Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9637 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

Ik ben het ook
En ik zou heel graag met iemand willen praten die dit ook heeft
als je het niet kan beweizen betekent het niet dat het niet bestaat sommige dingen zijn nou eenmaal zo.
iets paranormaal kan je gewoon niet bewijzen aan iemand die het niet heeft.
als ik een aura zie kan ik het niet laten zien aan iemand die geen auras kan zien.
snappie?
dus je zou het niet kunnen weten want jij ziet het kennelijk niet....


Je kan zo uren doorgaan. Ik kan zeggen dat ik eigenlijk god ben. Kun je niet wetenschappelijk bewijzen. Maar je kan ook geen bewijs tegen leveren. Betekent dit dat ik god ben? Nee.  
Het is ook wel een enorme egotrip: krachten aan jezelf toeschrijven die je beter maken dan de rest. 
Als je hier alleen maar bent om ons af te zeiken, ga dan hier maar weg yaknowthename
Kan je het ook leren ??
Ik zou het ook wel eens willen proberen ..
Maar hoe moet dat dan ??
je kan het niet echt leren maar je kan het wel opbouwen.
als je er meer mee bezig bent en je oefent zie je vanzelf resaltaat.
AKA: onzin.
 

oke dus iets wat jij niet kan zien geloof je dus niet?

je hebt zeker geen geloof. want dan zou je ook in iets geloven dat je niet kan zien.
maar dan zou de wereld ook niet bestaan want tja jij hebt ook niet gezien hoe die is ontstaan he?
Je kan zo uren doorgaan. Ik kan zeggen dat ik eigenlijk god ben. Kun je niet wetenschappelijk bewijzen. Maar je kan ook geen bewijs tegen leveren. Betekent dit dat ik god ben? Nee.  

zelfs dat kan je bewijzen. als je een paar dingen weet van de bijbel kan je zoveel dingen zien waardoor dat niet kan. en zou de bijbel dan bestaan/ of een ander heilig boek zou dat echt zijn? niet te bewijzen dus dan zou het niet waarzijn toch?
het is ook niet te bewijzen hoe de wereld is gemaakt dus ja dan zouden wij dus op niks leven.
maar wacht het is ook niet te bewijzen hoe wij zijn gemaakt/ontsaan. dus wij zijn ook niet echt.
tja dan is niks kennelijk echt
Er wordt niks vermeldt over de bijbel.
Je kunt niet bewijzen hoe we zijn ontstaan maar je kunt wel bewijzen dat we bestaan dus ja er bestaan nog steeds een heleboel dingen.
ik kan hier nu heel veel gaan vertellen maar dat heeft geen zin,
die dingen die je beschrijft kun je paranormaal noemen, oftewel boven normaal, maar wat is nog normaal?
Je moet weten dat het een teken is, zo als je op mijn profiel wss kan zien, staat het woordje 'Starseed' oftewel, ik ben ook 'paranormaal'.
ik denk, in tegenstelling tot jou dat ik me er meer mee bezig houd en er de mogelijkheden voor heb om me er in te onwikkelen, verbeteren en er over te leren.
ook wil ik je zeggen dat alles een reden heeft, ook je gave. en heus, er zijn er meer zo, ze weten het alleen nog niet.
ik kan je heel veel leren, indien interesse, ook voor anderen, stuur me een reactie oid
mss post ik nog mn email adres als ik daarmee mensen kan helpen,
daarvoor ben ik hier echter, mensen helpen..
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Yenaik,

welkom op het forum, en wat fijn dat je anderen wil helpen! Het is op dit forum alleen niet toegestaan om persoonlijke gegevens te geven, zoals e-mailadressen. Dat is, omdat iedereen hier anoniem is.
Jullie kunnen op elkaar reageren door berichtjes op het forum te plaatsen, dus geen prive berichten of e-mail.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Hey

Je bent niet de enigste hoor

ik heb het ook zo vaak maar ik ben er mee leren omgaan
ik zag geesten en kon met ze communiceren

ik snap dat je het in het begin eng vindt maar later leer je er mee omgaan

groetjes tyrone

Een deel van de reactie is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het in strijd is met regel 7 van de http://forum.kindertelefoon.nl/verslaving-42/forumregels-kindertelefoon-3860/
Ik heb af en toe dat ik precies weet hoe iemand gaat reageren.
En dan bedoel ik niet echt van die hele voorspelbare reacties.. :P

Ook heb ik heel vaak hele sterke gevoelens over iets..

Zo voelde ik me op m'n 13-14e me heel slecht over iets dat rond mijn 16e zou gebeuren.
Ik had serieus het gevoel dat ik dan dood zou gaan, of dat er in ieder geval dan iets heel ergs zou gaan gebeuren.
Ik had dat toen ook aan meerdere mensen verteld, maar niemand geloofde me, zelfs niet na die kuttijd die ik ook echt heb gehad op m'n 16e.

Mijn ex wilde na de middelbare school een opleiding doen met biologie ofzo.
Ik heb maanden geroepen en gehuild dat hij alles behalve dat moest gaan doen, omdat ik zeker wist dat hij daar iemand anders zou vinden en mij daardoor zou gaan dumpen. 
Hij is toch naar die opleiding gegaan en ook al was ik zo stom om door al zijn leugens heen te kijken, hij had ook echt iemand ander gevonden daar en mij daardoor gedumpt.

Na deze ex wist ik 100% zeker dat mijn volgende vriend iemand zou zijn die ik al langer kende, iemand die ik niet helemaal opnieuw zou hoeven te leren kennen. Iemand waar ik ook snel mee samen zou kunnen leven. En het was dan ook echt heel erg raar, maar 2 weken later (met kerst) nodigde mijn moeder en stiefvader mijn aangetrouwde neef (familie van stiefvader) uit om uit eten te gaan en bij ons te blijven slapen. Naja, die aangetrouwde neef bleef dus op mijn kamer slapen en 2 dagen later vertelde hij mij dat hij me al een hele tijd leuk vond. Zo had ik nooit over hem durven denken. Inmiddels wonen we nu samen, wat ook best snel ging :P

Zo zijn er nog wel meer van die dingetjes, een gevoel waar ik zo zeker van ben en hoe slecht ik er zelf eigenlijk in kan geloven, het gebeurt gewoon! o.o
Ik kan twerken. Telt dat ook als paranormaal?
heeee.
- Ik kan aura's zien
- voel aanwezigheid
- droom heel helder
- voel spanningen aan.

heeft dit temaken met paranormaal?
xx danielle
Aanwezigheid en spanning voelen komt door geluidsgolven met een lage frequentie en helder dromen betekend dat je hersens daar op ingestelt zijn. Voor aura's hebben we nog geen complete verklaring.
Ik zie zelf soms ook geesten en dat is voor mij normaal aan het worden.
Ik voel het als er iets gaat gebeuren.
En ik voel het als iemand liegt
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?



Ik herken een paar dingen terug, toen ik wat jonger was stond ik er veel meer open voor en nu heb ik het een beetje afgesloten.
Ik kan nu nog steeds als ik me erg concentreer aura's zien, ik voel ook dingen aan komen voorbeeld geef ik zo, ik voel vaak aanwezigheid en soms voel ik ook een hand op mn schouder of iemand die in mn oor blaast terwijl ik alleen ben en als ik dat voel maak ik een foto en zie ik allemaal witte stipjes!

Paar dagen geleden 5 dec, was die storm. 
Ik had een raar gevoel in mn hoofd en was helemaal ongerust enzo.
Ik had het gevoel of er iemand dood ging. 
Door de strom kregen we halverwege school vrij en zodra ik thuis was had ik allemaal mensen geappt of ze thuis waren gekomen. Meestal als dat nare gebeurd, gebeurt er in mijn leven wat positiefs.
Ik kwam thuis die avond van sinterklaas vieren en ik stond net binnen en hoorde de telefoon.
Mn opa belde ons, ik had hem al heel lang niet gesproken. Opeens was dat gevoel weg, maar toen Ewe ophingen deden we de televisie aan en Jahoor Nelson Mandela was overleden.

