Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1351 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 1 juli 2024

Inderdaad vind de kt dat elk andwoord hulpvol is, wel raar dat beantwoordt nog steeds er bij staat. O wacht, er zijn natuurlijk nog accounts die topics hebben beantwoord:)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 1 juli 2024

@ItsJustMe , dankjewel! Dat is inderdaad een goede mindset, ben het daar mee eens!

Liefs,

Salam

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 1 juli 2024

VOelt toch raar, een 2 tussen alle honderden/duizenden die er staan bij verschillende subforums

Groetjes mij @Anoniemxv 

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kindertelefoon,

waarom krijg ik geen mailtjes meer over reacties die ik zelf plaats?

Hebben jullie iets in de procedure veranderd?

Af en toe krijg ik nog wel een mailtje, maar meestal niet.

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1206 reacties
  • 2 juli 2024

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Je meldt dat je geen mailtjes meer krijgt over reacties die je zelf plaats. In principe stel je als gebruiker zelf in wanneer je berichten krijgt.  Ik neem aan dat jij daarin niets hebt veranderd?
Voor zover ik weet hebben wij niets aan de procedure aangepast. Wel geeft het systeem de laatste tijd  regelmatig problemen. Andere gebruikers melden ook verschillende problemen. 

Ik geef jouw signaal door aan de Community Manager. Dan kunnen zij dit bekijken en eventueel bespreken met de systeembeheerder.

Groetjes, Mariska

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 439 reacties
  • 2 juli 2024
NoahLovesYou schreef:

Hallo allemaal, ik heb even een opmerking. Nu het subforum Levensbeschouwing er is, is het dan niet slim om Alles over thuis, familie en geweld in Alles over thuis, familie, geweld en levensbeschouwing te veranderen?

Liefs @NoahLovesYou 

@NoahLovesYou heel scherp van jou! Het klopt helemaal dat deze tekst ook nog aangepast moest worden. Dit is inmiddels gebeurd, dus de juiste tekst is nu zichtbaar bij de categorieën.  Veel dank voor het meedenken!

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 2 juli 2024

Mooi! Liefs @NoahLovesYou 

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 439 reacties
  • 2 juli 2024
Salam schreef:

Hallootjes🍉

Sommige vragen hebben een groen vinkje ipv. een blauwe vraagteken. Ik las dit topic 

en ik zag het staan. Nu vraag ik me af wie het proces bepaalt wanneer een vraag goed beantwoord is en of de TS dat zelf ook kan doen. Kan het ook gewijzigd worden, zo ja door wie?

Joeeee

Salam(i)🍕😅

@Salam Goede vraag die je stelt. We werken idd niet  meer met de vinkjes of een topic beantwoord is. Toch blijkt er een vinkje aan te staan bij een recent topic. We snappen dat dit verwarrend is en we hebben dit onderzocht. Het lijkt erop dat bij het checken van de reactie per ongeluk het vinkje is aangeklikt. We hebben deze nu weer uitgezet, waardoor dit niet meer zichtbaar is.

We hopen je vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 2 juli 2024

Dankuwel, @Carolien_  helemaal duidelijk!

Forum|alt.badge.img

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 2 juli 2024

Hoezo staat er bij geld en werk geen tekst terwijl bij andere subforums wel?:

En:

Dus er staat tekst onder lichaam en seksualiteit en omgeving, maar niet onder geld en werk. Hoort daar niet ook tekst te zitten Kindertelefoon?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 2 juli 2024
Ikweetgeennaamenhebal6tekens. schreef:

Wat?

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 230 reacties
  • 2 juli 2024

Hallo @Anoniemxv 

Wat goed dat je meedenkt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Yasmin, de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
Ikweetgeennaamenhebal6tekens. schreef:

Wat is er 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 2 juli 2024
Marieke schreef:

(...)
De reden dat er niet teruggemaild kan worden naar de Kindertelefoon, is omdat we geen capaciteit hebben om ook de mail te bemannen. Als er vragen zijn over het forum of over de handelswijze op het forum dan kan je die op het forum zelf stellen, in een nieuw topic in rubriek Over de Kindertelefoon. Dan zien de moderators dat het snelste en doen we ons best om je een antwoord te geven.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

@Marieke Laatst had ik een mail van u ontvangen betreft een link die ik in een topic had geplaatst, maar die werd verwijderd ivm met de redenering dat het in Engels was of te lang en dat u, en andere moderators, verantwoordelijk bent voor de inhoud, dus heeft u de link verwijderd. Ik snap nog steeds niet echt wat de reden was om de link te verwijderen? Ik neem aan dat u de inhoud heeft gecheckt en niks geks tegenkwam. Kunt u uw denkstappen met mij delen zodat ik het kan begrijpen?

Liefs,

Salam

AnneW
  • 328 reacties
  • 3 juli 2024

@Salam vragen over e-mails die je hebt ontvangen van De Kindertelefoon kun je richten aan forum@kindertelefoon.nl. In dit Topic kunnen we daar niet op antwoorden.

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 3 juli 2024

@AnneW , Oké,dankuwel! Ik twijfelde namelijk sinds volgens de quote, weliswaar van een tijd geleden, het omgekeerde zei. Nu ik de regel weet, zal ik deze toepassen! Fijne dag🍉

Liefs,

Salam

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1509 reacties
  • 3 juli 2024

Hoi @Salam ,

wat er met mijn quote bedoeld werd, was dat de Kindertelefoon niet met mensen in gesprek gaat via de no-reply mail.

Dat is het mailadres waarvandaan we mails met waarschuwingen en dergelijke sturen.

Als je algemene vragen of opmerkingen hebt, dan kan je daar een topic over aanmaken op het forum in rubriek Over de Kindertelefoon.

Als je specifieke vragen of opmerkingen hebt, dan kan je idd beter mailen naar forum@kindertelefoon.nl zodat de community manager naar jouw specifieke zaak kan kijken.

Hopelijk is het zo duidelijker?

Groetjes Marieke

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 3 juli 2024

Ahh, ja duidelijk! Dankuwel @Marieke!

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 3 juli 2024

Ik kreeg een mailtje dat het topic

in het subforum 'Levensbeschouwing' is verplaatst na het plaatsen van een reactie. Nu vroeg ik me af of dit ook kon gebeuren met

En 

Het was een van de Anne's, ik vermoed @AnneW die het topic 'Islam vragenlijst' naar 'Levensbeschouwing' verplaatste. Bij voorbaat bedankt!

Liefs,

Salam

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 439 reacties
  • 3 juli 2024

@Salam 

De topics zijn verplaatst en kan je nu terugvinden in de subcategorie Levensbeschouwing.

Groet,

Carolien

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 439 reacties
  • 3 juli 2024
Anoniemxv schreef:

Hoezo staat er bij geld en werk geen tekst terwijl bij andere subforums wel?:

Dus er staat tekst onder lichaam en seksualiteit en omgeving, maar niet onder geld en werk. Hoort daar niet ook tekst te zitten Kindertelefoon?

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv goed punt! Het klopt dat daar geen tekst stond, maar wel hoort te staan. We hebben dit nu aangepast en ook hier staat tekst. Ook jij bedankt voor het scherp zijn en het meedenken! :-)

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 3 juli 2024

Ik weet niet of jullie het weten, maar dit topic zit al bijna op de 1000 reacties. 

Ik dacht, ik zeg het even.

Liefs @NoahLovesYou 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 5 juli 2024

1000? Zoveel al..

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 5 juli 2024
Carolien_ schreef:

@Anoniemxv goed punt! Het klopt dat daar geen tekst stond, maar wel hoort te staan. We hebben dit nu aangepast en ook hier staat tekst. Ook jij bedankt voor het scherp zijn en het meedenken! :-)

Groet,

Carolien

Graag gedaan hoor @Carolien_ 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen