Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb wel opzich oké weekend gehad was mijn telefoon en computer kwijt weer terug jeej en vandaag eigenlijk morgen was mijn zus P jarig 14 jaar. En toen ben ik vergeten om te leren voor ak oeps;) foto's gemaakt en doornemen. Veel visite zelfs uit Engeland en sokken en een smartgame gekregen.

@Julian12 Wat stoer! Ik begrijp mezelf alleen maar meer waarom ik op je val;) ik had zo graag dat jongetje willen zijn.

Leuke verslagen allemaal.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Mijn dagen waren GRIEZELIG.  Ik ben zo blij dat ik weer terug bent en alles hopelijk weer normaal is . Het was bedreiging . Ik vind het heel griezelig en eng . Ik ben zo blij dat ik nu weer heerlijk op De Forum kan . 

 

Emma

Ik wil wel mijn zus , mijn broer en mijn tweelingbroer bedanken . Ze waren super. Mijn broer deed net alsof dat hij een meerderjarige was . Mijn zus steunde me en zorgd voor dat mijn ouders niks van weet . Mijn tweelingbroer was super lief en bedacht super plannen 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik heb net een Natuurkunde so gehad en hij ging best goed. Was wel vergeten dat het antwoord op vraag 3 in km/h i.p.v. m/s moest dus die had ik opnieuw gemaakt haha. De hele klas: Oehhhh. 

xx Eenmeisje004 

Lieve mensen . Ik ga weg . Ik zit in een lastige situatie. Nee ,mijn ouders hebben niks ontdekt over dat ik op De Forum zit .

Bedankt voor alles!!!

 

Emma

Niet off topic !!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi,

Vandaag was een dag als vele andere. Ik voel me uitgeput en ik vind het gênant om mijn docenten onder ogen te komen. Ik ga er namelijk vanuit dat ik mijn proefwerken niet al te best heb gemaakt en ik vind het gewoon gênant dat een leraar dan mijn ontzettend stomme antwoorden moet nakijken. Ik vind het ook awkward om mn mentor tegen te komen want hij heeft het volste vertrouwen in me maar dat slaat helemaal nergens op. 
ik ben vandaag ongesteld geworden, een week te vroeg, dus ik voel me helemaal kut en het is ook nog de hele week aan het regenen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Maar goed, voor mij nog maar 10 lesdagen, want we hebben volgende week 2 vrije dagen en de week daarop 1 vrije dag en daarna is het alweer vakantie!! Ik kan echt niet wachten, niet dat ik zin heb om thuis te zitten maar ik ben gewoon echt klaar met school. Ik was mijn opties voor school aan het heroverwegen, ik zou naar 4 havo kunnen, dan was dit jaar voor niks, maar die kinderen die nu in 3 havo zitten zijn echt hartstikke gestoord allemaal. Dus ik denk dat ik blijf zitten in 4 vwo. Vet leuk. Dan gaan al mn vriendinnen slagen en dan moet ik nog een heel jaar in mn eentje:/ maarja dat zie ik dan wel weer. 
nog een hele fijne avond iedereen<3 

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +17

Vandaag op pad met mijn vader en allerlei leuks gedaan maar je blijft toch denken aan wat er hier allemaal gebeurt.  En : Ahw nu ook Emmalove weg ! wat jammer en verdrietig :( ik hoop je weer te zien ! Alle goeds en liefs !! En @Sanny  dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge

ik heb vandaag een prima dag gehad op dit moment even op mijn 2e account mensen op forum proberen te helpen en te steunen 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag was top,

ik loop kilometers ver achter in mn planning voor de toetsweek, dus dat gaat vast helemaal goed komen. En ik moet een verslag maken over een Frans boekje, moet af zijn vandaag en ik begin net in dat boekje.. ik vroeg of ik uitstel kon krijgen maar blijkbaar moet het perse vandaag:) 

ik heb eigenlijk echt geen zin meer in school. Je gaat naar school om naar een volgende school te gaan en dan ga je de rest van je leven werken om te overleven, maar vervolgens gaat iedereen alsnog dood. Sorry ik snap het systeem gewoon niet helemaal, ben gewoon een beetje klaar met alles. 
Maar goed ik ga leuk even Robin Hood in het Frans lezen nu, zin in!! Fijne avond iedereen<3 

groetjes,

Kwakend1tje

@wilhelmavemela  ik ben het met jou eens! Jeetje wat gebeurd hier allemaal ? 

En Julian weer straf ? Waarom ben je bang om te reageren ? 😘 ik ga even alles lezen. 

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +19

@Sankonijn  Doe geen domme dingen hier krijg je spijt van je kan ook op minder actief gaan haal jezelf van de lijst af aub ik wil dit niet

Ik heb het gelezen. Julian heeft dus geen 2e straf gelukkig. Laten we het alsjeblieft beschouwen als een misverstand.  En  blijven jullie ook gewoon leuke verslagjes maken pls pls lieve jongens !!!   Julian ik hoop echt dat je niet bang bent je reacties zijn altijd superlief !

Ik ga zo nr de scouts en vanaaf bbq dus vanmiddag alles opbouwen en inkopen. Heb wel zin en ik hoop dat hier alles goed blijft!

Allemaal een fijne zaterdag !!

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Ik had een beetje een rare schooldag! LO (gym) viel weer uit en ik wil oefenen met turnen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was leuk en ga naar toneel rappen yo. Wat moet ik aan doen?! En ik heb geborduurd gefiguurzaagd en de musical gelezen. Super tof. Ik zit in mijn … kleding en weet niet wat ik aan moet trekken help! En L@Emmalove04 Leuk ben benieuwd.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het was nog best koud vanochtend dus vlot een dikkere jas halen kwam net op tijd. En net gym en we deden honkbal wel leuk ik sloeg een homerun en deze keer won mn team jaja 😎.  Straks nog gewoon les tot 15:30 en dan even naar de stad met een groepje ijs halen enzo. Vanaaf gaan we op bezoek bij vrienden dus missc ben ik morgen weer op het forum.Haha cool @Eenmeisje004  dat wil ik ook wel ;) lijkt me lol xd. 

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy je angst moet je gewoon kunnen plaatsen en dat mag ook en over die 2e waarschuwing ik heb er 2 en heb er totaal geen last van door jullie voel ik me vrijer dan ooit ik voel mezelf alsof ik iemand ben ik had nooit verwacht dat ik iemand voor de forum dood kon redden en wat heb ik vandaag gedaan iemand van de forum dood gered ik voel me iemand het voelt alsof ik vlieg het gaat beter dan ook en als maandag ook nog iets positiefs uitkomt dan kan ik helemaal niet meer stuk ik loop constant met een big smile on my face ; ) en ja ik kan verwijderd worden elk moment ik ben daar voorzichtig mee maar het gaat super goed

Vandaag gaat het wat beter met mij gelukkig. Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal!

Mijn dag ging prima, ik werd om 8:04 wakker en kwam bijna te laat. 

Ik had vandaag proefwerk Duits en Latijn. Duits ging prima, ik heb waarschijnlijk een goed cijfer, een 8 ofzo. Ik heb geluk gehad want dit keer was het een grammaticatoets, vorige toetsen van Duits waren luister en leestoets en ik sta net een voldoende. 

Latijn toets ging ook goed. Ik sta momenteel een 10 gemiddeld voor Grieks en Latijn, maar ik heb jammer genoeg 1 fout gemaakt. De toets is gesplitst in 2 delen, vandaag was deel 1. Ik heb waarschijnlijk een 9.8/9.9. Ik hoop een 9.9 want anders sta ik geen 10 meer gemiddeld. Vind het wel erg jammer van het ene foutje maar ja. 

Ik heb na school geappt met mn crush, best lang, een uur of 3. 

Ik had net voetbal, was best leuk. Ik ga zo leren, want morgen heb ik nog een Nederlands proefwerk. 

Groetjes, Sano07

 

Reputatie 1
Badge

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !

TW! Ik had een shit dag. Ik heb bijna niks gedaan behalve iets gebakken maar heb niks gegeten alleen tijdens het avondeten omdat het moest. Ik haat mezelf ervoor. Ik moet meer doen. Kver 5 uur heb ij school en ik heb geen idee hoe. Ik doe mezelf pijn wat niet oke is maar het valt wel mee. Ik heb gwn iemand nodig denk ik

Ik kwam op school aan praatte even met wat zesde klassers en liep toen naar wat leraren om even met hun te praten. Dus mijn ochtend was leuk.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Kwakend1tje daar komt als het goed is binnenkort duidelijkheid over :)  maar ik denk vooral dat we niet te veel moeten afdwalen via quotes enzo dat ze dat bedoelen. Als je gewoon reageert op elkaar binnen het topic is het wel goed, maar dan niet met 7 of 8 keer quoten.  tenminste, zo begrijp ik het nu.  Dus 1 keer reageren op wat jij zegt en dan positief dat mag maar niet dat we dan helemaal binnen die reacties  af dwalen en andere dingen gaan bespreken.

On topic mijn dag was leuk 🙂 ik heb mijn verhaal gedaan wat je kan lezen in mijn  tpc hoe vertel ik..en ik had vanmiddag een uur eerder vrij :sunglasses:  thuis gezongen gedanst en ik had zin om in een berg gras te springen dus gedaan 🙂 toen hw gemaakt en nu weer wat uitwerken en het forum bekijken.

Grtz liefs Julian X

PS ik zal niet quoten

Reputatie 7
Badge +9

Eerste reactie op dit topic maar ja.

Ik had vandaag schoolfoto's. Ik denk dat ik het heb verpest. Ik had niet geoefend met lachen in de spiegel en daarom heb ik het waarschijnlijk verpest. Dit is echt triest. Ik wilde dit gewoon effe van me mind af krijgen, dit is echt afleidend en ik wilde het gewoon delen. Ik was de laatste van me klas voor de individu foto’s, de cameravrouw deed er echt een paar minuten voor mij, omdat ik steeds slecht op de foto stond.  Ik ga echt huilen man, al me vrienden stonden buiten die bus op mij te wachten. De foto is sws slecht maar ik hoop op het beste. 

Aan de andere kant: meneer de cameraman koos plekjes voor de klassenfoto de plekken. Bijna iedereen zat al behalve 5 mensen incl. ik. Meneer zei dus tegen de mensen op de stoelen in het midden “schuif een beetje op,” en ik moest daartussen in zitten. Ik moest naast het meisje dat ik leuk vond zitten, was echt een beetje awkward, zij ging iets te ver weg zitten en meneer zei dus “hij is niet zo eng en het is niet alsof jullie meteen verkering hebben”. Moest wel een beetje blozen zo en keek naar mn beste vriend lmao, hij lachte.  Maakte na de klassenfoto oogcontact, ze keek snel weg. In elk geval, wel leuk dat ik naast haar zit naast de schoolfoto en ik heb nu een beetje meer info :joy: kan een beetje raar klinken in je oren en ik weet het, maar ja. 

In elk geval, lekker dit geschreven en veel van me gedachten af. Verder is er niet veel gebeurd.

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +4

Hoi San
Ik heb vakantie, om 10 uur ontbeten, ga zo avondeten en eigenlijk niks anders gedaan dan op de bank liggen.

Reputatie 7
Badge +7

Fijn dat je een leuke dag had Julian!

mijn dag was oke, school was best wel vermoeiend en ik wilde graag mijn mentor aanspreken, zodat ik eindelijk een goed gesprek kan hebben, maar ik durfde niet lol dus dat komt ooit een andere keer wel. Verder heb ik lekker met mijn kat geknuffeld en nu moet ik snel even de afwas doen:/ straks nog even huiswerk en dan ga ik voor de verandering een keer op tijd naar bed;)

groetjes, 

kwakend1tje

Ps. Waarom is de quote functie ooit bedacht als we hem niet mogen gebruiken..?

Reputatie 7
Badge +2

De feest is al een tijdje begonnen . Haar villa lijkt op een piramide. Énorm groot . Echt een big villa !!! Ze zei dat er een verrassing er komt . Alles is heel luxe. We kregen allemaal een glow a dark shirt voor als cadeau. Jayda heeft een jurk aan(het staat goed) Ik heb een hippe shirt aan en een heel leuke spijkerbroek.  Natuurlijk ook mijn wit paarse sneakers. Ik vertel later nog meer ....…

 

Emma

@wilhelmavemela gewoon wat je leuk vindt en fijn in voelt . Iets normaals . Gewoon kleren die je leuk vindt

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was goed ik heb eindelijk mijn musical boekje wahoe! En lekker gerend en een dans van vroeger geoefend mag niet zeggen hoe hij heet. En zo gesprek met GGZ pfff:(. En morgen stadswandeling in oude klederdracht zoooo tof. Nu lekker rappen yo (ik ken hem uit mijn hoofd!?) taart eten en musical lezen. Plus hier FF rondkijken.

Ik heb 2 10en voor ingehaalde toetsen Engels en geschiedenis! Maar ja basisschool hè. En al ging wel goed voldoende heb ik binnen.

Wilhelmavemela.