Skip to main content
Vraag

ik voel me opšŸ˜•

• November 25, 2024
  • 392 reacties
  • 5620 Bekeken

Toon eerste bericht

392 reacties

• March 15, 2025

Haii lieve ​@SilenceĀ ,

het is niet perse dat ik alleen de hulp voor de es niet wil maar ook voor de onderliggende problemen nietšŸ˜• Ik wil het ergens wel maar ook weer niet en probeer het dan een beetje te vermijden šŸ™ˆ Sorry weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen...Ā 

Pff ik denk zelf eigenlijk niet dat ik door de es zo reageerde šŸ˜” Het ging niet eens over etenšŸ˜•Ā 

De psycholoog vraagt wel hoe het gaat hoor maar zeg dan meestal redelijk en dan hebben we het daarna niet zo meer over.. maar ja ik zal de volgende keer wel zeggen dat ik hiermee zitā¤ļø dankjewel voor je tips šŸ¤—ā¤ļø

Liefsā¤ļø

Ā 

Ā 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@CantaloupeĀ ,

Hoe gaat het nu? ā™„ļøHoop dat het een beetje te doen is..ā™„ļøšŸ˜˜ en reageer alleen als het lukt hoor!Ā 

Hoop dat slapen een beetje lukt..šŸ™‚

Liefs en knuffel šŸ¤—

• March 23, 2025

Haii lieve ​@BoterbloempjeeĀ ,

ik weet het eigenlijk niet zo goed..šŸ˜• het wisselt heel erg per moment hoe ik me voel, soms voel ik me best oke maar even later dan weer heel rot…

Het gaat met de vrienden waar ik nu het meest contact mee hebĀ helemaal niet goed en twijfel heel erg of ik wel goed reageer, ik weet echt niet wat ik moet zeggen en ga me daar dan schuldig over voelen.. weet verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen..šŸ˜”

Slapen gaat niet heel goed en ben ook wel moe nu...šŸ™ˆĀ de es word soms ook weer sterker nu en mijn gewicht was een paar weken stabiel maar ben nu wel weer veel afgevallen in niet eens een week tijd….šŸ™ˆ maar ja gisteren ging eten wel weer wat beter..ā¤

LiefsšŸ¤—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Nog een toevoeging vind je het misschien fijn op momenten dat je je rot voelt om erover te praten of iemand even te bellen?.. niet dat dat alles weg neemt maar je voelt misschien wat opluchting of iets rustiger .... dat is je zo gegund..

Dikke knuffel lieve ​@CantaloupeĀ  ā™„ļøā™„ļø

• March 23, 2025

dat doe ikĀ wel hoor en helpt ook wel een beetje..ā¤ bedoel je het als toevoeging op je berichtje van vannacht of is het niet goed geplaatst?..šŸ˜•

Veel liefs en dikke knuffel terugšŸ¤—šŸ’•

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Ik denk dat het niet goed geplaatst is dan..šŸ™ˆšŸ¤”ā˜¹had nog een langere bericht.…

Ā 

Liefs ā™„ļø

• March 26, 2025

Haii,

het gaat niet zo goed nu..šŸ™šŸ™ˆ ik slaap al een week elke nacht heel slecht en voel me enorm slap, heb ook weinig zin om iets te doen.. denk dat ik voorlopigĀ even wat minder op het forum ben.. šŸ˜•ā¤ļø

Liefsā¤ļø

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Awh jeetje wat ontzettend naar en heftig zeg šŸ˜„šŸ˜– geen probleem dat je minder op het forum bent hoor, ik denk aan je en wens je veel kracht!!šŸ˜˜šŸ’œik hoop en gun het je zo dat het gauw iets beter gaat! Hoop dat slapen straks toch een beetje gaat.Ā 

Ā 

Veel liefs en dikke knuffel šŸ’œšŸ˜˜

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 26, 2025

Hey lieve ​@CantaloupeĀ Ā  ahw een steuntje voor jouĀ šŸ’– kies je tijd en we zijn er voor je !Ā 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 27, 2025

