Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

hey ,

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag Pin en @M en Ms ! 

Ik wist helemaal niet dat Jixx weg ging.😔 .

Ik had liever gezien dat hij mij had getagged om afscheid te nemen . Dat vind ik namelijk wel belangrijk en ik wou hem nog bedanken.

Maar ik denk dat Jixx wel weet dat hij net als jullie veel voor mij betekenen.  En altijd in mijn hart zal blijven.🤗🙂.

 

Oh en Blue,  haha , dat is toch ook leuk xD . Wel handig , dan weet je wel waar alles is. Haha 

 

Groetjes Gebruiker c  

hey 

 

nu ga ik weer bij lezen. Na ik ben er bij gaan zitten en als m’n reactie verdwijnt woord ik chagrijnig haha.

 

is goed, maar ik weet nog niet wat ik wel en niet nog ga posten…..eigenlijk wil het wel soort van afronden, ook al is het een continuing story heb ik dat gevoel, ergens…..

ik snap wat je bedoeld. Dat had ik ook bij mijn topic. Er komt geen eind aan. Uiteindelijk beslis jij wanneer het moet stoppen. 

 

Tim en Tom zijn echte broertjes van elkaar en ze hadden toen ze bij ons kwamen nogal wat 'trust issues’ oftewel hun vertrouwen in anderen was een beetje weg, zeg maar. Dat kostte wat tijd, maar nu gaat het beter. Het zijn gewoon hele lieve jongens, die geen vlieg kwaad doen. Wij boffen maar met ze :slight_smile:

ja maar jij en Twin zijn de beste personen om bij te wonen om weer vertrouwen in mensen te krijgen. 
 

M en Ms schreef:

 Er zijn sterke vermoedens en ook wel aanwijzingen waar het vandaan komt en dat heeft te maken met dat we vorig jaar stappen aan het ondernemen waren tegen onze misbruikers. Ik probeer het later wel wat toe te lichten.

Pin schreef:

Jeetje, alsof ze het jullie nog niet moeilijk genoeg hebben gemaakt…

ja idd, het blijft ons achtervolgen, maar we hadden via via gehoord dat één van onze misbruikers, nu jaren later, zich veilig genoeg waande om in een Europees land te gaan studeren ipv in dat Mickey Mouse land waar ie vandaan komt en waar het ongeveer onmogelijk is om iets tegen hem en zijn familie te beginnen. Hij zal vast op één of andere manier gemerkt hebben dat ie 'gezocht werd', iig gezocht om een verklaring af te leggen in deze zaak. Maar de vogel is weer gevlogen, dus idk wat een volgende stap kan zijn. Kennelijk vond hij of mensen om hem heen het nodig om ons een signaal te geven door die brand te veroorzaken. Het is echt een beerput waar we in terecht zijn gekomen. Over het algemeen gaat het goed met ons en hebben we er weinig last van in het dagelijks leven, maar zulke dingen gaan niet in je koude kleren zitten. Ook dat heeft een rol gespeeld om in NL te gaan studeren . Veiligheid dus. Dat is makkelijker en vooral goedkoper om in NL te regelen

Zo poeh das echt… ja ik heb er geen worden voor. 
 

Hij kon bijna alleen maar vluchten in het gebruik van meer en meer drugs en meer en andere jongens. Voor een kort moment op de dag gaf hem dat een gevoel alsof alle ellende niet bestond, maar die werd daarna elke keer nog harder duidelijk. Wij verwijten hem niet dat hij seks heeft gehad met meerdere jongens, terwijl wij in een relatie zaten. Natuurlijk kun je zeggen dat hij een keuze had om die drugs wel of niet te nemen, maar het is ook een raar wereldje, die mensen niet zomaar 'los’ laat. Zijn dealers en verkeerde vrienden maakten het hem alleen maar moeilijker, mar uiteindelijk waren dat ook de enigen waar hij zijn verhaal mee kon delen. Op een gegeven moment was ie ook chantabel, vanwege zijn schulden en omdat niemand er van wist. Hij heeft toen ook strafbare feiten gepleegd. Het werd er allemaal niet beter op

het lijkt me een hele lastige situatie voor iedereen zeg. Voor jullie omdat jullie niet wisten wat er aan de hand was. Maar voor hem omdat hij er niet meer zonder kon. En ook gewoon voor zijn familie lijkt me het ook moeilijk. 

 

daar zijn wij ook echt blij mee. Elke keer weer een stapje en soms ook wel eens een stapje terug, maar dat hoort bij zo'n proces

ze zeggen niet voor niks met vallen en op staan. 
 

je kan nooit genoeg jongens in huis hebben :wink:

worden jou moeder en je zus dan niet soms helemaal gestoord van alleen maar jongens?

 

Wij krijgen zoveel energie en liefde van hen, das echt onvoorstelbaar en dar zijn we dankbaar voor. Je zal begrijpen dat als je zoiets meemaakt dat je dan ook nog beter kan relativeren en weet wat echt belangrijk is in het leven

mooi om te horen hoe jullie vertrouwen hebt gewonnen bij hun. Ik heb sinds een paar weken nog meer respect gekregen voor pleeg gezinnen. 1 van de oude pleeg gezinnen heeft me beste vriend opgevangen toen het even een weekje wat minder ging. En toen het weer oké ging kwam hij weer bij mij wonen. Ik vond dat zo mooi. 
 

Wij vinden knutselen en ‘uitvinden’ leuk en dingen creëren en we konden niet echt kiezen tussen die 2 studies. We kunnen allebei wel een verschillende kiezen en omdat we toch samen zijn hebben we het hele pakket, maar ergens houden we er ook rekening mee dat we niet altijd meer samen zijn (dat kunnen we ons niet echt voorstellen, maar ok)  en dan zouden we allebei maar de helft weten, soort van, snappie

oehhh je bent ook lekker creatief dus stiekem alleen op een andere manier als ik.

 

daarom willen ook geen baan bij de Aldi, want volgens de laatste reclame denken zij ‘in the box’. Nu we er over denken is ‘in the box’ denken, misschien wel het nieuwe ‘out of the box’ denken. Hmmm, daar gaan we nog eens goed over nadenken.

ooh wacht eens even nu lijken jullie net zo afgeleid als mijn hoofd 🤔

 

zoals onze trouwe forumvriend @Blue  die ik speciaal nog even wil noemen. Hij heeft het plan om morgen/morgenavond te vertrekken en  zijn er nog meer mensen die we nog een laatste groet en/of dankjewel mee kunnen geven.

daarover gesproken als jullie er morgen niet bij kunnen zijn maakt het niet uit hoor. Want we hebben het afscheid van Pin al gehad. Ik zelf zou mijn eigen topic van dat ik weg ga. Ook nog bekijken na dat ik weg ben voor latertjes 😉 en dit topic ook voor als jullie op deze reactie reageren. 
 

Mijn Nederlands wordt er niet beter op. Weet iemand of dat kan omdat we maar 2 uur geslapen hebben en sinds gisteravond nog niks gegeten hebben???

je hoofd werkt dan meestal wel slechter 🤔 maar moeten jullie hoofden daar niet aangewend zijn?


 

 

Oh en Blue,  haha , dat is toch ook leuk xD . Wel handig , dan weet je wel waar alles is. Haha 

zeker leuk. Ik heb de reactie uitschrijven uitgesteld haha. Ik ben al m’n kastjes op nieuw gaan uit zoeken. Das een hobby van mij 🤔 dat doe ik maandelijks maar meestal in de nacht haha. en toen ik zo straks bezig was kwam er iemand op m’n schoot liggen en hij drukte m’n reactie weg 😅 ja klinkt vaag he. Me beste vriend kwam ff aandacht vragen haha.

 

 

groetjes blue 

oké nu snap ik er oprecht geen zak meer van. Mijn reactie was 12 minuten terug te bekennen. Na herladen niet. Na de site op starten niet. En nu staat hij er wel. @kindertelefoon heb je misschien een handleiding of zo? Want ik snap de logica niet. Naja die hoef ik niet wat na morgen heb ik er niks aan maar toch. 

 Hi iedereen,

 

het is een vreemde dag vandaag…..

een dag zonder @Pin op het forum, dat is wennen en strakjes gaat @Blue  ook van het forum, maar het is ook goed.

Iedereen moet verder in het leven en er komen nieuwe dingen, hopelijk veel positieve dingen, maar er zullen altijd ook wel eens wat minder positieve dingen gebeuren. Hopelijk gaat de balans van de positieve dingen uit en daar heb ik ook wel vertrouwen in.

 

In het verleden hebben we ook al afscheid moeten nemen van @Kenshin. Dat is ondertussen al bijna 9 maanden geleden…… wat gaat de tijd tot snel.

Kenshin ging o.a. aan een nieuwe opleiding beginnen en dan kunnen we ons goed voorstellen dat je je daar dan volledig op wilt kunnen focussen. Kenshin raakt de harten van mensen nu op een andere plek, buiten het forum. Alhoewel er staan nog genoeg reacties van Kenshin op het forum, waardoor het hier ook nog wel gebeurt.

 

Het is goed en wij hopen ook dat het goed gaat met Kenshin.

 

Pin, ik heb je tag nu voor het eerst zelf oranje moeten maken, omdat het niet meer automatisch gaat…. Het is wennen, maar we zijn blij je hier ontmoet te hebben en dat we, zeker ook nog op de laatste dag,  'bij hebben kunnen kletsen'.

 

Graag hadden we natuurlijk nog langer met je van gedachten willen wisselen, maar het is niet anders. In de echte wereld, buiten het forum, hadden we vast ook nog over andere dingen van gedachten gewisseld, maar we begrijpen jouw keuze om hier op het forum niet over alles te praten.

Ik ga zeker nog jouw laatste post (die hierboven ergens staat) beantwoorden, maar gezien de tijd ga ik eerst de reacties van Blue beantwoorden, omdat hij vanavond afscheid gaat nemen van het forum :wink:

 

Ok, here we go!

 

ooh MenMs blijkbaar heb ik 1 bericht van eerder gemist 🤔 

oh dat heb ik ook wel eens, dus geen probleem

 

en nu alles van 3 dagen geleden tot nu. 

nou Twin als je het niet erg vind begin ik daar aan als ik m'n kamer op heb geruimd.

ja das nodig. er is een bom ontploft haha. nee ff serieus om 6 uur dus over anderhalf uur heb ik kamer controle of het netjes is 🙃 zou zo net zijn geweest maar heb me er onder uit kunnen kletsen haha.

oh haha, komt wel goed

 

nu ga ik weer bij lezen. Na ik ben er bij gaan zitten en als m’n reactie verdwijnt woord ik chagrijnig haha.

snap ik, hopelijk gaat 't in één keer goed

 

 

is goed, maar ik weet nog niet wat ik wel en niet nog ga posten…..eigenlijk wil het wel soort van afronden, ook al is het een continuing story heb ik dat gevoel, ergens…..

ik snap wat je bedoeld. Dat had ik ook bij mijn topic. Er komt geen eind aan. Uiteindelijk beslis jij wanneer het moet stoppen. 

ja precies, maar ik wil het toch soort van afronden, alhoewel je dan toch ziet dat je dingen vergeet of toch maar weglaat of versimpelt. Je moet keuzes maken en das niet altijd simpel, maar de keuze die jij maakt is gewoon goed. Daar hoef je niet aan te twijfelen

 

 

Tim en Tom zijn echte broertjes van elkaar en ze hadden toen ze bij ons kwamen nogal wat 'trust issues’ oftewel hun vertrouwen in anderen was een beetje weg, zeg maar. Dat kostte wat tijd, maar nu gaat het beter. Het zijn gewoon hele lieve jongens, die geen vlieg kwaad doen. Wij boffen maar met ze :slight_smile:

ja maar jij en Twin zijn de beste personen om bij te wonen om weer vertrouwen in mensen te krijgen. 

lief dat je dat zegt en volgens ons heb jij dat ook wel in je om mensen aan te voelen, op hun gemak te stellen enzo, maar we doen ons best, met een beetje geven en nemen kun je een heel eind komen in het leven

 

 

M en Ms schreef:

 Er zijn sterke vermoedens en ook wel aanwijzingen waar het vandaan komt en dat heeft te maken met dat we vorig jaar stappen aan het ondernemen waren tegen onze misbruikers. Ik probeer het later wel wat toe te lichten.

Pin schreef:

Jeetje, alsof ze het jullie nog niet moeilijk genoeg hebben gemaakt…

ja idd, het blijft ons achtervolgen, maar we hadden via via gehoord dat één van onze misbruikers, nu jaren later, zich veilig genoeg waande om in een Europees land te gaan studeren ipv in dat Mickey Mouse land waar ie vandaan komt en waar het ongeveer onmogelijk is om iets tegen hem en zijn familie te beginnen. Hij zal vast op één of andere manier gemerkt hebben dat ie 'gezocht werd', iig gezocht om een verklaring af te leggen in deze zaak. Maar de vogel is weer gevlogen, dus idk wat een volgende stap kan zijn. Kennelijk vond hij of mensen om hem heen het nodig om ons een signaal te geven door die brand te veroorzaken. Het is echt een beerput waar we in terecht zijn gekomen. Over het algemeen gaat het goed met ons en hebben we er weinig last van in het dagelijks leven, maar zulke dingen gaan niet in je koude kleren zitten. Ook dat heeft een rol gespeeld om in NL te gaan studeren . Veiligheid dus. Dat is makkelijker en vooral goedkoper om in NL te regelen

Zo poeh das echt… ja ik heb er geen worden voor. 

snap ik, maar ik voel je betrokkenheid en dat doet ons sws al goed. Soms zijn de dingen niet mooi die gebeuren en zou je willen dat het anders was… Jammer genoeg kun je dat niet altijd veranderen en dat accepteren is niet altijd makkelijk, maar je te druk maken over dingen die je niet kunt veranderen is ook niet goed voor je. Wij hebben dat dus soort van geparkeerd en het is wat het is en daar proberen we ons dan ook maar niet langer druk over te maken. Papa die houdt dat soort dingen in de gaten voor ons en daar vertrouwen we dan ook maar op. Als er zich een gelegenheid voordoet dat hij er iets aan kan veranderen, dan zal hij dat proberen. In de tussentijd proberen wij gewoon door te gaan met ons leven. Die misbruikers hebben toen ons leven al verpest en dat laten we niet nog een keer gebeuren door ons leven te laten leiden door het feit dat we ze niet aan kunnen pakken op dit moment. We denken maar zo dat zij er hun leven lang nog mee rond moeten lopen met wat ze allemaal gedaan hebben en dat ze zich nooit overal veilig zullen voelen en altijd achterom moeten kijken. Dat vinden we ook al een mooie straf voor ze en wie weet komt ooit de dag dat ze zich echt moeten verantwoorden en dan zien we wel verder

 

 

Hij kon bijna alleen maar vluchten in het gebruik van meer en meer drugs en meer en andere jongens. Voor een kort moment op de dag gaf hem dat een gevoel alsof alle ellende niet bestond, maar die werd daarna elke keer nog harder duidelijk. Wij verwijten hem niet dat hij seks heeft gehad met meerdere jongens, terwijl wij in een relatie zaten. Natuurlijk kun je zeggen dat hij een keuze had om die drugs wel of niet te nemen, maar het is ook een raar wereldje, die mensen niet zomaar 'los’ laat. Zijn dealers en verkeerde vrienden maakten het hem alleen maar moeilijker, mar uiteindelijk waren dat ook de enigen waar hij zijn verhaal mee kon delen. Op een gegeven moment was ie ook chantabel, vanwege zijn schulden en omdat niemand er van wist. Hij heeft toen ook strafbare feiten gepleegd. Het werd er allemaal niet beter op

het lijkt me een hele lastige situatie voor iedereen zeg. Voor jullie omdat jullie niet wisten wat er aan de hand was. Maar voor hem omdat hij er niet meer zonder kon. En ook gewoon voor zijn familie lijkt me het ook moeilijk. 

daar heb je gelijk in. Zo'n verhaal kent alleen maar verliezers en Luca heeft het al moeilijk genoeg gehad en verdient dat we hem helpen ipv veroordelen. Door een samenloop van omstandigheden is hij in die situatie terecht gekomen. Hij heeft er niet voor gekozen om zelf en anderen hier in terecht te komen. Natuurlijk kun je zeggen dat ie beter niet is gaan experimenteren, maar ja, het lijntje tussen dat het goed of fout gaat daarna is erg dun en er zijn er die het bij een keertje experimenteren kunnen houden. Beter zoek je de grenzen niet op, zeker niet met die troep die hij gebruikte.

Ik zou er graag meer info over geven, maar Kindertelefoon heeft een aantal van mijn linkjes verwijderd en ik heb om opheldering gevraagd, maar nog niet gekregen van ze

 

 

daar zijn wij ook echt blij mee. Elke keer weer een stapje en soms ook wel eens een stapje terug, maar dat hoort bij zo'n proces

ze zeggen niet voor niks met vallen en op staan. 

precies en daarom blijven we Luca steunen als ie af en toe toch een soort terugvalletje heeft. Gelukkig is ons contact nu weer zo goed dat we daar over kunnen praten in een goede sfeer. We zien de ‘oude’ Luca steeds meer terugkomen en daar worden we blij van, maar het kost nog tijd, maar das niet erg

 

 

je kan nooit genoeg jongens in huis hebben :wink:

worden jou moeder en je zus dan niet soms helemaal gestoord van alleen maar jongens?

mama vindt het wel gezellig met al die jongens en ja, ze was het al gewend natuurlijk dat we thuis met veel jongens zijn. Onze zus hetzelfde, maar die kan ons soms ook wel achter het behang plakken, maar dat duurt nooit lang. Voordeel van twin en mij is dat wij het niet erg vinden als onze zus bijvoorbeeld onze nagels wilt doen of andere dingen zoals gezichtsverzorging ofzo. Uit ons zelf zijn we niet van die jongens die gelijk met een maskertje rond lopen, maar soms vinden we het wel grappig als onze dat dan ook doet met vriendinnen ofzo. Natuurlijk nemen wij geen vriendinnen (als in verkering) mee naar huis, maar we hebben nog een jonger broertje die niet gay is (we hebben er toch nog eentje in huis haha) en natuurlijk hebben we Tim en Tom en wie weet nemen die binnenkort wel eens een vriendinnetje of een vriendje mee naar huis. Onze zus had een tijdje een vriendje, maar is nu weer ff single. Maar wij hebben ook vrienden die niet gay zijn en sommige hebben een vriendin en die nemen ze dan ook wel eens mee. Het is altijd druk aan tafel bij, maar daardoor ook wel gezellig. Alleen met corona ff niet natuurlijk

 

 

Wij krijgen zoveel energie en liefde van hen, das echt onvoorstelbaar en dar zijn we dankbaar voor. Je zal begrijpen dat als je zoiets meemaakt dat je dan ook nog beter kan relativeren en weet wat echt belangrijk is in het leven

mooi om te horen hoe jullie vertrouwen hebt gewonnen bij hun. Ik heb sinds een paar weken nog meer respect gekregen voor pleeg gezinnen. 1 van de oude pleeg gezinnen heeft me beste vriend opgevangen toen het even een weekje wat minder ging. En toen het weer oké ging kwam hij weer bij mij wonen. Ik vond dat zo mooi. 

jup, pleeggezinnen of andere opvang is heel belangrijk. Soms ook gewoon een goede vriend of vriendin, die een plek kan bieden waar je even uit je eigen omgeving bent waar het niet altijd leuk is. Ergens war je, ook al is het maar voor even,  jezelf kan zijn en je veilig voelt. Ook dat kan al helpen om de dag door te komen, dus ja, als je iemand kunt helpen, ook al is het met iets kleins, het kan juist heel groot en belangrijk zijn voor diegene. Je hoeft niet en kunt vaak ook niet alles voor iemand oplossen en daar hoef je je ook niet schuldig over te voelen. Alleen al eens vragen aan iemand hoe het gaat en wat tijd aan hem of haar besteden kan al een wereld van verschil maken mar dat we zelf ook wel, want jij doet dat ook wel in jouw omgeving, ook al ben je je daar misschien niet altijd bewust van, omdat het voor jou vanzelfsprekend is om dat te doen

 

 

Wij vinden knutselen en ‘uitvinden’ leuk en dingen creëren en we konden niet echt kiezen tussen die 2 studies. We kunnen allebei wel een verschillende kiezen en omdat we toch samen zijn hebben we het hele pakket, maar ergens houden we er ook rekening mee dat we niet altijd meer samen zijn (dat kunnen we ons niet echt voorstellen, maar ok)  en dan zouden we allebei maar de helft weten, soort van, snappie

oehhh je bent ook lekker creatief dus stiekem alleen op een andere manier als ik.

gelukkig is niet iedereen hetzelfde, want dat zou ook niet leuk zijn en creatief zijn kun je op veel manieren. Je kunt het alleen doen en met anderen, leuk toch. Wij zijn ook nieuwsgierig hoe dingen werken en in elkaar zitten en vroeger haalden we soms ons speelgoed uit elkaar om te kijken hoe een motortje werkt in een speelgoedautootje, met als gevolg dat het daarna helemaal niet meer werkte :joy: , maar dan wisten we wel een beetje hoe ie in elkaar zit. Ja, idd een beetje, want we konden 'm niet meer in elkaar krijgen haha. Haal jij ook wel eens dingen uit elkaar of ben je meer van het maken van dingen, dus met niks beginnen en dan heb je ineens een hele mooie tekening ofzo?

 

 

daarom willen ook geen baan bij de Aldi, want volgens de laatste reclame denken zij ‘in the box’. Nu we er over denken is ‘in the box’ denken, misschien wel het nieuwe ‘out of the box’ denken. Hmmm, daar gaan we nog eens goed over nadenken.

ooh wacht eens even nu lijken jullie net zo afgeleid als mijn hoofd 🤔

ja af en toe maken wij gedachtenkronkels die voor anderen niet te begrijpen zijn…. Aldi heeft een nieuwe reclame waarin ze vertellen dat je hun producten in de winkel uit dozen moet pakken en dat hebben ze dan ‘in the box’ denken genoemd ofzo. ‘Out the box’ is een term die al langer gebruikt wordt om dingen juist anders aan te pakken, dan dat de meeste mensen zouden doen, dus je zou zeggen dat Aldi al ‘out the box’ denkt, maar dat noemen zij dan weer ‘in the box’ voor de grap, lekker ingewikkeld haha, ik dacht ik leg het ff uit, maar of dat gelukt is, idk :unamused::grinning:

 

 

zoals onze trouwe forumvriend @Blue  die ik speciaal nog even wil noemen. Hij heeft het plan om morgen/morgenavond te vertrekken en  zijn er nog meer mensen die we nog een laatste groet en/of dankjewel mee kunnen geven.

daarover gesproken als jullie er morgen niet bij kunnen zijn maakt het niet uit hoor. Want we hebben het afscheid van Pin al gehad. Ik zelf zou mijn eigen topic van dat ik weg ga. Ook nog bekijken na dat ik weg ben voor latertjes 😉 en dit topic ook voor als jullie op deze reactie reageren. 

ok, lief dat je het zegt en tuurlijk kun je het later nog lezen, maar voor ons gevoel is het anders. We zouden er graag bij zijn, maar tussen pak weg 20.00 en 23.00 uur gaat niet lukken en dat vinden we jammer. Daarom posten we nu maar alvast van alles. We kunnen vanavond als je al slaapt ook nog iets posten en dat kun je dan morgenochtend nog even lezen, want dan is je account er misschien nog wel

 

 

Mijn Nederlands wordt er niet beter op. Weet iemand of dat kan omdat we maar 2 uur geslapen hebben en sinds gisteravond nog niks gegeten hebben???

je hoofd werkt dan meestal wel slechter 🤔 maar moeten jullie hoofden daar niet aangewend zijn?

dat zou je denken hè na al onze nachtelijke avonturen, maar soms hebben we ook wel eens een dipje. Gisteravond waren ook van plan om online te komen, maar we waren tijdens het eten al een keertje in slaap gevallen en twin was met zijn gezicht bijna op zijn broodje shoarma met knoflooksaus gevallen :smile:

De saus zat gelukkig alleen maar in zijn haar maar dat zag er wel een beetje raar uit

 

oké nu snap ik er oprecht geen zak meer van. Mijn reactie was 12 minuten terug te bekennen. Na herladen niet. Na de site op starten niet. En nu staat hij er wel. @kindertelefoon heb je misschien een handleiding of zo? Want ik snap de logica niet. Naja die hoef ik niet wat na morgen heb ik er niks aan maar toch. 

oh das helemaal apart dat ie er eerst was en daarna niet meer. Ik denk dat de forumbouwers er nog wat tijd aan moeten besteden, maar ja, das vaak als je iets nieuws hebt, dat het dan nog niet 100% werkt, maar dat komt vast wel goed, uiteindelijk

 

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag Pin en @M en Ms ! 

Pin heeft het voorwerk  (en hoofdwerk ook, dus eigenlijk alles) gedaan, wij hebben alleen gezegd dat we het er mee eens waren haha

 

Ik wist helemaal niet dat Jixx weg ging.😔 .

Ik had liever gezien dat hij mij had getagged om afscheid te nemen . Dat vind ik namelijk wel belangrijk en ik wou hem nog bedanken.

Maar ik denk dat Jixx wel weet dat hij net als jullie veel voor mij betekenen.  En altijd in mijn hart zal blijven.🤗🙂.

dat denk ik ook wel dat ie dat weet en wie weet kijkt ie af en toe nog geen eens mee op het forum en leest ie dit

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

hey

 

het is een vreemde dag vandaag…..

het was gister zeker een vreemde dag. maar vandaag is het helemaal gek. omdat ik mijn eind reactie ga uit typen. en dat is vreemd. 

 

een dag zonder @Pin op het forum, dat is wennen en strakjes gaat @Blue  ook van het forum, maar het is ook goed.

het zal zeker vreemd zijn dan zie je in jou topic gesprek met anonymous en M en Ms terwijl het meerdere anonymouses zijn. 

 

 

In het verleden hebben we ook al afscheid moeten nemen van @Kenshin. Dat is ondertussen al bijna 9 maanden geleden…… wat gaat de tijd tot snel.

moet je na gaan. dan kijkt @Gebruiker c over 9 maanden weer op kt. en dat is het weer totaal anders. want ik een pin zijn allang weg. en jij ook? wegens ontruiming. ik vind dat een goeie. het is gewoon ontruiming 😂

 

 

Kenshin raakt de harten van mensen nu op een andere plek, buiten het forum.

daar gaan we met z'n alle van uit. en we gaan er ook van uit dat het ook zeker goed gaat komen met onze lieve pin en met mij? oke das gek om te schrijven. en als jij weg gehaald woord ook ofcorse

 

 

Graag hadden we natuurlijk nog langer met je van gedachten willen wisselen, maar het is niet anders. In de echte wereld, buiten het forum, hadden we vast ook nog over andere dingen van gedachten gewisseld, maar we begrijpen jouw keuze om hier op het forum niet over alles te praten.

dat snap ik zeker. na dat ik mijn keuze heb gemaakt om de topics te laten verwijderen zit ik ook meer te denken hoe ik het verwoord zeg maar. 

 

Ik ga zeker nog jouw laatste post (die hierboven ergens staat) beantwoorden, maar gezien de tijd ga ik eerst de reacties van Blue beantwoorden, omdat hij vanavond afscheid gaat nemen van het forum :wink:

ik dacht zelfs al had ik al een x gereageerd dat dit de afronding is haha. 

 

 

snap ik, hopelijk gaat 't in één keer goed

nou raad eens 😂 had hem in m'n klembord staan maar heb hem nergens anders opgeslagen 🙄

 

 

lief dat je dat zegt en volgens ons heb jij dat ook wel in je om mensen aan te voelen, op hun gemak te stellen enzo, maar we doen ons best, met een beetje geven en nemen kun je een heel eind komen in het leven

ja dat is ook zeker zo. volgens zeggen ben ik een lied zacht persoon die altijd te vertrouwen is. en ik pas me op de ander aan. mijn beste vriend is een adhder en de ene keer vind hij het fijn om samen te adhdere en dan doen we dat. en anders ben ik heel rustig en woord hij ook rustig en dat vind hij dan ook heel fijn. 

 

 

 

het is wat het is

ik hou van deze zin! zo bekijk ik het ook altijd. als je er geen invloed op hebt moet je het naar "accepteren" hoe lastig dat ook is. 

 

 

Hij heeft er niet voor gekozen om zelf en anderen hier in terecht te komen.

ik vergelijk het zelf een beetje met mijn eetproblemen. je kan heel leuk zeggen je had aan het begin het beter zo en zo aan kunnen pakken en dan was er niks aan de hand geweest. dat zullen mensen ook bij luca denken en dat is onterecht. als hij het anders had aangepakt was er iets anders op z'n pad gekomen wat niet goed was. dus ja je kan leuk praten over het verleden. maar ik vind dat je moet kijken naar het heden en naar hoe hard hij strijd er voor. 

 

 

Ik zou er graag meer info over geven, maar Kindertelefoon heeft een aantal van mijn linkjes verwijderd en ik heb om opheldering gevraagd, maar nog niet gekregen van ze

 

ik heb ze allemaal gelezen. het is iets wat ik mensen in iedergeval af kan gaan raden. als ze aan mij weer gaan vragen of deze drugs verstandig is 🙄 ja oke ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik heb veel verantwoordelijkheid haha. 

 

precies en daarom blijven we Luca steunen als ie af en toe toch een soort terugvalletje heeft.

weet je wat Loes doet als ik een terug valletje heb gehad in mijn eetproblemen. samen met mij het te vieren door bvb een milkshake bij de mc te halen. dus samen als ie er weer boven op is het vieren dat het weer gelukt is. snap je? 

 

Gelukkig is ons contact nu weer zo goed dat we daar over kunnen praten in een goede sfeer. We zien de ‘oude’ Luca steeds meer terugkomen en daar worden we blij van, maar het kost nog tijd, maar das niet erg

dat volgens mij ook niet meer dan normaal denk ik? na je hebt het gister gezellig gehad met luca en dat is mooi. 

 

 

Voordeel van twin en mij is dat wij het niet erg vinden als onze zus bijvoorbeeld onze nagels wilt doen of andere dingen zoals gezichtsverzorging ofzo.

ooh jullie vinden verwennerij van je zus fijn. ik snap het. mijn zus is al een tijd opzoek naar iemand haha. ze had zo gehoopt dat ze dat altijd bij mij had kunnen doen. maar is haar nog nooit gelukt. 

 

 

Alleen met corona ff niet natuurlijk

is dus normaal gesproken altijd een verassing wie er aan tafel zit. das wel leuk!

 

 

 

Alleen al eens vragen aan iemand hoe het gaat en wat tijd aan hem of haar besteden kan al een wereld van verschil maken mar dat we zelf ook wel, want jij doet dat ook wel in jouw omgeving, ook al ben je je daar misschien niet altijd bewust van, omdat het voor jou vanzelfsprekend is om dat te doen

dit doe ik zeker. in heb bepaalde mensen als zij me na 2 dagen niet appen dat ik hun zwz app om te vragen hoe het gaat. het is voor mij van zelf sprekend omdat ik het vroeger gemist heb. dus dan ga je het zelf naar andere doen. 

 

 

 

vroeger haalden we soms ons speelgoed uit elkaar om te kijken hoe een motortje werkt in een speelgoedautootje, met als gevolg dat het daarna helemaal niet meer werkte :joy: ,

dat deed ik vroeger ook haha. maar ik maakte van elke stap een foto 🤔 met me moeders telefoon. want zij snapte haar telefoon toch niet en ik wel 😂

nouja ik haalde het oude speelgoed van m'n broer uit elkaar. mijn speelgoed haalde ik niet voorzichtig uit elkaar 🤔

 

 

Haal jij ook wel eens dingen uit elkaar of ben je meer van het maken van dingen, dus met niks beginnen en dan heb je ineens een hele mooie tekening ofzo?

nou ik moet gewoon inspiratie hebben. ik heb bvb jullie uit elkaar gehaald en ledemaat voor ledemaat terug gezet hoe ik het wouw haha. 

maar soms begin ik ook uit het niets. maar dat is wel moeilijker. dat woord mijn volgende gift traject. naja ook niet echt. 

 

 

ja af en toe maken wij gedachtenkronkels die voor anderen niet te begrijpen zijn….

zo gaat mijn hoofd altijd haha. of ik ben in eens afgeleid dan ben ik in gesprek en zeg ik in eens hey en vogel en ga weer veder waar ik was. en zij zitten dan toch echt vast bij die vogel 🤔

 

 

maar of dat gelukt is, idk :unamused::grinning:

ik ken de reclame. oke ik ken een reclame en ik kijk nooit tv, vaag. maar goed ik snap jullie gedachten gang. 

