’. Of dat een realistisch iets is, weten we niet, maar het is een ultieme manier om ons gevoel aan Luca over te brengen.

 

We gaan zo op de verzendknop drukken en dan krijgt Luca het ook te lezen en te horen...

 

We zijn benieuwd naar zijn reactie.

 

We gaan jullie op de hoogte houden, want dat is wel het minste wat we kunnen doen.

 

Oh ja, voor we het vergeten, moeten we natuurlijk wel even een linkje posten naar dit prachtige liedje.

 

Voor Luca:

 

Stef Bos - Lied voor niemand anders | Beste Zangers 2020

 

We houden van je Luca :two_hearts:

 

Liefs en groetjes,

M&M's :two_hearts: en twin :two_hearts:

 Hi Blue,

 

allereerst dankjewel dat je de moeite hebt genomen opnieuw een reactie te posten, nadat je reactie van gisteren in het niets verdwenen lijkt….hopelijk duikt ie nog op als KT op zoek gaat….

 

het was gister zeker een vreemde dag. maar vandaag is het helemaal gek. omdat ik mijn eind reactie ga uit typen. en dat is vreemd. 

jup en dan is het bijna definitief afgelopen hier op het forum

 

 

een dag zonder @Pin op het forum, dat is wennen en strakjes gaat @Blue  ook van het forum, maar het is ook goed.

het zal zeker vreemd zijn dan zie je in jou topic gesprek met anonymous en M en Ms terwijl het meerdere anonymouses zijn. 

dan zullen er echt veel reacties van Anonymus zijn, die van Kenshin en Pin nu al en strakjes ook nog die van jou….maar wij weten wie wat geschreven heeft , dus das wel ok, alleen zal het net zoals andere topics steeds lastiger te volgen zijn als je niet meer weet wie wie is en wie op wie reageert, zeker als straks de topic opener ook Anonymous wordt. Dan wordt het pas echt onoverzichtelijk omdat alle Anonymous dan Topic Opener worden genoemd. Het zou mooi zijn als de KT tenminste iets aan dat laatste probleem kon doen….

 

 

In het verleden hebben we ook al afscheid moeten nemen van @Kenshin. Dat is ondertussen al bijna 9 maanden geleden…… wat gaat de tijd tot snel.

moet je na gaan. dan kijkt @Gebruiker c over 9 maanden weer op kt. en dat is het weer totaal anders. want ik een pin zijn allang weg. en jij ook? wegens ontruiming. ik vind dat een goeie. het is gewoon ontruiming 😂

wij zullen op een gegeven moment ook wel 'geruimd’ worden haha

 

 

Kenshin raakt de harten van mensen nu op een andere plek, buiten het forum.

daar gaan we met z'n alle van uit. en we gaan er ook van uit dat het ook zeker goed gaat komen met onze lieve pin en met mij? oke das gek om te schrijven. en als jij weg gehaald woord ook ofcorse

met jou en Pin komt het vast ook wel goed en niemand hoeft zich zorgen te maken over ons, wij zijn net als katten met meerdere levens en we komen altijd op onze pootjes terecht. Nu ja, de vorige keer met Newt ging dat wel een beetje erg hard met zijn gebroken ruggenwervels en mijn enkel en Twin die toen een een boom 'kopje’ toen we aan het fietsen waren en die klappen die we bij die bushalte in Frankrijk hebben gekregen, maar ja, onkruid vergaat niet, zo lijkt het wel

 

 

Graag hadden we natuurlijk nog langer met je van gedachten willen wisselen, maar het is niet anders. In de echte wereld, buiten het forum, hadden we vast ook nog over andere dingen van gedachten gewisseld, maar we begrijpen jouw keuze om hier op het forum niet over alles te praten.

dat snap ik zeker. na dat ik mijn keuze heb gemaakt om de topics te laten verwijderen zit ik ook meer te denken hoe ik het verwoord zeg maar. 

dat snappen we. Ik laat alles gewoon maar staan. Sommige dingen zijn misschien niet handig geweest  of daaruit blijkt hoe naïef we op sommige momenten waren,  maar so be it. Zo waren we toen ook wel van tijd tot tijd en nu nog steeds misschien. Sws hebben we van het begin af aan  op details al wat aanpassingen met de werkelijkheid gemaakt, zonder het verhaal 'geweld aan te doen'.  Zo zeg je dat toch?

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

Zo hebben we irl bruine ogen en geen blauwe, hahaha, das niet waar hoor, ze zijn blauw, maar is dit waar of niet waar….. Je mag van ons aannemen dat we nooit over Blue/blauw liegen….

 

 

Ik ga zeker nog jouw laatste post (die hierboven ergens staat) beantwoorden, maar gezien de tijd ga ik eerst de reacties van Blue beantwoorden, omdat hij vanavond afscheid gaat nemen van het forum :wink:

ik dacht zelfs al had ik al een x gereageerd dat dit de afronding is haha. 

hahaha, deze ene reactie had ik voor Pin geschreven, want de laatste reacties van Pin moet ik nog beantwoorden….dus ik snap dat je denkt 'whut’ :smiley:

 

 

snap ik, hopelijk gaat 't in één keer goed

nou raad eens 😂 had hem in m'n klembord staan maar heb hem nergens anders opgeslagen 🙄

je houdt van een beetje risico nemen (living on the edge), dat hebben wij ook wel een beetje, alleen overschatten wij soms ons kunnen, zoals die keer dat de brandweer ons met een hoogwerker van het dak van een gebouw halen, omdat we zelf niet meer naar beneden durfden te klimmen….huh klimmen is toch altijd omhoog :thinking:  en wij moesten naar beneden :upside_down: ….nou ja, het kostte papa en mama maar een paar honderd euro om ons naar beneden te halen. Ze zouden ons beter elk jaar geld geven voor de kermis, das een stuk goedkoper

 

 

lief dat je dat zegt en volgens ons heb jij dat ook wel in je om mensen aan te voelen, op hun gemak te stellen enzo, maar we doen ons best, met een beetje geven en nemen kun je een heel eind komen in het leven

ja dat is ook zeker zo. volgens zeggen ben ik een lied zacht persoon die altijd te vertrouwen is. en ik pas me op de ander aan. mijn beste vriend is een adhder en de ene keer vind hij het fijn om samen te adhdere en dan doen we dat. en anders ben ik heel rustig en woord hij ook rustig en dat vind hij dan ook heel fijn. 

jouw vrienden en anderen om jou heen boffen met jou, maar weet ook dat af en toe aan jezelf denken (Blue ffirst om het met de woorden van Trump te zeggen) is op zijn tijd ook wel goed en dat snappen die mensen om je heen ook wel, dus als het nodig is: Blue first :relaxed:

 

 

het is wat het is

ik hou van deze zin! zo bekijk ik het ook altijd. als je er geen invloed op hebt moet je het naar "accepteren" hoe lastig dat ook is. 

zo is het, het is energieverspilling en nu met al die klimaatdingen moeten we rekening houden met het verspillen van energie of gaat dat ergens anders over, nou ja, niet teveel energie steken in dingen die je toch niet kunt veranderen, maar soms kun je met een creatieve oplossing er wel een beetje omheen werken, lekker vaag dit, daar hou ik van, maar jij snapt het vast wel

 

 

Hij heeft er niet voor gekozen om zelf en anderen hier in terecht te komen.

ik vergelijk het zelf een beetje met mijn eetproblemen. je kan heel leuk zeggen je had aan het begin het beter zo en zo aan kunnen pakken en dan was er niks aan de hand geweest. dat zullen mensen ook bij luca denken en dat is onterecht. als hij het anders had aangepakt was er iets anders op z'n pad gekomen wat niet goed was. dus ja je kan leuk praten over het verleden. maar ik vind dat je moet kijken naar het heden en naar hoe hard hij strijd er voor. 

verwijten maken en steeds op dingen terugkomen uit het verleden hebben niet altijd zin om het zo maar te zeggen. Beter pik je er positieve dingen uit en pep je iemand zo op, dan hem of haar steeds te blijven confronteren wat er ooit mis is gegaan. Je hebt gelijk vinden we, beter kijk je naar het heden en de toekomst, stapje voor stapje, dan is het ook wat overzichtelijker, maar het is ook wel goed om een punt op de horizon te hebben en te weten waar je naartoe wilt werken

 

 

Ik zou er graag meer info over geven, maar Kindertelefoon heeft een aantal van mijn linkjes verwijderd en ik heb om opheldering gevraagd, maar nog niet gekregen van ze

ik heb ze allemaal gelezen. het is iets wat ik mensen in iedergeval af kan gaan raden. als ze aan mij weer gaan vragen of deze drugs verstandig is 🙄 ja oke ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik heb veel verantwoordelijkheid haha. 

cool en ja het is troep, twin en ik laten het wel uit ons hoofd om eraan te beginnen, tijdens ons misbruik hebben ze ons voor zover we weten ‘alleen maar’ GHB toegediend en om niet te weten wat er die keren met ons gebeurd is, is niet fijn. We gaan dus niet bewust middelen nemen die hetzelfde effect hebben of erger… Wij halen onze energie/kick uit sporten en vriendschappen en van die dingen

 

 

precies en daarom blijven we Luca steunen als ie af en toe toch een soort terugvalletje heeft.

weet je wat Loes doet als ik een terug valletje heb gehad in mijn eetproblemen. samen met mij het te vieren door bvb een milkshake bij de mc te halen. dus samen als ie er weer boven op is het vieren dat het weer gelukt is. snap je? 

volgens ons begrijpt Loes jou soms beter als die anderen als het om zulke dingen gaat. Ze weet ook wanneer ze ff moet stoppen met pushen

 

 

Gelukkig is ons contact nu weer zo goed dat we daar over kunnen praten in een goede sfeer. We zien de ‘oude’ Luca steeds meer terugkomen en daar worden we blij van, maar het kost nog tijd, maar das niet erg

dat volgens mij ook niet meer dan normaal denk ik? na je hebt het gister gezellig gehad met luca en dat is mooi. 

gisteren/vannacht heeft echt zoveel goeds gedaan tussen Luca en ons, maar we zijn er nog niet, maar het vertrouwen is wel verbeterd en de sfeer is niet meer zo gespannen, dat iedereen op z'n tenen loopt, bang om iets verkeerds te zeggen, van die dingen, dus wij zijn blij

 

 

Voordeel van twin en mij is dat wij het niet erg vinden als onze zus bijvoorbeeld onze nagels wilt doen of andere dingen zoals gezichtsverzorging ofzo.

ooh jullie vinden verwennerij van je zus fijn. ik snap het. mijn zus is al een tijd opzoek naar iemand haha. ze had zo gehoopt dat ze dat altijd bij mij had kunnen doen. maar is haar nog nooit gelukt. 

zelf doen we nooit echt make-uppen zeg maar, alleen wel bij fotoshoots enzo, maar das anders. Maar dit soort dingen vinden we soms wel leuk om te doen met onze zus. Ik snap dat je er niet op zat te wachten om door je zus opgemaakt te worden…..wat zei je 'doe dat maar op je pop’

 

 

Alleen met corona ff niet natuurlijk

is dus normaal gesproken altijd een verassing wie er aan tafel zit. das wel leuk!

toen het geen corona was, was het altijd een verrassing wie er bij ons in huis zat als we uit school kwamen, soms was Boy er of Newt (nou ja die woont op het ogenblik praktisch bij ons omdat zijn ouders voor werk in het buitenland zitten) of wie dan ook. Nu is het rustig wat dat betreft, maar we hebben nu Tim en Tom, dus minder klusjes in het huishouden voor ons, omdat zij ook een deel doen

 

 

Alleen al eens vragen aan iemand hoe het gaat en wat tijd aan hem of haar besteden kan al een wereld van verschil maken mar dat we zelf ook wel, want jij doet dat ook wel in jouw omgeving, ook al ben je je daar misschien niet altijd bewust van, omdat het voor jou vanzelfsprekend is om dat te doen

dit doe ik zeker. in heb bepaalde mensen als zij me na 2 dagen niet appen dat ik hun zwz app om te vragen hoe het gaat. het is voor mij van zelf sprekend omdat ik het vroeger gemist heb. dus dan ga je het zelf naar andere doen. 

sommige mensen (jij en wij)  vinden dat gewoon om te doen, voor anderen lijkt dat minder duidelijk, maar het kan ook zijn dat anderen dat niet mee gekregen hebben en dat is dus niet altijd hun schuld of misschien zijn ze gewoon verlegen of werd het vroeger nooit gewaardeerd door hun omgeving toen ze het wel deden. Mama zegt altijd dat je niet te snel moet oordelen over iemand anders. Misschien is iemand stil of vraagt niet hoe het gaat, maar je weet nooit wat er achter zit totdat je je openstelt voor die ander en hem of haar leert kennen

 

 

vroeger haalden we soms ons speelgoed uit elkaar om te kijken hoe een motortje werkt in een speelgoedautootje, met als gevolg dat het daarna helemaal niet meer werkte :joy: ,

dat deed ik vroeger ook haha. maar ik maakte van elke stap een foto 🤔 met me moeders telefoon. want zij snapte haar telefoon toch niet en ik wel 😂

das wel slim, dan kun je altijd terug kijken hoe die in elkaar zat en de onderdelen daarna wegkieperen als je het toch niet meer in elkaar krijgt :grin:

 

nouja ik haalde het oude speelgoed van m'n broer uit elkaar. mijn speelgoed haalde ik niet voorzichtig uit elkaar 🤔

ff kijken of die pop wel echt kan vliegen haha...oei schedelbasisfractuur….opgeruimd staat netjes...zoiets haha....ja, wat moet je nou met speelgoed wat je niet leuk vindt en wat niet bij je past

 

 

Haal jij ook wel eens dingen uit elkaar of ben je meer van het maken van dingen, dus met niks beginnen en dan heb je ineens een hele mooie tekening ofzo?

nou ik moet gewoon inspiratie hebben. ik heb bvb jullie uit elkaar gehaald en ledemaat voor ledemaat terug gezet hoe ik het wouw haha. 

maar soms begin ik ook uit het niets. maar dat is wel moeilijker. dat woord mijn volgende gift traject. naja ook niet echt. 

je moet doen wat je leuk vindt en soms is grenzen verleggen ook wel leuk….alles op z'n tijd

 

 

ja af en toe maken wij gedachtenkronkels die voor anderen niet te begrijpen zijn….

zo gaat mijn hoofd altijd haha. of ik ben in eens afgeleid dan ben ik in gesprek en zeg ik in eens hey en vogel en ga weer veder waar ik was. en zij zitten dan toch echt vast bij die vogel 🤔

hahaha, dat herkennen we ook wel, maar soms denken we al 3 stappen vooruit en dat is niet voor iedereen te volgen…..daarom klikt onze oudere broer ons soms gewoon weg midden in een skypegesprek …. hij bedoelt er niks kwaads mee hoor, het komt daarna altijd weer goed

 

 

maar of dat gelukt is, idk :unamused::grinning:

ik ken de reclame. oke ik ken een reclame en ik kijk nooit tv, vaag. maar goed ik snap jullie gedachten gang. 

welkom in team M&M's :yum:

 

 

De saus zat gelukkig alleen maar in zijn haar maar dat zag er wel een beetje raar uit

ik als beeld denker zie een shaduw die vaag gekleurd is in mijn woonkamer inslaap vallen boven op het broodje en splash overal de saus en het vet 😂

zielige twin

er is niks zieligs aan twin, hij lacht mij ook uit als ik met een dienblad voor hamburgers, frietjes en milkshakes op m'n gezicht ga in de McDonalds. et zijn mooie foto's geworden van hem met die knoflooksaus op z'n koppie

 

nou een totaal andere reactie is het geworden maar hier is het. 

wij zijn er blij mee, dus no worries

hartstikke bedankt voor alles wat je ons gegeven hebt en we zien je strakjes wel in jouw topic….

 

hij was weer weg na het sturen naar geen tijd om het afgewachten dus ik heb hem geplakt 

tsja, het is ff behelpen, maar gelukkig had je 'm nog

 

Groetjes,

Twin:relaxed: en M&M's :slight_smile:

 

 

 

hai

ben ik weer. Ik reageer op het gene waar ik worden voor weet te vinden... 

 

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 
 

 

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

 

ik neem even een break moet me was nog op hangen. Ik kom zo terug.

ben er weer. Heb meteen een nieuwe was er in gegooid. Want ik loop een week achter 😅 de wasmachine deed het 2 weken niet… nouja hij ging aan. Maar dat ding draaide niet rond… nu ga ik weer lezen. Ik heb 157 minuten. Dat moet lukken toch? Het is nu 19:49. Het is de kortste stand die op 60 grade kan. Want moet wel schone mondkapjes hebben voor vakantie. 
 

 

dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

ik vind het lastig om te zeggen dat het vreemd is of zo. Want ik zelf was er niet bij en ik zal uit persoonlijke redenen nooit aan zo iets beginnen. Maar toch begrijp ik goed dat op dat moment een soort van goed voelt. Ik kan het me indenken. 
 

Jeeh ik ben weer voor de volle 100% bij 🥳

ben benieuwd hoe lang dat gaat duren 🤔

en me was is nog niet klaar 😜

Het is nu 20:12


groetjes blue

Hi iedereen,

het is hier en daar antwoord op vragen , maar ook tussendoor nieuwe info.

@Pin 

dankjewel voor die 2 liedjes, die vinden we ook echt bij ons passen en wat er gebeurd is. De tekst van het eerste liedje is misschien wel zwaar, maar er zit een goede flow in en omdat we als we het terug luisteren ook aan jou moeten denken is het toch een fijne herinnering, ondanks de zware tekst.

 

Het tweede liedje kenden we al en dat is net wat je zegt helemaal op ons lijf geschreven. Dankjewel daarvoor dat jij die liedjes ook bij ons vond passen.

Muziek is een belangrijk onderdeel van ons leven, net zoals dansen . Dat zij dingen die dagelijks ons leven passeren. Daarom ook hebben wij zoveel connecties met liedjes.

Of het echt depersonalisatie of dissociatie is idk, we dachten dissociatie wel eens gehoord te hebben, maar zeker weten doen we het niet. Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog, want seks is een belangrijk deel van ons leven en we hopen nog vaak met leuke jongens onze liefde te kunnen delen.

 

….. nu vind ik dit ook heel erg passen bij wat ik heb gelezen over jullie trauma's. Hoe jij in een soort automatische piloot schoot toen je Newt ging pijpen.

normaal als ik een jongen pijp dan gaat er wat aan vooraf, zoals kussen en met je hand in zijn onderbroek om zijn piemel stijf te voelen worden in je hand en dan begin je pas zo langzaam naar beneden te gaan, tepels likken enzo en dan eerst wat likken en voorzichtig aftrekken om daarna zijn piemel helemaal in mijn mond te nemen. Daarbij kijken we elkaar dan ook regelmatig even aan tijdens het pijpen. Bij Newt ging het anders. Meestal vroegen we als we kwamen of ie gelijk wilde of nog even wilde wachten. ook letterlijk zo, zonder te benoemen wat dan. En dan zei Newt, doe maar gelijk als je wilt, ik ben al steeds  geil en wil wel klaarkomen. Dan was het meestal wie er aan de beurt was, twin of ik, maar soms vroeg Newt echt om twin of mij, we hebben nooit gevraagd waarom. We probeerden het zoveel mogelijk in dat badkamertje te doen, omdat je daar minder snel betrapt wordt. Meestal gingen we met zijn 2-en Newt uitkleden, omdat dat veel makkelijker was dan alleen. Newt kreeg dan meestal al een stijve en dan ging één van ons dan bij de badkamerdeur de wacht  houden, zo op een kiertje om ook te kijken hoe ver Newt was. Eigenlijk pakten we gelijk Newt zijn piemel beet en begonnen gelijk te pijpen zonde voorspel. Mocht er iemand in de kamer komen dan kon ik of twin zeggen dat Newt even aan het plassen was ofzo. Maar eigenlijk is dat amper voor gekomen. Zodra wij er waren liet de verpleging ons met rust omdat ze het al druk genoeg hadden met andere patiënten. Als Newt klaar gekomen was moesten we zijn sperma nog opruimen, tenminste als hij niet in onze mond was klaar gekomen. Dan werd hij door ons weer aangekleed en terug naar de kamer gebracht. Eigenlijk werd en dan ook niet meer over gepraat. Soms gingen we met Newt samen onder de douche en dan zat Newt ook wel aan onze piemels, waardoor wij ook echt geil werden en klaar kwamen. Vanaf toen wilde Newt ons ook gaan pijpen en het liefst allebei tegelijk, wat wij hem dan lieten doen. Dat voelde anders dan dat we alleen Newt pijpten. Dan waren we er half bij en als we Newt pijpten leek het alsof we niet op dat moment hem aan het pijpen waren. Misschien omdat we wel van Newt houden en dat dat gevoel dan mee speelde als hij ook aan ons zat.

 

….ik las terug dat je soms wat vragen hebt hierbij. Dat je je afvraagt wat er precies met je gebeurde dat je in die automatische piloot schoot en dat je dacht dat het misschien met een trauma verbonden is en dat je daarom in een dissociatie, zoals Kenshin het heel mooi verwoordde, schoot. ...

eigenlijk weten we dat niet precies. Als we met Newt nog gewoon in de kamer zijn, dan zijn we gewoon nog normaal. Zodra we in dat badkamertje zijn verandert dat al een beetje en als één van ons dan op zijn knieën voor hem zit en hem begint te pijpen lijkt die in een soort trance te zijn en gaat de wereld langs hem heen. Degene die op wacht staat is wel soort van alert, terwijl die meekijkt hoe Newt gepijpt wordt, maar die wordt er ook niet opgewonden van. Wat de trigger precies is weten we niet. Het is niet alleen het zien van een piemel van een andere jongen, want als we met ons jongere broertje onder de douche staan worden we eerder geil dan als dat we Newt aan het pijpen zijn, terwijl we met ons broertje niks seksueels doen. Ons broertje heeft wel een mooie piemel, maar Newt ook, dus dat verschil is er niet en je zou eerder verwachten dat je van een 'vreemde’ jongen opgewonden raakt dan van je eigen broertje. Als één van ons this een stijve krijgt als we met ons 3-en onder de douche staan hebben we al heel snel allemaal een stijve, bij Newt gebeurde dat niet, behalve als hij ons ook echt aan ging raken.

 

Ik verplicht jullie natuurlijk nergens toe. Ik denk alleen dat het prettig kan zijn om een pro te hebben om in vertrouwen mee te kunnen praten. Niet zo'n joepmeloen als die ''hulpverlener'' die jullie op school hebben aangesproken. Gewoon een fijn persoon.

zo'n prutser moeten we niet nog een keer hebben natuurlijk, maar misschien moeten we toch nog eens aan onze psycholoog vragen hoe dat zit. We willen in de toekomst wel gewon seks kunnen hebben met andere jongens, met gevoel en dat we er 100% bij zijn.

 

Ik schrok ook echt wel weer van wat jullie schreven. No worries, ik kan ermee dealen en het is niet erg om me aan het schrikken te brengen. Ik kan wel tegen een stootje hoor. Wat vooral zo bij me bleef hangen, is dat jullie thuis werden achtervolgd door jullie misbruik. Dit heeft in het buitenland plaatsgevonden en het heeft jullie gevolgd tot en met Nederland waar jullie in jullie veilige omgeving werden lastiggevallen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, maar ik schrok er wel van dat die klojo's dus ook nog moeite hebben gedaan om jullie leven buiten school te verzieken. Stom dat ze niet berecht zijn, maar fijn dat jullie jullie blik op de toekomst kunnen houden.

wij hebben er nooit over gepraat als we dachten dat er iemand kon meeluisteren, dus op school hadden we het er met vrienden niet over en zo waren er wel meer plekken waar we uitkeken. Wat er wel gebeurd is , is dat onze lockers op school  in die tijd een keertje opengebroken zijn en in die locker lagen wat onderbroeken voor extra voor gym en deo en wat schoolspullen en altijd wel wat geld voor als we onverwachts iets nodig hadden en er lag ook een boekje in waarin we allerlei geheimen schreven. We schreven allebei in dat boekje en konden ook lezen wat die ander had geschreven. Toen was dat boekje en onze onderbroeken weg. de rest lag er nog, zelfs het geld. Dat vonden we vreemd, maar al snel bleek dat sommigen het boekje wel interessant vonden en er ons mee gingen chanteren. Dan wilden ze gepijpt worden of afgetrokken, ook stuurden ze ons allerlei filmpjes waarin ze dingen nadeden zoals wij die in het boekje hadden geschreven. Wij hebben de meeste van die filmpjes nog wel bewaard, maar aangezien papa en de politie het ook al niet voor elkaar kreeg om tot een rechtszaak te komen met onze buitenlandse misbruikers hadden we weinig zin om hier een rechtszaak van te maken. Die filmpjes werden natuurlijk vanaf anonieme accounts gestuurd, dus wisten we niet can wie het kwam. We hebben nog wel gekeken of we hun piemels herkenden en we vergeleken ze met jongens die we bloot zagen op school, bij ns thuis en p het naaktstrand. We hadden niet verwacht dat het vrienden van ons waren, maar voor onszelf wilden we dat ook wel echt zeker weten, maar die piemels waren toch anders.

