Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?



Toon eerste bericht

418 reacties

Hi iedereen,

 

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk weer een update over Newt en wat voor invloed dat allemaal op mijn relatie heeft met Jur en Luca.

 

Newt was dus na een weekje weer wakker geworden of ze hadden ‘m wakker laten worden, want uiteindelijk hadden ze hem na die val, eigenlijk in slaap gebracht, omdat dat beter zou zijn voor zijn herstel.

Testen die ze voordat ie wakker was hadden gedaan en ook in het begin van dat ie pas wakker was, waren niet om te juichen. Op zich hadden ze verwacht dat ie zijn benen wel zou moeten kunnen gebruiken, maar er was weinig beweging en ook het gevoel was niet zoals je normaal zou verwachten.

Ik weet niet eens of ik al verteld heb hoe het was om Newt weer wakker te zien. Toen die net wakker was, mochten twin en ik er niet bij. Alleen zijn vader en moeder wel. Newt wist niet waar ie was en wat er gebeurd was. Hij schrok er zelf van dat ie in een ziekenhuisbed lag en nauwelijks kon bewegen. Behalve dat ie aan zijn rug was geopereerd was zijn ene pols gebroken en in gegipst en die andere hand was ook niet helemaal jofel. Zijn enkels zaten ook in het gips, want hij was daar ook aan geopereerd, want zijn enkelbanden waren voor een deel af en verder nog botbreuken. Volgens mij had ik gezegd dat alleen zijn banden gescheurd waren, maar er was meer aan de hand door die val. Dan zijn knie nog en die drain en een gescheurde milt en nog iets in zijn hoofd.

Die drain was er al uit voordat ie weer wakker werd. De rest was nog ongeveer hetzelfde om te zien. Zijn milt was onder controle, ik weet niet eens wat ze daar aan gedaan hebben. Misschien is die vanzelf gestopt met bloeden. Hij heeft daar geen litteken, dus idk.

Al het gips zat er nog om en in het begin kwam de fysio wel, maar die kon volgens mij niet zo veel doen als dat die zelf met Newt zijn arm of been wat op en neer kon ofzo. Weet ik ook allemaal niet, want we waren daar nooit bij.

 

Newt was toen ie net wakker was wel blij om ons te zien, maar hij was niet zoals ie voor de val was.Na een aantal dagen werd dat gelukkig wel beter. Onze eerste zorgen waren een beetje verminderd. Hij was geestelijk wel ok, maar nog niet de oude.

Lichamelijk zou het vast nog lang duren, maar het was moeilijk te zeggen hoe lang en wat ie dan wel of niet zou kunnen allemaal.

Het duurde eerst al weken voordat het gips er af mocht en tot die tijd moest Newt ongeveer overal bij geholpen worden. Dat deed de verpleging natuurlijk, maar wij vonden het ook fijn als wij hem af en toe konden helpen. Al was het maar met zijn boterhammen te snijden en hem stukjes te voeren of wat te drinken geven of als hij ergens jeuk had dan konden wij hem kriebelen. Gewoon simpele dingen.

Het was voor ons bijna normaal geworden om na school naar Newt toe te gaan in het ziekenhuis, alleen was het na een aantal weken lastiger om iemand te vinden die ons kon brengen. In het begin zette iedereen alles opzij daarvoor, maar nu Newt weer bij was, waren er minder zorgen en geen noodzaak voor anderen om zo vaak naar hem te gaan als in het begin.

Het liefste wilden wij elke dag gaan, maar dat was niet haalbaar. Met de bus duurde het ruim een uur om die 30 kilometer naar het ziekenhuis af te leggen, dus ja, dan kun je bijna net zo goed gaan lopen. Meestal gingen we dus zelf maar op de scooter, maar dan waren we ook al gauw 40-45 minuten enkele reis onderweg, dus zeg anderhalf (haha) uur per keer om hem even te zien.

 

Je kunt je voorstellen dat we nauwelijks tijd voor andere dingen hadden als school, slapen en Newt en dan nog een paar uurtjes dansen in de week. We gingen soms expres wel op de fiets naar Newt om aan onze beweging te komen. Jur en Luca hadden er op zich geen probleem mee als we weer eens naar Newt gingen, zelf kwamen ze ook af en toe hem te bezoeken, maar ze wilden natuurlijk ons ook meer zien en leuke dingen doen.

 

Gevolg was dat we steeds minder vaak naar Luca gingen en Luca minder bij ons kwam. Ik zag Jur op een gegeven moment hooguit 1 x in de 3 weken, dus dan kun je ook niet echt iets opbouwen. We spraken elkaar wel via skype en app, maar das anders.

Jur en Luca dachten dat als Newt naar een revalidatiecentrum zou gaan, dat er wel meer tijd voor hen was en dus steunden ze ons nog steeds in wat we voor Newt deden.

 

Ik ga niet alle kleine stapjes die Newt maakte noemen, maar elke keer als ie weer iets meer kon, vierden we feest. Toen hij zijn armen weer kon gebruiken was dat voor hemzelf natuurlijk al veel fijner, maar zijn benen en het gevoel daarin herstelde maar langzaam.

 

Kennelijk waren er zenuwen beschadigd door de wervels die verschoven waren en er was wel hoop dat dat zou verbeteren. De zenuwen waren niet helemaal door, maar wat er dan wel precies mee was, dat weten we ook niet allemaal. Iemand heeft het wel eens uit proberen te leggen en dan denk je dat je het begrijpt, maar eigenlijk weet je het niet precies, omdat je er te weinig van af weet.

 

Op een gegeven moment werd Newt uit het ziekenhuis ‘gegooid’. Niet echt gesmeten natuurlijk, maar op zich was hij voldoende hersteld dat hij naar een revalidatiecentrum kon en moest. Hij kon niet naar huis. Gelukkig wel eens een keertje een paar uurtjes en dan kon ie net lang genoeg in een rolstoel zitten of op bed liggen en dan weer terug naar het ziekenhuis en later revalidatiecentrum.

De keren dat ie naar huis mocht waren echt een feestje, maar Jur en Luca kregen niet de aandacht die ze verdienden. Ze waren er wel voor ons, als we ons verhaal kwijt wilden, maar altijd hadden we het over Newt en nooit eens over ons, als in Jur en ik en twin en Luca. Luca kwam wel regelmatig nog naar ons, maar het grootste deel van de tijd waren wij dan bij Newt in het ziekenhuis of revalidatiecentrum. Jur kenden we natuurlijk nog niet zo lang en goed en dat contact werd minder.

 

Ik ga er in een volgende post wel meer over vertellen.

 

Het enige wat ik nu nog kwijt wil is dat het best allemaal zwaar was. Vooral voor Newt natuurlijk, maar ook voor ons en onze familie. Het draaide toch vaak om wanneer wij weer weg gebracht of gehaald moesten worden en dan aten we weer op andere tijden als de rest thuis, dus moest daar ook weer voor gezorgd worden. Niet dat ze er ooit moeilijk over hebben gedaan, maar toch. S.O. naar papa en mama en broers en zus en iedereen die ons geholpen heeft toen.

Op een gegeven moment werd het ons ook bijna te veel. In het begin heb je die adrenaline nog en is het nog te doen, maar echt tijd om uit te rusten was er niet. We hadden het gevoel dat we bijvoorbeeld wel aanwezig waren op school of ergens anders, maar dat alles langs ons heen ging. Revalidatie was ook zwaar om mee te maken. Je hoopt dat alles heel snel beter gaat, maar dat is niet.

Toen was er net een jongen op tv geweest bij DWDD De Wereld Draait Door) op NPO en die zat ook in een revalidatiecentrum. Zijn naam is Daan (hij is bekend van tv, dus ik denk dat ik zijn naam wel kan noemen). Wij kennen hem niet persoonlijk, ook geen idee waar hij woont, maar hij was zo positief, ondanks alle dingen die hij had mee gemaakt, dat we van hem nieuwe energie kregen.

We dachten als hij zo positief kan zijn met alles wat hij niet meer kan, wat zitten wij dan te mokken. We hebben toen elke minuut gevolgd van de serie waarin hij gevolgd werd door de camera tijdens zijn herstel in een revalidatiecentrum. Natuurlijk komen er ook andere patiënten aan het woord en die worden ook gevolg, maar Daan is echt onze held. Hij is ongeveer onze leeftijd, iig in die serie.

 

Ik ga een linkje geven, zodat iedereen die nieuwsgierig is geworden naar Daan en de serie, het zelf kan bekijken:

https://www.npostart.nl/stuk/VPWON_1283141

 

Tot de volgende…

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Het maakt me verdrietig dat de slachtoffers van misbruik zich zelfs maar zorgen hoeven te maken om het verzamelen van bewijs. Slachtoffers zouden gewoon geloofd moeten worden. ‘t Is al moeilijk genoeg om zoiets mee te maken. 

 

Jullie zijn van plan om nog eens langs te gaan bij de psycholoog. Goed. Ik denk oprecht dat dat een positief effect zal hebben, al zeker op lange termijn, en dat het sowieso geen kwaad kan. In ieder geval vind ik het dapper van jullie, dat jullie hiermee aan de slag gaan :slight_smile:

 

De opdracht die mijn psycholoog me voor tegen de volgende sessie heeft meegegeven, is dat ze me een tekst doorstuurt over trauma, die ik dan aan haar moet uitleggen. Op die manier kan ze zien of ik trauma begrijp; hoe het werkt enzo. Misschien is dat ook wel nuttig voor jullie? Om (nog meer) te leren hoe trauma precies werkt in je hoofd. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Jullie hebben allerlei bewijzen verzameld, maar uiteindelijk zijn ze allemaal vernietigd door jullie misbruikers. Het is inderdaad naar dat jullie bewijzen moeten zoeken. Ergens zou het natuurlijk fijn zijn als politie jullie op je woord geloven - wat volgens mij ook protocol is - maar veroordeling gaat gewoon niet. Er zijn altijd mensen die daar misbruik van maken. Geen ideale situatie voor het slachtoffer helaas…

Wat ik wel eens in series heb gezien, is dat ze dan soms een vrouw (ja je ziet praktisch altijd vrouwen die misbruikt worden in series, ook niet helemaal correct) naar een speciale kliniek wordt gebracht waar ze allemaal bewijzen van haar afhalen. Dat ze een monster nemen van het sperma voor DNA onderzoek ofzo en andere bewijzen zoeken dat ze dus is verkracht. Ik weet alleen niet of jullie dit überhaupt zelf hadden kunnen doen, want dat gaat allemaal officieel en weten zij veel hoe jullie dat hebben verzameld. Misschien dat het dan helpt als jullie je bedenken dat bewijzen verzamelen gewoon onmogelijk was. Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden in een onmogelijke situatie. Maar volgens mij is dit een aspect waar jullie al wel wat overheen zijn.

Het klinkt goed dat jullie weer eens naar die psycholoog gaan. Ik snap dat je zou willen dat het de laatste keer is, maar het is nooit erg om toch weer contact te zoeken. We zijn allemaal mensen en hebben daarom emoties. Niemand kan die altijd 100% beheersen, hoeveel handvaten we daar ook voor krijgen. 

Vroeger gingen jullie samen, maar nu ook wel alleen. Ik snap dat helemaal. Zoiets is ook eng, zeker met jullie ervaringen met hulpverleners. Als dit een opstapje is geweest, dan is het alleen maar top dat jullie dat hebben gedaan.

Gr. Pin

   Hi Pin,

 

M en Ms schreef:

Oh ja, het wordt Bouwkunde en Industrieel Vormgeven, die combi, met in ons achterhoofd ook dat we later een rol gaan spelen in het bedrijf van opa.

Pin schreef:

Cool! Ook op kamer? Allebei dezelfde studie op dezelfde plek? Toevallig samen dezelfde interesse?

2 studies p.p, tenminste dat is de bedoeling, op dezelfde plek, in hetzelfde huis als waar onze zus  ook woont, alleen moeten we 10 km met de trein naar de universiteit en onze zus kan gewoon de metro nemen

Wij vinden knutselen en ‘uitvinden’ leuk en dingen creëren en we konden niet echt kiezen tussen die 2 studies. We kunnen allebei wel een verschillende kiezen en omdat we toch samen zijn hebben we het hele pakket, maar ergens houden we er ook rekening mee dat we niet altijd meer samen zijn (dat kunnen we ons niet echt voorstellen, maar ok)  en dan zouden we allebei maar de helft weten, soort van, snappie

En we zijn een 1-eiige tweeling, dus we hieven niet allebei alle examens en tentamens te doen. We sturen gewoon de beste van ons 2. Dat is natuurlijk een grapje, want we gaan de boel niet oplichten. Hopelijk wel onze omgeving in de zin dat we ons licht laten schijnen. Nou ja, hier kom ik verder niet uit. Ik ga maar verder met de volgende quote :relaxed:

 

 

M en Ms schreef:

We zijn ook een beetje (veel haha) van Elias gaan houden. Zo’n mooie persoonlijkheid en  met aandacht voor anderen in zijn omgeving. Zo troost hij anderen die een onderdeel van zijn verhaal vormen tijdens de zoektocht door zijn verschrikkelijke verleden.

Pin schreef:

Klinkt als jullie dus.

wow, das wel een heel mooi compliment dat je ons maakt, maar we nemen het graag aan. We weten dat er nog werk aan de winkel is, dus ruimte voor verbetering

 

M en Ms schreef:

met verbazing heb ik kennis genomen van het feit dat jullie een aantal links verwijderd hebben uit mijn laatste, hierboven geposte reactie.

Pin schreef:

Altijd jullie weer hè, lol.

ja, maar...ik wil het best begrijpen en als het zo is is het zo, maar ik wacht nog op antwoord, want dat heb ik nog niet gekregen van de Kindertelefoon

 

M en Ms schreef:

is goed, maar ik weet nog niet wat ik wel en niet nog ga posten…..eigenlijk wil het wel soort van afronden, ook al is het een continuing story heb ik dat gevoel, ergens…..

Pin schreef:

Zal er niet meer bij zijn als Pin, maar wel als anonieme lezer!

weet je dat zeker? De wereld zit vol verrassingen, kijk naar ons leven :slight_smile:

 

Soso, dat was dan alles. Wat heftig allemaal weer, M en Ms! Ik blijf eindeloos respect voor jullie hebben en ik zeg het nog eens, ga een boek schrijven ofzo! Denk dat dat echt een topper zou worden 

 

als we dat ooit gaan doen, dan kom jij in het voorwoord en dragen we het boek op aan al onze forumvrienden hier

Vraagje: als we dat doen heeft dat dan ook gevolgen voor de verdeling van de royalty's van het boek en zijn die dan nog steeds alleen voor ons of moeten we die dan delen met iedereen die we noemen??? :joy:  Just asking :grin:

 

Het was echt een eer om jullie te mogen volgen. Van onzekere jongens die hun koffer naar Frankrijk niet in kunnen pakken, naar volwassen mannen die een race tegen de klok volbrengen terug naar Nederland.

 

we zijn wel gegroeid in die tijd

Ik denk wel zeker 20 cm of misschien nog meer en als ik in sommige vragenlijsten kijk wat ik daar allemaal schaamteloos ingevuld heb gaat het ook om enkele centimeters op onderdelen van het lichaam haha. Wat een rollercoater was het hier ook soms, maar ik snap ook dat het nu misschien gaat vallen in de categorie TMI (too much information)Mar om even terug te komen op onze ontwikkeling dan denk ik wel dat we een stap hebben gemaakt en daarbij was alle hulp fijn die we van jou, maar ook van een heleboel andere forumleden hebben gekregen, dus dank jullie wel daarvoor :thumbsup::thumbsup_tone1::thumbsup_tone2::thumbsup_tone3::thumbsup_tone4::thumbsup_tone5: (ja, we willen wel inclusief zijn hè)

 

Wel ironisch hoe we ons verhaal beginnen en soort van eindigen met Frankrijk en Luca, die daar onlosmakelijk mee verbonden is. 

het is een rode draad in ons leven en ik denk dat dat ook nog wel een tijdje zo zal blijven, ook al is het misschien in een andere vorm hier en daar

 

Ik heb zo veel respect voor jullie en hoe jullie omgaan met de tegenslagen in jullie leven en er altijd voor elkaar en voor jullie dierbaren zijn.

 

dankjewel en een diepe buiging voor jou

Je zegt ‘jullie’ en dat is ook een belangrijke factor in ons ‘succes’ om met de dingen om te gaan. Wij hebben het voordeel dat we samen zijn en dus altijd iemand hebben om te reflecteren. Gelukkig zijn we eigenlijk nooit allebei tegelijkertijd helemaal down. Er is altijd wel eentje die de kar trekt. Gelukkig zijn we vaak wel allebei in een opperbeste en positieve mood en dat helpt echt en we beseffen dat geluk daar ook een rol in speelt. Natuurlijk is steun uit onze omgeving (hier en thuis en everywhere) van groot belang. Ook daar zijn we dankbaar voor

 

Jullie gaan het heel ver schoppen en in de toekomst nog een hoop levens verblijden met jullie aanwezigheid! 

 

of het door onze aanwezigheid overal beter wordt weten we niet, nou ja, dat weten we eigenlijk wel, want we hebben ook wel eens leuk feestje verpest door de sprinklerinstallatie af te laten gaan door een goed bedoelde, maar slecht doordachte actie van ons. Soms zijn we wat erg impulsief, maar dat wordt langzaam beter, maar ja, soms hebben we die dagen dat we beter thuis binnen kunnen blijven, maar dan beslissen we toch om lekker op pad te gaan en mensen te verrassen met onze aanwezigheid :thinking:  Zo zijn we nou eenmaal ook

 

Ik hoop jullie nog eens tegen te komen. Ik zal m'n ogen open houden voor een tweeling die Bouwkunde studeert 

en Industriële Vormgeving en danst en klef doet met elkaar en soms grappen maakt die door anderen niet begrepen worden en …. en ...

Btw, ik voel een documentaire à la 'Sinan op zoek naar de klas van Elias’ opkomen, zoiets als ‘op zoek naar overlevenden die in aanraking zijn gekomen met M&M's’ ofzo. Het is nog maar een werktitel hè

Trouwens wij zouden best in een docu met Sinan Can willen hoor, hij lijkt ons een hele aardige man. Jammer dat ie al zo snel weggestemd (verbannen was)  bij de Verraders (RTL4, vanavond ontknoping geloof ik)

 

Ik wens jullie het allerbeste en op dat jullie een keer een jaartje geen chaos hoeven te beleven en dat jullie en al jullie dierbaren heel blijven!

 

dat is heel lief en natuurlijk wensen wij jou en iedereen hier op het forum en daarbuiten hetzelfde. Dat het goed mag gaan met iedereen 

Wij denken dat die chaos soms ook wel onze brandstof is en door chaos ben je haast verplicht creatief te denken en te doen en out of the box te denken, daarom willen ook geen baan bij de Aldi, want volgens de laatste reclame denken zij ‘in the box’. Nu we er over denken is ‘in the box’ denken, misschien wel het nieuwe ‘out of the box’ denken. Hmmm, daar gaan we nog eens goed over nadenken.

 

Ik ben nu ongeveer aan het eind van de beantwoording van de laatste reacties hier en wil afsluiten met iets over de stand van zaken met Luca vertellen, maar daarvoor  ga ik nog ff een vraag van @Gebruiker c  beantwoorden over Jixx:

 

ik sluit me aan bij @Pin, want die heeft al een linkje met de oplossing geplaatst in een nieuwe reactie hierboven, zag ik

 

Ok, nog even over Luca:

zoals iedereen wel zal begrijpen heeft alles (dus ook dingen van de kant van twin en mij) een rol gespeeld bij alles wat wij met Luca hadden en hebben.

Door corona en wat er bijvoorbeeld rond Newt gespeeld heeft is er veel gebeurd. Natuurlijk heeft het experimenteren van Luca met drugs zijn weerslag gehad. Die dingen zijn allemaal gebeurd en sommige dingen waren bewuste, maar misschien niet goed doordachte keuzes of he waren dingen die je kunnen overkomen. Je kunt het benaderen met wie heeft er schuld aan wat en hoe verhoudt zich dat tot elkaar. Is het ene erger dan het andere enzovoorts. Dat is niet hoe wij er tegenaan kijken

Ondertussen trekken de rookwolken op rond alles wat er gebeurd is rond onze (in de ogen van vele mensen een niet te begrijpen 3-hoeks)  relatie.

Liefde is er zeker nog voor elkaar, maar er zijn ook dingen veranderd en verandering wil niet per se zeggen verslechtering. We hebben te maken met een nieuwe situatie en we hebben besloten langzaam weer te kijken hoe we het verder in gaan vullen.

 

We hebben zoveel mooi en fijne dingen met Luca mee gemaakt. Die gaan we nooit vergeten. Eigenlijk was Luca ons eerste echte (eerste vakantie) vriendje en iemand waar we vrijwillig seks mee hebben gehad binnen een liefdesrelatie. We kennen Luca nu bijna 4 jaar en we kunnen met een gerust hart zeggen dat de meeste tijd prachtig was. Daar zijn we hem ook dankbaar voor.

Vorig jaar leek onze relatie over of op zijn minst in zwaar te zitten. Bovendien was daar corona die het ons moeilijk maakte om elkaar te kunnen zien. Luca woont in België en wij in NL. Ondertussen zijn onze levens door gegaan en hebben we allebei onafhankelijk van elkaar nieuwe mensen leren kennen.

Echt een relatie is daar voor geen van ons uit gekomen, maar wel nieuwe vriendschappen en om eerlijk te zijn hebben twin en ik ook met andere jongens wel seks gehad. Daar wist Luca van. Voordat we dat hadden gedaan. We hadden een tussentijdse balans opgemaakt en elkaar die vrijheid gegeven.

Dat zijn afspraken waar we het over eens zijn.

 

De vraag is nu of en wanneer en hoe wij verder gaan met Luca. Hij zal, wat ons betreft zeker, een deel van ons leven blijven uitmaken, maar of het weer wordt zoals eerst weten we niet. De tijd zal het leren.

Het is nog niet afgesloten, dus alles kan.

 

Ik weet niet goed wat ik nu nog meer zou kunnen schrijven. Gedachten gaan door mijn en twins hoofd, maar we snappen ook dat Pin er ook aan toe is om daadwerkelijk afscheid te nemen.

 

Die vrijheid gunnen we hem, dus het woord is aan Pin en iedereen die hier nog iets wil posten natuurlijk :slight_smile:

 

Het kan zijn dat er typ of grammaticale fouten in mijn laatste reacties staan, maar so be it. Ik had geen tijd om alles voor plaatsing nog een door te lezen.

 

Zal ik deze reactie dan toch ook maar met een liedje af te sluiten?

 

Das een retorische vraag, dus ik beantwoord 'm zelf gewoon en ja hoor, hier komt ie dan.

Het is een liedje bedoeld, niet alleen voor Pin, maar voor iedereen hier op het forum, ook de mensen achter de schermen en mensen die net als Pin binnenkort hier ook vertrekken, zoals onze trouwe forumvriend @Blue  die ik speciaal nog even wil noemen. Hij heeft het plan om morgen/morgenavond te vertrekken en  zijn er nog meer mensen die we nog een laatste groet en/of dankjewel mee kunnen geven.

 

Mijn Nederlands wordt er niet beter op. Weet iemand of dat kan omdat we maar 2 uur geslapen hebben en sinds gisteravond nog niks gegeten hebben???

 

Nou ja, to the point, het liedje is:

 

 

Coldplay - "O" Fly On

 

nog even wat beeldspraak:

wij (bijvoorbeeld hier op het forum)  zijn als de groep vogels. We komen en gaan en ontmoeten elkaar in verschillende samenstellingen op verschillende plekken, nu en in de toekomst, dus de kans is groot dat we een toevallige ontmoeting hebben en dingen delen. Zoiets. Mooi toch.

Geef er vooral je eigen invulling aan

 

Het gaat jullie goed.

 

Tsja nou ben ik toch bezig en er is 1 nummer met die speciale videoclip die ik hier nog wil plaatsen en daarin is een jongen te zien die samen met zijn zusje aan kunstschaatsen doet. Wij vinden hem leuk en wat we vooral zo mooi vinden is dat je en het beeld  van het schaatsen hebt en het geluis van het schaatsen dat door de muziek klinkt.

 

Niemand snapt wat we bedoelen, denk ik, maar het geeft vor ons een extra dimensie aan de clip. Ook het feit dat er geen publiek bij is. Daardoor focus je echt op het lichaam van die jongen met zijn partner en wij zijn soort van 'jaloers’(maar niet echt, want wij vinden dat geen goede eigenschap) hoe goed en mooi en sierlijk die jongen met zijn zusje kan schaatsen. Wij weten een beetje (omdat we dansen)  hoe veel tijd en energie je daar in moet steken om het zo te kunnen. Daar kunnen we echt van genieten.

Nou ja, enjoy

 

Zolang er liefde is

"Nothing Else Matters" - Oona BROWN & Gage BROWN skate to @Metallica​ & @Marlisa

 

 

PS natuurlijk ga ik de post van @Pin  nog beantwoorden en btw ze heten Keano en Liam en ik heb nu wel al een idee waar het over ging. Zal wel geweest zijn dat wij minder kleren aan hadden als zij toen we elkaar ontmoetten.

 

Groetjes :relaxed: ,

Twin en M&M's 

hij verdient het om ook wel eens als eerste genoemd te worden

Neem gewoon je tijd! Doe maar rustig aan.

 

Ik kan wel even wachten 😊.

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

het is weer tijd voor een update. Ik weet dat het al een paar daagjes geleden is, maar ja, ik ben ook nog eens op vakantie nu en af en toe doe ik , nou ja, de hele tijd doe ik leuke dingen en heb dus minder tijd voor het forum. Toch wil ik mijn verhaal vertellen, dus jullie hoeven geen medelijden met mij te hebben dat ik daar dan af en toe wat tijd voor maak. Dus eerst wat nieuwe info en op het laatst of tussendoor ga ik nog wel wat vraagjes die open staan beantwoorden.

 

ok, here we go

 

Ik waas dus geopereerd aan mijn enkel en wilde graag naar Newt die in een ander ziekenhuis in slaap werd gehouden na zijn val.

Na een dag of 3 ben ik met mama en twin naar Newt geweest en ik was natuurlijk blij om hem te zien, maar ik vond het ook wel moeilijk. Hij lag daar in een bed met allemaal slangetjes en apparaten en plakkers, maar ik was blij dat ie er nog was.

Ik mocht hem even aanraken en dat was echt het beste wat me die dag of misschien wel die week is overkomen. Ik streelde over zijn gezicht en buikje/borstkast, want zijn bovenlichaam was op dat moment niet onder een laken.Het leek wel of er elektriciteit door mijn hand/vingers ging en ook van Newt naar mij liep. Het was zo een intens gevoel. Hij voelde warm aan, zoals normaal en niet koud zoals kort na die val, toe hij lag te rillen.

Ik voelde dat hij leefde en spontaan kwamen er tranen die van mijn wang op Newt gezicht en borst drupten. Ik maakte niet echt geluid bij het huilen, maar de tranen bleven komen.  Het waren geen tranen van verdriet, eerder van opluchting en blijdschap dat hij er nog was, alhoewel er nog van alles aan de hand was met hem.

Ik veegde mijn tranen weg zo van zijn gezicht en borst. Het leek of ik daar een half uur had gestaan. Ik was helemaal in mijn eigen wereld en had niet door wat er verder allemaal om me heen gebeurde. Het liefste wilde in hem omhelzen, maar dat kon natuurlijk niet. Er stak nog en buisje uit tussen zijn ribben en allerlei andere dingen die belangrijk waren om hem in de gaten te houden.

Kennelijk had ik toch iets aangeraakt, want ineens ging er een alarm af.Ik schrok er van, maar een verpleegkundige die al die tijd in de buurt was stelde me gerust en legde zijn hand op mijn schouder. Dat voelde goed , ondertussen had hij het alarm ook al weer snel uitgezet.

Mijn twin mocht er gelukkig ook even bij, zodat we samen bij Newt waren. We zeiden niet echt wat tegen elkaar, maar onze blikken spraken voor zich. Ik ben toen naast het bed gaan zitten en heb daar zeker nog wel 5 minuten (het leken wel uren en dat vond ik wel fijn) gezeten, terwijl ik Newt zijn hand beet had. Soms had ik het idee dat ie er voorzichtig in kneep, maar dat was vast mijn fantasie. Dat ik dat hoopte, maar toch voelde ik iets en ook leek het of ik in zijn gezicht zag veranderen. Een soort van een glimlach, maar dan wel minimaal. Ik zei het later tegen mijn twin en hij dacht hetzelfde gezien te hebben. Ook al was het er niet of was het een onbewuste beweging in zijn gezicht, toch gaf het op één of andere manier wel kracht.

Twin en ik hadden besloten om alles wat mogelijk was om te doen voor Newt te doen.Natuurlijk zou dat gevolgen hebben voor hoe we onze tijd moesten verdelen tussen school en New en eigenlijk waren dat de belangrijkste dingen. De rest zou daar allemaal voor moeten wijken.

 

Op zich een mooi streven, maar niet allemaal uitvoerbaar. Newt's ouders hadden ons al gezegd dat ze mij niks kwalijk namen en zelfs blij waren dat Newt niet alleen was geweest toen het gebeurde. Dat deed mij en twin wel goed. Ze zeiden ook dat we niet alles op zij moesten zetten voor Newt. Newt was in goede handen en we konden op dit moment niet echt heel veel voor hem doen. Natuurlijk wel af en toe langs komen, dat was vanzelfsprekend, maar ze wilden ook dat we door gingen met dansen en met andere vrienden omgaan.

 

Dat was lief en ook verstandig van ze, maar in ons hoofd was dat lastig.

 

We probeerden buiten school en Newt wel af te spreken met Luca en Jur en schoolvrienden. Onze pleegbroer had Jur zelfs verschillende keren opgehaald met de auto en weer terug gebracht, zodat hij bij ons kon zijn. Wij waren dan lichamelijk ook wel bij jur en Luca, maar in gedachten bij Newt.

 

Ik ga nu even een sprongetje maken in de tijd.

Na een week ongeveer hebben ze Newt weer wakker laten worden in het ziekenhuis. Hij was dus niet zelf in een coma geraakt, maar ze hadden hem laten slapen om beter te kunnen herstellen in het begin. Oh ja, na die val was Newt niet bij kennis, maar dat was door een shock waarschijnlijk. Ik weet dat ook niet precies allemaal. Ze hebben dat wel steeds een beetje proberen uit te leggen, maar dat is niet allemaal blijven hangen.

 

Toen Newt bij kwam om het zo maar te zeggen was ie gedesoriënteeerd. Hij wist niet waar ie was, wat er gebeurd was en hij wilde naar huis. Dat kon natuurlijk niet. Afgezien dat ie geestelijk niet alles wist, was er lichamelijk natuurlijk ook van alles mis met hem.

 

Op zich was het een opluchting dat Newt weer bij was, ook al was hij nog niet de oude. Hij had soms moeite met woorden te vinden en we konden hem ook niet altijd begrijpen. Hij was wel blij om ons te zien en in zijn ogen zagen we dat wel, maar in zijn doen was hij niet de oude Newt.

 

Tijdens dat hij sliep hadden ze wel allerlei testjes gedaan om er achter te komen of hij een dwarslaesie had of niet, maar pas toen hij wakker was konden ze onderzoeken of ie zelf wat voelde en kon bewegen.

 

In het begin waren de uitslagen van die onderzoekjes niet echt bemoedigend. Voor zover ze dingen konden meten was er wel hoop, maar in de testen leek Newt niet veel te voelen en kunnen.

 

Hij moest natuurlijk nog herstellen van de operaties aan zijn wervels en dat kost sws tijd. Het is ook voor de dokters altijd afwachten hoe een patiënt uiteindelijk opknapt of niet.

Zolang hij nog op de ic lag, mochten we telkens maar kort bij hem op bezoek, maar wel meerdere keren op een dag eventjes. Hij was ook snel moe, sliep veel, maar liet ook wel blijken dat hij blij was dat we er waren.

 

Sws gingen we door de week om de dag. Papa of mama of iemand anders bracht ons dan of we reden mee met de ouders van Newt. Vaak namen we ons huiswerk mee en we hadden van de verpleging een plekje gekregen waar we soort van rustig konden zitten, maar natuurlijk is er in zo'n ziekenhuis ook veel drukte om je heen.Ons schoolwerk begon er wel een beetje onder te lijden, maar op school wisten ze van de situatie en waar het kon hielpen ze ons.

 

Ik ga de volgende keer wel verder met mijn verhaal en zal dan reacties beantwoorden. We gaan nu even eten en iets leuks doen. Weet nog niet precies wat, maar zal wel zwemmen zijn of naar het strand, idk. Claude komt ons ophalen, dus dat komt wel goed. Dan horen we ook wel wat we aan moeten doen of mee moeten nemen.

Overmorgen komt mama en ons jongste broertje, dus we moeten hier ook nog een beetje in de tuin werken omdat de tuinman dacht dat volgende week alles pas netjes moest zijn…. Afgelopen weekend hebben we al veel bloembakken gedaan, dus het schiet al aardig op.

Oh ja, we zijn hier niet helemaal alleen met Christian en Justin. Hun ouders zijn er ook het grootste gedeelte van de tijd. Die zitten in het appartement, maar afgelopen weekend waren ze een paar daagjes naar Italië geweest, dus toen waren we wel ‘alleen’. Zaterdag hadden we bij onze buurjongen gegeten en zondag bbq met alle jongens bij ons in de tuin en iedereen was blijven slapen.

 

Tot snel voor het vervolg over Newt en hoe het tussen ons en Jur en Luca ging allemaal.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M en Ms, en gezelschap

 

Newt mag zich gelukkig prijzen met vrienden als jullie. Nou ja, gelukkig prijzen, niet als in ‘dat ongeluk was geluk hebben’, ook al heeft hij het mogen overleven, maar wel als in ‘ondanks dat ongeluk en de moeilijkheden waren jullie er voor hem’. (wat een zin) 

 

Nee maar, respect voor jullie, respect voor Newt (hier een knuffel voor je, vriend), en respect voor de vrienden en familie die hem gesteund hebben. Dat steunen zou in mijn ogen een evidentie horen zijn, maar soms, weleens vaker, is het dat niet. 

 

D’r is zo’n liedje, Mighty Long Fall van de band ONE OK ROCK, dat Newts verhaal best mooi beschrijft, vind ik. Naar mijn interpretatie, dan (die misschien niet gelijk is aan die van de band). En naar sommige delen uit de lyrics. Hier wat lyrics:

 

When we met the pain
Stood still
It was us
Then suddenly
It's where'd you go?

...

Don't go
It's a mighty long fall
When you thought love was the top, wow
Oh no, it's a wake up call
When your life went into shock

...

Get up, get up, get up, get up
Running with the demons in your head
Let's shout it out completely
You never really wanna know
Let's shout it out
We're screaming oh, oh

 

Doet me een beetje denken aan de beschrijving van de val, niet? Nou ja, ik loop achter. Het gaat al niet meer over de val. Terug naar de essentie. 

 

Ik hoop dat Newts revalidatie goed verliep. Dat hij een gezonde mindset hield, en als hij die even verloor, dat hij die snel terug vond. Daar zullen jullie en anderen wel mee geholpen hebben, vermoed ik. Nee, weet ik. 

 

Gr. Kenshin

 

 

Hi,

 

nou vergeet ik nog wat mensen te bedanken, dus dan hier maar 

 

@Asy 

Oh sh*t. 

Ik had ook de hele pagina over Newt nog niet gezien..

Ik snap dat dat best wel hectisch en emotioneel moet zijn geweest. Zo voelt het ook zo als je het beschrijft.

Ik blijf wel reageren. Maar veel nuttigs wordt het wss niet.

Veel plezier op het strand :)

ik heb ook wel eens dat ik iets over het hoofd zie hoor, dus no worries. Ja was wel hectisch enzo. Maak je maar niet druk om jouw reacties. Het is altijd goed als je iets post en als je ff niks weet dan is het ook goed. Dankjewel we gaan zo weer weg met Claude. Misschien gaan er ook nog wel anderen mee, is nog een verrassing voor ons :sunglasses:

 

@Kenshin 

Hey M en Ms

Maak er een mooie dag van :sunflower::deciduous_tree::droplet:  Veel plezier!

Wat lief en dankjewel, jij ook natuurlijk. Wij worden altijd weer blij als jij iets post. ik hoop dat jij ook een leuke dag hebt :sun_with_face:

 

@Gebruiker c 

xxx

Gebruiker c schreef:

lekker!  Maak er een mooie dag van! 

bonne journée!

 

dankjewel en jij hebt het ook altijd druk met het redden van mensen lees ik, nu weer iemand met een zere arm. Goed bezig. De rest van je reactie probeer ik een volgende keer wel te beantwoorden, maar dankjewel alvast.

 

PS we moeten ons aankleden van Claude, want zo mogen we niet mee :grin:  Dus dan maar snel die speedo aan met een sportbroekje en een t-shirtje en sneakers en dan zijn we er weer helemaal ready voor. Oh ja, telefoon en pasjes en zonnebril zijn ook wel handig… 27 graden en zonnig, hopelijk bij jullie ook lekker weer...

Hmm, skateboard mag ook mee van Claude. We zien het wel wat we gaan doen. Ik gok op zwemmen en naar de boulevard…..Later...

 

Groetjes,

M&M's

Hey M en Ms

 

Zo zo, die arme Newt. Hij leek de nodige zorgen te ontvangen, en de nodige steun en liefde, maar dat maakt de situatie er niet minder lastig op. Het kan zwaar zijn om een vriend die eerst zo levendig was, er zo “passief” (dat klinkt zo naar, maar ik vind nu geen ander woord) bij te zien liggen. 

 

Je hoort het weleens, dat iemand in een coma de dingen om zich heen hoort, voelt en ruikt. Of dat in een kunstmatige coma ook het geval is weet ik niet, maar het zou weleens kunnen dat Newt jullie herkende aan de zachte aanrakingen, aan de geur van jullie shampoo, jullie stem, enzovoort. Heeft Newt daar later nog wat over gezegd? Of was je nog van plan dat te vertellen? Doe maar rustig aan hoor. 

 

Oh jee, jullie moeten in de tuin werken. Staan daar soms coniferen? Doe het in ieder geval maar voorzichtig aan met de snoeren van apparaten, kruiwagens en andere werktuigen  :sweat_smile:  Nee maar, het doet me goed te lezen dat jullie een gezellige tijd lijken te hebben daar. Have fun :cactus:  in the sun :sun_with_face:  (en de prijs voor het flauwste rijmpje gaat naar Kenshin)

 

Gr. Kenshin

Hey M&M's, 

 

Hi iedereen,

 

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk weer een update over Newt en wat voor invloed dat allemaal op mijn relatie heeft met Jur en Luca.

 

Newt was dus na een weekje weer wakker geworden of ze hadden ‘m wakker laten worden, want uiteindelijk hadden ze hem na die val, eigenlijk in slaap gebracht, omdat dat beter zou zijn voor zijn herstel.

Testen die ze voordat ie wakker was hadden gedaan en ook in het begin van dat ie pas wakker was, waren niet om te juichen. Op zich hadden ze verwacht dat ie zijn benen wel zou moeten kunnen gebruiken, maar er was weinig beweging en ook het gevoel was niet zoals je normaal zou verwachten.

Ik weet niet eens of ik al verteld heb hoe het was om Newt weer wakker te zien. Toen die net wakker was, mochten twin en ik er niet bij. Alleen zijn vader en moeder wel. Newt wist niet waar ie was en wat er gebeurd was.arme Newt,  hij was een hele tijd niet bij en dus in een keer wakker worden en bijna niks kunnen is niet niks, maar gelukkig heeft hij jullie als vrienden,zoals kenshin al zei, daar zal hij heel blij mee zijn

Hij schrok er zelf van dat ie in een ziekenhuisbed lag en nauwelijks kon bewegen. dat snap ik, het was ook niet niks

Behalve dat ie aan zijn rug was geopereerd was zijn ene pols gebroken en in gegipst en die andere hand was ook niet helemaal jofel. Zijn enkels zaten ook in het gips, want hij was daar ook aan geopereerd, want zijn enkelbanden waren voor een deel af en verder nog botbreuken. Volgens mij had ik gezegd dat alleen zijn banden gescheurd waren, maar er was meer aan de hand door die val. Dan zijn knie nog en die drain en een gescheurde milt en nog iets in zijn hoofd.

Die drain was er al uit voordat ie weer wakker werd. De rest was nog ongeveer hetzelfde om te zien. Zijn milt was onder controle, ik weet niet eens wat ze daar aan gedaan hebben. Misschien is die vanzelf gestopt met bloeden. Hij heeft daar geen litteken, dus idk.

Al het gips zat er nog om en in het begin kwam de fysio wel, maar die kon volgens mij niet zo veel doen als dat die zelf met Newt zijn arm of been wat op en neer kon ofzo. Weet ik ook allemaal niet, want we waren daar nooit bij.uiteindelijk kan hij wel iets doen. Als zijn arm van de artsen bewogen mocht worden , dan kan de fysiotherapeut zelf die oefeningen bij newt doen zodat ze niet soort van verstijven of opslot word.

 

Newt was toen ie net wakker was wel blij om ons te zien, maar hij was niet zoals ie voor de val was.Na een aantal dagen werd dat gelukkig wel beter. Onze eerste zorgen waren een beetje verminderd. gelukkig maar. Dat was dan 1 kleine opluchting. 

was geestelijk wel ok, maar nog niet de oude.dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Hoe is het nu met Newt? Als ik vragen mag?

Lichamelijk zou het vast nog lang duren, maar het was moeilijk te zeggen hoe lang en wat ie dan wel of niet zou kunnen allemaal.hij zal toen een lang traject in gaan, en natuurlijk duurt dat lang, maar het resultaat telt.

Het duurde eerst al weken voordat het gips er af mocht en tot die tijd moest Newt ongeveer overal bij geholpen worden. Dat deed de verpleging natuurlijk, maar wij vonden het ook fijn als wij hem af en toe konden helpen. Al was het maar met zijn boterhammen te snijden en hem stukjes te voeren of wat te drinken geven of als hij ergens jeuk had dan konden wij hem kriebelen. Gewoon simpele dingen.wat een service van de verpleging M&M's en twin.😉

Het was voor ons bijna normaal geworden om na school naar Newt toe te gaan in het ziekenhuis, alleen was het na een aantal weken lastiger om iemand te vinden die ons kon brengen. In het begin zette iedereen alles opzij daarvoor, maar nu Newt weer bij was, waren er minder zorgen en geen noodzaak voor anderen om zo vaak naar hem te gaan als in het begin.

Het liefste wilden wij elke dag gaan, maar dat was niet haalbaar. Met de bus duurde het ruim een uur om die 30 kilometer naar het ziekenhuis af te leggen, dus ja, dan kun je bijna net zo goed gaan lopen. Meestal gingen we dus zelf maar op de scooter, maar dan waren we ook al gauw 40-45 minuten enkele reis onderweg, dus zeg anderhalf (haha) uur per keer om hem even te zien.dat zal wel veel tijd in hebben gezeten natuurlijk. 

 

Je kunt je voorstellen dat we nauwelijks tijd voor andere dingen hadden als school, slapen en Newt en dan nog een paar uurtjes dansen in de week. We gingen soms expres wel op de fiets naar Newt om aan onze beweging te komen. Jur en Luca hadden er op zich geen probleem mee als we weer eens naar Newt gingen, zelf kwamen ze ook af en toe hem te bezoeken, maar ze wilden natuurlijk ons ook meer zien en leuke dingen doen.dat snap ik goed.

 

Gevolg was dat we steeds minder vaak naar Luca gingen en Luca minder bij ons kwam. Ik zag Jur op een gegeven moment hooguit 1 x in de 3 weken, dus dan kun je ook niet echt iets opbouwen. We spraken elkaar wel via skype en app, maar das anders.

Jur en Luca dachten dat als Newt naar een revalidatiecentrum zou gaan, dat er wel meer tijd voor hen was en dus steunden ze ons nog steeds in wat we voor Newt deden.