 

 

De saus zat gelukkig alleen maar in zijn haar maar dat zag er wel een beetje raar uit

ik als beeld denker zie een shaduw die vaag gekleurd is in mijn woonkamer inslaap vallen boven op het broodje en splash overal de saus en het vet 😂

zielige twin

 

nou een totaal andere reactie is het geworden maar hier is het. 

 groetjes blue 

 Hi Blue,

 

allereerst dankjewel dat je de moeite hebt genomen opnieuw een reactie te posten, nadat je reactie van gisteren in het niets verdwenen lijkt….hopelijk duikt ie nog op als KT op zoek gaat….

 

het was gister zeker een vreemde dag. maar vandaag is het helemaal gek. omdat ik mijn eind reactie ga uit typen. en dat is vreemd. 

jup en dan is het bijna definitief afgelopen hier op het forum

 

 

een dag zonder @Pin op het forum, dat is wennen en strakjes gaat @Blue  ook van het forum, maar het is ook goed.

het zal zeker vreemd zijn dan zie je in jou topic gesprek met anonymous en M en Ms terwijl het meerdere anonymouses zijn. 

dan zullen er echt veel reacties van Anonymus zijn, die van Kenshin en Pin nu al en strakjes ook nog die van jou….maar wij weten wie wat geschreven heeft , dus das wel ok, alleen zal het net zoals andere topics steeds lastiger te volgen zijn als je niet meer weet wie wie is en wie op wie reageert, zeker als straks de topic opener ook Anonymous wordt. Dan wordt het pas echt onoverzichtelijk omdat alle Anonymous dan Topic Opener worden genoemd. Het zou mooi zijn als de KT tenminste iets aan dat laatste probleem kon doen….

 

 

In het verleden hebben we ook al afscheid moeten nemen van @Kenshin. Dat is ondertussen al bijna 9 maanden geleden…… wat gaat de tijd tot snel.

moet je na gaan. dan kijkt @Gebruiker c over 9 maanden weer op kt. en dat is het weer totaal anders. want ik een pin zijn allang weg. en jij ook? wegens ontruiming. ik vind dat een goeie. het is gewoon ontruiming 😂

wij zullen op een gegeven moment ook wel 'geruimd’ worden haha

 

 

Kenshin raakt de harten van mensen nu op een andere plek, buiten het forum.

daar gaan we met z'n alle van uit. en we gaan er ook van uit dat het ook zeker goed gaat komen met onze lieve pin en met mij? oke das gek om te schrijven. en als jij weg gehaald woord ook ofcorse

met jou en Pin komt het vast ook wel goed en niemand hoeft zich zorgen te maken over ons, wij zijn net als katten met meerdere levens en we komen altijd op onze pootjes terecht. Nu ja, de vorige keer met Newt ging dat wel een beetje erg hard met zijn gebroken ruggenwervels en mijn enkel en Twin die toen een een boom 'kopje’ toen we aan het fietsen waren en die klappen die we bij die bushalte in Frankrijk hebben gekregen, maar ja, onkruid vergaat niet, zo lijkt het wel

 

 

Graag hadden we natuurlijk nog langer met je van gedachten willen wisselen, maar het is niet anders. In de echte wereld, buiten het forum, hadden we vast ook nog over andere dingen van gedachten gewisseld, maar we begrijpen jouw keuze om hier op het forum niet over alles te praten.

dat snap ik zeker. na dat ik mijn keuze heb gemaakt om de topics te laten verwijderen zit ik ook meer te denken hoe ik het verwoord zeg maar. 

dat snappen we. Ik laat alles gewoon maar staan. Sommige dingen zijn misschien niet handig geweest  of daaruit blijkt hoe naïef we op sommige momenten waren,  maar so be it. Zo waren we toen ook wel van tijd tot tijd en nu nog steeds misschien. Sws hebben we van het begin af aan  op details al wat aanpassingen met de werkelijkheid gemaakt, zonder het verhaal 'geweld aan te doen'.  Zo zeg je dat toch?

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

Zo hebben we irl bruine ogen en geen blauwe, hahaha, das niet waar hoor, ze zijn blauw, maar is dit waar of niet waar….. Je mag van ons aannemen dat we nooit over Blue/blauw liegen….

 

 

Ik ga zeker nog jouw laatste post (die hierboven ergens staat) beantwoorden, maar gezien de tijd ga ik eerst de reacties van Blue beantwoorden, omdat hij vanavond afscheid gaat nemen van het forum :wink:

ik dacht zelfs al had ik al een x gereageerd dat dit de afronding is haha. 

hahaha, deze ene reactie had ik voor Pin geschreven, want de laatste reacties van Pin moet ik nog beantwoorden….dus ik snap dat je denkt 'whut’ :smiley:

 

 

snap ik, hopelijk gaat 't in één keer goed

nou raad eens 😂 had hem in m'n klembord staan maar heb hem nergens anders opgeslagen 🙄

je houdt van een beetje risico nemen (living on the edge), dat hebben wij ook wel een beetje, alleen overschatten wij soms ons kunnen, zoals die keer dat de brandweer ons met een hoogwerker van het dak van een gebouw halen, omdat we zelf niet meer naar beneden durfden te klimmen….huh klimmen is toch altijd omhoog :thinking:  en wij moesten naar beneden :upside_down: ….nou ja, het kostte papa en mama maar een paar honderd euro om ons naar beneden te halen. Ze zouden ons beter elk jaar geld geven voor de kermis, das een stuk goedkoper

 

 

lief dat je dat zegt en volgens ons heb jij dat ook wel in je om mensen aan te voelen, op hun gemak te stellen enzo, maar we doen ons best, met een beetje geven en nemen kun je een heel eind komen in het leven

ja dat is ook zeker zo. volgens zeggen ben ik een lied zacht persoon die altijd te vertrouwen is. en ik pas me op de ander aan. mijn beste vriend is een adhder en de ene keer vind hij het fijn om samen te adhdere en dan doen we dat. en anders ben ik heel rustig en woord hij ook rustig en dat vind hij dan ook heel fijn. 

jouw vrienden en anderen om jou heen boffen met jou, maar weet ook dat af en toe aan jezelf denken (Blue ffirst om het met de woorden van Trump te zeggen) is op zijn tijd ook wel goed en dat snappen die mensen om je heen ook wel, dus als het nodig is: Blue first :relaxed:

 

 

het is wat het is

ik hou van deze zin! zo bekijk ik het ook altijd. als je er geen invloed op hebt moet je het naar "accepteren" hoe lastig dat ook is. 

zo is het, het is energieverspilling en nu met al die klimaatdingen moeten we rekening houden met het verspillen van energie of gaat dat ergens anders over, nou ja, niet teveel energie steken in dingen die je toch niet kunt veranderen, maar soms kun je met een creatieve oplossing er wel een beetje omheen werken, lekker vaag dit, daar hou ik van, maar jij snapt het vast wel

 

 

Hij heeft er niet voor gekozen om zelf en anderen hier in terecht te komen.

ik vergelijk het zelf een beetje met mijn eetproblemen. je kan heel leuk zeggen je had aan het begin het beter zo en zo aan kunnen pakken en dan was er niks aan de hand geweest. dat zullen mensen ook bij luca denken en dat is onterecht. als hij het anders had aangepakt was er iets anders op z'n pad gekomen wat niet goed was. dus ja je kan leuk praten over het verleden. maar ik vind dat je moet kijken naar het heden en naar hoe hard hij strijd er voor. 

verwijten maken en steeds op dingen terugkomen uit het verleden hebben niet altijd zin om het zo maar te zeggen. Beter pik je er positieve dingen uit en pep je iemand zo op, dan hem of haar steeds te blijven confronteren wat er ooit mis is gegaan. Je hebt gelijk vinden we, beter kijk je naar het heden en de toekomst, stapje voor stapje, dan is het ook wat overzichtelijker, maar het is ook wel goed om een punt op de horizon te hebben en te weten waar je naartoe wilt werken

 

 

Ik zou er graag meer info over geven, maar Kindertelefoon heeft een aantal van mijn linkjes verwijderd en ik heb om opheldering gevraagd, maar nog niet gekregen van ze

ik heb ze allemaal gelezen. het is iets wat ik mensen in iedergeval af kan gaan raden. als ze aan mij weer gaan vragen of deze drugs verstandig is 🙄 ja oke ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik heb veel verantwoordelijkheid haha. 

cool en ja het is troep, twin en ik laten het wel uit ons hoofd om eraan te beginnen, tijdens ons misbruik hebben ze ons voor zover we weten ‘alleen maar’ GHB toegediend en om niet te weten wat er die keren met ons gebeurd is, is niet fijn. We gaan dus niet bewust middelen nemen die hetzelfde effect hebben of erger… Wij halen onze energie/kick uit sporten en vriendschappen en van die dingen

 

 

precies en daarom blijven we Luca steunen als ie af en toe toch een soort terugvalletje heeft.

weet je wat Loes doet als ik een terug valletje heb gehad in mijn eetproblemen. samen met mij het te vieren door bvb een milkshake bij de mc te halen. dus samen als ie er weer boven op is het vieren dat het weer gelukt is. snap je? 

volgens ons begrijpt Loes jou soms beter als die anderen als het om zulke dingen gaat. Ze weet ook wanneer ze ff moet stoppen met pushen

 

 

Gelukkig is ons contact nu weer zo goed dat we daar over kunnen praten in een goede sfeer. We zien de ‘oude’ Luca steeds meer terugkomen en daar worden we blij van, maar het kost nog tijd, maar das niet erg

dat volgens mij ook niet meer dan normaal denk ik? na je hebt het gister gezellig gehad met luca en dat is mooi. 

gisteren/vannacht heeft echt zoveel goeds gedaan tussen Luca en ons, maar we zijn er nog niet, maar het vertrouwen is wel verbeterd en de sfeer is niet meer zo gespannen, dat iedereen op z'n tenen loopt, bang om iets verkeerds te zeggen, van die dingen, dus wij zijn blij

 

 

Voordeel van twin en mij is dat wij het niet erg vinden als onze zus bijvoorbeeld onze nagels wilt doen of andere dingen zoals gezichtsverzorging ofzo.

ooh jullie vinden verwennerij van je zus fijn. ik snap het. mijn zus is al een tijd opzoek naar iemand haha. ze had zo gehoopt dat ze dat altijd bij mij had kunnen doen. maar is haar nog nooit gelukt. 

zelf doen we nooit echt make-uppen zeg maar, alleen wel bij fotoshoots enzo, maar das anders. Maar dit soort dingen vinden we soms wel leuk om te doen met onze zus. Ik snap dat je er niet op zat te wachten om door je zus opgemaakt te worden…..wat zei je 'doe dat maar op je pop’

 

 

Alleen met corona ff niet natuurlijk

is dus normaal gesproken altijd een verassing wie er aan tafel zit. das wel leuk!

toen het geen corona was, was het altijd een verrassing wie er bij ons in huis zat als we uit school kwamen, soms was Boy er of Newt (nou ja die woont op het ogenblik praktisch bij ons omdat zijn ouders voor werk in het buitenland zitten) of wie dan ook. Nu is het rustig wat dat betreft, maar we hebben nu Tim en Tom, dus minder klusjes in het huishouden voor ons, omdat zij ook een deel doen

