Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9637 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

Ik heb nu een manier gevonden om met mijn beschermer te communiceren. Misschien werkt het voor anderen ook, ik moet een soort van mentaal neuriën. Op die geestelijke klanken reageert ze. Hopelijk heeft iemand anders hier ook wat aan.
Heey Paardepony,
Ik ben zelf ook paranoraal begaafd, ik kan bijv. Voorspellingen doen (Dromend) en aura's voelen (niet zien) etc. Ook kan ik net als jij voelen of er nog iemand aanwezig is, de wind rustig maken en voelen hoe iemand zich voelt van ver weg. Geesten kan ik een beetje zien, dat zie als ik witte wolken, een beetje als waterdamp maar voor de rest niks. Bij mij wil niemand het geloven en mijn ouders zelfs niet, en die zijn erover begonnen. k word er gelukkig niet mee gepest, maar het is best moeilijk. Ik zag een jaar of drie geleden hoe mijn zusje en ik op de bank aan het spelen waren in een van mijn dromen en de daaropvogende avond gebeurde dat, nu gebeurt het niet zo vaak en komt de voorspelling pas na een maand of later uit. Je weet nu in ieder geval, je bent niet de enige!
BloempjeBritt
hi!

ik herken me er ook in, ik moest keer naar de WC, (in het donker) en het licht deed het niet. 
ik keek in de spiegel, zag niks, toen opeens mijn hoofd maar dan met lijnen er omheen, en toen begon ik heel boos te kijken. 
(ik deed het zelf niet.) ik weet nog steeds niet hoe het komt, maar ik heb sindsdien een enorme angst voor spiegels.

ook kan ik voelen als er iets is, ik weet niet wat ''iets'' is, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dacht dat er iemand voor de deur
stond, en toen hoorde ik iemand ademhalen. ik was toen 8, en kroop toen onder het dekbed met mijn ogen dicht. 
ik riep toen keihard: ''MAAAAM!'' en ze is snel naar boven komen rennen, en toen verdween dat gevoel, en ook gelijk het geluid. 

ook heb ik eens gehad dat we langs een afgebrande slachterij reden, en daar hoorde ik varkens krijsen... 
en toen een soort van hak geluid. 

sinds mijn moeder een soort van parfum door mijn kamer had gedaan heb ik dit soort verschijnselen niet meer, (in mijn kamer iig)
maar als ik bijv. beneden zit te computeren, heb ik dit nog wel, ik zie dan in mijn ooghoeken ook mensen staan, 
maar als ik me erop concentreer, zijn ze weg. 

ook zie ik soms zwarte vlekken door de kamer vliegen, iemand enig idee wat dit is?

groetjes siom!
Omg ik kan helemaal allllles hetzelfde!!!!!!
Ik heb iemand gevonden die dit allemaal ook kan. 
Auras zien is super! Vooral de paarse 😛 x die is echt cool. 
& Ik kan de wind harder laten gaan ( SERIEUS!!!!! )
Ik hoor geklop aan mijn muur soms, .. en ik blijf rustig, ik kan ook iemand aanvoelen. & soms ook gedachten lezen....
Ik weet wat iemand denkt soms.
& jah... het is gewoon raar maar leuk 😛
hee! voorspellen wat iemand zegt, dat kan ik ook! :D
Ik ook!
Ik zit op paardrijden en ik kan op ELK paard rijden zonder dat er iest gebeurt omdat ik hun gedachten kan besturen...
ALLES wat ik DENK doen ze ook meteen...
Ik kan ook dingen voelen aankomen....
Vroeger in mijn oude huis, dat huis was al een paar eeuwen oud. Zag ik een geest in een lang wit gewaad. Ik was ****ingbang xD
Maar gelukkig weet ik nu dat die dus goed zijn.
Ik heb nog nooit een slechte geest gezien. Maar ik voel wel altijd een aanwezigheid.
Vroeger had ik veel last van angst enzo ik kreeg altijd van die enge gezichten in me hoofd.
Ik ben later gaan gamen en dat heeft een stuk geholpen! En ik heb nu medicijnen om beter te slapen.
Ik heb dat nu nog steeds maar stukke minder en ik heb het vooral als ik horro films heb gezien 😢
Oja in me oude huis durfde ik ook nooit alleen naar de wc te gaan, het was daar donker en ik kreeg altijd een bang gevoel als ik daar naartoe ging 😢
ik ben ook paranormaal. al vanaf mijn geboorte. ik weet nog dat toen ik 1 was mijn opa stierf. iedereen was verdrietig maar ik niet, terwijl ik precies wist dat ik mijn opa nooit zou leren kennen. toen kwam mijn eerste zin en dat was : hij is er nog, wees maar niet verdrietig. het was erg raar. ik, een 1 jarig meisje wist wat er aan de hand was en ik wist ook dat ik bij hem zou blijven, omdat ik dat wou. ik wist gewoon dat als ik die andere aanwezigheden kon voelen en zien, ik opa ook zo zou kunnen zien. mijn ouders hebben me hierdoor altijd gezien als een wondertje, maar toch is dat niet wat ik ben. ik weet in ieder geval precies hoe het in elkaar steekt en heb hetzelfde als jullie
Vroeger in mijn oude huis, dat huis was al een paar eeuwen oud. Zag ik een geest in een lang wit gewaad. Ik was ****ingbang xD
Maar gelukkig weet ik nu dat die dus goed zijn.
Ik heb nog nooit een slechte geest gezien. Maar ik voel wel altijd een aanwezigheid.
Vroeger had ik veel last van angst enzo ik kreeg altijd van die enge gezichten in me hoofd.
Ik ben later gaan gamen en dat heeft een stuk geholpen! En ik heb nu medicijnen om beter te slapen.
Ik heb dat nu nog steeds maar stukke minder en ik heb het vooral als ik horro films heb gezien ;(