 

Ik ga niet alle kleine stapjes die Newt maakte noemen, maar elke keer als ie weer iets meer kon, vierden we feest. Toen hij zijn armen weer kon gebruiken was dat voor hemzelf natuurlijk al veel fijner, maar zijn benen en het gevoel daarin herstelde maar langzaam.zolang het maar herstelt is het goed.

 

Kennelijk waren er zenuwen beschadigd door de wervels die verschoven waren en er was wel hoop dat dat zou verbeteren. De zenuwen waren niet helemaal door, maar wat er dan wel precies mee was, dat weten we ook niet allemaal. gelukkig waren ze niet helemaal door. Maakt ook niet uit.

Iemand heeft het wel eens uit proberen te leggen en dan denk je dat je het begrijpt, maar eigenlijk weet je het niet precies, omdat je er te weinig van af weet.maakt niet uit! Dat heb ik ook wel is.

 

Op een gegeven moment werd Newt uit het ziekenhuis ‘gegooid’. Niet echt gesmeten natuurlijk, maar op zich was hij voldoende hersteld dat hij naar een revalidatiecentrum kon en moest. Hij kon niet naar huis. Gelukkig wel eens een keertje een paar uurtjes en dan kon ie net lang genoeg in een rolstoel zitten of op bed liggen en dan weer terug naar het ziekenhuis en later revalidatiecentrum.

De keren dat ie naar huis mocht waren echt een feestje, maar Jur en Luca kregen niet de aandacht die ze verdienden. Ze waren er wel voor ons, als we ons verhaal kwijt wilden, maar altijd hadden we het over Newt en nooit eens over ons, als in Jur en ik en twin en Luca. Luca kwam wel regelmatig nog naar ons, maar het grootste deel van de tijd waren wij dan bij Newt in het ziekenhuis of revalidatiecentrum. Jur kenden we natuurlijk nog niet zo lang en goed en dat contact werd minder.

 

Ik ga er in een volgende post wel meer over vertellen.oke, neem je tijd.

 

Het enige wat ik nu nog kwijt wil is dat het best allemaal zwaar was. Vooral voor Newt natuurlijk, maar ook voor ons en onze familie. Het draaide toch vaak om wanneer wij weer weg gebracht of gehaald moesten worden en dan aten we weer op andere tijden als de rest thuis, dus moest daar ook weer voor gezorgd worden. Niet dat ze er ooit moeilijk over hebben gedaan, maar toch. S.O. naar papa en mama en broers en zus en iedereen die ons geholpen heeft toen.

Op een gegeven moment werd het ons ook bijna te veel. In het begin heb je die adrenaline nog en is het nog te doen, maar echt tijd om uit te rusten was er niet. We hadden het gevoel dat we bijvoorbeeld wel aanwezig waren op school of ergens anders, maar dat alles langs ons heen ging.ik snap wat je bedoelt (kuch herkenbaar)Revalidatie was ook zwaar om mee te maken. Je hoopt dat alles heel snel beter gaat, maar dat is niet.dat hoopt iedereen,  maar de vraag is wat er goed is hersteld en dat kun je pas zien in het resultaat. 

Toen was er net een jongen op tv geweest bij DWDD De Wereld Draait Door) op NPO en die zat ook in een revalidatiecentrum. Zijn naam is Daan (hij is bekend van tv, dus ik denk dat ik zijn naam wel kan noemen). Wij kennen hem niet persoonlijk, ook geen idee waar hij woont, maar hij was zo positief, ondanks alle dingen die hij had mee gemaakt, dat we van hem nieuwe energie kregen.

We dachten als hij zo positief kan zijn met alles wat hij niet meer kan, wat zitten wij dan te mokken. We hebben toen elke minuut gevolgd van de serie waarin hij gevolgd werd door de camera tijdens zijn herstel in een revalidatiecentrum. Natuurlijk komen er ook andere patiënten aan het woord en die worden ook gevolg, maar Daan is echt onze held. Hij is ongeveer onze leeftijd, iig in die serie.

 

Ik ga een linkje geven, zodat iedereen die nieuwsgierig is geworden naar Daan en de serie, het zelf kan bekijken:

https://www.npostart.nl/stuk/VPWON_1283141

 

Tot de volgende…👍

 

Groetjes,

M&M's

 

Zoals kenshin al zei. Respect naar jullie en de rest! Doe hem van mij ook maar een knuffel. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Gebruiker c en Pin

en iedereen die mee leest,

 

@Gebruiker c

heel erg bedankt voor je lieve en steunende woorden. Appreciate it!!

Time will tell, hoe het gaat met Luca.

Btw, ik was al bezig met het schrijven van een nieuwe reactie, maar dit (reactie van Pin) kwam even tussendoor. Die was nu ff makkelijker te beantwoorden voor mij. Die andere reactie volgt asap (as soon as possible) oftewel ‘dès que possible’ en français

 

@Pin

No problem, ik loop ook overal hopeloos achter. Zie ook dat je wel veel reacties op Blues topic achterlaat, dus da's ook super nice.

thnx, ik probeer het wel een beetje bij te houden, klopt, maar door die stomme @#$%Windows update van gisteren en vandaag duurde het wat langer. Zo kon ik daarnet ineens geen cijfers typen en van alle andere toetsen werkten alleen de bovenste dus bv. @ ipv 2 en < ipv ,  enzo.

Dan worden twin en ik wel een beetje boos :rage::angry: , maar moeten we er tegelijkertijd ook heel hard om lachen :sweat_smile::grin: , dus ja. Nu lijkt het wel weer ff goed te gaan en zijn we weer mellow...

 

Wel een beetje hè? Nee grapje. Nog steeds een goed nummer.

we zijn er wel goed in om de sfeer om te laten slaan, allebei de kanten op :upside_down::slight_smile::relieved:

Het is echt zo'n goed nummer, zo'n mooie opbouw, echt niet normaal. Ik wist het al na 5 seconden (nou ja, overdrijven is ook een vak wat we verstaan). Dan weet ik of het goed is, heb je dat ook met liedjes?

Die paar noten op de piano, elektrische gitaar en koperen blazers, echt heel mooi en op precies het goede moment :confounded: oeps verkeerde smiley :yum: wat zei ik/je ook alweer over de sfeer laten omslaan….

Nee, maar serieus, echt, dit liedje geeft ons tranen bij elke regel, tenminste als we er aan toe zouden geven en het laten gaan. Als ik dan naar twin kijk, zie ik al dat ie ook op z'n lip bijt en voor we het weten rollen de tranen over onze wangen, gewoon omdat het zo mooi is. Het is een geschenk om zoiets met hem te kunnen en mogen delen….. I :heartpulse: him so much

 

Ik snap helemaal dat ie 100% over Luca gaat voor jullie. Letterlijk ieder woord. Heel mooi gevonden.

precies, ieder woord, elke lettergreep, elke letter, elke pauze, elke herhaling, elke intonatie. Ik luister die dan ook vaak op m'n oortjes, op repeat  hahaha en dat een paar uur lang, wij zijn echt wacko :scream:

Mooi dat iemand anders dan ons dat ook vindt, dat raakt ons :relaxed:

 

Ik heb ze daarom maar allebei voor jullie geluisterd. Stef sprak mij meer aan, dus niet per se een aanrader om naar die van Suzanne en Freek te luisteren, maar ook niet een afrader. Voor mij verpestte die in ieder geval niet de vibes die ik had bij Stef.

cool, dat je ff voor ons geluisterd hebt, maar de uitkomst verrast  ons niet. Ik zag de verschillen in tekst al (hier en daar een regeltje of een woordje, maar toch) en we vinden Suzan en Freek meestal ook wel nice hoor, maar Stef Bos kwam zo binnen bij ons (huh, is Stef Bos bij ons binnen geweest? vraagt twin) en dan weten we al dat niemand daar aan aan tippen (voor ons dan hè). We hebben dat wel vaker bij Beste Zangers als iemand anders het origineel zingt in een nieuwe uitvoering. Natuurlijk heeft het origineel die potentie ook, maar spreekt om één of andere reden minder aan. Daarom is het origineel waarschijnlijk ook nooit echt een grote hit geweest. Maar ja, das ook wel weer logisch want wie durft het aan om een hit in een nieuw jasje te steken, dus ja….

Weet je wat, we gaan Suzan en Freek nu ff luisteren….doe ondertussen ff iets voor jezelf….we zijn er over 4 minuutjes weer of binnen 10 seconden….ff zoeken…..pom pom pom ...hahaha ...twin is aan het zoeken op z'n telefoon….ja... Freek is met een F :joy: ...twin weer...ok anders typ je gwn 'lied voor niemand anders in’...ook goed...als je dat makkelijker vindt…..hahaha hele lijst op yt, allemaal van Stef Bos….ok toch nog ééntje van Suzan en Freek….ik dacht ik doe ff verslag van wat er gebeurt hiero….nu ff luisteren, is maar 2.30 minuten...tot zo...uhm 10 seconden later….oh nee, dat wordt 'm niet, maar we gaan 'm wel ff afluisteren…tot zo….brb…..ok, wel een goeie poging met de tekst, maar ik zag het al aan die oooh ooh in de originele lyrics dat ie vast heel anders zou zijn dan die van Stef. Ik hoor Freek niet mee zingen of amper hoorbaar, wel goed gitaarspel van Freek (denk ik), maar deze versie komt niet op onze playlist, maar wel een SO naar Suzan en Freek om de basis te leggen voor wat Stef er van gemaakt heeft

 

Zoiets had ik dus ook bij het nummer 'Zij weet het’ , nieuwe versie door Tino Martin (dan moet je wel die versie van Beste Zangers 2018 kijken) en het origineel van Glen Faria, alleen vond ik het origineel wel een goeie flow hebben en kon ik er niet stil bij blijven zitten, maar totaal verschillende versies.

 

Nu afwachten hoe Luca reageert op het liedje…

 

Het volgende liedje vind ik dan weer 100% over jou gaan. Over je hele ‘avontuur’ met Jur, met Luca, met Newt. Alle ups en downs en hoe jij (en twin) hiermee om bent gegaan. Heb wel een paar aanpassingen gedaan, maar dan is ie helemaal op jou toepasbaar.

Je herinnert je vast wel dat ik met mijn vorige liedje wat edits plaatste en met K3 aan kwam zetten. Nu ben ik vroeger (zoals velen) een echte K3 fan geweest, dus toen ik weer aan hen dacht, heb ik natuurlijk ff de oude hitjes opgezet. Was leuk. In ieder geval, daardoor kwam ik dit nummer weer tegen:

Oh echt cool dit. Dit vinden we echt heel leuk dat je dit gedaan hebt.  Een speciaal voor ons geschreven tekst. Spannend….

Ik zal je gelijk ook een geheimpje verklappen: wij konden heel goed dat dansje van Teleromeo :joy:

 

K3 - Toveren
https://www.youtube.com/watch?v=hjWZw_F6aEs                              Mijn commentaar in blauw:

Hocus pocus iedereen kan toveren(iedereen kan toveren)
Hocus pocus iedereen kan toveren(iedereen kan toveren)

Hier zijn we ben ik dan speciaal voor jou                                                      wat lief
De drie goede feeen Die ene forummer uit je dromen 
:wink:                      hoe weet je dat :thinking:
Zwevend over wolken zijn we Surfent over het web ben ik gauw      
Naar je toe gekomen                                                                                               
wat gooooeed (naar Martien Meiland)
Luister nu maar eens extra goed
Dit cadeautje is om door te geven                                                                   
eerlijk zullen we alles delen
Met een lieve glimlach op je snoet                                                                    die glimlach kregen we al bij de eerste regel
Wat een magisch leven                                                                                          is dat zo?

Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Nee je hoeft geen tovenaar of fee te zijn
Of een leerling van Merlijn
Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Met een mooie glimlach of een lief gebaar
Worden al jouw dromen waar
(Toveren toveren toveren iedereen kan toveren)

Jij vult je hart met zonneschijn                                                                          mooi, dat proberen we wel te doen
Maar er zijn ook van die domme dagen                                                         zeker weten
Dan voel jij je zo ontzettend klein                                                                    klopt, so true
Vol met duizend vragen                                                                                        idd en op zoek naar antwoorden

Alles word mooier als je lacht                                                                             je hebt helemaal gelijk
Jij kan mensen hoop en liefde geven                                                               
:hugging:Fedde Le Grand - So Much Love
Met je eigen mega toverkracht                                                                          echt lief, dat raakt me / ons
Wat een magisch leven                                                                                         soms realiseren we ons dat niet/te weinig

Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Nee je hoeft geen tovenaar of fee te zijn
Of een leerling van Merlijn
Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Met een mooie glimlach of een lief gebaar
Worden al jouw dromen waar
(Toveren toveren toveren iedereen kan toveren)

En als bij toverslag verschijnt er op een regendag                                     
Een mooie zon die naar je lacht                                                                         
:sun_with_face::grin::sunglasses:
En iedereen heeft toverkracht                                                                             if only…..we would share it ofc

Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Met een mooie glimlach of een lief gebaar
Worden al jouw dromen waar

Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Nee je hoeft geen tovenaar of fee te zijn
Of een leerling van Merlijn
Hocus pocus iedereen kan toveren
Hocus pocus iedereen kan toveren
Met een mooie glimlach of een lief gebaar
Worden al jouw dromen waar
(Toveren toveren toveren iedereen kan toveren)

zoals je gezien hebt, heb ik hier en daar een opmerking toegevoegd. Met name bij de stukjes tekst die je zelf geschreven/dik gedrukt hebt

Echt heel mooi, jouw aangepaste versie van dit K3 liedje. Het raakt ons echt, dat je zoiets voor ons doet :blush:

Speciaal voor jou, via Fedde Le Grand,  WE GOT So Much Love TO GIVE TO YOU

 

Heeft geen toelichting nodig toch?

you've said it all :relaxed:

 

@Pin, we zijn heel blij met jou als forumvriend :bow_tone2: :heart::bow_tone2:

 

Liefs en groetjes,

Twin en M&M's

Lieve Pin,

 

tijd vliegt idd

 

het is niet alleen de tijd die een factor is, maar de intensiteit van de ontmoeting, dus alles bij elkaar was het misschien (te)  kort, maar ook wel de moeite waard.

 

Het ga je goed en natuurlijk post ik nog reacties op wat je geschreven hebt, maar je bent vrij om te gaan en te zijn wie je bent.

 

Wij houden van je, lieve Pin :heart::heart:

 

Groetjes,

M&M's en twin en je moet ook de groeten hebben van Tim en Tom en Newt en Justin en Christian en Claude en iedereen die via ons over jou gehoord hebben

oh ja en natuurlijk ook papa en mama en broers en zus en nou ja iedereen

 

PS haha, eindelijk een reactie die gelijk geplaatst wordt

 Hi iedereen en @Pin  in het bijzonder, omdat ik vooral op een post van jou reageer.

 

Btw, iedereen mag natuurlijk reageren, ook al heb je niet het hele topic gelezen. Alle tips en opmerkingen lees ik sws en wie weet wat ze me allemaal brengen. Ook als je niet echt inhoudelijke tips hebt, maar toch iets wilt posten vind ik dat ok . Alle support is welkom, vooral als die lief bedoeld is :relaxed:

 

Ben ik even blij dat er net als ik niemand anders op dit bericht heeft gereageerd :eyes: Niet voor jullie natuurlijk, want het was wel chill geweest als jullie eerder dan 10 dagen een antwoord hadden gehad van iemand. Maar voor mezelf is het wel fijn om nu maar 1 bericht achter te lopen :blush:

ach ja, dingen lopen zoals ze lopen en we zijn elke keer blij met elke reactie, ook al komt die soms wat later, maar dat wil niet zeggen dat een reactie daarom minder waardevol zou zijn. Soms is het ook goed om er even wat langer over na te denken of als je geen tijd hebt om dan op een later moment te posten. Wij zijn er sws blij mee.

Het maakt het voor jou en ons idd wel overzichtelijker en dankjewel alvast voor alles wat je geschreven hebt. Jij zet ons altijd aan het denken en dat is goed. We krijgen natuurlijk ook uit onze vriendenkring wel adviezen enzo, maar jij bent, inmiddels niet echt meer als buitenstaander, omdat je ons al zo lang helpt, maar toch op een andere manier kijkt naar ons, dan vrienden die ons irl kennen, een hele waardevolle bron voor tips enzo.

 

Goed mogelijk, want ik gebruik altijd incognito voor KT dingen.

oh, wij doen gewoon, dus dan hebben we meer cookies en van die dingen. We merkten wel verschil met die nieuwe laptop, dat alles wel sneller gaat, dus miss moeten we af en toe ook die nieuwe opschonen en geschiedenis en cookies weg gooien

 

Tuurlijk wel, zit in je bloed toch? :wink:

dansen zit wel in ons bloed, denk ik, we zijn het steeds meer gaan doen, dus dat zegt ook wel iets. We zijn sws niet van het stil zitten.Heb ik al eens verteld dat we elke dag ook touwtje springen? Das goed voor de conditie :grinning:

 

M en Ms schreef:

We hebben afgelopen week wel weer even Teleromeo geprobeerd, dus…

Haha vertel? Of wacht, volgens mij geef je al een hint in de volgende zin:

Jullie hadden beter de tutorial kunnen gebruiken? :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

nou nee, we moesten wel weer even goed kijken naar de video, niet de tutorial, de gewone, voor alle moves en toen ging het wel weer snel. Volgens mij hebben we thuis nog wel filmpjes van toen we 8 waren en het deden. We hebben nu pas weer eentje opgenomen voor ons ‘archief’. Thuis gaan we die ouwe ook nog wel opzoeken. Ik weet nu al zeker dat we nu meer tanden in onze monden hebben dan toen :joy: 

 

Dat vind ik juist niet passen bij wat jullie over Luca vertellen. Ik vind het dus wel opmerkelijk dat jullie dat wel dachten, maar er niet aan dachten dat hij jullie misschien misbruikt(e).

nou ik bedoel vooral dat hij ons soort van op afstand hield/houdt, toen wij met hem wilden praten en bij hem wilden zijn. Eigenlijk hetzelfde toen Luca met ons wilde praten en bij ons wilde zijn en we geen tijd voor hem hadden omdat we toen zo veel met Newt bezig waren toen die in het ziekenhuis lag.

Ik moet zeggen dat wij het niet echt in de gaten hadden dat we zo weinig tijd en oog voor Luca hadden in die tijd. We dachten dat hij er ok mee was en ons daarom ook de ruimte en tijd gaf.

Het kwam wel voor dat we moe waren als Luca bij ons was en dan in slaap vielen als Luca seks met ons wilde, terwijl we eerder die dag wel tijd hadden om seks met Newt te hebben. Dat was natuurlijk raar.

Eerst wist Luca het niet en toen we er over vertelden was het meer een 'technisch’ verhaal dat we Newt alleen een beetje hielpen om te kijken of alles nog werkte, maar dat was natuurlijk niet goed meer uit te leggen vanaf het moment dat we Newt gingen pijpen en zeker niet toen wij ons ook door Newt lieten pijpen.

Dat moet Luca ook wel pijn hebben gedaan. Toen dachten we daar anders over, omdat wij het idee hadden dat Luca zelf meer afstand van ons nam en we soms hoorden dat hij ook met andere jongens wel eens wat dingen deed. Dan dachten wij, als hij dat doet, waarom zouden wij dat dan niet mogen en zeker niet omdat wij onszelf toen ook nog wijs maakten dat het alleen was om Newt te helpen. Meer een vriendendienst, zonder dat er meer achter zat…...

Soms is het wel goed om nog eens over alles na te denken en ik denk dat ik daarom ook echt nog eens op moet schrijven hoe alles met Newt is ontstaan en hoe de werkelijke gevoelens waren en welke volgorde en dat het dus best kan dat Luca de dupe daar van geworden is. Op zo'n moment dat het gebeurt kun je daar niet helder over nadenken en denk je dat je zelf de belangrijkste persoon bent die steun verdient bij al die 'goede’ dingen die je voor iemand anders doet. Het kan wel eens heel anders zijn.

Twin en ik gaan dat nog wel eens opschrijven en kijken hoe het werkelijk allemaal is gegaan.

In Luca zit geen kwaad, echt niet, maar Luca praat niet altijd over wat hem dwars zit. Dat is geen verwijt naar Luca, wij zouden dus beter moeten weten…..

Alleen daarom al geloven we niet dan Luca ooit misbruik van ons zou maken. Ik denk dat Luca de spanning van ons samen zijn miste en irl deden we soms ook wel rollenspellen om de seks nog geiler te maken, dus het was op zich niet gek om wat extra's te doen.

Vanwege de afstand kon Luca natuurlijk niet zelf aan ons zitten. Wat we wel konden doen was om zelf te doen wat Luca normaal bij ons zou doen. Luca gaf het tempo aan dat ik twin ‘moest’ aftrekken en hoe ik hem 'moest’ pijpen en twin bij mij dingen 'moest’ doen. Wij 'moesten’ dat natuurlijk niet doen, maar het voelde goed. Wij hadden ook al een tijdje geen seks irl gehad met een andere jongen, dus die aanrakingen voelden echt heel geil en fijn.

Het is natuurlijk niet goed om te doen met je eigen twin, maar tijdens ons misbruik was dit de enige fijne seks die we hadden met een andere jongen. Met al die andere jongens was geen liefde, alleen lichamelijk ‘genot’, verstoord door geestelijke afkeer of hoe je dat dan ook kan uitleggen. Twin en ik voelen ons veilig bij elkaar.

 

Hmm ja volgens mij noemde ik dat al. Volgens mij probeerde ik ook te zeggen dat je (in mijn ogen) beter geen contact kan hebben dan ‘toxic’ contact (om het bij gebrek aan de juiste woorden maar even zo te noemen).

aan de ene kant snappen we dat het beter is om dat niet te doen, maar door allerlei redenen (de afstand en nu niet de mogelijkheid te hebben om even langs te gaan bij Luca, met zijn vrienden en ouders te praten etc) zijn we bang Luca helemaal te verliezen of in een afgrond te laten vallen, want we hebben het gevoel dat het niet goed gaat met Luca.

Als we er naar vragen geeft ie (de laatste tijd) nooit een duidelijk antwoord of iets wat als een verwijt naar ons klinkt. Dat wij er niet zijn voor hem en op zich heeft hij daar wel gelijk in, denken we nu, meer en meer.

Wij zijn in zijn ogen nog 'lekker’ op vakantie en op momenten dat het ons uitkomt hebben we af en toe even tijd voor Luca. Luca probeert dan zijn wil duidelijk te maken, maar al die tijd op een manier die wij niet begrijpen…..zoiets.

We willen hem dus niet ‘alleen laten’, zolang we niet zelf naar hem toe kunnen gaan of dat we weten dat er iemand is die voor hem kan 'zorgen’/hem in de gaten kan houden.

Het is voor ons bekend dat als Luca in een dip zit dat ie dan in zijn negatieve gevoel 'gekke’ dingen kan gaan doen. Niet dat ie zm ofzo gaat doen, maar wel dingen die je normaal niet zou doen.

Misschien wel dat ie sneller avontuurlijke dingen gaat doen, zonder goed na te denken over de gevolgen. Meer impulsieve dingen.

 

Dat is dan iets waar ik me bv zorgen om maakte toen je beschreef hoe jullie nu contact hadden. Luca weet dit toch? Van jullie misbruik en misschien ook wel inhoudelijk meer (nou ja, denk het wel, omdat jullie dingen van het forum vgm ook delen met jullie dierbaren?). Ik vind het dan kwalijk van hem dat hij het alsnog aan jullie vraagt. Dan moet er ofwel echt iets spelen waardoor Luca Luca niet meer is en hij een goed excuus heeft, maar anders vind ik niet dat je dit hoort te doen als je om iemand geeft… Eigenlijk sowieso niet…

Luca weet ongeveer alles wel wat er gebeurd is. Dat hebben we hem zelf in stukjes en beetje uit ons zelf verteld of als hij er vragen over had van 'hoe ging dat dan en wat deed je dan etc’.

We hebben er samen vaak genoeg om gehuild. 

Twin en ik ervaren het niet alsof alles alleen vanuit Luca kwam. Ik bedoel dat twin en ik seks met elkaar hadden. Het ging zoals het ging en van het één kwam het ander. We waren alle drie geil en door de aanwijzingen van Luca was de seks net iets anders, dan dat ik zelf op dat moment zou doen misschien. Wat het wel extra spannend maakte. Bijvoorbeeld ik voelde dan aan twin dat ik nog even door moest gaan met aftrekken, maar Luca zei dan 'ga hem nu likken’. Het was dus verrassend en daardoor ook fijn om te doen.

Natuurlijk niet slim en goed, maar we hadden lichamelijk echt behoefte aan seks met iemand anders dan onszelf en bovendien gaf het een soort verbondenheid met Luca, die ons ook goed kent en wist wat we lekker vonden.

Met ons verstand zeggen we (twin en ik)  dat we het beter niet hadden kunnen doen, maar het voelde zo liefdevol en fijn. Das een echte mindfuck

 

Dat snap ik. En ik zeg ‘snap’, maar ik snap het natuurlijk helemaal niet, omdat ik gelukkig nooit zoiets heb meegemaakt, maar ik kan me inleven in wat je schrijft. Iets met elkaar doen geeft een soort controle en veiligheid denk ik, omdat je elkaar wel vertrouwt. Dat maakt misschien dat jullie het onbewust niet als iets ‘slechts’ zien en daarom misschien eerder geneigd zijn om het te doen.

wij denken dat je dat goed uitlegt

Er is natuurlijk wel een verschil met tijdens ons misbruik, toen had het direct ‘positief’ effect, want door seks met elkaar te hebben werden we niet misbruikt door anderen. Nu met Luca was die noodzaak er niet. Kennelijk vervielen we toen in 'dat we het niet als iets slechts zien’. Het voelde bijna als vertrouwd. Ik zou mijn leven geven voor mijn twin en hij voor mij, dus ja….of miss beter, maar ja….

 

Ik wilde er net nog achteraan zeggen: '’En misschien ook wel omdat jullie people pleasers zijn.'’ Maar dat heb je zelf eigenlijk al ingevuld. Je hebt het zelf al vaak genoeg gezegd, bij jullie zijn de grenzen van ‘normaal’ en ‘goed’ en ‘fout’ een beetje vertekend als het gaat om seks. Ik vind het dan ook niet raar klinken. 

ja we zijn natuurlijk niet 'normaal’ opgegroeid qua seksuele dingen ontdekken. Wij vinden dingen 'normaal’ of accepteren sneller dingen als 'normaal’ als het om seks gaat. We vinden vaak dat er zo krampachtig over gedaan wordt over bloot of als iemand  je betrapt.

Even bloot omkleden waar anderen (vrienden/familie) bij zijn is normaal voor ons. Verder zou het een normale reactie  zijn dat je schrikt als er iemand binnen komt als je aan het aftrekken bent en dat je dan stopt, maar bij ons is het zo dat als het een vriend is ofzo, dat we dan soort van opgelucht zijn (dat het dus geen misbruiker is) en dat we dan gewoon er over praten. Op zich misschien weird voor anderen. Voor ons is het vooral een vertrouwensdingetje, denk ik. Als het vertrouwen er is dan voelt het niet als betrapt worden, zoiets….of klinkt dat heel raar?

 

Nogal, waarom denk je dat er 10 dagen tussen jouw bericht en mijn antwoord zitten?

hahaha, ja als je studie maar leuk is en je je er goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Een studie kies je zelf en das toch anders dan gewoon middelbare school. Nu kies je echt een richting die je zelf het meeste aantrekt. Valt het mee of tegen?

 

Het lijkt me héél belangrijk om hierover met Luca te praten. Dit is niet iets wat je zomaar kan doen zonder toestemming. En hoewel ik denk dat jullie hem vertrouwen dat hij er niks geks mee doet, zou het sowieso niet gebeurd moeten zijn. Officieel is het ook nog eens kinderporno, dus hij kan er nog zieke problemen mee krijgen ook denk ik.

ok, je hebt wel een punt daar over het screenen van ons via de webcam

Op zich denken we niet dat Luca er slechte bedoelingen mee heeft, maar ja, beter er over praten en ja zolang we onder de 18 zijn valt het onder kinderporno. Maar nu bedenk ik opeens dat Luca al 19 is en wij nog maar 17, dus hoe zit het dan als we irl seks met elkaar hebben en we willen het allemaal

 

De dingen die je noemt, moeite met aftrekken en dit gedrag klinken idd niet goed. Maar er zijn ook grenzen waar je overheen kan gaan, ook al heb je nog zo'n goed excuus. Misschien is het goed om voor jullie zelf helder te krijgen waar die voor jullie liggen. Als jullie geen respons krijgen voor een serieus gesprek, maar er wel dit soort dingen blijven gebeuren, lijkt me het niet gek om daar eens een keer met z'n tweeën (jij en twin) over te praten.

je hebt gelijk. Twin en ik gaan dat doen, maar zoals ik hierboven al ergens schreef willen we dan wel dat Luca in goede handen is, van ons of iemand anders, omdat we anders bang zijn voor wat er kan gebeuren. Dat Luca te impulsief 'niet doordachte dingen’ gaat doen

 

Ik wil btw nog ff kwijt dat ik als ik het teruglees zie dat ik veel negatieve dingen over Luca zeg. Over dat ik denk dat hij over bepaalde grenzen gaat. Ik vind zijn gedrag niet oké, maar ik probeer op geen enkele manier te zeggen dat jullie hem moeten dumpen oid. Ik zeg helemaal niks over wat jullie wel en niet moeten doen. Ik probeer alleen maar te zeggen wat ik zie en wat mijn mening daarover is. Ik hoop dan dat jullie iets kunnen met een ander perspectief en ik vertrouw er dan ook op dat jullie ermee doen wat JULLIE willen. Dat wilde ik ff als disclaimer toevoegen, ook al denk ik niet dat jullie het verkeerd opvatten oid.

lief dat je dat zegt maar we weten wat we aan jou hebben en vertrouwen jou daar echt heel erg in @Pin , daar hoef je niet over te twijfelen. We weten dat je alles met de beste bedoelingen zegt en het is goed dat wij met iemand zoals jou af en toe 'sparren’ en op dingen gewezen worden. Dat is alleen maar goed voor ons :wink:

 

Als je wil dat Luca niet denkt dat jullie iets achter z'n rug om doen, dan moet je geen fake reden verzinnen of je moet Luca vertellen dat jullie dit hebben gedaan. Anders probeer je met een leugen achter informatie te komen en dat klinkt in mijn ogen als alles behalve open en eerlijk.

ja precies, maar vind je dat we dan ook moeten zeggen dat we aan feestgay gevraagd hebben of ie bij Luca langs wil gaan, om te kijken hoe het met hem gaat of hoeft dat niet per se

 

Nee en zeker niet als jullie er gewoon eerlijk over zijn.

