Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9638 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?

248 reacties

Dat met de,zon lijkt me zeer onlogisch, en de wind ook.
Maar als je,dat allemaal écht hebt, dan ben je niet een "beetje" paranormaal hoor.

Ik voel soms geesten, en heb heel veel dejavu's
Ik wil ook geesten zien :(

Dat dacht ik eerst ook. En toen zag ik er een in de nacht. Dat is eng, omdat je niet weet of de geest jr kwaad wil doen of niet
Ik geloof er wel in.
Ik weet niet of ik het ben maar ik kan wel iemands emotie voelen ook al zitten ze aan de andere kant van het land/wereld.
Ik weet ook van te voren hoe een gesprek zou gaan of hoe iemand in elkaar zit.
Maar goed of dat met paranormaal te maken heeft of gewoon met mijn levens ervaring ik weet het niet
Beste Paardepony en Friendzone,

Het is niet toegestaan gegevens zoals MSN e-mail adressen etc. uit te wisselen zoals ook in de forumregels staat. Als dat gebeurd moeten wij dat weghalen en een waarschuwing geven, liever willen we dat voorkomen ;)

Groetjes,
Miralda (de kindertelefoon)
ik zie ook geesten voornamelijk satanistische, daar heb ik dus geen zin meer in, krijg een soort van gevoel dat ze me gwn dood willen hebben, ze zitten me achterna, vooral mijn oma die zie ik als demoon iedere dag achter me aan komen(als ik dat zie brand ik witte salie om haar weg te jagen),
voor de rest kan ik een groot gedeelte van iemands pijn wegnemen (bewust of soms onbewust) dan krijg ik die pijn.
als ik iemands hand vast houd kan ik zijn/haar verleden zien.
En ben ooit bezeten geweest.
BEN GEEN SATANIST
mijn oma ziet er demonisch uit: zwarte ogen en overal bloed enz.
Heey,
ik ben denk ik ook een beetje paranormaal,
-emoties lezen en begrijpen,
-geesten aanvoelen,
-de eerste trillingen van een aura zien,
-best vaak een deja-vui,
-ik voel wat anderen voelen,
-en wat is door de "muur" van pestkoppen heen kijken??
xx joy
Ik ken dat van die mensen kennis, en dan zeggen ze tegen mij "betweter" enz
een meisje op me school is dat ook ze is heel aardig hoor maar ze word wel vaak er mee geplaagt


Dat komt omdat mensen haar voor gek verklaren.. Maarja.. zij kan daar ook niks aandoen
Ik had er al wat over verteld op een ander topic maar hier nog maar een keer dan, haha.
- Ik kan telepathisch met geesten praten en voel hun aanwezigheid
- Ik voel de stemming van anderen en omgevingen aan
- Ik zie een bepaalde ''trilling'' om mensen heen als ik er op focus, een soort aura dus
- Ik heb wel eens voorspellende dromen, ik droom sowieso heel helder
- Ik kan een soort van telepathisch met de natuur praten, kan ik niet uitleggen
- Als ik aan een bepaald persoon denk en voor me zie hoor ik een soort van wat ze bezighoudt op dit moment en hoe ze zich voelen
- Ik kan door de ''muur'' van pestkoppen heen kijken. ;)

Eigenlijk zie ik dit als heel normaal. Maar goed, ben er wel achter gekomen dat dit dus niet zo normaal is dus bij deze.
En ohja, ik heb overigens héél snel door als mensen liegen 😃
Ik krijg constant gegevens door van geesten, iets in trend van: afmachen die juden ofzo?
ik weet niet want het betekent maarja zoalng hij mij maar niet aanvalt


Dat is van de tweede wereld oorlog.. :eek:
Dat is Duits voor ''afmaken die joden''..............
Vooral NIET op reageren. Die geest heeft geen leuke bedoelingen hier. Maar probeert jou eigenlijk aan te sporen om nouja, je weet wel...
Probeer je te blokkeren voor het geef ik als tip.
Succes kapitein ehh.. ''sterretje'' 😉
Ik ben ook paranomaal begaaft en ermee gepest, ik moest zelfs in therapie van mijn ouders en zit dat nu nog,
maar zoiets hoort nou eenmaal bij je en gaat niet weg.
Sommige vriendinnen geloven me, anderen niet.
het is zoals het is, ik heb het geacepteerd.
Vroeger kon ik ook dingen met de wind en water, het kan echt!
en heel speciaal als je het kan, het gaf me altijd een heel bijzonder gevoel.
soms lukt het me weer, maar het word moeilijker. Een tijdje geloofde ik er 
niet meer in, misschien kwam het daardoor...

Als je de gave hebt, laat hem dan niet los. 
Het is heel bijzonder, realiseer je dat voordat
je het laat gaan.

XXX
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Yenaik,

welkom op het forum, en wat fijn dat je anderen wil helpen! Het is op dit forum alleen niet toegestaan om persoonlijke gegevens te geven, zoals e-mailadressen. Dat is, omdat iedereen hier anoniem is.
Jullie kunnen op elkaar reageren door berichtjes op het forum te plaatsen, dus geen prive berichten of e-mail.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Ik wil ook geesten zien :(
nou ik ben al eng genoeg dus laat maar die geesten mensen pesten me al door 'samara' n da ik eng ik kan gwn ni stoppe 😞
Ik ben ook paranormaal begaafd, het is heel eng het begon toen ik 6 was toen zag ik al mensen die er niet waren, ik had het allemaal weggedrongen
omdat mijn ouders zijden dat het verbeelding was, maar nu heb ik het heel vaak. Ik zie aura's van mensen, ik voel aanwezigheid ik zie vizioenen hoe mensen zijn overleden, ik zie geesten , ik kan met ze praten, en met dieren ook. Ik schaam me er vaak voor en er zijn maar een paar mensen die dit weten.
Ik heb nog een vraag aan paardepony, (en andere die ook paranormaal zijn btw.)
Ik heb thuis erg last van een klopgeest, boven mijn kamer is een zolder en daar zit een man die verdriettig is maar niet wil praten, en 's nachts
klopt hij tegen de muren maar wil niet praten. Wat moet ik doen?
Heb ik geprobeert, maar hij wil zich zeg maar niet 'kwetsbaar' maken en laten merken dat hij verdriet heeft. Maar hij wil wel laten weten dat hij 'aanwezig' is.
Dus, ik kan er niet echt iets mee.
Dankjewel allebei ,
en je bedoelt hoe ik me altijd voel ?
Of hoe ik me voel omdat ik het niet begrijp ?
Ik hoor geen bepaalde 'stem' ik kan alleen de gedachtes horen omdat je telepatish praat teminste dat heb ik altijd x
Inderdaad paardepony maar ik heb nu ook een topic gemaakt waarin ik om tips vraag om meer met mijn beschermer in contact te komen omdat ik het fijn vind als ze er is. En nou ik op dit topic zit herken ik ook wel dat ik wat contact kan leggen met de natuur ik kan een soort van "praten" met de tuin

groetjes Joepiedoedel
Hoii,
Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al veel ervaring met geesten, aura's, hypnose, toekomst voorspellen enz. ik raad je aan om op het paranormaal forum te kijken(ff Google-en!) En mocht je vragen hebben mag je de gewoon stellen! !!!
Groetjes,
Samantha
dieren aanvoelen. bv dat mijn hond niet meer naar een plek bij mijn huis wil komen omdat hij daar aangevallen is


het zelfde heb ik ook.
gister was dat met een paard waar ik op reed.
ik voelde dat er iets niet goed was en zag iets voor me het paard stopte meteen net voordat ik er af viel zag ik een filmpje van mij hoe ik er afviel als of ik naar me zelf stond te kijken.
daarna ging het paard op dat stukje steeds stoppen of langzamer of er met een ruime boog onheen.

Volgens mij behoord dit tot de categorie: helderziend of heldervoeld.

Reageer