Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?



Toon eerste bericht

418 reacties

 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie

👏👏👏 goed van jullie! ik zal lekker zakken in m'n vakantie 👏👏👏

 

 

voor Luca heb je een gebruiksaanwijzing nodig die anders is dan voor andere jongens en die gebruiksaanwijzing zat er niet bij toen we Luca leerden kennen,

waar komt me die tekst toch van voor 🤔

niet zeggen. ik weet het denk ik.

bij mij 🙋‍♂️. want als iemand mij in real live ontmoet krijg je echt geen handleiding. sommige mensen doen er super lang over haha. 

haha, waarom is dit voor mij ook zo herkenbaar😅. Sommige krijgen de handleiding pas laat door de ander wat eerder en de ander snap er nooit wat van🙃. Maar zo zit ik en schijnbaar heel veel andere in elkaar.

ik krijg net een mailtje dat MenMs weer reactie heeft geplaatst. nog meer tekst. nog makkelijker de nacht door te komen 🤣

zeker,  het is gelukt neem ik aan.

ik vind het btw echt zoon goeie zet van jullie moeder! iedereen zou een moeder moeten hebben die ingrijpen als ze zien dat het zo langer niet gaat. 

 

 

 

ok jammer dat het niet lukte, maar we hebben dus nog iets tegoed ….spannend

ja en zo maar is ff op zoeken wat het was. oke ik weet het maar. het is miss niet zo'n leuke verassing... 

 

 

ik noemde je een tijdje terug voor de grap al Cool Blue en dat is dus letterlijk ook zo :relaxed:

nouja. ik ben nu gesmolten. en nee niet van de liefde 🤣. maar door de hitte. 

 

 

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?

ik ben gesmolten. ik heb serieus gister nacht. een douche om 3 uur genomen. en zo om half 12 ga ik ook douche 😊

wat toevallig, ik doe dat ook wel is op de raarste tijden,haha, niet altijd om verkoeling, maar soms als verfrissing of gewoon als ik ga of van werk af kom.

 

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

nou twin leer me ff een trucje dan. morgen avond ben ik verbrand 👍

ik heb zeg maar een huis van iemand met rood haar haha. ik krijg over heel m'n lijf sproeten als ik in de zon kom. en bruin worden is onmogelijk. 

ik heb geen rood haar!

 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

die lees ik er dan automatisch bij want ik heb het niet door gehad. 

 

Muziek is een belangrijk onderdeel van ons leven, net zoals dansen . Dat zij dingen die dagelijks ons leven passeren. Daarom ook hebben wij zoveel connecties met liedjes.

ik wil hier toch is een x iets over zeggen. ik luister toch op een andere manier naar liedjes als jullie. en dat valt me elke keer weer op. als ik dus een liedje luister voel ik het gevoel van de ander waardoor ik dat van me zelf juist ff vergeet. ik snap dat jullie je juist in liedjes kunnen vinden. maar ik kan het (nog niet) zo zien. ik denk ook dat je daar open voor moet staan. en dat sta ik denk ik nog niet. 

dat komt denk ik nog wel Blue,  het komt wanneer het komt.

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

daar ben ik het mee eens! Dat zou ik zeker nog doen.

wat een smerige chauffeur. soms he zijn er echt hele smerige mannen. ja, vond ik ook, ik dacht dat ik al daarop had gereageerd maar niet, dus nu dan ff.  Ja , wat een smeerlap, dan neem je iemand een beetje in soort van vertrouwen en dan krijg je bijna weer hetzelfde geneuzel,  gelukkig had jullie vader al voor hulp gezorgd toen jullie eruit waren gesprongen. 

ik heb vandaag contact gehad met een smerige jongen. die bevriend is met de broer van me beste vriend. me beste vriend was ff naar de wc of zo. en hij en ik zaten dus alleen te bellen. en hij ging me eerder ondervragen waar me beste vriend bij was. of ik een boy of een meid was. en toen zij me beste vriend ja zij is een jongen. toen me beste vriend ff weg was ging hij helemaal ondervragen hoe ik er uit zag of ik ooit later..... bedenk het maar..

die zijn er helaas ook, je hebt smeerlappen en je hebt smeerlappen.  Ook echt belachelijk dat hij dat vraagt.

dus sommige mensen zijn al gestoort en smerig van af hun kindertijd. ja , dat blijkt maar weer. Ik ken er een hele hoop, en ik blijf er als het even kan uit de buurt. Ik denk dat het misschien ook van de omgeving en opvoeding vandaan komt.

 

ik snap echt niet hoe gestoord mensen op deze wereld wel niet kunnen zijn. het verbaast me zo. en ik woord van binnen gewoon boos dat ze dat jullie echt niet aan mogen doen! jullie verdienen gewoon een leven zonder pesterijen. dat is moeilijk genoeg. same, niemand verdient dat, en jullie helemaal niet. En over dat pesten. Dat is echt het laagste van het laagste, ik hoop dat het nu voor bij is? Zo niet , dan zou ik gewoon dit aangeven want dit loopt anders in mijn ogen echt uit de hand.

 

jeeh nog een half uurtje en ik ga de laatste spulletjes inpakkken voor vakantie en vertrekken 😎 veel plezier! 

als ik langs belgie kom zal ik zwaaien. 

oohja MenMs je kan me toch in Frankrijk herkennen. mijn pf van hier is mijn vaders telefoon hoesje. dus dan moet je bij elke man ff naar het hoesje kijken 🤣

hij heeft mijn oude hoesje want hij heeft sinds gister de zelfde telefoon als ik haha. en z'n hoesje moet ik nog ff ontwerpen.

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

natuurlijk wil ik dat! Dat lijkt mij juist heel erg leuk! 

wat wil je allemaal weten? Ik kan ivm privacy niet alles zeggen,  maar ik denk dat jullie dat al wisten, als jullie vragen stellen zal ik ze gaan beantwoorden (doe voor de zekerheid mij ook maar ff @ dan weet ik het zeker dat ik het zie)  ik kan vast zeggen, ik ben meestal een gesloten boek, met op elke bladzijde een verhaal en ervaring,  de een is duister de ander weer wat vrolijker, maar voor elke bladzijde is een sleutel en ik heb er altijd 1 die ik kan gebruiken als dat nodig is. een klein deel van mijn verhaal weet je denk ik al toch? Of niet? Zo niet , dan moet je het maar aangeven dan zal ik een topic erin kopiëren waar een paar kleine dingen staan uitgelegd.

ik geef me niet graag bloot( in de vorm van hoe ik ben)  en stel gerust je vragen die je van mij wilt weten, jullie weten wel wat wel en niet kan.

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

leuk idee!  Ik zie je antwoord wel verschijnen.  

jullie mogen allemaal wel wat vragen over mij , en dan zal ik proberen zo veel mogelijk te beantwoorden!  Als jullie wat meer van mij willen weten.

​​​​Dus@Blue  graag wil ik dat! En de rest mag het ook lekker vragen .

groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

hieronder reageer ik op wat posts, wat niet wil zeggen dat ik daar geen info geef over wat er allemaal speelt tussen Jur, Luca, Newt, twin en mij. Dus, beter lezen jullie dat ook allemaal, anders mis je straks de pointe.

Ok een kleine aanvulling na het schrijven van dit hele berichtje: uiteindelijk is dit ‘gewoon’ een update van het verhaal geworden, dus dan moeten jullie het wel lezen, als je het topic al volgde.

 

Door dingen te zeggen als 'ookal kan ik niet veel doen’ zeg je meer dan je denkt….. 

Gebruiker c schreef

oke, misschien wel ja. Ik vraag mij nu af , wat dachten jullie toen jullie dat lazen? Ik stel mijzelf ook vaak zulke dingen en ben wel is benieuwd. 

 

ik heb het idee dat mensen/forummers dus soms zelf het gevoel hebben dat hun bijdrage niet heel baanbrekend of zinvol is en velen zullen dan ook niks posten of sommige dingen die ze eigenlijk hadden willen posten, uiteindelijk toch maar weglaten en op zich vind ik dat jammer. Ten eerste omdat ze zichzelf onderschatten en alleen al het feit dat je iets post al aangeeft dat het topic je op één of andere manier bezig houdt. Dat op zich geeft ook al steun aan de topic starter. Soms is het misschien wel dat je (in algemene zin) niet met de oplossing komt, maar dan kan die reactie toch voelen als een hand op je schouder, een soort steuntje. Dat dus. En voor mij is dat al genoeg. Je kunt ook niet altijd alles oplossen, maar steun geven kan wel.

Is dat een antwoord op je vraag?ja, ik ben het daar ook mee eens. Ik ben ook wel is schuldig aan zoiets , en dan denk ik , ja het heeft niet zo veel zin en misschien kan ik dit maar niet posten etc. Ik ben het er dus zeker mee eens.

 

Maken jullie je ondertussen maar niet al te veel zorgen om ons…..

Gebruiker c schreef:

ik zal proberen dat niet te doen😉

 

mooi, doe dat maar. Wij gaan aan het einde van de dag ook altijd gewoon slapen. We hebben na  een halve nacht wakker liggen en woelen nooit het idee gehad dat we er beter van werden of er betere ideeën door kregen en bovendien rust je ook nog eens niet uit als je niet slaapt. We zijn er dus al snel mee gestopt en gaan gewoon slapen, wat er ook gebeurd is die dag.dat is wel slim ja. Ik heb al teveel over dingen na gedacht en liggen piekeren net als jullie.  Het heeft me alleen maar (toen) in een zwart gat gebracht waar ik moeilijk uit kwam. Verder heeft het mij alleen kopzorgen gebracht, dus ik probeer er niet zoveel meer over te piekeren, maar soms komt het nog voor. 

 

@Spookyzx

Ik lees ook alles mee op de achtergrond. Dus ik zeg niet vaak wat, maar vind het wel mooi en interessant om de update en reacties van andere te lezen.

ok, cool, altijd fijn om te horen dat mijn topic(s) toch nog ergens goed voor zijn :relaxed:  nee, maar serieus,

ik vraag me soms ook af, nu ik alles soort van her-beleef wat ik anders of beter had kunnen doen, maar dan vraag ik me tegelijk ook af wat ik daar aan heb en of ik hier  niet al een 'gekleurd’ verhaal vertel. Ingevuld door alles wat ik toen en daarna mee heb gemaakt. Misschien is niet alles precies zo gegaan zoals ik het nu opschrijf. Maar of dat erg is, idk.

 

Het is mooi om te zien dat jullie bereidt waren om alles aan de kant te zetten om Newt zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat daardoor de relatie tussen Luca en Jur een beetje achterliep, maar ze zullen het vast en zeker wel hebben begrepen. 

ik weet eigenlijk niet hoe bewust die keuze was. In het begin waren we echt bezorgd over hoe het ging met Newt, toen was alles nog onduidelijk en 'draaiden we op de automatische piloot’. Daarna lijkt het op het nakomen van beloftes die je gedaan hebt, zonder dat dat voelt als een verplichting. Als je van iemand houdt is niks te veel, soms zijn dingen wel moeilijk, maar moeilijk is geen excuus. Newt deed ook zijn best om er weer bovenop te komen. Wat zouden wij voor reden hebben om hem daar niet bij te helpen. Wij kunnen geen excuus bedenken om dat niet te doen. Ik denk dat we onwillekeurig of onbewust hebben gekozen voor degene die ons het meeste nodig had. Newt was ‘in a way’ hulpeloos, Jur en Luca waren safe en hadden support van thuis. Ik weet niet of het zo gaat, maar het feit is dat de relatie met Luca en Jur achter liep. de vraag is of je die achterstand nog in kan halen…..

Oh daar ben je benieuwd naar, ja wie niet...ik ben er over na aan het denken, hopelijk leidt het tot iets en staan zij aan onze kant, maar voor hetzelfde is er voor hen al een grens getrokken en als die grens er is, is die dan eenmaal gepasseerd niet meer terug te draaien of nog wel. Vragen zijn er altijd genoeg...het ontbreekt ons meestal aan antwoorden.

 

Ik zal je een voorbeeld geven. Luca en ik en ook twin hadden de gewoonte om elkaar berichtjes te sturen in de vorm van de titel van een liedje. Daar kon je dan je gevoel mee duidelijk maken en soms ging het ook om de letterlijke tekst (om het lekker ingewikkeld te maken). Verder mocht je ‘niks’ toevoegen. Op zich wel leuk, maar ook 'gevaarlijk’ als je elkaar verkeerd begrijpt. Maar goed, wij deden dat soort dingen. Ik spreek nu even in de verleden tijd, maar dat zegt dus niet per se iets over hoe het nu is of in de toekomst zal zijn. Ik hoop dat ik het hierdoor niet onnodig ingewikkeld maak, maar ik houd wel van spelletjes en geheimzinnigheid soms. Dit verhaal is geen ‘clickbait’, het is wel een serieus iets.

Ok, verder met Luca, ik stuurde hem in een mindere periode (Luca zat niet zo lekker in zijn vel) iets als 'When will I see you again’ (van the Three Degrees) en toen kreeg ik als antwoord: as soon as there is a ‘Bridge over troubled water’ (van Simon & Garfunkel), dat klonk weinig hoopvol, dus ik stuur: maar jij bent de 'Love of my life”(van Freddy Mercury/Queen), dan stuurde hij terug, ja das hartstikke mooi, maar ik ben 'Hurt’ (van Johnny Cash), waarop ik antwoord please Luca ‘I will do anything for you’ (van 3T) en dan kreeg ik als antwoord: you are 'Somebody that I used to know’ (van Gotye) en daar gelijk bovenop nog 'Where is the love’ (van Black Eyed Peas)

 

Dat deed me wel pijn en ik vroeg me ook af  wat er aan de hand was echt allemaal mijn schuld was. We hadden wel eens eerder met Luca meegemaakt dat hij echt alleen maar negatief kon denken en doen, maar misschien had hij hier wel een goede reden voor, namelijk dat het aan mij (en twin) lag. Dat zette ons aan het denken. We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten, maar misschien hadden we al veel eerder kansen laten liggen om het niet zo ver te laten komen en waren wij (twin en ik) niet de zielenpoten die hulp en steun verdienden, maar Luca die door ons al veel langer in de steek was gelaten. Dat was wel iets wat we serieus moesten nemen, maar eigenlijk konden we het er niet bij hebben met alles wat er zich rond Newt afspeelde.

Eén conclusie konden we iig wel trekken en dat was dat we keuzes moesten maken. Daarmee was er nog niks opgelost. Welke keuzes? We konden niet simpelweg kiezen voor Newt en Luca dan maar laten bengelen en omgekeerd al helemaal niet. Gek hè dat ik dat zo zeg, vooral dat ‘al helemaal niet’ gedeelte. Daardoor zou je denken dat we gekozen hadden voor Newt, maar dat was te simpel. Natuurlijk hadden we besloten voor Newt te blijven zorgen en daarnaast moesten we beter ons best doen voor Luca om maar niet te spreken van Jur, want die lijkt al langer buiten beeld te staan.

 

Het leek op wat ze bij de supermarkt ook doen en dat heet heel mooi met een afkorting FIFO. Dat klinkt best vrolijk, maar FIFO staat voor First in, First Out. Dat geldt voor yoghurt en melk en allerlei bederfelijke producten. Zo'n soort systeem wordt ook wel gebruikt als er grote reorganisaties zijn bij bedrijven, als er dus mensen weg moeten, alleen heet het daar LIFO, dat is Last In, First Out, dus wie er het laatste bij is gekomen vliegt er het eerste uit. In ons geval zou bij een ‘reorganisatie van onze relaties’ Jur er het eerste uit vliegen.ik ken de afkorting LIFO ook goed.  Vervelend dat jullie nog iets bij kregen! 

Dat klinkt misschien wel logisch, maar zo voelt het niet.

Het is wel erg hard en onpersoonlijk om alleen op die grond afscheid te nemen van Jur.

Ons contact liep niet altijd lekker en er waren over en weer wel eens verwijten gemaakt, maar om nu, zonde emotie, maar alleen rationeel de beslissing te nemen, gaat wel heel ver.

 

We moesten er echt nu de tijd voor nemen om tot een oplossing te komen die voor iedereen goed voelt. Nou dat is een opgave en de oplossing heb ik nu nog niet, dus is het ook wel een mooi einde van deze post.

 

Wordt vervolgd. We zitten echt in 'deep trouble’ en kunnen niet alle ballen hoog houden. Hoe maak je de juiste keuze. Er is weinig over van alle rozengeur en maneschijn.niemand kan alle ballen zo lang omhoog houden. Dat heb ik al te vaak proberen te doen. Uiteindelijk vallen de ballen toch naar beneden en worden de ballen zware kogels.(als je snapt wat ik bedoel)

Tegelijkertijd gaat het leven door, school gaat door en huiswerk en Newt moet opknappen en daar moeten wij bij helpen, daarnaast willen we  onze relaties  duidelijk krijgen. Ik kan niet gelijk zeggen dat we die gewoon weer goed wilden hebben, want eigenlijk wisten we helemaal niet meer waar we stonden in die relatie en of er sws nog  sprake was van een relatie.

 

Hier moesten we serieus echt tijd voor maken….Op dezelfde manier doorgaan kon niet….We voelden ons ook de laatste tijd (toen dit speelde) lichamelijk en geestelijk op het einde van ons latijn…..Nog even verder en we vielen om...Dit was wel een wake-up call… De uitdaging is om Luca, die op een uur autorijden van ons woont, Jur die op 2 uur autorijden woont en Newt die op ongeveer 45-60 minuten in een revalidatiecentrum zit allemaal de aandacht geven die ze verdienen en dat we daarnaast nog overgaan op school. Duidelijke challenge. In een volgende post ga ik vertellen hoe dat allemaal gegaan is.

snap ik.

 

Hoe is het in Frankrijk? Beetje mooi weer daar? Het is eindelijk na weken te hebben gewacht is een keer 30° hier haha. Hebben we toch ook nog een beetje zomers weer.

nog even de laatste vraag van Spookyzx beantwoorden en dan kan ik gelijk mijn gedachten even verzetten naar minder inspannende dingen.

In Frankrijk loopt alles op rolletjes. We fietsen veel, net als rolschaatsen, skeeleren en skateboarden, dus ja, need I say more. Verder zijn er een aantal vrienden bij ons: Justin en Christian en Feestgay en onze jongere broer en verder komen Laurent en Claude regelmatig langs. Dat is heel gezellig, en tegelijk vermoeiend en ontspannend. Het is al steeds mooi weer en rond de 30 graden, maar dat voelt gelukkig anders dan die 30 graden de jullie in Nederland nu hebben. Minder drukkend. Ik zag op tv dat het overal aan de stranden best druk was in NL.fijn dat het daar zo prima gaat! Ik heb gelukkig een grote airco bij mij op mijn werkruimte en op elke verdieping thuis, en een lekkere tuin op het zuiden, dus ik heb niks te klagen.  Het word een warme tijd , het is warmer dan vorige keren en ook een nieuw record zag ik.

Binnenkort verwachten we nog andere gasten, maar ik ga hun namen nog niet verklappen. Wie weet zijn er wel hoofdrolspelers uit onze relatiecrisisdinges bij. Wie weet.oh, ik ben benieuwd.  Veel plezier daar en geniet er van.

 

Tot een volgende keer.

joejou

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

Jo

dankjewel dat jullie nog steeds blijven reageren, zeker nu het door de laatste 2 posts van mij best wel een weird verhaal is, zeker voor iemand die een normaal leven leidt. Maar ja, ik denk als ik dat niet uitleg/vertel dat jullie helemaal niks meer begrijpen van hoe de dingen gelopen zijn.

 

Wat Kenshin en gebruiker c bijvoorbeeld zeggen dat het met ons misbruikverleden te maken heeft, dat geloven wij ook wel, dat dat zo kan zijn.

Van nature zijn we 'pleasers’, als iemand ons iets vraagt dan doen we dat. Natuurlijk waren we op ons 13e niet van plan met andere jongens naar bed te gaan, omdat we daar helemaal nog niet aan toe waren. Natuurlijk zagen we wel eens leuke jongens waar we dan over droomden dat we daar mee zouden zoenen ofzo, maar verder nog niet echt. We deden toen wel al aan aftrekken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook echt seks met andere jongens wilden. Niet de eerstkomende jaren dachten we toen we 13 waren.
Wat knap dat jullie toen al jullie seksualiteit wisten.

Maar ja, toen werden we eerst nieuwsgierig gemaakt door die jongens op onze nieuwe school . Kijken wie het verst kon plassen en van die dingen, piemels vergelijken, maar dat ging al snel  anders. Omdat we tweeling zijn wilden ze onze piemels vergelijken en zien wie de grootste had enzo en wij lieten ons uitdagen. We zagen niet in dat het fout was of kon gaan. We waren gewend om bloot te lopen op de camping en het strand. Ons hele leven al, dus wat was er mis mee om je piemel gewoon aan een klasgenootje te laten zien als ie dat leuk vond. 
Ik ben er niet zo’n professional in ofzo maar vgm begint het best vaak op die manier en dan bouwt het zichzelf idd op.

Maar ja, die jongens waren al een paar jaar ouder en wilden dingen waarvan we wel eens gehoord hadden, maar eigenlijk nog nooit gezien hadden. Wij keken toen nog niet echt naar porno en als we eens keken was het naar een jongen die zich aftrok.

Ja, sorry ik vertel om de link te kunnen leggen met wat er met Newt, Luca en Jur allemaal gebeurd is.

Om het beter te kunnen begrijpen.

 

Dus die oudere jongens op school die wilden al snel meer met ons en in het begin vonden we het nog wel soort van spannend, maar het waren ook al heel snel dingen die we eigenlijk niet wilden doen. Maar ja, ver van huis, in een ander land op een nieuwe school probeerden we ons zo goed mogelijk zelf te redden, wat niet meeviel.
Snap ik. Mogen we eigenlijk weten waarom je toendertijd in een ander land was of is dat prive?

Als we niet deden wat ze zeiden waren er allerlei dreigementen dat ze foto's en filmpjes online zouden zetten en ons broertje lastig zouden vallen en meer van die nare dingen. Ze wisten van ons broertje doordat we foto's op onze kamer hadden staan. Dus wij deden maar braaf wat ze wilden ook al wilden we het liever niet. We hoopten dat het na een tijdje over zou gaan, maar het omgekeerde was eerder waar.

Dat is echt verschrikkelijk maar als dat tegen je word gezegd dan mag je naar de politie stappen. Ik snap wel dat jullie dat niet durfde (als dat zo was natuurlijk).

Via die jongens kwamen er ook andere jongens mee. Jongens die we niet kenden en daar moesten we ook van alles mee doen. Ik ga niet allemaal vertellen wat dat was, maar bedenk iets en de kans is groot dat twin en ik het met die jongens en elkaar moesten doen.

We hadden het een keertje aan een 'hulpverlener’ proberen te vertellen, maar die nam ons niet serieus en hij zei zoiets als 'grow up, that's puberty, be a big boy and stop crying about it, enjoy it while you can’  en toen stonden we weer buiten. we dachten echt dat het aan ons lag en dachten dat het erbij hoorde, want ondertussen waren er best al veel verschillende jongens die dingen met ons hadden gedaan.

Ik snap niet dat een volwassen persoon zo zou kunnen zijn.

Nou ja, dat is uiteindelijk ruim een jaar zo doorgegaan totdat de bom een keertje barstte toen we voor vakantie thuis waren. We zijn toen nooit meer naar die school terug geweest en op een NL school gegaan. 
 


 

Tijdens ons misbruik hadden we bedacht dat we ook seks konden hebben met jongens die we zelf leuk vonden als die dat ook wilden. Vrijwillig is altijd beter en toen gingen we best vaak met allerlei jongens van onze leeftijd na het voetballen of zwemmen even ‘opfrissen onder de douche’. Meestal was dat op een vakantiepark bij ons in de buurt.

 

Tijdens het douchen met 1 of 2 andere jongens gingen we niet, zoals de meeste dat doen gewoon even afspoelen met je zwembroek aan, maar wij kleedden ons uit en keken wel of die andere jongens dat ook wilden. Veel jongens waren ook nieuwsgierig en deden hun kleren ook uit en dan stonden we met zijn 4-en bloot onder de douche. Nog niet echt iets aan de hand, totdat er iemand een stijve kreeg of dat ze vroegen of ze onze piemels aan mochten raken en dat lieten we dan toe. Van het een kwam (vaak) het ander, maar soms gebeurde er ook niks. Nou ja dat dus èn ons misbruik was niet echt een handig begin van onze puberteit.

 

Dan hebben jullie een beetje een beeld wat er allemaal vooraf ging aan onze verkering met Luca.

Dat was natuurlijk ook wel weer een raar verhaal omdat we onverwachts Luca tegen kwamen, vervolgens vriendschap sloten, van alles mee maakten met hem en zijn familie, uiteindelijk verkering kregen, alleen was dat met zijn 3-en. Ook niet echt doorsnee, maar voor ons werkte dat op één of andere manier.

 

Om het nog ingewikkelder te maken werd ik na een jaar ook nog verliefd op Jur en mocht ik ontdekken wat die voor mij betekende. Dat was ik aan het uitzoeken en toen viel Newt van een redelijk grote hoogte naar beneden en stond ons hele leven op zijn kop.

 

Newt lag in de kreukels en we wisten niet of ie straks weer van alle kon. Onze relatie met Luca en Jur kwam op de achtergrond, vanwege de tijd die we bij Newt doorbrachten en daarnaast ging school enzo ook allemaal door.

Als jullie nu ook nog de laatste paar posts van mij leest dan zijn jullie wel ongeveer op de hoogte van waar we nu staan.

Oh ja, misschien ook wel handig om te weten; twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

 

Ik dacht dat dit wel even handig was om dit topic te kunnen volgen. Verder zijn we na ons misbruik een tijdje bij een psycholoog geweest en op zich ging dat wel ok. We deden het goed op onze nieuwe NL school, hadden vrienden, deden leuke dingen, sportten veel, noem maar op. Het leek alsof alles goed ging, totdat Newt viel dan.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen,….Newt …..was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt.

Gebruiker c schreef:

zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

ik deed het in een opwelling, idk waarom, we hadden er amper over gepraat, maar we waren samen in dat badkamertje en Newt had net geplast en was nog niet terug aangekleed, dus ik dacht nu kan wel als ie graag wil, dus deed ik het ook gelijk. Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed. Newt kwam ook best snel klaar en net zoals tijdens ons misbruik slikte ik het sperma door (we mochten het nooit uitspugen), nam daarna een slokje water en gingen we verder met waar we gebleven waren. Tijdens ons misbruik wilden we ook zo snel mogelijk klaar zijn, want we wisten nooit hoe lang het duurde voordat de volgende jongen langs kwam. Het was een soort automatisme zoals we toen ook hadden gedaan. Ik voelde er ook niks bij toen.

We hadden er toen natuurlijk niet mee door hoeven gaan, maar misschien omdat we wisten dat Newt het fijn vond en we alles wilden doen waardoor Newt zich beter zou voelen gingen we er mee door. Tijdens het misbruik probeerden twin en ik elkaar altijd zoveel mogelijk te helpen en wisselden we af, zodat niet één van ons alles moest doen. Vandaar dat twin ook zei dat we dit samen gingen doen.

Ik denk dat het zoiets was en dat we het daarom deden. We hebben er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Er was niet de weerzin die we wel hadden tijdens ons misbruik, we hielden van Newt, dus ja, als we iets voor hem kunnen doen, dan doen we dat. Ergens wel raar, maar zo is het gegaan.

 

  

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 

dankjewel, wij wilden het wel voor hem doen, want we hadden het tenslotte ook met random jongens gedaan die we niet leuk vonden, dus in ons hoofd was het een makkelijke keuze, eigenlijk een vanzelfsprekendheid, maar dat kom ook omdat twin en ik ongeveer alles wat we me maakten met Newt deelden. Hij was er altijd voor ons al sinds we hem leerden kennen. We snappen wel dat niet iedereen zoiets zomaar doet of wil doen. Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s).

precies, het is gek, want toen we gewoon met Luca waren en daarna in het begin met Jur was het ook liefde in de eerste plaats en daarbij kwam wel seks, maar niet alleen seks zonder liefde.

Misschien door de stress van het ongeluk en dat we zoveel dingen tegelijk moesten doen dat we in auto-modus terecht kwamen, dus in een modus waarin we automatisch zonder veel gevoel die handelingen deden om daarna weer verder te kunnen gaan met waar we gebleven waren. Het klinkt wel alsof dat een mogelijkheid is. Er zat altijd tijdsdruk achter, want als we bij Newt waren konden we bijvoorbeeld geen huiswerk maken of sporten of naar school of slapen etc. We kwamen altijd tijd tekort. Daarom moest alles achter mekaar door een dan naar het volgende.

Mama heeft ons wel eens verplicht in bed gestopt na het eten. We liepen al dagen als zombies rond en toen hadden we ik geloof 14 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk wilden we naar Newt maar dat was onverantwoord, we waren binnen een minuut in slaap gevallen geloof ik.

 

Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

nou, aan het begin was dat eigenlijk niet zo open, maar het werd steeds meer open. In het begin was er wel eens een keertje een andere jongen bij, maar toen wij veel bij Newt waren en Luca minder zagen, ging Luca meer en meer zijn eigen gang. Hij vertelde ook niet alles of misschien wilde hij dat wel, maar hadden wij geen tijd om naar Luca te luisteren. Geen idee. Het is zeker niet alleen de schuld van Luca. Ik denk dat het vooral door ons kwam dat dingen anders gingen.

In het begin ging ik echt helemaal voor Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam. Volgens mij stonden we er in het begin hetzelfde in. In eerste instantie het gewoon leuk hebben en elkaar beter leren kennen. Seks was daarnaast wel een belangrijk onderdeel. Jur was nieuwsgierig en wilde alles leren en mee maken. Toen was er ook nog tijd voor andere dingen als seks. Gewoon kletsen en leuke dingen doen. Doordat we op een gegeven moment weinig tijd hadden vanwege  Newt bleef de seks als enige over. Na elkaar een week ofzo niet gezien te hebben omdat Jur ver weg woont, was het lichamelijke het eerste dat aandacht kreeg. Dor seks met Jur te hebben kon ik mijn hoofd leeg maken (ja en dat andere ook haha). De rest schoot er echt bij in. Op een gegeven moment doe je ook geen moeite meer om na de seks tijd vrij te maken. Ik denk dat dat aan de hand was. Dan krijg je automatisch meer afstand van elkaar.

Voor ons gevoel hadden we ook niet de mogelijkheid om meer tijd aan Jur en Luca te spenderen, want Newt was nu het belangrijkste. Achteraf gezien hadden we onze tijd natuurlijk vast wel anders in kunnen delen.

Ik denk dat ons jongere broertje Jur beter heeft leren kennen dat dat ik dat deed. Ik had voornamelijk seks met Jur en was daarna bezig met Newt, terwijl Jur dan leuke dingen met ons broertje deed. Jur had het daarom wel leuk als hij een weekendje bij ons was, maar dat kwam niet door de tijd die ik aan hem gaf.

