Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9639 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

ja dat is waar maar het was een voorbeeld. het is wel goed voor mensen die zich alleen voelen. maar dus als jij tegen die geest praat kunnen anderen jou wel horen. en als die geest terugpraat kunnen zij dat niet horen.redelijk vaag. maar ikvoel me redelijk vaak alleen dus zo een band met zo een geest zou wel handing zijn.
Sommige mensen praten idd hardop tegen geesten, maar veel mensen doen dit telepathisch
Jah maar zo zijn er natuurlijk ook mensen die alles verzinnen, waardoor de mensen die wel de waarheid spreken niet geloofd worden toch ?
Ja, dat is ook zo en dat vind ik niet leuk maar ik hou het dan ook voor mezelf
Jah maar zo zijn er natuurlijk ook mensen die alles verzinnen, waardoor de mensen die wel de waarheid spreken niet geloofd worden toch ?
Dat is idd het jammere, maar je kunt dat moeilijk veranderen. ....
Ik snap die mensen niet, waarom zouden ze door het te faken een ander als leugenaar te kijk zetten.
Ik snap die mensen niet, waarom zouden ze door het te faken een ander als leugenaar te kijk zetten.
het jammere is dat die mensen dat niet beseffen. ....
jah dat is inderdaad jammer, ik voel wel hun aanwezigheid maar verder niets, stiekem ben ik daar wel blij mee
ik zie ook geesten voornamelijk satanistische, daar heb ik dus geen zin meer in, krijg een soort van gevoel dat ze me gwn dood willen hebben, ze zitten me achterna, vooral mijn oma die zie ik als demoon iedere dag achter me aan komen(als ik dat zie brand ik witte salie om haar weg te jagen),
voor de rest kan ik een groot gedeelte van iemands pijn wegnemen (bewust of soms onbewust) dan krijg ik die pijn.
als ik iemands hand vast houd kan ik zijn/haar verleden zien.
En ben ooit bezeten geweest.
BEN GEEN SATANIST
natuurlijk ben je geen satanist dit zijn gewoon paranormale gaves.
en als je je oma ziet hoe ziet ze er dan uit? en hoe voelt ze aan?
want miss wil ze wel gwoon contact, je helpen of waarschuwen.
geesten geven niet op dus miss gaat ze je daarom achter aan.
maar het kan inderdaad ook een slechte zijn.
Als ze een slechte energie uitstraalt moet je echt proberen contact te krijgen met goede geesten, die kunnen je dan helpen.
mijn oma ziet er demonisch uit: zwarte ogen en overal bloed enz.
miss kan je te weten komen wat ze van je wil?
oke even een paar dingen zeggen. weet je het heel zeker???over die aura`s enzo??? want ik vind het zo dom dat mensen zeggen ik ben een BEETJE paranormaal. je bent het of je bent het niet oke??? ik ben ook paranormaal want ik zie aura`s en ik heb vaak visioenen, en ik zie geesten. en ik praat ook met ze.  Ik weet hoe ik dit allemaal moet beheersen dus ik ben paranormaal. ik erger me dood aan mensen die zeggen nadat ik heb verteld dat ik het ben O ja ik zie soms ook wel zoiets. zeg dit niet want dit is het ergste wat je kunt zeggen als iemand verteld dat hij paranormaal is vooral omdat ik gewoon aanvoel of iemand het is en als hij het dan niet is dan FAALT DAT F****** HARD. ik zou je goed advies enzo kunnen geven over deze dingen dus als iemand nog iets wil weten i`ll be there for you oke???

xxx me with my ghosts (tom,inger ja ik weet alle namen)
ik zie ook geesten voornamelijk satanistische, daar heb ik dus geen zin meer in, krijg een soort van gevoel dat ze me gwn dood willen hebben, ze zitten me achterna, vooral mijn oma die zie ik als demoon iedere dag achter me aan komen(als ik dat zie brand ik witte salie om haar weg te jagen),
voor de rest kan ik een groot gedeelte van iemands pijn wegnemen (bewust of soms onbewust) dan krijg ik die pijn.
als ik iemands hand vast houd kan ik zijn/haar verleden zien.
En ben ooit bezeten geweest.
BEN GEEN SATANIST


