Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9639 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?

248 reacties

Ik wil ook geesten zien :(

het is echt niet leuk en je ziet echt niet alleen lieve en aardige geesten maar meestal enge zoals moordenaars of zoiets.
je kan er ook helemaal gek van worden en dan doe je dingen die je zelf helemaal niet wilt, het kan zelfs lijden tot zelfmoord
nou ik ben al eng genoeg dus laat maar die geesten mensen pesten me al door 'samara' n da ik eng ik kan gwn ni stoppe 😞
ik heb het ook maar ik maak me niet druk om die dingen,
heb je die film scary movie gezien met  de film "the ring" zo nee kijk die eens miss herken je wel dingen die jij in het echt heb hij is nu op veronica

contact zoeken is hier niet zo'm goed idee
scary movei 3 is het sorry voor het lange wachten  :P groeten van n 15 jarige 😉
Ik zie af en toe ook een geest, het is een oude vrouw en die kom ik nu steeds weer tegen bij leuke of speciale momenten. Ik ben erachter gekomen dat deze geest de vorige bewoonster van het huis waar ik nu in woon was(al lange tijd dood) de eerste keer dat ik haar zag was toen ik midden in de nacht wakker werd en ze naast mijn bed stond te zingen. En af en toe kan ik aura's zien
scary movei 3 is het sorry voor het lange wachten  :P groeten van n 15 jarige ;)


terrible esperar
Ik zie af en toe ook een geest, het is een oude vrouw en die kom ik nu steeds weer tegen bij leuke of speciale momenten. Ik ben erachter gekomen dat deze geest de vorige bewoonster van het huis waar ik nu in woon was(al lange tijd dood) de eerste keer dat ik haar zag was toen ik midden in de nacht wakker werd en ze naast mijn bed stond te zingen. En af en toe kan ik aura's zien


je bent paranormaal maar dan nog een beetje licht of je hebt niet zoveel verschillende behyalve geesten en licht aura
Inderdaad paardepony maar ik heb nu ook een topic gemaakt waarin ik om tips vraag om meer met mijn beschermer in contact te komen omdat ik het fijn vind als ze er is. En nou ik op dit topic zit herken ik ook wel dat ik wat contact kan leggen met de natuur ik kan een soort van "praten" met de tuin

groetjes Joepiedoedel
Inderdaad paardepony maar ik heb nu ook een topic gemaakt waarin ik om tips vraag om meer met mijn beschermer in contact te komen omdat ik het fijn vind als ze er is. En nou ik op dit topic zit herken ik ook wel dat ik wat contact kan leggen met de natuur ik kan een soort van "praten" met de tuin

groetjes Joepiedoedel
Hoii,
Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al veel ervaring met geesten, aura's, hypnose, toekomst voorspellen enz. ik raad je aan om op het paranormaal forum te kijken(ff Google-en!) En mocht je vragen hebben mag je de gewoon stellen! !!!
Groetjes,
Samantha
tja eh.. nu wil ik ook niet opscheppen maar ik weet al best veel hier over dus je mag mij ook altijd vragen stellen.
😛
Ok dat vind ik fijn
Ik heb vandaag ook ontdekt dat ik ook dingen koud kan maken, ik heb een soort koud plekje in mijn rug en als ik die probeer te voelen krijg ik het koud dan kan ik die kou ergens op richten en dan krijg ik het erg warm (ik heb per ongeluk mijn warme chocolademelk koud gemaakt 😞  )
hahaha ik lach niet omdat je dat kan hoor maar om jouw chocolade melk actie.
best cool ik heb het juist ander dingen maken mij koud, als er een geest is krijg ik het ijskoud en word ik witter maar ook als ik aura`s bekijk en meer van dat soort dingen.
echt vet raar het lijkt dan net alsof je zo`n vampier bent (ben ik niet hoor) je weet wel die zijn  altijd zo koud zijn.
en als ik dan zeg maar helemaal koud ben en ik ga bij de verwarming staan dan voel ik de warmte niet eens hoe koud het ook is.
raar toch?
Ja inderdaad, maar ik kan dan de kou ergens naartoe verplaatsen, ik vind het best leuk. Chocolademelk intussen al weer opgewarmt in de manetron 😃
nou drink lekker :p

ondertussen verander ik wel in een ijsklontje om je chocomelk weer koud te maken.
(weer ijskoud geworden)
ik heb meer andere dingen zoals de kamer lichter maken of de geur veranderen.
dieren aanvoelen. bv dat mijn hond niet meer naar een plek bij mijn huis wil komen omdat hij daar aangevallen is
Ik heb dat ook soms is dat fijn als je je alleen voeld dan lijkt dat niet ik vind het ook best wel eng
en met een beetje moeite aura´s zien:rolleyes:
dieren aanvoelen. bv dat mijn hond niet meer naar een plek bij mijn huis wil komen omdat hij daar aangevallen is


het zelfde heb ik ook.
gister was dat met een paard waar ik op reed.
ik voelde dat er iets niet goed was en zag iets voor me het paard stopte meteen net voordat ik er af viel zag ik een filmpje van mij hoe ik er afviel als of ik naar me zelf stond te kijken.
daarna ging het paard op dat stukje steeds stoppen of langzamer of er met een ruime boog onheen.
Ik heb dat ook soms is dat fijn als je je alleen voeld dan lijkt dat niet ik vind het ook best wel eng


tja na een tijdje went het wel.
Met moeite aura's zien heb ik ook maar hoe zie jij het dan als een kleur of als een luchtverplaatsing (zoals als je vlak boven een vlam kijkt dan golft de lucht) ik heb dat laatste.
kijk aura`s zijn kleuren om iets heen of in iets die lucht verplaatsing en zo is nog maar het begin van een aura als je gaat oevenen krijg je van zelf een echte aura.
ik zie dus kleuren om iets heen en niet er in
Die luchtverplaatsing is ook niet echt duidelijk, alleen de stemming van mensen kan je er met moeite uithalen.
als je een echte aura krijgt weet je meteen zijn steming, gevoel of hij ziek is en meer van dat soort dingen
Een echte aura klinkt een stuk duidelijker dan wat ik heb

Reageer