Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Ho hoi

een gewone schooldag met wel knetter veel huiswerk  en leerwerk pfff maarja hoort erbij morgen is het weer wat rustiger want ik doe veel in het voren. En ik heb erg genoten vanaaf van de topic gedichten delen want er kwamen heel grappige gedichten langs haha.  Kon het zelf ook niet laten ;)  Ik heb nog wel tussendoor een armbandje gekocht met kleurtjes en een paar tuniekjes bekeken  maar niet gekocht ;) zit voorlopig wel goed in de rokjes en broeken en dergelijke haha.

dat was eigenlijk alles voor vandaag :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik vertel kort dat ik op zich een leuke dag had maar wel veel zorgen om Wilhelmavemela en ik heb ook te doen met @Een hulpvol meisje  en @kwakend1tje  sterkte aan jullie ! En aan @J8j8  fijn en ook dat je cijfer beter was dan je verwachtte :)  Ik had 's morgens les en vanmiddag excursie maarja dat is nu niet zo belangrijk.Ik houd het kort, ik kreeg bericht van de ktf dat ik niks verkeerds had gedaan dus ik plaats weer wat geruster een berichtje hier :)  Ik hoop dat we gauw wat lezen van haar en dat het met iedereen beter  gaat vanaf morgen .

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Sanny Ik ben in love met @Julian12 Hoor ;)

Mijn dag was raar. Ik had me verslapen dus 9.15 wakker dus haast haast. Toen ik fiets wilde pakken had mijn moeder expres de sleutel van de schuur verstopt dus rennend naar school gegaan:( leuke pauze gehad en maandag musical boekjes jeeeej. En gerapt want voor mijn gewone toneel moet ik rappen Yo! Eigen solo geoefend (zelf geschreven) en gekletst met mijn meester van groep 6.

Wilhelmavemela.

Hey weer bedankt voor jullie verhaken ! Ik had een leuke dag ben met mijn vriendje naar de stad gefietst en heb met hem gepraat over van alles ook z'n druk doen en hij begreep het :) en we hebben ijs gegeten en een burger bij de mac en het was heel leuk en hij pakte mijn hand vast steeds ...zo cute echt. En vanavond chinees gegeten en met mijn zus film gekeken Hugo ( lekker ding trouwens) en nu moe. Wat een lieve berichten van Mickey Mouse en Julian12. Ik begrijp zoooo goed dat @wilhelmavemela  Julian leuk vind ;)  echt wat lief ! En ik wens iedereen fijne pasen!! 

Sanny xxxxxx

Hoi, ondanks dat ik me nog niet echt beter voel, ben ik vandaag toch maar ff naar buiten geweest. Het was gewoon te mooi weer. Verder heb ik niks gedaan dus ook niks te vertellen. Morgen wordt het volgens mij nog beter weer dan vandaag dus ik hoop dat jullie daar allemaal van kunnen genieten (en wie weet ik ook?).

Oja, nog een fijne Pasen!

Reputatie 7
Badge +19

Ik zit vooral te chillen en heel blij te zijn met de veranderingen hier ik heb met mijn 2 oudere zussen geoefend voor showtje voor 50 jarige huwelijk van mijn opa en oma en ik ga wiskunde route lopen:( maar dan krijg ik aan het einde een ijsje;) om wiskundige vormen te bestuderen;) dat zei mijn vader en ik ga knakworstjes eten als lunch met brood natuurlijk voor het eerst sinds 1,5 jaar fzo heel lang geleden in ieder geval en ik ga dansen (gewoon thuis even mijn blijheid eruit) en rond hangen op dit forum

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben er weer.  Dat was een weekendje tot nu toe :)  eerst dus vrijdag dat feest waar ik het al over had en gister dus waterscouts , @J8j8  haha ik ben idd een beetje  maf  ( topic hoe vertel ik ) maar ik doe er wel een regenbroek overheen als het echt te gek wordt hoor anders mag ik van mn boots niet mee ;)  en ook lange sokken zoals Sanny zegt. Maar goed dus heerlijk gezeild eerst in de regen en daarna werd het mooi zonnig en hebben we een vette tocht gemaakt en onderweg nog geocaches gepakt die onder een paar bruggen hingen, leuk om te doen.  na de scouts met mijn vader mee naar familie verder weg en daar bleven we langer plakken dan we dachten. mijn oom en tante hadden een wijnproeverij ( ik kreeg druivensapjes enzo ;))  en bbq na de tijd  en  gezelligheid. Ik ben met mijn neef en nicht nog even de dijk op gelopen en toen zagen we in de verte een jongetje op een klein fietsje en die viel.  Wij er snel naartoe. En hij had helemaal een bebloed gezicht bij zn neus heel zielig dus ik heb meteen mn bovenste shirt uitgedaan en daarmee gedept en snel naar mn oom en tante terug met hem en ik had  dat jongetje wat gerustgesteld hij huilen van de schrik dsu wat grapjes maken enzo. En mn tante is verpleegkundige dus die hielp hem verder 😉 en toen kwamen z'n ouders hem ophalen  en ik even naar binnen om wat anders aan te doen en kwam ik terug en die ouders helemaal van dankjewel en wat goed enzo ...oef bloos bloos ik en complimentjes ...;) maarja wel lief en mn pap helemaal trots hahaha je doet gewoon wat je moet doen zeg maar. Nouja en dat werd allemaal nog gezellig na de tijd en we gingen klikbeet filmpjes kijken waar ik van moets tranen van het lachen en  tegen 23 uur pas naar huis haha.  Kreeg een extra knuf van mn moeder vanwege dat verhaal sjonge nouja en toen  het bed in en slapen tot best lang. Nu weer even schoolwerk doen en forum kijken en vanmiddag lekker weer naar het water  ( in de korte broek  @J8j8  😉 ) haha  lief bedoeld hoor :)

Groetjes en liefs Julian X

PS bedankt ook weer voor jullie verslagjes ! Klavertje van mij = compliment voor jou  !

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn vakantie is helaas weer voorbij ik ben naar school geweest en naar buiten gegaan ik heb gisteren een kind van 8 maanden vast gehouden en ze was heel schattig ze had helaas wel een beetje op mijn arm gekotst maar dat was snel schoon ik ben weer wat verder met mijn blind type cursus en een hele leuke dag gehad

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

 

@Sanny heeft het heel goed uitgelegd en het onderscheid is inderdaad soms moeilijk. . Op het forum staat een vraag of probleem centraal, waar reacties op komen en jullie elkaar kunnen helpen. De bedoeling is niet om te 'kletsen'. Echter, soms kan dat ook helpend zijn dus dan staan we het toch toe. Volgens mij wordt deze regel binnenkort verduidelijkt, dus ik hoop dat dit voor nu duidelijk genoeg is. In elk geval is elkaar goedenavond wensen ‘chatten'.

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Lieve forumgebruikers,

 

het is duidelijk dat jullie erg bezig zijn met de angst voor waarschuwingen, het blokkeren van MCES en de naamswijziging van Zelle. Wij zijn er achter de schermen ook erg mee bezig, het is goed dat er een discussie is. Wel wil ik jullie vragen om die discussie alleen te voeren in het topic dat Rob_ daarvoor heeft aangemaakt, namelijk: 

 Zo houden we de vragen overzichtelijk. Maandag is er een grote vergadering en wordt alles intern besproken. Zodra de community manager duidelijkheid heeft, zullen we jullie op de hoogte brengen. 

In dit topic ‘ verslag van je dag’ graag bij het onderwerp blijven.

Heel erg bedankt dat jullie je best daarvoor doen!

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb een coronatest gedaan.  Ik ben negatief getest .maar Ik voel me wel ziek . Eigenlijk heb ik vandaag mijn eerste dramales en ga we iets heel leuks doen. Maar IK BEN ZIEK . Weet je wat ik ook ziek vind . Weet je . Ik maak wel een topic over(als ik het kan). Ik ga even slapen . Want ik ben enorm ziek . Het is echt moeilijk voor mij om dit te typen . Ik ga maar 

 

Zelle

Hey ik wil niet tegen het topic ingaan maar @Julian12  ik leef ook met jou mee hoor ! Denk wij allemaal wel. Je bent een lieve jongen en je zal ongerust zijn en ik hoop ook op snel bericht van Wilhelmavemela ! Ik bid zelfs ik weet niet naar wie maar toch. Laten we moed houden en hugs ook van mn zus ! 😘

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Fijne pasen of pesach allemaal! 

Een verslagje van dit dagje: 

Vandaag om 10 uur uit bed gegaan. Mijn vader is vandaag jarig, hij is 63 geworden. Gisteren hebben we een feestje gehouden. Dat ging tot ongeveer 2:00 ‘s nachts door, dus iedereen was super moe en mijn vader en moeder hebben zelfs tot 11:00 geslapen haha. Toen we allemaal wakker waren hebben we mn vader z’n cadeau’s gegeven. Van mij heeft hij droge worst, chorizo, een zak met noten en een kaartje gekregen. Van m’n moeder een fles whiskey en een nieuwe regenton. Morgen gaan ze de regenton uitzoeken. Daarna hebben we een paasontbijt met een boterham met roerei en ham, taart gegeten en  koffie gedronken. ‘s middags hebben m’n moeder en ik  met de paarden gewandeld en heeft m’n vader mijn oma opgehaald. Was heel gezellig. ‘s avonds hebben we asperges met zalm en gebakken aardappeltjes gegeten, als verjaardagsmaal. Dat was echt super lekker. Ik ben net klaar met Frans en ben nu Fairytale van Alexander Rybak aan het luisteren. (ik heb een dikke crush op Alexander Rybak btw haha) Misschien zo nog even bio door kijken voor het inhaalproefwerk van dinsdag en dan naar bed. :) 

@J8j8 beterschap! Ik hoop dat je snel weer beter bent. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Hey ik had een goed dagje gewoon lessen en een paar vakken buiten heerlijk. Het woei wel maar was te doen. We deden een spel met hoekdoelen en de verdedigers stonden dus " in de hoek" dus ik dacht aan Julian12 en hahahaha ik zag net meteen zijn strafregels XD wat netjes nog ! Ik zou schrijfkramp hebben na 40 stuks ofzo. Haha wel flauw van die juf maar goed. Nou, het eten is klaar lekkere spinazie met room en kipblokjes hmmm.  Straks huiswerk en leren. Ohja @Julian12  ik lach je niet uit hoor maar vond je post grappig xd ik vind je straf overdreven zo te lezen :) en steun en knuf aan @e.wastakn  en allemaal !! 

Sanny xxxxx

Please lieverds laten we nou doen wat Sankonijn wou ( dit is nog zijn topic) en niet quoten en chatten. Anders gaat zijn laatste ding hier verloren ! Als dit topic dicht gaat is Sankonijn zijn laatste stukje op het forum weg 😔😔 laten we daar aan denken !! 

Liefs Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

@Zelle je bent weer terug!!!!!

Heyy allemaal, 

Hier een kort verslag van m’n dag: 

Vanmorgen had ik keelpijn en hoofdpijn, dus een zelftest gedaan. Positief. :( Daarna had mijn vader ook een zelftest gedaan en die was ook positief. Mijn moeder was al aan het werk vanaf 7:00 uur bij de bejaarden dus die heeft in de middag een GGD test gedaan (moest van haar werk) verder heb ik het meeste van de tijd geslapen in bed. En natuurlijk een paar keer op het forum gekeken. Ik heb nu last van m’n rug, ben duizelig, heb hoofdpijn en ben snotterig dus dat is heel fijn maar niet heus. :( 

Dat was het. Ik ga nu wat eten en ja verder niet zo veel. Misschien straks nog even op het forum kijken. :) 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hey!! Ik hoop dat iedereen een leuke dag gehad heeft!   Ik ben vandaag naar gaia zoo gegaan. Hier een paar foto's!

Fijne dag verder!

Reputatie 5
Badge +1

Het is nog niett beter . Ik heb overal pijn . Ik voel me duizelig en misselijkk . Kost me moeite om dit tee typen

 

Zellee

Reputatie 7
Badge +14

 

Hoi iedereen,

 

ik heb een leuke avond met mijn broers gehad. Zopas lekker knus tussen hen in gezeten op de bank en Billy Elliott gekeken. Zijn we alle drie 'fan’ van en we hadden die film al vaker gezien, maar toch altijd weer leuk.

Zij zijn nog gaan stappen en ik lig nu in bed en kijk nog ff op het forum.

Ik hoop niet dat ik te off ging met deze reactie maar ik wou het even zeggen.

maak je daar maar geen zorgen om, ik vind het wel cool als jongens gewoon over hun gevoel kunnen praten, dus ook met andere jongens en dat er niks raars aan is, tenminste vind ik dan. Sommige gaan gelijk 'gay’ roepen, maar daar heeft dit niks mee te maken. Ik denk dat wij een beetje hetzelfde voelen hierover.

Ik kus mijn broers bijvoorbeeld ook elke dag en zij mij en das ook gewoon omdat we van elkaar houden, maar niet iedereen snapt dat, omdat ze het niet gewend zijn om zelf te doen.

@Sanny en @wilhelmavemela dan weten jullie ook hoe het zit (iig van mijn kant, ik kan niet voor @Julian12  spreken.), maar wel heel lief wat jullie schreven

 Ik hoop dat iedereen lekker slaapt, ik ben er nu ook wel aan toe 😴😴

 

Gr. MickeyMouse is in the house

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

@Een hulpvol meisje oohh wat gaaf! Super leuke foto’s! 

@wilhelmavemela die kwaliteiten passen heel goed bij je! 

@Julian12 Gaaf een astronomie badge! Hoe was de film? 

Nou de kip is opgehaald door de dieren ambulance. Ze vond het niet zo grappig dat ze werd vast gepakt en in zo’n draagkist gestopt werd haha. Verder heb ik een planning gemaakt voor de komende week, de paardenstallen uitgemest en samen met m’n moeder met de pony’s gewandeld. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +2

IK HEB GEZOEND !!!! Ik denk dat ik begin verliefd te worden . Op wie ??? Justin !!! Ik heb met hem gezoend op de feest. Omdat mijn vader vergeten was om mij op te halen van de feest was ik met Justin naar zijn huis gegaan(want mijn huis was te ver. Oké Justins huis was ook ver) Zijn huis was super normaal. Waaar heb ik geslapen??? Ik heb op een luchtbed geslapen . Justin had twee bedden, dus ja . Nee Ik heb niet het gedaan met hem. Ik moet nog even wachten.  Ik begin hem echt leuk te vinden, maar Ben ik nu een player ??? Ben ik nog aardig ???

Even terug naar de feest

We hadden een chocolade fontein.  Een medium fontein . Niet zo groot als een mens . Ook niet een kleine fontein . Het was zo leuk !!! De verassing was...... We werden nog een keer uitgenodigd voor een echte discotheek. Ik ben wel best benieuwd naar. 

 

Emma

Heb een echte waarschuwing gekregen door mijn handtekening 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben havens gaan bezoeken en toen hebben we naar de boten gekeken en mijn broers waren aan het dromen over hele grote boten maar ik niet echt.

Top3:

1. Een houten geschilderde zeilboot vanonder rood daarboven blauw en daarop groen met daarop als boegbeeld een drakenkop. Die was vrij groot. 

2. Bootje van 1meter op 2meter met een motor en een heel klein kamertje met daarin alles om te besturen. 

3. Even groot als nummer 2 , iets kleiner denk ik.  Alleen was dit een roeibootje met een klein zeil en zonder motor.

 

Veel liefs, Appelbanaan 

@Eenmeisje004

Ik weet een goede engels toets

Neem een kijkje bij 

En help hem

Reageer in het Engels!!!!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi !!!! Ik ben weer terug !!! Hoe zou ik eigenlijk even samenvatten??? Weet je ??? In één woord . Bedreiging . Gelukkig is alles goed gekomen en ben ik weer happy !!!

 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Nou van mij verslag van de nacht:

Opeens was ik geband ik heb proberen in te loggen maar lukte niet toen ben ik gaan slapen en vanochtend een mail gestuurd. Daarna nog een keer geprobeerd en viola kon ik er weer in. Maar dus wel al een 3e ban gehad ook al was het een foutje van de kt. Ik ben bang voor nog een ban en nog een. En hierin heb ik het record gaband en teruggekomen al verbroken:(. Maar opzichte oké geslapen en nu even zeggen waarom ik zo abrubt weg was. Sorry.

Wilhelmavemela.