Hoi lieve ​@CantaloupeĀ  ik sluit mij daar graag bij aan! Vind het ook goed hoe eerlijk je altijd bent. En ik gun je zo ontzettend dat het eens de goede richting op mag gaan. Je hebt altijd aandacht voor iedereen en vraagt hoe het gaat, dus ook jij zelf verdient alle liefde en steun! Knuffels en ā™„ļø ! Groetjes met veel liefs, Tartan 😘😘

• April 24, 2025

Haii,

het gaat niet zo goed nu...šŸ˜• Voel me vaker rot enĀ super moe… De eetstoornis word ook wel weer sterker en de opname komt nu wel dichtbij...Ā zie er wel tegenop en raak nu al wel gestrest als ik bij de arts te horen krijg dat ik meer moet gaan etenĀ en de eetlijst omhoog moet... er was iets waar ze me gisteren op aansprak en mijn ouders nu meer op moeten letten en raakte daar ook wel weer gestrest van en dat gebeurd wel vakeršŸ™ˆšŸ˜”Ā Ā ben bang dat dat daar veel erger word en ook in paniek ga rakenšŸ˜¬šŸ˜” Ik wil niet eens een eetstoornis hebben maar die gedachten zijnĀ zoĀ sterk en weet het gewoon niet goed meeršŸ™ˆ Ben vaak ook wel bang dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb omdat ik me in meerdere dingen wel herken en dat ook de Ā reden van de eetstoornis isšŸ˜”

Liefsā¤

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 24, 2025

Hoi lieve ​@CantaloupeĀ 

Wat rot dat je een eetstoornis hebt. Ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen, maar ik wens je veel sterkte.

Liefs.

​@WolkjeĀ  ā¤ļø

• April 24, 2025

Haii lieve ​@WolkjeĀ ,

geeft niet hoor en vind hetĀ al heel lief dat je reageert šŸ¤—ā¤ļø

Liefs ā¤ļø

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Ahh jeetje wat ontzettend naar! šŸ˜„ā™„ļø weet je al wat meer over de opname/ hoelang en wanneerĀ Ā ? Ik gun je zo dat het wat beter gaat en je de hulp en ondersteuning kunt krijgen die je nodig hebt en je verdient.Ā  Kun je er wel met iemand over praten, zodat je een beetje gesteund kunt worden? Ik zou er zeker wel bij de arts aangeven dat je het spannend vind.Ā  Zijn er in de tussentijd nog wel een beetje positieve dingen waar je naar kunt uitkijken of je wat afleiding kunnen geven? Ik vind het wel lastig om iets te zeggen maar gun je zo dat het een keer wat beter gaat. ā™„ļøšŸ˜˜ā™„ļøšŸ˜ž

Veel liefs en dikke knuffel ā™„ļøā™„ļø

• April 29, 2025

ik weet het nog niet..šŸ™ˆā¤ Heb volgende week een gesprek en dan over 2 weken een onderzoek dus het duurt sowieso nog wel een paar weken.. 2 vrienden weten er wel vanĀ en voel me wel gesteund hoor :) 1 van hun woont wel ver weg en ga over een paar weken met haar afspreken dus kijk daar wel naar uit šŸ˜Šā¤Ā Ben ergens wel bang dat het niet door gaat omdat ik dan misschien al opgenomen ben.. de arts zei dat het misschien fysiek niet goed genoeg gaat voor de es kliniek en danĀ eerst ook nog in het ziekenhuis opgenomen moet worden..šŸ™ˆ

Veel liefsšŸ¤—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Ahh jeetje wat heftig zeg. Ik schrik hier wel van. Fijn dat je wel uitkijkt om af te spreken met je vrienden, maar wat heftig van de opname, weet je hoelang dat in het ziekenhuis duurt? Ik hoop dat het niet zo ver komt. Verder weet ik niet goed wat ik moet zeggen, sorry.Ā 

Veel liefs en dikke knuffel ā™„ļøā™„ļøā™„ļøšŸ˜˜

• April 29, 2025

ah geeft niet hoor, vind het al heel lief dat je reageert ā¤ļøā¤ļø Ze zei eerder maximaal 2 weken..šŸ™ˆ

Veel liefs en welterusten alvast šŸ¤—ā¤ļø

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@CantaloupeĀ ,

Hoop dat het meevalt en dat het afspreken met je vriendin toch lukt, misschien dat je anders kunt bellen/ appen als je toch opgenomen wordt? Of misschien willen je vrienden bij je langs komen.. ik vind het echt rot voor je en gun je veel en veel beter!! šŸ˜˜šŸ˜˜ā™„ļø hoop dat het straks een beetje lukt om te slapen. ā™„ļø

Veel liefs en ik denk aan je ā™„ļøā™„ļø

• April 29, 2025

Heyy lieve ​@BoterbloempjeeĀ ,

dat kan vast wel hoor šŸ˜Šā¤ļø Hm ja vind dat wel lastig en dubbel.. vind het niet perse erg als ze dan komen en ook wel fijn hoor maar ben bang dat het dan erger gaat lijken dan het is en het is de eerste keer dat we dan afspreken en heb dat liever als ik gewoon thuis benšŸ˜•šŸ™ˆā¤ļøĀ 

LiefsšŸ¤—

help
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Hoi lieve ​@CantaloupeĀ ,

misschien kan je proberen in stappen wee naar school te gaan dus bijvoorbeeld eerst 30 minuutjes dan de volgende dag of week 1 uurtje dan als het ging en het goed voelde weer een halfuurtje langer en zo door.

Ik wensĀ je heel veel succes en sterkte op school en buiten school en ik hoop dat je hier wat aan had!Ā 

Doei. Groetjes van mijšŸ¤—

• May 1, 2025

Haii lieve ​@helpĀ ,

ik ga nu helemaal niet meer naar school maar wel een goede tip hoor , dankjewel😊

De arts had gisteren gebeld omdat ik een paar onderzoekenĀ had gehad en de uitslagĀ was goed gelukkig, ze denken dat als ik nu probeer om qua calorieĆ«n iets omhoog te gaan de es kliniek wel zal lukken en een ziekenhuisopname niet hoeft ā¤ļø dat is wel een opluchting šŸ™‚

Liefsā¤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@CantaloupeĀ ,

Wat fijn om te horen en dat de uitslag goed was en kan me voor dat dat een opluchting is, kun jeĀ daardoor ook wat meer uitkijken dat je met je vriendin gaat afspreken? ā™„ļøā™„ļøen snap wel hoor dat je bij de eerste keer liever thuis afspreekt, hoop voor je dat het binnenkort gaat lukken! Hoop dat je straks een beetje kunt slapen, welterusten alvast.Ā 

Veel liefs en dikke knuffel šŸ¤—ā™„ļøā™„ļø

• May 2, 2025

Jawel hoor , kijk er wel naar uitšŸ˜Šā¤ļøĀ 

Veel liefs en knuffel terug ā¤ļøā¤ļø

• May 4, 2025

Heey lieve ​@CantaloupeĀ ,

Wat een positieve uitslag, ik ben blij voor je.Ā  Lijkt me wel lastig die opname en kan me wel voorstellen dat je er mee bezig bent.Ā  Wel fijn dat je uit kijkt om af te spreken met je vriendin, denk je een beetje dat dat gaat lukken en je in de tussentijd daar een beetje op te focussen om zo misschien minder spanning te hebben? Ik heb van alles een beetje gelezen en vind je erg dapper ondanks dat het soms lastig voor je is . Hoop dat je veel steun van je ouders en vrienden krijgt. šŸ’–šŸ¤—

Liefs Spaceflower šŸ’–

• May 6, 2025

Haii lieve ​@SpaceflowerĀ ,

tja ik twijfel er wel een beetje over..šŸ™ˆ Ik voel me al een week weer heel slap en heb nauwelijksĀ energie..šŸ˜¬šŸ˜” Maar ja misschien lukt het ook wel gewoon hoorā¤ Voelde me zondag wel wat beter, had toen ook even met een vriendin afgesprokenĀ en dat gingĀ wel goed 😊  Lukt wel om er aan te denken hoor enĀ  kijk er wel naar uitā¤
Veel liefsā¤