Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was heel leuk ik ben naar de bubble jungle geweest en heb veel lol gehad vooral ook omdat we er al veel te oud voor zijn en nog lekker gegeten en verder thuis 20 min. Voor de deur gestaan 3 keer aangebeld iedereen van mijn gezin gebeld en niemand deed open terwijl er 3 mensen thuis waren dus ik was nogal boos en dat heb ik van me af gezongen ik heb filmpjes gekeken en een 3D-kaart gemaakt en nu hier op het forum

Ze vinden Zelle heel op mijn e-mailadres lijken

Ik heb hun een mail gestuurd om de E-mailadres te veranderen 

Ik wed dat ( naam verwijderd vanwege anonimiteit ) meer op mijn e-mailadres lijkt hoor 

Ik vind dat echt zo raare naam

Ik wil Zelle terug !!!!!!!

 

Profielfoto 

Lees maar

Verder hebben we je avatar verwijderd. Het was een afbeelding waarop iemand in beeld is. Dit is niet toegestaan op het forum. (forumregel 20: Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan).

Wij vinden het belangrijk dat jongeren anoniem zijn op het forum. Wij kunnen niet altijd weten of het om een foto van een forumlid zelf gaat of om een ander persoon. We hebben jouw profielafbeelding verwijderd, je kunt nu zelf een andere profielafbeelding kiezen, zonder mensen erop.

 

Ik vind het echt zo oneerlijk 

Ik ben zelfs een beetje verdrietig hierover

 

De verdrietige meisje

O ja

Ik heb steeds een andere naam

 

Groetjes van  Steeds andere naam meisje

Reputatie 7
Badge +19

Oh wat een diepte punt weer dit van het forum hier moet wat aan veranderd worden geef maar aan in het topic: onduidelijkheid op het forum

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het is mooi weer dus straks het water op en stadje in.  En ik begin de dag ook met een verbazing over wat ik nu weer lees met Zelle. En zelf ook 2 reacties op een topic en gecheckt en nooit weer gezien. Het zal allemaal wel ik zeg niks meer er over want wil geen 2e waarschuwing maar ik denk er van alles van ! En ik word ook wakker van verbazing als je dan allemaal topics ziet met inhoud dat je denkt " omg waaatt?" En dan is het extra raar dat jouw keurige reactie zonder 1 raar woord gewoon niet word geplaatst. En 1 is van gisteravond...maar ja ik durf er niks meer over te zeggen dus sorry aan @wilhelmavemela  ik had gereageerd op een antwoord van haar bij een verhaal van iemand die een ander iemand niet kon bereiken qua liefde maar mijn reactie mag blijkbaar niet. Gisteren niet en net een nieuwe poging ook niet.  Topics met allerlei seks inhoud zijn wèl prima blijkbaar. Dat is dan toch even mijn verslag van de ochtend van deze dag. Nu gauw de kniebroek en de zeiljas aan, water op en vanavond ipv vanmiddag scouts want we hebben avondspel o.a. ook op het water :D 

Grtz en liefs Julian X 

Ps ik ben al bijna bang om dit te plaatsen. Fijn sfeertje krijg je zo op zo'n forum......

Hallo allemaal ik ben er weer eens ! Excuus ik mag niet zo vaak ( behalve voor school) online . Beetje te voorzichtige ouders. Maarja, dan kom je weer een keer en het eerste wat ik  lees is weer 2 leuke aardige lieve mensen die op 1 of andere manier weer worden aangepakt op dit forum  en ik lees naar mijn zin iets te vaak dat mensen bang zijn om dingen te zeggen uit angst voor straf. Dat is niet wat ik had verwacht toen ik hier begon en is ook niet zoals het zou moeten.  Een lieve jongen als Julian12 die ik gezien zijn topic als een soulmate zie ( zelfde ervaring zo'n beetje ) die hier gewoon bang is om te zeggen wat hij wil ??!  En dan kijk je naar de startpagina die vol staat met de meest belachelijke , catfish-achtige smerigheid.  En dat kan en mag allemaal, en een jongen als Julian met een paar totaal onschuldige topics en heel nette, respectvolle reacties wordt hier als een soort reclasseringskandidaat gevolgd en is bang ! Bang op een forum van een site die bedoeld is om kinderen zich veilig te laten voelen, en  hij moet bang zijn. En juist iemand, net als ik, die hier kwam om een straf-trauma te verwerken !!!. Juist die durft niet meer vrij uit te praten en is bang om gestraft te worden. En het lieve schatje @wilhelmavemela idem  dito.   Waarom worden zij juist zo aangepakt?  En uit solidariteit met Julian, en omdat ik hem wil steunen en hij volgens mij een kei aardige lieverd is, ga ik mijn account hier opzeggen. Ik voel me hier niet meer thuis door hoe er met zo'n jongen word omgegaan en het valt me vreselijk tegen. Nergens zie ik een woord van excuus richting Julian en Wilhelmavemela of ook Zelle, de angst regeert en kijk ook maar naar zijn laatste zin hier boven.  Is dat wat het forum bedoeld heeft ? Waar zijn de excuses en de troost voor hem en hun? waar zijn de woorden ‘je hoeft hier niet bang te zijn’?  

Dat ik weg ga ligt trouwens niet aan jullie , de deelnemers hier. Wat een schatten zijn jullie  ! Vooral de mensen van de topics waar bijvoorbeeld @Eenmeisje004@Ellen@wilhelmavemela  @Zekermagic  en @Julian12  heel actief zijn. Keurige teksten, warmte, vriendschap en liefde . En dat wordt dan bestraft ?! En die ranzigheden als “kutje oma “en slipje moeder” mogen gewoon blijven staan ! On-voor-stel-baar !

Het ga jullie goed lieve lieve mensen , het spijt mij echt dat ik weg ga maar ik kan mij onmogelijk thuis voelen in dit angst cultuurtje waar de liefste mensen het hardst worden aangepakt, Julian12 voorop, jij lieve knul ! :kissing_heart: ik begrijp wat het met je gedaan heeft je vernedering en daarom ben ik ook zo boos op de KTF.  dat ze daar gewoon geen rekening mee houden en je laten zweven met de straffen als dreiging, juist voor iemand die zo is geraakt door een straf.  Ik kan daar echt niet bij.

Vaarwel en grote groet, en ik hoop datdit topic voor jullie open blijft ook als ik weg ben.

Sankonijn 

Reputatie 7
Badge +19

Nee alsjeblieft @Sankonijn  We kunnen je niet missen jij met je fantastische reacties en slimme tips en die aan de moderators net als veel andere kinderen laat zien aan de moderators dat wat er gebeurt niet oké is kan je op zijn minst afwachten tot maandag en dan beslissen van wat er uit is gekomen of je weg gaat of niet we kunnen je niet missen jij die echt aardige teksten schrijft nee ik ga huilen hoor niet doen we need you

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 
Heel jammer ik zal dan maar moeten wachten op die reactie ik hoop hem gauw te zien

@wilhelmavemela  ik ben het met jou eens! Jeetje wat gebeurd hier allemaal ? 

En Julian weer straf ? Waarom ben je bang om te reageren ? 😘 ik ga even alles lezen. 

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +19

@Sankonijn  Doe geen domme dingen hier krijg je spijt van je kan ook op minder actief gaan haal jezelf van de lijst af aub ik wil dit niet

Ik heb het gelezen. Julian heeft dus geen 2e straf gelukkig. Laten we het alsjeblieft beschouwen als een misverstand.  En  blijven jullie ook gewoon leuke verslagjes maken pls pls lieve jongens !!!   Julian ik hoop echt dat je niet bang bent je reacties zijn altijd superlief !

Ik ga zo nr de scouts en vanaaf bbq dus vanmiddag alles opbouwen en inkopen. Heb wel zin en ik hoop dat hier alles goed blijft!

Allemaal een fijne zaterdag !!

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve mensen ! Heerlijk buiten geweest op mn bootje 🙂 en nu even forum kijken !

Hey lieve @Sankonijn  het is allemaal heel lief wat je voor mij doet.  Maar alsjeblieft blijf gewoon.  Ik zal jullie wat uitleggen.

Tijdje geleden hadden we allerlei topics net nieuw. waaronder die van mij over hoe vertel ik..en toen ging ik door op een reactie van @wilhelmavemela  over mijn straf in de hoek staan en we maakten lolletjes en ik bleef reageren en quoten. En dat is niet de bedoeling hier en toen kreeg ik een eerste waarschuwing.  Mijn fout dus dat heb ik  geaccepteerd. Als ik echt fout zit en ik had het moeten weten en ik krijg straf dan neem ik die. maar ik heb toen nog wel een mail gestuurd naar  de kindertelefoon om uit te leggen waarom ik dat deed en dat het geen opzet was.

Ik kreeg een best lieve mail terug  van Mw. Carolien dat ze het netjes vond hoe ik het uitlegde en dat ze snapte dat het geen opzet was. Ongeveer daarbij hebben we een paar soort van afspraken over hoe ik mij hier gedraag en wat ik mag. Het werd dus uitgelegd. Dat vond ik helemaal oké en ik houd mij daar dus ook heel erg aan. Want ik ben best (te) gevoelig als ik iets niet met opzet doe en ik dan op de kop krijg. Dat weten ze nu ook dus dat zit goed. Alleen,  dat betekent dat ik soms extra schrik als zo'n check erg lang duurt. En het betekent ook dat ik een beetje onzeker ben over wat ik mag zeggen en wanneer iets een chat wordt, jullie kennen het wel.  want als ik iets niet wil is het een 2e waarschuwing want dan kun je bijna niks meer doen zo voelt het voor mij.   Maar dus , omdat ik die schrik dan plaats schrikken jullie ook, zoals  Sankonijn omdat  hij hetzelfde gevoel kent. Lief van je maar jij hoeft om mij niet weg joh ! :)

Ik zal zelf wat minder schrikkerig doen, want het raakt jullie ook . Even wachten Julian zal ik voortaan zeggen;)   Ik voel wel een beetje angst soms als ik wat plaats maar ik ga er van uit dat de moderatoren ook wel zien dat ik het goed bedoel en niet meteen straffen.  Dus ik moet zelf ook mijn angst daarvoor een beetje minder maken :)  daar zal ik mijn best voor doen ! Dus er is niet veel aan de hand nu,  ik wil jullie vragen als het om mij gaat gewoon weer lekker en leuke verslagjes te sturen en elkaar te helpen en niet te boos te worden als ik een keer schrik 🙂 ik wil niet dat door mij iemand weg gaat of problemen krijgt.

En één dingetje nog, het doet mij heel veel dat jullie  het voor mij opnemen ! Heel lief !

een fijn weekend en ga ook lekker naar buiten want het is geweldig nu :sunglasses:

Groetjes en veel liefs van Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

Ohja en het spijt me dat ik dit niet eerder heb uitgelegd , was beter geweest :blush:  zullen we nu weer verder gaan zoals het was ? :wink:  want de kindertelefoon mensen bedoelen het ook allemaal goed hoor !  laten we dat niet vergeten 🙂 dankjulliewel !!

Allemaal hug en dikke kus !

Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heyy je angst moet je gewoon kunnen plaatsen en dat mag ook en over die 2e waarschuwing ik heb er 2 en heb er totaal geen last van door jullie voel ik me vrijer dan ooit ik voel mezelf alsof ik iemand ben ik had nooit verwacht dat ik iemand voor de forum dood kon redden en wat heb ik vandaag gedaan iemand van de forum dood gered ik voel me iemand het voelt alsof ik vlieg het gaat beter dan ook en als maandag ook nog iets positiefs uitkomt dan kan ik helemaal niet meer stuk ik loop constant met een big smile on my face ; ) en ja ik kan verwijderd worden elk moment ik ben daar voorzichtig mee maar het gaat super goed

O ja

Ik heb steeds een andere naam

 

Groetjes van  Steeds andere naam meisje

Gelukkig is je gebruikersnaam weer terugveranderd naar Zelle. Ik vond het tot op het schofterige af om het zomaar te veranderen naar iets totaal anders. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was saai behalve dat ik uit eten ben geweest video's heb gekeken en @Sankonijn  Heb gered van forum dood kan iemand mij uitleggen waarom @MCES , @MCES2.0 , @MCES CR7  Is gebeurd ik heb iets gemist en weet niet wat er is gebeurt kan IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN IK MIS MCES

Reputatie 7
Badge +7

Lieve forumgebruikers,

 

het is duidelijk dat jullie erg bezig zijn met de angst voor waarschuwingen, het blokkeren van MCES en de naamswijziging van Zelle. Wij zijn er achter de schermen ook erg mee bezig, het is goed dat er een discussie is. Wel wil ik jullie vragen om die discussie alleen te voeren in het topic dat Rob_ daarvoor heeft aangemaakt, namelijk: 

 Zo houden we de vragen overzichtelijk. Maandag is er een grote vergadering en wordt alles intern besproken. Zodra de community manager duidelijkheid heeft, zullen we jullie op de hoogte brengen. 

In dit topic ‘ verslag van je dag’ graag bij het onderwerp blijven.

Heel erg bedankt dat jullie je best daarvoor doen!

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

OK sorry voor het off-topic gaan ik zal opletten

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vandaag moest mijn moeder werken (ze werkt in een bejaardentehuis) dus moest ik om 8:30 uur ongeveer opstaan om de paarden in de wei te zetten.

Om 9:30 had ik paardrijles (ja ik zit op paardrijden, als je het geen sport vind, prima. Mij boeit het niet of je het wel of geen sport vind) ging super goed. 

Daarna middag gegeten, soep met restjes avondeten van gisteren. Na het eten de paarden stallen uitgemest en de kippen gevoerd.

Vervolgens ( om 15:40 uur ongeveer) kwam mijn moeder thuis.

Toen ging ik naar een vriendin van mijn vader en moeder. Ze was Engels lerares geweest en ik had een 2,9 gehaald voor het laatste proefwerk van Engels dus  ik moest naar haar toe van mijn ouders. Ze had me geholpen met wat grammatica. 

Na de bijles gingen de vriend en vriendin van m’n ouders en een meid, ik noem haar even M. (die vrienden zijn een soort van “pleeggezin” voor haar) naar mijn huis toe want we gingen met z’n allen bij ons avond eten. 

Ik had eerst M. rondgeleid op de boerderij en daarna zijn we wat gaan eten. Was heel gezellig. 

Ik wil ook graag alle kleding die ik niet meer aan heb/ te klein is naar de kinderen die uit Oekraïne hier in de opvang zitten geven. Weet iemand een goed bedrijf/organisatie die dat doet? 
 

Dat was het wel. :) 

xx Eenmeisje004 

 

Sorry

Wij ga niet meer off topic 

Wij zou gaan opletten 

@Eenmeisje004

Ik weet een goede engels toets

Neem een kijkje bij 

En help hem

Reageer in het Engels!!!!

@Marieke  doen we zeker :)  On topic  wat een weekend was het ! Gisteren de hele dag buiten geweest bij de scouts, sjouwen en bouwen ( toren, keuken, grote tent, kampvuur ) en daarna allemaal spellen gedaan en trainigen gehad in zagen, hakken, mes hanteren, hout bewerken en wat reanimatie en blussen en dat was ook super leuk. Allemaal brandblussers die we leeg mochten spuiten op een bak met vuur en mensen van de brandweer waren er bij om ons les te geven. Ook op zo'n pop oefenen met reanimeren best zwaar maar wel heel vet ! En daarna BBQ met ook allerlei ( verrassend) lekkere vega dingen en sausjes en 1 van onze leiding kan dat ook heel goed die is kok. Buikje veel te rond natuurlijk :blush:  en daarna een tijd chillen en voorbereiden op een Hunt die wij ook gaan doen net als @Julian12  een tijd geleden, met ook echte hunters die je willen arresteren en in de boeien slaan. Dus we zijn ons heel goed aan het voorbereiden,  als ik zo zie hoe goed die lui zijn dan vind ik het nog heel knap Julian dat jij pas 's middags werd gepakt en geboeid :)  Maar we gaan ervoor. En vandaag wat leren, een verjaardag van een oom met weer veel te veel hapjes dus deze week wordt het crackertjes, veel trainen en 1 bordje 's avonds haha ;) Met mn vriendje vanaaf de hele avond samen op mijn kamer en beneden film kijken en andere gezellige dingen ( :blush:  ) en nu nog even wat leerwerk doornemen en een verhaaltje schrijven voor jullie !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoii, ik heb deze week toetsweek, dus lekker druk. Ik heb vandaag vooral geleerd. Maar morgen is een goede vriendin van me jarig, dus dan ga ik bij haar langs. Dat vind ik wel heel leuk! 

Toetsweek !!!

O dat is wel vervelend 

Wat leuk dat je naar een vriendin gaat !!!

Bij mij is hetzelfde als altijd 

Heel saai dus

 

Hopelijk heb jij een leuk dag gehad

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn vakantie is helaas weer voorbij ik ben naar school geweest en naar buiten gegaan ik heb gisteren een kind van 8 maanden vast gehouden en ze was heel schattig ze had helaas wel een beetje op mijn arm gekotst maar dat was snel schoon ik ben weer wat verder met mijn blind type cursus en een hele leuke dag gehad