Heb jij nog tips voor mij want verder afsluiten lukt me niet...
miss moet je je er niet voor afsluiten maar er open voor staan. en er van leren.
dan krijg je het beter onder de controle. elke keer bij zoiets probeer je eriets tegen.
werkt dat doe het de volgende keer ook. maar probeer vooral niet te doen alsof het niet zo is want diep in je hard weet je dat het blijft.
Ik heb af en toe dat ik precies weet hoe iemand gaat reageren.
En dan bedoel ik niet echt van die hele voorspelbare reacties.. :P

Ook heb ik heel vaak hele sterke gevoelens over iets..

Zo voelde ik me op m'n 13-14e me heel slecht over iets dat rond mijn 16e zou gebeuren.
Ik had serieus het gevoel dat ik dan dood zou gaan, of dat er in ieder geval dan iets heel ergs zou gaan gebeuren.
Ik had dat toen ook aan meerdere mensen verteld, maar niemand geloofde me, zelfs niet na die kuttijd die ik ook echt heb gehad op m'n 16e.

Mijn ex wilde na de middelbare school een opleiding doen met biologie ofzo.
Ik heb maanden geroepen en gehuild dat hij alles behalve dat moest gaan doen, omdat ik zeker wist dat hij daar iemand anders zou vinden en mij daardoor zou gaan dumpen. 
Hij is toch naar die opleiding gegaan en ook al was ik zo stom om door al zijn leugens heen te kijken, hij had ook echt iemand ander gevonden daar en mij daardoor gedumpt.

Na deze ex wist ik 100% zeker dat mijn volgende vriend iemand zou zijn die ik al langer kende, iemand die ik niet helemaal opnieuw zou hoeven te leren kennen. Iemand waar ik ook snel mee samen zou kunnen leven. En het was dan ook echt heel erg raar, maar 2 weken later (met kerst) nodigde mijn moeder en stiefvader mijn aangetrouwde neef (familie van stiefvader) uit om uit eten te gaan en bij ons te blijven slapen. Naja, die aangetrouwde neef bleef dus op mijn kamer slapen en 2 dagen later vertelde hij mij dat hij me al een hele tijd leuk vond. Zo had ik nooit over hem durven denken. Inmiddels wonen we nu samen, wat ook best snel ging :P

Zo zijn er nog wel meer van die dingetjes, een gevoel waar ik zo zeker van ben en hoe slecht ik er zelf eigenlijk in kan geloven, het gebeurt gewoon! o.o


veel mensen geloven er niet in omdat ze het zelf niet kunnen of kunnen zien.
snapje?
als jij zeker weet dat het zo is dan is dat toch gwn zo?
heeee.
- Ik kan aura's zien
- voel aanwezigheid
- droom heel helder
- voel spanningen aan.

heeft dit temaken met paranormaal?
xx danielle



dit heeft er zeker mee temaken als je dit topic doorleest kom je vanzelf op informatie
Aanwezigheid en spanning voelen komt door geluidsgolven met een lage frequentie en helder dromen betekend dat je hersens daar op ingestelt zijn. Voor aura's hebben we nog geen complete verklaring.


als je het niet gelooft enzo ga dan pleas weg van dit topic tot je een verklaring het voor al deze dingen die hier worden besproken!
Ik zie zelf soms ook geesten en dat is voor mij normaal aan het worden.
Ik voel het als er iets gaat gebeuren.
En ik voel het als iemand liegt


ik denk dat je zelf al weet wat dit betekent.
dat van dat het normaal word is logiesch want je begint er aan gewend te raken.
lees het topic door en je krijgt meer informatie maar als je dan nog steeds vragen hebt kan je die rustig stellen 🙂
Aanwezigheid en spanning voelen komt door geluidsgolven met een lage frequentie en helder dromen betekend dat je hersens daar op ingestelt zijn. Voor aura's hebben we nog geen complete verklaring.


als je het niet gelooft enzo ga dan pleas weg van dit topic tot je een verklaring het voor al deze dingen die hier worden besproken!


Oh ik heb wel een verklaring voor dit alles maar het is nogal een beetje lullig om die uiten (hij is nogal gemeen).
oh en is dat dan 'wetenschappelijk' bewezen?

Reageer