Hebben jullie al terug gehoord van feestgay en/of Luca?

feestgay zit nu in quarantaine sinds gisteren, want dat is verplicht in België volgens mij als je uit een rood gebied komt, alleen is het geloof ik vandaag veranderd naar een quarantaine advies vanwege Europese richtlijnen ofzo.

Hij moet van zijn ouders sws nog een hele week in quarantaine. Hij is pas ook verplicht getest, maar heeft de uitslag nog niet. Hopelijk kan hij dus eind volgende week langs bij Luca. Voor die tijd gaat ie wel al proberen te appen met Luca. Kijken of dat iets oplevert.

We zien Luca af en toe op Skype en soms alleen op de app. We hebben afgelopen week geen cam seks met hem gehad omdat we het druk hadden met die shoots en we dus op tijd moesten gaan slapen.

Hij heeft zelf wel aftrekfilmpjes gestuurd en wij hadden ook eentje dat we zelf aftrekken terug gestuurd van onder de douche. We hadden gewoon de cam op een tripod aan de ‘droge’ kant van de douchewand gezet en gingen toen gewoon eerst douchen en tussendoor aftrekken. Hopelijk vond hij het leuk

Dan was er nog wel iets geks of iig beetje gek en dat was dat hij in onze kamer gelogeerd had in NL, bij papa en mama. Hij kwam/komt wel vaker zomaar even langs als ie tijd en zin heeft en dat vinden we ook wel leuk en onze broers en zus ook wel, dus das niet gek, maar hij had tegen mama gezegd dat ze het niet tegen ons moest zeggen, omdat het een verrassing was voor ons en dat ie dat dan zelf wilde vertellen.

Mama snapte het niet helemaal, maar had gezegd dat het goed was. Hij was vorige week vrijdagavond gekomen en tot zondagmiddag gebleven, maar hij was veel op onze kamer gebleven (lang uitslapen en vroeg naar bed, zei mama). Ze vond hem er ook moe uitzien, maar ja, dat kan door zijn studie. Ze had wel zijn ouders even gebeld en die wisten niet dat Luca bij ons was. Ze dachten dat ie op kot zou blijven, maar ja…..

Mama had het afgelopen maandag of dinsdag tegen ons gezegd, maar we hebben er nog niet iets van Luca over gehoord. Hij had een heleboel vuile was bij zich en heeft wat schone kleren van ons mee genomen toen ie weer weg ging. Onze spijkerbroeken kan ie niet aan, omdat wij een kleinere maat hebben, maar hij had wat joggings, sweaters en sokken van ons en wat t-shirts en onderbroeken van onze oudere broer meegenomen geloof ik.

Ipv dat ie nou gelijk tegen mama had gezegd dat ie vuile was had, dan had ze alles voor hem kunnen wassen, maar hij zei dat ie dat vergeten was. Das toch ook raar.

Mama had hem ook nog 100 euro gegeven omdat ie zei dat ie krap zat. Volgens ons krijgt ie genoeg geld van zijn ouders, maar ja,  miss moest ie extra dingen kopen ofzo. 

 

Let's go. Als jullie erin komen, ga ik die slechte serie wel kijken :wink:

hahaha, we zijn wel eens vaker op auditie geweest voor een serie ofzo en nooit in een serie terecht gekomen, dus blijven hopen :joy:

 

Klinkt goed dat jullie zo enthousiast zijn over die shoots. Het lijkt me fijn om wat positieve afleiding te hebben en om je dag te kunnen vullen met iets waar je zin in hebt. Dat maakt de gehele situatie (Luca, corona, ander tussenjaar, afstand) toch wat makkelijker.

ja, das echt heel leuk. Afgelopen weken hebben we shoots gehad voor allerlei voorlichtingsfilmpjes over gay jongens zeg maar. Claude zijn moeder ging dan soms wel eens mee, want die is dat gewend om te doen met Claude. Wij denken dat mama daar ook achter zit :upside_down:

Die filmpjes komen wsch toch nooit in NL, dus dat kan ik wel vertellen en bovendien al zou het ooit wel in NL komen, dan zou niemand het weten dat wij het zijn, omdat we nooit samen allebei herkenbaar in één shot staan en niemand ziet verschil tussen ons dan. Zeker als je ons toch niet kent.

Vanavond komt die Duitse jongen, samen met Justin en daar kijken we wel naar uit. Das de eerste keer dat we hem in het echt gaan zien, maar denk wel dat we een klik hebben. Hij ziet er leuk uit en is aardig. We denken dat hij misschien wel zenuwachtiger is als ons. Echt heel leuk dat Justin er ook bij is. Ze blijven tot half volgende week ongeveer…..

Wij vinden het echt tof van papa en mama dat we dat mogen en 'samenwonen’ met twin gaat echt heel goed. We doen best veel zelf, maar mama zorgt er ook wel voor dat er ineens toevallig weer iemand die we kennen langs komt of in de buurt is en dat we dan 'toevallig’ mee uit eten mogen of dat die dan een paar dagen in het appartement blijven logeren. Ja, mama, we hebben helemaal niks door :yum:  Maar wel lief dat ze dat doet en ook de werkster komt 2 keer in de week een paar uurtjes, dus ja, zo lukt het allemaal wel.

 

Dat maakt ons tussenjaar wel weer goed en dan hebben we ook wat afleiding van wat er met Luca speelt. Ik moet zeggen dat we wel een goede focus hebben als we shoots doen en dan zijn we ook niet een hele dag met Luca bezig.

Mama zegt dat als we pas na onze verjaardag naar NL komen, dat we dan, als we willen en durven enzo met haar auto naar huis mogen rijden, want die staat hier nog steeds, omdat onze pleegbroer niet meer mocht komen vanwege corona. Op zich hebben we er wel zin in, maar zouden jullie het doen of adviseren?

 

Ok, nu moet ik (vooral voor mezelf) nog een stukje over Newt schrijven, maar dat post ik in een volgende reactie denk ik. We moeten nog eten en dan komen Justin en ja, hoe zal ik die Duitse filmjongen noemen. Ik weet nog geen naam voor hem. Misschien één van jullie?

 

Tot de volgende en @Pin nogmaals dankjewel voor je uitgebreide reactie.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Hey m&ms (en de rest die meeleest :p)

je kent me wss nog niet, zal me hier niet gaan voorstellen omdat ik nu om 3 uur ‘s nachts geen zin heb om dat te typen maar heb me al enigzins voorgesteld in blue's topic. (nu maar eens echt aan mn reactie beginnen)
Ten eerste, fantastische topic, heb er tot nu toe echt van genoten om het te lezen (heb gisteren tot half 4 's nachts deze topic en wat andere topics zitten te lezen (heb tussendoor ook nog wat andere dingen gedaan waardoor ik ff tijdelijk met links mn laptop moest bedienen :stuck_out_tongue_closed_eyes:)). Ik vind het ook leuk om te zien dat je de tijd neemt om op (bijna) alle comments te reageren dus good job voor het reageren.

 

Het was een lange en op sommige momenten hele moeilijke weg die we afgelegd hebben. Die val en daarna de onzekerheid en ook wel schuldvraag een beetje. Had ik iets anders, beter of meer kunnen doen. In hoeverre als het mijn schuld dat Newt viel. Als ik daar nou niet was gaan staan om te plassen, was Newt niet naast me komen en staan en was de kans dat hij naar beneden was gevallen ook veel kleiner en nog duizend van die andere dingen spookten er in de eerste weken door mijn hoofd. 

zoals kenshin al eerder heeft gezegd, het is makkelijk om achteraf te gaan denken dat je dingen beter had kunnen doen, ook al zou dit wel het geval zijn, ik vind dat je het op dat moment zeer goed gedaan hebt, bent niet in blinde paniek dingen gaan doen zonder er bij na te denken dus qua dat, zeer goed gedaan :thumbsup:
Dat van dat schuldgevoel is natuurlijk vervelend, herken het zeker aangezien in het eerste weekend van deze vakantie mijn nederlands docent tijdens het zweefvliegen is neergestort een om het leven is gekomen en ik toen de eerste week van de vakantie eigenlijk ontzettend moody was en gewoon alle dingen die ik had gedaan in mn leven die ik miss beter had kunnen doen zat over te denken (zit nu ook tijdens het typen van deze reactie enigzins met tranen in mn ogen). Weet niet of je er nu nogsteeds last van hebt maar mijn beste advies is eigenljk gewoon om er niet te veel over na te denken want als je er eenmaal over begint na te denken dan ga je dingen te veel overdenken waardoor je er weer droevig van wordt waardoor je er weer meer over gaat denken en zo kom je dan in een soor neerwaartse spiraal terecht.

kwam ook laatst een liedje tegen die ik zelf wel mooi/inspirerend vond en dacht dat ie miss (ook deels vanwege het feit dat jij en twin misbruikt zijn) ook wel wat voor jullie zou kunnen zijn (ken jullie muzieksmaak nog niet echt dus durf er qua genre weinig over te zeggen maar von het qua tekst wel passend)

Virgiland - Friday Night
 

(voor de mensen die geen zin hebben om de video te kijken of nu niet kunnen kijken hieronder (een deel van) de tekst)

 

Friday night
Put my backpack on to do my thing
But the bouncer wouldn't let me in
He just stood there with a stupid grin

Last time I went on crying
But I kept trying
'Cause he don't know the moves that I'm supplying
I'll take my glasses
I'm gonna bounce back up
And kick some asses
I've waited long enough

You think you own me
You don't control me
You think you hurt me
Saying that I'm freaky
You're just afraid
I'm here to stay
Just 'cause I'm different
I shouldn't walk away

You think you own me
I control you
You think you own me
I control you
(Okay) own me
I control you
You think you own me
I control you

You're a freak
Don't belong 'cause you're alone and weak
But I'm just as cool as I am geek
Mr. Power I am all on fleek

And this time I won't be crying
No, I'm not buying…


Dus ja hoop dat jullie het wat vinden, wilde nu eigenlijk ook nog een reactie plaatsen in blue's topic maar aangezien het nu al 3:15 is ga ik dat maar later vandaag op een normaal tijdstip doen. Maar goed, hoop dat iedereen verder nog een fijne dag heeft en het verder goed gaat met iedereen (zo niet, open gewoon een topic, zijn zat mensen die kunnen helpen)

ik ga nu maar eens slapen omdat mn weker over iets meer dan 5 uur gaat (wilde per se deze topic aflezen voor ik ging slapen en hier zit ik nu xD)
^Jasper :smile:

Hi M&M's

 

Wat lief en je betekent sws veel voor ons

:heart:

Geloof me, ik bouw voor mezelf en mijn familie en vrienden voldoende 'veiligheid’in door sommige dingen iets anders op te schrijven of details een beetje aan te passen. 

Dat is fijn om te horen :)

Het enige waar ik mijn vraagtekens bij zet, is hoe de kindertelefoon er voor gekozen heeft om profielnamen die in het verleden gebruikt zijn en die op een gegeven moment verwijderd worden (als een account verwijderd is) weer 'vrijgegeven worden'. Ik zit er dus niet op te wachten dat, nadat mijn account verwijderd is, er iemand zomaar mijn oude profielnaam kan gaan gebruiken. Wat nou als die een homofoob is er reacties gaat plaatsen in een topic van mij. Dat gaat een heel raar beeld geven. Sommige forumleden kunnen denken dat ik (de echte M&M’haha) die reacties post …. Al mijn post heb ik ondertekend met mijn naam, dus ja. Ik vind dat ze daar nog eens goed over na moeten denken bij de KT.

Als de KT hier het komende jaar niks aan verandert (ik denk overigens wel dat er iets gaat gebeuren, want er zijn hier de laatste tijd meer discussies over te vinden en volgens mij zijn ze erover aan het vergaderen ofzo), kun je misschien altijd nog onder ieder topic een bericht met eventueel screenshots plaatsen van Hee ik ben de echte M&M's en ik '’sluit'’ mijn topics, dus ik zal zelfs niet meer posten hier.

In je laatste bericht schrijf je dat je het heel lastig vindt om te verwoorden wat er is gebeurd. Nu kan ik alleen maar raden wat er precies is gebeurd, maar ik kan me voorstellen hoe lastig het is. Dat je ondanks deze struggles kiest om wel door te zetten en de juiste woorden te vinden, vind ik ook knap. Wat er ook precies gaat komen, weet dat wij op het forum er voor je zijn. Dat we je niet zullen veroordelen om wat dan ook en dat we luisteren en leren van wat jij allemaal met ons deelt. 

Ja soms is het best lastig om op te schrijven, maar aan de andere kant denk ik, ik ben hier ooit aan begonnen en iedereen heeft mij (en twin en nog anderen die in dit verhaal voorkomen) vanaf het begin goed geholpen en ik vind dan ook dat iedereen recht heeft op hoe het verder is gegaan. Ik bedoel, soms 'tease’ ik jullie een beetje om de aandacht vast te houden, dus dan moet ik ook over de brug komen.

Ik snap dat ik ook weer niet verplicht ben om dit te doen, maar ik voel me er zelf beter bij als dit een ‘afgerond’  verhaal wordt en niet een verhaal zonder einde of toch wat meer duidelijkheid, dan dat er nu is

 

Die laatste alinea vind ik vooral belangrijk om te horen. Als je het uiteindelijk alleen maar doet als jij (en de betrokkenen irl) zich er goed bij voelen. Gelukkig is dat zo.

Ik hoop zeker dat iemand anders er iets aan heeft. Wat je schrijft over ‘onbaatzuchtig, anderen helpen, positieve zien’ komt voor een groot deel door onze opvoeding en het gaat soort vanzelf. Het is niet alleen mijn verdienste, zeg maar. Dankjewel voor je mooie woorden.

Opvoeding of niet, je moet het uiteindelijk maar doen. 

 

 

Terug naar het vervolg van het verhaal.

Daar schrok ik wel even van! Wat heftig dat jullie dat allebei hebben moeten doormaken. Ik vind het knap hoe je '’automatische piloot'’ aan schoot en je precies leek te weten wat je moest doen. Ondanks alle paniek en stress die je gevoeld moet hebben, denk ik dat je uitstekend hebt gehandeld, ook al weet ik natuurlijk niet hoe het afloopt (ik heb nog niet verder gelezen) en ook al ben ik geen expert natuurlijk. Volgens mij heb je je toen jij en twin het slachtoffer van homohaat werden ook wel eens afgevraagd hoe het andersom zou zijn geweest en hoe jij had gehandeld. Ik denk dat deze situatie misschien een soort geruststelling kan zijn dat als twin bewusteloos had gelegen, jij hem ook goed had kunnen helpen!

Ik snap helemaal dat je hier emotioneel van wordt en ik snap het ook als je hier over 10 jaar nog steeds emotioneel van wordt. Neem alle tijd die je nodig hebt.

 

Ok ik heb het vervolg gelezen. Het is helemaal niet erg als het '’emotieloos'’ is (wat ik het overigens niet vind, want de emotie komt automatisch bij het lezen).

Naast Newt had jij zelf ook nog verwondingen en door alle gebeurtenissen zat je emotioneel ook in een rollercoaster. Daardoor heb je wat dingen gezegd en wellicht gedaan tegen twin en ziekenhuispersoneel wat je normaal niet zou doen. Echter vind ik het heel begrijpelijk gezien het emotionele en lichamelijke trauma wat je net had meegemaakt. Niet te vergeten alle medicatie en pijnstilling die je in je systeem had. 

Wel super fijn dat twin en je moeder je op de hoogte hielden van de toestand van Newt. Wat moet het naar zijn geweest om niet naar hem toe te kunnen, omdat je zelf in het ziekenhuis (een ander ziekenhuis ook nog) lag. Wat heb ik een respect voor jou en de mensen om je heen hoe jullie met deze situatie zijn omgegaan!

 

 

M en Ms schreef:

sommige dingen overkomen je gewoon. Daar kun je niet altijd wat aan doen. Hoe je er mee omgaat daar heb je wel invloed op, tot op zekere hoogte.

En zo is het maar net. Dit weten is één ding, het toepassing is iets heel anders. Ik blijf het knap vinden hoe je dat doet, die positieve mindset behouden.

 

 

Wat een heftige verhalen allemaal. Geniet maar lekker van je vakantie. Ik hoop dat je al je vrienden daar kan bezoeken. Die uit Duitsland en Frankrijk zelf en geen idee wie er nu allemaal ook naar Frankrijk komen met jullie. Het is je gegund! Wees dus ook niet bang om relaxen ver voor het forum te zetten!

 

Gr. Pin

 

 

hey gebruiker c 

 

Ten eerste Super mooie art! Ik heb zelf ongeveer ook zo'n plaatje , maar dan echt heel groot ,

die van ons woord 50 bij 70 centimeter. Wat ook best groot is, vind ik. 
 

Die van jou is echt mooi!  

het is zo makkelijk op m’n iPad 😂

is die van jou ook zwart wit met gekleurde ogen?

 

maar die van ons deed gewoon niet goed haar werk

dat deed die van ons ook nooit haha. Hij dronk zowat alleen maar koffie bij ons. 

 

echt een aanrader

i know! Bij me ma hadden we er 2. 1tje beneden en 1tje boven. En ze hadden ook namen gekregen 😂 beneden was het Vicky en boven was het Bobby. Maar ik sliep op zolder en daar moest je het wel zelf doen 😒

 

Heeft ze wel de sleutel terug gegeven? 

denk het niet 🤔

hij werkte voor de organisatie. Het is gelukkig een druppel dus die kan je ook blokkeren 👍

 

want moet er om 03.45 uit.😅

waarom zo vroeg??? Toen sliep ik net 😔. Me beste vriend hielt me wakker... 

 

En gebruiker c je mag altijd reageren op wat ik zeg hoor! 
Ik heb je naam kleur gegeven zo dat het miss duidelijker is dat ik het tegen jou heb. Maar dat merken we van zelf... 

 

groetjes blue 

edit: zie nu dat menms ook weer reactie heeft gegeven. Ik ga eerst naar mijn topic. Daarna kom ik terug 😊

Hi Kenshin,

 

Zolang jullie je eigen grenzen bewaren en niet overgaan tot het “zielloos” bevredigen van random jongens wanneer ze daar simpelweg om vragen, lijkt het me op zich niet gevaarlijk. Wel lijkt het me niet prettig, zo’n dissociatie. 

ja, ok. Vroeger hadden we wel het gevoel dat het soort van ok was om met iedereen (nou ja jongens van onze leeftijd, want we hebben nog nooit iets gedaan met iemand ouder dan een jaar of 18-19 denken we of die moeten er dan jonger uit gezien hebben) die geil was en er leuk uitzag seks dingen te doen, maar dat doen we al een hele tijd niet meer. Soms vinden we  een jongen wel eens zo geil dat we tegen elkaar zeggen daar wil wel mee nar bed, maar das anders dan het ook te doen.

 

Zo'n dissociatie is echt heel aar, tenminste als dat zo heet wat we dan hebben. Het geluid klinkt ook anders, alsof het in de verte klinkt en soms is het ook langzamer lijkt het, dat iemand gewoon praat, maar dat je het dan zo langzaam hoort. Dan heb ik ook het gevoel dat ik er bij weg kan lopen, maar dat is dan niet zo.

 

Wat ik vooral speciaal vond is dat je Newt zo zeg maar op één twee drie pijpte. Je ging zo snel over tot dat pijpen, en dat lijkt me niet “normaal”, als in, wat de meesten zouden doen. ‘t Had dan ook kunnen gebeuren dat één van jullie hier later spijt van kreeg, omdat het niet eerst besproken was geweest. 

ik heb daar nog eens over nagedacht hoe dat ging. Twin was even wat kopen ofzo, dus er niet bij en Newt moest plassen dus ik rij hem met de rolstoel (waar ie door de verpleging al in gezet was, dat mocht dan af en toe een uurtje ofzo) dat badkamertje op zijn ziekenhuiskamer in en dan hielp ik hem overeind dat hij stond en hij moest zich dan vasthouden aan mij en dan deed ik zijn onderbroek naar beneden en pakte zijn piemel en richtte die dan op de wc en dan ging hij plassen en we kletsten altijd gewoon door als we zoiets deden om er niet te veel aandacht op te vestigen en toen vroeg Newt hoe pijpen voelt . Ik denk zonder bijbedoeling, gewoon hij vroeg wel vaker als we iets vertelden wat we gedaan hadden hoe dat dan gaat en voelt, dus op zich voor ons niks raars. Dus Newt was klaar met plassen en normaal doe ik dan zijn onderbroek weer omhoog , maar nu zette ik hem zo in zijn rolstoel  en ging op mijn knieën voor hem zitten en voor ik het wist had ik zijn piemel in mijn mond en voelde ik hem stijf worden en terwijl ik hem een beetje aftrok ging ik met mijn hoofd op en neer zoals ik gewend was als ik een andere jongen pijpte. Newt zat af en toe een beetje achterover met zijn hoofd en dan keek hij weer naar zijn piemel en hij zuchtte en kreunde wat en ineens voelde ik zijn sperma in mijn mond spuiten. Ik ging toen nog even door zoals ik altijd doe, want gelijk stoppen is ook niet fijn. Toen vroeg ik hem of het lekker was, want dat moesten we altijd doen en hij zei jaa, heel lekker, dat mag je wel vaker doen. Toen leek het of ik soort van er weer was en toen hielp ik hem om zijn onderbroek weer omhoog te doen. Volgens mij heb ik met een papiertje of een washandje dat daar lag nog zijn piemel even schoon gemaakt en mijn mond ook afgeveegd, maar dat weet ik niet zeker en toen had ik 'm weer de kamer ingeduwd en even later kwam twin ook weer terug.

Volgens mij hadden we het toen over wat hij gehaald had en verder niks. Later zei ik het tegen twin en die zei ook zonder er over na te denken iets van, ok dan doen we het wel samen net als anders.

 

Ik had er die dag later wel een beetje een raar gevoel over, maar omdat Newt er verder ook niks over had gezegd dacht ik misschien is het wel niet gebeurd ofzo. Een volgende dag was twin hem aan het aftrekken en ook pijpen geloof ik, maar ik weet niet alles meer precies in welke volgorde, maar toen was het kennelijk normaal dat we dat met Newt deden. Hij zei dat het nog fijner als gewoon klaarkomen voelde en heel veel andere dingen zeiden we er niet over tegen elkaar volgens mij. Alsof het er gewoon bij hoorde ofzo.

 

Ik zal het nog wel eens aan Newt vragen hoe hij er toen over dacht en nu.

Het is echt raar, maar ik weet niet wat er nou eerst is of ik eerst ga pijpen en dan pas in zo'n rare toestand kom of dat het omgekeerd is. ik denk dat laatste.

 

Op zich vind ik Newt wel een mooi lichaam en een mooie piemel hebben, maar dat vind ik wel van meer jongens waar ik dan geen seks mee heb.

 

Wat een vieze mannen trouwens, die jullie naar hun “sekshuis” toe wilden lokken. Brr, de gedachte dat jonge tieners op die manier aangesproken worden bezorgt me koude rillingen. 

ja echt weird en dat ze dan doen alsof het normaal is om bij een wat ouder iemand zomaar elke dag na school te gaan gamen en van die dingen te doen. Ik weet wel dat een merkboxer wel een tientje of meer per stuk kan kosten, maar daarvoor ga je je toch niet uitkleden bij zo iemand die dan ook nog naar je blijft kijken en ook nog aan je gaat zitten waarschijnlijk.

Het overkomt ons wel vaker, nu pas nog op de boulevard en het strand. Dan lopen we gewoon in zwembroek of een kort broekje en dan soms met een overhemd zo helemaal open en dan loop je gewoon van a naar b en dan kom je natuurlijk andere mensen tegen en dan is er ineens eentje die dan zijn hand uitsteekt op het laatst en dan zit die ineens met zijn hand in mijn kruis of op mijn buik en dan trekken ze hun hand ook niet gelijk weg, soms knijpen ze dan even in mijn piemel, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak, maar dat is ook omdat ik dan snel opzij stap of achteruit of die arm nog wegduw. Dan kijken ze me ook nog aan zo van ga je ff mee met me. Nou nee, natuurlijk niet.

 

Of iemand vraagt rechtstreeks of we mee gaan naar zijn hotelkamer. Gewoon pats boem, hebben jullie zin om wat geld te verdienen of een leuke middag te hebben. Gelukkig gebeurt het niet elke week, maar sommige mensen zijn echt loco

Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?

Ik snap er niks van. Wij zijn meestal de klos en Justin en Christian bijna nooit.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Bespreek het inderdaad nog maar eens met Newt. Wie weet halen jullie daar nog wat nuttige info, zelfkennis of iets dergelijks uit. 

 

‘Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?’

Jullie waren model, dacht ik? Dat houdt vast in dat je in vorm moet blijven. Daardoor zien jullie er vast knap uit, wat ook, jammer genoeg, in de smaak valt bij kinder- en tienerlokkers. Walgelijk is het, maar ga alsjeblieft jullie uiterlijk niet de schuld geven. Volgens mij lopen jullie er gewoon bij als elke andere mannelijke toerist. 

 

Gr. Kenshin

Hi allemaal,

 

Neem gewoon je tijd! Doe maar rustig aan.

Thnx

👍

...ik herinnerde me wel het Noorse filmpje.  Dus ik zou wel ooit dit topic hebben gelezen.

Ik vind het mooi om te zien dat je ondanks dat je toen die tijd niet de juiste woorden wist te vinden wel een mooie serie hebt gevonden die je verhaal deels uitlegt als ik het goed zeg. 

Dankjewel.

 

Weet je wat het is.

Ik wil hier ook graag vertellen hoe het is als je als jongen verliefd wordt op een andere jongen. Natuurlijk wil ik ook feedback en tips, maar ik wil vooral mijn verhaal delen. Gewoon om te laten zien wat er allemaal kan gebeuren in een relatie en waar je tegenaan loopt.snap ik.

Al die dingen die jongens die verliefd zijn op meisjes en v.v. ook mee maken. Dat soort dingen zie je vaker om je heen op school en bij je vrienden. De meeste dan toch.de meeste van mijn vrienden wel ja, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in een hele chille vrienden groep zit ,waar we elkaar allemaal accepteren,  ik ben bevriend met mensen die hetro , bi, gay, lesbisch zijn en veel mensen denken dan van, die zijn anders , maar ik kan bevestigen,  ze zijn niet anders net zoals jij zegt , ze zijn gewoon zichzelf en daar moeten ze trots op zijn! Ik heb voor hun ook diepe respect dat zei al weten dat ze bijvoorbeeld gay of bi enzovoort zijn. Ik wou dat ik daar al mijn antwoord op wist.  Ik vind net a@M en Ms  dat je iedereen in zijn doen en late moet houden en dat we hier gewoon allemaal normaal zijn. Maar ja , de meeste van die dingen wat je zei zie ik vaak om me heen, en ik ben ook voor iedereen blij!

Er zijn overal ook jongens die op jongens vallen en meisjes op meisjes en nog veel andere combinaties. Ik hoop dat er, als is het maar eentje er iets aan heeft ik heb er zeker heel wat aan! En ik wil je vast hierbij al bedanken!

en misschien dat anderen die niemand kennen die homo is ook een beetje een idee hebben van hoe het kan gaan tussen jongens.

Ik ga niet zeggen dat ik het schoolvoorbeeld ben van 'normaal’ iedereen is normaal op zijn manier zeg ik maar altijd.

voor hoe jongens met andere jongens omgaan in een relatie. Ik ben zeker ook niet doorsnee qua voorgeschiedenis. Ik ben gewoon wie ik ben en in mijn ogen zou iedereen moeten mogen zijn wie ze zijn.daar ben ik het mee eens! Iedereen moet zichzelf gewoon zijn,  ookal weet ik dat dat voor heel veel mensen niet kan en niet mogelijk door bepaalde situatie waar ze in verkeren.

Omdat het voor veel mensen lastig kan zijn om er echt een beeld bij te vormen heb ik die video's van Skam gepost. Daarin zie je gewoon hoe jongens om elkaar heen draaien en verliefdheid voorzichtig durven te tonen en verderop in het verhaal als er een relatie ontstaat zie je ook alles waar ze tegenaan lopen.

In veel beelden herken ik mezelf. Het verliefde om elkaar heen draaien en niet echt die stap durven zetten. Dan het vertellen aan je omgeving en in mijn (of eigenlijk ons, want mijn twin is ook gay en speelt een hele belangrijke rol in mijn leven) geval zijn we door ongeveer iedereen gesteund. Jammer genoeg is dat bij anderen niet altijd het geval.ik ben blij voor jullie dat jullie zijn gesteund daarmee!  En ja , jammer genoeg zijn er mensen ja zoals je zei die dat niet kunnen zeggen of uiten .

Ook alle momenten van twijfel en ruzie of onbegrip moet je met zijn allen in de relatie oplossen en dat is soms best heftig. Het is soms moeilijk, maar het levert ook veel op. Het verdiept je relatie en ik snap dat als je 13 bent niet het eerste is waar je aan denkt, maar uiteindelijk wil je ook echte liefde met alles erop en eraan.dat zeker, dat wil denk ik ook iedereenp

Al die dingen en nog meer zaten in die video's die ik gepost heb en op een ‘eerlijke’ manier, ik bedoel zoals het is. Niet dat er een stereotype homo wordt neergezet met alle ‘eigenaardigheden’ zoals (vooral vroeger, maar nu ook nog steeds)  gedacht wordt hoe homo's zijn en doen.ja, jammer genoeg zijn er nog mensen Die bepaalde dingen daar van afleiden. 

De meeste jongens die op jongens vallen zijn als hun leeftijdsgenoten en doen het merendeel van hun tijd vergelijkbare dingen, alleen worden zij verliefd op hetzelfde geslacht. Maar daarom zijn we niet van een andere planeet.nee, dat kan ik bevestigen, zoals ik al zei , ik ken er best wel wat , en ik kan echt bevestigen. Ze zijn gewoon van deze planeet net als jij en ik .

 

Acceptatie zou heel fijn zijn. Hier en daar wat meer begrip ook. van mij krijgt iedereen mijn acceptatie en begrip, maar er zijn altijd mensen die er iets op tegen zullen hebben jammer genoeg. 

Maar ook vind ik het mooi als er open over gepraat kan worden. daar ben ik het mee eens! Ik praat zo nu en dan met die vrienden over die dingen en open over praten vinden wij dus ook normaal, maar ja ik hoop dat mensen dat in de toekomst allemaal kunnen doen en dat het niet echt zo'n taboe is.

worden er ons dingen gevraagd dan dat er bij voorbaat conclusies getrokken worden. en/of achter onze rug om van alles wordt gezegd.daar ben ik het mee eens! Mensen kunnen eerst met die persoon praten en dan kan je pas een conclusie stellen en niet zomaar en achter iemands rug, ik persoonlijk vind dat ook een bedtje laag dan.

Niet iedereen hoeft het altijd overal met ons over eens te zijn. Verschillen mogen er natuurlijk ook zijn en blijven, maar laat elkaar in elkaars waarde.dat is zeker waar, en ik ben het daar ook zeker mee eens!

 

Nou ja, dat was weer een hele lap tekst die nog niks heeft uitgelegd over hoe het nu met Jur, Luca, twin en mij is gegaan, dus dat wordt de volgende post.ik kijk er naar uit! Neem je tijd ! En ik hoor het wel.

 

Iedereen alvast bedankt voor het lezen en reageren of mee lezen.

👍

Tot slot wil ik nog even iets tegen @N_V  zeggen:

Ik hoop dat ik jouw vraag:

Waar was je eigenlijk gebleven? En hoe ben je hier weer teruggekomen??😋

die je gesteld had in het topic van Blue, hier alvast voor een deel duidelijk kan maken...in mijn volgende post dan, want hier heb ik er nog weinig tot niets over gezegd :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

hey

 

het is wel echt heel heftig wat jullie (newt, twin jij een jullie families) hebben mee gemaakt. ik heb veel respect hoe jullie met jullie situatie zijn om gegaan.

ik heb niet echt iets zinvols te zeggen. alles is al gezegd. 

 

veel plezier nog!

ik ben jaloers hoor! ik moet nog 19 dagen wachten 😔. de nacht 8 op 9 vertrek ik naar Frankrijk 😊🎉  ff 11 uurtjes rijden zonder pauze gerekend. dus dan heb ik genoeg tijd voor me ipad haha

 

je moet van af vandaag verplicht 😷 op. hebben jullie er wel genoeg? mijn vader heeft er 30 besteld vandaag (van die stoffen) en om anoniem te blijven doe ik geen blauwe 😷

 

veel plezier met alles wat jullie nog gaan doen!

ik moet nog ff 5 dagen werken intotaal en dan heb ik ook vakantie! 

 

groetjes blue

ooh MenMs blijkbaar heb ik 1 bericht van eerder gemist 🤔 

en nu alles van 3 dagen geleden tot nu. 

nou Twin als je het niet erg vind begin ik daar aan als ik m'n kamer op heb geruimd.

 

ja das nodig. er is een bom ontploft haha. nee ff serieus om 6 uur dus over anderhalf uur heb ik kamer controle of het netjes is 🙃 zou zo net zijn geweest maar heb me er onder uit kunnen kletsen haha.

 

tot vanavond hier zou ik zeggen als jullie dan online zijn natuurlijk. 

groetjes blue 

Hi Kenshin,

 

dankjewel weer voor je reactie

we gaan het wel aan Newt vragen wat en hoe hij het zich herinnert

 

‘Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?’

Jullie waren model, dacht ik? Dat houdt vast in dat je in vorm moet blijven. Daardoor zien jullie er vast knap uit, wat ook, jammer genoeg, in de smaak valt bij kinder- en tienerlokkers. Walgelijk is het, maar ga alsjeblieft jullie uiterlijk niet de schuld geven. Volgens mij lopen jullie er gewoon bij als elke andere mannelijke toerist. 

ja , we doen nog steeds modellenwerk en we sporten veel, dus we hebben eigenlijk geen vet dat je kut zien en een blokjesbuik, maar niet extreem als een bodybuilderkampioen, gewoon alles lekker strak, maar we zien er jonger uit dan onze leeftijd, meeste schatten ons iets van 15 en  verder hebben we volgens ons niks  bijzonders, behalve dat we misschien wat kleine tepels hebben en dat onze navel zo'n beetje gelijk zit met onze buik en we hebben gespierde billen, maar niet echt groot, want meestal hebben we maat xs of s of 14 jaar voor onderbroek. We hebben wel een beetje opvallend haar, best lang voor een jongens en gewoon goed geknipt en blauwe ogen met lange wimpers en mooie tanden, maar iedereen heeft tegenwoordig mooie tanden. Enige is misschien nog dat als we alleen een zwembroek aan hebben dat je dan in onze liezen zo een beetje een v-vorm ziet, vanaf onze buik zo naar beneden als je begrijpt wat ik bedoel. Oh ja en we hebben nauwelijks lichaamshaar, beetje nog als een jongetje, alleen van die ieniemini haartjes, ook geen snor en baardhaartjes, maar papa heeft ook bijna zelfde nog, dus zal wel iet meer komen bij ons denk ik. Daarom zien we er ook jonger uit denk ik.

Dus misschien wel prototype jonge jongen voor pedo's, want we hebben wel een duidelijke bobbel in ons broek, maar weet niet of ze daar echt naar kijken.

 

Ik ga zo nog  beginnen aan een vervolg over Jur, Newt en Luca en ons. Ik weet niet of die gelijk al online komt. Ligt eraan hoe laat we gaan eten en wie er zo nog allemaal komen.

 

Groetjes,

M&M's

toevoeging op mn reactie van afgelopen nacht:

nu ik hed opnieuw doorlees heb ik nu toch dat ik bepaalde dingen anders wilde sturen, denk dat ik vooral het eind met het liedje en de reden erbij wat afgeraffelt heb omdat het 3 uur ‘s nachts was een ik dit nog wilde plaatsen voordat ik ging slapen, lees het net terug en denk van “dat had ik totaal anders moeten schrijven” maar omdat ik en mn reactie niet kan bewerken en het een beetje hypocriet is om bij een reactie waarin ik zeg dat je niet te veel na moet denken over wat je anders had kunnen doen er over na ga zitten te denken en bewerkingen ga maken omdat ik dingen anders had willen doen 

dus ja, dit is een beetje een “do as I say, not as I do” momentje I guess:sweat_smile:


zit nu dus een beetje te twijfelen over of ik de toelichting bij het liedje hier opnieuw wil doen omdat het een vrij vreemde reden is maar ik denk dat ik het niet ga doen en dat als het vaag of vreemd is je me maar gewoon tagt/het laat weten in en reactie, dan zal ik het anders uitleggen

 

ik zou zeggen, maak er verder een fijne dag van

^Jasper :smile:

hey 

Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

 

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. 

 

oh das apart en mooi, maak je die helemaal zelf, zo dat je die 2 helften tegen elkaar doet en kan dat allemaal met die nieuwe tekentablet iPad?

ik heb 2 foto’s uit m’n galerij gevist. En die zeg maar over elkaar heen geplakt. Ik heb die leeuw en die tijger zelf gefotografeerd… 

 

Het lijkt me moeilijk om die ogen en die bek en neus precies zo gelijk te krijgen.

al zijn het foto’s het blijft lastig… 

 

Btw ik snap wel dat er blauwe vaasje gekocht zijn en dat die nieuwe diersoort ook blauwe ogen heeft gekregen. Ik denk dat jij daar iets mee te maken hebt of niet?

nee hoe kom je daar bij? Dat klopt gewoon niet! Me beste vriend heeft ze uit gekozen 😏op de aanwijzing van mij 🙃

 

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, want het is nu alweer morgen

noop. Ik droom al 3 dagen over hele enge beesten haha. Als jullie horen welke beesten liggen jullie in de slappe lach 🤭😅 het zijn kamelen 🐫… ik vind  🦙, 🐫 ,🐪  eng. 1 van die 3 viel me in een circus aan… dus ja dan woord je bang haha. En ja nu droom ik ook niet relaxt... 

 

ik ben wel lekker van de korte reacties hier 🤣

Maar oké 

 

edit: zie nu dat menms ook weer reactie heeft gegeven. Ik ga eerst naar mijn topic. Daarna kom ik terug 😊

het is niet helemaal gelukt 🤔

eerst mijn topic. Toen belde me beste vriend me uit me nest... en daarna kwam ik Sasha tegen beneden… en raakte ik afgeleid. En toen was het in eens 12 uur. Dus kwam Emma en Femke. En toen ging ik mijn spullen voor morgen inpakken… Toen moest ik onze nieuwe (roze) stofzuiger in elkaar zetten. En toen heb ik maar ff alles stofgezogen en gedweild... maar ik moet zo maar is avond eten kopen 🤔 anders komt er ook niks meer van. En daarna maar ff me kastjes afnemen. Zodat ik schoon(?) thuis kan komen... 

 

groetjes blue 

Ps: ik zal van af morgen weer achter lopen 😅

Hey M&M's,

I'm back bij dit topic. Ik ben heel blij om te zien dat er de afgelopen 2 weken eigenlijk geen activiteit is geweest, want ik was bang dat ik weer een boekwerk moest inhalen whoops :rofl:

Ik ben ook heel blij (haha ja, bij die eerste '’ik ben heel blij'’ had je vast niet verwacht wat ik had geschreven :wink: ) om te lezen dat Newt goed is hersteld. Het ziet er naar uit dat hij met de tijd eigenlijk weer alles kan, wat best een wonder is.

De uitkomsten op liefdesgebied zijn iets minder rooskleurig zo te lezen. Als ik het goed begrijp zijn alle liefdesrelaties voorbij, maar niet per se voor altijd. Er is wat jou (jij&twin) betreft wel een opening voor meer, als de andere partij daar ook behoefte aan heeft. Want wat er ook allemaal is gebeurd, je houdt dat speciale gevoel voor die jongens. 

In de laatste updates las ik dat je na jullie break in Frankrijk met Newt hebt gepraat over het pijpen en eventuele gevoelens. Begrijp ik het goed dat jullie allebei wel wat voor elkaar voelden, maar dat dat is overgegaan in een nog diepere vriendschap? Dat vind ik eigenlijk wel een toffe uitkomst. Natuurlijk wil je een liefdespartner in je leven, maar het is ook fijn om zo'n diepe vriendschap te hebben in je leven.

Het einde van dit verhaal lijkt in zicht, in ieder geval dit hoofdstuk. Wie weet opent zich in de toekomst nog een volgende. Wellicht mogen wij, op het forum, daar nog getuigen van zijn en misschien gebeurt het op een moment dat we al afscheid van elkaar hebben genomen. Wat er ook gebeurt, ik weet zeker dat jullie eruit komen.

Het was een eer om jullie verhaal te mogen lezen, om erop te reageren en af en toe misschien ook wel wat nuttigs toe te voegen. Ik vind het enorm knap hoe jullie je zo kwetsbaar hebben opgesteld en dit hebben durven delen. Nu is dit gelukkig geen herkenbare situatie voor mij, maar ik heb er wel veel van geleerd. Ik kan me ook voorstellen dat als dit wel een herkenbare situatie voor iemand is, dat diegene hier veel steun en begrip uit kan halen. 

Je zou eigenlijk een boek moeten schrijven M&M's.

The Riddle

Nik Kershaw

I got two strong arms
Blessings of Babylon
Time to carry on and try
For sins and false alarms
So to America the brave
Wise men save

Near a tree by a river
There's a hole in the ground
Where an old man of Aran
Goes around and around
And his mind is a beacon
In the veil of the night

Wat jij (en twin) geweest moeten zijn voor Newt. Dat '’night'’ gaat dan over hoe laat jij altijd online bent :wink:)
For a strange kind of fashion
There's a wrong and a right
But he'll never, never fight over you

'’The wrong and the right'’ zijn in dit geval de '’he'’ uit de tweede dikgedrukte zin. En ze vechten niet over(/om in Nl? :thinking:) jou, want jij zoekt dat zelf rustig uit en hebt je eigen morele kompas. Ook al is het soms ff zoeken wat goed is en wat '’slecht'’ of wat '’beter niet'’ is. Daar kom je wel uit.

I got plans for us
Nights in the scullery
And days instead of me
I only know what to discuss
Oh, for anything but light
Wise men fighting over you

It's not me you see
Niet?
Pieces of valentine
Oh nee, het is je liefdesleven.
And just a song of mine
Oh dat gaat dan weer over mij? Of toch over jou omdat ik de song over jou heb gemaakt?
To keep from burning history
Ik wilde dat zwarte doorhalen, maar kan de optie niet vinden. Anyways, to keep history, om het te onthouden en om het te documenteren. Dat doet dit topic ook wel.
Seasons of gasoline and gold
Wise men fold

[...]

No he'll never, never fight over you

(Er zijn vet veel versies, heb de hele dag gezocht naar '’het origineel'’ toen Spotify een remix in m'n afspeellijst gooide en ik het deuntje herkende. Voor mij is dit het origineel, maar er zijn dus veel variaties van gemaakt. Bv deze (opmerkelijke videoclip btw) en deze. Ik heb geen idee welke nu het echte origineel is, maar idk. Er zijn vast nog meer variaties lol.)

 

Gr. Pin

Reageer