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

Jur was wel snel geil altijd en had altijd zin, maar in het begin ging het daar niet in de eerste plaats om. Ik denk dat het twin en mijn schuld was dat er op een gegeven moment alleen nog tijd was voor seks. Als we dan terug van Newt thuis kwamen gingen we meestal om ons op te frissen even douchen en als Jur of Luca er was dan gingen die mee douchen en hadden we vaak al seks en dan eten en voor het slapen nog even seksen, als twin en ik dan nog niet in slaap waren gevallen en de volgende morgen meestal snel nog seks en dan eten en vaak gingen we dan naar Newt of iets anders doen wat we moesten doen, zoals huiswerk ofzo en dan hadden we ook nooit veel tijd om leuke dingen te doen met Jur en Luca.

Ik denk dat we het in die tijd voor een groot deel zelf verpest hebben.

 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

daar heb je wel gelijk in, maar achteraf ga je er toch over nadenken wat als…, maar ja, daar verander je niks mee, dus ik begrijp wel wat je zegt

 

Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 

als jij het ook zo schrijft en gebruikt dan vind ik het ook goed

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

 

Nog even over de zaak van papa. ….Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje…..

Gebruiker c schreef:

het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Corona sucks zegt papa, maar gelukkig zijn er andere dingen waar hij  ook nog geld mee verdient, dus aan de ene kant is het slecht voor de horecazaak en goed voor sommige handeltjes, net als @Blue ook al schreef. Nu zijn we door de Belgen ook nog eens code oranje geworden, dus de Belgen gaan sws minder komen, terwijl die normaal een groot gedeelte van de omzet binnen brengen, gelukkig wordt het goed weer, dat is altijd goed voor de omzet

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

we hebben na ons misbruik wel begeleiding van een psycholoog gehad, maar omdat we uit de situatie waren, het was in het buitenland gebeurd en we kwamen dus ook niemand van die gasten nog tegen en we waren in een veilige omgeving, dat alles zorgde ervoor dat het al snel beter met ons ging. Later hebben we nog wel eens af en toe een gesprek gehad, maar de laatste tijd niet meer

 

 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

grappige foto, ja, we zijn overal….

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op letten

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

 

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

Weet je wat het probleem is Matthijs?  

Dat doe ik al,haha, ik deel mijn tijd bijna altijd in. Als ik bijvoorbeeld met vrienden wil chillen is het zo dat ik wel vaak moet plannen op de minuut,  en dan word ik nog om de 5 minuten gebeld of op mijn privé telefoon of werk telefoon  ,of de telefoon van mijn eigen bedrijfje etc. Dus dat doe ik al😅. Ik heb laatst ook al vrij genomen (soort van) omdat dat moest . Over die katten de meestw van mijn vrienden hebben geen katten of dien het zelf .ik zelf doe wel veel werken waar ik geen probleem mee heb, ik ben wel oke met wat ik doe. Opzich, met veel werken , een eigen bedrijf, een goed lopende handel in xxl dubbeldooier eieren,  en een mogelijke aftakking voor drones waar ik nog over aan het denk ben .

Jij hebt het echt goed druk zo te horen haha 😂. Ik hoop dat je dan  ook er iets voor terug krijgt voor al dat harde werk.

-

Hey@IdkAnameDealtwithIt /mathijs 

ja, haha, het is wat je druk vind,maar ja, de meeste vinden het druk ja, zal ik je nog iets zeggen, ik zal waarschijnlijk volgend jaar of misschien dit jaar, werken op festivals en evenementen,  zoals lowlands ,pinkpop en de Gaypride.  En nog veel meer andere. Ik heb er nu al zin in😅.

of ik er iets voor terug krijg? Ja , ik krijg er heel veel voor terug in meerdere vormen.  Ik keer mijzelf altijd van alles wat ik verdien 78%uit als in de vorm van maandelijkse salaris, nu denk je , waar is de rest dan? En waarom zo specifiek?  Ja , daar heb ik zo mijn redenen voor . Het meeste doe ik dan investeren in mijn eigen bedrijfjes,  en soms in aandelen,  ja ik heb aandelen,  niet zo belachelijk veel, maar ik heb er wel een aantal, natuurlijk wel op mijn vaders account omdat ik geen 18 ben, maar toch. En als ik ze verkoop heb ik meestal 145% er voor gekregen als dat ik ervoor heb betaald. Even een voorbeeld,  als ik 1 aandeel koop voor €300 en dan verkoop ik het na een tijdje voor €435. Dan heb ik dus een lekker bedrag verdient,  het kost vaak wel veel tijd en geduld met de kennis over de koersen etc. En soms maak ik een keer verlies,  maar ja, dat is dan pech, dat maak ik dan gewoon weer goed. 

over het investeren in mijn bedrijfjes,  hier een voorbeeld.  Als mijn horeca bedrijfje bijvoorbeeld €3200 verdient en met alles af gehaald, zoals de andere kosten.  Dan zal ik zelf in mijn salaris €2496 verdienen,  en de €704 die doe ik weer investeren in dat bedrijfje,  voor bijvoorbeeld,  het onderhoud aan de spullen,  of als ik iets nieuws wil kopen zoals een nieuwe koelkast ofzo , ik koop dan wel graag goede spullen dus ik ben tegenwoordig minimaal €1000+kwijt daarvoor . Of ik hou het achter de hand voor bepaalde gevallen. Maar dit is ff een voorbeeld,  niet dat je denkt dat ik iets van  €6000 verdien met alles. Ik verdien wel prima vind ik, ik weet wat ik verdien ook niet normaal is voor mijn leeftijd, dus ja. Ik verdien dus niet slecht, maar ik lever dan ook veel dingen in.

Oh gelukkig,  ik ben niet gestoord,   ik wist al dat ik gek was dus ja. En inderdaad iedereen is gek op zijn eigen manier. 

Ja idd hahaha 😂.

mooi

(Ik ben blij dat ik altijd lange mouwen draag ,anders zouden anderen mij niet alleen een gek vinden maar denk ook iets anders.)

Dat is trouwens geen belediging voor mij hoor. Maak je daar maar geen druk om.

Oh mooizo!

Ik ben wel wat gewend en ik ben voor veel ergere dingen beleding/uitscholden/toegewenst etc.

Ja dat ken ik

👍

Groetjes Gebruiker c 

Jo groetjes

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

Sorry dat het even geduurd heeft, maar hier het vervolg.

maakt niet uit! 

Misschien klinkt het nu een beetje emotielozer als voorgaande berichtjes, maar dat is dan maar even zo. Ik denk dat ik het anders helemaal niet kan schrijven, dus hier gewoon wat opsommingen van wat er allemaal gebeurde na mijn laatste post. 

 

De hulpdiensten waren ingeschakeld. Mijn twin was, ik denk door papa, naar het natuurgebied gebracht en is met een terreinauto van de boswachter naar de plek waar wij waren gebracht.

Ik weet eigenlijk alleen van verhalen achteraf wat er allemaal gebeurd is. Alleen sommige rare details herinner ik me dan weer wel. Zoals dat ik Newt zijn piemel in zijn broek had terug gestopt. Kennelijk was hij nog niet helemaal klaar met plassen toen ie viel. Hij zal wel mis gestapt zijn of uitgegleden. Ik kon verder niet zo veel doen en toen dacht ik dat dat wel handig was, anders ziet het er ook zo raar uit.

Doordat ie een beetje gedraaid lag lukte het eerst niet om zijn piemel in zijn (onder)broek te krijgen en door het gepruts werd ie ook nog eens stijf. Zijn piemel voelde voor mijn gevoel heel warm aan, terwijl hij zelf lag te rillen.dat zijn piemel warm was , is een  goed teken , ook dat ie stijf was , dan komt er bloed door de penis heen waardoor hij dus warm aanvoelde. En dat is denk volkomen begrijpelijk dat ie een stijve kreeg. (In mijn ogen dan begrijpelijk)

Ik weet ook nog dat ik een gedeelte van mijn kleren uit had getrokken om over hem hen te leggen, zoals een wind- en waterdicht wielrenjasje en een hoodie.heel goed van je! Dan kan hij niet soort onderkoelt raken.

 

Toen ik mijn twin zag ben ik ingestort. Misschien omdat ik toen ook wist dat er hulp was en ik niet alleen meer voor Newt moest zorgen.dat is ook volkomen begrijpelijk. 

Ik weet het zelf niet meer allemaal precies, maar kennelijk vertelde ik wat ik hierboven geschreven heb aan mijn twin keer op keer, terwijl de hulpdiensten druk bezig waren met Newt.

Twin had toen nog tegen de ambulance mensen gezegd dat Newt nog een stijve had gekregen nadat ie gevallen was. Ik vond dat toen heel stom van hem en een kutstreek, want wie zegt dat nou, alsof ik nog seks met ‘m wilde hebben toen die daar lag.dar is juist goed, dat betekent dat de zenieuwen daar niet heel beschadigd zijn en dat hij dus wel kan bewegen.

Ik had mijn twin toen uitgescholden en wilde hem kennelijk ook nog een klap geven. Iets wat ik me helemaal niet kan voorstellen, want ik zou hem nooit slaan. Dat kwam waarschijnlijk door de emotie en alles wat er om me heen gebeurde, denk ik. Ook door machteloosheid. Ik weet dat ik het echt een naaistreek van hem vond.snap ik.

Later hoorde ik dat het wel goed was dat twin het vertelde, want ze konden niet echt met Newt praten en wilden wel weten of hij nog gevoel had in zijn benen enzo. oh, oeps dat had ik hierboven bij verteld. Sorry!

Ze hadden kennelijk gevraagd of ie nog iets bewogen had van zijn benen ofzo en toen had twin dat gezegd. Wel logisch, maar ik was er niet helemaal bij denk ik. Als je zenuwen door zijn kun je niet altijd meer een stijve piemel krijgen. Dus dat op zich was toch wel nuttige informatie.dat zeker.

 

Uiteindelijk is Newt met de traumaheli weggehaald en het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is dat ik me machteloos voelde en me afvroeg of dat dit de laatste keer zou zijn dat ik Newt levend zag. shit man, sorry. Ik weet dat de traumaheli niet voor niets komt.(ik heb er in iedergeval geen prettige herinneringen aan, en ook weer wel. Idk why) het is ook begrijpelijk dat je je machteloos voelde.

We keken elkaar nog aan en ik had het gevoel dat ik wel contact met hem had. In zijn ogen zag ik iets speciaals, maar das moeilijk te omschrijven. Iets van hoop, zo legde ik het voor mezelf uit. Dat kan ook uit zelfbescherming zijn geweest, idk.

 

Newt was weg en ik werd met de terreinwagen terug gebracht naar de parking aan de rand van het natuurgebied. Ik had last van mijn enkel/onderbeen, maar kennelijk door de adrenaline had ik niet gemerkt dat mijn enkel gebroken was. Ik heb geen idee hoe en wat en wanneer dat precies gebeurd is.au. Dat is niet fijn nee.

 

Het gevolg was dat ik ook naar het ziekenhuis moest. Alleen was ik naar een lokaal ziekenhuis gebracht en Newt naar een academisch ziekenhuis.dat is niet fijn nee, ook dat jullie afgescheiden waren van ziekenhuis. 

 

Op de plek waar het gebeurd was hebben de ambulancebroeders een soort vacuüm zak om mijn been / enkel heen gedaan.was het een spalk?

Daardoor deed het al iets minder pijn. In de ambulance had ik wel nog pijnstilling gekregen en daar werd ik een beetje licht van in mijn hoofd en ging raar praten. Raar praten doe ik wel vaker, maar dit was wel ff wat anders. Dat hadden ze ook gezegd dat dat kon gebeuren. Jammer genoeg heb ik daar geen filmpje van. Als ik had gekund dan had ik dat zelf wel gefilmd, maar ja, totaal onbelangrijk natuurlijk in vergelijking met wat er net met Newt was gebeurd.dat is helemaal niet onbelangrijk,  jullie hebben  beide iets gebroken en verwondingen! Het is bij jou wat minder erg , maar het is niet zomaar iets.

 

Daar lag ik dan alleen, nou ja, mijn twin was er, samen met andere familieleden, maar zonder Newt en we wisten toen ook nog niet hoe het met hem was, anders dan dat hij bij bewustzijn was.ik heb even geen woorden voor sorry.

 

Ik was diezelfde middag/avond nog geopereerd aan mijn enkel, maar kon natuurlijk niet gelijk naar Newt toe. Ik schijn heel opstandig geweest te zijn tegen de verpleging en gezegd te hebben dat ik  dan wel zelf naar Newt toe ging of ze dat nou wilden of niet. Ook dat weet ik niet meer.dat is ook begrijpelijk! Dat je het niet weet dat komt denk ook door de medicatie. 

 

Mijn twin en familie en ook familie van Newt natuurlijk waren zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan waar Newt lag. Zijn ouders waren aan het werk toen het gebeurde en zij zijn rechtstreeks naar het ziekenhuis gereden. Mijn familie, nou ja mama en twin waren gegaan nadat ze wisten hoe het met mij ging. Papa en andere broers (zus was niet thuis toen het gebeurde) waren nog bij mij gebleven totdat ik geopereerd werd.......

 

Ik hoorde dat Newt in slaap werd gehouden en dat hij van alles gebroken had en het was nog niet duidelijk wat ie nog wel en niet kon.ik weet even niks te zeggen. Het is natuurlijk niet niks nee.

 

Dan staat je hele wereld wel op de kop. Ik vroeg me af wat ik meer en beter had kunnen doen en of het niet mijn schuld was dat Newt was gevallen.ten eerste . Het is begrijpelijk dat je wereld op zijn kop staat dan. Je had niks beter kunnen doen! Je hebt juist gehandeld! Het was echt niet jouw schuld! 

 

Voor ik het wist werd ik naar de operatiekamer gebracht en werd er een pen en wat plaatjes in mijn enkelbotten geschroefd, zodat alles weer aan elkaar zat.

Ik wilde het liefst naar Newt, maar dat kon en mocht natuurlijk niet. Ik was trouwens nog maar half wakker na de narcose en was moe en volgens mij hebben ze mij nog iets kalmerends gegeven of een slaapmiddel waardoor ik in slaap ben gevallen. Mijn twin en mama waren in de loop van de avond nog wel bij me geweest maar dat is slechts een vage herinnering.

 

Ze hadden nog niet veel informatie over Newt en ze hadden hem nog niet kunnen spreken omdat hij op de ok lag, waar ze een drain in zijn long hadden gedaan, zijn pols was gegipst en het nieuws was dat ie sws een hersenschudding had en verder over zijn wervels wisten ze nog niet veel, behalve dat er een paar wervels waren verschoven en er een paar ook gescheurd waren. dit raakt me echt in mijn hart!(ik wist niet echt dat ik een hart had, in de vorm van gevoel. ) 

Daarna was ie naar de ic gebracht. Alleen zijn vader en moeder waren toen even bij hem geweest. mama en twin hadden met zijn ouders gewacht en wat gepraat, totdat ze hem mochten zien. Daarna hadden zijn ouders alles aan twin en mama verteld over wat ze wisten over Newt.

....

De volgende morgen wist ik nog nauwelijks te herinneren dat mama en twin dat nog waren komen vertellen en hebben ze alles opnieuw moeten vertellen.dat kan door alles komen, misschien de medicatie. 

Mijn rechter bil was pijnlijk en ondertussen bont en blauw. Ik denk dat ik er op gevallen ben, toen ik mijn enkel brak, maar geen idee hoe precies.dat denk ik ook. 

Ze hadden me in het ziekenhuis ’s nachts ook verschillende keren wakker gemaakt, waar ik kennelijk best boos om was geworden. Dat weet ik zelf niet meer, maar dat deden ze uit voorzorg, omdat ze bang waren voor een bloeding in mijn hoofd ofzo. Gelukkig heb ik die niet gehad.gelukkig niet nee,  ik wil even wel kwijt dat ze dat bij de meeste mensen doen die daar slapen , zeker ook omdat je van de ok af kwam. Dat was bij mij ook,alleen dat was voor iets heel anders dan dit. Ik werd toen voor zover ik weet in totaal 10x gewekt. En ik kreeg ook nog medicatie toen. Ik denk dat jij toen ook medicatie kreeg toen je wakker werd gemaakt. Klopt dat?

 

De grote vraag was natuurlijk hoe het met Newt ging.dat vraag ik me ook af. Maar neem je tijd.

Meer daarover in een volgende post.

Oke, tot dan. Neem wel je tijd!

Groetjes,

M&M’s

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

hey@M en Ms 

 

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

die heeft er verstand van, dus ja, misschien wel slim, maar ja, dan kunnen we nog een keer alles vertellen wat ze allemaal met ons uitgespookt hebben of moet je dan alleen over één keertje iets vertellen hoe dat voelde ofzo?  dat is bij elke psycholoog anders.

of weet je het ook niet, wat niet erg is, dan zegt de psycholoog dat wel. We zijn er al een hele tijd niet meer geweest, alleen een paar keer achter elkaar in het begin en dan daarna af en toe nog een uurtje en soms bellen

 

wat een smerige chauffeur.

 ja, hij zat ook aan onze piemels en die werden hard en dat filmde die en ook dat we gingen plassen, hij zat gewoon overal aan alles en dat had ik niet gelijk verteld en hij had het er toen over dat we die avond wel met zijn allen in zijn bed konden, maar dat we dan wel bloot moesten, omdat het anders te warm zou zijn. Nou, daar hebben we maar niet op gewacht snap ik , gatver, dan heeft hij trouwens strafbare dingen op zijn telefoon zitten. Ik snap jullie keuze goed.

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

leuk toch, ik vind het ok, hij komt erbij hè en niet gelijk in plaats van Kenshin

 dat zou ik zelf nooit willen als er iemand weg gaat/moet/,ipv wegens mij, maar ik denk dat Blue dat ook niet doet.

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

je hebt genoeg te doen op vakantie, maar dan hoef je je ook niet te vervelen

 

Fijne vakantie. Goede reis en ik hoor je wel weer als je iets te vertellen hebt

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Oh, en M&Ms , jij mag ook vragen stellen,  dan komen jullie misschien ook wat meer van mij te weten(als jullie dat willen natuurlijk)

 Hi @IdkAnameDealtwithIt ,

 

sorry dat ik nu pas op jouw post van 16 mei :thinking: reageer, maar heel erg bedankt voor je lieve woorden en ook bijdragen aan mijn topics. Wij wensen jou ook het allerbeste hier op het forum en natuurlijk irl met alle mensen die je lief hebt :relaxed:

 

Mijn dank aan de forum gebruikers die zoveel mensen hebben geholpen.

Hopelijk gaan ze een goede tijd tegemoet!

 

 

@Gebruiker c ,

misschien spreken we elkaar nog, maar we willen je alvast bedanken voor al je bijdragen aan onze topics en de gezellige tijd die we hier samen hebben gehad en natuurlijk vergeten we ook niet de momenten waarop het niet zo lekker ging en we elkaar hier ook vonden.

 

Pas goed op jezelf. Maak er wat moois van met iedereen die je lief hebt en wie weet, ooit….komen we elkaar nog eens tegen

 

We vroegen ons eigenlijk af:

Twarres - Wêr Bisto (Official Music Video)

 

en verder

 

Kom Terug door Spinvis.mov

 

en weet dat

 

Diggy Dex - Alles Is Nu

 

en nog een beetje terug in de tijd

 

Spinvis - Aan de Oevers van de Tijd

 

Het ga je goed :heart::heart:

 

 

Groetjes :wink: ,

M&M's en twin

Hi @Pin ,

 

Oh dat gaan we eens proberen. De opmaak gaat nu probs wel verneukt zijn, maar goed, offers moeten gebracht worden in deze tijden.

dan is dat maar zo

 

 Hi M&M's,

M en Ms schreef:

ik loop weer eens een beetje achter, maar ja, dat zijn jullie vast wel gewend ondertussen……

Jep! Maar ik op zich ook met het reageren op jouw topics, dus dan staan we weer quitte.

:slight_smile:

 

M en Ms schreef:

Ik heb er lang tegen aan zitten hikken en er gebeurde eind vorig jaar weer van alles, waardoor we hier ook een aantal maanden niet zijn geweest.

Altijd weer iets in huize M&M's :(

yep, story of my/our life

 

M en Ms schreef:

Het was net in die periode van die brand in/onder onze slaapkamer.

Brand? Wat heb ik nu weer gemist? Oh kut, toen ik bezig was met het verwijderen van al m'n persoonlijke info op 't forum ben ik vergeten je updates te lezen 

  Nu snel ff doen dan, want die reactie heb je dan ook nog tegoed!

je kan niet alles tegelijk doen. Dankjewel dat je die moeite nog wil nemen

 

Dus nu ff een flashback naar eerdere reacties:

M en Ms schreef:

In het begin was het wel even aftasten, maar na een paar dagen begrepen we elkaar steeds beter en vanaf toen was het echt top om met hem te 'werken’. Alleen weten wij nog niet precies hoe het gaat worden 

het was een mooie samenwerking  met Frans

 

Aaaa helemaal vergeten dit! Hebben jullie het al gezien of ga ik dat zo nog lezen? Spannend… ben benieuwd! Klinkt wel alvast alsof Frans vette shots neemt en goede ideeën heeft, ook al zijn die nu nog niet helemaal logisch.

het resultaat van die 'film’ is echt 'ziek' geworden. Jammer dat we 'm hier niet mogen posten

 

M en Ms schreef:

maar die uitslag duurt in NL geloof ik iets van 56 uur gemiddeld, dus das al meer dan 2 dagen en dan nog een dag voordat je terecht kunt en dat vind ze best lang als we dan al die tijd thuis zijn en het nog niet weten.

Oe das nu wel anders gelukkig, met sneltests. Of nou ja, als je dan een sneltest hebt. Heb dat wel in m'n omgeving gehoord met mensen die belangrijke beroepen hebben en dan voorrang hebben op zo'n sneltest en dan hoor je het nu binnen 15-30 minuten.

ja, met een sneltest kan het nu echt veel sneller, maar ja, toen duurde het echt ruim 2 dagen en das best lang als je dan in quarantaine moet zolang je de uitslag nog niet hebt

 

M en Ms schreef:

Meestal horen we op de radio of tv dan een liedje en die shazammen we dan en soms zit er idd een leuke jongen in de video en dat is dan mooi mee genomen 

Pin schreef:

Sws

ja, van leuke jongens krijgen we nog (steeds)  geen genoeg

 

 

M en Ms schreef:

want ze moest wel een traantje laten en wij deden toen een beetje mee uit solidariteit, dat je het weet hè, want anders zijn we best wel stoer hoor.

Pin schreef:

Huilen is gwn stoer hoor. Huilen is voor iedereen en altijd helemaal oké.

mee eens, maar ik bedoelde meer als grapje zoals ik het opgeschreven had. Wij schamen ons er in het echt helemaal niet voor

 

M en Ms schreef:

Ik weet eigenlijk niet eens of ze weten dat we gay zijn, maar ja, zal wel geen probleem zijn, denk ik. Daar komen we nog wel achter.

Pin schreef:

Wat kut dat je je daar zorgen om moet maken!

oeps, ik weet zo niet meer precies wie ik met deze opmerking bedoelde, maar het is natuurlijk raar als je je daar zorgen over zou moeten maken. Over het algemeen maken we ons er niet zo druk over, maar ik weet niet meer precies in welke context ik dit heb  gezegd

 

M en Ms schreef;

nou, bij ons thuis gebeurt het wel vaker dat er vrienden van ons (of van onze broers of zus) gewoon langskomen, ook al zijn wij (of zij) niet thuis.

Pin schreef:

Altijd fijn als je vrienden zich ook comfortabel voelen bij je familie. Heb dat met 1 vriend en is echt wel nice.

jazeker, gelukkig herken je dat in je eigen situatie, das echt mooi

 

Jixx schreef:

Ik ben dan toch ergens blij dat ik in mei volgend jaar hier wegga. Ik bedoel iedereen die hier lang en veel actief is gaat dan weg, of beter gezegd wordt verwijderd. Behalve GebruikerC volgens mij. Straks is dit helemaal niet waar. En gaat alleen M&Ms er vandoor en ik. Dat zou awkward zijn. Maar volgens mij is Blue ook 18 of wordt dit jaar 18 en de same is met Pin en Angovis too. (Denk ik. Ik moet echt kijken op jullie profiel). Ik ga trouwens niet weg in mei lol. Ik mag nog 1 maandje chillen met GebruikerC. Dan blijft hij en Themightyslayer over. Zij worden de nieuwe Pin en Kenshin lol.

Pin schreef:

Lol. The future is here. Wanneer gaan jullie weg? Wachten op dat verwijder moment van de KT of nemen jullie het heft in eigen handen?

we blijven tot het gaatje en zien wel wat er gebeurt of gebeurd is als we hier weer eens komen….

 

M en Ms schreef:

Twin tikt me nu net aan en zegt dat het ook wel netjes zou zijn als we @Pin   ook nog even bedanken voor de felicitaties. Dat waren we vergeten, dus sorry Pin. Twin heeft me weer eens gered, die schat 

 , wat zou ik zonder hem moeten of kunnen 

Pin schreef:

Haha np, vervolgens heb ik jullie 6 maanden links laten liggen 

  Fijn om te lezen dat jullie wel een nice corona style b-day hebben gehad en ook nog taart en festijnen met jullie Frankrijk vrienden :)

 

uiteindelijk is alles goed gekomen en soms heb je wat anders te doen en duurt het even voordat je weer reageert, so be it. We zijn blij dat je nu alsnog de tijd voor ons genomen hebt :wink:

 

M en Ms schreef:

dat zou ik (en twin ook, maar hij heeft niks over mijn account te vertellen haha)  

Pin schreef:

Zegt wel '’wij'’ in berichten, maar nu is het '’ik'’. Ok @twin, dat je het ff weet, da's je plek dus

 

haha, ja we zijn veel samen en doen veel samen, maar het is mijn account en niet die van Twin. Twin is mijn stille kracht en daar ben ik 'm dankbaar voor

 

M en Ms schreef:

 ‘wij slapen ook languit, ook al slapen we kort’ 

Denk daar maar eens over na….

Pin schreef:

Doe ik ook altijd. Dat krijg je als je slecht inslaapt of gwn achterlijk laat gaat slapen zoals jullie :)

wij slapen eigenlijk altijd wel goed. Jammer dat jij niet altijd goed slaapt. Hahaha, ‘achterlijk laat’, kunnen we niks aan doen. Anders weten we ook niet wanneer we alles moeten posten…

 

Jeetje wat een avonturen met jullie terugreis naar Nederland. Sowieso al dat het de eerste keer was dat jullie zelf zo'n lange trip maakten in de auto en dan ook nog die corona en autolamp stress! Gelukkig weet ik dat jullie nu lekker in NL zitten. Haalt de spanning wel een beetje uit het verhaal, haha.

dan wordt een spannend verhaal ineens minder spannend als je de afloop al weet, maar lief van je dat je blij voor ons bent dat het toch weer goed is afgelopen. Wij kijken elkaar vaak aan en denken dan 'waar zijn we nu weer in terecht gekomen en waarom nu en waarom wij, maar uiteindelijk landen we meestal toch weer op onze 'pootjes’ (= slechte woordgrap van twee-gays :joy: )

 

M en Ms schreef:

Btw, niemand hoeft medelijden met ons te hebben, want het ontbreekt ons aan niks, maar ja, het voelt niet fijn zo

Pin schreef:

Alsnog begrijpelijk om je zo te voelen. Dat het veel erger kan betekent niet dat de dingen die je op dat moment voelt opeens zijn verdwenen.

 

soms hebben we in zo'n situatie wel eens het gevoel van machteloosheid, maar vaak moeten we zelf om lachen als er weer iets gebeurt en duren die momenten van 'waarom’ niet zo lang en gaan we weer door. Je moet niet overal al te lang bij stilstaan, want dan zouden we onszelf nog zielig gaan vinden en misschien wel in een negatieve spiraal terechtkomen en das nergens goed voor, dus omzetten die 'knop’

 

Blue schreef:

 (ja ik mag fuck zeggen want dat staat op me trui die ik aan heb)

Pin schreef:

Goede reden.

 

lekker droog, maar zeker waar

Conclusie: als het op je trui staat mag je het zeggen :thinking:

 

Misschien is het slim om alvast dit gedeelte wat ik beantwoord heb, te posten voordat ik het kwijt ben.

 

Hopelijk lukt het zonder problemen en dan kunnen jullie hieronder het vervolg lezen.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

Heyo,

Dat deed me wel pijn en ik vroeg me ook af  wat er aan de hand was echt allemaal mijn schuld was.

Ik kan begrijpen dat je dat gevoel op een gegeven moment wel hebt, alhoewel ik me ook heel goed de situatie van Luca kan begrijpen. Want tuurlijk jullie leven veranderde naar dat ongeluk drastisch, maar ook voor hem. Jullie zette hem en Jur eigenlijk aan de kant voor Newt. En dat kan best lastig zijn geweest.  Je mist toch de liefde van beiden kanten. Want al jullie liefde geen uit naar Newt. En begrijp me niet verkeerd, want ik kan begrijpen zoals je al vertelde dat je keuzes moet maken en dat je dan sommige dingen opzij moet zetten. En je wou Newt natuurlijk alle aandacht geven die hij verdiend.

We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten, maar misschien hadden we al veel eerder kansen laten liggen om het niet zo ver te laten komen en waren wij (twin en ik) niet de zielenpoten die hulp en steun verdienden, maar Luca die door ons al veel langer in de steek was gelaten.

Ik vind het wel mooi hoe je dat schrijft. Want en nogmaals ik bedoel het niet negatief, maar zo lees ik de updates een beetje. Maar alle aandacht ging naar Newt naar het ongeluk, en daarmee (tenminste zo pik ik het op) hebben jullie de relatie die jullie hadden met Luca laten verwateren.  En in het begin steun je natuurlijk iemand heel erg, want het is heftig, maar als jij mensen steunt, maar je krijgt er niks voor terug kan ik begrijpen dat je op een gegeven moment ook zoiets hebt van weetje laat maar. Dus dat support van Luca op sommige momenten dan te kort schiet lijkt mij dit een goede reden. Tuurlijk ik kijk dit allemaal vanaf boven af, en ik was er niet bij op dat moment, ik herken dat gevoel niet, ook niet de spanning en druk die het meebrengt. Ik vind het dan ook moeilijk om me in jullie schoenen voortestellen.

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

 

Ik heb alles nog even zokrfenomen om weer beetje erin te komen in deze topic, maar ik denk dat ik niet alleen wat dingetjes heb gemist , maar ook dat ik van een persoon geen afscheid heb kunnen nemen, namelijk Jixx 😔.

Weten iemand hier iets van? (Hoe ,wanneer,waarom etc.)

Want ik dacht dat hij nog even zou blijven tot aan mei dacht ik. 

Maar Jixx, als je dit leest, love you men, heb vertrouwen in jezelf succes met je carrière,  met jou komt het wel goed, dat weet ik zeker.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

( en nu hopen dat dit wel gewoon word gepost)

Hi Kenshin,

 

 Die jongens zullen ook wel niet helemaal goed geweest zijn, hadden misschien zelf hun dosis trauma opgelopen voordien, maar dat geeft hen nog lang, lang niet het recht jullie zo te behandelen. En dan die hulpverlener, begeleider of wat ‘ie ook was, met z’n deal with it? Echt, wat een sul. Ik hoop dat die het een en ander geleerd heeft intussen. 

het waren rijkeluis kinderen en kinderen van belangrijke mensen. Mensen met connecties. Papa heeft er veel geld aan uitgegeven aan advocaten enzo, maar uiteindelijk kan je zoiets niet winnen. Het is één grote corrupte doofpot geworden. Natuurlijk zijn die jongens van school gegaan, maar met hun connecties ergens anders weer opgedoken waarschijnlijk en andere betrokkenen 'promoveerden’ naar andere functies buiten de school. Wij bleven achter met alle ellende.

 

Hoe kunnen oudere jongens andere, jongere jongens (en misschien ook wel meisjes) zoiets aandoen?

voor zover wij weten alleen wij, maar idk zeker natuurlijk. Drie jongens vormden de 'harde kern’ maar het was niet ongebruikelijk als we in het weekend bijvoorbeeld als er nauwelijks of geen toezicht was met 8,9 of 10 verschillende jongens seks moesten hebben.  Achteraf hoorden we ook dat die 3 er dan geld of spullen voor kregen, sms maar een euro ofzo. Zo goedkoop waren wij dus. Soms, als we op onze kamer een boterham aan het eten waren en dachten even rust te hebben, kwam er regelmatig weer een jongen binnen die we dan even moesten pijpen. Dat kun je niet doen als je er gevoel bij hebt, dus dan deden we het in een soort trance, zonder gevoel. Dat was de enige manier om te overleven. Daarna gingen we gewoon verder met eten, alsof er niks gebeurd was

 

‘Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed.’

Da’s volgens mij een restant van trauma. Zegt de term ‘dissociation’ je iets?

precies, daar had onze psycholoog het ook over, toen we na ons misbruik daar kwamen. Kennelijk is dat de enige manier om het te kunnen ‘overleven’ als je niet uit de situatie kan

Wat ik ergens wel jammer vond is dat dit ook bij Newt gebeurde. Ik bedoel Newt is alles voor ons, dus dat we hem zonder gevoel aftrokken en pijpten klopte niet in ons hoofd. Maar het was misschien sws wel raar om te doen. Het is een echte mindfuck.

We vervielen in een oude routine, gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en daarna weer door met waar we gebleven waren. Zou het door de stress van het ongeluk van Newt en alles wat we toen mee maakten kunnen komen? Dat je daardoor een terugval hebt?

 

Op zich gaat het verder wel goed met ons, maar ja, we weten niet echt wat binnen de algemene norm valt qua seks met anderen.

 

Ok dus, naast seks met Jur bleef er gewoonweg weinig tijd over voor wat anders, zoals praten bijvoorbeeld. Dat lijkt me lastig. Begrijpelijk wel, met de situatie rond Newt, maar lastig. 

in het begin was er wel veel liefde naast de seks, maar op een gegeven moment was de tijd er niet meer voor, zo leek het. Jur had het zeker in zich om die liefde terug te geven, maar ik denk dat ik hem daarvoor de kans niet meer gaf en dus bleef de seks alleen over. Het was wel altijd een heel fijn gevoel om met Jur intiem te zijn, maar ja, dan viel ik weer in slaap of we moesten naar Newt of whatever. Het ‘was not meant to be’ kennelijk

 

Een psycholoog, of andere hulpverlener, kan jullie ook het een en ander uitleggen over gezonde grenzen, die jullie misschien niet van nature hebben meegekregen, omdat het misbruik daar een stokje voor stak. 

 

‘Van nature zijn we 'pleasers’

Jullie zijn je hiervan alvast bewust, da’s goed :slight_smile:  Let echter goed op jezelf. ‘t Is niet de bedoeling om jezelf te verliezen in het pleasen van anderen. Houd je eigenwaarde, principes en persoonlijk welzijn in de gaten bij het maken van beslissingen, ook als het gaat om het helpen van anderen. 

misschien is dat wel een idee

vroeger waren we nog meer mee gaand en goed gevolig misschien wel, nu snappen we ook wel al beter wat wel en niet handig is om te doen, maar wij willen alles geven als we iemand leuk en lief vinden, dus eigenlijk is het raar als je dan een /rem/  daarop zou moeten zetten. ik bedoel wij gaan er volledig voor altijd en geven ons vertrouwen en eigenlijk zouden we niet anders willen en het zou ook moeten kunnen, alleen jammer genoeg zijn er altijd een paar die het verpesten en net die zijn wij tegen gekomen.

 

We willen niet naar iedereen met wantrouwen kijken en zo leven, maar ja, ik snap wel, zo kan ook niet….

 

xxx

Gebruiker c schreef:

na alles tot hier gelezen te hebben en nu ook te lezen wat die hulpverlener zei. Vind ik wat er is gebeurd zeker niet kunnen, maar dat had ik al is verteld, maar wat doe hulpverlener zei slaat werkelijk alles of eigenlijk,  nergens op. Jullie hebben dit denk niet tegen zijn leiding gegevende verteld.  Ik denk het niet , omdat jullie daar niet aan dachten en ook omdat hij dat zei.  Maar goed, het is echt belachelijk wat hij zei.

 

je hebt gelijk, maar ja, je hebt waarschijnijk ook al wel gelezen wat ik er hierboven over geschreven heb, één grote doofpot. Ja, klopt ik heb het gelezen. Ja, een grote corrupte  doofpot . Ik gun jullie iets heel anders , daar bedoel ik mee , ik gun jullie geluk , liefde, plezier, vriendschap en nog veel meer! Dit misbruik is echt van het laagste tot het laagste,  en geloof mij, ik weet wat laag . Het zou niet moeten dat geld , vóór menselijk gevoel gaat. Uiteindelijk is het vaak zo , dat als je veel centen besteed aan advocaten die veel beter zijn dan je tegen partij (jullie dus) het meestal wel komt op of grote corruptie of een oneerlijke zaak. Ik mag  van geluk spreken dat een familielid advocaat is en ik veel contacten heb met mensen die daar voor geleerd hebben. 

ik denk dan zo. 

het is moeilijk een gevecht te winnen , als een gevecht oneerlijk is.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

.gelukkig kwam alles nog een beetje goed, denk ik.

 

dat met die jongens op het vakantiepark was alleen maar afleiding van de rest van het misbruik, het gaf op dat moment wel een soort van ‘verlichting’ en fijn gevoel lichamelijk, maar uiteindelijk was het niet een echte oplossing. Gelukkig dat we , omdat we sommige jongens uit die ‘vakantieparktijd’ nog wel eens tegen komen, weten dat ze er geen nare herinneringen, maar alleen goede herinneringen aan hebben. Vaak was het voor hen de eerste keer dat ze gepijpt werden, dus ja, ik kan me voorstellen dat je dat niet zo snel vergeet.dat kan ik me ook heel goed voorstellen,  dat vergeet je niet snel nee. Persoonlijk zou ik als het een prettige ervaring was , er zo veel mogelijk aan dien om het juist te onthouden. (Als je snapt wat ik bedoel)

 

twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

Gebruiker c schreef:

ik vind het heel knap dat jullie dat toen al wisten en daar voor uit kwamen! Natuurlijk zijn jullie van de goede kant! (Ik moet nog kijken wat ik ben)

 

ik weet niet of het knap is, we weten wel dat het ons leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ik denk dat we geluk hadden dat we het idd al vroeg wisten en ook onze omgeving heeft daar een rol in gespeeld. We wisten altijd al dat we geaccepteerd zouden worden door onze familie, want immers kregen we rond ons 8e een pleegbroer die niet meer thuis kon wonen omdat hij op jongens viel, dus ja

fijn dat jullie zo'n fijne omgeving hadden /hebben ! Dat heeft niet iedereen, daar mag je zeker trots op zijn.

xxx

Gebruiker c schreef:

.het is misschien raar, maar zoals je zei , het is wel zo gegaan en als jullie er beide oke bij waren vind ik niet dat jullie daar kwalijk ofzo moet nemen, want in mijn ogen is dat echt niet zo raar dan .

 

uhm, het is niet dat we spijt hebben of ons er voor schamen dat we Newt afgetrokken en gepijpt hebben, maar we snappen niet precies hoe dat allemaal gegaan is. Ik bedoel, zonder gevoel en bijna zonder er over te praten. Ja, ik zelf heb geen ervaring met deze situatie dus ik weet even niet wat ik precies kan zeggen. Maar wat ik wel kan zeggen is. Door jullie verleden is het ene veranderd in het ander waardoor jullie dingen doen die een ander niet heel snel zal doen, maar dat komt door het verleden. 

 

xxx

Gebruiker c schreef:

gelukkig,  ik hoop dat de omzet snel weer gaat stijgen. (Ik had gisteren eigenlijk een afspraak met een nieuwe klant uit Antwerpen en je kan wel raden wat er gebeurd is, haha . Kwam niet opdagen)

 

ja, corona heeft veel gevolgen, maar papa zegt dat uiteindelijk alles goed komt en wij geloven in papa en mama dus …

dat is een goede instelling!  

grappige foto, ja, we zijn overal….dat zeker, haha, ik was daar en toevallig zag ik je daar.🙃

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op lettengraag gedaan!  Gelukkig was je niet ingelogd! Ik zeg het even voor het geval je het nog niet had gezien,  ik wil namelijk niet dat jullie problemen krijgen daardoor ofzo.

 

soms zien we ook wel eens van die uithangen met bijvoorbeeld twee namen zoals 'naaM & Maan’ ofzo en dan zijn 'wij’er soort van ook bij haha

ja haha. 

Ik had dat even op de laptop van Justin gedaan, dus ja, mnu, met één letter kom je toch nergens achter, maar wel lief dat je het even zei ofc​​​​. Ah oké, nee dat klopt,  maar mensen kunnen erg creatief zijn als je snapt wat ik bedoel.  Ik vind het belangrijk dat jullie dit wisten, want stel het was wel jullie account,  dan hebben mensen wel een letter. Ik zeg het graag als het om zoiets gaat. Ik wil niet dat jullie problemen daardoor kunnen krijgen. 

 

lieve MenMs en twin. Niemand lijft een “normaal” leven. Want de definitie normaal is er gewoon niet. Er zijn wel grote lijnen waardoor het normaal leek. Maar iedereen maakt wel eens vreemde dingen mee. En sommige mensen hebben geluk/pech dat ze vaker bijzondere dingen mee maken. Het is misschien een beetje raar. Maar omdat wij jou kennen en die achtergrond weten is het veel makkelijker om in te leven waarom je die handelingen op dat moment gemaakt hebt. 

dankjewel voor je begrip en steun

 

 

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

het is niet de enigste was 🤫 heb er vanochtend 1tje gedaan. En nu weer 😂

ik hoor jullie al denken hoe kan je zo veel was hebben??? Ik zal het even uitleggen. De wasmachine was 2 week kapot dus je wasmand ontplofte bijna. En de kleding die je op vakantie draag wil je wel lekker fris mee nemen. En bvb bij 2 broeken had ik hem 1 dag aan… dus hij is dan niet 100% fris dus dan doe je hem van te voren in de was. En mijn korte broeken draag ik alleen op vakantie... 

oh wat goooeed van jou, jij hebt nog een heel huishouden wat je bij moet houden, wij maken hier alleen maar troep. Ja als de wasmachine kapot was dan heb je zo een hele berg wasgoed. Gelukkig was ie nog op tijd gerepareerd om je vakantiespullen te wassen. Veel plezier strakjes in Frankrijk

 

 

grappige foto, ja, we zijn overal….

idd ook in mijn bakje… zit jullie te snoepen omdat ik honger had haha. 

oh haha, ben je weer van ons aan het smikkelen :relaxed:

 

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

ik wacht lekker haha. Heb toch niks te doen. En ik wil minstens 24 uur bij zijn. Dus moet ik me best doen haha. 

volgens mij ben je nog steeds bij

mijn laptop was zopas gecrasht en toen was ik een uur werk kwijt. Maar ja, ik heb dan 50 websites open staan en een paar tekenprogramma's en nog wat yt muziek, dus ja, kennelijk kan die daar niet tegen. Voordeel is nu dat ie iig een stuk sneller reageert

Ik ben nu wel toe aan een duik in het zwembad.

 

Ik zie :sweat:, nou ja spreek :disappointed: , nou ja ik lees wel wat jullie er van vinden.

 

Tot dan.

 

Groetjes,

M&M's en twin uit het paradijs, want ja, zo voelt het hier wel een beetje.  Lekker! Veel plezier in het paradijs!

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Sorry voor de wat kortere reactie, maar ik krijg nu een pakketje binnen dat te maken heeft met mijn horeca verhuur bedrijfje. (Hint , deze kan vliegen😉)

Beste Kindertelefoon,

 

…….Tina is (in de gayscene, maar ook daarbuiten wel) een verwijzing naar de drug methamfetamine.

 

Tekst is aangepast i.v.m. forumregel 9 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum)

 

met verbazing heb ik kennis genomen van het feit dat jullie een aantal links verwijderd hebben uit mijn laatste, hierboven geposte reactie.

Ik vraag me af of jullie de sites die gelinkt worden niet al te oppervlakkig hebben bekeken en daarop jullie beslissing hebben gebaseerd om de links te verwijderen.

Ja, er wordt over het gebruik van methamfetamine (Tina) gesproken op de desbetreffende websites, maar in mijn ogen zeker niet om het te promoten.

Je kunt natuurlijk net doen alsof het niet gebruikt wordt en vervolgens ook nog eens waardevolle informatie over de werking en vooral ook over de negatieve gevolgen van het gebruik onbereikbaar te maken door de links weg te halen. Ik geloof niet dat dat een slimme zet is. Beter geef je betrouwbare info over de werking met daarbij alle risico’s en nadelige gevolgen. In nagenoeg elke alinea staat een waarschuwing en een opsomming van de negatieve gevolgen van het gebruik. Dat noem ik geen promotie, maar voorlichting.

Naast informatie over de werking en dus ook over alle nadelen wordt er aandacht gegeven aan hoe je er mee kunt stoppen. Zo worden er chatmogelijkheden aangeboden en allerlei organisaties die hulp kunnen verlenen worden vermeld.

Kortom, ik denk dat de beslissing om de links te verwijderen een beetje te snel en/of op onjuiste gronden is genomen.

Ik zou graag zien dat de links terug geplaatst worden en btw, ik vraag me af of ik nog blij moet zijn dat ik niet ook nog een waarschuwing heb gekregen, zoals jullie in de mail melden…

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Btw, ik ga hier geen namen noemen, want het gaat mij niet om de persoon die de mail heeft gestuurd. Vanzelfsprekend kunnen jullie zelf de mail teruglezen en desgewenst met diegene die de mail gestuurd heeft overleggen over hoe die beslissing tot stand is gekomen om vervolgens die beslissing te heroverwegen.

 

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,


Willen jullie proberen niet teveel quotes in quotes te quoten? Een bericht krijgt dan zoveel niveaus dat het moeilijk te zien is wie wat geschreven heeft en wie waarop reageert. Je kunt wanneer je een bericht quote zelf ook de quote die je dan mee-quote (lekker duidelijk ;)) uit de quote verwijderen.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Oke Hester, goed dat u het even meld. Ik zal er aan denken.

 

Groetjes Gebruiker c 

@M en Ms , neem de tijd die je nodig hebt! Ik kan wel wachten. En even voor de duidelijkheid,  het was niet vaag.

Groetjes Gebruiker c 

 

edit. Ik ben dus gelukkig niet de enige die ehbo heeft gehad.

 

Hoe het met de quarantaine zit? Nou, niet zo goed. Eigenlijk dachten we dat we vorige week dinsdag uit quarantaine mochten, maar een paar dagen daarvoor werden we verkouden (ja, allebei) en toen zei mama dat we beter niet gelijk uit quarantaine konden komen, maar ze wist ook niet wanneer dan wel.

 

-Onnodige quotes verwijderd-

 

Jo ik weet niet of iemand mij überhaupt hier nog herinnert ik ben een tijd we geweest daar zal ik misschien wat over uitleggen als iemand geïnteresseerd is. Maar we zijn hier niet voor mij

 

Wat vervelend met al die corona ellende in jou gezin ik hoop dat het nu met kerstmis allemaal al weer voorbij is en dat je gewoon een normale vrolijke kerst hebt kunnen vieren.  
Sws nog merry christmas! 🎄🎁 

 

groetjes Matthijs.

 

 

Hey ​​​​@M en Ms ,

Neem de tijd! Ik heb tijd zat dus doe maar rustig aan.

 

En @Blue , ik weet dat dit niet bedoeld is voor mij maar ik wou er even iets over kwijt.  Ten eerste Super mooie art! Ik heb zelf ongeveer ook zo'n plaatje , maar dan echt heel groot , in mijn kamer staan met plexiglas erin verwerkt. Die van jou is echt mooi!  

En M en Ms , als je een werkster hebt,  dan ben ik het eens met wat Blue al zei. Die van ons deed geen stofzuiger en schoonmaak spullen jatten, maar die van ons deed gewoon niet goed haar werk en voor wat ze moest schoonmaken vroeg ze veel te veel,dus let daar ook op. ( het was iets van €100 per week) dus dat heb ik ook ook tegen mijn ouders gezegd en toen wij er iets van zeide nam ze ontslag . We wouden haar eigenlijk ook ontslaan maar nu deed ze het zelf al. Nu die ik zelf haar taken en krijg ik dat geld en ik zelf ben wel grondig. En trouwens,  ik heb voor het stofzuigen een robot stofzuiger gekocht,  echt een aanrader . @Blue vervelend dat dat bij jullie gebeurd is. Heeft ze wel de sleutel terug gegeven? 

 En echt een mooi kunstwerkje! 

 

Ik word nu ik dit schrijf op 2 apparaten gebeld.  Haha. Dus ik ga maar ff afronden en even met hun praten en dan snel nog ff een kleine 8km blokje om lopen. En dan nog ff wat andere dingen afhandelen. En denk daarna naar bed, hopelijk krijg ik geen meldingen😉.,want moet er om 03.45 uit.😅

 

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

@Gebruiker c


"haha, waarom is dit voor mij ook zo herkenbaar😅."
omdat iedereen z'n eigen handleiding heeft. nouja ik denk dat onze tweeling samen 1 hand leiding hebben. maar die van mij is nog in ontwikkeling haha.

 

haha, mijn handleiding is moeilijk te ontcijferen. 

 


"zeker, het is gelukt neem ik aan."
ja haha. ik heb de nacht doorgehaald 🤫
ik heb ook ontbeten dus ik loop op schema!
nouja soortvan.
 

Lekker, zolang het voor jou maar goed/prettig is.


"wat toevallig, ik doe dat ook wel is op de raarste tijden,haha, niet altijd om verkoeling, maar soms als verfrissing of gewoon als ik ga of van werk af kom."
normaal doe ik het om 6 uur als ik naar werk/school ga. maar komend jaar is m'n school een uur dichterbij.

Dat is ook lekker, dan kun je 1 uurtje uitslapen misschien. 


"dat komt denk ik nog wel Blue,  het komt wanneer het komt."
grappig dat zeg ik altijd haha.

het zal komen als ik dichter bij mijn gevoel durf te komen. 👍

oke oke, ik ga een liedje sturen. alleen de naam. jullie mogen hem opzoeken want. ik zit in Frankrijk zonder WiFi. dit is het enigste liedje met betekenis. en de reden zal in vertellen als jullie hem hebben geluisterd. en dat is 'what's up?' ik zal hem is gaan opzoeken.

 

ik was helemaal vergeten dat ik dat bij die tekst heb. de tekst is niet heel erg passend zeg maar. maar hoe ik hem ontdekt heb. maakt mij emotioneel. beetje lastig uit te leggen.
ik snap hem, hij is heel speciaal voor je. Puur ook de gedachten achter, dat vind ik al mooi.

 


"natuurlijk wil ik dat! Dat lijkt mij juist heel erg leuk!"
fijn dat je dat leuk vind!
ga je hem dan ook uit printen?

Ik ga hem zeker uitprinten,  daarna doe ik hem in een mooie lijst en komt hij op een mooi plekkie op mijn kamer (de kamer waar ik meestal ben, dus waar ook mijn setup en dus klein kantoortje is.) , dan kan ik er steeds naar kijken en geeft het altijd een mooie herinering voor nu en voor later. 



"wat wil je allemaal weten?"
nou we hebben eigenlijk alleen 1 klein ding nodig.
MenMs en twin zijn MenMs omdat je het zegt het van zelf ja.
pin is pooh omdat pin van de quotes houd.ja
Kenshin is een boom omdat kenshin van de natuur houd.ja
en ik ben pikachu omdat ja ik ben pokémon fan.ja
dus we hebben alleen nodig wat voor figuur je bent. zo als iedereen op kenshin na is zo'n figuur het makkelijkst want dan kan je onder de boom zitten of staan.ik snap hem, wat voor figuur ik ben? Hmmm. Wat denken jullie? Ik zelf weet het nog niet echt wat voor figuur ik ben, wat voor figuur vinden jullie bij mij passen? Als je kijkt hoe ik hier ben op het forum.

 @Blue , jij mag als je wilt een figuur bedenken wat bij mij past volgens jou. 

Als ik dat ga bedenken komt er niet veel van. Puur omdat ik zelf het gewoon niet weet.

 

Reageer