Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?


 

Kom je vaker op een forum? Dan weet je vast al hoe het werkt. Voor iedereen die nog vragen heeft of voor het eerst een forum bezoekt, hier lees je het antwoord op veelgestelde vragen.

Mis je nog 'veelgestelde vragen' in dit rijtje? Schrijf het in de reacties hieronder.

  

 

1. Veel gebruikte woorden op het Kindertelefoon Forum

Hierbij de meest gebruikte termen die voorkomen op het forum, voorzien van een korte uitleg.

 

Badges | Een onderscheiding die je verdient door aan een bepaalde voorwaarden te voldoen (bijvoorbeeld aantal posts of topics). Hoe badges precies te verdienen zijn, verklappen we niet.

 

Check | Vanwege de veiligheid op het forum controleren wij berichten voordat deze online komen. 

 

Forumregels | In de forumregels staan alle afspraken die gelden op het Kindertelefoon Forum. Met deze regels zorgen we ervoor dat het Forum een veilige en prettige plek blijft voor iedereen.

 

Klavertje vier | Een klavertje vier kun je aan iemand geven die een bericht heeft gepost dat je heeft geraakt. Met een klavertje vier kun je een gebruiker laten zien dat je hem of haar steunt. De vier blaadjes staan symbool voor hoop, vertrouwen, liefde en geluk.

 

KT | De afkorting van De Kindertelefoon

 

Moderator | Een medewerker van De Kindertelefoon die de inhoud, overzichtelijkheid en communicatie op het forum in de gaten houdt.

 

Post | Een reactie op een topic. Bijvoorbeeld: het topic ‘Forumregels’ heeft al 15 posts (reacties).

 

Rapporteren | Zie je dat iemand de forumregels overtreed? Dan kun je dit melden bij de moderatoren door het bericht te rapporteren. Je doet dit door op de drie puntjes rechtsonder in een reactie te klikken. Leg altijd uit waarom je een bericht rapporteert.

 

Sticky | een bericht dat altijd bovenaan in de lijst met forumonderwerpen blijft staan. Vaak staat er uitleg in of is het een opsomming van belangrijke forumonderwerpen op het forum.

 

Topic | Dit betekent letterlijk ‘onderwerp’, maar op het forum bedoelen we 'discussie' of 'vraag'. Het woord ‘topic’ wordt gebruikt voor een discussie of vraag waar antwoorden onder hangen. Voorbeeld: Een lid van het forum plaatst een topic om hier reacties op te krijgen.

 

TS | met TS word bedoeld Topic Starter: iemand die het topic is begonnen..

 

2. Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik me registreren en inloggen?

Iedereen kan op het forum topics bekijken. Om te kunnen reageren op een topic of om zelf een topic aan te maken, moet je je eerst registreren. Dit doe je door rechts bovenin op 'log in' te klikken. En vervolgens op: account aanmaken.

 

Zorg dat je een ‘nickname’ kiest en je niet je eigen naam gebuikt, zodat je niet herkend kan worden. Let er ook op dat je e-mailadres klopt, want hier wordt een bevestigingsmail naar verstuurd. Nadat je die ontvangen hebt kan je inloggen op het forum.

 

Hoe maak ik een topic?

Rechts bovenin, boven de grote oranje balk klik je op 'Start een topic'. Er opent dan een pop up waarin je een bericht kunt schrijven. Je kunt kiezen tussen 'vraag' en 'gesprek'. Vervolgens kies je de categorie waarin jouw onderwerp het beste past, zodat je topic op de juiste plek komt te staan.

 

Hoe reageer ik op een topic?

Wanneer je op een topic klikt en vervolgens helemaal naar beneden scrolt, dan zie je daar een tekstvak staan. Typ daar je reactie en klik dan op de oranje knop met ‘Reageer’. Controleer je reactie voor je deze plaats, je kunt je reactie namelijk niet meer zelf wijzigen.

 

Hoe vind ik informatie op het forum?

Bovenin vind je een zoekbalk met de tekst ‘Zoek in het forum’. Hier kan je onderwerpen invullen waar je naar op zoek bent. Onder deze balk staat de tekst ‘Geavanceerd zoeken’. Via deze optie kan je meer criteria opgeven voor je zoekopdracht.

 

Hoe kan ik de instellingen van mijn profiel aanpassen?

Op het forum zie je rechts boven in beeld je profielfoto staan. Als je daar op klikt kun je naar 'mijn profiel' of 'opties' gaan. Op die plek kan je verschillende instellingen van je profiel aanpassen.

 

Ik vind dat ik teveel mails krijg van De Kindertelefoon, wat kan ik doen?

Je kan zelf instellen of je notificatiemails wilt ontvangen als er nieuwe berichten zijn geplaatst in topics waarin je actief bent. Klik rechts boven op je profielfoto, ga naar 'opties' en dan 'instellingen'. Je kunt daar uitzetten dat je notificaties krijgt van je favorieten. Ook kun je kiezen of topics waarin je actief bent automatisch worden toegevoegd aan je favorieten.

 

Hoe stuur ik een privébericht?

De Kindertelefoon heeft ervoor gekozen om het versturen van privéberichten onmogelijk te maken. Dit heeft twee hoofdredenen:

1. De reacties die je op het forum zet zijn op deze manier voor alle forumgebruikers zichtbaar, waardoor anderen met een gelijksoortig probleem ook geholpen kunnen worden door je reacties.

2. Op deze manier kan De Kindertelefoon vertrouwelijkheid garanderen, waardoor je op het forum op een veilige manier alles kunt bespreken wat je maar wil. Om die reden is het ook niet toegestaan om via het forum op zoek te gaan naar andere manieren om contactgegevens uit te wisselen.

 

Hoe kom ik in contact met De Kindertelefoon?

Je kan een medewerker van De Kindertelefoon een vraag stellen over het forum door je vraag te stellen in het forum Over De Kindertelefoon. Een moderator van De Kindertelefoon zal hier dan op reageren.

 

Wil je contact met een medewerker van De Kindertelefoon om over een andere vraag of een probleem te praten? Bel dan naar 0800-0432 of chat met een van onze medewerkers via de website.

 

Waarom checken jullie berichten?

We checken alle berichten dit is onderdeel van ons systeem om het forum veilig te houden. 

Wij checken de berichten de op verschillende momenten en doen ons best de berichten zo snel mogelijk te plaatsen.  Weet dat als je bericht aan de forumregels voldoet deze zeker geplaatst wordt en dat wanneer dit niet het geval is, je hier altijd over bericht wordt.  

 

Ik ben het niet eens met een waarschuwing of ban, hoe kan ik bezwaar maken?

Je kunt  bezwaar maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl en daarbij uit te leggen waarom je het er niet mee eens bent. De community manager bekijkt dan de waarschuwing en/of ban en jouw argumentatie en laat dan weten of de waarschuwing wel of niet wordt teruggedraaid. Bezwaren worden niet afgehandeld op het forum zelf.

 

Hoe verwijder ik mijn account?

Plaats een bericht in het topic account verwijderen. Wij verwijderen dan jouw account. Je reacties op het forum blijven wel gewoon staan, omdat deze alsnog behulpzaam kunnen zijn voor anderen.

 

Wat gebeurt er als ik mijn account laat verwijderen of als mijn account verwijderd is?

  • Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd.(emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd. Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten. In plaats daarvan staat ‘Anonymous’
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem.

 

Verwijderen jullie topics of reacties?

Topics of reacties die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic of reacties wordt wel verwijderd als:

· Het in strijd is met de forumregels.

· Het je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics of reacties door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou belangrijk is dat jouw topic(s) of reactie(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Kan mijn accountnaam behouden blijven als ik te oud ben?