Wel jammer dat we dat boekje kwijt waren, want het kan nog steeds ergens opduiken in verkeerde handen. We hadden er nog wel een kopie van, want als we er iets ingeschreven hadden, dan maakten we er altijd een foto van met onze telefoon en die sloegen we da op in een mapje op de computer.

Verder dachten ze leuk te zijn door bijvoorbeeld van die bloemenkransjes over ons stuur e hangen of me roze spuitverf onze fietsen een kleurtje te geven. Een keertje hadden ze achterop mijn jasje, wat ik tijdens het sporten inde kleedkamer had laten hangen gespoten of geschreven ‘neuk me’

 en dan een pijl richting mijn kontje en dan nog erbij ‘piemels hier’ zoiets, dat  was altijd lachen en dan kon ik weer nieuwe kleren kopen. Het gebeurde gelukkig niet elke dag maar wel meerdere keren per maand. Bij gym werden er onderbroeken van twin en mij gepikt als we onder de douche stonden of als ze er niet gepikt waren dan zat er regelmatig sperma in. In het begin kwamen we er pas achter als we 'm al aan hadden, want je onderbroek aantrekken doe je soort van automatisch en dan kijk je er niet eens naar.

Ze wilden natuurlijk een reactie, maar dan deden we alsof er niks aan de hand was. We trokken ze gewoon aan met of zonder sperma, om ze het niet te gunnen dat we voor de hele klas er iets over zoden zeggen. We wisten en weten nu nog niet wie da gedaan hebben. Het hoeven geen jongens uit onze klas te zijn geweest, want via een omweggetje kon iedereen in de kleedkamer komen. Soms zat er zoveel sperma in en bij ons allebei dat het haast niet van één jongen kon komen. Die jongen moest dan ook wel snel minsten 2 x klaarkomen in korte tijd, dus vermoedelijk waren het er meer of het was iemand die zijn sperma had bewaard en dat dan in onze onderbroeken en regelmatig ook in onze broekzakken. Dat laatste hadden ze natuurlijk de hele gymles voor en niet alleen tijdens het douchen zoals bij onze onderbroeken. Wij dragen bijna altijd Freegun onderbroeken als we gym hebben en bijna niemand heeft die. Van spijkerbroek hebben we denk ik de kleinste maat van de klas, dus ja, als je dan 2 van die ‘kleine’ spijkerbroeken naast elkaar ziet hangen is het ook makkelijk. Bovendien weten ze vast ook  wel welke keer of soort we aan hebben die dag, omdat ze in de buurt van ons zijn. Het is om gek van te worden, maar het is ook niet zo makkelijk om er met school over te praten, want ze gaan ze toch niet vinden.

Of er zaten briefjes met geile verzoeken en telefoonnummers in onze broekzakken of tas ofzo.

Op de wc's op school,maar ook in de buurt bij de horeca of camping werden onze telefoonnummers geschreven voor geile afspraakjes hadden ze er bij gezet en daardoor kregen we regelmatig verzoekjes of er werden gelijk al piemelfoto's gestuurd en dat waren niet altijd jongens piemels. Van alles gebeurde er.

 

Je schreef ook dat jullie regelmatig op straat eigenlijk worden aangerand of aangesproken door vieze mensen.

ja,meestal was het alleen dat dingen vroegen of geld boden om iets te doen. Soms lieten ze hun piemel al zien en regelmatig was die dan ook al stijf of ze maakten 'm stijf. . Vaak gebeurde dat bij het fietsenhok of ergens waar bosjes staan of in een brandgangetje.Omdat we vlak bij het strand wonen, gaan we daar 's avonds in de zomer ook nog wel eens zwemmen en dan is het niet druk en mag je daar ook wel bloot en dat doen we dan oko, maar 's avonds komen  daar kennelijk ook veel homo's die een seksdate willen en sommigen komen dan naar ons toe om ons van dichtbij te bekijken en zich op te geilen, want dan gaan ze soms zichzelf aftrekken op ons. Meestal gaan we dan of het water in of zo snel mogelijk weg. Vaak filmen ze zelf ook wat ze aan het doen zijn en ons in ons blootje ook. Dat gebeurt misschien 3-5 x per jaar ofzo, dus dat valt nog mee, zeker als je het vergelijkt met ons misbruik op die buitenlandse school.

Dat begon meestal al bij het opstaan, dan moesten we op ons knieën gaan zitten en plasten ze in ons gezicht of kwamen klaar daar en dan mochten we niet gaan douchen. Alleen  laten drogen en dan kleren aan en naar de les. Ook geen deo, dus dan roken we naar hun pis. verder natuurlijk allerlei andere dingen die ook best ver gingen. Als andere jongens op ons klaarkwamen en twin  en ik moesten elkaar dan pijpen en het sperma van elkaar en die jongens oplikken. Nou ja, we kunnen er wel een boek mee vullen, alleen weten we lang niet meer alles.

Wel heel apart was toen we geen andere uitweg meer zagen dan te vluchten van school. We hadden toen één rugzak met een paar onderbroeken en wat geld en allebei een blikje drinken en een paar bananen en verder bijna niks meegenomen en toen waren we gaan liften als 14 jarigen. Bij zo'n parking was er een vrachtwagenchauffeur die ons wel mee wilde nemen. Hij leek wel aardig n vroeg ons van alles, maar op een gegeven moment werden zijn vragen een beetje raar, zoals wie van jullie heeft de langste piemel. Maar we wilden ook niet onbeleefd zijn en zeiden dat we zelfde hadden en toen wilde die nog meer weten of we al sperma hadden, waant we waren wel 14, maar zagen er jonger uit en toen hadden we dat gezegd en ja dat we hadden al een paar jaar. Maar het voelde wel een beetje ongemakkelijk. Toen wilde die weten waarom we gingen liften en toen hadden we gezegd dat er op school jongens aan ons zaten en toen zei hij gelijk óh en vinden jullie dat lekker', dus wij 'nee, natuurlijk niet', maar hij vroeg en zei nog van alles en we voelden ons niet meer op ons gemak, maar we reden op een grote weg iets van 80 km/u gokken we omdat vrachtwagens meestal niet harder mogen. we vroegen of hij even wilde stoppen omdat we moeten plassen, maar we wilde gewoon weglopen natuurlijk. Hij stopte wel ergens waar niemand was en de deuren waren op slot en toen gaf hij ons een fles en zei 'plas hier maar in, dan houd ik de fles wel vast’

Dus hadden we weinig keus en ging ik maar eerst proberen te plassen, maar hij zat er bovenop te kijken, dus het duurde eventjes voordat er een straaltje kwam. Toen zei jij je moet nu even je piemel zo leeg maken net alsof je je aftrekt. Omdat we bang waren deed ik dat maar, maar ik moest het best lang doen, vond ik. En daarna moest ik er rondjes mee draaien en toen moest twin plassen, precies hetzelfde en ik moest al die tijd mijn piemel naast die van twin houden. Na een tijdje gingen we weer rijden en wij wilden iets bedenken om te vluchten,maar we konden niet praten met elkaar.

Op een gegeven moment haalde hij zijn piemel uit zijn broek tijdens het rijden en zei tegen twin dat ie er aan moest voelen, maar dat wilde hij niet en toen ging hij met zijn hand in twin zijn broek, maar dat lukte niet terwijl hij aan het sturen was, want er kwam best een scherpe bocht waardoor hij af moest remmen en goed op de weg letten. Toen gebaarde twin dat ik de deur open moest doen en dan springen, maar ik wilde zeker weten dat hij ook kon springen en dat hij niet achter bleef. Dus ik ging snel zo dicht mogelijk tegen de deur staan en twin kwam naar me toen en toen zwaaide de deur open. Dat ging best hard want dat kwam door die bocht. Gelukkig was er gras en we gingen over de kop, maar we zijn gewend om te vallen, dus konden we onze val toch een beetje breken.

Volgens ons ging die deur te ver open en was die kapot ofzo. na een paar honderd meter stopte die vrachtwagen en toen ging hij de deur weer dicht doen en snel doorrijden. Op dat moment waren er geen andere auto's in de buurt, omdat net van de grote weg af waren gegaan. we zijn toen maar gaan lopen, want we wilden daar weg. de grote we op was gevaarlijk, dus we liepen eerst een stukje verder war die vrachtwagen ook naartoe gereden was en waar hij gestopt was vonden we onze rugzak. die had hij er uit gegooid denken we.

Toen hebben we ons in de bossen ergens verstopt en gewacht tot het donker was, omdat we bang waren dat hij terug zou komen. ik denk dat we daar wel 5 uur verstopt hebben gezeten en elke keer als we een vrachtauto hoorden waren we bang. Toen het donker was hadden we papa gebeld, maar we wisten eerst helemaal niet waar we waren, met de telefoon konden we daar achter komen natuurlijk door de gps.

Via papa was er toen hulp gekomen en zijn we uiteindelijk naar huis gebracht.

We hebben dus al van alles mee gemaakt, maar met die chauffeur was allemaal wel heel eng omdat die ons opgesloten hield. Ik ben ergens wel blij dat we het nu allemaal op kunnen schrijven en later nog eens terug lezen. Dat helpt toch wel een beetje en bovendien is het ook een waarschuwing als anderen het ook kunnen lezen en dan ween wat je het beste kunt doen.

 

ik ga zo eerst maar wat eten en dan gaan we even iets leuks doen en dan volgt de rest later wel.

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

en @Pin  in het bijzonder omdat ik reageer op jouw laatste post

 

Oh da's vreselijk. Mijn toetsenbord van mijn laptop was gesneuveld, dus ik typte maanden op een extern toetsenbord :sweat_smile:  Nu wel een nieuwe laptop gelukkig. Maar die van jullie is al heel nieuw, dus da's balen…

oh ook lastig lijkt me, bij ons was het een vreemd probleem, maar na opnieuw opstarten was het gelukkig weer goed, ja onze is net nieuw na dat voetbalincident, dus we snappen ook niet waar het vandaan komt...het was wel na allerlei Windows updates….wij hebben altijd van die rare dingen

 

Niet altijd. Ik heb meestal niet zo veel met de lyrics, dus ik doe het vaak op melodie. De bruggen of het refrein vind ik meestal het leukste bij de nummers die ik luister. Dus vaak moet ik daar op wachten voor ik weet of ik 'm echt leuk vind.

ah ja, bij ons is het in eerste instantie ook vooral de melodie en het gevoel en daarna komt de tekst pas

 

Om een of andere reden gooit Spotify altijd remixes in mijn lijsten. Soms dan kom ik er pas heel laat achter dat het een remix is. Dan luister ik naar het origineel en heb ik echt iets van ‘wat is deze rotzooi...’

hahaha

 

Grappig, ik kreeg meteen die van Suzanne en Freek toen ik dan intypte.

dat zal wel aan onze cookies liggen dan, denk ik

 

M en Ms schreef:

Ik zal je gelijk ook een geheimpje verklappen: wij konden heel goed dat dansje van Teleromeo :joy:

Echt? Wat leuk! Oya Lélé was echt mijn nummertje. Toen ik in m'n K3 bui was, kwam ik er dan ook achter dat ik dat dansje nog kon. Maar deze is ook niet zo heel moeilijk. (In ieder geval véél makkelijker dan Teleromeo, maar jullie zijn dan ook dansers hè.) Voor gym op school moesten we ook een keertje een dansje van een bekende videoclip nadoen die je dan met je groepje moest kiezen. Toen hebben wij gezellig de tutorial van Josje voor Alle Kleuren gevolgd. Was een pro uitvoering hoor. (Daar twijfel je vast niet aan.)

ja  maar toen waren we 8 ofzo en nog geen echte dansers. We hebben afgelopen week wel weer even Teleromeo geprobeerd, dus...Leuk dat jij ook dansjes van ze deed en wel slim om gwn die tutorial te gebruiken

 

Soms weet je iets gewoon. Ik weet ook niet precies hoe dan werkt.

:relaxed:

 

Wat ik me dus realiseerde is dat er 2 soorten K3 liedjes zijn. De ene is liefdesliedjes. De tweede is liedjes met een diepere betekenis. Deze is er daar één van. Dit stukje, dat iedereen toverkracht heeft, gaat dan ook over iets diepers dan kinderen eruit filteren. De toverkracht die iedereen bezit volgens dit nummer, is in mijn ogen je houding/instelling. Die glimlach op je snoet, dat hart met zonneschijn. Het zijn allemaal voorbeelden van jullie toverkracht in mijn ogen. Iedereen heeft zo ook zijn eigen toverkracht en dit is zeker die van jullie.

ik had dat ook wel eens eerder ergens gehoord dat sommige liedjes een diepere betekenis hebben en das wel mooi altijd. Leuk dat je dat met ons deelt. Van sommige liedjes zeggen ze ook wel dat ze dubbelzinnige teksten hebben, maar ik weet geen voorbeelden

 

Wat ik in je laatste bericht lees, baart me een beetje zorgen. Ik lees dat jullie vooral veel zorgen hebben om Luca, maar ik heb vooral zorgen om jullie. 

ok

 

Misschien niet echt leuk om te horen en wie ben ik om het te zeggen, maar het klinkt alsof Luca jullie gebruikt. Als het enige wat hij van jullie wil seks is, klinkt dat in mijn ogen niet als een gezonde relatie. Ik snap dat jullie het in eerste instantie zagen als een opening, maar als er verder niks anders gebeurt dan seks en het contact na de seks ook meteen ophoudt, vraag ik me af wat Luca nu echt van jullie wil. 

is niet erg als je dat zegt om te waarschuwen. We weten alleen niet of het echt zo is. Vroeger was het idd wel anders. Dan hadden we het gewoon leuk en vertelden elkaar altijd alles en nu niet meer. Vroeger was seks een bonus bovenop alle andere leuke dingen die we deden en nu is het wel anders. Eerst dachten we dat Luca een beetje zo deed om wat wij met Newt hadden gedaan. Dat hadden we niet vanaf dag één verteld, dus ja. Dat hij ons wilde laten voelen hoe het is om mee te maken wat hij heeft mee gemaakt door wat wij gedaan hebben. Ik hoop dat je snapt wat ik schrijf, want ik vind het zelf nogal vaag.

Verder is het op het ogenblik de enige manier waarop we nog enig contact hebben en eigenlijk willen we dat niet kwijt, maar zo doorgaan is misschien ook niet handig. Tegelijkertijd weten we dat Luca niet echt zo in elkaar zit. Hij kan soms wel dwars zijn en gesloten, maar dit is anders en het duurt ook langer dan anders. Het is verwarrend en tegenstrijdig. Luca is Luca niet meer en soms kijkt ie ook anders uit zijn ogen ofzo. We weten ook niet precies wat er is

 

Als ik jullie was zou ik dan ook stoppen met de seks voor er meer duidelijkheid is. Het lijkt nu misschien wel jullie enige vorm van contact en nog soort van jullie laatste lijntje met Luca, maar het klinkt gewoon niet gezond… Een relatie zou om meer dan seks moeten gaan en als Luca meer van jullie wil, zal hij vanzelf contact op moeten nemen voor iets anders dan seks lijkt me. 

je hebt gelijk dat een relatie niet alleen om seks zou moeten gaan, zo is het nooit eerder geweest. Het is geen fwb relatie, tenminste die hebben we nooit met Luca gehad, wel met andere jongens in het verleden. We houden echt van Luca en hij van ons, tenminste zo was het altijd. Misschien zijn we wel wat verder gegaan qua seks dan we normaal met Luca doen, maar zo is het gewoon gelopen. Ik bedoel, het is al lastig uit te leggen hoe onze relatie met Luca in elkaar zit aan een buitenstaander. Maar simpel gezegd hebben we allebei seks met Luca, maar twin en ik niet echt met elkaar. We hebben wel ook seks met ons 3-en maar dan richten wij ons op Luca en Luca op ons allebei. Daarbij raken twin en ik elkaar wel eens aan, maar niet uitgebreid zeg maar. Ik bedoel, je kan elkaar niet niet aanraken als je met 3 in bed ligt en seks hebt.

Alleen hebben we de laatste tijd wel meer met elkaar (twin en ik) gedaan. Dat was voor een deel wel omdat Luca ook aan ons vroeg om dingen bij elkaar te doen. Wij willen hem hier niet de schuld van geven, want uiteindelijk kunnen we dat natuurlijk zelf beslissen, maar we deden dingen die we met elkaar ook tijdens ons misbruik deden. Het klinkt heel raar misschien, maar we deden dingen waar we op zich goede herinneringen aan hadden, terwijl het toch raar is om te doen. Tijdens ons misbruik moesten twin en ik ook dingen met elkaar doen en op een gegeven moment probeerden we ons misbruik een beetje te 'sturen’ door vaker seks met elkaar te hebben dan met die andere jongens. Dat hoort natuurlijk niet, maar dat voelde voor ons beter dan met die andere jongens.

Waarom we dat nu weer hebben gedaan weten we voor een deel ook niet. Het gebeurde soort van tijdens het cammen. Aan de ene kant zou een verklaring kunnen zijn dat we al best wel een tijdje geen seks met andere jongens hebben gehad en het lichamelijke missen. Verder dat we dingen voor Luca willen doen om hem te pleasen, maar dat klinkt misschien raar om dan die dingen te gaan doen. Het voelde niet als dwang, voor ons voelde het fijn terwijl we het deden en we zagen dat Luca er van genoot, dus ja.

We kennen Luca al 3 jaar en weten dat hij niet 'slecht’ in elkaar zit en er geen slechte bedoelingen bij heeft. Ik denk vooral dat we het deden om de spanning tijdens de seks een beetje op te voeren. Dat deden we vroeger ook wel, maar dan op een andere manier. Nu door de fysieke afstand en door het lastige contact zijn we misschien wat verder gegaan. Twin en ik hebben elkaar dus afgetrokken en ook gepijpt voor de cam met Luca. Misschien was dat niet slim, maar alles is zo'n mindfuck af en toe.

 

Jullie hebben wel weer een heel mooi nummer gevonden. Ik vraag me altijd af hoe het jullie lukt om perfecte nummers te vinden. Ik denk dat ik er nu eindelijk achter ben, haha. Zo veel nummers gaan over liefde. Dat is de reden dat ik nummers vaak moet ‘aanpassen’ voor ik er een echte connectie mee krijg. Jullie hebben natuurlijk veel ervaring en zitten midden in een situatie die een romantische liefdesrelatie betreft (hiermee bedoel ik alleen te zeggen dat ‘liefde’ veel breder is dan alleen liefde voor een partner, maar ik heb het in deze context van liefde dus over liefde voor een partner en niet voor familie/vrienden.) Dat is wel cool, want ik denk dat veel zangers/schrijvers schrijven over dingen die ze zelf meemaken of zien. Anders betekent zo'n nummer gewoon niks… Dus als je het perfecte nummer vindt en je weet dat ie in z'n essentie eigenlijk gaat over wat jij meemaakt, dan is ie extra perfect.

je hebt ons door haha, over liefde en alles wat daar mee samenhangt zijn veel nummers, dus ja, dan kom je sneller op eentje die er bij past

 

Ik vind het ook weer typisch iets voor jullie om dan na alles wat je beschrijft eruit te concluderen dat er iets aan de hand is met Luca. Hiermee bedoel ik dat het in jullie zit om uit te kijken voor jullie dierbaren. Jullie zijn op de hoede en jullie nemen veranderingen waar in gedrag, omdat jullie jullie dierbaren kennen en om hen geven. 

ja, klopt, er is iets anders aan Luca en we weten niet precies wat. Natuurlijk wel dat ie minder ècht met ons praat. Dat valt op, maar waarom vragen we ons af. Hij lijkt soms zo afwezig, maar ja, studeren is druk denk ik en soms is het al laat als hij dan wil cammen. Meestal op een tijd dat je normaal al gaat slapen om de volgende dag fris op te kunnen staan. Voor een deel komt dat door ons, omdat wij overdag ook dingen doen en dan vaak niet thuis zijn.

Op dagen dat we zien dat ie vaker al contact heeft proberen te maken met ons en dat vanwege ons niet lukte, krijgen we vaker seksfilmpjes van hem, dat hij dus zichzelf aftrekt enzo. Alsof hij gewoon niet langer kon wachten om klaar te komen ofzo, maar tegelijkertijd komt hij niet snel klaar in die filmpjes dus ja, idk. Normaal zijn we gewend dat hij sneller klaarkomt, dus we zien verschil, zeg maar.

We zien dan soms ook dat ie zich aftrekt terwijl hij naar filmpjes kijkt waarin twin mij pijpt of omgekeerd en wij hebben nooit van die filmpjes aan hem gestuurd. Dus hij moet ze wel gescreend hebben toen we dat live voor de cam deden. Wij screenen nooit als we met Luca cammen en we wisten ook niet dat Luca dat wel deed.

We weten niet wat we daar van moeten denken en of er iets achter zit. We weten ook niet of hij die screens bewaart. We hebben nooit gemerkt dat Luca slechte bedoelingen heeft en hij is goudeerlijk altijd, maar nu weten we het niet meer allemaal. de ene dag is hij ook zo anders als de andere.

 

Je zegt dat je niet echt mensen kent waarmee Luca nu studeert. Zou je hen niet kunnen vinden via social media? Het kan de moeite waard zijn om eens te zoeken in z'n vriendenlijsten. Jullie kunnen je dan voorstellen als goede vrienden van Luca, om de situatie verder niet te ingewikkeld te maken. 

ja, das wel een goed idee op zich, maar dan iemand aanspreken is een beetje lastig. Nou ja, wij hebben geen moeite met iemand een berichtje te sturen en contact te maken, maar het kan wel raar over komen voor diegenen. We willen wel meer info over Luca verzamelen, maar het moet geen argwaan opwekken en Luca moet ook niet denken dat we dingen achter zijn rug om doen. Snap je, dus we moeten wel een goede cover hebben. We willen ook niet echt liegen, maar idd zoals je al zegt 'niet alles vertellen’ ofzo. We gaan nog wel even nadenken hoe we dat aan kunnen pakken. Misschien onder het mom van een surprise dingetje ofzo?

Ondertussen hebben we feestgay al  ‘ingeschakeld’. Hij kent Luca natuurlijk al jaren en we denken dat feestgay (voor wie niet weet wie feestgay is, even in het kort, dat is een jongen die bij Luca op school zat toen Luca een relatie met ons kreeg en nog niet uit de kast was op school. Feestgay is sindsdien een vriend van ons en Luca).

Feestgay gaat binnenkort weer naar België en gaat proberen een ontmoeting met Luca te regelen. Hij heeft Luca ook al een tijdje niet gezien omdat hij van de zomer veel op Ibiza zat en ook bij ons in Frankrijk is geweest, dus is het niet raar om met Luca af te spreken. We hebben met feestgay afgesproken dat ie liefst bij Luca op kot gaat kijken en dan ziet hoe dat allemaal gaat. Maar dat kunnen we wel aan feestgay overlaten. Of vind je dat dat te ver gaat?  Hij moet niet inbreken bij Luca of zijn spullen doorzoeken, want dat willen we natuurlijk niet, maar gewoon ff checken hoe het met hem gaat en liefste ook wat vrienden van Luca meeten. Stappen zal er wel niet echt in zitten, want door corona kan er veel niet, maar idk, we zien wel waar feestgay mee komt.

 

Het is allemaal maar lastig met Luca en nu ook met de letterlijke afstand die er tussen jullie zit.

ja klopt, dat helpt niet echt natuurlijk, maar voor nu is het even niet anders

 

Ik hoop in ieder geval dat die shoots wat positieve afleiding bieden.

die shoots zijn echt heel leuk en het is ook anders dan we gewend zijn. Het is video. Die Duitse jongen komt binnenkort filmen en we hebben nu een script van hem gekregen en het ziet er goed uit. Papa en mama weten er ook van, want we hebben met zijn allen geskypet, dus wij, papa en mama en die Duitse jongen en ook Justin en Christian die die jongen al een tijd kennen. Daarna hebben we nog zonder die jongen erbij geskypet.

Hij wil een soort ‘day of the life’ van 2 jongens maken (wij dus) en dan soort van de verschillen laten zien tussen een gay jongen (ik) en een hetero jongen (die wordt door twin gespeeld). Uiteindelijk blijkt dan dat we niet zo veel verschillen. Het is een beetje om vooroordelen weg te nemen. Zoiets. maar goed, we gaan wel zien hoe het allemaal loopt. lijkt ons wel leuk.

Het is dus wel gescript, maar voor een groot deel wil hij ook gewoon ons leven filmen. In principe is het alleen voor afstudeeropdracht en wordt er verder niks mee gedaan. Er is wel een soort clausule die dat mogelijk maakt als wij daar mee akkoord gaan. Dat contract is door ons buro bekeken en zo opgesteld, dus zal juridisch wel goed in elkaar zitten. het is voor ons vooral om ervaring op te doen.

We verdienen voor die opdracht niks. iig niet als het alleen voor zijn schoolopdracht is. Dat kan anders zijn als het ergens anders voor wordt gebruikt natuurlijk. Daarnaast zijn we nu  al sinds vorige week bezig met wat voorlichtingsfilmpjes, maar die zijn niet voor NL in principe. Ik ga niet zeggen waar ze wel precies voor bedoeld zijn, vanwege anonimiteit. maar we worden er vast niet beroemd door hoor, zo veel stelt het ook weer niet voor. Maar voor ons is het een mooie ervaring en wie weet wat er nog uit voort komt. Ik bedoel Ferry Doedens is uit GTST geschreven en misschien zoeken ze wel een nieuwe gay jongen als opvolger. Hahahaha, nou dan kiezen ze sws niet voor ons, want we hebben helemaal geen acteeropleiding, maar ik zeg het meer voor de grap, als jullie dat nog niet door hadden :yum:

 

ik vind het top om te horen dat jullie ook zo'n fijn netwerk hebben om jullie heen in France.

nice, maar als we dat niet zouden hebben, dan had mama ons allang terug naar huis gehaald. We hebben een tussenjaar en zouden allerlei leuke dingen gaan doen die door corona niet door kunnen gaan (iig voor een deel al niet, de rest moeten we nog zien)  en omdat deze kans er was, mochten we van papa en mama dit doen. Van die voorlichtingsfilmpjes wisten ze al voor de vakantie, dus daar waren ze al mee akkoord gegaan. Van die afstudeeropdracht weten ze nog niet zo lang, maar omdat het via Justin en Christian gaat vertrouwen ze het wel en we hebben goede afspraken gemaakt.

 

Ok, dat was 'm weer voor nu. Weer een heleboel om over na te denken.

Wij proberen alles op een rijtje te krijgen, maar hier en daar een tip of zo kan geen kwaad. We weten ook niet precies wat we overal mee aan moeten. Als je wat te vragen hebt, doe het gerust. Als het ons ook helpt dan geven we graag antwoord.

 

Luca staat nu ff op nummer één. Met Jur en Newt hebben we wel een goed contact.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Hi iedereen,

 

... ik had m'n zus betrokken in m'n zoektocht naar het origineel….. Zij was meteen van, nee joh dit is K3. Toen kreeg ik ook een mindblow. M'n zus dacht... Hart verloren, maar daar was ik het niet helemaal mee eens. Ik googelen en toen zei het internet dat er overeenkomsten waren met 10000 luchtballonnen en MaMaSé. Daar kon ik me dan wel weer in vinden. Best wel vies van K3 btw, want ik kan nergens credits vinden dat ze samples hebben gekocht ofzo, dus wss gewoon gestolen 😂

@Pin ja, je hebt pikken en pikken natuurlijk. Vertel ons wat :yum:

Wat K3 heeft gedaan (https://www.quizlet.nl/topic/186620-ik-herken-dit-fluitje/?page=1) lijkt nog onschuldig bij dit:

 

K3 plagiaat uit China

 

Het gebeurt veel vaker, zie https://qmusic.nl/nieuws/gevalletje-plagiaat-10-zaken-op-een-rij

Ik ga de rest van je reactie later beantwoorden. Er staan we interessante dingen in, dus…

 

Groetjes,

M&M's

 

​hey

 

ff snel hier op reageren en dan er echt een eind aan breien 🧶 en ik probeer kort op jullie gereageren zodat er geen gesprek op uit komt.

 

M en Ms schreef:

Het zou mooi zijn als de KT tenminste iets aan dat laatste probleem kon doen….

zou fijn zijn maar dat is misschien ook de reden waarom ik mijn topic’s gekopieerd heb en niet meer heb maar wel voor me zelf. Voor mij blijft het duidelijk.

 

M en Ms schreef:

maar ja, onkruid vergaat niet, zo lijkt het wel

jullie zijn dan wel van die soort onkruid die sommige voor planten aan zien oké? Want onkruid vind ik negatief.

 

M en Ms schreef:

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar.

 

M en Ms schreef:

jouw vrienden en anderen om jou heen boffen met jou, maar weet ook dat af en toe aan jezelf denken (Blue ffirst om het met de woorden van Trump te zeggen) is op zijn tijd ook wel goed en dat snappen die mensen om je heen ook wel, dus als het nodig is: Blue first 

grappig heb net tegen een vriend gezegd ik app morgen weer nu ff andere mensen en daarna ga ik gewoon slapen. En dan zie ik wel wanneer ik je app. Nu ga ik ff voor. Tot later.

dus ik doe het ook wel eens maar niet vaak.

 

M en Ms schreef:

maar jij snapt het vast wel

ik snap zeker wat je bedoeld. Misschien moet je een creatieve oplossing bedenken voor klimaatverandering. Oké dit was net nog een onderwerp van mij met Emma en we hebben elkaar 10 minuten gesproken.

 

M en Ms schreef:

Wij halen onze energie/kick uit sporten en vriendschappen en van die dingen

dat is ook gezonder.

 

 

M en Ms schreef:

volgens ons begrijpt Loes jou soms beter als die anderen als het om zulke dingen gaat. Ze weet ook wanneer ze ff moet stoppen met pushen

dat is ook zo. Zij voelt mij aan. en het hoort bij haar manier van begeleiden. + ze heeft naasten in der omgeving gehad die ook met soort gelijke dingen als die van mij struglede dus dan woord het makkelijker.

 

M en Ms schreef:

wat zei je 'doe dat maar op je pop’

De eerste x zij ik; doe mij bij je toekomst vriendje. En als hij nee zegt moet je vragen waarom, dan snap je mij ook. Nou ze heeft dus een vriendje die het best wel zou toe kunnen laten alleen denk ik niet dat ze de durf heeft 😂

 

M en Ms schreef:

daarom klikt onze oudere broer ons soms gewoon weg midden in een skypegesprek …. hij bedoelt er niks kwaads mee hoor, het komt daarna altijd weer goed

daar heb ik ook wel eens last van 😂

 

​ooh het quote is misgegaan 🤔

 

groetjes blue

Hey M en Ms

 

Whenever you're ready :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey 

 

Het duurde ff maar ik ben weer bij 👏🥳 🎉 

na dit weekend zal ik wel een reactie geven. 
Ik wouw alleen zeggen dat ik weer bij ben na 3 weken of zo. 
Ik heb het vannacht allemaal gelezen. Dus ik weet niet meer wat ik te zeggen had. Had een reactie geschreven maar mijn teli deed kut. Dus dan krijg je zondag of maandag reactie (of ooit). 
Ik ben nu druk met allemaal kleine topics die ff aandacht nodig hebben 😊 tot me vader er is

knuffel 🤗 van mij (was die smiley maar blauw)
 

Groetjes blue 

Hi Blue,

 

 

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar. 

nee, soms vroegen we over bepaalde dingen of het wel of niet kon en dan gaf ze advies, dus niet in de gaten houden

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi iedereen,

 

misschien moet ik nog even uitleggen wat seks met Tina is. Tina is niet een meisje, want daar zouden we op zich geen probleem mee hebben gehad als Luca verliefd zou zijn geworden op en/of seks zou hebben met een meisje. Maar, Luca is en blijf gay, net als twin en ik. Tina is (in de gayscene, maar ook daarbuiten wel) een verwijzing naar de drug methamfetamine.

 

Tekst is aangepast i.v.m. forumregel 9 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum)

 

Ergens kwam het als een totale verrassing voor ons. Op het laatst, dus kort voordat we het zeker wisten, gingen er steeds meer geruchten over Luca en ‘Tina’. Jammer genoeg bleken die dus waar. Het verklaart veel van wat er het afgelopen jaar allemaal speelde. De precieze aanleiding is ons nog niet geheel duidelijk. Waarschijnlijk begon het rond de periode dat Newt naar beneden was gevallen en in het ziekenhuis terecht was gekomen. Het liep toen niet echt lekker tussen Luca en twin en mij.

Belangrijkste voor nu is dat Luca inmiddels afgekickt is en wij proberen hem zo goed mogelijk te steunen en geen verwijten te maken, want dat gaat sws niet helpen en bovendien gaat het er ook niet om om een ‘schuldige’ aan te wijzen.

Wij weten sinds de tijd van de brand bij ons thuis, dus zeg maar globaal rond oktober/november dat Luca aan de Tina zat. Mede daarom heb ik hier sinds die tijd weinig tot niks gepost.

Er waren dus buiten het forum genoeg dingen die onze tijd en aandacht vroegen.

Behalve Luca zo goed mogelijk steunen konden wij vanuit NL niet echt veel doen. Het traject liep vooral via mensen die daar (drugsgebruik)  meer vanaf weten.

Toch hield het ons bezig.

Toen de scholen ook nog eens dicht gingen werden we door onze oude school gevraagd om een aantal leerlingen te begeleiden. We hebben nu een tussenjaar en hadden daar dus tijd voor. 

Het hield in dat we hielpen bij het leren en daarnaast merkten we dat een aantal ook best wat afleiding kon gebruiken. We hebben toen, rekening houdend met de coronaregels, allerlei activiteiten opgezet. We gingen met ze sporten en organiseerden een soort competitie waardoor ze onderling ook met elkaar gingen sporten. Zo kregen ze weer wat meer contact met anderen en werden ze wat actiever en fitter.

 

Dat alles gaf ons veel voldoening en ook wat afleiding voor onszelf met alles wat er speelde.

 

Daarnaast hebben we veel tijd geïnvesteerd in het opbouwen van een relatie met onze ‘nieuwe’ broertjes. In het begin was het even aftasten, maar nu zijn ze (na een klein half jaartje)  helemaal gesetteld bij ons.

Door hen hebben we er ook voor gekozen om toch maar in NL te gaan studeren. We hadden (vergevorderde) plannen om dat in Frankrijk te gaan doen, maar dan zouden we ze bijna nooit zien en dat willen we niet. Als we in NL studeren dan kunnen we makkelijk even een weekendje naar huis of kunnen zij bij ons komen. Oh ja, het wordt Bouwkunde en Industrieel Vormgeven, die combi, met in ons achterhoofd ook dat we later een rol gaan spelen in het bedrijf van opa. Die is aannemer/projectontwikkelaar en hij zou dat heel leuk vinden. We kijken wel hoe dat loopt.

 

Wat nog meer. Er is iets wat ik al (veel) langer en wilde posten en dat is het onderstaande. Ik had het al eens in een kladje voor mezelf opgeschreven en ga het nu maar posten:

 

Ik weet dat wat we meemaken misschien dan wel niet leuk is, maar uiteindelijk zijn er ergere dingen en twin en ik keken pas geleden naar een documentaire over Elias en hoe hij omgegaan is met tegenslagen. Daar kunnen we alleen maar bewondering voor hebben en hij heeft ons ook doen inzien dat ons leed betrekkelijk is en in geen verhouding staat tot wat hij (en ook sommige andere forumgebruikers) misschien allemaal meegemaakt hebben.

Het verhaal van Elias heeft heel veel indruk op ons gemaakt en we willen het met jullie delen, niet alleen om wat hij mee gemaakt heeft, maar hopelijk kan het anderen ook helpen om te zien hoe hij omgegaan is met alles wat hem overkomen is.

In het kort: hij is gevlucht uit Aleppo in Syrië na bombardementen in de buurt van zijn school en huis. Via Libië zijn hij en de rest van zij familie naar een veiligere plek gevlucht en uiteindelijk na een paar jaar terecht gekomen in Nederland.

Elias is echt zo’n leuke jongen, erg inspirerend en aandoenlijk en humble (ik weet ff niet een goed Nederlands woord) zoals wij hem zagen in de docu, terwijl Sinan (een Nederlandse documentaire maker die ons respect verdient) op zoek ging naar de leerlingen van zijn oude klas, waarvan hij alleen nog maar een schoolfoto had.

Om te weten of de speurtocht iets opgeleverd heeft moet je de docu zelf maar bekijken. We gaan er niks over verklappen, behalve dat het een indrukwekkende docu is met veel momenten die een sterke en vrolijke Elias tonen. Het ging bij ons door merg en been. We zijn ook een beetje (veel haha) van Elias gaan houden. Zo’n mooie persoonlijkheid en  met aandacht voor anderen in zijn omgeving. Zo troost hij anderen die een onderdeel van zijn verhaal vormen tijdens de zoektocht door zijn verschrikkelijke verleden.

De docu is in 2 delen. Hieronder de linkjes.

https://www.bnnvara.nl/sinanzoektdeklasvanelias

https://www.bnnvara.nl/sinanzoektdeklasvanelias/videos/508636https://www.bnnvara.nl/sinanzoektdeklasvanelias/videos/508636

https://www.bnnvara.nl/sinanzoektdeklasvanelias/videos/508635

https://www.npostart.nl/sinan-zoekt-de-klas-van-elias-12/25-03-2019/BV_101392585

 

Die anderhalf uur zijn het echt waard en hopelijk inspireert Elias jullie ook. Ook al lijkt de situatie waarin je zit uitzichtloos. Blijf hoop houden en hopelijk levert dat ook zo iets moois op als in het geval van Elias. Hij heeft zich al snel ingeburgerd in Nederland en doet het goed op school enz.

Kijk alleen maar naar zijn gezicht en je snapt dat hij het verdient dat hij uit de situatie is. Dat bezoekje van Sinan aan Australië is ook ‘tranentrekkend’ en gaat door merg en been, maar het is wel heel mooi om te zien en te voelen. Nou ja, kijk zelf maar.

