Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Julian12 Love you to😘😘😘😍

En nee helaas kan ik die reactie niet zien.

Mijn dag was leuk netflix gekeken spelletjes gespeeld muziek geluisterd naar de stad geweest met opa en oma en de chocolade moes was heerlijk! En eigenlijk hele dag met mijn lieve opi en omi. Verder nu thuis en FF op forum. Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de kt en hoop dat ze gauw reactie geven.

@J8j8 Heel veel liefs en beterschap!

En nu FF een muziekje op ofso.

Kus Wilhelmavemela😘😘😘.

Hey @wilhelmavemela  je klavertje staat er wel onder en er is geen andere reactie verder. Bedoel je het gedicht misschien? Sorry KT ik probeer even te helpen.  Dit is de 1 na laatste reactie van Julian12 : 

Hoi nou mijn dag kon niet beter beginnen. Lekker croissantjes en chocomelk en daarna het gebruikelijke tochtje en weer naar huis.  Gauw de bootjes borstelen en mn buurmeisje helpen met haar fietsketting ( kwam ze dus mee aan de hand lopen dik 100 meter aahw) . En dan kom je thuis en kijk je even je mail en zie je een reactie in het topic hier en ik heb echt  5 minuten stil zitten snikken en het 10 keer gelezen de lieve reactie van @MickeyMouse   zo lief en schattig en wat een eer is dit ! Ik las gister de vragenlijst en ik moest er iets mee doen. En dan krijg ik het allermooiste compliment  wat ik maar kon krijgen .Omg wat echt super lief !  Ik vind het fijn dat je er steun aan hebt en dankjewel dankjewel ! Ik ga dit echt bewaren en ik hoop dat jij een mooi plekje vind maar het ging om jou hoor ! Ik ben maar gewoon een joch van 12 die denkt dat ie al veel weet maar nu voelik me nederiger dan ooit ! ❤ Echt dankjewel lieve Mickey Mouse !! 

Nu ga ik even lopen buiten en over het water kijken en nadenken, dit is zo lief.   Echt het raakt me heel erg diep !

Ik hoop niet dat ik te off ging met deze reactie maar ik wou het even zeggen. De kat zit te spinnen op mn knieën voorpootjes net over de rand van de kniebroek met zn nageltjes op mn huid  maar dat mag 😉 en ik geef hem dan maar de knuffel en mijn Mickey knuffel ook :)

Groetjes en veel liefs Julian X

Deze ? 

Mijn dag was en is heel leuk. Taarten bakken, zwemmen, watervechten en samen eten en nu buiten met de pups van de buren spelen zo cute. 

Allemaal dank voor de verhalen en fijn weekend <3 you !!! 

Sanny xxxxx

@J8j8  beterschap xxx

Reputatie 7
Badge +19

@Sanny Dankjewel.

Wilhelmavemela.

Dankjuliewel allemaal!

Helaas voel ik me nog niet echt beter dus ik ga maar slapen en hopen dat het morgen beter is.

PS: leuke verhalen allemaal!

Reputatie 7
Badge +19

Welterusten @J8j8 Goed slapen en fijne Pasen allemaal!

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

hoi! hier even mijn verslagje van de dag, ik ging sochtends al vroeg weg naar de manege, ik ga daar vaak elke zaterdag heen met vriendinnen en gewoon een beetje klote, ik was pas om 6u avonds weer thuis ofz, en toen gingen me ouders letterlijk alles wat ik fout heb gedaan die dag of wat ik moest doen vertellen enz en toen hebben ze me dag verpest 😕

Reputatie 7
Badge +19

Vervelend volgende dag beter!;) en welkom op jet forum we hopen dat je er wat aan hebt.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was leuk!

Vrolijk Pasen allemaal! En vrolijk Pesach!

In de ochtend voor het paas ontbijt gingen we (mijn gezin) naar opa en oma. Daar had oma 20 set van 3 verstopt alleen de laatste konden we niet vinden;) zelfs oma niet! Dat krijg je met ouder worden helaas. En vlak voor we weggingen tadaa daar had oma hem gevonden. Dat waren 3 hele speciale paaseitjes. Daarna naar huis wat filmpjes gekeken en toen kwamen vrienden bij ons langs en spelletjes gespeeld en daarna heb ik me teruggetrokken op mijn kamer. Hamburger gegeten hmmjam! En nog een spelletje gespeeld. En op het forum hangen.

Wilhelmavemela.

Hoi, ondanks dat ik me nog niet echt beter voel, ben ik vandaag toch maar ff naar buiten geweest. Het was gewoon te mooi weer. Verder heb ik niks gedaan dus ook niks te vertellen. Morgen wordt het volgens mij nog beter weer dan vandaag dus ik hoop dat jullie daar allemaal van kunnen genieten (en wie weet ik ook?).

Oja, nog een fijne Pasen!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allereerst wens ik @J8j8  ook hier beterschap !  Vandaag begon met een lief bericht van @wilhelmavemela  aan de ktf en ik had een tijd geleden al eens een voorzichtig vraagje gesteld aan mn ouders over afspreken en mensen ontmoeten via internet en ze zijn daar helaas nog niet minder streng in 😞 Maar ja , geduld dan maar 🙂 Ik wil optimist blijven en ik ga niet te hard tegen ze in want ik heb nu zelf alles op de kamer en ze hebben pas nog gezegd dat ze me los laten wat betreft de pc enzo dus “ja mam, ja pap”en dat was het dan. Maar we houden moed en  het komt ooit goed 🙂 Vandaag wel lekker buiten en gefietst en bij een paasbult in de buurt gaan kijken die brand nu en ben net ff geweest  en morgen is er weer een paasvuur ( kennen jullie dat eigenlijk ook? ) bij mn oom en tante in de buurt dat is altijd wel gezellig. Ik zat vanmiddag met mn buurkids op de dijk naar wat roofvogels te kijken en 1 had een vette vis in zn snavel best mooi. ze hebben grote nesten die dieren. Ik kan er niet veel meer over zeggen want dan verklap ik locaties enzo.  Maar het is wel mooi. Ik had helemaal gras- en takjes afdrukken op mn knieën haha zo lang zat ik daar te kijken met mn buurmeisje en -jongen. Wel leuk en daarna heb ik geholpen met uit de kas “oogsten” van wat groentes voor een stoofpannetje, en daar ben ik echt gek op.  Nu dus ook opa en oma van mijn mams kant op bezoek die logeren in de achterdeel. Lieve mensen. En vandaag 12 eitjes geraapt bij de kippen dus hmmm.. nouaj niet heel veel super spannends ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik allemaal vertel haha. En natuurlijk iedereen bedankt voor jullie verhalen ik lees alles. En zoals gewoonlijk : morgen een fijne(re) dag !

Groetjes liefs Julian X

En @Eenmeisje004  hartelijk gefeliciteerd met je paps verjaardag !

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12Was leuk verhaaltje en paasvuur ohhh zou ik wel willen maar de stad he arghh. Echt tof. En je ouders ik snap ze volkomen. Ook al vind ik het jammer. Ik vind uit de verhalen dat je hele aardige ouders hebt.

Wilhelmavemela.

@Sanny gefeliciteerd met je badge!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Fijne pasen of pesach allemaal! 

Een verslagje van dit dagje: 

Vandaag om 10 uur uit bed gegaan. Mijn vader is vandaag jarig, hij is 63 geworden. Gisteren hebben we een feestje gehouden. Dat ging tot ongeveer 2:00 ‘s nachts door, dus iedereen was super moe en mijn vader en moeder hebben zelfs tot 11:00 geslapen haha. Toen we allemaal wakker waren hebben we mn vader z’n cadeau’s gegeven. Van mij heeft hij droge worst, chorizo, een zak met noten en een kaartje gekregen. Van m’n moeder een fles whiskey en een nieuwe regenton. Morgen gaan ze de regenton uitzoeken. Daarna hebben we een paasontbijt met een boterham met roerei en ham, taart gegeten en  koffie gedronken. ‘s middags hebben m’n moeder en ik  met de paarden gewandeld en heeft m’n vader mijn oma opgehaald. Was heel gezellig. ‘s avonds hebben we asperges met zalm en gebakken aardappeltjes gegeten, als verjaardagsmaal. Dat was echt super lekker. Ik ben net klaar met Frans en ben nu Fairytale van Alexander Rybak aan het luisteren. (ik heb een dikke crush op Alexander Rybak btw haha) Misschien zo nog even bio door kijken voor het inhaalproefwerk van dinsdag en dan naar bed. :) 

@J8j8 beterschap! Ik hoop dat je snel weer beter bent. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Nou van mij verslag van de nacht:

Opeens was ik geband ik heb proberen in te loggen maar lukte niet toen ben ik gaan slapen en vanochtend een mail gestuurd. Daarna nog een keer geprobeerd en viola kon ik er weer in. Maar dus wel al een 3e ban gehad ook al was het een foutje van de kt. Ik ben bang voor nog een ban en nog een. En hierin heb ik het record gaband en teruggekomen al verbroken:(. Maar opzichte oké geslapen en nu even zeggen waarom ik zo abrubt weg was. Sorry.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wilhelmavemela ,

Je kon gisteravond niet inloggen op het forum. Dat is vervelend voor je. Ik denk dat dit door een technisch probleem kwam. Ik heb  geen reden om te denken dat het door een ban kwam.  Daarvan is niets terug te vinden. Bovendien is het 2e paasdag, jouw mail is misschien nog niet eens gelezen door de Community Manager.

Wanneer je een ban krijgt, dan zal je altijd een mail ontvangen met de reden waarom dat is gedaan.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Reputatie 7
Badge +19

@Mariska H Ik snap dat het een foutje was maar er stond echt zo een rode balk van je account is verwijdert of geband. Maar gelukkig is alles weer goed.

Wilhelmavemela.

(Die mail hoeft niet meer gelezen te worden.)

Vandaag gaat het wat beter met mij gelukkig. Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vanmorgen had ik op de manege een paasbuitenrit. Was heel gezellig en leuk. Daarna zijn  we (de familie van m’n moeders kant) naar een all-you-can-eet restaurant geweest en ik hem me helemaal haast misselijk gegeten. Was heel lekker. Net wat huiswerk gemaakt en zo naar bed. 
 

@J8j8 wat fijn dat je je al wat beter voelt! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben vandaag vooral buiten geweest. Veel gespeeld gelopen en later gezeild en een poging tot zwemmen in een kanaaltje maar dat was 1 plons en er weer uit brrrrr haha. En daarna lekker eten samen met mn opa en oma en paasvuur weer. Gezellig dagje en mooi weer ook :)  Fijn dat het beter met je gaat @J8j8  en leuke verhalen weer. Zeker van @Eenmeisje004 over de all you can eat xd  snap ik helemaal !

Slaap lekker en morgen een fijne(re) dag ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ps @Eenmeisje004  vertel je ons hoe dat gegaan is met die taarten straf ? Dat lijkt me lol xd 

Nog even iets over mijn dag van gister:

Het was echt zulk lekker weer! Van mij mag het altijd wel zo blijven. Zelfs ik, die ziek was, had een korte broek aan hahah. Ik snap wel wat@Julian12 bedoelt als hij zegt dat hij graag met blote kuitjes loopt. Hoewel ik het niet zo ervaar maar ergens toch weer wel ofzo. Nouja niemand snapt dit nu meer hahah maakt ook niet uit. 

Fijne dag allemaal!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Kort tussendoor...lachbui hebben en waarschuwing krijgen en dan antwoord geven " ik lachte niet om u maar nu wel "  ( vergissingsantwoord) is niet slim => strafregels :(  Later meer info. 

Grtjs liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

vanmorgen thuis een beetje te laat vertrokken naar school en toen reed ik m’n band ook nog eens lek op ons pad naar de weg, dus snel ff terug lopen en een andere fiets (van een broer die studeert en ‘m toch niet nodig heeft nu) uit de schuur  gehaald en ik moest wel wat harder fietsen als anders, dus beetje bezweet aan gekomen en gelijk mijn spijkerjasje maar uitgetrokken op school. Zat ik in de klas en kreeg ik het me een partij warm (op de fiets had ik nog wind, in de klas niet), dus ik denk ik trek lekker m’n sweater uit en toen kwam ik er achter dat ik er geen t-shirt onder had wat ik meestal wel doe. Vaag staat me nog wel bij dat ik vanmorgen dacht ‘een t-shirt èn een sweater is misschien te warm’ en dat was ook zo, maar nu kwam het niet goed uit. Die leraar gelijk zeggen ’je ben hier niet op het strand’, dus ik had die sweater toch maar weer aan gedaan…. Bij het wisselen van de les had ik het t-shirt van een vriend mogen lenen, dus wij allebei ‘uitkleden’, ofc alleen bovenlichaam bloot en hij droeg over zijn t-shirt een overhemdje, dus daarom kon ik dat wel lenen en heeft hij nu alleen zijn overhemdje weer aan. Ook weer opgelost.

Straks lekker gym. Kan ik lekker bewegen, want een hele dag stilzitten op school is niks voor mij.

@Julian12  sorry ik moest wel lachen om jouw lachbui en vooral jouw antwoord, ik hoop dat je straf mee valt. Was het weer bij gym?

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Aanvulling verslag van mijn dag. Zie vorige bericht. Ik kreeg er 50 pff, nouja ik begon steeds slordiger te schrijven bloos…Foto gemaakt in de schoolbieb daar heb ik ze gemaakt. Er staat dus  “ik moet proberen in de les mijn aandacht bij de stof te houden en niet bij andere zaken “  . Het is al ingeleverd en ze heeft het al weggegooid dus ik kan het rustig hier plaatsen ;)

( PS ik had de Kindertelefoon gevraagd of je handgeschreven dingen (geanonimiseerd) mocht uploaden onherkenbaar en dat mocht .  En  dit is ook onherkenbaar.  En de lerares heeft er niet eens echt naar gekeken alleen naar het aantal)

Grtjs liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

ik heb dus echt een rotdag gehad :,) vandaag hadden we een wiskunde-toets, die ik volledig verpest heb. ik hoop op een voldoende.. en vervolgens kwam ik er achter dat we over een paar dagen een heel werkstuk moeten inleveren voor biologiee…. oepsss! en dan krijgen we ook nog een toets latijn vertaling op donderdag. dat wordt een week lang alleen leren, hahah. ben nu ook aan het werk voor dat werkstuk, maar nam een korte pauze. ik ga weer aan de slaggg

 

doeggg, Emma

Hey ik had een goed dagje gewoon lessen en een paar vakken buiten heerlijk. Het woei wel maar was te doen. We deden een spel met hoekdoelen en de verdedigers stonden dus " in de hoek" dus ik dacht aan Julian12 en hahahaha ik zag net meteen zijn strafregels XD wat netjes nog ! Ik zou schrijfkramp hebben na 40 stuks ofzo. Haha wel flauw van die juf maar goed. Nou, het eten is klaar lekkere spinazie met room en kipblokjes hmmm.  Straks huiswerk en leren. Ohja @Julian12  ik lach je niet uit hoor maar vond je post grappig xd ik vind je straf overdreven zo te lezen :) en steun en knuf aan @e.wastakn  en allemaal !! 

Sanny xxxxx