 

 

Alleen al eens vragen aan iemand hoe het gaat en wat tijd aan hem of haar besteden kan al een wereld van verschil maken mar dat we zelf ook wel, want jij doet dat ook wel in jouw omgeving, ook al ben je je daar misschien niet altijd bewust van, omdat het voor jou vanzelfsprekend is om dat te doen

dit doe ik zeker. in heb bepaalde mensen als zij me na 2 dagen niet appen dat ik hun zwz app om te vragen hoe het gaat. het is voor mij van zelf sprekend omdat ik het vroeger gemist heb. dus dan ga je het zelf naar andere doen. 

sommige mensen (jij en wij)  vinden dat gewoon om te doen, voor anderen lijkt dat minder duidelijk, maar het kan ook zijn dat anderen dat niet mee gekregen hebben en dat is dus niet altijd hun schuld of misschien zijn ze gewoon verlegen of werd het vroeger nooit gewaardeerd door hun omgeving toen ze het wel deden. Mama zegt altijd dat je niet te snel moet oordelen over iemand anders. Misschien is iemand stil of vraagt niet hoe het gaat, maar je weet nooit wat er achter zit totdat je je openstelt voor die ander en hem of haar leert kennen

 

 

vroeger haalden we soms ons speelgoed uit elkaar om te kijken hoe een motortje werkt in een speelgoedautootje, met als gevolg dat het daarna helemaal niet meer werkte :joy: ,

dat deed ik vroeger ook haha. maar ik maakte van elke stap een foto 🤔 met me moeders telefoon. want zij snapte haar telefoon toch niet en ik wel 😂

das wel slim, dan kun je altijd terug kijken hoe die in elkaar zat en de onderdelen daarna wegkieperen als je het toch niet meer in elkaar krijgt :grin:

 

nouja ik haalde het oude speelgoed van m'n broer uit elkaar. mijn speelgoed haalde ik niet voorzichtig uit elkaar 🤔

ff kijken of die pop wel echt kan vliegen haha...oei schedelbasisfractuur….opgeruimd staat netjes...zoiets haha....ja, wat moet je nou met speelgoed wat je niet leuk vindt en wat niet bij je past

 

 

Haal jij ook wel eens dingen uit elkaar of ben je meer van het maken van dingen, dus met niks beginnen en dan heb je ineens een hele mooie tekening ofzo?

nou ik moet gewoon inspiratie hebben. ik heb bvb jullie uit elkaar gehaald en ledemaat voor ledemaat terug gezet hoe ik het wouw haha. 

maar soms begin ik ook uit het niets. maar dat is wel moeilijker. dat woord mijn volgende gift traject. naja ook niet echt. 

je moet doen wat je leuk vindt en soms is grenzen verleggen ook wel leuk….alles op z'n tijd

 

 

ja af en toe maken wij gedachtenkronkels die voor anderen niet te begrijpen zijn….

zo gaat mijn hoofd altijd haha. of ik ben in eens afgeleid dan ben ik in gesprek en zeg ik in eens hey en vogel en ga weer veder waar ik was. en zij zitten dan toch echt vast bij die vogel 🤔

hahaha, dat herkennen we ook wel, maar soms denken we al 3 stappen vooruit en dat is niet voor iedereen te volgen…..daarom klikt onze oudere broer ons soms gewoon weg midden in een skypegesprek …. hij bedoelt er niks kwaads mee hoor, het komt daarna altijd weer goed

 

 

maar of dat gelukt is, idk :unamused::grinning:

ik ken de reclame. oke ik ken een reclame en ik kijk nooit tv, vaag. maar goed ik snap jullie gedachten gang. 

welkom in team M&M's :yum:

 

 

De saus zat gelukkig alleen maar in zijn haar maar dat zag er wel een beetje raar uit

ik als beeld denker zie een shaduw die vaag gekleurd is in mijn woonkamer inslaap vallen boven op het broodje en splash overal de saus en het vet 😂

zielige twin

er is niks zieligs aan twin, hij lacht mij ook uit als ik met een dienblad voor hamburgers, frietjes en milkshakes op m'n gezicht ga in de McDonalds. et zijn mooie foto's geworden van hem met die knoflooksaus op z'n koppie

 

nou een totaal andere reactie is het geworden maar hier is het. 

wij zijn er blij mee, dus no worries

hartstikke bedankt voor alles wat je ons gegeven hebt en we zien je strakjes wel in jouw topic….

 

hij was weer weg na het sturen naar geen tijd om het afgewachten dus ik heb hem geplakt 

tsja, het is ff behelpen, maar gelukkig had je 'm nog

 

Groetjes,

Twin:relaxed: en M&M's :slight_smile:

 

​hey

 

ff snel hier op reageren en dan er echt een eind aan breien 🧶 en ik probeer kort op jullie gereageren zodat er geen gesprek op uit komt.

 

M en Ms schreef:

Het zou mooi zijn als de KT tenminste iets aan dat laatste probleem kon doen….

zou fijn zijn maar dat is misschien ook de reden waarom ik mijn topic’s gekopieerd heb en niet meer heb maar wel voor me zelf. Voor mij blijft het duidelijk.

 

M en Ms schreef:

maar ja, onkruid vergaat niet, zo lijkt het wel

jullie zijn dan wel van die soort onkruid die sommige voor planten aan zien oké? Want onkruid vind ik negatief.

 

M en Ms schreef:

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar.

 

M en Ms schreef:

jouw vrienden en anderen om jou heen boffen met jou, maar weet ook dat af en toe aan jezelf denken (Blue ffirst om het met de woorden van Trump te zeggen) is op zijn tijd ook wel goed en dat snappen die mensen om je heen ook wel, dus als het nodig is: Blue first 

grappig heb net tegen een vriend gezegd ik app morgen weer nu ff andere mensen en daarna ga ik gewoon slapen. En dan zie ik wel wanneer ik je app. Nu ga ik ff voor. Tot later.

dus ik doe het ook wel eens maar niet vaak.

 

M en Ms schreef:

maar jij snapt het vast wel

ik snap zeker wat je bedoeld. Misschien moet je een creatieve oplossing bedenken voor klimaatverandering. Oké dit was net nog een onderwerp van mij met Emma en we hebben elkaar 10 minuten gesproken.

 

M en Ms schreef:

Wij halen onze energie/kick uit sporten en vriendschappen en van die dingen

dat is ook gezonder.

 

 

M en Ms schreef:

volgens ons begrijpt Loes jou soms beter als die anderen als het om zulke dingen gaat. Ze weet ook wanneer ze ff moet stoppen met pushen

dat is ook zo. Zij voelt mij aan. en het hoort bij haar manier van begeleiden. + ze heeft naasten in der omgeving gehad die ook met soort gelijke dingen als die van mij struglede dus dan woord het makkelijker.

 

M en Ms schreef:

wat zei je 'doe dat maar op je pop’

De eerste x zij ik; doe mij bij je toekomst vriendje. En als hij nee zegt moet je vragen waarom, dan snap je mij ook. Nou ze heeft dus een vriendje die het best wel zou toe kunnen laten alleen denk ik niet dat ze de durf heeft 😂

 

M en Ms schreef:

daarom klikt onze oudere broer ons soms gewoon weg midden in een skypegesprek …. hij bedoelt er niks kwaads mee hoor, het komt daarna altijd weer goed

daar heb ik ook wel eens last van 😂

 

​ooh het quote is misgegaan 🤔

 

groetjes blue

Hi Blue,

 

 

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar. 

nee, soms vroegen we over bepaalde dingen of het wel of niet kon en dan gaf ze advies, dus niet in de gaten houden

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi Blue,

 

 

Onze zus had al snel in de gaten dat we soms teveel vertelden en dan appte ze ons da we ff iets aan moesten passen enzo en daar hebben we meestal wel naar geluisterd, omdat ik denk dat ze wel gelijk had.

hield ze jullie op kt in de gaten? lijkt me naar. 

nee, soms vroegen we over bepaalde dingen of het wel of niet kon en dan gaf ze advies, dus niet in de gaten houden

 

Groetjes,

M&M's en twin

wel fijn dat ze advies geeft. Dat scheelt een hele hoop gedoe. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Mijn dank aan de forum gebruikers die zoveel mensen hebben geholpen.

Hopelijk gaan ze een goede tijd tegemoet!

 

 Hi @Pin,

 

ik was van plan om nog te reageren op wat jij hier als laatste zo ongeveer postte, dus moet het er nu maar van komen. Ik weet niet precies meer wat ik allemaal wel of niet beantwoord heb, dus als er iets dubbel gaat of ik er eentje mis, dan is dat maar zo.

 

Here we go!

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Hoi M&M's,

Wanneer je dacht dat je eindelijk bij was, maar tijdens het slapen heb je 3 berichten gemist :sweat_smile:

ach ja, wij zorgen altijd voor verrassingen, dat weet je toch?

 

Nee, is niet erg hoor. Ik zal er doorheen gaan en als ik snel scan zie ik dat er nog eentje komt :flushed:  maar jullie waren echt al bijna klaar, dus tegen de tijd dat ik met deze reactie klaar ben is die van jullie er misschien al.

we hopen het voor je en ook voor onszelf, want dan heb je nog tijd (gehad)  om die te beantwoorden

 

Maar eh, dan is het wel echt de laatste, want ik heb nog things to do (om 't op z'n Poohs te zeggen) en ik kan niet weer m'n afscheid een week uitstellen :wink: Het is immer al mei (jeetje).

dat snappen we en goh, is het alweer een maand geleden? De tijd vliegt

 

M en Ms schreef:

je kan niet alles tegelijk doen. Dankjewel dat je die moeite nog wil nemen

Sowieso en dat voelt ook beter, dat het voor mij ook netjes is afgerond :)

we zijn blij dat we het op deze manier af hebben kunnen ronden

 

M en Ms schreef:

het resultaat van die 'film’ is echt 'ziek' geworden. Jammer dat we 'm hier niet mogen posten

Net als die dans met de drones die jullie hadden gefilmd met Justin en nog iemand vgm. Maar gelukkig heb ik het telefoonnummer van twin en jou nu :wink:  en jullie hebben m'n nummer, dus komt wel goed hihi. (Nu gaat deze reactie sws verdwijnen) (en nee, voor de oplettende lezer, we hebben niet écht elkaars nummer. Dit is een grapje uit een ander topic, check it out als je ook M&M's nummer wil :wink: )

dat dansen was met Justin en Christian, mooie herinneringen aan hen en die film, zoals je kunt lezen in

we spreken ze nog wekelijks en binnenkort zien we elkaar weer in Zuid-Frankrijk. Het wordt vast weer heel gezellig/leuk/etc. We hebben er zin in

 

M en Ms schreef:

ja, van leuke jongens krijgen we nog (steeds)  geen genoeg

Ik zou me zorgen maken als dat wel zou gebeuren.

haha, nou we kunnen je geruststellen, want dat we jongens niet meer leuk vinden gaan wij vast niet meer mee maken

 

M en Ms schreef:

oeps, ik weet zo niet meer precies wie ik met deze opmerking bedoelde, maar het is natuurlijk raar als je je daar zorgen over zou moeten maken. Over het algemeen maken we ons er niet zo druk over, maar ik weet niet meer precies in welke context ik dit heb  gezegd

Vgm de Belgische buren in Frankrijk (hmm :thinking: die combi :sweat_smile: ) Liam en nog iemand? Namen zakken een beetje weg hier vgm… Maar wel fijn dat jullie iha daar relaxed over zijn. Had zomaar anders kunnen zijn.

oh ja, Liam en Keano. Ja, we snappen dat je op een gegeven moment niet meer weet wie wie  is. Soms weten wij het zelf ook niet meer, omdat ze in het echt natuurlijk allemaal anders heten dan de namen die wij hier op het forum gebruiken. Er zijn ook best veel verschillende namen voorbij gekomen met alle verhalen die we mee gemaakt hebben. We zijn nog wel steeds op zoek naar die ene naam van die jongen die voor ons precies op het goede moment langs kwam en de ambulance waarschuwde. Meer hierover in

Maar we hadden het over Liam en Keano en nu herinner me pas weer waar die quote over ging. Het ging erover of we ons zorgen zouden moeten maken of zij wel al wisten dat twin en ik op jongens vallen en dat was/is helemaal nooit een probleem geweest. We gaan die jongens volgende week of kort daarna ook weer zien in Frankrijk. We hebben er zo'n zin in, omdat het al geleden is van afgelopen najaar dat we in Frankrijk zijn geweest, toen we halsoverkop terug naar Nederland moesten vanwege de veranderende coronaregels

 

M en Ms schreef:

we blijven tot het gaatje en zien wel wat er gebeurt of gebeurd is als we hier weer eens komen….

Stiekem het verblijf aan het verlengen door in 2003 geboren te zijn? :wink:

we zijn er een paar weken geleden achter gekomen dat die truc niet werkt :joy:

 

M en Ms schreef:

haha, ja we zijn veel samen en doen veel samen, maar het is mijn account en niet die van Twin. Twin is mijn stille kracht en daar ben ik 'm dankbaar voor

:heart:

oh wat lief, een hartje. Toevallig heb ik vandaag een heel mooi cadeau van twin gekregen. Het had ook wel een beetje een emotionele lading. Je kunt je misschien nog wel herinneren dat ik twin ooit bedankt heb door een liedje van Paul de Leeuw voor hem te zingen

Vleugels van mijn vlucht (+Lyrics)

 

Vandaag heeft ie mij verrast met een liedje

Miss Montreal - Door de wind | Beste Zangers 2020

dat was best wel emotioneel want de reden dat hij op dit liedje kwam was omdat er pas geleden in het nieuws was dat eentje van een tweeling was verongelukt en dat die ander dus achterbleef…..een scenario waar wij liever niet aan denken, maar ja, wel mooi toch dat ie dat voor mij heeft gedaan. Hij is echt goud….je mag best weten dat we het niet droog hebben gehouden…..nu staat het liedje bovenaan onze playlist en draaien we 'm best veel. Genoeg over ons en weer verder. Wat muziek met je kan doen...

 

M en Ms schreef:

Alhoewel ik niet echt plannen heb om een boek te schrijven weet je maar nooit wat er in de toekomst gebeurt, dus ik zou zeggen 'hou ons in de gaten’. 

Haha, ik houd m'n ogen open.

das altijd verstandig, behalve dan als je naar een lasvlam kijkt zonder bescherming om maar eens iets te noemen of een eclips van de zon ofzo

 

M en Ms schreef:

Ik zou er een verborgen boodschap in kunnen stoppen, net zoals er in platen van The Beatles verborgen boodschappen verstopt zitten als je de plaat achterste voren afspeelt…

Gwn in het dankwoord benoemen en zorgen dat het boek vet groot wordt, dat je bij Jinek ofzo mag komen en dan vind ik je wel:joy:

we noemen het wel T W p I N ofzo, lekker mysterieus

 

M en Ms schreef:

het waren anatomische atlassen en die kosten redelijk wat

Oh jeetje, tis ook echt om te janken. Studie is duur, boeken zijn duur, wonen is duur…

ja, étudier c ‘est dur aussi, alles is duur :joy::grin:

 

Nu we het toch over geld hebben. Er was nog iets wat ik wilde vertellen naar aanleiding van een quote uit jouw afscheidstopic, namelijk:

 

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

Luca zit in ons hart, no matter what.  Zoals papa voor ons het geld van zijn droommotor gebruikte voor de advocaat en andere kosten voor onze misbruikzaak hebben wij ons gespaarde geld gebruikt om Luca weer op de rit te helpen. Eigenlijk was het iets waar we niet echt over na moesten denken, maar ik zal er nog iets over zeggen in mijn eigen topic. Bij deze dus:

Je weet dat Luca diep in de schulden zat door zijn drugsgebruik. Dat heeft ie lang verborgen weten te houden, maar op een gegeven moment was er geen houden meer aan toen mensen hun geld kwamen opeisen en hij op straat dreigde te komen staan….. Wat doe je dan in zo'n geval?

Wij hadden geld gespaard voor iets waar we al langer van droomden . Bijna was het zover, we hadden er al eentje op het oog, maar we vonden 'm wel een beetje te prijzig, maar neigden er toch naar om het te doen, want hij was echt puntgaaf. Van een oud vrouwtje geweest, ja vast wel, want die auto is nu ongeveer 50 jaar oud haha, dus die jonge meid die er in rond gescheurd heeft is nu zeker weten een oud vrouwtje….. We hadden het geld er speciaal voor gereserveerd, zo'n 25K. Er waren momenten dat we dachten dat dat de beste bestemming voor ons geld was. Een cadeautje voor onszelf. We vonden dat we dat wel verdiend hadden. Oh ja, je vraagt je natuurlijk af wat de precieze bestemming van dat geld was. Nou het gaat om een

Je zal wel denken, wie geeft er nu zoveel geld uit aan een auto……maar het is een Citroën DS, zo cool...tres jolie, nést pas….

Nou dat waren we echt van plan, ondanks dat mama het ook al nooit een goed idee vond, terwijl ze toch ook van mooie auto's houdt. Jullie denken ondertussen vast ook, zijn M&M's en twin gek geworden….nee, zo waren we al toen we geboren zijn :wink:

Btw we hebben nog wel ander spaargeld, voor dingen die we echt nodig hebben, maar hier hadden we al sinds we met modellenwerk begonnen zijn voor gespaard, dus we gingen onze laatste cent er sws niet aan uitgeven. Mama wilde natuurlijk ook wel dat onze droom uit zou komen, dus onder voorwaarde dat het echt een goeie auto voor het geld zou zijn, zou ze wel akkoord willen gaan, maar ja, toen kwam Luca met zijn geldproblemen. Wat doe je dan. Een mooie glimmende DS  kopen om voor de deur te zetten of zien dat er een last van iemands schouders valt…..

Nou ja daar moesten we geeneens over nadenken, we gingen voor de DS, hadden jullie niet gedacht hè, we kozen voor de DS

das de afkorting voor De Schuld aflossen en dat hebben we ook gedaan. Als het aan ons lag hadden we Luca het geld zo gegeven, maar dat is natuurlijk niet verstandig. Luca wilde het alleen aannemen als hij er voor kon tekenen dat hij het ook weer terug zal betalen en dat is natuurlijk ook de 'normale’ weg als je zo'n bedrag weggeeft, zoals we echt van plan waren om te doen.  De eerste jaren verwachten we sws niet dat hij iets terug kan betalen en dat maakt ons niet uit. Het geld heeft nu sws een goede bestemming gekregen, waarschijnlijk een betere dan de oorspronkelijke en dat is ons het echt wel waard. Luca zien verzuipen in de schulden kunnen we niet aanzien, ook al zou je kunnen denken dat het ergens zijn eigen schuld is, maar ja, zo zitten we niet in elkaar en mede daarom hebben we de afgelopen maanden zo hard gewerkt. Wel 50 tot 60 uur per week, maar dat vonden we helemaal niet erg omdat we toch een tussenjaar hebben en we hebben er heel veel van geleerd  hebben en door de hulp van opa, die ons aan dit baantje heeft geholpen (hij was de opdrachtgever, want we werkten voor zijn bedrijf) en een extra bonus verdienden we netto 15 euro per uur per twin, dus in principe hebben we dat ‘uitgeleende bedrag’ zelf alweer terug verdiend. Wij maken ons er dus niet druk om wanneer we geld van Luca terug krijgen….echt niet, maar we weten dat het  z'n eer te na is om het terug te betalen. Geen idee wat dat betekent, maar het is volgens onze zus een uitdrukking die je daar voor kan gebruiken, dat Luca het sws wil terug betalen, nou ja, het zal wel

Voorlopig rijden we dus niet rond in onze eigen auto, maar gewoon in die van papa of mama als die zo lief zijn om dat toe te staan. Volgende onderwerp

 

M en Ms schreef:

We weten ook nu nog niet wanneer het precies allemaal begonnen is met die drugs. Het moet minstens een jaar aan de gang zijn geweest, waarbij het in het begin soort van onschuldig, zo leek het waarschijnlijk voor hem in die tijd,  begonnen moet zijn.

Jeetje, ook wel heftig hoe het dan niet opvalt, nu  met corona wss dat iedereen hem minder zag…

wij zagen Luca vanwege de verschillende regels in België en Nederland een hele tijd bijna niet en ja, hij wist het ook te verbergen met allerlei smoezen, weten we nu

 

M en Ms schreef:

Btw, we klikken hem ook wel eens weg

Haha, payback.

ja, zo gaan we nu eenmaal met elkaar om, maar we houden wel van elkaar

 

M en Ms schreef:

toch nog een soort happy end.

Waar ken ik die uitdrukking ook al weer van?

Idk, maar ik heb er wel goede herinneringen aan, want het was iets met meerdere personen…

Hmm ja klinkt wel vaag bekend…

haha

 

M en Ms schreef:

aangereden, het was een samenloop van omstandigheden en er was/is niet echt een ‘schuldige’ aan te wijzen, dus alleen maar verliezers.

Ah dat is echt naar!

een jaar daarvoor hadden we te horen gekregen dat ie ziek was, maar het bleek een soort chronisch iets te zijn en nu is ie dus door een auto geschept. Best wel triest, zo plotseling en zo jong

 

M en Ms schreef:

.klinkt misschien raar, maar die foto voelt dan warmer aan dan dat je zou verwachten….

Zonlicht? Vooral als ie in een plasticje ofzo zit.

ik dacht meer aan iets magisch, dat je zijn warmte kan voelen door zijn foto aan te raken ofzo, nou ja, dat hoop je dan op zo'n moment, maar er is vast een simpele verklaring voor, zoals die jij zegt, maar soms is dromen ook wel fijn, om zo niet de waarheid onder ogen te hoeven zien en daar kracht uit putten

 

M en Ms schreef:

volgens ons werkt het beter omdat je dan dingen kunt teruglezen en weet hoe de ander iets precies gezegd heeft ipv dat het een niet geheel juiste herinnering is aan wat er werkelijk verteld is. Nadeel kan ook zijn dat je niet gelijk uitleg kan geven als iets niet helemaal duidelijk is.

Ander voordeel vind ik dat je weet dat je alles gezegd hebt en je boodschap goed kan opbouwen en je woorden zorgvuldig kan kiezen.

idd, je hebt de tijd om het zo op te schrijven zoals je het echt wilt en bedoelt

 

M en Ms schreef:

klopt, zo lang gaan we alweer terug. We wisten niet eens wat we allemaal wel of niet mee moesten nemen.  Volgens mij heb je nog uitgelegd hoeveel onderbroeken we ongeveer nodig zouden hebben en er ook bij verteld dat je onderbroeken ook kunt wassen en dan dus eigenlijk over een soort onbeperkte voorraad kunt beschikken en dat het dus niet nodig is om 42 onderbroeken ( 1 p.p.p.d) mee te nemen voor 3 weken vakantie :joy:

Hahaha, good old times.

ik heb het laatst nog gedeeltelijk teruggelezen, wat een klunzen zijn wij toch ook soms, zie

 

M en Ms schreef:

heb je dat ook, dat als je zo'n nummer hoort dat je gelijk weet dat het een wereldnummer is, zelfs voordat je het helemaal gehoord hebt?

Echt een waanzinnig nummer

Bij sommige nummers heb je dat idd. Dan pakt die melodie je gwn en het kan echt niet meer stuk als de tekst ook goud is. 

Ik vind Is Everybody Going Crazy van Nothing But Thieves ook erg nice. Gwn leuke melodie haha.

ja, die kennen we ook, is zeker nice

 

M en Ms schreef:

welke shit had je moeten bewaren? Dat begrijpen we ff niet.

Je zei '’ben mn KT inloggegevens kwijtgeraakt”

Ik dus denken, ''shit”, maar dat je t gewoon had opgeschreven op een papiertje en die kwijt was geraakt.

Dan kom je met “ja want m'n huis is in de fik gestoken”

Had ik beter die '’shit'’ daarvoor kunnen bewaren:sweat_smile:

hahaha, ja was het alleen maar een papiertje en niet het halve huis, maar we zijn er uiteindelijke wel op vooruit gegaan. De indeling van onze kamers is wel beter zo. Je hoeft nu niet meer door de ene kamer naar de andere en we kunnen vanuit allebei onze kamers nu zo de tuin in lopen. We moeten nog een beetje stylen voordat het helemaal weer onze kamers zijn, maar dat komt wel goed

 

M en Ms schreef:

Ik kan er niet uitgebreider over vertellen, omdat het onderdeel kan zijn van een strafzaak tegen iemand

Snap ik, hoop dat ze worden gepakt!

dat hopen wij ook, maar het lijkt een kwestie van een lange adem te worden of hij moet zelf naar de politie gaan, want steeds het gevoel hebben dat je achterom moet kijken doet ons iig geen goed, maar kennelijk heeft hij er minder moeite mee

 

M en Ms schreef:

Over het algemeen gaat het goed met ons en hebben we er weinig last van in het dagelijks leven, maar zulke dingen gaan niet in je koude kleren zitten. Ook dat heeft een rol gespeeld om in NL te gaan studeren . Veiligheid dus. Dat is makkelijker en vooral goedkoper om in NL te regelen

Echt niet gezond dat je daar rekening mee moet houden!

je hebt gelijk, maar het is op het moment niet anders. We gaan wel alleen over straat, maar eigenlijk zeggen we altijd tegen mama of papa waar we naartoe gaan en zij kunnen ons ook altijd volgen  via een app, ze maar. Na die brand zijn er aan het huis zelf wel extra dingen voor de veiligheid gedaan, zeg maar

 

M en Ms schreef:

Het begon met de ziekte van hun moeder, daarna een ongeluk van hun vader en toen wat rondzwervingen naar een goede plek waar ze weer in een veilige en liefdevolle omgeving op konden groeien en nu dus alweer een half jaartje bij ons. Wij zijn echt zo blij met hen. 

Ah wat naar zeg! Mooi om te lezen hoe ze weer wat terug naar zichzelf zijn gekomen bij jullie!

wij zijn ook heel blij met hen, het zijn echt onze matties en oh wee wie een vinger naar ze uitsteekt...

 

M en Ms schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=z9Lx6qDKQR0

Freya Ridings ~ Lost Without You (Lyrics)

Ah haar ken ik, mooie stem ook. Ken je Still Have You van haar? Erg mooi.

ah die kenden we nog niet, maar die is ook mooi. Goeie smaak heb je @Pin. Wij houden echt van piano en haar stem

 

Ok, ik ga proberen dit alvast te posten. Hopelijk lukt dat, maar daar komen we dan zo wel achter.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 Hi @Pin,

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Daar komt ie dan, de aller laatste… Wel gek zo hè?

het is heel onwerkelijk en nu ik dit typ zit ik in ongeveer dezelfde situatie, nog ff en het is over….uren, dagen, maanden heb ik aan dit topic gewerkt en allerlei lieve reacties mogen ontvangen, maar nu is het bijna zover. Mijn account wordt binnenkort opgeheven en dan zal mijn naam niet langer boven al mijn reacties en topics staan. Gelukkig heb ik nagenoeg al mijn reacties voorzien van mijn naam, dus er blijft nog iets achter. Natuurlijk blijven de verhalen en reacties staan, maar het voelt heel onwerkelijk om te weten dat ik straks niks meer kan toevoegen of iemand die dan nog iets post kan bedanken voor hun reactie….dat zal best even wennen zijn, maar we vinden er wel een manier voor en het even gaat door en er komen vast nieuwe dingen op ons pad, alleen kunnen we dat hier niet meer laten weten. 

Het was een mooie tijd hier op het forum. Dat is het

 

M en Ms schreef:

2 studies p.p, tenminste dat is de bedoeling, op dezelfde plek, in hetzelfde huis als waar onze zus  ook woont, alleen moeten we 10 km met de trein naar de universiteit en onze zus kan gewoon de metro nemen

Doen jullie goed en gezellig met jullie zus! 10 km valt vgm ook wel mee met de trein?

ja is niet ver. Ik denk dat we vaak ook gewoon op de fiets zullen gaan, we moeten wel in shape blijven natuurlijk. Van ons huis daar waar we gaan studeren ben je na 2 kilometer ofzo al in de polder, dus das bekend terrein voor ons en we zullen er vast nog leuke fietsroutes ontdekken. Dat komt wel goed

 

M en Ms schreef:

En we zijn een 1-eiige tweeling, dus we hieven niet allebei alle examens en tentamens te doen. We sturen gewoon de beste van ons 2.

Wow dit kunnen jullie legit doen en niemand die het door heeft. Als iemand een her heeft ofzo, stuur je gwn degene die de toets wel al had gehaald.

goed plan, maar ik denk niet dat we zoiets zouden durven om te doen

 

M en Ms schreef:

weet je dat zeker? De wereld zit vol verrassingen, kijk naar ons leven :slight_smile:

Is afhankelijk van wat jullie in deze reactie nog meer gaan schrijven en of dat een afronding van het verhaal wordt of niet.

tsja, we vragen ons regelmatig af hoe het met jou Pin en met Blue en Kenshin gaat. We hebben vertrouwen dat het goed gaat met jullie en dat jullie je draai hebben gevonden op een andere plek dan het forum. Ofc hadden jullie altijd al een leven buiten het forum, maar het zal in het begin toch wel anders gevoeld hebben, denk ik

 

M en Ms schreef:

als we dat ooit gaan doen, dan kom jij in het voorwoord en dragen we het boek op aan al onze forumvrienden hier

Strak plan!

oh die had ik dus net ook al beantwoord geloof ik haha

 

M en Ms schreef:

Vraagje: als we dat doen heeft dat dan ook gevolgen voor de verdeling van de royalty's van het boek en zijn die dan nog steeds alleen voor ons of moeten we die dan delen met iedereen die we noemen??? :joy:  Just asking :grin:

Dat zien we dan wel joh, eerst schrijven en laten accepteren door een uitgever…

ja, das voor later zorg en je weet dat we soms te gemakkelijk ons geld weggeven, dus sla je slag bij de onderhandelingen

 

M en Ms schreef:

en als ik in sommige vragenlijsten kijk wat ik daar allemaal schaamteloos ingevuld heb gaat het ook om enkele centimeters op onderdelen van het lichaam haha. 

Ahhaha daar heb ik nooit iets in kunnen vullen :neutral_face::confused:

:heart:

 

M en Ms schreef:

dus dank jullie wel daarvoor :thumbsup::thumbsup_tone1::thumbsup_tone2::thumbsup_tone3::thumbsup_tone4::thumbsup_tone5: (ja, we willen wel inclusief zijn hè)

Zelfs voor de LEGO poppetjes:blush:

die ook al, we moeten nodig eens in onze Lego doos kijken om te zien of wij daar ook al inclusief zijn. Ik zag laatst wel een stukje van LEGO-masters ofzo met kinderen. We hebben het opgenomen  maar nog niet helemaal gezien. Wij speelden vroeger heel veel met LEGO en met jongens haha. Met LEGO spelen is minder geworden, dat met jongens niet echt….gelukkig

 

M en Ms schreef:

dankjewel en een diepe buiging voor jou

*buiging*

hoe noemde Kenshin dat ook alweer, daar komt het hele 'buiging' verhaal toch vandaan?.….dat ga ik nog wel eens opzoeken, maar of ik dat nog kan posten weet ik niet

 

M en Ms schreef:

Btw, ik voel een documentaire à la 'Sinan op zoek naar de klas van Elias’ opkomen, zoiets als ‘op zoek naar overlevenden die in aanraking zijn gekomen met M&M's’ ofzo. Het is nog maar een werktitel hè

Hahaha. Er zijn idd genoeg dingen waar ik m'n ogen open voor moet houden en dan vind ik jullie zo:wink:

we zouden willen dat we jou en de rest van ‘ons clubje híer’, dus incl @Gebruiker c die nog even hier mag blijven ineens ergens zomaar tegen kwamen en dan irl zouden kunnen kletsen. Blijven hopen dus maar

 

M en Ms schreef:

Nu we er over denken is ‘in the box’ denken, misschien wel het nieuwe ‘out of the box’ denken. Hmmm, daar gaan we nog eens goed over nadenken.

Doe dat maar, want voor nu klinkt het nog niet echt logisch.

volgens mij hadden twin en ik toen last van een brainfreeze ofzo

 

M en Ms schreef:

Ik weet niet goed wat ik nu nog meer zou kunnen schrijven. Gedachten gaan door mijn en twins hoofd, maar we snappen ook dat Pin er ook aan toe is om daadwerkelijk afscheid te nemen.

 

Die vrijheid gunnen we hem, dus het woord is aan Pin en iedereen die hier nog iets wil posten natuurlijk :slight_smile:

:heart:

:heart::heart:

 

M en Ms schreef:

Groetjes :relaxed: ,

Twin en M&M's 

hij verdient het om ook wel eens als eerste genoemd te worden

:)

twin is blij dat jij er ook zo over denkt

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Ben nu de liedjes aan het luisteren terwijl ik dit typ. Echt een gek gevoel dat dit echt de laatste gaat zijn. Daarom voelt het ook goed dat ik dat liedje heb om me te begeleiden. Ik ga er zo nog wel iets over zeggen in mijn topic en dan wordt het hopelijk wat logischer.

we hebben jouw topic toen bijna live gevolgd en we vinden de liedjes die je gepost hebt heel mooi

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Heb het al eens eerder gezegd, maar als ik iets van jullie heb geleerd is het wel om positief te blijven en hoe je positieve dingen kan zien in slechte dingen. Niet dat ik daar nu een meester in ben, verre van, maar het inzicht en perspectief is al heel wat. En ja, de muziek. Hoe ik van ieder nummer, mijn nummer kan maken. Dan heeft mijn ogen (en oren) wel echt geopend en me een vernieuwde appreciatie gegeven voor muziek.

het doet ons goed om dit te lezen en wij hebben door jouw objectieve blik op wat wij allemaal schreven over ons leven ook geleerd anders met bepaalde dingen om te gaan. Vooral over dingen die met seksualiteit te maken hebben. Door ons misbruik hebben wij heel andere maatstaven zeg maar en we hebben het altijd fijn gevonden hoe je dit toch soms best lastige onderwerp met ons wilde bespreken. Jij liet ons verbanden zien tussen ons misbruik en hoe we nu nog steeds soms met seks omgaan met ons vriendje of andere jongens en dat het niet altijd zo normaal is dat wat wij doen als wij denken, dat er soms ook andere en betere keuzes zijn. Dankjewel daarvoor en verder hebben we ook wel een bepaalde vorm van humor samen gehad hier met grapjes die anderen vast niet altijd begrepen. We hebben van jou genoten en we hope dat het goed met je gaat

 

nee niet Anonymous maar Pin schreef:

Heel erg bedankt.

Misschien tot ziens in die toevallige ontmoeting :)

'’One minute they arrive
Next you know they're gone
They fly on”

-Coldplay

Wat is het toch snel gegaan… 

 

Gr. Pin

if only….

 

….te snel gegaan….

 

tot ziens

 

Groetjes,

Twin & M&M's

 Hi @IdkAnameDealtwithIt ,

 

sorry dat ik nu pas op jouw post van 16 mei :thinking: reageer, maar heel erg bedankt voor je lieve woorden en ook bijdragen aan mijn topics. Wij wensen jou ook het allerbeste hier op het forum en natuurlijk irl met alle mensen die je lief hebt :relaxed:

 

Mijn dank aan de forum gebruikers die zoveel mensen hebben geholpen.

Hopelijk gaan ze een goede tijd tegemoet!

 

 

@Gebruiker c ,

misschien spreken we elkaar nog, maar we willen je alvast bedanken voor al je bijdragen aan onze topics en de gezellige tijd die we hier samen hebben gehad en natuurlijk vergeten we ook niet de momenten waarop het niet zo lekker ging en we elkaar hier ook vonden.

 

Pas goed op jezelf. Maak er wat moois van met iedereen die je lief hebt en wie weet, ooit….komen we elkaar nog eens tegen

 

We vroegen ons eigenlijk af:

Twarres - Wêr Bisto (Official Music Video)

 

en verder

 

Kom Terug door Spinvis.mov

 

en weet dat

 

Diggy Dex - Alles Is Nu

 

en nog een beetje terug in de tijd

 

Spinvis - Aan de Oevers van de Tijd

 

Het ga je goed :heart::heart:

 

 

Groetjes :wink: ,

M&M's en twin

 Hi @Kenshin en iedereen die dit leest,

 

voor de zekerheid post ik dit ook maar in mijn eigen topic zodat het gemakkelijk te vinden is.

 

de tijd is gekomen dat ook @M en Ms  en Twin afscheid moeten nemen van het forum, maar dat kan alleen als we een belofte inlossen aan jou, Kenshin.

We hadden je beloofd een ‘mooiere’ versie van de haiku, die we lang geleden voor je hebben gemaakt, te ontwerpen en die hier te plaatsen…… we hopen dat je 'm mooi vindt :relaxed:

 

We missen jou en @Pin en @Blue en strakjes ook nog @Gebruiker c  en verder iedereen hier waar we mee in contact gekomen zijn, maar wie weet ooit…..

 

 

Groetjes en het allerbeste,

M&M's en Twin

8 juni 2021

Hallo MenM's en Twin :)

Jammer dat jullie ook weg gaan. Er vertrekken helaas tegenwoordig veel forummers. Ik hoop dat ik jullie toevallig ook nog is IRL tegenkom. Ik wens jullie een mooie toekomst en een mooie "Summer of Love" 

-TheMightySlayer <3

 Hi @TheMightySlayer,

 

Hallo MenM's en Twin :)

Jammer dat jullie ook weg gaan. Er vertrekken helaas tegenwoordig veel forummers.

het is grote schoonmaak, dus ja,  …vandaag eindigt het idd jammer genoeg

 

Ik hoop dat ik jullie toevallig ook nog is IRL tegenkom. Ik wens jullie een mooie toekomst en een mooie "Summer of Love" 

wij zouden het ook heel leuk vinden om jou en andere forumleden nog eens tegen te komen, dus wie weet wat de toekomst brengt, maar sws hartstikke bedankt voor je berichtje en heel veel succes op het forum en irl

Met die 'Summer of Love’ gaat het vast wel goedkomen, want overmorgen vertrekken we naar Zuid-Frankrijk op vakantie en natuurlijk wensen we jou en iedereen die dit leest ook een fijne vakantie en we komen vast nog wel eens om het hoekje kijken op het forum, alleen kunnen we jammer genoeg niet meer reageren…

 

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

 

Heyy M en Ms (en twin)

 

Ik wil jullie veel liefde en gezondheid toewensen voor de toekomst. Het ga jullie goed☺️
Jullie zullen dan wel verdwijnen van het forum, maar jullie blijven wel in ons hart❤️
 

En ik deel ook nog even 1 nummer
 

 

Memories - Maroon 5 (2018)

Here's to the ones that we got

Cheers to the wish you were here, but you're not

'Cause the drinks bring back all the memories

Of everything we've been through

Toast to the ones here today

Toast to the ones that we lost on the way

'Cause the drinks bring back all the memories

And the memories bring back, memories bring back you

 

 

Groetjes van mij!

Heey @M en Ms en @twin,

Vandaag is echt de dag dat jullie van het forum verwijderd worden.
Ik wil jullie enorm bedanken voor al jullie inbreng en jullie humor en positiviteit.
Ik heb vaak met jullie gelachen (en stiekem soms een beetje om jullie gelachen:blush: )

een liedje wat bij jullie past en ook wat bij ons (M&M's, twin en Simply Me) past, vind ik The Greatest Show van The Greatest Showman.

Dit is de gehele lyrics:

the greatest showman - YouTube

"The Greatest Show"
(from "The Greatest Showman" soundtrack)
 

Whoa

[Hugh Jackman:]
Ladies and gents, this is the moment you've waited for (whoa)
Been searching in the dark, your sweat soaking through the floor (whoa)
And buried in your bones there's an ache that you can't ignore
Taking your breath, stealing your mind
And all that was real is left behind

Don't fight it, it's coming for you, running at ya
It's only this moment, don't care what comes after
Your fever dream, can't you see it getting closer
Just surrender 'cause you feel the feeling taking over
It's fire, it's freedom, it's flooding open
It's a preacher in the pulpit and your blind devotion
There's something breaking at the brick of every wall it's holding
All that you know, so tell me do you wanna go?

[Ensemble and Hugh Jackman:]
Where it's covered in all the colored lights
Where the runaways are running the night
Impossible comes true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show
We light it up, we won't come down
And the sun can't stop us now
Watching it come true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show

[Hugh Jackman:]
(Whoa) colossal we come these renegades in the ring
(Whoa) where the lost get found and we crown them the circus kings

[Ensemble and Hugh Jackman:]
Don't fight it, it's coming for you, running at ya
It's only this moment, don't care what comes after
It's blinding, outshining anything that you know
Just surrender 'cause you're calling and you wanna go

Where it's covered in all the colored lights
Where the runaways are running the night
Impossible comes true, intoxicating you
Oh, this is the greatest show
We light it up, we won't come down
And the sun can't stop us now
Watching it come true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show

[Hugh Jackman and Keala Settle:]
It's everything you ever want
It's everything you ever need
And it's here right in front of you
This is where you wanna be (this is where you wanna be)
It's everything you ever want
It's everything you ever need
And it's here right in front of you
This is where you wanna be
This is where you wanna be

[Ensemble, Zac Efron, Keala Settle, Zendaya and Hugh Jackman:]
Where it's covered in all the colored lights
Where the runaways are running the night
Impossible comes true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show

We light it up, we won't come down
And the sun can't stop us now
Watching it come true, it's taking over you

[Zac Efron:]
This is the greatest show
[Ensemble:]
Where it's covered in all the colored lights
Where the runaways are running the night
Impossible comes true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show
We light it up, we won't come down
And the walls can't stop us now
I'm watching it come true, it's taking over you
Oh, this is the greatest show

[Zac Efron and Zendaya:]
'Cause everything you want is right in front of you
And you see the impossible is coming true
And the walls can't stop us (now) now, yeah

This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show (oh!)
This is the greatest show

Specifiek kies ik dit stukje lyrics eruit:

'Cause everything you want is right in front of you
And you see the impossible is coming true
And the walls can't stop us (now) now, yeah

Ik denk dat jullie wel begrijpen waarom: jullie geloven erin en muren kunnen ons niet stoppen.
Ik vond de moves, kunstjes en de gehele act van de videoclip ook wel bij jullie passen:)

Succes met alles wat op jullie pad moge komen!

Groetjes,
Simply Me

 Hi @NaamNietBekend ,

 

Heyy M en Ms (en twin)

 

Ik wil jullie veel liefde en gezondheid toewensen voor de toekomst. Het ga jullie goed☺️
Jullie zullen dan wel verdwijnen van het forum, maar jullie blijven wel in ons hart❤️
 

En ik deel ook nog even 1 nummer
 

 

Memories - Maroon 5 (2018)

 

Here's to the ones that we got

Cheers to the wish you were here, but you're not

'Cause the drinks bring back all the memories

Of everything we've been through

Toast to the ones here today

Toast to the ones that we lost on the way

'Cause the drinks bring back all the memories

And the memories bring back, memories bring back you

 

 

Groetjes van mij!

wow, dankjewel voor de lieve woorden en de tijd die we met jou door hebben mogen brengen en wat een mooi liedje en toepasselijke tekst die door jou een extra dimensie heeft gekregen. 

We gaan met een goed gevoel aan jou terug denken elke keer dat we dit nummer horen….

 

Zorg goed voor het forum en zeker ook voor jezelf.

 

Het allerbeste :heart:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reageer