 

Dat was ‘m voor nu weer ff.

Misschien volgt er nog een update met hoe het nu tussen Luca en ons gaat.

 

@Pin  en @Blue ,

ik zag dat jullie reacties gepost hadden in jullie topics, daar ga ik later op reageren.

 

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

Hi iedereen,

 

Het was wel zeker de moeite waard! En het was inderdaad erg gezellig met een lach en een traan.

precies, het afscheid van Kenshin was mooi  en goed zoals het gegaan is

 

Ik weet niet hoelaat jullie op jullie bed lagen, maar ik zelf was rond 06:50 a 07:00 op mijn bed. 

uiteindelijk hebben wij helemaal niet meer geslapen. Ik denk dat we zo rond 0130-0200 zo'n beetje met z'n allen gestopt waren met posten en toen hebben twin en ik de muziek van Kenshin aangezet:

 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

en op ons gemakje hebben we alles nog eens doorgelezen. Als twin en ik elkaar aangekeken rolde er soms een traan over onze wangen… Mooie herinneringen kwamen voorbij en het was goed… 

Toen zijn we aan de slag gegaan met de screenshots en het afscheidsverhaaltje en uiteindelijk hebben we dat om 05.54 uur gepost op 10 augustus 2020. We waren best moe toen. Door het niet slapen en alle indrukken die nacht. Net toen we wilden gaan slapen kwam er rond 06.17 uur een reactie van Kenshin en een tweede volgde om 06.25 uur. Het was zo lief en mooi, zo fijn om (waarschijnlijk) op dat moment even alleen met Kenshin op het forum te zijn. Dat was echt een cadeautje. We wilden Kenshin niet alleen laten op het forum, maar wilden ook weer niet nog duizenden vragen stellen, alhoewel we die wel hadden….

We zijn er de hele tijd geweest voor het geval Kenshin iets te vragen zou hebben of wat dan ook. Na een tijdje werden andere forumleden ook wakker en kon iedereen nog kwijt wat die wilde.

Om 11.38 uur was het echt voorbij, Het account van Kenshin is toen verwijderd. Onherroepelijk.

We zijn toen gaan werken aan een update van het afscheidsverhaal en dat hebben we om 13.00 uur geplaatst.

Tsja en toen ging het leven verder. We probeerden de draad wat op te pakken, maar zijn de hele week van slag geweest door te weinig slaap in de weken daarvoor en toen zijn we weinig online geweest. Ik weet niet meer wat we verder gedaan hebben die dag. Ik denk met de jongens naar het strand geweest enzo. 's Avonds laat zijn we pas gaan slapen nadat we iets van 40 uur wakker waren geweest…..

 

Sorry dat ik niet altijd reageer, maar ik weet dan ff geen woorden om te zeggen. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar sorry daarvoor. Ik lees alles mee , dat kun je denk ik ook merken,maar zoals ik zei , ik kan dan niet de woorden vinden.  (En met werk is het best druk) .

geen probleem, daar hoef je je niet druk om te maken We weten wel dat het goed zit met jou en begrijpen het volkomen :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi iedereen,

 

Het duurde ff maar ik ben weer bij 👏🥳 🎉 

top, ik heb dat ook wel eens dat ik achter loop, je mag 3 x raden bij wie

 

na dit weekend zal ik wel een reactie geven. 
Ik wouw alleen zeggen dat ik weer bij ben na 3 weken of zo. 
Ik heb het vannacht allemaal gelezen. Dus ik weet niet meer wat ik te zeggen had. Had een reactie geschreven maar mijn teli deed kut. Dus dan krijg je zondag of maandag reactie (of ooit). 

oh balen dat je telli kut deed, maar als je zin en tijd hebt mag je altijd later nog iets sturen of je reageert op iets nieuws dan, kijk maar, we vinden het iig leuk dat je weer ff langs kwam. Btw wanneer heb je dan geslapen :thinking:  als je ons vannacht gelezen hebt?

 

Ik ben nu druk met allemaal kleine topics die ff aandacht nodig hebben 😊

goeie, ik wil dat soms ook meer doen, maar dan heb ik te weinig tijd, maar ik snap jou wel. Het is goed om iedereen wat aandacht te geven en je hebt vast goeie tips voor ze

 

tot me vader er is

knuffel 🤗 van mij (was die smiley maar blauw)

oh komt papa bij je eten of ga je weekend naar hem? Sws veelplezier met je papa en dankjewel voor de knuffel.

Je krijgt er eentje terug van twin en mij en Justin en Christian, de rest is weer naar NL, want die hebben al weer school enzo.

Hopelijk komt onze pleegbroer nog met z'n vriend, maar omdat nu code oranje hier is (NL heeft dat voor ons departement uitgesproken, dus als je terug gaat naar Nl moet je in NL in quarantaine), maar hier zijn door de Fransen nog geen extra regels, behalve wat er al was.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Oeps, @jaspertje  en @Pin , jullie zijn de volgende die ik nog ga beantwoorden. Ik had @Blue ff stiekem tussendoor gedaan :yum: Sorry dat het zo lang duurt, want jullie hebben echt mooie reacties geschreven :relaxed:

Hi Gebruiker c,

 

Fijn om te lezen dat het zo veel voor jullie betekent! Ik snap het ook heel goed, goed dat jullie hem hebben gestuurd dit allemaal wat jullie wouden zeggen!

Luca is altijd heel belangrijk geweest en ons eerste echte vriendje, dus dat wil je niet zomaar laten gaan, daarom wilden we hem dit graag sturen. Voor ons gevoel is dat belangrijk. Of het de uitkomst verandert is natuurlijk altijd de vraag

 

Ik ben Luca natuurlijk niet, maar ik zou me erg gevleid voelen als iemand zoveel moeite er voor doet,maar zoals ik al zei, ik ben Luca niet.

dankjewel, maar we zijn altijd wel behoorlijk expressief in dingen en als iets zo is/voelt dan geven we daar ook uiting aan. Ik kan me ook voorstellen dat het voor sommigen klef over komt, maar het is veel meer dan dat, er zit een heel gevoel achter…..hoe leg ik dat uit….

 

Ik hoop dat er voor jullie snel meer duidelijkheid komt, maar ik ben ook geen helderziende of iemand van bovenaf of van de tijd (jammer genoeg) wat het antwoord ook is ,

niemand kan dat weten, behalve Luca. Luca is nu een paar dagen weg naar de Ardennen en heeft slecht bereik daar. Onze appjes komen niet of pas heel laat aan en hij heeft weinig tijd om te antwoorden, dus is het afwachten…..

Maar wij hebben iig wat we voelen in een berichtje en liedje kunnen uitdrukken. Wie weet biedt dat een opening….

 

ik weet dat of het nou goed of fout is, jullie het begrijpen en dat vind ik nou zo mooi aan jullie,  jullie persoonlijkheid(als ik het zo mag zeggen)  hopelijk komt er snel antwoord! 

dankjewel voor nog een complimentje. Ik denk idd dat wij wel makkelijker ons gevoel durven tonen dan andere leeftijdsgenoten, maar ik denk dat het belangrijk is om zo duidelijk mogelijk te zijn, want eerder heeft onduidelijkheid ons niet veel goeds gebracht. Wij willen liefst duidelijkheid en  vinden dat wij dan zelf ook duidelijk moeten zijn en open moeten staan voor wat anderen vinden. Het is geven en nemen en accepteren, niet forceren. Wij kunnen niet tegen dingen die niet uitgepraat worden. We gunnen iedereen het beste, maar dan willen we ook wel weten waar we aan toe zijn. Dan kunnen we ook nadenken over wat daarna komt. We weten zelf ook niet of we echt nog door kunnen, zomaar terug naar zoals het was, is ook een utopie, omdat er zoveel dingen zijn veranderd.

Nu is het idd afwachten.

We hebben voor wat betreft de liefde ons leven even on hold gezet. Er zijn wel verleidingen, maar om aan dat vooral lichamelijke gevoel toe te geven, willen we niet doen, totdat er meer duidelijkheid is.

Zo heb ik Milan leren kennen en met hem ga ik gewoon vriendschappelijk om, hoewel er misschien meer in zit. De tijd zal alles duidelijk maken, hoop ik.

 

Dankjewel voor je berichtje :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 Hi iedereen,

 

hi @Pin , leuk dat je weer ff langs bent gekomen, dat vinden we altijd leuk, hmm al 2 x leuk in de eerste zin, dat belooft nog wat voor de rest….

 

Ik ben er nog best op tijd bij zo, na 2 dagen. Volgens mij is dat een nieuw record :wink:

vind ik ook, dat doe je goed, idk of het een record is, maar ik ben er wel blij mee en twin ook

 

Het begin van veel goede verhalen.

just do it en dan komt het wel goed, toch?

 

Ah, dus Frans lijkt op Frans. Hebben jullie dat ook aan Frans laten zien? Wat vond hij daar van? Had ie z'n doppelganger gevonden?

we hadden het eerst niet tegen die ‘nep’-Frans gezegd, maar af en toe noemden we hem per ongeluk zo, toen ie er bij was, dus ja…...toen hadden we het uitgelegd waarom we hem die bijnaam hadden gegeven. Ik heb maar niks gezegd over dit forum, want het was al ingewikkeld genoeg zo haha. ‘Onze’ film-Frans heeft hetzelfde soort haar en ook die twinkeling in zijn ogen. We vinden de echte Frans niet perse heel knap, maar hij heeft een hele goede uitstraling en als ie lacht worden wij altijd blij van hem en zo ook van film-Frans.  Frans heeft net als ons een pretface :smile: .Je kunt in de video van het songfestival (beter dan in die andere video die ik eerder postte) zien wat we bedoelen:

LIVE - Frans - If I Were Sorry (Sweden) at the Grand Final 2016 Eurovision Song Contest

Frans snapte wel de overeenkomsten, maar uiteindelijk is hij niet echt zijn dubbelganger, zoals twin en ik wel van elkaar zijn. Vaak is het gevoel wat we bij iemand hebben belangrijker dan of ie echt knap is. Luca is toevallig wel knap en Jur en Newt ook (in onze ogen) en wij zijn zelf natuurlijk ook echt heel….nou ja genoeg daarover :yum::joy:

 

Wel lijp dat ie dan zo kan improviseren en er dan iets vets van kan maken.

ja, hij is echt lijp, dat vinden we ook heel leuk aan hem, hij legt net als ons allerlei niet voor de hand liggende verbanden en maak voor anderen rare sprongen, maar daar houden wij wel van. In het begin was het wel even aftasten, maar na een paar dagen begrepen we elkaar steeds beter en vanaf toen was het echt top om met hem te 'werken’. Alleen weten wij nog niet precies hoe het gaat worden :rofl:

 

Dat is wel netjes en geeft ook wel een fijn gevoel lijkt me.

hij kwam er zelf mee, dus hoefden we het niet te vragen. Dat was wel makkelijk en op zich is het wel een fijn gevoel. Wij zijn er dan weer mee akkoord gegaan dat wij die beelden niet zonder zijn toestemming mogen gebruiken voor commerciële dingen. Mama heeft er ook voor gezorgd dat dat op papier staat, net zoals Frans de beelden alleen voor zijn afstudeerproject mag gebruiken en anders eerst toestemming moet vragen aan ons. Mama is daar wel goed in en daar luisteren we dan ook maar naar

 

Zijn twin en jij twee verschillende mensen in z'n film of zijn jullie like één persoon, omdat jullie toch op elkaar lijken?

nou, het uitgangspunt was dat we 2 verschillende personen zijn….

 

Duitsers zijn een kei in nasynchronisatie, right? :sweat_smile::wink:

ja, die zijn daar echt heel goed in :thinking:

Als je niet beter zou weten, zou je denken dat The A-team een Duitse serie is/was….:rofl:

Imitatie The A-Team door Hartger Meihuizen met Duitse nasynchronisatie!

