Skip to main content
Vraag

ik voel me op😕

Toon eerste bericht

360 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 15 maart 2025

Haii lieve ​@Silence ,

het is niet perse dat ik alleen de hulp voor de es niet wil maar ook voor de onderliggende problemen niet😕 Ik wil het ergens wel maar ook weer niet en probeer het dan een beetje te vermijden 🙈 Sorry weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... 

Pff ik denk zelf eigenlijk niet dat ik door de es zo reageerde 😔 Het ging niet eens over eten😕 

De psycholoog vraagt wel hoe het gaat hoor maar zeg dan meestal redelijk en dan hebben we het daarna niet zo meer over.. maar ja ik zal de volgende keer wel zeggen dat ik hiermee zit❤️ dankjewel voor je tips 🤗❤️

Liefs❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Hoe gaat het nu? ♥️Hoop dat het een beetje te doen is..♥️😘 en reageer alleen als het lukt hoor! 

Hoop dat slapen een beetje lukt..🙂

Liefs en knuffel 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 23 maart 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

ik weet het eigenlijk niet zo goed..😕 het wisselt heel erg per moment hoe ik me voel, soms voel ik me best oke maar even later dan weer heel rot…

Het gaat met de vrienden waar ik nu het meest contact mee heb helemaal niet goed en twijfel heel erg of ik wel goed reageer, ik weet echt niet wat ik moet zeggen en ga me daar dan schuldig over voelen.. weet verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen..😔

Slapen gaat niet heel goed en ben ook wel moe nu...🙈 de es word soms ook weer sterker nu en mijn gewicht was een paar weken stabiel maar ben nu wel weer veel afgevallen in niet eens een week tijd….🙈 maar ja gisteren ging eten wel weer wat beter..❤

Liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Nog een toevoeging vind je het misschien fijn op momenten dat je je rot voelt om erover te praten of iemand even te bellen?.. niet dat dat alles weg neemt maar je voelt misschien wat opluchting of iets rustiger .... dat is je zo gegund..

Dikke knuffel lieve ​@Cantaloupe  ♥️♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 23 maart 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

dat doe ik wel hoor en helpt ook wel een beetje..❤ bedoel je het als toevoeging op je berichtje van vannacht of is het niet goed geplaatst?..😕

Veel liefs en dikke knuffel terug🤗💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ik denk dat het niet goed geplaatst is dan..🙈🤔☹had nog een langere bericht.…

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 26 maart 2025

Haii,

het gaat niet zo goed nu..🙁🙈 ik slaap al een week elke nacht heel slecht en voel me enorm slap, heb ook weinig zin om iets te doen.. denk dat ik voorlopig even wat minder op het forum ben.. 😕❤️

Liefs❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2512 reacties
  • 26 maart 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe   ahw een steuntje voor jou 💖 kies je tijd en we zijn er voor je ! 

Liefs, Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Awh jeetje wat ontzettend naar en heftig zeg 😥😖 geen probleem dat je minder op het forum bent hoor, ik denk aan je en wens je veel kracht!!😘💜ik hoop en gun het je zo dat het gauw iets beter gaat! Hoop dat slapen straks toch een beetje gaat. 

Veel liefs en dikke knuffel 💜😘

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi lieve ​@Cantaloupe  ik sluit mij daar graag bij aan! Vind het ook goed hoe eerlijk je altijd bent. En ik gun je zo ontzettend dat het eens de goede richting op mag gaan. Je hebt altijd aandacht voor iedereen en vraagt hoe het gaat, dus ook jij zelf verdient alle liefde en steun! Knuffels en ♥️ ! Groetjes met veel liefs, Tartan 😘😘

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen