Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sankonijn

vandaag had ik les van het 2e uur tot het 9e uur (we hebben een 40 minuten rooster). Een vriendin, nog van de basisschool, begon ook pas het 2e uur dus konden we samen fietsen. Was heel gezellig.

2e uur scheikunde. Dat ging over het periodiek systeem, best saai maar wel interessant.

3e uur economie. We werken aan een ondernemingsplan in twee of drietallen. Deze keer mochten de vriendin waarmee ik samenwerk en ik op de gang/in de aula of in een lokaal zitten. We zijn op de gang gaan zitten. We hebben echt geen klap gedaan want de vriendin was haar schrift vergeten waar alles in stond, dus ja. :) 

Daarna pauze. Er is toetsweek nu dus we mochten niet op de gang zitten. In de aula was geen plek dus zijn we maar op een bankje gaan zitten, 5 vriendinnen en ik. 

4e godsdienst. Ging over verschillende soorten klooster groepen en ik vond er geen klap aan. 

5e geschiedenis. Ging vooral over de oorlog tussen Poetin en Oekraïne. Ook wel een beetje over de 2e Wereldoorlog. 

6e Nederlands. Was wel grappig. Ging over de verschillende betekenissen van (werk)woorden op de manier hoe je ze schrijft of uitspreekt, zoals ondergaan. We moesten zinnen bedenken waarin we die woorden gebruikte. Een meisje had eerst: De zon gaat onder. Dat was correct gespeld zeg maar. En daarna bij de andere betekenis van ondergaan had een jongen: De patiënt gaat onder de operatie. Dat was een hele grappige zin en daar moesten we dan ook allemaal om lachen. :D 

7e tussenuur. Duits viel uit. Geen klap gedaan. 

8e Engels. Een paar mensen moesten de toets nog inhalen. De rest mocht iets voor zichzelf doen. Ook geen klap gedaan dus. Nou ja, het nieuws gevolgd.

9e natuurkunde. We hadden een practicum. We moesten de hoeveelheid energie van een halve pinda berekenen. Eerst de pinda wegen en 50 ml water in een bekerglas gieten en de begin temperatuur meten. Toen de pinda laten branden en hem onder het bekerglas gehouden tot dat de pinda uitgebrand was. Daarna de eind temperatuur gemeten en de energie in joule berekend. Was wel grappig. 

Dit was het lange verhaal over mijn schooldag. :) 

xx Eenmeisje004 
 


 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb heel goed geslapen het was erg gezellig gisteraaf. Lekker bbq met ook veel vega dingen heel lekker en nog sword dance geoefend in de kilt en veel gezongen. En nu een beetje hees. Ik ga zo de geiten binnen doen met mijn mam en een heel lekkere brunch daarna. En dan scouts weet nog niet wat we daar gaan doen.  Ik ben het met @MickeyMouse  eens en met 5 bff's doe ik dat ook en 2 daarvan zijn jongens :) en  aahw @J8j8  ik wens je echt beterschap en ik hoop dat de verhalen je opbeurden :) ik heb een vol dagje vanaaf bezoek weer deze keer neefjes en nichtjes en ik denk lekker samen horrorfilm kijken ofzo ff hun laten schrikken hihi ;) dus kan zijn dat ik pas morgen weer wat post. Bedankt weer voor alle verhalen en @wilhelmavemela  mijn reactie staat onder die van Mickey die kon je wel zien ? En nu deze en i love you ! Allemaal weer een fijne(re) dag en veel liefde <3 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Wat lief dat jullie je allemaal zorgen maken om mij maar dat hoeft echt niet. 