 

Ah oké nee jij en twin zijn wel iemand anders. Haha, '’hoe doe je straight?!?!'’

dat dachten we dus ook, dat we 2 verschillende personen zijn, maar daar beginnen we  ondertussen wel hard aan te twijfelen. FilmFrans had een paar teasers gestuurd en nu weten we echt niet meer wat het wordt. Hij had een heel kort filmpje gestuurd met iets wat we helemaal niet zo gefilmd hebben, maar wat hij er wel van gemaakt heeft. Wat ik net zei snapt vast niemand zo, dus ik heb er een voorbeeld van en dat is een stukje wat in de clip van Jeangu ook voorkomt. Jeangu was de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival dit jaar, maar ja, das niet doorgegaan door Corona. Het gaat om het stukje met de spiegel zo van 0.53 tot 1.11 :

Jeangu Macrooy - Grow - The Netherlands 🇳🇱 - Official Music Video - Eurovision 2020

Daardoor denken wij nu dat je één persoon in de film ziet die in gedachten 2 verschillende personen zou kunnen zijn. De ene is gay en de andere is hetero, of zoiets. Lekker vaag hè, net als die hele film waarschijnlijk wordt. Frans gaf als antwoord op die gedachte van ons het veelzeggende 'hmmm’

Volgens mij is Frans er zelf ook nog niet uit of hij doet zo om ons te teasen. Wij houden iig wel van zijn humor. Dat maakt jongens sws aantrekkelijk, dat ze soms wat geheimzinnig zijn. Maar ze moeten niet te geheimzinnig gaan doen, zoals Luca nu in onze ogen doet  :neutral_face:

Uhm, hoe je 'straight doet’ weten we ook niet echt. Zelf denken we dat het niet zo heel veel anders is als dat wij doen, alleen word je dan als jongen niet verliefd op een andere jongen, maar op een meisje. Het gekke is ook dat we geen tegenspelers hebben gehad bij de opnames. Wel allerlei shots die we niet altijd begrepen. Veel shots die te maken hebben met gewone alledaagse dingen, zoals opstaan, aankleden, eten, school, hobby’s, internet

 

Waarom zou je dat moeten bewijzen? Je hebt toch gewoon het recht om naar huis te gaan??

uhm, nou mama wil dat we zo weinig mogelijk aanleiding geven tot ‘gedoe’ als er controle is door de politie en ze vind het ook wel fijn om te weten dat we geen Corona hebben als we naar huis komen rijden en dus ook niet hebben als we thuis komen. Natuurlijk moeten we als we weer in NL zijn ons aan de NL regels houden en dan opnieuw getest worden en in quarantaine (dan krijgen we thuis roomservice en hebben we de badkamer voor ons alleen en moet ons jongere broertje tijdelijk een andere badkamer gebruiker en misschien gaat ie dan ook wel een tijdje in een andere kamer slapen), maar die uitslag duurt in NL geloof ik iets van 56 uur gemiddeld, dus das al meer dan 2 dagen en dan nog een dag voordat je terecht kunt en dat vind ze best lang als we dan al die tijd thuis zijn en het nog niet weten. Door voor vertrek in Frankrijk nog te testen hebben we meer zekerheid dat we het niet hebben, want onze laatste Coronatest hier is ook al iets van 2 weken geleden en voordat we weg zijn duurt nog 1 of 2 weken, denk ik….

Je mag je wel gewoon verplaatsen in Frankrijk, dus das geen probleem (iig nu nog niet). Btw, we zijn de afgelopen week al 2 keer door de politie met de auto aan de kant gezet, omdat ze dachten we minderjarig waren (we zien er wat jonger uit, maar zijn wel 18 ondertussen) en we vielen ook extra op omdat we in een cabrio reden met open dak, terwijl het niet echt zomer meer is , maar de zon scheen wel, dus ja :sunglasses:

 

Gaan jullie dus zelf terug rijden?

‘we hebben het nog nooit gedaan dus we denken dat we het wel kunnen’

ontleend aan: 

 

Wel ingewikkeld met Luca en dat jullie hem nog steeds niet hebben kunnen spreken. Wie weet over een paar weken dan :/

ja hopelijk dan wel, want het duurt ons eigenlijk te lang, maar misschien horen we nog wel wat van Feestgay

 

Gewoon van de leuke jongens die meedoen of in de clips zitten. En anders, is niks mis mee toch, het Songfestival leuk vinden?

nee, is niks mis mee om het Songfestival leuk te vinden, maar we kijken eigenlijk nooit naar de uitzending. Duurt veels te lang allemaal. Meestal horen we op de radio of tv dan een liedje en die shazammen we dan en soms zit er idd een leuke jongen in de video en dat is dan mooi mee genomen :wink:

 

Wel super mooi dat filmpje en dan een mooie brief erbij. Hebben jullie al iets van een reactie van jullie moeder?

dankjewel en leuk dat je het ook mooi vond. Toen we die video voor het eerst zagen, wisten we gelijk wat we ermee wilden doen. We wilden het eigenlijk liever irl doen, maar dan zou het nog weken duren en we wilden het nu zeggen.

Jazeker hebben we een reactie van mama. We hadden het dus niet gewoon geappt, maar we hadden het via skype gedaan, zo gelijk na het eten (tijdens het eten skypen we vaak met thuis, vooral als we alleen zijn). Twin en ik hadden het dus live, waar de hele familie ongeveer bij was, tegen mama gezegd via de cam. Mama dacht gelijk al 'wat hebben die twee nu weer bedacht’, ze voelde al nattigheid en dat was niet gelogen, want ze moest wel een traantje laten en wij deden toen een beetje mee uit solidariteit, dat je het weet hè, want anders zijn we best wel stoer hoor. Als wij in beeld zijn geweest is er daarna altijd genoeg om over te praten….

Btw, we hebben het dus ook op beeld en dat gaat in ons ‘archief’

 

Leuk dat die buren ook nog redelijke leeftijdsgenoten hebben waarmee jullie ook nog Nederlands kunnen praten. Hoewel, volgens mij redden jullie je prima in het Frans, maar alsnog. Hebben zij dan ook wat bijverdiend met het werken in de tuin of hadden ze daar geen zin in?

ook leuk dat we er nu (pas) achter kwamen dat het leuke jongens zijn, maar ja, onze straat is ook best lang, dus zij wonen denk ik 400 meter verderop. We hebben alvast een naam voor hun bedacht, Liam is 14 en Keano 16, maar ze zijn allebei nog jarig dit jaar, dus binnenkort 15 en 17. Zij hadden ons wel vaker gezien als we aan het hardlopen waren of fietsen of als ze bij ons voorbij kwamen als ze naar school gingen enzo. Wij wisten niet eens dat ze bestonden, want hun ouders kwamen wel eens bij ons, maar dan waren ze er nooit bij. Ik denk dat we nu wel vaker dingen samen gaan doen als ze dat ook leuk vinden. Frans lukt idd wel, maar het is ook niet vervelend om weer eens gewoon Nederlands te kunnen praten. We moeten dan wel opletten wat we zeggen :thinking:, omdat ze ons kunnen verstaan,,,

De eerste week dat we daar hielpen hadden zij nog school en dan zagen we ze pas na school. In de weekeinden waren ze wel aan het helpen, maar niet de hele dag. Idk of zij er iets voor gekregen hebben….iig wel onze complimentjes :grin:….. We kunnen best goed slijmen bij jongens die we aardig vinden. Ik weet eigenlijk niet eens of ze weten dat we gay zijn, maar ja, zal wel geen probleem zijn, denk ik. Daar komen we nog wel achter. Ik kan het straks wel even zeggen als ze langs komen. We wilden even gaan fietsen eigenlijk, maar het was net een beetje aan het regenen en we houden er niet echt van om nat te regenen, dus misschien kunnen we dan beter met z'n allen in de jacuzzi gaan :wink:

 

Gefeliciteerd! Was dat niet gek, alleen in Frankrijk? Of was dat dus dat tijdje geleden dat ze ff langskwamen voor jullie b-day?

het is nog maar 2 weekjes geleden en toen was mama en ons broertje al lang weer terug naar Nederland. Het was dus wel apart om hier zonder familie te zijn op onze verjaardag, maar Justin was er iig en als verrassing hadden we een ‘zoom-verjaardag'. Iedereen die we leuk vinden (nou ja, das misschien wat overdreven)  was online en Lauren en Claude en nog een paar vrienden/buren waren irl gekomen en mama had gezorgd dat iemand taart mee nam en wat hapjes en het was dus toch nog heel gezellig, iets om nooit te vergeten. Maar we misten wel de knuffels van papa en mama, opa en oma, broers en zus enzo. Dat gaan we in NL wel weer inhalen, voor zover dat kan en mag met Corona

 

Denk idd maar goed na over of jullie wel of niet willen rijden en hoe dan precies. Ik zou niet meteen te veel rijden om idd maar wat meer te wennen. Een ander land is ook weer heel anders. Moeten jullie dan ook zo'n A op de auto of is dat alleen voor mensen met een Frans rijbewijs?

we denken nog wel even na, maar we denken dat we het wel gaan doen. We kunnen sws wel een uur en misschien wel wat langer per keer rijden, denk ik en dan elkaar afwisselen. Frankrijk is wel een beetje anders als Nederland, maar valt wel mee en bijna alles is autoroute en we hebben een apparaatje voor automatisch de autoroute te betalen in de auto zitten. We moeten alleen 2 keer tanken en wat eten onderweg. Mama's auto is gewoon met Nederlands kenteken en dan mogen we gewoon met NL rijbewijs rijden en idd die Fransen die pas hun rijbewijs hebben, moeten wel een A op de auto en die mogen dan ook niet zo hard rijden. Omdat wij voor Frankrijk de eerste 3 jaar ook beginnend bestuurder zijn mogen we op sommige wegen maar 100 ipv 110  en op de autosnelweg max 110 ipv 130 km/u rijden.

Als we weer thuis zijn kunnen we ook zelf naar Luca gaan met de auto, bedenk ik net, dus das wel makkelijk. In Frankrijk heeft papa ook nog een auto met Frans kenteken staan, maar daar mogen wij niet in rijden, omdat dat van de verzekering niet mag.

 

Geen idee. Zou dat idd wel ff goed uitzoeken.

nu is in Frankrijk de avondklok in gegaan tussen 21.00 en 06.00 uur en dan mag je alleen met een goede reden naar buiten, maar dan moeten we wel een formulier invullen, dat heet ‘Exemption Certificate’ en dan mag je wel de weg op als het voor een lange reis is, zoiets en nog andere redenen, zoals woon-werk verkeer of je mag naar buiten om de hond uit te laten of naar de apotheek te gaan en van die dingen. Maar ik denk dat we het beste rond 06.00 uur 's morgens weg gaan of iets later, dat zei mama van de week ook al

 

Wat raar dat Luca weer een keertje bij jullie thuis is langsgekomen. Maar hij weet dat jullie er niet zijn toch? Vraag me af waarom hij dat dan prettig vind, maar dat zullen jullie je ook wel afvragen denk ik. Zegt hij daar dan iets over op app ofzo?

nou, bij ons thuis gebeurt het wel vaker dat er vrienden van ons (of van onze broers of zus) gewoon langskomen, ook al zijn wij (of zij) niet thuis. De meeste van onze vrienden horen ondertussen ook een beetje bij onze familie en als mama of papa tijd hebben vinden ze het ook wel gezellig als ze langskomen en mee eten. Dus, dat op zich is niet heel gek. Newt komt sws wel een paar keer per week even langs en Luca deed dat ook wel eens. Meestal komt ie natuurlijk voor ons, maar ook als ie er even uit wil. Waarom hij de laatste paar keer geweest is weten we niet echt. Soms is Luca een beetje op zichzelf en dan wil ie geen gezeur aan zijn hoofd en thuis vraagt zijn moeder dan steeds wat er is en bij ons kan ie zijn gang een beetje meer gaan. Meestal praat ie dan wel met papa en mama of onze zus of broers, maar de laatste keren had ie vooral geslapen zei mama en zijn vuile was mee genomen. Dat vond mama ook wel een beetje raar, want hij zit nog geen half uur van zijn ouders op kamers en naar ons is zeker een uur als ie met de auto kan. Hij gaat de laatste tijd ook niet vaak naar huis in het weekend of tussendoor en vorig jaar wel. Misschien doen meer studenten dat wel als ze iets langer op kamers wonen of het komt door Corona, idk

 

Het is natuurlijk maar de vraag of als jullie thuis waren geweest, hij dan nog was gekomen. Je weet allemaal niet wat er was gebeurd als je de dingen anders had gedaan. Het heeft dan verder ook niet veel nut om erover na te denken. Jullie hebben gedaan waarvan jullie op dat moment dachten dat het het juiste was en meer kun je niet doen.

ja, dat is wel zo en op zich lopen we er niet een hele dag over te piekeren, maar soms denken we er wel aan en of we het anders moeten doen, maar ja, het moet van 2 kanten komen of er is iets wat hij niet durft te vertellen, maar we zouden niet weten wat dan. Als hij een keertje in het weekend thuis is bij zijn ouders dan slaapt ie lang uit en is ie vaak weg, terwijl er met Corona niet veel te doen is, volgens mij, dus ja. Wij zijn niet de enigen die niet alles van Luca snappen

 

Ik hoor het wel als er weer dingen veranderen of er ontwikkelingen zijn. Succes met de voorbereidingen voor de terugreis!

we gaan nog wel update geven en dankjewel alvast voor succes wensen en natuurlijk voor je reactie

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

Ik heb nieuws voor jullie….