Sommige gebruikers willen graag hun accountnaam houden om te voorkomen dat anderen een account maken met ‘hun’ naam.  We kunnen in sommige gevallen jouw naam blokkeren. Je kan dan geen gebruik meer maken van het forum, maar niemand kan jouw naam kiezen. Je krijgt voordat we je account verwijderen, via een (standaard) mail, een instructie hoe je hier gebruik van kunt maken.  

 

Om hiervoor in aanmerking te komen zijn er een aantal punten waar we naar kijken:

  • Je hebt minimaal 1000 reacties 
  • Je geeft goede reacties/bijdragen 
  • Je bent regelmatig actief 
  • Het is jouw eigen keuze

 

We kunnen hier vanaf wijken als daar goede redenen voor zijn. Uiteindelijk bepaalt de community manager of we een verzoek goedkeuren.

 

Welke andere forums zijn er als ik te oud ben voor het Kindertelefoon forum?

Er zijn diverse forums te vinden, vanuit De Kindertelefoon is het lastig om een volledige lijst te bieden. Let bij het zoeken naar een ander forum altijd op jouw (online) veiligheid. 

Een algemeen forum waar je zou kunnen kijken:

JongIn forum: www.dreamersforum.nl  

 

Hoe pas ik mijn gebruikersnaam aan?

Plaats een bericht in het topic gebruikersnaam aanpassen. Geef daarbij aan wat je graag als nieuwe naam wil hebben en wat de reden is dat je je naam wil veranderen. Een moderator van De Kindertelefoon bekijkt dan of dit mogelijk is.

 

Kunnen andere gebruikers mijn geboortedatum zien?

Nee, je geboortedatum is onzichtbaar voor andere gebruikers.

Alleen jijzelf en de moderatoren kunnen je geboortedatum zien. De moderatoren gebruiken de datum om te kijken of je binnen de leeftijdsgrenzen van het forum valt.

Hoi Kindertelefoon,

 

ik klikte net in recent actieve topics op de nieuwe reactie in dit topic van @Jesse08  en toen krijg ik een foutmelding 'pagina niet gevonden’ 

oh nu krijg ik gelijk dat topic ding, het laatste stukje van die pagina/reactie is  -36130/index42.html#post585354

omdat ik 'niks kreeg te zien klikte ik op de profielfoto van @Jesse08  en zag in zijn profiel wel staan dat ie net een reactie in dat topic had gepost en toen heb ik op die reactie geklikt en kreeg ik die wel gewoon te zien en daar zie ik  -36130?postid=585354#post585354 staan…..

Dat vind ik raar.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en dat het niet meer voorkomt dat ik of iemand anders die foutmelding 'pagina niet gevonden’ krijgt.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

kan kloppen, dit is helaas iets wat wel vaker voorkomt de laatste tijd. Het lijkt of het forum niet zo stabiel is.

Ik zal dit toevoegen aan het lijstje dat de community manager kan doorgeven aan de sitebeheerders. Ik hoop dat er gauw iets op gevonden wordt.

 

Bedankt, groetjes Marieke


 

Hoi @Marieke ,

 

dankjewel voor de supersnelle reactie 😉

 

enne oh ja, KT, ook als ik nu nog een keertje klikt in recent actuele dan krijg ik diezelfde foutmelding bij die reactie….

Als ik klik op het linkje in mijn mail dan werkt het ook gewoon goed en vanuit het profiel van @Jesse08  gaat alles wel goed

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben  🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi @Marieke ,

 

nog een kleine aanvulling…..ik weet niet of jullie er iets aan hebben, maar als ik vanuit de mail klikte, dan kwam ik op een pagina waar de reactie van @Jesse08  stond en toen was het laatste

 

 -36130?tid=36130&postid=585354#post585354

 

dus alle 3 is het laatste een klein beetje verschillend (volgens mij dan)

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , recent actuele?

 


Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

meer info kan nooit kwaad bij technische mankementen dus het is doorgegeven, dank je!

Groetjes, Marieke


Hoi @Anoniemxv ,

 

met recent actuele bedoel ik deze

https://forum.kindertelefoon.nl/search/activity/recent/index1.html

 

en ik had een beetje snel getypt en zie dat ie ‘recent actieve’ heet 😂🙃

 

Goed dat er iemand op de kleintjes let…

ik zie een grote toekomst voor jou bij de appie

 

Dat is EN een grapje EN ook wel een doordenkertje 😁

 

Dankjewel voor je oplettendheid @Anoniemxv 😘

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hallo allemaal,

Even een vraagje.

Wat wordt bedoeld met 'interesses' op de profielpagina?

Wordt er daarmee bedoelt wat je hobby's zijn of waar op je valt?

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi @Anoniemxv ,

 

met recent actuele bedoel ik deze

https://forum.kindertelefoon.nl/search/activity/recent/index1.html

 

en ik had een beetje snel getypt en zie dat ie ‘recent actieve’ heet 😂🙃 Maakt niet uit hoor 

 

Goed dat er iemand op de kleintjes let…

ik zie een grote toekomst voor jou bij de appie ​​​​​Appie? 😂😂 Waarschijnlijk ga ik daar wel werken ja

 

Dat is EN een grapje EN ook wel een doordenkertje 😁

 

Dankjewel voor je oplettendheid @Anoniemxv 😘 graag gedaan hoor 

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Groetj@Anoniemxv 

 


Oja, nog 1 ding @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer en @Marieke , dat het forum zo instabiel is ligt toch aan gainsight? Waar het forum op gebouwd is? Ik weet niet hoe je dat goed kan uitleggen. Maar het schijnt dat andere websites die gainsight gebruiken op dit moment ook instabiel zijn

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hallo allemaal,

Even een vraagje.

Wat wordt bedoeld met 'interesses' op de profielpagina?

Wordt er daarmee bedoelt wat je hobby's zijn of waar op je valt?

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi NoahLovesYou,

Bij interesse mag je alles invullen wat jij leuk vindt, zolang het natuurlijk volgens de regels is. De meeste kinderen vullen daar inderdaad hun hobby in of bijvoorbeeld hun favoriete artiest.

Groetjes,

Emma, De Kindertelefoon


Hoi @Anoniemxv ,

 

 

Goed dat er iemand op de kleintjes let…

ik zie een grote toekomst voor jou bij de appie ​​​​​Appie? 😂😂 Waarschijnlijk ga ik daar wel werken ja

 

Dat is EN een grapje EN ook wel een doordenkertje 😁

 

Dankjewel voor je oplettendheid @Anoniemxv 😘 graag gedaan hoor 

 

ja, kennelijk was dat vroeger altijd een zinnetje in de reclame, want ik hoor oma en mama er soms over als iets toch weer ineens in prijs omhoog is gegaan en laatst waren de hamburgers in de bonus en het was een geweldige aanbieding: 1 pakje van 2 hamburgers kost normaal 2,99 en nu 2 pakjes, dus 4 hamburgers voor maar 4,50, dus dat scheel een ¼ en lijkt een mooie aanbieding

Als je dan weet dat een pakje met 4 van diezelfde hamburger altijd maar 3,99 kost dan is het ineens niet zo'n goede aanbieding meer….dan betaal je dus meer in de bonusaanbieding  dan dat je gewoon dat pakje van 4 in de winkel mee neemt….

en ja, dan hoor ik mama of oma altijd zeggen 'albert heijn let op de kleintjes, ja, dat merken we’

 

Ik weet niet hoe lang geleden het in de reclame was, maar misschien heb jij het nooit gehoord, ik ken het van mama en oma  en moest er daarom aan denken.

Ik heb het net aan mama gevraagd en die zegt dat albert heijn dat al zo lang zegt, maar ze weet ook niet precies hoe lang, dus dan weet ik eigenlijk nog niks 😁 alleen snap ik nu dat jij het vast nooit eerder hebt gehoord en het grapje dus ook niet kunt snappen 😅

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi Anoniemxv en SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer,

Denken jullie erom dat je niet off topic gaat? Dit topic is bedoeld om vragen te stellen over de werking van het forum.