ik snap je precies. en dat slechte geesten zien heb ik helaas wel. echt vreselijk. het rare bij mij is dat als ik horror heb gekeken ik beelden krijg die die slechte geesten (waarschijnlijk) hebben meegemaakt en dan snap ik ze beter. het voelt voor mij dus alsof ik heel even met ze comuniceer zonder dat ze een harde kreet laten horen waarvan ik denk alsof ik iets vreselijks heb gedaan waarvoor ik gestraft moet worden. horror films kijken maakt mij dus gek genoeg rustig.
je hebt kans dat je paranormaal bent maar meestal hebben mensen dat op hun 7de of 6de daarna heb je het bijna niet of is het helemaal weg

dus echt niet! er zijn genoeg mensen die het hun hele leven hebben! en kleine kinderen die hebben het soms ook en daar groeien ze wel overheen. maar op je 6de 0f 7de heb je er het meeste last van. ik wil verder niet betweterig doen srry
xx
dus echt niet! er zijn genoeg mensen die het hun hele leven hebben! en kleine kinderen die hebben het soms ook en daar groeien ze wel overheen. maar op je 6de 0f 7de heb je er het meeste last van. ik wil verder niet betweterig doen srry
xx


ehm als je het anders leest dan zie je watr ik bedoel ik bedoel te zeggen dat de meeste mensen het alleen rond hun zesde, zevende hebben en later weinig of niet meer maar er zijn genoeg mensen die het voor altijd hebben of later krijgen.
zoals ik en veel andere.
snapje?

we bedoelen dus eigelijk het zlfde 🙂
Wat paardepony zecht is onzin ik bn 11 en ik ben ook een beetje paranormaal hoor
Nee, ze zegt dat de meeste mensen na 6 of 7 jaar het kwijtraken, niet iedereen
ik geloof wel in geesten en dat soort shit :P
Deed ik eerst  niet, maar toen me oom overleed ben ik er wel in gaan geloven.

-De lampt ging steeds aan en uit (zo'n lamp met draaiknopje)
 Ik vraag dan van die "ja/nee" vragen maar dan zo van "Als je er bent doe dan de lamp aan" en soms gaat ie dan aan ;)
 
- k voel soms aanwezigheid van iets of iemand.
  ik slaap samen met mn broertje op de kamer maar toch heb ik soms het gevoel alsof iemand naar me kijkt.

en als laatste.. ongeveer een half jaar geleden was er op een feestje op school een foto gemaakt van mn friends en mij.. en net boven mn hoofd was een orb te zien.. (ook boven die van mn bff. ze is paranormaal ;))
Hoi ik heb een vraag of julie me kunnen helpen.
een vriend van me krijgt al hij alleen is waarchuwingen bijv. Pas op voor de derde deur.
Wil ienand me helpen om achter de betekenis te kpmen?
Een paradox, iets dat tegen je intuïtie ingaat, een kant kiezen, het is niet voordelig om van kant te wisselen.

dat is zo ongeveer wat ik gevonden heb
Wat paardepony zecht is onzin ik bn 11 en ik ben ook een beetje paranormaal hoor

Maar kijk jij snapt niet wat paardepony zegt. Dat blijkt al uit de context van je berichtje. 

Voor de mensen die denken dat ze paranormaal zijn: er is een verniging die een prijs van wel 1 miljoen euro uitlooft voor de eerste die wetenschappelijk kan bewijzen dat hij/zij paranormale krachten heeft.. Maar aangezien niemand ooit aanspraak heeft kunnen maken op die prijs betwijfel ik of een van jullie dat kan.

Alslaatst niemand heeft ooit paranormale krachten kunnen bewijzen. Dus het is daarom ook niet waarschijnlijk dat paranormale gave bestaan. 
als je het niet kan beweizen betekent het niet dat het niet bestaat sommige dingen zijn nou eenmaal zo.
iets paranormaal kan je gewoon niet bewijzen aan iemand die het niet heeft.
als ik een aura zie kan ik het niet laten zien aan iemand die geen auras kan zien.
snappie?
dus je zou het niet kunnen weten want jij ziet het kennelijk niet....
oja paranormaal zijn is geen wetenschap het is iets dat je niet kan uitleggen.
dus volgens wetenschappers is het nep omdat ze niet wetenschappelijk kunnen weten wat het is
idd,maar er is zoveel da je ni kunt verklaren. Vroeger maakte ik hetzelfde mee als jou, maar uiteindelijk stopte het.
Bericht verwijderd door de Kindertelefoon
oja paranormaal zijn is geen wetenschap het is iets dat je niet kan uitleggen.
dus volgens wetenschappers is het nep omdat ze niet wetenschappelijk kunnen weten wat het is

AKA: onzin.
Bericht verwijderd door de Kindertelefoon
kheb zlef heel vaak het gevoel dat ik iets al eerder heb meegaemaakt volgens mij heet dat deeja voe ofzo

Reageer