Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9639 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

Ik heb nog een vraag aan paardepony, (en andere die ook paranormaal zijn btw.)
Ik heb thuis erg last van een klopgeest, boven mijn kamer is een zolder en daar zit een man die verdriettig is maar niet wil praten, en 's nachts
klopt hij tegen de muren maar wil niet praten. Wat moet ik doen?
Wil je dat hij weggaat??? Vraag hem hardop, duidelijk, en vooral VRIENDELIJK om er mee op te houden.
Dwing hem niet om te praten! !!!
Ik ben niet paranormaal begaavd maar het lijkt me wel cool nu ik dit allemaal lees. alleen heb ik 1 vraag: zie je dat geesten zoals je dat in horror ziet of gewoon witte dingen met omtrekken ofzo. als je dat in horror ziet dat lijkt me erg vervelend. (ik bedoel dit niet kwetsend ofzo)Ā 
Veel mensen vinden het "cool" maar zeker in het begin is het heel erg eng. Wat voor soort geesten je ziet verschilt per persoon, en per gave(er zijn 6 gaven binnen het paranormale). Soms zie je ook helemaal niks, en hoor je ze alleen. En het hangt er ook vanaf of het een goede of een kwade geest is, een goede geest zal er nooit als een horrorgeest uitzien!
Damnnn dat lijkt me vervelend ga je gwn in de nacht wat drinken of naar het toilet. en dan staat opeens het gezicht van de sinister voor je. lijkt me eng. respect voor de mensen die hier mee omgaan. het heeft dus zijn voordelen of nadelen :s. en dan nog een vraag: kunnen die geesten je ook echt kwaad doen of lopen ze gewoon door je heen.
Ze kunnen je zeker kwaad doen, emotioneel en fysiek. Maar dat doet hij alleen als je hem boos maakt, een geest zal je nooit uit zichzelf kwaad doen!
ja dat is waar maar het was een voorbeeld. het is wel goed voor mensen die zich alleen voelen. maar dus als jij tegen die geest praat kunnen anderen jou wel horen. en als die geest terugpraat kunnen zij dat niet horen.redelijk vaag. maar ikvoel me redelijk vaak alleen dus zo een band met zo een geest zou wel handing zijn.
Sommige mensen praten idd hardop tegen geesten, maar veel mensen doen dit telepathisch
Jah maar zo zijn er natuurlijk ook mensen die alles verzinnen, waardoor de mensen die wel de waarheid spreken niet geloofd worden toch ?
Dat is idd het jammere, maar je kunt dat moeilijk veranderen. ....
Ik snap die mensen niet, waarom zouden ze door het te faken een ander als leugenaar te kijk zetten.
het jammere is dat die mensen dat niet beseffen. ....
oke even een paar dingen zeggen. weet je het heel zeker???over die aura`s enzo??? want ik vind het zo dom dat mensen zeggen ik ben een BEETJE paranormaal. je bent het of je bent het niet oke??? ik ben ook paranormaal want ik zie aura`s en ik heb vaak visioenen, en ik zie geesten. en ik praat ook met ze.Ā  Ik weet hoe ik dit allemaal moet beheersen dus ik ben paranormaal. ik erger me dood aan mensen die zeggen nadat ik heb verteld dat ik het ben O ja ik zie soms ook wel zoiets. zeg dit niet want dit is het ergste wat je kunt zeggen als iemand verteld dat hij paranormaal is vooral omdat ik gewoon aanvoel of iemand het is en als hij het dan niet is dan FAALT DAT F****** HARD. ik zou je goed advies enzo kunnen geven over deze dingen dus als iemand nog iets wil weten i`ll be there for you oke???

xxx me with my ghosts (tom,inger ja ik weet alle namen)
De TS bedoeld hiermee dat ze maar een (of enkele) gave (n) heeft die nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Er zijn 6 categorieƫn binnen het paranormale en sommige mensen zeggen dus dat ze een beetje paranormaal zijn omdat ze niet alle gaven bezitten. Ik snap je frustratie, dat heb ik ook, maar verwoord het volgende x plzz iets beter.
XXX
- Me -
De TS bedoeld hiermee dat ze maar een (of enkele) gave (n) heeft die nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Er zijn 6 categorieƫn binnen het paranormale en sommige mensen zeggen dus dat ze een beetje paranormaal zijn omdat ze niet alle gaven bezitten. Ik snap je frustratie, dat heb ik ook, maar verwoord het volgende x plzz iets beter.
XXX
- Me -