Hi Gebruiker c,

Hey M en Ms, 

Fijn om te lezen dat het zo veel voor jullie betekent! Ik snap het ook heel goed, goed dat jullie hem hebben gestuurd dit allemaal wat jullie wouden zeggen!

 

Luca is altijd heel belangrijk geweest en ons eerste echte vriendje, dus dat wil je niet zomaar laten gaan, daarom wilden we hem dit graag sturen. Voor ons gevoel is dat belangrijk. Of het de uitkomst verandert is natuurlijk altijd de vraag

Snap ik volkomen, dat is ook begrijpelijk,  hij is iets speciaals voor jullie. Er zal altijd vragen in jullie opkomen , de uitkomst is wat anders. (Klinkt misschien raar)

Ik ben Luca natuurlijk niet, maar ik zou me erg gevleid voelen als iemand zoveel moeite er voor doet,maar zoals ik al zei, ik ben Luca niet.

 

dankjewel,graag gedaan!

maar we zijn altijd wel behoorlijk expressief in dingen en als iets zo is/voelt dan geven we daar ook uiting aan. snap ik ,dat is ook wel fijn in de meeste situaties.

Ik kan me ook voorstellen dat het voor sommigen klef over komt, maar het is veel meer dan dat, er zit een heel gevoel achter…..hoe leg ik dat uit….

Ik snap wat je bedoelt!  Ik vind er niks klefs aan , ik vind het wel lief en mooi en ik snap het gevoel, je hoeft het niet uit te leggen, ik snap het volkomen. 

Ik hoop dat er voor jullie snel meer duidelijkheid komt, maar ik ben ook geen helderziende of iemand van bovenaf of van de tijd (jammer genoeg) wat het antwoord ook is ,

 

niemand kan dat weten, behalve Luca. Luca is nu een paar dagen weg naar de Ardennen en heeft slecht bereik daar. Onze appjes komen niet of pas heel laat aan en hij heeft weinig tijd om te antwoorden, dus is het afwachten…..duimen maar.

Maar wij hebben iig wat we voelen in een berichtje en liedje kunnen uitdrukken. Wie weet biedt dat een opening….

Ik hoop het voor jullie! 

ik weet dat of het nou goed of fout is, jullie het begrijpen en dat vind ik nou zo mooi aan jullie,  jullie persoonlijkheid(als ik het zo mag zeggen)  hopelijk komt er snel antwoord! 

dankjewel voor nog een complimentje. Graag gedaan.

Ik denk idd dat wij wel makkelijker ons gevoel durven tonen dan andere leeftijdsgenoten,klopt, in ieder geval makkelijker dan mij,dat zeker.

maar ik denk dat het belangrijk is om zo duidelijk mogelijk te zijn, want eerder heeft onduidelijkheid ons niet veel goeds gebracht. Snap ik

Wij willen liefst duidelijkheid en  vinden dat wij dan zelf ook duidelijk moeten zijn en open moeten staan voor wat anderen vinden. Het is geven en nemen en accepteren, niet forceren.snap ik.

Wij kunnen niet tegen dingen die niet uitgepraat worden. We gunnen iedereen het beste, maar dan willen we ook wel weten waar we aan toe zijn.snap ik volkomen.

Dan kunnen we ook nadenken over wat daarna komt. We weten zelf ook niet of we echt nog door kunnen, zomaar terug naar zoals het was, is ook een utopie, omdat er zoveel dingen zijn veranderd.klopt, het hangt van zoveel dingen af.

Nu is het idd afwachten.

We hebben voor wat betreft de liefde ons leven even on hold gezet. Er zijn wel verleidingen, maar om aan dat vooral lichamelijke gevoel toe te geven, willen we niet doen, totdat er meer duidelijkheid is.snap ik ook volkomen!

Zo heb ik Milan leren kennen en met hem ga ik gewoon vriendschappelijk om, hoewel er misschien meer in zit. De tijd zal alles duidelijk maken, hoop ik. misschien, ik hoop voor meer duidelijkheid voor jullie!  De tijd zal het leren.

 

Dankjewel voor je berichtje :relaxed:

Graag gedaan! 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Oeps, @jaspertje  en @Pin , jullie zijn de volgende die ik nog ga beantwoorden. Ik had @Blue ff stiekem tussendoor gedaan :yum: Sorry dat het zo lang duurt, want jullie hebben echt mooie reacties geschreven :relaxed:

ach joh, ik heb de tijd, heb ook soms dat ik dit soort “extra” dingen ff op een lager vuurtje moet zetten omdat ik ook nog andere dingen heb die ik ook moet doen (school, gitaar spelen, mountainbiken).

kortom, neem vooral lekker de tijd die je nodig hebt, toch fijn dat je tussendoor ff een update geeft, dan hoef ik minder vaak te checken of er toch updates zijn die in mn spam folder beland zijn ofzo

dus zie maar wanneer je tijd hebt en tot die tijd heb ik nog wel ff geduld
^Jasper:smile:

Hey M en Ms

 

Oh, arme Newt. Zijn angst en jullie paniek moeten erg intens geweest zijn. Ik wacht in spanning maar met geduld af op de rest van dit verhaal. Met mijn volle hart hoop ik op een goed einde. 

 

Wel wil ik even meegeven dat je er goed aan gedaan hebt, door Newt niet te verplaatsen. Een slachtoffer van een val, ongeluk of wat anders dat verwondingen kan toebrengen verplaatsen, is namelijk geen goed idee, tenzij het echt niet anders kan. Maar goed. Neem jij maar je tijd voor het vervolg, want het is duidelijk dat dit gevoelig ligt. 

 

Mag ik in deze emotionele sfeer jullie even complimenteren met de kleurplaten in het topic van Blue? Ik vind ze geweldig. Dat hebben jullie mooi gedaan, M en Ms en twin. De kleurplaat komt zeker boven mijn altaar (m’n plekje met kostbare en betekenisvolle spullen) te hangen. 

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

@Kenshin

Wat een grove pesterijen bij jullie op school. En dan nog dat boekje weg? Als het geld er nog lag, lijkt me dat inderdaad pure pesterij. ‘t Leek de pesters erom te doen jullie te raken. Slim en dapper dat jullie dat dan niet lieten merken, door gewoon verder te doen, bijvoorbeeld met aankleden, alsof er niets aan de hand was. Dan haal je toch een beetje de ‘fun’ voor de pesters eruit. 

ja dat boekje en onze onderbroeken waren weg, onderbroeken vinden we ook wel beetje raar dat die weg zijn, maar ze hadden alles behalve dat boekje mee mogen nemen. we zijn nog steeds een beetje bang dat iemand  nog meer dingen uit dat boekje gaat onthullen. Ik bedoel er stond ook een wachtwoord en gebruikersnaam in van iets in de cloud zeg maar, foto's en filmpjes en we weten niet of die ook gekopieerd zijn. We hadden toen wel snel het wachtwoord enzo veranderd, maar dat was misschien pas na 4 uur ofzo idk. De conciërge had er niks over gezegd dat onze kluisjes open waren, terwijl iemand dat wel gezegd had op een briefje, zei die. We denken wel dat die jongen eerlijk is die dat gezegd heeft. Nou ja, verder weten we het ook niet hoe het precies gegaan is. Die jongen had in de eerste pauze dat briefje neergelegd omdat de conciërge er niet was en hij wist niet dat het onze kluisjes waren.

Ja, maar het voelt niet fijn om een onderbroek met sperma aan te trekken, ik bedoel is misschien wel geil als je zoiets met een vriendje doet, maar we weten niet eens wie er allemaal in klaar zijn gekomen. We hadden toen gym op het 2e en 3e uur en dan is eigenlijk ertussen pauze, maar wij mogen dan doorgaan en dan eerder gaan douchen, maar wij vinden gym wel leuk en blijven meestal tot het einde toen. Dus dan moeten we de rest van de dag met die natte onderbroek rond lopen. We hadden na gym nog tot  15.00 uur ongeveer en dan nog naar huis fietsen , dus iets van 5 uur later. Toen hadden we nog wel reserve onderbroeken in ons kluisje, maar als alles al onder de sperma zit blijf je het toch ruiken en onze spijkerbroek was dan ook al vochtig geworden, dus dan zou die schone onderbroek ook weer vochtig worden. Dus toen dachten we dan nemen we in onze tas alvast sws een extra onderbroek mee, maar die waren de volgende keer gelijk gestolen en die hadden ze over ons zadel gedaan en daar met stift nog opgeschreven 'piklikker’ of 'spermaboy’ of 'gratis pijpbeurt als je een vriend meeneemt telefoon ….geen afspraak nodig'’ Dat laatste ging dan over whatsappp. Ja, dat was nog eens een gezellige tijd.

 

Jullie snappen ondertussen ook wel dat papa alles wilde verkopen en daar weg gaan, maar wij wilden in de buurt van opa's en oma's blijven en anders moesten onze broers en zus ook weg van hun vrienden en dat wilden we ook niet. Op een gegeven moment is dat wel minder geworden, maar je weet nooit, wanneer er weer iets nieuws komt. We hadden wel goede vrienden op school en school zelf deed er ook van alles aan, maar die wisten ook niet wie het deden.

 

Een erg vieze man, die chauffeur van de vrachtwagen. Dat jullie net hem getroffen hebben :confused:  Jullie probeerden dan ook te ontsnappen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk wel, gelukkig. Maar wat een viezerik. 

nou op die plek hadden we al aan verschillende gevraagd en die wilden ons niet mee nemen, omdat ze ons nogal jong vonden en het niet vertrouwden. Die chauffeur waar we met mee mochten rijden was naar ons toegekomen en zei dat het wel mocht. Hij sprak gelukkig ook redelijk Nederlands, dus dat was ook wel makkelijk dachten we..., maar  dat was niet zo. Btw, hij had nog meer gedaan dan ik verteld had, maar ik ga dat niet allemaal precies vertellen, maar bij het plassen moesten we t-shirt uitdoen en broek op onze enkels en dan heeft ie ook nog gefilmd en twin en ik moesten onze piemels ook nog tegen elkaar doen en hij heeft ze aangeraakt en nog een paar dingetjes, maar het was sws al erg genoeg.

Daarom wilden we sws weg vluchten en toen in die bocht zijn we eruit gesprongen. Dat ging niet heel hard, maar was nog steeds heel spannend.

 

‘Nou ja, we kunnen er wel een boek mee vullen, alleen weten we lang niet meer alles.’

(Kenshin gaat weer zagen over trauma en professionele hulp)

Dat jullie je niet meer alles herinneren, lijkt me, mogelijks, ook veroorzaakt door trauma. Dat je na een tijd niet elk detail meer weet is normaal volgens mij, maar als je je grotere stukken niet meer kan herinneren, kan dat aan trauma gelinkt zijn. Dus yep, ik zie jullie graag nog eens naar een professional gaan. Al is het maar om dingen als het misbruik en de pesterijen nog bij iemand anders kwijt te kunnen. Seks lijkt belangrijk voor jullie, en om dat op een fijne en veilige manier te kunnen doen, lijkt het me goed om te leren omgaan met het verleden, ook al zijn jullie ook nu al positief ingesteld. Extra hulp en een extra babbel kunnen in mijn ogen nooit kwaad. 

nou, sorry, het is een klein beetje anders, maar ik dacht ik zeg dat we niet alles meer weten dan lijkt het minder erg, maar dat is het niet. ik bedoel het is zoveel.Wat ik eerder a vertelde is al erg.

We herinneren ons nog veel meer, maar eigenlijk willen we daar niet aan denken. Het enige wat we niet meer precies weten is wie op welke dag om hoe laat precies wat deed. Er gebeurde elke dag van alles en de ene keer was die erbij en de andere keer weer een andere. Het begon als we opstonden en duurde tot we naar bed gingen en zelf dan werden we soms midden in de nacht ook wel eens wakker als er iemand aan het friemelen was. Dus het was verspreid over de dag, maar het duurde niet een hele dag. ‘s morgens moesten we soms 3 jongens pijpen binnen 10 minuten (maar ja kennelijk konden we goed pijpen want soms kwamen ze al na 2 minuten) of zo en dan tussen de middag soms aftrekken of weet ik veel en dan na school nog of voor het slapen. Dus elke keer 10 minuten of een kwartiertje  soms wat langer, maar over een hele dag was maar een uurtje of anderhalf, dus dat viel wel mee dan. Op sommige dagen was het wel eens uren maar dat was met neuken erbij. Toen wisten we ook niet wat andere jongens wel of niet deden. We dachten dat die beetje hetzelfde deden, in het begin dan hè, daarna wisten we wel beter, maar toen konden we niet meer terug anders gingen ze dreigen.

Maar wat wel zo was , is dat we ons er voor afsloten en het maar zo snel mogelijk deden, dan waren we er maar vanaf.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer