Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9641 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?

248 reacties

Ik wil ook geesten zien :(

Dat dacht ik eerst ook. En toen zag ik er een in de nacht. Dat is eng, omdat je niet weet of de geest jr kwaad wil doen of niet


je kan daar wel  achter komen bijv. wat doet hij, welke gezicht uitdrukking, en wat voor gevoel je er bij kreeg.
je kan ook kijken of je met hem kan comeniceren en hoe reageert hij dan?
Ik ben niet paranormaal begaavd maar het lijkt me wel cool nu ik dit allemaal lees. alleen heb ik 1 vraag: zie je dat geesten zoals je dat in horror ziet of gewoon witte dingen met omtrekken ofzo. als je dat in horror ziet dat lijkt me erg vervelend. (ik bedoel dit niet kwetsend ofzo) 
licht er aan het kan zo`n eng horror achtig gezicht zijn maar ook dat met die witte dingen maar het kan ook zijn dat er gewoon een mens staat.
Ik heb nog een vraag aan paardepony, (en andere die ook paranormaal zijn btw.)
Ik heb thuis erg last van een klopgeest, boven mijn kamer is een zolder en daar zit een man die verdriettig is maar niet wil praten, en 's nachts
klopt hij tegen de muren maar wil niet praten. Wat moet ik doen?
Wil je dat hij weggaat??? Vraag hem hardop, duidelijk, en vooral VRIENDELIJK om er mee op te houden.
Dwing hem niet om te praten! !!!
Ik ben niet paranormaal begaavd maar het lijkt me wel cool nu ik dit allemaal lees. alleen heb ik 1 vraag: zie je dat geesten zoals je dat in horror ziet of gewoon witte dingen met omtrekken ofzo. als je dat in horror ziet dat lijkt me erg vervelend. (ik bedoel dit niet kwetsend ofzo) 
Veel mensen vinden het "cool" maar zeker in het begin is het heel erg eng. Wat voor soort geesten je ziet verschilt per persoon, en per gave(er zijn 6 gaven binnen het paranormale). Soms zie je ook helemaal niks, en hoor je ze alleen. En het hangt er ook vanaf of het een goede of een kwade geest is, een goede geest zal er nooit als een horrorgeest uitzien!
Damnnn dat lijkt me vervelend ga je gwn in de nacht wat drinken of naar het toilet. en dan staat opeens het gezicht van de sinister voor je. lijkt me eng. respect voor de mensen die hier mee omgaan. het heeft dus zijn voordelen of nadelen :s. en dan nog een vraag: kunnen die geesten je ook echt kwaad doen of lopen ze gewoon door je heen.
ze kunnen je volgens mij (weet ik niet zeker) niet echt pijn doen van buiten maar wel stalken en een soort pesten, ze kunnen er ook voor zorgen dat jij drugs gaat gebruiken of te gaan roken en zelfs zelfmoordplegen.
Veel mensen vinden het "cool" maar zeker in het begin is het heel erg eng. Wat voor soort geesten je ziet verschilt per persoon, en per gave(er zijn 6 gaven binnen het paranormale). Soms zie je ook helemaal niks, en hoor je ze alleen. En het hangt er ook vanaf of het een goede of een kwade geest is, een goede geest zal er nooit als een horrorgeest uitzien!
dankje mijn vragen zijn beatwoord. ik snap het nu. het lijkt me vervelend(ik heb al problemen om in slaapt te komen, dit zou het alleenmaar erger maken.)
Ik zie ook geesten maar alle die ik tot nu toe gezien en gevoeld heb zijn heel aardig en ze geven mij een fijn gevoel, ook helpen ze me soms de geest die ik het meeste zie was ook die die ik als eerste zag heb ik ook de sterkste band mee
Dus je kan ook een band met geesten opbouwen?? kan je dan echt met ze cominuseren dat het een soort vriend woordt ofzo. zou handig zijn met proefwerken. antwoorden afkijken enzo
nou zo weer ook niet die geest kan je helpen en je kan inderdaad een band mken maar ze zorgen er niet voor dat jij een goed punt krijg of zo.
ja dat is waar maar het was een voorbeeld. het is wel goed voor mensen die zich alleen voelen. maar dus als jij tegen die geest praat kunnen anderen jou wel horen. en als die geest terugpraat kunnen zij dat niet horen.redelijk vaag. maar ikvoel me redelijk vaak alleen dus zo een band met zo een geest zou wel handing zijn.
Communiseren is soms lastig, het is niet alleen gesproken taal maar veel ingewikkelder met gevoelens en herinneringen tussen de mentale conversatie door.
En ja je kan een band opbouwen meet een geest, persoonlijk heb ik de persoon van wie de geest is nooit ontmoet maar nu "vertel" ik haar bijna alles.
en helpen bedoel ik niet als helpen met afkijken ofzo maar helpen met je beter voelen als je down bent dan deelt ze een leuke herrinnering ofzo
dat is wel fijn dat je iemand hebt om te vertrouwen. dat helpt je tegen je verdriet. maar is het ook wel eens voorgekomen dat je een hele enge geest van uiterlijk zag maar die heel aardig bleek te zijn. en wat doen die geesten die 'gemeen'zijn eigenlijk??
Het is wel eens voorgekomen ja dat er een soort slang op mijn bureau lag maar die was erg aardig bleek toen ik geestelijk contact met hem zocht.

en gemene geesten proberen je gek te maken je gaan in je hoofd zitten en gaan je dan dingen vertellen (slechte stemmen in je hoofd) ik heb dit gelukkig nog niet meegemaakt maar kan altijd gebeuren
zoals ik al zei ze kunnen je pesten stangen en dingen laten doen die je zelf niet wilt.
dank jullie wel dat jullie mij zoveel info geven ik dachtt altijd dat dit redelijke onzin was(teminste dat zijden mijn ouders) ik heb nu echt verheldering over dit onderwerp gekregen. dank jullie. en ik zit nog met redelijk wat overbodige vragen. maar dit is 1 van mijn laatste: als je contact zoekt met een geest als je dan met hem praat hoor je dan een gewoone stem of ego's etc. hoe zit dat presies.
nou ik teminste hoor een normale stem maar vaak heb je ook dat je niet met ze kan praten maar wel kan comminisceren met bijv. geluiden, briefjes, gevoeltekeningen.
Ik communiseer meer met gevoelens en herrinneringen in plaats van praten. Maar er zijn een aantal manieren waarop je kan "praten" met een geest
Ik hoor geen bepaalde 'stem' ik kan alleen de gedachtes horen omdat je telepatish praat teminste dat heb ik altijd x
Ik geloof wel in geesten, en in de mogelijk heid dat ze gezien kunnen worden, maar alle bij verhalen vind ik onzin.
wat bedoel je?

als je denk dat het nep is wat wij zeggen klan je maar beter vandit forrum af.
Ik zeg niet dat ik denk dat het nep is?  Ik geloof gewoon niet klakkeloos alles wat iedereen zegt 😉
Je mag geloven wat jezelf wil geloven, en dat doen wij ook.
Damnnn dat lijkt me vervelend ga je gwn in de nacht wat drinken of naar het toilet. en dan staat opeens het gezicht van de sinister voor je. lijkt me eng. respect voor de mensen die hier mee omgaan. het heeft dus zijn voordelen of nadelen :s. en dan nog een vraag: kunnen die geesten je ook echt kwaad doen of lopen ze gewoon door je heen.
Ze kunnen je zeker kwaad doen, emotioneel en fysiek. Maar dat doet hij alleen als je hem boos maakt, een geest zal je nooit uit zichzelf kwaad doen!

Reageer