Alvast bedankt,

Emma, De Kindertelefoon


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , ik kende het inderdaad niet. Nu blijft ik weet on topic 😁

Groetjes mij @Anoniemxv 


Dag ! Ik vroeg me iets af☺️. Zou het mogelijk zijn om, als je een reactie plaatst en die gaat de check in, om die reactie dan zelf wel te kunnen zien en ook wijzigen zolang die nog niet geplaatst is? Soms typ je iets, dan gaat dat achter de check en komt dat de volgende dag online, en dan is het al meer dan een uur geleden en kun je er niks meer aan veranderen.  Hoe handig zou het zijn dat je in elk geval zelf al wel ziet dat jouw reactie onder het topic komt én dat je er in die tijd nog wat aan kunt veranderen. Het komt best eens voor, dat je iets getypt hebt dat òf niet meer van toepassing is de dag er na, òf dat je het graag anders had willen formuleren. Zolang de reactie dan nog voor de check zit en dus niet gepubliceerd is, zou het handig zijn dat je er iig zelf nog wel bij kunt. Wel fijn ook dat je dan nog even kunt reflecteren en bij schaven zeg maar. Een soort status "in bewerking, niet gepubliceerd". Misschien kunt u dat eens overwegen?

Liefs en groetjes, Tover xxx

@Tover01 , nu als je reactie geplaatst is blijft de tekst wel staan zodat je het nog kunt aanpassen. Maar volgensmij komen er dan 2 reacties op het forum dus het is nog niet helemaal geoptimaliseerd. Of het ik het fout? Misschien weet een moderator dat wel als hij/zij/anders zin heeft om te andwoorden :)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @Anoniemxv ,

bedoel je dat als een reactie post dat je dan nog steeds ook jouw reactie kunt zien staan in het tekstvak of begrijp ik jou verkeerd.

Met 'tekstvak’ bedoel ik gewoon dat witte veld waar je kunt typen, dus onder Reageer zeg maar.

 

Ik heb het alleen wel eens dat als ik meer dan 1 reactie wil plaatsen, de eerste reactie sws verdwijnt uit het tekstvak en je gelijk die rode mededeling krijgt van dat je reactie ontvangen is en in de check zit enz.

Als ik op dat moment, dus met die rode mededeling nog boven het lege tekstvak, een 2e reactie ga typen in dat tekstvak en dan op 'verstuur’ klik, dan komt er een tweede rode balk te staan en blijft de tekst van die tweede reactie gewoon in beeld.

Ik heb nog niet geprobeerd om veranderingen in die tekst aan te brengen, jij wel?

En heb je die tekst dan voor de tweede keer verstuurd door op de 'verstuur’ button te klikken of heb je dan niets gedaan? Alleen wijzigingen aangebracht? En dan vraag ik me af of die wijzigingen dan ook zijn verwerkt in het bericht dat na de check online kwam.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi @Tover01 ,

Jouw idee heb ik zelf ook al een keer aan de community managers gevraagd omdat ik daar zelf ook wel tegenaan loop. Dit kan alleen niet, de enige optie is het topic rapporteren met je verzoek de reactie niet te plaatsen. Daarna kun je evt. opnieuw een reactie typen. Maar niet alle moderators willen dat doen/zien het op tijd, dus geen garantie. Maar proberen kan altijd. :)


Hoi @Anoniemxv ,

bedoel je dat als een reactie post dat je dan nog steeds ook jouw reactie kunt zien staan in het tekstvak of begrijp ik jou verkeerd.

Met 'tekstvak’ bedoel ik gewoon dat witte veld waar je kunt typen, dus onder Reageer zeg maar.

 

Ik heb het alleen wel eens dat als ik meer dan 1 reactie wil plaatsen, de eerste reactie sws verdwijnt uit het tekstvak en je gelijk die rode mededeling krijgt van dat je reactie ontvangen is en in de check zit enz.

Als ik op dat moment, dus met die rode mededeling nog boven het lege tekstvak, een 2e reactie ga typen in dat tekstvak en dan op 'verstuur’ klik, dan komt er een tweede rode balk te staan en blijft de tekst van die tweede reactie gewoon in beeld. Ik heb dat nu de hele tijd 

Ik heb nog niet geprobeerd om veranderingen in die tekst aan te brengen, jij wel? Ja, weet niet of mijn reactie dan 2 keer geplaatst is 

En heb je die tekst dan voor de tweede keer verstuurd door op de 'verstuur’ button te klikken of heb je dan niets gedaan? Alleen wijzigingen aangebracht? En dan vraag ik me af of die wijzigingen dan ook zijn verwerkt in het bericht dat na de check online kwam. Weet ik dus niet

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Groetj@Anoniemxv 

 


Mag je een topic aanmaken voor als iemand een bepaald hoeveelheid reactie heeft geplaatst? Ik had dat gedaan alleen werd dat topic verwijderd..

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @Anoniemxv,

Ik snap de verwarring en je vraag. Officieel staat in de forumregels dat ieder topic een hulpvraag moet bevatten, maar ik zie in de praktijk ook dat iedere moderator hier een beetje zijn eigen lijn in heeft wat wel of niet wordt doorgelaten. Ik zal je topic alsnog online plaatsen en het is voor ons een eye-opener dat we dit moeten oppakken en met zijn alle even goed naar moeten gaan kijken zodat bij ons alle neuzen dezelfde kant op staan en voor jullie duidelijkheid komt wat voor topics wel en niet worden toegestaan.

 

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon


Maar dat klopt toch niet? Want je kan ook een topic openen met "gesprek" maar fijn dat mijn topic iig online klimt. Bedankt @Fem_ !

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heyy!

Sinds vanochtend is bij mij die balk waarin je snel naar je reacties en topics kan (weet ff niet hoe die heet) helemaal geglitcht ofzo.. Vroeg me af of dit aan mij ligt of dat dit misschien een kleine storing is aan het forum dus ik dacht ik deel het hier even! Heb hieronder een foto als voorbeeld🙂

Groetjess van ItsJustMe <3

@ItsJustMe en alle anderen die op dit bericht hebben gereageerd, ik heb het zelf getest, maar op dit moment ervaar ik deze problemen niet. Hebben jullie vandaag nog steeds dat het vastloopt? Zo ja, is dit dan de hele tijd of gebeurt dit de ene keer wel en de andere keer niet? Hoe meer informatie ik heb, hoe beter ik het kan doorgeven en de kans groter is dat het wordt opgelost. 

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien


Is er überhaupt een Levensbeschouwings badge? @Salam zou die nou wel moeten hebben denk ik

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv Goed dat je dit vraagt. Deze badge moest inderdaad aangezet worden, dat is nu gebeurd. En als het goed is, zijn de eerste badges ook al ontvangen door de gebruikers die er recht op hebben. 🙂 Dank weer voor het meedenken!

Groet,

Carolien


Hoi Kindertelefoon,

Kunnen jullie misschien een keer een lijst maken met stichtingen etc waar je bij terecht kan?

Veel dingen zijn denk ik niet zo bekend dus dan is het voor mensen wat makkelijker te vinden. :)

@Jesse08 Ja goed dat je dit aangeeft. Zoals Marieke al aangaf was er eerder ook een kennisbank. Er wordt op dit moment gekeken hoe ze dit kinderen en jongeren op een goede en fijne manier kunnen aanbieden. Het is dus onder de aandacht, maar ik geef ook door dat deze wens is genoemd op het forum.

Groet,

Carolien


Heyy @Carolien_,

Ja het is nog steeds zo en het is de hele tijd zo maar wel alleen op de telefoon. Je kan het menuutje wel gewoon bedienen en het loopt bij mij niet vast ofzo, maar het ziet er alleen helemaal geglitcht uit.. De eerste foto heb ik via mijn telefoon gemaakt waar het dus geglitcht is en de 2e is van mijn laptop scherm waar het er wel goed uitziet!

Groetjess van ItsJustMe :)


Reageer