srry dat het dan zo heet ik wilde je niet beledigen enzo.
maar voor dat ik dit toppic begon wist ik er nouwlijks wat vvan dus nogmaals srry
Dit bericht was voor iemand anders bedoeld, sorry voor de verwarring.
XXX
- Me -
oh..geeft niet :)
OMG, vet veel berichten in dit forum!
Ja, irl kan je er moeilijk over praten, omdat niemand je begrijpt. Maar hier zijn we allemaal gelijk.
je hebt kans dat je paranormaal bent maar meestal hebben mensen dat op hun 7de of 6de daarna heb je het bijna niet of is het helemaal weg
ik maak veel onverklaar baare dingen mee zoals gister ik had de computer af gesloten en opedens ging hij weer aan ik deed hem weer uit en hij ging weer aan zo ging het een tijdje door het leek net of iemand anders het steeds aan deed........
nou gewoon witte omtrekken in de vorm van een mens.
dat is gemeen!
zij kan er ook niets aan doen
tja.. ik vertel het aan niemand want de meeste die het niet hebben geloven het niet.
dat is echt vervelend en paranormal zijn is best eng en vooral de geestverschijningen van bijv. een horror hoofd of zo
het is nooit iets wat ik in een film heb gezien ik kijk ook niet vaak horror dus dat zal het ook niet zijn.
en als ik dat zie blijf ik heel stil staan en zeg ik in mijn hoofd dat het op moet hoden en dan is het meestal weer weg.
soms moet ik even wachten tot het vanzelf weg gaat.
het is heel raar want soms ben ik helemaal niet bang terwijl het juist super eng moet zijn ik snap er zelf ook nog niet zo veel van.
ik geloof je wel hoor ik weet hoe het voelt.
in het begin lette ik er niet zo op want het begon al toen ik klein was en toen dacht ik dat iedereen dat had maar nu weet ik wel beter.....
trouwens ik kan ook met dieren commenuseren ze luisteren altijd ik ben nog nooit pijn gedaan door een dier.
alleen toen ik een keer naar paardrijden gingen op de nieuwe manege was ik tegen een paard aan het praten (klint mis. wel raar).
hij deed zijn hoofd in eens om hoog en keek angstig om zich heen ik voelde een agevaarlijke aanwezigheid en het paard duwde me opeens weg met zijn hoofd.
paarden voelen ook geesten weet je
ja dat kan zeker dat soort geesten broberen je te beschermen is er soms een familie lid dood of iemand die je kende?
het kan ook iemand van vroeger zijn geweest.
en waar kijkt die hond naar of zie je dat niet?
er kan iets zijn waar voor hij je waarschuwt alleen moet je nog zien wat.
en hoe zag de hond er uit was hij toevallig gevlekt?
mischien brobeerd zij je te beschermen voor iets waar je zelf nog achter moet komen.
en is die hond echt gevlekt?
nee dat kan niet ik zag vorige week precies het zelfde!

(ik weet best dat het geen gelul is hoor maar je snapt wel waarom)

PS: je ben paranormaal maar daar was je zeker zelf al achter
alsjeblieft hoor dit zijn echt tekens van paranormaal.
en als je word geroepen wat voel je dan? iets gevaarlijks of juist iets fijns je moet altijd vertrouwen op je gevoel dus word je weer 'geroepen' en je hebt er een goed gevoel over kijk dan heel voorzichtig wat er is.
wat je vriend ook zegt want hij maakt niet het zelfde als jij mee.
en ik vind het best raar ik zag vorige week een gevlekte hond halfdood in het water en toen jij het verlelde zag ik hem voor me met die zwarte met witte velken bizar toch?
en zie je ook wat meer dingen van mijn paranormal bij je terug of niet?
ik heb lang bruin haar dat is best raar.
en elke keer dat ik aan je denk lijkt het ook net alsof we contact hebben.
en als het in het begin vijn is moet je het maar niet proberen...
en fijn dat ik je kan helpen ook al weet ik niet hoe
ik ook en dat is erg nandig sommige van jouw gaves zie ik ook in de mijne.
vaak zijn er ook mensen die zeggen dat ze je begrijpen maar dan voel je toch dat ze liegen
en ik kan ook telepathisch tegen geesten en de natuur (vooral dieren) praten en meer van dat soort dingen maar ik zeg niet alles in het begin want dat zijn er best veel en elke keer kom ik aan andere dingen die ik "kan' dus het is steeds meer.
Kun je misschien nig wat over die hond vertellen want ik krijg nu de hele tijd iets door van wees snel ofzo en ik denk dat het met mn vrienden temaken heeft of met luna dus reageer alsjeblieft snel:(


kijk nog eens goed naar die hond ie je nog iets? ook het kleine vooral het klijne zelfs.
want veel dingen hebben een betekenis.
kijk ook waar die hond is en zo
en ik denk dat het met jehond te maken heeft.
pas op met je hond laat hem niet los bij het uitlaten en wees zo veelĀ  mogelijk bij hem tot je die waarschuwngen niet meer krijgt.
maar kijk ook goed naar je vrienden voor de zekerheid je weet maar nooit.

Reageer