Een samenvatting van de afgelopen dagen: 

Maandag en dinsdag had ik nog Corona en woensdag probeerde ik weer naar school te gaan. Halve klas was ziek want er is nu ook weer griep. Nou is er wat gebeurt in de vrienden groep dus de sfeer is niet zo leuk meer. Ik was woensdag daarom ook erg stil en zat in de pauze op de wc. Lag aan mij, had meer m’n bek open moeten trekken. Een paar jongens hadden tijdens het tussenuur taart en tompoucen gekocht omdat ze om  bonusvragen in het proefwerk geschiedenis hadden gevraagd en de docent vond dat goed. Ze hadden ook kaarsjes meegenomen en die had een van de jongens uitgeblazen. Was vet grappig. Ik zat alleen want er was geen plek meer. Een paar meiden uit de klas hadden, super lief, gevraagd of ik bij ze wou zitten dus had een stoel gepakt en was erbij gaan zitten. Ik was nog steeds erg stil en had m’n bek gewoon open moeten trekken en heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan maar ja. Na school weer terug naar huis gefietst en ik was echt super moe en had super veel hoofdpijn. Gisteren ging het weer slecht en ben thuis gebleven. Vandaag ging het ook slecht, heb nog steeds veel hoofdpijn, ben moe en soms duizelig. Niet dat dat super erg is. Ik ben vandaag ook jarig dus dat was minder om dan ziek thuis te zitten. 
Ik heb echt iets geweldigs gekregen, namelijk KAARTJES VOOR EEN CONCERT VAN RAMMSTEIN!! Dat is echt een droom die uit komt en ik vind het gewoon geweldig! M’n vader houd ook van Rammstein dus die gaat mee. :)) Echt super!! 

Jullie schrijven allemaal zulke mooie verhalen! :) 
 

Hoe was jullie dag? 
​​​

 

Hey vanavond weer getraind ik ben blijkbaar goed in smashen haha. Kon best wat punten scoren.  En met een heel groepje terug gefietst keihard hele foute liedjes zingen, ik zal ze niet herhalen hihi. Dadelijk maar eens op tijd slapen. Leuk om Julian zijn handschrift te zien zal @wilhelmavemela  ook vinden ;) nogmaals het was geen uitlachen hoor ! Ik ben zelf ook wel eens lacherig in de klas. Bedankt iedereen voor jullie verslagjes !

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

  

laat maar...

@Tom09  Wat laat maar? Jij bent welkom klein verslagje mag gewoon doe het.

 

Verslag gister:

Ik was vrolijk en ben dus veel naar buiten geweest.

Eerst wandeling in een parkje geskeelerd met de skeelers van mijn zus toen in een bos gelopen en toen langs een klein boerderijtje. Nou ik was dus in dat speelbos. Voor kleine kinderen;) en er zijn van die waterpompen. Dus ik deed dat omdat ik me verveelde. En toen kwam er zo een creepie man aan en die ging op een bankje zitten en heeft 15 minuten zitten staren naar mij. Toen ben ik rustig weggelopen.  Ik ben dus richting dat boerderijtje gelopen. En ik liep even naar de paarden om te kijken. En ik liep er zo langs komt er een paard recht op me af gelopen. Terwijl ik:

  1. Niet zoveel met paarden heb.
  2. Dit paard voor de 1e keer zie.

Dus mijn vraag is voor de mensen hier betekent dit iets? @Eenmeisje004 ?

 

En daarna gingen honden naar me piepen omdat ze naar me toe wilden. Ik wil dus graag een huisdier iemand tips om mijn ouders over te halen?

 

En ook de hele weg terug (er waren zowat alleen maar mannen en jongens op straat.) keken heel veel mannen me na met een rare blik in hun ogen. Wat is dit?

En de dag was leuk.

 

Verslag van vandaag:

Ik was boos want mijn ouders hadden mijn telefoon en computer weer afgepakt. Dus ik chagrijnig naar school waar het veel beter werd. Helaas is het project nu afgesloten.:(. Maar we hadden sportdag en was leuk. En school ook. En morgen beginnen de cito's. En dus ik ging naar huis weer boos want ik ben boos op hun en wil daar niet zijn. En toen honden geaaid en naar de  GAMMA geweest om gehoorbeschermers te halen voor kinderen vanwege de cito's maar ik vond ze te duur €17,09 dat vind ik teveel. En toen naar huis gegaan en vriendin gebeld (met de huistelefoon) of we konden afspreken. En dat vond ze leuk dus was leuk  eerst de weg kwijt en toen daar aangekomen. We zijn naar de stad geweest. En toen naar haar huis en met haar konijn geknuffeld en pizza gegeten mjam🙃😀😋😛. En toen tiktoks gekeken op haar telefoon (ik heb geen tiktok). En naar huis gegaan en gezongen.

 

Wilhelmavemela.

P.S @Julian12 Hoelang zijn we nu al een setje?

P.P.S allemaal als jullie antwoorden hebben op mijn vragen zeg het.

P.P.P.S ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

P.P.P.P.S ik ben dus weer terug.

P.P.P.P.P.S @Sano07 Gefeliciteerd met je badge.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Weer een verslag van mijn schooldag: 

Vandaag had ik 1e uur tot het 8e uur les. Ik was door de wekker heen geslapen, dus super hard gefietst naar school. Uiteindelijk toch 10 minuten te vroeg. 

1e uur coach/mentor uur. Niet veel gedaan, alleen een gesprek gehad met mijn coach over m’n profiel keuze. Ik ga Natuur & Gezondheid kiezen. Biologie en scheikunde zijn verplicht. Dan nog met  wiskunde A, aardrijkskunde en informatica. 

2e uur Engels. We moesten een gesprekje over een restaurant  in het Engels voeren in tweetallen. De een was de ober en de ander was de gast. De gast diende een klacht in bij de ober en de ober moest het oplossen. Was heel grappig. Ook moesten we een review over een slecht restaurant schrijven in het Engels. Was wel leuk. 

3e uur biologie. Gelukkig niet met een  condoom geoefend. Wel hebben we een quiz gedaan over voorbehoedsmiddelen. Vriendin L. had de quiz gewonnen en kreeg een kitkat. Was wel leuk. 

4e uur Frans. Onze coach is ook onze Frans docent dus ze had nog wat gesprekjes over de profielkeuze gevoerd. Wij moesten verder werken aan onze Frans mondeling. Was saai. 

5e uur economie. Verder gewerkt aan ons ondernemingsplan. Was wel oké. 

6e uur Nederlands. We hadden een proefwerk. Het ging niet goed maar ook niet slecht. Ik hoop dat het een 5,5 wordt. 

7e uur aardrijkskunde. De docent was chagrijnig want de klas voor ons was met andere dingen bezig, zoals spelletjes of uit het raam kijken. Daar heeft hij eerst een preek over gehouden. Daarna hebben we met z’n allen moeilijke opdrachten samen gedaan. 

8e uur aardrijkskunde flexles (bijles). De docent had zijn hele levensverhaal verteld over motivatie en dat hij van VWO naar HAVO, naar TL is gegaan en uiteindelijk een MBO diploma heeft gehaald en zo het HBO en de Universiteit heeft gehaald. Dat zijn ouders hem niet echt pushte en hij dat graag gewild had. Dat een docent op het HBO had gezegd dat hij het HBO niet kon halen omdat hij een MBO diploma had, maar hij het uiteindelijk toch gehaald had. Een leerling had te horen gekregen van onze coach dat hij beter naar havo zou kunnen, want zijn cijfers waren slecht. Dat vond onze aardrijkskunde leraar echt heel stom van onze coach en zo kwam zijn levensverhaal opgang. We waren ook 20 minuten eerder vrij dus dat was wel fijn. 

Nu ligt mijn kat Roosje naast me terwijl ik dit typ. WE HEBBEN EINDELIJK WEEKEND!! :D

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was heel leuk ik ben naar de bubble jungle geweest en heb veel lol gehad vooral ook omdat we er al veel te oud voor zijn en nog lekker gegeten en verder thuis 20 min. Voor de deur gestaan 3 keer aangebeld iedereen van mijn gezin gebeld en niemand deed open terwijl er 3 mensen thuis waren dus ik was nogal boos en dat heb ik van me af gezongen ik heb filmpjes gekeken en een 3D-kaart gemaakt en nu hier op het forum

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal vanavond  lekker gegeten en daarna naar het zwembad geweest, misschien ga ik van de zomer aan de zwem 4 daagse meedoen, lijkt me wel wat :) en net mijn hw gemaakt,  en heel mooie muziek er bij.  Ik zat net te denken dat ik hier nu 2 maandjes op het forum ben en dus ook loves heb met @wilhelmavemela  <3  ( dankjewel voor je kiss) haha en mijn handschrift wisselt trouwens  vaak, als ik het afraffel ziet het er dus zo uit ;)  en ik zit nu heerlijk mee te zingen met  The Gathering ( bedankt aan @J8j8  voor de tip in de liedjes topic) en  de laatste dagen is onze kat niet bij me weg te slaan haha .  Heeft ontdekt dat mijn schoot lekker zit en dat ik haar kroel in dr nekje enzo vind ze fijn.  :D  schattig. Dank jullie weer voor de verhalen en morgen weer een fijne(re) dag !  Kus !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil mn weekend wel even delen:)

Mijn broer was jarig, en hij kreeg een vliegles als cadeau.. we waren een weekend weg en hij ging dus vliegen en echt sturen en zo en ik mocht achterin zitten! Dat was echt vet stoer, de piloot die de les gaf liet het stuur gewoon los dus het was echt mijn broer die aan het vliegen was. Het was ook echt een gek gevoel om op te stijgen en alles onder ons was super klein. Verder heb ik heel veel gewandeld. Vandaag gingen we naar een klimpark, was ook super leuk! Ik ben net pas thuis gekomen, en er ligt nog huiswerk op me te wachten voor morgen.. dus dat ga ik nog maar even snel doen denk ik lol. 
slaap lekker en succes iedereen op school morgen<3

groetjes,

kwakend1tje 
 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wilhelmavemela ,

Je kon gisteravond niet inloggen op het forum. Dat is vervelend voor je. Ik denk dat dit door een technisch probleem kwam. Ik heb  geen reden om te denken dat het door een ban kwam.  Daarvan is niets terug te vinden. Bovendien is het 2e paasdag, jouw mail is misschien nog niet eens gelezen door de Community Manager.

Wanneer je een ban krijgt, dan zal je altijd een mail ontvangen met de reden waarom dat is gedaan.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Reputatie 7
Badge +17

 

Hoi ik had vanmiddag een topic ingevuld van Eenmeisje004 over honden en katten. Nou, wij hebben er nu een katje bij ! Kwam op de dijk achter me aan lopen en is gebleven. Echt net vanaaf ! Hoe kan het haha.  @Eenmeisje004  trouwens gefeliciteerd en vele vele jaren 🙂 xxxx

Ik hoop dat dat wel even mag 😉 u know. Nou en het katje speelt ergens op het erf denk ik. Echt zo toevallig. Dat past wel in dit topic. Hoop ik.Leuke verslagen weer van jullie !Verder een prima dagje en ik vind het elke keer toch weer fijn om hier even de dag van me af te typen. Is goed voor me :)  morgen weer scouts :D 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik had het eerste uur flex-wiskunde: Heb afgesproken wanneer ik het proefwerk in moet halen en verder hebben diegene die het huiswerk nog niet af hadden verder gewerkt aan het huiswerk. Was niet zo boeiend. 

2e uur Frans: Ik heb het formulier om economie te skippen ingeleverd bij mevrouw T. Ik moest ook papieren en haar agenda bij het kopieerapparaat ophalen. Ik was naar het verkeerde kopieerapparaat gelopen en had bij het loket gevraagd voor blaadjes, dus toen heeft de mevrouw van het loket me een pak met blanco A4’tjes meegegeven, wat niet de bedoeling was haha. Ook lag mvr T. haar agenda niet bij het loket. Maar alles is opgelost, mevrouw T. had uiteindelijk haar blaadjes wel gekregen. Verder moesten we opdrachten maken over het delend lidwoord en dat was het wel. 

3e en 4e uur een blokuur wiskunde (bah): We hebben oefen opgaven  gemaakt en verder gewerkt aan het huiswerk. Dat was het wel. 

Ik was m’n waterfles vergeten dus heb ik in de pauze (tussen het 3e en 4e uur) chocomelk gehaald (yummy). 

5e uur natuurkunde: in 1 woord: saai. Meneer M. heeft wat meer uitleg gegeven over kracht en arbeid en we hebben opdrachten gemaakt. 

6e en 7e uur gym/lo: We hebben gebasketbald. Was wel leuk. 

Ik moet nu nog een werkstuk over Maarten Luther voor godsdienst afmaken en wat voor het proefwerk van Nederlands leren. :( 

Leuke verslagjes hebben jullie allemaal gemaakt!  :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Hoi,

Nu Pasen voorbij is hebben wij nog een hele mand vol met paaseitjes over (zoals letterlijk elk jaar). Omdat iemand ze niet opeten, anders is het zonde, ben ik daar vandaag maar aan begonnen. Vind ik helemaal niet erg om te doen haha.

Ik ben niet naar school geweest vandaag want ik voelde me nog niet helemaal 100% beter en ik had eigenlijk vooral gewoon geen zin. Daarom had ik m’n moeder overgehaald om me af te melden voor vandaag en het is dus gelukt. Nu twijfel ik of ik het voor morgen nog een keer ga proberen. Zo lekker thuis bevalt me wel.

Omdat ik dus niet op school was had ik genoeg tijd om in de zon te zitten en dat was echt heerlijk. Ik heb er van genoten en dus een goeie dag gehad zo.

Hopelijk was jullie dag ook leuk, laat maar weten!

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 Ongeveer 2,5 maanden dus 2 maanden relatie.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag was oke, ik was voor het eerst zins tijden productief bezig. Ook heb ik leuk gevaren met mijn moeder en de hond, dat was erg gezellig. Helaas viel de motor uit dus toen moest ik langs een weiland lopen om de boot voort te trekken hahahaha.. We hadden het wel naar ons zin! 
we hebben een stijger, maar die ligt denk ik 1,5m onder onze tuin als het ware. We hadden altijd een mooie trap waarop onze hond zelf naar boven kon maar die is het water in gewaaid.. dus ik moest de hond optillen maar dat ging niet zo goed, want ze trok 1 van mn zweerknopjes er uit. Ik heb bijna 2 weken geleden 2e gaatjes laten schieten en die oorbellen moeten er minimaal 6 weken in blijven. Het ging helemaal bloeden en ik kreeg een lichte paniekaanval, want die oorbel is waarschijnlijk in het water gevallen, ik kon m niet meer vinden. Maar het is nu weer gefikst denk ik, ik heb er een andere oorbel in gedaan en nu hoop ik dat het niet gaat ontsteken.. 

nou goed verhaal dit loll 

Fijne avond iedereen<3 

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, 

Ik merk dat elke dag van mij verschrikkelijk begint. Ik maak mezelf mentaal kapot in de ochtend. “Jij bent niet goed genoeg”  “jij kan meer dan dit”  “iedereen is speciaal, waarom jij niet?”  en ja. Voelt eigenlijk best wel kut wanneer dit gebeurd in de ochtend, maar ik ga proberen er vanaf te komen. 

Gister was het een goede dag, maar ik begon de dag zoals ik hierboven had beschreven. Wij hadden 2 leuke docenten gister en we hebben lekker gewerkt in hun les en lekker gekletst. Ik moest voetballen op school en zoals altijd moeten ik en me beste vriend in verschillende teams. Was een leuk potje, wij hebben uiteindelijk 4-2 gewonnen :) Ik merk dat ik op school belachelijk zelfverzekerd ben, terwijl ik de ochtend zo slecht start. Heeft iemand dit ook?

En op maandag heb ik veel met me crush gepraat ook, later had zij mij geappt over moeilijkere stof bij Latijn, ik ben best goed in Latijn dus ik zei “oke, ik zeg morgen wel dat ik meedoe”. Ik moest die dag ook belachelijk veel doen, ik heb een biografie geschreven van een karakter uit de mythologie en dat werd uiteindelijk 2000 woorden lol. Veel te veel, want me vrienden hebben 500-1000 maar anderen hadden weer 3000. Ik deed er uiteindelijk 2 uurtjes over. Toen had ik voetbaltraining , die was best kut omdat niemand serieus deed maar ja. Daarna weer vrij lang geappt met crush en ja dat was het. 

Vandaag begon de dag ook weer slecht, maar op school was ik weer zelfverzekerd, vind ik echt raar maar ja :). Ik wil de dag zo beginnen, maar dat lukt niet ofzo. Ik kijk wel of ik er iets aan kan doen. Vandaag had ik een formatieve toets voor Latijn en ik maakte 2 slordigheidsfoutjes en ik moest 2 woorden opzoeken, dat was super goed gelukt dus :) !! Daarna had ik samen met beste vriend #3, E, me crush en een andere slimme jongen die moeilijkere stof gekregen. Het was eigenlijk niet zo moeilijk maar ja, was wel leuk! Ik wilde na school eigenlijk naar de sportschool met een vriend voor mn 1e keer, maar dat ging helaas niet door omdat hij niet mocht van zijn moeder :(

En dat was het, zo nog wat wiskunde huiswerk maken :)

Groetjes, Sano07

Nou , de eerste les is uitgevallen heb ik gehoord, daarom ga ik nog even hardlopen voordat ik naar school gaat . Ik ga eerst paar vragen beantwoorden op De Forum dan ga ik hardlopen. Ik hoop dat Justin (zie je bij mijn vorige verslag ) gewoon vrienden wil zijn . Hopelijk 

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongensss! Noortje hier!♡ 

De laatste 2 dagen is @wilhelmavemela  weg.. ik maak me zorgen. Waar is ze? Wat is gebeurd? Waarom is ze er niet? Hoe gaat het bij haar? Die vragen kan niemand beantwoorden!! KOM ALSJEBLIEFT TERUG!!  :(

Hai, ik heb vandaag al een verslag geschreven maar ik hoop dat het niet erg is dat ik nog een 2e verslag schrijf. Ik wildernis even zeggen dat ik het superleuk vind om elke dag iets van jullie te lezen en ik ben van plan om nu ook regelmatig iets te schrijven hier. 
Met de mensen die ik vanavond heb ontmoet was het gelukkig helemaal oké dus het was op een paar ongemakkelijke stiltes na een gezellige avond, al met al heb ik uiteindelijk een goede dag gehad.

Morgen ga ik ook naar scouting, net zoals @Julian12 :)

En nog gefeliciteerd @Eenmeisje004 

slaaplekker allemaal 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal. Nou gisteravond en vannacht was de corona duidelijk te merken.  Zweverig in mn hoofd en koud en warm. En vroeg slapen. Telkens wakker worden, pieptoon in het oor. En dromen van van alles door elkaar.  Mijn ouders die af en toe kwamen kijken midden in de nacht ( toch heel lief) en nu geslapen tot 9 uur. Stem klinkt schor, beetje suisje nog in mn hoofd en wat koorts maar alles bij elkaar wel beter dan gisteren. Ik ga af en toe via de trap naar buiten. En verder blijf ik zoveel mogelijk op mn kamer en zolder. Gelukkig kan daar veel en via zolder kan ik dus die trap naar het erf nemen. Gek gevoel dat je weer zo ver van iedereen af moet blijven maar ik doe het toch maar :) 

Krijg veel lieve berichtjes van scouts en klasgenoten en 1 jongen komt straks iets brengen zo lief toch x) 

Nou en nu hoop ik dat de verbeterlijn doorzet haha.  Zeilen zal nog niet mogen en dus ook geen scouts maar het moet maar ;) ik wordt wel best verwend thuis dat wel hihi. Cute. 

Groetjes Julian X 

Reputatie 7
Badge +17

aanvulling: een stuur is , voor wie het interessant vind , een stuurpersoon , noemen we de “stuur” dus niet zo'n wiel waar je aan draait ;)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik had vandaag een relax dagje. Lekker lang uitgeslapen en de hele dag in pyjama gezeten. Niet veel gedaan, wat huiswerk gemaakt, YouTube gekeken en op het forum gezeten.  :) 
 

@Julian12 wauw wat een mooi verhaal! Wat top  dat je die jongen zo goed had geholpen. Je bent echt een held! 
 

Wat hebben jullie vandaag gedaan? 
 

xx Eenmeisje004 

Dit is echt een leuk Topic geworden !!!!!!

Jullie verslagjes zijn super

 

Zelle

@Sankonijn 

heb jij zelf nog verslagjes ????