Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9638 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

de jouwe is waarschijlijk nog aan het begin van aura`s zien
Ja, en ik heb besloten wat met pendelen te gaan doen, dat lijkt mij wel interesant.
Gelukkig is mijn moeder ook bezig met paranomale dingen ( ze is het zelf niet) maar ik kan er wel met haar over praten.
dat is vijn voor je ik heb dat jammer genoeg niet mijn ouders begrijpen me niet
Mijn vader ook niet die vind het raar maar mijn moeder gelukkig wel. Maar het is fijn om hier op het forum te praten met mensen die hetzelfde hebben, en het is leuk om mensen te helpen.
eens gelijks hier begrijpen de meeste je teminste wel.
Dat is precies wat ik bedoel
dieren aanvoelen. bv dat mijn hond niet meer naar een plek bij mijn huis wil komen omdat hij daar aangevallen is


het zelfde heb ik ook.
gister was dat met een paard waar ik op reed.
ik voelde dat er iets niet goed was en zag iets voor me het paard stopte meteen net voordat ik er af viel zag ik een filmpje van mij hoe ik er afviel als of ik naar me zelf stond te kijken.
daarna ging het paard op dat stukje steeds stoppen of langzamer of er met een ruime boog onheen.

Volgens mij behoord dit tot de categorie: helderziend of heldervoeld.
Ik ben ook paranormaal begaafd, het is heel eng het begon toen ik 6 was toen zag ik al mensen die er niet waren, ik had het allemaal weggedrongen
omdat mijn ouders zijden dat het verbeelding was, maar nu heb ik het heel vaak. Ik zie aura's van mensen, ik voel aanwezigheid ik zie vizioenen hoe mensen zijn overleden, ik zie geesten , ik kan met ze praten, en met dieren ook. Ik schaam me er vaak voor en er zijn maar een paar mensen die dit weten.
ik heb altijd al een beetje met dieren kunnen cumuniceren en aura´s zien maar dat zakt nu een beetje weg:(
ik heb altijd al een beetje met dieren kunnen cumuniceren en aura´s zien maar dat zakt nu een beetje weg:(


tja bij sommige mensen is het zo dat hoe ouder het word hoe meer er weg gaat.
Ik ben ook paranormaal begaafd, het is heel eng het begon toen ik 6 was toen zag ik al mensen die er niet waren, ik had het allemaal weggedrongen
omdat mijn ouders zijden dat het verbeelding was, maar nu heb ik het heel vaak. Ik zie aura's van mensen, ik voel aanwezigheid ik zie vizioenen hoe mensen zijn overleden, ik zie geesten , ik kan met ze praten, en met dieren ook. Ik schaam me er vaak voor en er zijn maar een paar mensen die dit weten.


ik heb dat ook maar dat wist je vast al.
het is niet iets waar je je voor hoef te schamen denk maar ik ben bijzonder.
het is inderdaad soms eng maar de meeste dingen wennen wel.
oh.. trouwens ik had het toevallig ook van jongs af aan maar toen dacht ik dat iedereen het had maar u weet ik wel beter.
Hetzelf de had ik ook vroeger had ik het heel veel, toen is het een beetje weggezakt en nu heb ik het weer, vooral één geest mijn beschermer.
Ik heb nog een vraag aan paardepony, (en andere die ook paranormaal zijn btw.)
Ik heb thuis erg last van een klopgeest, boven mijn kamer is een zolder en daar zit een man die verdriettig is maar niet wil praten, en 's nachts
klopt hij tegen de muren maar wil niet praten. Wat moet ik doen?
Sorry Sophiaxo, daar heb ik geen ervaring mee. Misschien moet je niet normaal met hem praten maar een solrt geestelijke band proberen te leggen, ik kan namelijk ook niet gewoon met mijn bescheremer praten maar wel mentaal een beetje wat duidelijk maken.
Heb ik geprobeert, maar hij wil zich zeg maar niet 'kwetsbaar' maken en laten merken dat hij verdriet heeft. Maar hij wil wel laten weten dat hij 'aanwezig' is.
Dus, ik kan er niet echt iets mee.
sommige geesten reageren alleen op geluids sigiaalen dus klop een keer terug en kijk wat er gebeurd reageerd hij dan weet je het zeker anders moet je met zoveel mogelijk manieren comeniceren.
bijv. (dit werkt niet altijd) leg een briefje neer op de plek waar hij vaak klopt met bijv. hoi ik doe je niks, wil alleen helpen hoe kan ik met je praten?
Maak een tekening met hoe je je voelt (je emotie tekenen) en leg die er neer of laat die aan hem zien zo kan ik soms ook het beste communiseren
Dankjewel allebei ,
en je bedoelt hoe ik me altijd voel ?
Of hoe ik me voel omdat ik het niet begrijp ?
Ik bedoel teken gewoon op gevoel het hoeft niet eens iets te zijn, misschien gewoon een vorm of wat willekeurige kleuren door elkaar heen in een bepaald riteme, gewoon hoe jij je dan voelt. (Ik weet het, nog al vaag) 
dat is miss ook wel een goed idee ja en lukt het?
Dat met de,zon lijkt me zeer onlogisch, en de wind ook.
Maar als je,dat allemaal écht hebt, dan ben je niet een "beetje" paranormaal hoor.

Ik voel soms geesten, en heb heel veel dejavu's
ja weet ik ik dacht dat eerst maar nu niet meer hoor..

en ja het is helemaal echt

ik ga hier toch niet over liegen miss kan jij het niet maar dat betekent niet dat andere het niet kunnen
Ik wil ook geesten zien :(

Dat dacht ik eerst ook. En toen zag ik er een in de nacht. Dat is eng, omdat je niet weet of de geest jr kwaad wil doen of niet

Reageer