ik ben ook heel vaak bezeten... door van die rare geesten, die je vertellen zelfmoord te plegen enzo. en als je dan bezeten bent laten ze je jezelf snijden. ik ben geen gothic of emo (waar ik overigens niks tegen heb ofzo) maar ik ben niet zo`n demon/duivel/satan achtig persoon!!! wat moeten ze dan van mij???
dat is iets wat je alleen te weten kan komen door te communiseren met die geest maar aangezien het een slechte geest is lijkt dat mij niet zo'n goed idee
ik ben ook heel vaak bezeten... door van die rare geesten, die je vertellen zelfmoord te plegen enzo. en als je dan bezeten bent laten ze je jezelf snijden. ik ben geen gothic of emo (waar ik overigens niks tegen heb ofzo) maar ik ben niet zo`n demon/duivel/satan achtig persoon!!! wat moeten ze dan van mij???

slechte geesten demonen enzo. beteten als dat doen juist onschuldige mensen want die zijn meestal het makkelijkste doelwit.
Ik en vele anderen hebben het geluk alleen maar goede geesten tegen te komen maar het kan altijd fout gaan. Probeer anders contact te krijgen met een goede geest en vraag of die je wil helpen ofzo (sorry, geen ervaring met slechte geesten)
oke even een paar dingen zeggen. weet je het heel zeker???over die aura`s enzo??? want ik vind het zo dom dat mensen zeggen ik ben een BEETJE paranormaal. je bent het of je bent het niet oke??? ik ben ook paranormaal want ik zie aura`s en ik heb vaak visioenen, en ik zie geesten. en ik praat ook met ze.  Ik weet hoe ik dit allemaal moet beheersen dus ik ben paranormaal. ik erger me dood aan mensen die zeggen nadat ik heb verteld dat ik het ben O ja ik zie soms ook wel zoiets. zeg dit niet want dit is het ergste wat je kunt zeggen als iemand verteld dat hij paranormaal is vooral omdat ik gewoon aanvoel of iemand het is en als hij het dan niet is dan FAALT DAT F****** HARD. ik zou je goed advies enzo kunnen geven over deze dingen dus als iemand nog iets wil weten i`ll be there for you oke???

xxx me with my ghosts (tom,inger ja ik weet alle namen)
De TS bedoeld hiermee dat ze maar een (of enkele) gave (n) heeft die nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Er zijn 6 categorieën binnen het paranormale en sommige mensen zeggen dus dat ze een beetje paranormaal zijn omdat ze niet alle gaven bezitten. Ik snap je frustratie, dat heb ik ook, maar verwoord het volgende x plzz iets beter.
XXX
- Me -
De TS bedoeld hiermee dat ze maar een (of enkele) gave (n) heeft die nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Er zijn 6 categorieën binnen het paranormale en sommige mensen zeggen dus dat ze een beetje paranormaal zijn omdat ze niet alle gaven bezitten. Ik snap je frustratie, dat heb ik ook, maar verwoord het volgende x plzz iets beter.
XXX
- Me -


srry dat het dan zo heet ik wilde je niet beledigen enzo.
maar voor dat ik dit toppic begon wist ik er nouwlijks wat vvan dus nogmaals srry
De TS bedoeld hiermee dat ze maar een (of enkele) gave (n) heeft die nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Er zijn 6 categorieën binnen het paranormale en sommige mensen zeggen dus dat ze een beetje paranormaal zijn omdat ze niet alle gaven bezitten. Ik snap je frustratie, dat heb ik ook, maar verwoord het volgende x plzz iets beter.
XXX
- Me -


srry dat het dan zo heet ik wilde je niet beledigen enzo.
maar voor dat ik dit toppic begon wist ik er nouwlijks wat vvan dus nogmaals srry
Dit bericht was voor iemand anders bedoeld, sorry voor de verwarring.
XXX
- Me -
oh..geeft niet 🙂
oh..geeft niet :)
OMG, vet veel berichten in dit forum!
tja veel mensen vinden het vijn om hun paranormale ervaringen te vertellen en er over te praten
Inderdaad het is gewoon fijn en leuk om met mensen die hetzelfde zijn als jou te praten.
Ja, irl kan je er moeilijk over praten, omdat niemand je begrijpt. Maar hier zijn we allemaal gelijk.

Reageer